נתניהו מגיב להאשמות "הממשלה נהגה בצורה אחראית. שיפרנו מצב מעמד הביניים"

ראש הממשלה אמר כי ממשלתו "תמצא גם דרכים נוספות להקל על מעמד הביניים" וכן ששמירה על התקציב סיפקה צמיחה
 |  (28)
(קרדיט: Getty images Israel)
המאבק על שאלת האחריות להגדלת הפערים והגורמים שהביאו למחאה החברתית הוציאו מראש הממשלה נתניהו הערב אמירות אשר שיבחו את פעולתה של הממשלה מול ההתקפות שנשמעו היום.

"מדינת ישראל נהגה בצורה אחראית יוצאת דופן" אמר נתניהו בפתח ישיבת צוות השרים לענייני טבריה, "בשעה שכלכלות אחרות קרסו, הכלכלה שלנו צמחה כמעט ב-5 אחוזים. פירוש הדבר שיש לנו את האמצעים לטפל בקבוצות באוכלוסיה שלא טיפלו בהן – לא רק החלשים אלא גם מעמד הביניים".

ראש הממשלה פירט את צעדיו ואמר כי החינוך חינם מגיל 3, נקודמות מס להורים עובדים שיא בהתחלות בנייה מקלות על מעמד הביניים, "השדרה המרכזית באוכלוסיה של מדינת ישראל". כמו כן ציין נתניהו כי "מדיניות ההתפלה של הממשלה עוזרת גם היא להעלות את מפלס הכנרת", ואמר שכפי ש"מפלס הכנרת משקף את מצב הרוח הלאומי, אז כרגע הוא בעלייה ואנחנו נדאג שהוא ימשיך לעלות".
תגובות לכתבה(28):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 24.
    עבדים עליו בעיניים שוב ושוב !!!!!!!!!!!!!!!
    פיי 29/03/2012 12:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המחאה על הקוטג' היתה אדיוטית הציבור שתק כשנעשק על ידי הממשלה שוב ושוב ושתק כאשר פגעו לו בחסכונות לטוווח ארוך והעלו לו את המס על כל החסכונות מ 20% ל- 25% ומס למניות הגז והנפט שאין לא תקדים 85% ועבדים עליו בעיניים שוב ושוב הביבי השטייניץ השאמה והששינסקי.
    סגור
  • 23.
    קיבלת מחאה - לא מחמאה! (ל"ת)
    נתניהו 29/03/2012 09:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 22.
    מה שאמר סרקוזי , זה מה שהוא......
    tאבי 29/03/2012 08:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נראה אותו חי עם משכורת כמו של מעמד הביניים , הוא הולך רק ומתנפח ומנפח את הסובבים אותו , לא מטפל בהון השחור שהם גם גורם למחירים המטורפים וגוזר מיסים בצורה מטורפת אז נכון הקופה של האוצר מנופחת ואנחנו הולכים ודועכים.... מי שיושב למעלה ומוצץ את כספנו צריך קודם כל לשמש דוגמה אישית ....
    סגור
  • 21.
    ביבי עושק הציבור מספר אחת- (ל"ת)
    AAA 29/03/2012 07:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 20.
    נכון, שיפרתם מצב חברי כנסת ושרים. (ל"ת)
    אריק 29/03/2012 07:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 19.
    מה זה השטויות האלה? (ל"ת)
    חי בללה לנד 29/03/2012 07:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 18.
    מצאנו את הפתרון למצוקה
    זוג צעיר 29/03/2012 07:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עם הרבה חברים עוברים לארהב יש עבודה יש בית ויש עתיד שם
    סגור
  • 17.
    ביבי טוב לפראזיטים ! יש צמיחה אצלהם! (ל"ת)
    קובי 29/03/2012 06:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 16.
    גם ועדת טרכטנברג כשלון
    חוסר אחריות 29/03/2012 06:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזה אחריות? לפני 4 שנים אנשים עמדו בתור לשכר דירה בתא באו לכל דירה 20 איש לפחות. הבת שלי גברה על כולם כי היא יפה. זו האמת אבל הבית היה חורבה ולא ראוי למגורים תיקנו את התקרה וצבעו ריח עובש היה תמיד בשירותים. גועל נפש. ועל זה שילמה הון. גם מיסוי של 25% הוא לא מיטיב עם אף אחד זה ברור. אז פעמיים כשלון גם עם הדיור וגם עם הועדה וגם עם החזירות. של כל החברות
    סגור
  • 15.
    לרמות שוב ושוב!!!!!!!!!!!!
    פיני 28/03/2012 23:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נתניהו הורה על הקמתם של כמה צוותי עבודה ייעודיים ובין-משרדיים שיעסקו בלרמות את תושבי המדינה שוב ושוב
    סגור
  • טען עוד
  • 14.
    לא יודעים מה גדולה יותר חוצפתם, בורותם !!!
    ב.ש. אני 28/03/2012 23:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    1. האם אתם מסכימים למחיר של 8 שקל לליטר דלק ? 2.האם אתם מסכימים למחיר של 10 שקל לקוב מים כאשר אחרי 5 קוב המחיר קופץ עשרות אחוזים 3. האם אתם מסכימים לשלם מס של 130 אחוז לקנית רכב ? 4. האם אתם מסכימים לשלם מחיר של יותר ממליון שקלים לדירה של 3 חדרים ? 5. האם אתם מסכימים שעמלות הבנקים יהיו כמו שהיום? 6. האם אתם מסכימים לשלם מס של 25 אחוז על רווחי הון בבורסה 7. האם אתם מסכימים לשלם מס של 85 אחוז על רווחי נפט וגז 8. האם אתם מסכימים שכל הכלכלה ישלטו 20 משפחות שחלקם התעשרו ממשאבי המדינה ( כיל ) 9. האם אתם מסכימים ששכר ישלם לגורמים כל כך רבים שלא משתתפים במעגל העבודה . 10 האם אתם מסכימים שלא יכול להיות שמנכ" ל ( הכי מוצלח בעולם ) לא יכול להרויח מיליוני שקלים
    סגור
  • לא מסכימים. אבל העם טיפש
    ל14 29/03/2012 06:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המחאה על הקוטג' היתה אדיוטית . בלי המחאה אני לא קניתי קוטג' כי המחיר עלה מאד קניתי רק גבינה. וזה מה שכל אחד היה צריך לעשות . העם שתק כשנעשק עם מחירי הפלפונים הם לא יצאו לרחובות אז. העם שתק שהעלו לו את המס של 25% בבורסה פגעו לו בחסכונות לטוווח ארוך ועבדו עליו בעיניים עם נקודת זכות לילד עד גיל 3 כל מה שאותו זוג חסך הפסיד 25ֵ אחוז. העם לא יצא נגד זה. כולם שותקים. העם שתק כשהפכו את המורים לבייביסיטר של המדינה עם תוכנית דופק חדש למורים הם שחוקים עובדים יותר והשכר שלהם לשעה נשחק בפועל המורים יתנו פחות. יש מורים עובדי קבלן. וזה לא טוב. הצעירים יברחו בעתיד מהמקצוע רק הלא טובים יבואו. אין שום יתרון להיות מורה להפך עדיף להיות פקיד במשרד ממשלתי אחר. בקצור גם החינוך נפגע . וזה פוגע בכולם
    סגור
  • 13.
    נתניהו לא מחובר למציאות. (ל"ת)
    מצב מדאיג 28/03/2012 23:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 12.
    שקרן פתולוגי סכנה אמתית לעתיד המדינה !
    ישראלי 28/03/2012 22:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ביבי הטאצריסט מרוחק מהעם, לא חי את החיים האמיתיים היום יומיים של הציבור, כידוע הוא אף פעם לא משלם,אין לו מוסג איך מעמד הביניים סובל,כן אותו מעמד ביניים שמשלם מיסים,שעובד קשה,הרבה שעות,שמחזיר הלוואות בריביות מטורפות,שמשרת במילואים ומפרנס ציבור אדיר של פרזיטים , אותם פרזטים הם אלה שהמליכו את ביבי ורק להם הוא דואג,כאמור ביבי סכנה,אני פוחד לחשוב מה יהיה העתיד שלנו אם השקרן ביבי ימשיך למלוך,חיבים לזרוק אותו כדי להציל המדינה ועתיד ילדנו!
    סגור
  • 11.
    בחירות
    אבנר 28/03/2012 22:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מושחתים.גנבים.עד מתי?
    סגור
  • 10.
    שנים ניהול כושל=הפסד כספי=העם הפראייר משלם (ל"ת)
    מונופול ציבורי ופרטי 28/03/2012 22:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 9.
    אל דאגה
    מנדי 28/03/2012 22:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ביבי אתה יכול להמשיך לקרוע לנו את הצורה. האנלפאבתים ימשיכו להריע לך וכל המזרחיסטים יתנו לך את קולם. אל דאגה אתה והרב עובדיה תמשיכו להנהיג את המדינה ותובילו אותנו לשיגשוג ופריחה של כל הפרזיטים היושבים באוהלה של תורה.
    סגור
  • לא כל המזרחים זה לכוד והרב עובדיה
    מגיב 9 הגזען 29/03/2012 06:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    להפך. הפרזיטים שיושבים בבני ברק הם אשכנזים לידיעתך. מרבית מצביעי שס היו בצהל . אתה פשוט גזען ואין לגזענות מקום בעולם. עדיף שתשתוק ותתבייש בדעותיך הפרימיטיביות
    סגור
  • ביבי ועובדיה
    מוטי 28/03/2012 23:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש עובדיה יש ביבי. יש פרזיטים יש ליכוד. יש עושקים וגנבים אין מעמד ביניים כולם הפכו להיות עבדים המשרתים את כל תתי הרמה שמצביעים ביבי הנסיך ועובדיה המלך. ביבי תגדל זקן שים כיפה ולך למד מעובדיה איך להרוס לנו את המדינה ואת החיים.
    סגור
  • הוא סתם בחור אדיוטי
    מוטי 29/03/2012 06:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תגובתך אומללה גזענית ולא עניינית. ולמי תצביע למופז? מופז ילך עם ביבי
    סגור
  • 8.
    עושים מיליארדים ע" ח העם הפראייר=מחאה=חרם צרכן (ל"ת)
    בנק,אוצר,ממשלה גנבים 28/03/2012 22:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    זה הדיור, טמבל! (ל"ת)
    ערן 28/03/2012 22:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    פשוט עיוור , אין מילים . (ל"ת)
    חיים מ 28/03/2012 22:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    ממשלה שמבוססת על מיסוי עקיף אכזרי אין לה תוחל
    פריד היהודי 28/03/2012 21:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עובודה בעיניים אין לי אמונה המציאות קשה ואיומה נפגעה הסולדריות בעם ביום פקודה איש את אחיו חיים בלעו ראו הוזהרתם בוחרי ליכוד
    סגור
  • 4.
    מרוב נתונים אין לו מושג מה קורה למטה (ל"ת)
    ד 28/03/2012 21:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    בינימין היקר אפילו חשק לענות לך כבר אין
    חגי 28/03/2012 21:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תראה את כמות התגובות כמה כבר עייפנו
    סגור
  • 2.
    שקרן הביבי הזה
    שמעון 28/03/2012 20:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא שיפר כלום. המיסים עולים המחירים נוסקים בקןשי חיים פה. מה שיפר הביבי הזה ?
    סגור
  • 1.
    תגובת נתניהו
    ברוך 28/03/2012 20:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה טיפלת " בכל" ,ומה עם עדכון הגמלה לניצולי השואה אה?
    סגור