השר שטייניץ: "אנו מסוגלים להכניע את את הכלכלה האיראנית בעזרת הסנקציות"

שטייניץ הגיב לשיחת נתניהו-אובמה על האיום האירני ועליית מחיר הנפט; סקר חדש קובע שבישראל משלמים 30 אג' יותר מהממוצע האירופי
ד"ר יובל שטייניץ
נשיא ארה"ב, ברק אובמה, וראש הממשלה, ביבי נתיניהו, נפגשו היום (ב') ודנו בנושא האיום האירני על ישראל והדרכים להתמודדות עם האיום. "אני מחויב להגנה על מדינת ישראל", ציין הנשיא אובמה בתגובה לדריש נתניהו לתקיפה משולבת על אירן.

עם זאת, אובמה מעדיף להמשיך לנקוט באמצעים כלכליים על מנת לחנוק את הכלכלה המקומית באירן. "הציבור באירופה ובישראל וודאי ישלם את מחיר הניסיון להכניע את כלכלת אירן", אמר שר האוצר אך ציין את חשיבות המהלך כפתרון להפסקת האיום הגרעיני על ישראל.

מחיר הנפט זינק מסביב לעולם בשבועות האחרונים וגרם לעלייה חריפה במחיר הדלק בארה"ב כמו גם בישראל, כאשר הוראה של השנייה האחרונה הצילה את הציבור הישראלי מפני חציית רף ה-8 שקלים לליטר.

בתוך כך, ועדת הכלכלה של הכנסת קיימה היום דיון דחוף במדיניות הממשלה להקלה ביוקר מחירי הדלקים. היו"ר, ח"כ שאמה הכהן, אמר כי העולם כולו מתמודד עם עליית מחירי הנפט. דוח מרכז המחקר והמידע של הכנסת, שעודכן אתמול, מוכיח כי בהתאם לכוח הקנייה, אזרחי ישראל משלמים עבור ליטר דלק מחיר גבוה ב-30 אגורות מהמחיר הממוצע ב-15 הכלכלות המובילות באירופה.
תגובות לכתבה(19):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 18.
    ממשלת המיסים הזאת נלחמת בעיקר נגד האזרחים ! (ל"ת)
    מוטי 06/03/2012 10:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 17.
    במקום לקשקש תדאג לאזרחים שאתה מקפיד לרושש (ל"ת)
    יוסי 06/03/2012 10:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 16.
    בטח השר שטייניץ להכניע את הפרסים ע" י שישינסקי
    ארקדי 06/03/2012 06:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ע" י שישנסקי להגדיל בחריפות את התמלוגים על הנפט הפרסי
    סגור
  • 15.
    הדרך היחידה שתצליח להרוס את הכלכלה האירנית
    יגאל 06/03/2012 01:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היא אם תיבחר שם לראשות האוצר.אבל מר שטיינץ,אין דבר.במדינה שלנו יש מספיק טפשים שיתמכו בהמשך כהונתך,פשוט תמשיך להרוס כאן בשביל מה איראן???
    סגור
  • 14.
    צדק חברתי=חרםצרכני=הישראלי הפסיק להיות פראייר (ל"ת)
    ישראלי לא פראייר 06/03/2012 00:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 13.
    השר שטייניץ : אני מסגל להרוס את כלכלת ישראל.
    אחד העם 05/03/2012 22:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שטייניץ לא רק מסוגל להרוס את כלכלת ישראל יש לו גם קבלות על כך. הוא הצליח להעלות מיסים על כל דבר שזז, הצליח לעלות מחירים בטרוף, הצליח ליצור פער אדיר בין עשירים לעניים והצליח , יחד עם ידידיו ביבי, ליצור כאן משק של מאלימי מס ושוק שחור.
    סגור
  • 12.
    מתי יש בחירות כבר מתי?
    ג' 05/03/2012 21:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    להעיף כבר שני המושחטים האלה ביבי ושטייניץ מהכסא שטייניץ אין מקום שהיד שלו עוד לא הגיע אליה וביבי בכלל איבד שליטה מושחטים נמאסתם
    סגור
  • 11.
    אתה צודק 100% לקחת לי המילים מהפה
    תגובה ל-10 05/03/2012 21:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לכל הצועקים היידי ביבי קיבלתם היידי מיסים
    סגור
  • 10.
    שטייניץ אתה גם הכנעתה את הכלכלה בישראל הרס
    אריק @ 05/03/2012 20:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה שטייניץ וביבי הרסתם את הכלכלה בישראל והולכים גם להרוס כלכלות בעולם , עצרתם את המשק הישראל מפעילות גרמתם להרס הבורסה בת" א חנקתם את המשק במיסים עמלות יוקר מחיה ועליות מחירי בדלק הרסתם את מעמד הבניים . ועל זה מה יש לך להגיד אתה וביבי לכו הביתה לא רוצים אותכם יותר בממשלה נמאסתם על הציבור ! אנחנו בציבור שונאים אותכם !
    סגור
  • אריק צודק 100 אחוז - כל מילה בסלע
    ג' 05/03/2012 21:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ביום ששטייניץ יעוף השוק טס עשירייה
    סגור
  • 9.
    בוודאי שאתה יכול להכניע את האיראנים. אין עליך (ל"ת)
    שטייניץ, אתה פופאי. 05/03/2012 19:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    30א' ג שיהיה לשטייניץ לתרופות...לבריאות
    פרוטקסZ 05/03/2012 19:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    1 הקמול
    סגור
  • 7.
    אמרתי לא לפטפט על איראן אז אתה מפריע לי ולאוב (ל"ת)
    ביבינשטיין 05/03/2012 19:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    שטיינץ אתה סופר דמגוג (ל"ת)
    רפי 05/03/2012 19:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    הגאון
    אבי 05/03/2012 19:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם אותנו הוא הרג,האירנים זה כסף קטן בשביל גאון גדול כמותו .
    סגור
  • 4.
    תחמן הרי כוח הקנייה של עובד באירופה גבוה ..
    amnon 05/03/2012 19:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעובד ישראלי לכן יש להשוואת את היחס בין כוח הקנייה ולא רק את מחיר הנפט.
    סגור
  • 3.
    בינתיים הכנעתם את הזוגות הצעירים במחירי דירות
    רן 05/03/2012 19:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מופקרים!
    סגור
  • 2.
    שטייניץ- לך הביתה כבר.. מומחה לביטחון לאומי
    גוגה 05/03/2012 19:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עללק ץץץ
    סגור
  • 1.
    וכמה מרווחים באירופה ? גרמניה למשל ? (ל"ת)
    בובו 05/03/2012 18:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור