אלשיך זימנה דיון דחוף למחר ב-11:00 בבקשת פירוק דלק נדל"ן

השופטת שקיבלה את תגובת הכנ"ר החליטה שלא להביע את עמדתה בכתב. החליטה שלא לזמן לדיון זה את יצחק תשובה באופן אישי, אולם חובה עליו להמצא במקום ממנו יוכלו פרקליטיו לזמנו
יצחק תשובה (צילום: בוצ'צ'ו)
שופטת בית המשפט המחוזי, ורדה אלשיך קיבלה הערב (ב') את תגובת הכנ"ר בעניין המחלוקות הקיימות בין חברת דלק נדל"ן ומחזיקי אגרות החוב שלה.

השופטת החליטה שלא להביע את עמדתה בכתב, לאור ההתנהלות בין הצדדים, וקבעה דיון דחוף מחר (ג') ב-11:00 בבקשת הפירוק במעמד כל הצדדים ובא כוח הכנ"ר.

אלשיך מוסיפה כי החליטה שלא לזמן לדיון זה את יצחק תשובה באופן אישי, אולם חובה עליו להמצא במקום ממנו יוכלו פרקליטיו לזמנו על אתר לבית המשפט, במקרה שהשופטת תמצא כי הדבר נדרש.

כתבות נוספות בנושא זה:

הנציגויות בהודעה משותפת: "תשובה חזר בו מההתחייבות; התנהגות לא מקובלת וחסרת תום לב". לידיעה בהרחבה

הכנ"ר ינסה לגשר - הקדים את פגישתו עם הצדדים בדלק נדל"ן. לידיעה בהרחבה

תשובה יפסיק את תמיכתו בדלק נדל"ן ב-6 במאי; החברה תפורק. לידיעה בהרחבה
תגובות לכתבה(17):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 14.
    הצעת הלוואה.
    הצעת הלוואה. 28/04/2017 16:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האם אתם צריכים הלוואה דחופה? אנחנו נותנים הלוואות עסקיות, הלוואות אישיות, הלוואות לסטודנטים, הלוואות רכב וכו ', אם אתה מעוניין לפנות אלינו באמצעות: (dakany.endre@gmail.com) הצעת הלוואה.
    סגור
  • 13.
    למספר 12
    דיגו 01/05/2012 11:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כבר שכחת שדלק נדלן הייתה שייכת לקבוצת דלק וכשתשובה הבין שהוא לא הולך לתמוך בה הוא הוציא אותה מהקבוצה (דיבידנד בעין). במידה ולא היה מבצע את המהלך המלוכלך הזה לא היתה לו ברירה אלא לשלם חובות מריווחי הגז. אז אל תבלבל את המוח!
    סגור
  • 12.
    יש סיכון באגח של חברות !
    אגח זה לא ריבית ! 01/05/2012 06:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל מי שהמחזיק אגח והפסיד אין לו להאשים כל גורם ההימור נכשל ! מי שהימר על נדלו בחול טעה אין מה לעשות, כל התנהלות דלק נדלן הייתה חוקית ובעלי המניות לא התנגדו ! תשובה לא חייב אגורה למשקעים החברה היא בע" מ והיא נפרדת מדלק קבוצה וזכות להסכים לפירוק ! ככה זה בעסקים !! כל אגורה שהורא מציע עזרה זה מטוב לב והוא כבר עזר בעבר ולדעתי זנה מספיק !
    סגור
  • אגח זה לא מניה
    מלווה בריבית 01/05/2012 08:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה אתה אומר ?? אג" ח זה לא מניה !!!! אג" ח היא הלוואה של כסף לחברה שרוצה לקדם את עצמה ולהצליח. תמורת ההלוואה אנחנו מקבלים ריבית. הבעיה היא שכל כך קל לפשוט רגל . בדלק נדלן קיבלו משכורות (עתק) מקורבים כשלא היה קשר בין ביצועיים לשכר . בעל שליטה שפושט רגל צריך לדעת שיש לו בעיה גדולה והוא לא יכול סתם כך לעשות מיליארדים ביד (חברות אחרות) השניה. צריך להוקיע אותו במקרה של תשובה השאלה היא האם יכול להחזיר החובות או לא . אף אחד לא היה בא אליו בדרישות אם היה כתוצאה מ" פשיטת הרגל " עני מרוד. אבל בנושא דלק נדלן הוא יכול לעשות עוד המון (רווחים עתידיים, להציל את החברה ) בכדי שאנחנו נקבל את ההלוואה בחזרה.
    סגור
  • 11.
    שלם מה שמגיע לא יותר ולא פחות (ל"ת)
    מסתתר אחרי חברה בעמי 01/05/2012 00:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 10.
    אתה תפסיד את כל נכסיך ותכנס לכלא,חמדן שכמוך!
    ארק 30/04/2012 23:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הגיע הזמן לשים את האיש " הנחמד" עאלק במקומו גברת אלשייך ומדינת ישראל , האיש פגע פה בכל אחד ואחד במדינה וצריך לתת את הדין על כך, בלי תעלולים יותר , הרמת מסך מלאה !! האם זאת מדינת חוק או מדינת תשובה , שישעבד את כל הגז העתידי למען החזרת כל שקל ושקל , ולא לתת יותר לאיש שקל הלוואה ,האיש פשוט לא הגון בלשון המעטה , והגיע הזמן לצדק מינימלי , בית משפט צריך להשמיע קולו , בגיבוי כנסת וממשלת ישראל !! איך המדינה נראית , הגיע הזמן לשינוי אמיתי , כולל בבחירות הקרובות , בבקשה להתעורר גורמים בעלי סמכות
    סגור
  • 9.
    תשובה
    המבין 30/04/2012 23:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שבית משפט יחליט על הרמת מסך ויחייב את תשובה בחובות החברה
    סגור
  • 8.
    תשובה למניות שלך אני יותר לא מתקרב ! (ל"ת)
    אלי 30/04/2012 23:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    עליו להתבייש
    רועי 30/04/2012 23:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וגם על כל המוסדיים שימשיכו לפמפם אותו במזומנים עם הכסף שלנו. איפה גושן שצריך אותו
    סגור
  • 6.
    להפשיט את הדוחה תשובה
    אופיר 30/04/2012 22:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היגע הזמן של וורדה להרמת מסך קלאסית..
    סגור
  • 5.
    איפה דפני ליף ? הפגנות 24 שעות ליד ביתו !!!
    האמא של ההפגנות 30/04/2012 21:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וליד משרדו של הגנב החמדן
    סגור
  • 4.
    מקומו של תשובה בכלא
    תלמיד של מנדי 30/04/2012 21:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הממשלה צריכה לעשות כל מאמץ להכניס את הגנב לכלא אחרת ימחקו גבולות. יש להראות לגנבים איפה הגבול האדום.
    סגור
  • 3.
    תשובה הרשע -החזר את חובותיך
    יוסי 110 30/04/2012 20:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חובות יש לשלם. מי שלא משלם לא עושים איתו עסקים. לא לקנות מהחזיר רכבי פורד ומזדה. לא לבצע ביטוחים בפניקס ולא להשקיע באקסלנס. מוסדיים אל תלוו לו כסף. על כל צעד שהוא מבצע יש לדרוש בטחונות = חובות יש להחזיר.
    סגור
  • צודק 100% !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל"ת)
    אלי 30/04/2012 23:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    תסגרו כבר משהו....יאללה (ל"ת)
    אלון 30/04/2012 20:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    גבב בלי בושה !!הלוואי תיכנס לכלא ! (ל"ת)
    גיא 30/04/2012 20:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • צודק גיא