כרמל שאמה: "מפעילי הסלולר, חזירים שחלמו שההפקרות תימשך לנצח"

את הדברים כתב שאמה בפייסבוק שלו שזכה ל-60 תגובות תוך פחות משעה. "יותר מפעם אחת הצעתי להם שיתעוררו - לפני שנעיר אותם"
כרמל שאמה (צילום: יח"צ)
בזמן שמלחמת המחירים בשוק הסלולר נמשכת ונותנת את הטון גם בבורסה בת"א עם נפילות במניות הקשורות, כרמל שאמה שהינו יו"ר ועדת הכלכלה יצא בסטטוס קצר בפייסבוק שמביע בתמציתיות את עמדתו בעניין.

וכך כותב שאמה: "מפעילי הסלולר לא רמאים ובטח לא גנבים, אלא פשוט חזירים חולמים, שחלמו שההפקרות של היעדר תחרות תימשך לנצח. יותר מפעם אחת הצעתי להם בועדת הכלכלה שיתעוררו לפני שאנחנו נעיר אותם שאז זה תמיד פחות נעים."

בבורסה בת"א, מניית סלקום -0.44% סלקום 2,957 -0.44% סלקום בסיס:2,970 פתיחה:2,930 גבוה:2,972 נמוך:2,930 תמורה:3,276,488 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: מאבדת כעת עוד 6.3% ונופלת לשווי שוק של 3.4 מיליארד שקלים בלבד. פרטנר +0.83% פרטנר 1,832 +0.83% פרטנר בסיס:1,817 פתיחה:1,806 גבוה:1,839 נמוך:1,806 תמורה:4,251,767 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: מאבדת 3.7% לשווי של 3.4 מיליארד שקלים אף היא. בזק +1.72% בזק 533 +1.72% בזק בסיס:524 פתיחה:517.1 גבוה:534 נמוך:517.1 תמורה:73,976,775 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: יורדת 2.77% לשווי של 13.5 מיליארד שקלים.
תגובות לכתבה(47):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 41.
    חוצפה של הליכוד
    אברהם 17/05/2012 23:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נכבדי עשרות שנים היו לקרנות הפנסיה אגחים ממשלתים שנתנו הגנה, לפנסיה, הגיעו הליכוד עים נתניהו ביטלו את האגחים ושלחו את הפנסיונרים לבורסה למות, ולא מיתבישים וחצופים להיתגאות במה שעשו, תחשבו תרחמו על הפנסיה שלנו אברהם
    סגור
  • 40.
    כארמל כחלון ביבי גמרתם לנו את הפנסיה ינבזים
    ברוקר 17/05/2012 20:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נמאס ממכם כבר
    סגור
  • איך נגמרה הפנסיה מזה שהשוק הולך לטובת הצרכן? (ל"ת)
    פופוליזם שחור 18/05/2012 10:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 39.
    אז הוזלתם לי את חשבון הסלולאר ב-20 שח
    דליה 17/05/2012 19:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה העיוות היחיד במחוזותינו???? חברת חשמל- נמלים- רכבת- מינויים אין ספור ועוד ועוד ועוד--די נמאס לי מביבי!!!!!
    סגור
  • 38.
    לכרמל= לך פיצוץ בועהבנק,חברות,קבלנים,בטוחים
    דוד 17/05/2012 17:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    1.לא יודע עם שמע מיגדל בנק לאומי מעביר כספ מכיס אחד לכיס שני הכל נשאר במשפחה כן מילה ברורה מדובר כספי ציבור 2.קבלן ללא אשרי מבנק לא מתחיל בבניה{בנק ןקבלן יעשו כל למצוא פרות כדי לחלוב אותם מסכנים אלה שאין להם קורת גג נופלים לידי פושעים אלההביטוח חוגג לו מצד מבלי ללכלך את ידיו 3,כל עוד יושב בועדת כלכלה פושע חרידי זה כל הסכמה יעלה לנו הציבור בהון בידי פרזיטים לא שמים שקל לקופהממתינים בתור כדי לרוקן 4.ראינו נסנסים עוד שחקנים למגרש משחק נהיה טוב ומאוזן פיצץ בועה של שודדים{כך כל החברות,שופר,מגע,קבלנים,בנקים רק צריך שחקנים לפוצץ אותם 5.אחרון=ליבנת פוראן מרמה גונבת חולים מסכנים דרך שידור-רשת ב-לפי סעיפ-156 זה שמסיע ישיר או עקיפ לרמאי גם הוא נחשב רמאי{מנהל רשת-ב תביעה בדרך
    סגור
  • 37.
    האם הבוס נתן לפודל רשות דיבור (ל"ת)
    קח מכחלון שעורים 17/05/2012 17:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 36.
    הגיע הזמן לשים סוף לעושק הציבור
    hgec 17/05/2012 17:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין כל בעיה . אם בעלי קבוצות אידיבי לא יחזירו חלק קטן מהמיליארדים שמשכו כדיבדנדים ולכן לא יפרעו חובותיהם, שהחברות ימכרו לבעלים אחרים. פחות חזריים.
    סגור
  • 35.
    מי שירויח בעוד 3 שנים מליארדי$ כן/לא,חזיר??
    RONIT 17/05/2012 17:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יחוקק חוק האוסר על העל חוב להסתמך על תספורות/תגלחות דרמטיות !!!!!!!!!!
    סגור
  • 34.
    הדרוזי הגאה
    סמיר 17/05/2012 17:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כרמל שאמה מביא הרבה כבוד לדלית אל כרמל ולעדה כולה
    סגור
  • 33.
    עושק בחסות כל הממשלות
    דורון בנדט 17/05/2012 16:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צריך להגיש תביעה יצוגית נגד מי שהתנהל כמונופול ועשק אותנו במשך הרבה שנים. כל הכבוד לשר כחלון
    סגור
  • טען עוד
  • 32.
    כרמל שמה אים אתם כבר מטפלים בחזירות אז מינהל
    בנטוב 17/05/2012 16:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מקרקעי ישראל הוא אחד מהחזירים הגדולים במדינה וביגללו מחירי הדירות האמירו והפכו ליקרים ובילתי אפשריים שהממשלה תעשה בדק בית ותחזיר את השפיות לשוק הדירות מישרד השיכון יפקיח ויקבע מחירים של דירות הניבנות על קרקעות מדינה ותידאגו ליבנות דירות להשכרה במחירים סבירים וזולים ויש עוד הרבה דברים לעשות במדינה
    סגור
  • 31.
    עמוס שפירא החזיר
    יצקה 17/05/2012 16:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתם זוכרים את שפירא זה שדנקנר פמפם אותו באיזה 50 מליון!!!!!! שקל ב5 שנים על חשבוננו-- הוא צרח בכנסת כמו אחוז עמוק על מה שקורה היום דנקנר וכל חבריו הטייקונים יאכלו אותה אחד אחרי השני עקב התנהגות שערוריתית כזו עם המנכלים שלהם חבל שאין חוק המחייב אותם להחזיר הגזל!!!!!
    סגור
  • 30.
    ארץ אוכלת עשיריה ומאכילה את בטלניה. (ל"ת)
    גד 17/05/2012 16:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 29.
    הזבוב היושב על כתף השור הסתכל לאחור ואמר " כמה (ל"ת)
    הרבה חרשנו היום" 17/05/2012 16:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 28.
    כרמל שיממון
    ציון 17/05/2012 16:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה חזיר ותועבה בדיוק כמו חברות הסלולר. אתה מנסה לגנוב את ההצלחה של האכותי מימך, שיושב בממשלה, בדיוק כמו ביביהו שמנסה לרכב על ההצלחה, מה לעשות , יותר מידי אפסים יושבים בכנסת,
    סגור
  • 27.
    ואתם כלומניקים שחיים על הגב שלנו.אז ???
    נו כרמל 17/05/2012 16:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אף אחד אינו מושלם
    סגור
  • 26.
    ערבי מדבר על חזירים, לאן הגענו (ל"ת)
    מצחיק 17/05/2012 16:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 25.
    חזירים
    מה זה משנה 17/05/2012 16:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כרמל שמה ימיך בממשלה ספורים ,כי גם אתה וחבריך בממשלה חזירים כרגע הכח בידיכם אבל.......לזמן פעוט ,אני רוצה לשאול אותך למה אתה מעלים ועוד בחוק שכל שנה תהנו בעליה במשכורת בזמן שיש עניים שרעבים לפת לחם,אני לא יכול להביע את דעתי בכתב בגללכל מיני סיבות ,הייתי מעוניין שתפרסם את הטלפון שלך לשאלות.
    סגור
  • 24.
    נוצרה עבורי הזדמנות לרכוש 10% ממניות דסק" ש.
    מיני טייקון 17/05/2012 16:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה דעתכם - כדאי?
    סגור
  • 23.
    האם בן דב ודנקנר עכולים להשתתף במחאה החברתית?
    מזכיר 17/05/2012 15:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יוקר המחיה עשוי להכביד גם עליהם בעתיד!
    סגור
  • 22.
    כרמל שאמה בפוזת האדם החושב
    מושיקו 17/05/2012 15:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חושב שאנחנו טיפשים. מה הוא תרם להוזלה ?כלום חכם אחר מעשה
    סגור
  • 21.
    שירות איתותים מומלץ בהחלט!
    נוחי 17/05/2012 15:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שירות איתותים מומלץ בהחלט! http://www.israelbursa.co.il/LP100/
    סגור
  • 20.
    לפרק את החזירון העליון!!!
    הילד 17/05/2012 15:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מצווה גדולה !
    סגור
  • 19.
    כרמל מה נסגר? פתאום אתה קשור לעניין ? (ל"ת)
    הבבא שמה 17/05/2012 15:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 18.
    לא יאומן איך היצור הנאלח הזה מנסה ליחס לעצמו
    מבין 100 17/05/2012 15:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל דבר שנראה לו עם רייטינג גבוה.
    סגור
  • 17.
    שתוק
    איש עני 17/05/2012 15:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה אתה מנכס לעצמך את ההצלחה איפה הייתה עד עכשיו ? עדיף שתשתוק כי הפסדנו בגללך ושכמוך הרבה כסף
    סגור
  • 16.
    סלולר
    kob 17/05/2012 15:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אז מה , את רוקד על דם של חזירים? זה מה שמיצג את חברי הכנסת? הרי הם מעסיקים אלפי עובדים ומרביתם חיילים משוחררים שייזרקו לרחוב! אתה תדאג להם לפרנסה? אין לך תשובה!
    סגור
  • 15.
    צודק,צריך לטפל גם בחזירות במחירי השכירות והדי
    להתראות במחאה ובבחיר 17/05/2012 15:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מחירי הדירות והשכירות בישראל חזיריים ביותר
    סגור
  • 14.
    אין לדעת מה ילד יום
    גיל 17/05/2012 15:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ואתה כרמל תשב בשקט, כי עם כל הרעש שיש בשוק הסלולר לא בטוח שכל החברות ישרדו, וייתכן שתוך כמה שנים אחרי שירגע הכל וירד האבק נמצא את עצמנו עם פחות חברות סלולר ממה שהתחלנו איתן והחברות שישירדו את התחרות יצטרכו לפצות את עצמן שנים של תחרות פרועה. בואו ניראה אם זה היה מהלך נבון או לא... ואם הום סלולר וגולן טלקום יכולות בכלל להרוויח במחירים האלה.
    סגור
  • 13.
    חזירים? ומה עם הנוכלים?
    אורי 17/05/2012 15:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ראש הממשלה בראש הנוכלים שגונבים לעם ישראל את כספי חסכונותיהם בצעד מחושב וארסי כאשר הם כביכול נותנים הנחה בשיחות הסלולר מצד אחד - ומפילים את הבורסה מצד שני. מאפשרים לטייקונים לגנוב את כספינו כשהם לא מחזירים את חובם ומפילים את אגרות החוב.
    סגור
  • 12.
    בנפול אויבך/מפעיל סלולר/טייקון אל תשמח.
    אבי - מתנגד למחאה 17/05/2012 15:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כרמל, העולם גלגל, אל תדגיש את היותך ליכודניק, לא מוסיף לך, במשחק הזה אין מנצחים אין מפסידים.
    סגור
  • 11.
    סוללר
    אריק 17/05/2012 15:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד עכשב לטפל במחיר תפוח העץ שנמכר ב15 שח ועולה להם 2שח הילדים שלי לא יכולים לשלם לחזירם האלה 15 שח לקילו
    סגור
  • 10.
    כרמל שאמה
    יהודה 17/05/2012 15:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מפנה אותך למאמר של נדב אייל הסקטורילים והטיקונים אתה חלק מהם
    סגור
  • 9.
    אג" ח א' סאני = הזדמנות נדירה
    קרלוס 17/05/2012 15:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נסחר ב 30% מהפארי
    סגור
  • 8.
    חכם לאחר מעשה.מה עם ח.חשמל? דלק? תנובה?אסם?וכ (ל"ת)
    דנה 17/05/2012 15:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    תקשורת זה חשוב ומהותי אבל הכי חשוב והכי בוער
    אלברט.ק. 17/05/2012 15:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שגרם להפגנות הגדולות ביותר בהיסטוריה של ישראל, אלו הם מחירי הדיור. זה המרכיב ההוצעה המרכזי והיחיד שמאיים על הקיום הבטוח בישראל. תקשורת זה רק עוד חסכון של 150 ש" ח. דיור זה חסכון של 3000 ש" ח לצרכן. יחי ההבדל הגדול !
    סגור
  • 6.
    החזיר הגדול ביותר הוא הממשלה
    אלי 17/05/2012 15:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נראה לי שהממשלה חיה בסרט, אתם החזירים הכי גדולים כאן, חברות הסלולר הסתכלו עליכם ואמרו למה רק הם, גם אנחנו יכולים. אבל אתם החזירים הכי גדולים אי פעם. המרחק בינכם לבין המקום השני הוא כמרחק הירח מהשמש.
    סגור
  • 5.
    שאלה לקוראים ולמומחים
    שוקע 17/05/2012 15:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם הרווחתי 100 ש" ח כל חודש מעכשיו בגלל ההוזלה בסלולאר אבל השבוע נפלו לי המניות והאג" חים ב 100,000 ש" ח בגלל הרפורמה אני מורווח או מופסד? ועכשיו גם קרנות הגמל והפנסיה שלנו ירדו בכמה מיליארדים, אז טוב או רע לנו?
    סגור
  • הציבור לא מבין עד כמה הוא הולך להפסיד-
    דליה 17/05/2012 19:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    על ההוצאות של הסלולר עוד היתה לנו שליטה.....
    סגור
  • ל-5-יתאזן בין כאן לשם=אך לא תחזור קרן
    דוד 17/05/2012 17:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    1,אין לי נסיון אבל הגדולים ינסו לבלוע את הקטן אך מאחר ויפתחו עוד חניות למכור טלפונים{סחורה שרק מברברים לא מביא שום $ לכאן} 2.מה שווה אדם לובש חליפה שבכיסו אין שקל=וכן אין לך ברירה עליך להמתין חודשים עם תצליח ליזרוק זה 20%הפסד לא נורא לפחות יצאתה מי חימור הקלפים לפחות עם משהו{סבלנות שנה וחצי יחזור הקרן שלך
    סגור
  • כאוהדת מושבעת של ביבי....
    דליה 17/05/2012 19:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מתחילים להיות לי ספקות- לכיס שלי הוא היה רע--מאוד רע!!!!
    סגור
  • תגובה ל מס' 5
    רונן 17/05/2012 16:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם יש לך כל כך הרבה כסף אז זה לא צריך לשנות לך מאה אלף יותר או פחות , ואים אין לך סכומים כאלה אז בעתיד תרויח מהורדת המחיר
    סגור
  • ירידה לצורך מיצוב נכון בהשואה להוצאה קבועה? (ל"ת)
    תוקע 17/05/2012 15:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    כרמל שאמה-איפה הייתה ?! בכנסת וירטואלית!!!
    אבי קול 17/05/2012 15:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כולכם חוגגים בהרס הכלכלה בצורת החדרת פאניקה בציבור ללא בקרה...הורדת מחירים כן, אבל השמצות...בושה וחרפה...איפה הייתה וועדת הכלכלה בכנסת כל השנים!!! חוצפן!
    סגור
  • 3.
    עושק הציבור
    שששש 17/05/2012 15:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האם רק הם חזירים? מה עם מחרי המים הארנונה החשמל המזון? והעלויות של חברי כנסת ושל הממשלה הזאת שלא עושים מאומה אלא רק מינוי גובים? אז למי החזירות?
    סגור
  • 2.
    ןכרמל שאמה חבר של חזירים . או בקיצור חזירון (ל"ת)
    אתה ברברן חסר תכלית. 17/05/2012 15:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    כרמל שמה