כחלון ממשיך הלאה: "בעוד כשבועיים תהיה רפורמה חדשה. אציף את השוק בסמארטפונים זולים כמו בחו"ל"

שר התקשורת: "הסמארטפון יהיה כמו כל מוצר יבוא אחר. מכירת המכשירים לא תתרכז אצל מפעילי הסלולר". רמי לוי: "הבעיה היא מול היצרניות בעולם. יש להן הסכמי בלעדיות עם יבואנים"
משה כחלון
בסדרת ראיונות שנערכה הבוקר השמיעו בכירים בענף הטלקון הישראלי את דעתם על מלחמת המחירים בענף, ההשלכות של השינויים והתוכניות לעתיד.

שר התקשורת, משה כחלון, הצהיר מעל גלי האתר כי הוא מתכוון להשיק בעוד שבועיים רפורמה חדשה שעוסקת במחירים הגבוהים של מכשירי הסלולר החכמים. "נפתח את זה לשוק החופשי ומכירת המכשירים לא תתרכז אצל מפעילי הסלולר", אמר כחלון והוסיף, "הסמארטפון יהיה כמו כל מוצר יבוא אחר. השוק יוצף בסמארטפונים כמו בחוץ לארץ".

לחץ כאן - לטבלה שמסכמת את מחירי החבילות של המפעילות השונות

מייד אחריו דיבר רמי לוי, בעל רשת הקמעונאות ומפעילת הסלולר הוירטואלי החדשה. "אני פשוט קונה את זמן האויר ומוכר אותו, כי אני מסתפק ברווח מועט", הסביר רמי לוי את הדרך שלו להרוויח בשוק שספג אתמול עוד שתי מתחרות חדשות.

על המתחרות אמר רמי לוי כי כי הן לויוכלו להחזיק הרבה זמן עם המחירים הנוכחיים. "באופן טבעי הם יורידו את המחיר בהתחלה, אבל הם יראו שזה לא כל כך משתלם והם יעלו מחירים". על שוק המכשירי הקצה אמר לוי כי הבעיה התנאים הנוכחיים היא לא בשוק אלא יותר ביצרניות בחו"ל, "הבעיה אינה בארץ. אלא ביבוא מחו"ל. למשל במכשיר האייפון, יש לאפל בלעדיות מול 3 יבואניות. זה לא פותר את הבעיה"
תגובות לכתבה(18):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 16.
    כחלון פיל בחנות חרסינה ימוטט קרנות הפנסיה
    ירון זהבי 16/05/2012 23:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סידר לנו כבר אלפי מפוטרים חדשים שיתקשרו בזול כדי לחפש עבודה חדשה.. בתאילנד הכול בזול ו 60% מהאוכלוסיה גרה בבקתות אני בעד תחרות חופשית אבל אי אפשר לקחת משק סופר מונופוליסטי ולפרק אותו בבת אחת מבלי לצפות לתוצאות לוואי שייתכן שנזקן רב מתועלתן מה בוער ??? אפשר לעשות זאת בחמש שנים לא חייבים במכה אחת העיקר להיות פפופולרי !!
    סגור
  • 15.
    כחלון
    חציל 16/05/2012 14:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מתי תטפל באגרת הטלויזיה שהיא לא צודקת
    סגור
  • 14.
    לשר כחלון - תחום הדיור זקוק לאיש כמוך
    אחד 16/05/2012 09:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ללא רוח וצלצולים, ללא שחצנות , אבל בנחישות , התמדה וללא מורא, הפכת את תחום התקשורת לתחרותי והורדת מחירים. אנא כך על עצמך את משרד השיכון, ותבצע בתחום הדיור למגורים ולהשכרה את המהפכה שעשית בתקשורת. נראה שיש הרבה אינטרסנטים שמעוניינים שעם ישראל ימשיך להעשק בתחום זה ולכן דרוש שר כמוך להתחיל לטפל בנושא. יש המון מה לעשות , רק צריך רצון ונחישות .
    סגור
  • 13.
    ועכשיו טפל בבעיית הבעיות - הדיור! (ל"ת)
    רן 15/05/2012 21:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 12.
    התגעגענו ליכולת ביצוע מרשימה כזאת..שבאה עם צנ (ל"ת)
    פליקס 15/05/2012 15:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 11.
    גבר גבר.. כולם מדברים וכחלון עושה !! מצדיע לך (ל"ת)
    רונן מור 15/05/2012 15:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 10.
    תשבור את מונופול הטלויזיה=מחיר הזוי חודשי!!!! (ל"ת)
    כחלון=טלויזיה מתאי? 15/05/2012 13:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 9.
    ביידיש אומרים ״ראני נפרח ביק״
    אוך גזונט 15/05/2012 12:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    והיה מי שאמר ״ צריך לכחלן את השרים בממשלה״
    סגור
  • 8.
    השר כחלון
    שלמה דדון 15/05/2012 12:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כניראה ארדואן הוא היועץ הכלכלי של השר כחלון הוא שכח שארדואן מבין רק בציפורים
    סגור
  • 7.
    השר כחלון = דוגמא למנהיגות
    סויסה 15/05/2012 11:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השר כחלון תמשיך ותראה לעמיתך מה זה מנהיג ואיך מתנהג מנהיג טוב ומה עושה מנהיג יעיל וטוב לאזרח
    סגור
  • 6.
    כחלון מלך! (ל"ת)
    רי 15/05/2012 10:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אים אתה חזק תחליף לנו את ביבי וממשלתו
    גדליה הירקן 15/05/2012 11:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    העם איתך...תהיה מופתע
    סגור
  • 5.
    מי קונה מכשיר מחברות הסלולר
    FOO 15/05/2012 10:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק מטומטם יקנה אייפון ב4500 שח מחברות הסלולר שאצל יבואן פרטי זה עולה 3000 - וחיוב זיכוי אפשר לעשות בכל מקרה - וככה משלמים פחות זמן אויר כי הכח אצל הרכן ל א חברות הסלולר
    סגור
  • מיסיים
    דוד 15/05/2012 10:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הצעת חוק להורייד מעמ ממוצריים בסיסיים וחשמל ומיים בהצלחה
    סגור
  • 4.
    את מה שקרה עכשיו עשה אטיאס
    KO 15/05/2012 10:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כחלון רק רוכב לו על הסוס. ואטיאס מאז שעבר למשרד שמטפל בדירות דואג רק לש" ס ולא לכל השאר
    סגור
  • 3.
    תותח!!!!! (ל"ת)
    ניצן 15/05/2012 10:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    מלחמה נגד יוקר המחיה בכל תחום משלמים פי2-3 !! (ל"ת)
    כחלון=דוגמא לצדק 15/05/2012 10:23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    די עם הטלפונים!! עכשיו טלויזיה.
    רוצים טלויזיה זולה 15/05/2012 10:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רוצים לראות 5 ערוצים כמו שצריך! בלי הוט וייס.
    סגור