המעו"ף איבד 0.7% במחזור של 318 מיליון שקל בלבד - שפל של שבע שנים

בבילון קרסה ב-10% לאחר הטיסה המרשימה מתחילת השנה, פרולור איבדה כ-6% ואלווריון צללה ב-11%. נקודת האור: אלביט הדמיה טסה בכ-10% ואפריקה הוסיפה 3.8%
(קרדיט: Getty images Israel)
הבורסה בתל אביב נכנעה לנתוני התעסוקה החלשים שפורסמו ביום שישי וסגרה את יום המסחר בירידות שערים. המסחר ננעל מוקדם מן הרגיל (14:45), זאת בשל חול המועד פסח. מחזור המסחר בבורסה היה נמוך במיוחד והסתכם ב-318 מיליון שקל בלבד, שפל של כשבע שנים.

בסיכום יומי, מדד המעו"ף איבד 0.7% ל-1,137 נקודות, מדד ת"א 75 ננעל בעלייה מינורית של 0.04% ומניות הבנקים נפלו בכ-1%. מחזור המסחר היה נמוך במיוחד ומאז ה-24 באפריל 2005 שבו נרשם מחזור הנמוך מ-300 מיליון שקל. מחזור זה נרשם אגב בחול המועד פסח.

בשוק המניות בלטה לשלילה מניית בבילון 0% בבילון 144.3 0% בבילון בסיס:144.3 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שצנחה ב-10.4% במחזור השני בשוק. מנגד, מניית אפריקה 0% אפריקה 20.1 0% אפריקה בסיס:20.1 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: טיפסה ב-3.8% במחזור גבוה לקראת הנפקת הזכויות במניה, ומניית אלביט הדמיה 0% אלביט הדמיה 798.2 0% אלביט הדמיה בסיס:798.2 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: בלטה עם זינוק של כ-10%. עוד נציין במסחר את מניית {פרולור ביוטק} שאיבדה כ-6% ברקע לגיוס מניות של 75 מיליון דולר ומניית {אלווריון} שקרסה בכ-11%.

המסחר מעבר לים

יום חמישי האחרון היה יום המסחר האחרון בוול סטריט שנעל שבוע מסחר שלילי בו איבד מדד ה-S&P 500 כ-0.7% מערכו - הירידה השבועית החדה ביותר השנה - לאחר שהפדרל ריזרב האמריקני אותת כי ימנע מהרחבות מוניטריות נוספות. בשישי, בהמשך לפרסום דו"ח התעסוקה, נפלו החוזים העתידיים על מדד 500 המניות המובילות בארה"ב לחודש יולי ב-1.1% טרם נעצר המסחר לרגל חופשת 'יום שישי הטוב'.

דו"ח התעסוקה של משרד העבודה האמריקני העיד על תוספת של 120 אלף משרות בלבד בחודש מארס - הכמות הנמוכה ביותר מזה חמישה חודשים ופספוס גדול של תחזיות הכלכלנים שציפו לתוספת של 205 אלף משרות. "זה שוק גדול", אמר דונאלד סלקין, אסטרטג ב'נשיונל סקיורטיז' המנהלים כ-3 מיליארד דולר. "כולם היו בטוחים שהתוספת לא תפחת מ-200 אלף (בשלושת החודשים האחרונים התוספת לא פחתה מרמה זו)".

החדשות האחרונות מאירופה לא מעודדות. מחירי האג"ח הממשלתיות של ספרד צנחו השבוע והגבירו את החששות מפני החרפה במשבר החוב והאפשרות כי נראה שידור חוזר של המשבר ביוון רק באחת המדינות הגדולות של גוש האירו.

סיכום השבוע שעבר והשפעת הדואליות

את יום המסחר האחרון בבורסה בת"א סגרו המדדים המובילים במגמה מעורבת. מדד המעו"ף טיפס 0.3% ל-1,145 נקודות, מדד ת"א 75 איבד 0.15% ומניות הבנקים טיפס 1.3%. מניות חיפושי הנפט והגז בלטו בהמשך לפרסום דו"ח הביניים של ועדת צמח שקבע כי יש לשריין עתודות בהיקף של 400 מיליארד מטר מרובע (BCM) של גז טבעי עד סוף 2017 למשק. בנוסף נקבע כי יאושר ייצוא של 50% ממאגרי 'תמר' ו'לוויתן'. לידיעה בהרחבה

מניות במרכז

מניית אפריקה 0% אפריקה 20.1 0% אפריקה בסיס:20.1 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: טיפסה בכ-4% במחזור הגבוה בשוק. עליות השערים במניה באו לקראת הנפקת הזכויות של החברה אשר צפויה להתבצע לקראת סוף החודש, זאת כחלק מהסדר החוב מול לב לבייב שבמסגרתו הוא מחויב להזרים לחברה כ-100 מיליון שקל. לידיעה בהרחבה

מניית בבילון 0% בבילון 144.3 0% בבילון בסיס:144.3 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: צנחה במסחר בכ-10%, זאת לאחר מהלך עליות מרשים של 120% מתחילת 2012. שווי החברה נסק הבוקר לשיא כל הזמנים וחצתה את קו מיליארד השקלים. לידיעה בהרחבה

מניית {אלווריון} המשיכה לצנוח. ביום חמישי קרסה מניית החברה ב-18.5% בבורסה המקומית לאחר שספקית רשתות התקשורת האלחוטית הישראלית שוב פרסמה אזהרת רווח לפיה הכנסותיה ברבעון הראשון של 2012 יסתכמו ב-33-33.5 מיליון דולר, נמוך יותר מהתחזיות המוקדמות שפירסמה החברה. כמו כן, החברה צופה הפסד (non GAAP) של בין 0.09-0.1 דולר למניה בדילול מלא. לסיפור המלא

דלק קידוחים יהש 0% דלק קידוחים 974.9 0% דלק קידוחים יהש בסיס:974.9 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו{אבנר יהש} הגיבו היום להודעתן מיום שישי. השותפויות דיווחו כי במאגר הגז 'תנין', הממוקם כ-120 ק"מ צפונית-מערבית לחופי חיפה, יש עתודות גז בגודל של 1.1 טריליון רגל מעוקב (TCF). בדומה למה שאירע במאגר 'בלוק 12' - גם כאן לא הצליחו השותפות הישראליות להוכיח את קיומו של רזרבות הגז במלואן. לידיעה בהרחבה

מניות דיסקונט השקעות 0% דיסקונט השק 1,420 0% דיסקונט השקעות בסיס:1,420 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו{כור} נסחרו היום ברקע להודעת החברות לפיה במסגרת עסקת המיזוג ביניהן עשויה דסק"ש לשלם 800 מיליון שקלים במזומן עבור החזקות הציבור בחברת כור ולכלול גם מרכיב של מניות דסק"ש שיוקצו לציבור המחזיקים בכור. נזכיר, כי עד כה תכננה קבוצת IDB למחוק את מניות כור ממסחר באמצעות מלאה שתתבצע במזומן. לסיפור המלא

מניית {וואלה} תימחק מהמסחר בבורסה בתל אביב לאחר שביום חמישי האחרון הסכימו בעלי המניות מהציבור להצעת הרכש שהגישה בזק 0% בזק 517.4 0% בזק בסיס:517.4 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: של שאול אלוביץ' לפני כ-3 שבועות. הצעת הרכש כללה מחיר של 5.25 שקלים למניה ושיקפה לפורטל האינטרנט שווי של כ-224 מיליון שקלים. לידיעה בהרחבה

מניות {דלק ישראל}, פז נפט 0% פז נפט 60,420 0% פז נפט בסיס:60,420 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו{גרנית} נסחרו ברקע לפעולות משרד האנרגיה: לאחר שבאוגוסט האחרון חתך המשרד באופן חד את מרווח השיווק של הדלק - הוא שוקל להקטין את המרווח בעוד כ-2 אגורות. במקביל, במשרד האנרגיה רוצים להקטין באופן חד את הקטנת העמלה של השירות המלא באופן דרסטי ל-11.1 אגורות לליטר. לידיעה בהרחבה

חברת {פרולור ביוטק} פרסמה בסוף השבוע מדף שבמסגרתו מבקשת החברה לגייס מהמשקיעים עד 75 מיליון דולר לצורך מימון הניסויים הקליניים. נציין כי נכון לסוף 2011 בקופת המזומנים של החברה היו 13.3 מיליון דולר. מתחילת השנה זינקו מניותיה בכ-40% לשווי של 325 מיליון דולר. לידיעה בהרחבה

נכסי הדרים וחברת גב ים 0% גב ים 170,800 0% גב ים בסיס:170,800 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: מקבוצת נכסים ובנין 0% נכסים ובנין 33,600 0% נכסים ובנין בסיס:33,600 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שבשליטת קונצרן IDB מכרו לחברת ריט 1 0% ריט 1 1,501 0% ריט 1 בסיס:1,501 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ולבית ההשקעות פסגות כ-6,400 מ"ר ממגדל המילניום, שמהווים כ-41% משטח המגדל, תמורת 137 מיליון שקל. נכסים ובניין צפויה לרשום בסך של כ- 7 מ' ש'. לידיעה בהרחבה

קפיטל פוינט 0% קפיטל פוינט 65.8 0% קפיטל פוינט בסיס:65.8 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: המחזיקה ב-4.2% מקונטיפי (Contipi) דיווחה כי האחרונה חתמה על הסכם למכירת מוצר הדגל שלה למניעת בריחת שתן, לתאגיד רב לאומי בתמורה כוללת של עד כ-90 מיליון דולר. לידיעה בהרחבה

תגובות לכתבה(84):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 65.
    גאונים מי שכתבו שהיום יהיו ירידות חדות
    אתם טירונים בשוק 08/04/2012 22:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה טימטום ?? 0.7 ירידה במעוף. אפשר לומר ש" עם ישראל הפסיד את כל כספו" חיים ומוות והפסד כספי ביד הלשון.....שימו לב טוב טוב מה אתם כותבים אהבלים
    סגור
  • 64.
    מתחילים להחשף
    לאט אבל בטוח 08/04/2012 20:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עוד ועוד מחיקות ענק בבנקים, דלק נדךל" ן ראשומנה ולא אחרונה, חכו, תיראו. ותבינו.
    סגור
  • 63.
    פרולור בפייס...
    ליאור בלס 08/04/2012 19:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין בכלל ספק כי פרולור ביוטק נמצאת בשנה גורלית.החברה אמנם יוצאת לתשקיף מדף אך כל זאת במטרה לממן את 2 הניסויים בהתוויות לילדים (שלב 2)ולמבוגרים (שלב 3) לכל מי שמעוניין... הקמתי קבוצה בפייסבוק בה נעקוב מקרוב אחר הנעשה בחברה ובמניה,נעלה לינקים רלוונטים ונסכם מידי יום... הקבוצה נקראת פרולור ביוטק.תבואו,יהיה מעניין...
    סגור
  • 62.
    פרולור
    ערן 08/04/2012 18:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שעוקב מוזמן להצטרף לקבוצה חדשה בפייסבוק בשם " פרולור ביוטק"
    סגור
  • 61.
    בשמי ובשם כל משקיעי גבעות מאחלים לטוביה
    ראל0520000 08/04/2012 15:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    החולב את המשקיעים ולאלוף התימהוני ולכל הנהלת גבעות יאוש .חג שמח ושתחנקו מהכסף שגנבתם לנו.והמלצה אל תאכילו את הילדים שלכם זה לא בריא .אבל טוביה החולב הוא רגיל כנראה מוגן..........................
    סגור
  • 60.
    מי קונה עכשיו מניות ?
    זיפו 08/04/2012 15:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה קורה לכם ? המדדים בארהב נמצאים בשיא השיאים ( מאז המשבר ב2008) , אפל נמצאת על מדרון תלול , בישראל מתכננים תקיפה באירן , כל יועצי הבנקים יצאו ממניות ישראליות וקונות קרנות אגחיות שנותנות 5% ( ואפשר לישון טוב) ואילו אתם קונים מניות ? אלביט הדמיה ? אלרוב ? אפריקה ? הרי בירידה הראשונה שתבוא תראו נפילות דו ספרתיות במניות האלו. זה הזמן לשים הכסף בבונקר. מיכרו מניות והשקיעו בקרנות סולידיות אפשר גם גזיות שלא מושפעות מהירידות בחול. חג שמח ושימרו על כספכם.
    סגור
  • 59.
    דחלילון מה השם החדש שלך ?? (ל"ת)
    מייסטר 08/04/2012 14:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • מצטרף לשאלה
    לל 08/04/2012 15:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האמת עם המחזורים של היום עושה לי לחשוב שזה דחלילון ניסה להוריד את השוק בשביל לנצח מעניין כי דחלילון ראה את השוק נראה לי לפחות 3-4 פעמים אחרונים אחד לאחד שהתרחש
    סגור
  • 58.
    בבילון-תחתכו אפילו עכשיו,לא מאוחר!!!
    באמת מבין עניין 08/04/2012 13:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את הכסף שלכם מי שהיהי בפנים כבר מימש
    סגור
  • 57.
    מה קורה באלעד אירופה??? (ל"ת)
    אליקו 08/04/2012 13:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • טען עוד
  • 56.
    אמרתי לכם,לצאת
    בבילון 08/04/2012 13:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבלוף יצא, אין דיבדנד,עבודה בעיניים.
    סגור
  • בבילון
    צחי 08/04/2012 14:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נהפוך הוא - ממשיך לרכוש. גם לניר מחזק , גם גוגל משת" פ בגדול, וגם יש כוונה להנפקה בנאסדק. אז " שלא יעבדו עליכם"
    סגור
  • 55.
    אלעד אירופה צפונה חזק לשער 350 (ל"ת)
    ff 08/04/2012 13:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • צריכה להכפיל את שוויה (ל"ת)
    חיים 08/04/2012 13:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 54.
    טכנופלס-ההזדמנות הישראלית כרגע בבורסה (ל"ת)
    דניאל 08/04/2012 11:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 53.
    פלוריסטם אוקיאנה לא לשכוח חג שמח (ל"ת)
    המניות הבאות החמות 08/04/2012 11:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 52.
    הכשרה אנרגיה
    דוד 08/04/2012 11:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קניתי בסכום פעוט בשער 72. מקווה להרוויח. אין בזאת כל המלצה למכור או לרכוש את הנייר הנ" ל
    סגור
  • 51.
    אפריקה ישראל
    ערן 08/04/2012 11:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לאן כיוון המניה ? היא כרגע מרכזת את המחזור הגבוה בבורסה ... יש עודף היצע עליה , האם נראה אותה בשער 1800 בקרוב ?
    סגור
  • אפריקה
    מיקי 08/04/2012 11:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כפי שכתבתי בשבוע שעבר, אפריקה הגיעה ל 1600. עד לסוף השבוע נראה אותה בשער 1750
    סגור
  • כמה אחוז זה משער 1600 ? (ל"ת)
    ערן 08/04/2012 11:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • עד סוף החודש אפריקה ב2500 (ל"ת)
    כלכלן 08/04/2012 12:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 50.
    והפעם לביזפורטל
    המרביץ 08/04/2012 11:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חיים ומוות ביד הלשון.....בא איזה עיתונאי-או אוחז בעט ובאיבחת יד מנסח לי בכותרת שהתגלית בתנין לא מש תאמה את הציפיות או בלשונו " - גם כאן לא הצליחו השותפות הישראליות להוכיח את קיומו של רזרבות הגז במלואן." .......ממש לצחוק מהמשפט האידיוטי הזה....הוא רק שכח לצייןם שהציפיות היו ל1.2 טריליון ובפועל גילו " רק" 1.1 טירליו ן.....כלומר למעלה 90 אחוז לעומת התחזית תגידיו..זה נקרא עיתונאי רציני??????..ביזפורטאל...יוסי פינק..ממכם אני מצפה ליותר רצינות ויו תר מקצוענות..אל תהיו צהובים....
    סגור
  • 49.
    רציו ליויתן
    בום בום 08/04/2012 10:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רציו המלכהההההה. חחחחחחחחחחחחח עוד מעט תקבלו את הבום בום דרומה לאילת חזק. המלכהההההה חחחחחחחחחחחחחח ז .
    סגור
  • 48.
    לא לפספס ביום חמישי העיסקה תצא לפועל... (ל"ת)
    אוקיאנה 08/04/2012 10:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 47.
    אלווריון
    חיים 08/04/2012 09:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חוק מספר 1 במניות : קונים והרבה בירידות , כסף על הריצפה ..............
    סגור
  • אתה רציני?
    גורף 08/04/2012 15:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין בחברה הזו כלום למעט בכירים שגוזרים קופונים על ימין ושמאל!!! לצערי בקרוב גל הפיטורים הבא, העובדים משלמים על כשלון המנהלים. אם יש משהו בדבריך זה רק לסיבוב מהיר ולא מעבר. חברה כושלת מכל הבחינות.
    סגור
  • 46.
    קיבלתי אלף שח מתנה
    טיס משנה 08/04/2012 09:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פתחתי חשבון בiMarkets. מקווה לעשות כסף היום
    סגור
  • 45.
    עליות, שום סיכוי לירידות (ל"ת)
    פישר 08/04/2012 08:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 44.
    היום ירידות 2.5% (ל"ת)
    ימנה 08/04/2012 08:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 43.
    למרות דוח התעסוקה
    אפי 08/04/2012 08:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המצב בארה" ב יותר טוב מישראל
    סגור
  • 42.
    כולם בחופש בסאטלה. אף אחד לא מתרגש מכלום.
    לא ספיגה ולא בטיח 08/04/2012 08:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין מי שימכור היום וגם אין הרבה מי שיקנה. אין שום חדש טוב ולא מזעזע באוויר. הישראליות נסחרו ביציבות בחו" ל בסופה" ש ,ככה שהיום גם פה יהיה מסחר דליל ורגוע אולי עם טיפה נטייה לירידות
    סגור
  • 41.
    כל שהממצאים מתרבים גדלה ההסתברות למציאה נוספת
    מבין בחיפושים 08/04/2012 08:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לכן על פי הסקרים הסייסמים של מודיעין ניתן לעבור להסתמך על הערכים הממוצעים ולא על p50 ולכן ערך המניות של מודיעין ביחוד וגם של הכשרה אנרגיה צריך לעלות משמעותית.
    סגור
  • 40.
    תופעת רציו עומדת לחזור במודיעין מ-3.5 ל-60 א
    הצופה 08/04/2012 08:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ככל שהתגליות הימיות מתרבות כך מוכחת ההנחה שכל האזור המזרחי של יד חופי ישראל רווי גז ונפט ונתוני הסקרים כמעט תמיד יוצאים מדוייקים לאחר קידוחי האמות.למודיעין פרמיה ערך שוק מול הון עצמי של 75% מול 1500% ברציו, לפנינו 4 קידוחים לאחר דוחות משאבים מבטיחים תוך פחות משנה.כאשר יש סיכוי גדול למצוא גם כמויות משמעותיות של נפט...
    סגור
  • 39.
    לפי המלצה של דויטשה בנק (ל"ת)
    אפריקה ממשיכה ל 1800 08/04/2012 07:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 38.
    באיזה שער תתבצע החלפת מניות כור ב דסק" ש
    אני מאמין ששער דסק" ש 08/04/2012 07:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יהיה גדול יותר משערה בבורסה ב עשרות אחוזים
    סגור
  • כור תימכר לפי שער 10000 נקודות כמוובן למי
    כלכלן 08/04/2012 12:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שמחזיק מעל חצי שנה במניה
    סגור
  • 37.
    הראלי ימשיך צפונה אין ספק אנשים
    אלי 08/04/2012 06:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סתם מפחידים פה מי שילחץ יפסיד זה ברור !
    סגור
  • 36.
    יותר דרמטיים.." כוננות ספיגה" .. (ל"ת)
    ביזפורטל- בוא ניהיה 08/04/2012 00:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 35.
    סתם מפחידים את המשקעים יום ראשון עליות בת" א
    כלכלן 08/04/2012 00:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השוק שלנו לא השתתף בראלי שהיה מתחילת השנה ולכן הוא לא ירד עם אירופה וארה" ב תזכרו מה אמרתי מחר השוק עולה מניית כור מחר טסה ומנית אפריקה ממשיכה בעליות בזק גם תתקן חזק למעלה
    סגור
  • 34.
    קישקוש כרגיל
    המחשב 07/04/2012 23:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האמת זה לא משנה מה נכתב . לפי התגובות לכל הכתבות אין ממש משקעים מחר תיתפלו עליות בתחילת המסחר
    סגור
  • 33.
    לאסף, 3, שאלה?
    מתלמד 07/04/2012 23:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה שאתה בעצם אומר זה למעשה , שבפתיחה, תמיד מחיר של אופציה שהיא נגד מגמה תעלה בהמשך וזה לא נראה לי מדוייק..............
    סגור
  • 32.
    למה למטה?
    א.ש 07/04/2012 23:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כאשר כל השווקים טיפסו וטיפסו למעלה ואנו היינו מאחור כמעט 15 אחוז אז אף אחד לא צייץ מהכתבים במדורים הכלכלכליים. אך ןכאשר יש נתונים שליליים בארה" ב אז אנו צריכים להירתם לטגלה ולהזדהות איתם!!! ממש שערוריה מה שקורה כאן!
    סגור
  • 31.
    אם השוק לא יירד לפחות 2 אחוז וחצי לא קוראים
    דחלילון 07/04/2012 23:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לי דחלילון, כי ביום ב , קריסה מוחלטת בשווקים
    סגור
  • 30.
    בורסה - מורסה
    אורי 07/04/2012 23:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שוב אתם מטיפים שחורות. למה שהבורסה לא תגיב למשל ל" עץ גולני" של ביבי?
    סגור
  • 29.
    מחר נפילה של 2%
    רונן 07/04/2012 22:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סיום בסביבות מינוס 3, קולים ימחקו כ60%
    סגור
  • 28.
    כוננות ספיגה זה אומר עליות מחר
    סלבדור 07/04/2012 22:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בחסות הרצות שחקני המעוף
    סגור
  • 27.
    חג שמח ושבוע טוב לכולם... לא הרבה במילים .. ל
    הקלפן מלוד 07/04/2012 22:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לברוח לברוח לברוח וכמה שיותר מהר עדיף..... לשם הגילוי הנאות כמו שאמרתי בעבר .... קניתי קסם שורט מעוף פי שלוש בשער 181..... לידיעתי התעודה בעתיד תגיע לשער 700
    סגור
  • 26.
    ז י ב ו ל י ם !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    יוסיפון 07/04/2012 21:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא ירידות ולא בטיחת עליות בוודאות
    סגור
  • 25.
    אינסוליין
    סמי 07/04/2012 21:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במניה מתבצע איסוף לאחרונה
    סגור
  • 24.
    אורכית תעלה מחר בחדות-המתינו ותיווכחו ! (ל"ת)
    אורכית 07/04/2012 21:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • המראה של אורכית
    ניר 08/04/2012 17:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזה מהלך אדיר, אתה גאון !!! עלתה כמעט באחוז ובמחזור מסחרר של 26 אלף שקל. מאיפוא הידע העצום ? שתף אותנו ,,, . חג שמח ורד מהעץ מהר
    סגור
  • המראה של אורכית השבוע
    משקיעי אורכית לניר 08/04/2012 21:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זינוק ל-200 ,,,, חג שמח גם לך ורד אתה מהעץ הגבוה ומהר מאוד יא שורטיסט טמבל בטח גם טוקבקיסט בתשלום של 2 שקל מביז. מאיפה הידע העצום ? ביז מוסרים שהיא תעלה ואתה תפסיד את הנשמה בה
    סגור
  • 23.
    פרימיום מנוף אדיר לעליות באופציה4 (ל"ת)
    אלישע 07/04/2012 21:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 22.
    גבעות-תגיב לנתוני התעסוקה של האלוף איילנד
    ראל0520000 07/04/2012 21:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האיש לוקח מאות אלפי שקלים על מה ולמה?על טוביה החולב אני לא מדבר הוא המציא את הבית חרושת(חרושת השמועות )גבעות אז מגיע לו אבל האלוף הבלונדיני שמנתח את האיום האירני (כשראיתי אותו ממש תימהוני)למה הוא מועסק בגבעות שווה בדיקה
    סגור
  • 21.
    מודיעין חברים לברוח הנפקה ??
    דוד 07/04/2012 21:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מודיעין הנפקה לברוח כמה שיותר מהר
    סגור
  • 20.
    אני מריח נפט בליוטן
    דוד 07/04/2012 21:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין על רציו אבנר דלק קידוחים
    סגור
  • אתה מריח את החומיה שתקעתי לפני דקה (ל"ת)
    דודו 08/04/2012 13:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 19.
    אני פונה לכול הליצנים המלומדים והלונגיסטים.
    דחלילון 07/04/2012 21:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נא לשמן את ה.......עים הרבה שמן .יום ראשון ושני ירידות חדות.אני ממתין לתגובה.חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    סגור
  • דחלילון,אתה כל כך פתאטי...רחמנות עליך.
    מיקי מאוס 08/04/2012 09:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה ההתלהבות הזו שלך? נו באמת,אז אתה אוסף קסם שורט.יופי! בנתיים את סוחב הפסדים מסוף השבוע.חבר,צא מהסרט!אל תחלק ואזלין -ואל תייחל למפולת שלא תגיע. נתראה בהמשך.
    סגור
  • 18.
    מתקרבים לעיסקה בצעדי ענק... בהצלחה!!!! (ל"ת)
    אוקיאנה 07/04/2012 21:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 17.
    לפי הדוחות-נסחרת נמוך ביחס להונה העצמי
    ארקו אחזקות 07/04/2012 21:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000738906
    סגור
  • הנתונים לדוחות-של ארקו
    ארקו 08/04/2012 07:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    http://www.tase.co.il/TASE/General/Company/companyDetails.htm?subDataType=0
    סגור
  • 16.
    מודיעין ריח חריף של הנפקה באוויר כולל גבעות (ל"ת)
    עשר 07/04/2012 20:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 15.
    עם מחזורי מסחר נמוכים מחר נפילות 3%-4% (ל"ת)
    ואי ואי ואי 07/04/2012 20:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 14.
    להזכירכם החוזים צנחו ב 1.5% והפסיקו המסחר בחג (ל"ת)
    אם היה נמשך המסחר... 07/04/2012 20:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 13.
    הזדמנות ישראלית
    מוקי 07/04/2012 20:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חברים יקרים שבוע טוב לא לימכור בשערים זולים המניה והאופציות הולכים לעוף השבוע!!וסקרים בקרוב מאוד של חמש רישיונות!!!!!!המשך שבוע נעים וחג שמח לכול מחזיקי הזדמנות.
    סגור
  • 12.
    למרות דו" ח התעסוקה, כרישי המעוף לא ייתנו לשוק
    האנליסט העממי החדש 07/04/2012 20:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לרדת, אם יהיו ירידות הן יהיו מינוריות. אין מה לעשות, המעוף הוא פיקציה שנשלטת ע" י כמה כוחות חזקים שמחליטים לפי הפוזיציה שלהם בנגזרים כיצד לנווט את המעוף. במחזורים קטנים כמו בבורסה הישראלית, אין להם בעיה לעשות זאת. בקזינו הם בעלי הבית ואתם הכבשים המהמרות, וכמעט תמיד הבית מנצח. כל הממבו ג' מבו הכלכלי אינו רלבנטי בקזינו המעוף.
    סגור
  • 11.
    ל3 ו4 הבעיה שגונבים לנו את השמנת כל הוועדות (ל"ת)
    פוני 07/04/2012 20:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 10.
    אלוט תקשורת-עסקה גדולה באמריקה הלטינית
    מושון 07/04/2012 20:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שימו לב עסקה גדולה -הודיעה אתמול על קבלת הזמנה ראשונה בהיקף של כ-4 מיליון דולר ממפעיל תקשורת קווית וסלולרית מוביל מאמריקה הלטינית שהינו חלק מאחת מחמש קבוצות הטלקום הגדולות בעולם. חזרה עם פער ארביטראז' חיוב י 9.3% !!! כל אחד יעשה כראות עיניו.
    סגור
  • 9.
    גורביץ הגדול ממליץ על מודיעין
    גורביץ הגדול ממליץ 07/04/2012 20:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כנייר עם הפוטנציאל הגבוה ביותר בכל ת" א. אם גורביץ ממליץ בצורה כה עיוורת מה שלא נוהג לעשות כנראה שאקנה מחר כמות יפה.
    סגור
  • 8.
    מחיר מצחיק מניה מצחיקה המחיר בשפל (ל"ת)
    אלביט הדמיה 07/04/2012 20:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אייפיסי
    איש הגז 07/04/2012 22:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שימו לב לעליה במחזורים וסיום ירוק לא לשכוח בעוד חודש הקידוח
    סגור
  • 7.
    הזדמנות ישראלית רציו בשער 4 (ל"ת)
    הזדמנות ישראלית 07/04/2012 20:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    אני מציעה לקחת כמה פוטים כהגנות (ל"ת)
    ירדן 07/04/2012 20:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    השוק הראשון להגיב לנתוני האבטלה - וואי וואי..
    אביב 07/04/2012 20:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה לא הולך להיות נעים...
    סגור
  • 4.
    .ככל שהממצאים מתרבים גדלה ההסתברות למציאה נוס
    מבין בחיפושי נפט 07/04/2012 20:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לכן על פי הסקרים הסייסמים של מודיעין ניתן לעבור להסתמך על הערכים הממוצעים ולא על p50 ולכן ערך המניות של מודיעין ביחוד וגם של הכשרה אנרגיה צריך לעלות משמעותית.
    סגור
  • 3.
    מודיעין חברים מודיעין
    יוסי שפרינצק 07/04/2012 20:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מודיעין בדרך למעלה.. אוטוטו.. רק הסבלנות משתלמת.. אבל ממש משתלמת!!
    סגור
  • לברוח הנפקה ??
    דוד 07/04/2012 21:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מודיעין 26 לברוח כמה שיותר מהר
    סגור
  • 2.
    3 אחוז למטה זהירות רבה
    מעוף ראשון שני 07/04/2012 20:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ואני לקחתי קולים יעיף בפתיחה בכול מחיר
    סגור
  • למה לקחת כאלה דברים לסוף שבוע-זה קזינו (ל"ת)
    דן 07/04/2012 23:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • מה ההיסטריה? במקרה הרע- יציבות.
    אליהו הקוסם 07/04/2012 22:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חול המועד זו מסורת ירוקה . נתראה מחר
    סגור
  • איזה קול קניתה?
    קליפ 07/04/2012 21:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    באיזה מחיר? כמה יחידות? אולי אוכל לתת לך ייעוץ בחינם!
    סגור
  • לצערך אתה תמכור אותם במחיר נמוך ביותר ולאחר
    אסף 07/04/2012 20:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מכן הם יעלו, כדאי שתלמד שאי אפשר לעשות עסקאות משתלמות בפתיחה אם אתה מחזיק סחורה נגד הכיוון, שיהיה בהצלחה בכול מקרה.
    סגור
  • 1.
    לברוח כמה שיותר מהר (ל"ת)
    ירדות חדות 07/04/2012 20:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור