22:30 סגירה יציבה בוול סטריט: אפל איבדה עוד 1%, טסלה נפלה 4.2% >>

22:42 ג'ון מקיין הודיע כי החליט להצביע נגד ההצעה הנוכחית לביטול "אובמהקר" >>

20:26 העליות בזהב נחלשות לאחר סיום המסחר באירופה

18:26 טסלה השלימה ירידה של 9% מהשיא בתחילת שבוע, הזדמנות או סכין נופלת? >>

16:48 מדד הפחד (הויקס) קופץ 3.5% עם פתיחת המסחר בוול סטריט

16:00 תיק המניות של קרן הגידור הגדולה בעולם הגיע השבוע לטריליון דולר >>

11:11 סגירה שלילית בבורסות אסיה: האנג סנג איבד 0.8%, ניקיי ירד 0.25% >>

08:46 היורו מטפס 0.3% מול הדולר ל 1.19 דולר ליורו

08:22 בורסות אסיה: מדד ההאנג סנג מאבד 0.8%

20:56 ענקית החיפוש רוכשת את חטיבת הפיתוח של HTC תמורת 1.1 מיליארד דולר >>

18:26 בורסות אירופה: הקאק מטפס 0.6%

15:39 רשות ניירות הערך האמריקאית: האקרים פרצו למאגר וגנבו מידע פנים >>

09:54 הזהב נופל מתחת ל-1300 דולר ברקע לזינוק בתשואות

08:51 ביל גרוס: "אם הפד' ימשיך לדבוק במדיניותו, ארה"ב בדרך למיתון" >>

08:22 מגמה חיובית הבוקר בבורסות המזרח: הניקיי מטפס 0.3%

23:05 סגירה מעורבת לאחר הצהרת הפד': מניות הטכנולוגיה משכו למטה, הבנקים עלו >>

17:57 אפל מאבדת 2.7% ברקע לביקורות מאכזבות על מוצר הדגל >>

11:48 אחד הסקטורים הבולטים של השנה האחרונה ממשיך להיחתך, הזדמנות קניה? >>

15:47 הערב ב-21:00: הנה התחזיות לקראת האירוע המרכזי של החודש בשווקים >>

11:54 הפאונד הבריטי קופץ 0.5% מול הדולר ל 1.35 דולר לפאונד

10:21 בורסות אירופה: המסחר נפתח בירידות שערים קלות, הקאק מאבד עד 0.1%

08:19 בורסות אסיה: מדד הונג קונג מטפס 0.3%

08:07 האירו עולה 0.1% מול הדולר ונסחר ברמה של 1.2 דולר לאירו

19:46 מנהל קרן הגידור הגדולה בעולם - "ביטקוין זו בועה" >>

16:09 מנכ"ל חלל תקשורת דוד פולק נחקר במסגרת פרשת בזק >>

15:41 בולטות בת"א: טבע נופלת 3%, פלוריסטם יורדת 4%

13:51 פרשת בזק: הותר לפרסום - גם מנכ"ל חלל תקשורת נחקר >>

13:00 כחלון חתם על צו שיאפשר נסיעה חינם בקו כרמיאל - אחיהוד >>

12:45 בולטות בת"א: טבע נופלת ביותר מ-4%, ארית מזנקת 7%

10:53 יציבות בבורסות אירופה - הדאקס משיל 0.15%

08:19 הניקיי היפני משלים פערים - מזנק הבוקר 1.7%

08:18 טאואר חוזרת עם פער שלילי של כ-0.5%

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

אסתר לבנון: "על המסחר משתלטות המכונות האוטומטיות שחלקן מפותחות ע"י יוצאי 8200 - ואין דרך חזרה"

מנכ"לית הבורסה התייחסה לנושא בכנס בו השתתפה: "היכולת להשתלב במסחר האולטרה-מהיר זה לחיות או למות עבור בורסות לניירות ערך"
 |  91
מסחר אולטרה-מהיר
Share
טענות המשקיעים בבורסה הישראלית על פעילות גדולה ומטרידה של מכונות המסחר מקבלות מישנה תוקף מהנהלת הבורסה אסתר לבנון שלא מהססת להבהיר מה צופן העתיד בעניין זה. מנכ"לית הבורסה התייחסה היום במהלך כנס של 'לשכת מנתחי מערכות מידע' לעניין מכונות המסחר ואמרה כי בהנהלה שוקלים לשתף פעולה עם מערכות מחשוב גלובליות כדי לסייע לאותם סוחרים אלקטרוניים.


בנאום בכנס הסבירה לבנון שעל המסחר משתלטות היום מכונות אוטומטיות, שחלק מהן מפותחות ע"י יוצאי 8200 בישראל שבחרו לא להקים חברות סטארט אפ. "הם מפתחים אלגוריתמים משוכללים למסחר המתבצע כיום כבר לא במילי-שניות או מיקרו-שניות, אלא בננו שניות".

לדבריה, היא מודעת לכך שהמכונות "מקשות על מי שרוצה 'לעשות מכה' בבורסה, כי כל מכונה מהירה ממנו, זה פוגע בספקולנטים ובסוחרי-יום שמוחים כי 'הורגים להם את הפרנסה'". עם זאת היא גם ציינה גם ש"היכולת להשתלב במסחר האולטרה-מהיר של ננו שניות הפכה ל"לחיות או למות" עבור בורסות לניירות ערך".

כפועל יוצא מכך, סיפרה לבנון לנוכחים כי הבורסה המקומית שוקלת שיתוף פעולה מחשובי עם אחת הבורסות הגדולות בעולם כדי להתחרות בשוק הסוחרים המהירים. "מי שפועל ב- High Frequency Trading ירצה לקבל זאת גם כשהוא פועל מול הבורסה של תל אביב", הסבירה לבנון, "המחשוב השתלט על אופן הפעילות של הבורסות בעולם, ואין דרך חזרה". נציין כי הבורסה כבר דיווחה בעבר על בחינה של רכישת מערכת מסחר מתקדמת מהבורסה של ניו יורק אשר תחליף את מערכת המסחר הנוכחית - 'רצף'. כמו כן, המעבר של הבורסה מהכתובת המוכרת באחד העם 54 לבניין חדש יותר ב-אחוזת בית 2 קשור גם הוא לרענון לקראת הגדלת נפח המסחר.

מהנתונים עולה כי כבר היום 50% מהעובדים בבורסה הם אנשי מחשוב. לבנון הדגישה כי בשלב זה "אין תוכניות להפריט את הבורסה בתל-אביב" והוסיפה ש"הבורסה בתל אביב נועדה לשרת את מדינת ישראל".מסחר בתדירות גבוהה (High-frequency trading) המתבצע על ידי אלגוריתמים מתקדמים ומהירים היו אחראים על כ-56% ממחזור המסחר בבורסת בארה"ב ו38% מהמחזור בבורסות אירופה ב-2010. הערכות ל-2011 משערות שחלקן של המכונות גדל עד ל-80% מהמסחר בארה"ב. לכתבות נוספות:

לחץ כאן לראיון של כתב Bizportal עם סוחר נגזרים שמדבר על בעיית המכונות הפועלות בשוק
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

91 תגובות ב-54 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
54 ושתי 06/03/2012 09:30 מה הקשר בין 8200 לבין הבעיות מחשבים שלך?
במקום לעשות חיבורים הזויים, תזמיני איזה כמה אנשי מחשבים ברמה גבוהה שיעזרו לבורסה להתמודד מול הרובוטים ויחזירו לספוקלנטים את הפרנסה
53 ידע הגון 06/03/2012 08:47 מכבסת מלים,ומוסגים.
שם המשחק,קומבינה להעביר את כספך לחשבון של נוכל מתוחכם,ולהשאיר אותך ערום עם חלום.בקיצור שומר כיסו ונפשו ירחק מהזבל הזה,וישאיר מגרש זה אחר כבוד לעדת הנוכלים שיוכלו זה את זה.
אוכל אוכל אכיל. 06/03/2012 09:22 שיאכלו (ל"ת)
מוני 06/03/2012 09:15 גם אם אתה כביכול בחוץ זה פוגע בך. (ל"ת)
52 היי טק 06/03/2012 08:19 רוב המגיבים כאן חסרי הבנה בסיסית, תקראו את 43
מכונה מחזיקה נייר במשך שניות עד דקות בלבד משקיעים מחזיקים ניירות במשך חודשים ושנים. אפשר לשחק עם המדדים עד גבול מסויים בסוף הכלכלה הפשוטה מנצחת.
רוני 06/03/2012 09:14 שטויות קרא את מגיב 7 ותראה מה זה ויסות.
האמא של הויסותים. בנתונים לא בדיבורים.
51 אופטימיסט 06/03/2012 07:56 שטויות במיץ מפעילי המכונות זה בלוף
אין אלגוריתמים אלא שת" פ בין סוחרים שהפכו את שוק ההון לקרטל. מדד 100 מורכב משרשור של חברות במעגל סגור, כך שבורסת ת" א תמיד היתה מווסתת
50 סוחר לשעבר 05/03/2012 20:25 בואו נעשה סדר-קודם כל הנפגעים היחידים הם
סוחרי היום וזהו. המחשבים משפיעים ברמה היומית ולא יותר. בתור סוחר יום בבורסה האמריקאית היינו מרוויחים הרבה כסף בזכות הרובוטים " המטומטמים, עם הזמן הם השתכללו ,ואנחנו הפסקנו להרוויח, טוב לפחות יצאנו עם כמה " גרושים" .
49 שגיא טובי 05/03/2012 19:52 עצומה
עצומה להתפטרותה לאלתר!!! של אסתר לבנון תוצג מחר באם דרישותינו לא ייענו מיידית...המשך עדכון ב" קבוצה לארגון הסוחרים הקטנים בבורסה הישראלית" בפייסבוק...כמובן שתיערך הלווייה לבורסה בתאריך 13.3.2012...אצפה לראותכם.תודה רבה לכולם על התמיכה.
48 אליעזר 05/03/2012 18:58 תוכנה משוכללת דרך בנק 0548191216
מי שרוצה תוכנה משוכללת דרך אחד הבנקים המובילים שיתקשר אלי: 0548191216 כמו" כ פטור מכל עמלות ניהול חשבון ודמ" ש/ניהול ועמלות נמוכות מאוד למסחר בבורסה
47 פפו 05/03/2012 18:02 אסתר לבנון, את צריכה ללכת הביתה!!!
ואם יש לך עור של פיל ואת לא הולכת הביתה עם כל מה שקורה בקזינו שלך, אז לפחות תשתקי!!!
46 מיתון2012-13 05/03/2012 17:25 שנים העולם במדיה מסתיר בפלסטר לדחות קריסה!!! (ל"ת)
45 האנליסט 05/03/2012 16:33 המשכורת של לבנון
מתקרבת כל חודש למחזורי המסחר בבורסה...
פפו 05/03/2012 17:59 אהבתי, אתה גדול!! (ל"ת)
44 ישראל 05/03/2012 16:13 מסחר אוטומטי זה אבולוציה - וזה לא נמנע !
חברים, אני סוחר עם רובוטים כבר משנת 2007, זה העתיד, ועדיף להצטרף לצד המנצח ולא למפסיד. תחשבו על זה ככה, בסך הכל כמו שהתעשיה עברה מבני אדם לרובוטים, גם המסחר עובר - ופה במיוחד זה טוב כי בני אדם לא בנויים למסחר. ועל כן, במקום להתנגד, תחשבו איך להצטרף! היום במחיר של כמה אלפי דולרים (גרושים של הגרושים!!) אתה בונה לעצמך רובוט - ואפילו לא צריך לדעת לתכנת. אני את הרובוט האחרון שלי בניתי אצל החבר' ה של AUTOSYSFX , מקצוענים ! יאלה תתקדמו - לבכות לא יעזור פה.
43 פחח-כנסו כנסו-אחד ש 05/03/2012 16:02 רוב המגיבים, כמו אסתריקה, לא בעניין בכלל
תראו, ילדים: לקנות מניות מכל הסוגים והמדדים - איש לא מפריע לכם לקנות אג" חים - כנ" ל. אפילו אופציות (ר" ל) תוכלו לקנות חופשי חופשי בלי מהומה ובלי שמכונות יפריעו לכם. אז מה הצעקה? על מה מדובר? המדובר בענייני קדימות כשיש פער או אפשרות לקבל מחיר יותר טוב. נכון- למקצוענים זה חשוב ויש אף כאלה שמתפרנסים מכך, אולם למשקיע הרגיל - לטווח הארוך ואפילו למספר ימים זה ממש לא משנה! אם החלטת שנייר שווה לך מחיר X - קנה אותו עד למחיר הזה, ואל תסתכל על ההוא שקנה בנקודה פחות ממך. נכון, המכונות האלה מייצרות כסף למי שמסוגל לקנות ולמכור במיליונים כבדים במכה אחת - לדאבוני זה לא אני, וכנראה גם לא אתם.....
י 10/03/2012 19:55 צודק 100%
היחידי שמבין מה הולך פה
42 פיבו 05/03/2012 15:38 אסתר היקרה שכחה למה נועדה הבורסה
מטרת הבורסה לאפשר לחברות לגייס כספים למימון פעולתם.מכונות האלגוטרייד אינן קשורות כלל למטרה זאת, ועל כן רק מזיקות ומרחיקות משקיעים. מכונות האלגוטרייד המבצעות פעולות במהירות גבוהה כמוהן כניצול מידע פנים ומעמידות בחוסר שוויון הזדמנויות את המשקיעים. לדעתי על המחוקק והרגולטור להכנס לעובי העניין בדחיפות!!!
41 בני 05/03/2012 15:33 מסחר אוטומטי
אין דרך חזרה , רוב השוק הוא מכונות, מה שנשאר זה לפתח אחד משלך או לקנות אחד , אפשר לחפס בגוגל יש כאלה
סוחר יום 05/03/2012 17:09 GO4IT -התרשמתי מהמערכות האוטומטיות שלהם לטובה
מספקים מענה לסוחר המתחיל ולסוחר הוותיק, כמו כן ראיתי אפשרות של פיתוח מערכות מסחר אוטומטי בהתאמה אישית - מה שנקראה בכתבה זו " מכונות האלגו טרייד "
מיקו 05/03/2012 17:17 עגלה עם סוסה, מערכות עלובות מול המקצוענים (ל"ת)
40 לאה 05/03/2012 15:32 על המסחר השלטו מזה זמן רב נוכלים. (ל"ת)
39 VIX 05/03/2012 15:16 כמה שטויות האישה הזאת מדברת ועוד נותנים לה ..
במה כדי לשאת את אבל פיה, אני לא מאמין שהיא מנכלית הבורסה של ישראל. מה הקשר מי מפתח את המכונות האלה, כל מישהו עם גישה לתכנות יכול לעשות את זה, הנאסדק כולו מתנהל על ידי תוכנות אז מה את מדבר שטויות על " יוצאי 8200" מה את מקשקשת ומחפשת אשמים כדי להגן על החוסר יכולת המוחלט שלך, תגידי שקבלת אחלה ג' וב ובתכלס אין לך מושג מה לעשות ותמשיכי לקבל משכורת ולסתום ת' פה.
38 מאיר 05/03/2012 15:08 אם אתה לא יכול עליהם הצטרף אליהם,תפסיקו לבכות
אני סוחר בעזרת מערכת מסחר אוטומטי המבוססת על התשתית של מערכת ה FMR ! כבר למעלה מ 4 שנים, כל הפקודות מבוצעות במהירות של מילי שניות כך השוותי את המהירות שלי מול המכונות של " הגדולים" חפשו בגוגול GO4IT מסחר אוטומטי - יש להם את כל פתרונות המסחר האוטומטי
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח 05/03/2012 15:19 פפפפפפפפפפפחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח (ל"ת)
אורי 05/03/2012 15:28 חחחח צודק
גם אני לא ידעתי שהמסחר אוטומטי כל כך זמין לכולם
סוחר אלגו בחו" ל 05/03/2012 16:09 מספיק עם השטויות
מכיר את החברה הזו היא בונה אפליקציות ממשקיות סוג ז לבנות מערכת אלגו בתדירות גבוהה אמיתית עולה מאות אלפי דולרים ונושאת הוצאות של אלפי עד עשרות אלפי דולרים בחודש מה שהם מציעים זה משחק ילדים חבל לזרוק את הכסף על משהו שיעבוד כמה ימים עד שתעופו מהשוק
סוחר אוטומטי 05/03/2012 17:12 סוחר אלגו תעשה ש" ב
אין קשר לבניית המערכת עצמה ולאלגוריתם המסחר, אם סוחר עף מהשוק זה בגלל שאלגורתים המסחר שלו גרם לו להפסדים. לבנות מערכת אלגו לא עולה הרבה כפי שאתה מצאר - לפתח אלגוריתם שמרוויח לאורך זמן ולא " עפים בגללו מהשוק " זה כבר סיפור אחר לכן כתבתי לך תעשה שוערי בית
סוחר ותיק 05/03/2012 16:59 GO4IT
אני גם מכיר את החברה הזו, יש להם מוצרים שנותנים מענה אוטומטי כמוצרי מדף, למה להתייבש מול המסך כל היום ?! ולראות איך הכל נע בסיבך במהירות בשעה שלך כסוחר ידני אין אפשרות שכזו, עברתי על האתר שלהם יש להם אפשרות לפתח מכונות אלגו על פי הזמנה. אם סוחר יעוף מהשוק על פי הגדרתך זה לא קשור למי שפיתח לו את המערכת אלא לאלגוריתם שלו ! --- קצת השכלה מעולם לא הזיקה לאף אחד " סוחר אלגו בחול "
37 ישר 05/03/2012 15:00 הבל
אסתר אלו דברי הבל את ידעת שהפלת מקורב לבנק ועדיין את ממשיכה עד למחיקת התיק את בועטת גול עצמי...
36 הכושי מנינוה 05/03/2012 14:56 למה תמיד 8200 אשמים
בסה" כ אנחנו אנשים רגילים
35 במת הימורים מתוחכמת 05/03/2012 14:56 זו כבר מזמן לא בורסה זו רולטה
זו כבר מזמן לא בורסה זו רולטה, הכל תוך שניות, הכל אוטומטי ,אין שום שיקול דעת אנושי המעורב באולם המסחר
34 gg 05/03/2012 14:41 אנו יודעים מה את חושבת ולכן היית צריכה לעוף
מזמן אנו יודעים שזה היה אינטרס שלך להגדיל את הכנסות הבורסה המכשירים הללו עושיפ פעילות של פיפסים וכך צמחו המחזורים ביחד עם המשכורות והבונוסים הבעיה היא שאצלנו בישראל אין בעל הבית
33 יוסי 05/03/2012 14:40 זה רק הבנקיםםםםםםםםםםם המגעיליםםםםםם (ל"ת)
32 פרפר 05/03/2012 14:35 מישהו בודק שהתוכנות האלה לא מווסתות שערים?
כי לדעתי יש סיכוי טוב שכן. בנוסף, אם המכונות מוציאות תכסף מהבורסה באופן קבוע, הרי שברוקרים " רגילים" לא יכניסו כסף כי אין להם סיכוי - מה שישאר זה רק מכונות, ואז הכל הופך למשחק מתמטי. איפה יהיה הקשר בין שווי החברות למחירן בבורסה? אם כל הזמן כסף יוצא החוצה, איך הבורסה תתאושש? לבנון צריכה להלחם במכונות, לא להצטרף אליהן!
אחד שיודע 05/03/2012 14:44 ראה מגיב 7. (ל"ת)
31 המס על הבורסה ל 25 05/03/2012 14:30 אחוז משקעים פרטים מדירים רגלים משוק ההון במס
כזה בליתי אפשרי להרוויח הסיכון עולה על הסיכוי עד היום 40 אחוז מהמחזור בבורסה היה של משקעים פרטים היום זה ירד ל10 אחוז בקושי מחזורי המסחר בבורסה מתיבשים הפתרון להחזיר את המס לקדמותו ====ומהר לפני שהיה מאוחר ======
30 בורסה בפירפורים 05/03/2012 14:30 מכונות, 8200, אלגוריתמים. כל אלה בשביל 200 ש? (ל"ת)
29 משה 05/03/2012 14:28 סיפורי סבתא לבנון
התיאור של לבנון מראה עד כמה היא תלושה מהמציאות ,האם היא לא שמה לב שמחזורי המסחר ירדו לשפל של 7 שנים והכל כתוצאה מכשלון ניהולי של הנהלת הבורסה שנכנעת לגופי הוויסות הפושעים שמנצלים את חוסר הידע והמקצועיות של הנהלת הבורסה, גב לבנון פועלת ע" פ הכלל אם אתה לא יכול עליהם הצטרף אליהם וכך תבטיח את המשכורות והבונוסים השמנים לה ולחבריה. צריך לומר בגלוי השיטה פשטה את הרגל ויש לסגור את הבורסה ולהעמיד לדין את המווסתים שמשתמשים ללא פחד במכונות האוטומטיות בגיבוי של הנהלת הבורסה לא רחוק היום ותוקם ועדת חקירה שתטפל במווסתים כמו שטיפלה בויסות מניות הבנקים ראו הוזהרתם !!!!!
28 משקיען 05/03/2012 14:27 הקיצר היא אומרת לכל הסוחרים
והמתפרנסים למינהם עד כה לכו תחליפו מקצוע למה אם עכשיו היה קשה בעתיד יהיה בלתי אפשרי
27 אריק @ 05/03/2012 14:22 אסתר לבנון על הבורסה מתה מזמן הכל פשע
הבורסה מנוהלת ע" י פושעים וגנבים , מצד אחד לקחים עמלות יקרות ומצד שני גורמים עברינים פועלים בשוק המסחר . היום אפשר להצהיר ברש גלי שהבורסה שלנו קזינו למהמרים הכל רמאות . אחרי חג פורים יוצאיל ללוויה של הבורסה בבית עלמין ירקונים הציבור מוזמן להגיע עם מטריה יהיה הרבה גשם של דמעות ! יש כיבוד קל עוגות קפה ושתיה קרה נא להגיע בזמן בשעה 15:00 יש מקום חניה לכולם !
26 איציק 05/03/2012 14:19 מקור הכסף הנזרק בבורסה הוא הבעיה.
אין לנו בעיה עם המכונות. הן עושות עבודה טובה לסוחרי המדדים. השאלה היא, מהיכן לוקחים הסוחרים את המניות והכסף המזין את הפקודות של המכונות? האם מתוך החיסכון הציבורי? על כך צריך לתת דעתו משרד האוצר. התנהלות המסחר מוכיחה כי המכונות קונות ומוכרות למען המדדים הרצויים. האם חסכונות הציבור הפכו להפקר? הרי מסחר למען מדדים נחשב מסחר בסיכון גבוה. האם ניתן להבטיח לאנשים את כספי הפנסיה שלהם כאשר אתה מהמר בסיכון גבוה?
25 מושחתים נמאסתם 05/03/2012 14:16 אסתר למה את זו........! (ל"ת)
24 עשוק ממכונות אלו 05/03/2012 14:11 ראי גב' נכבדה איך תעשיות פאר נופלות ממניפולצי
בואי תהי ראשונה להכות מצב מביש, לא פטריוטי בו קורסות רעיונות כלכליים/טכניים גאונים תחת בצע כסף זמני ביותר!!! עשי יותר למעורבות הציבור הפשוט בכלכלה, אפשרי לנו ללמוד, לקנות ולמכור בקצב של מסחר ולא קצב של קזינו
רונה 05/03/2012 14:29 בורסה ישראלית לעומת בורסות של " כלל הגויים"
בורסה זה לא גמרא של פלפולים, היא צריכה להיות ישרה, הגונה. זו לא פילוסופיה, זה עןךפ של מספרים שכידוע אצל גויים 1 1 זה רק 2 , אבל אצלנו היהודים...... וועדת חקירה מה קורה במוסד המרכזי והחשוב הזה בכלכלה הישראלית, שלא נתבייש בפני הגויים....
23 תמצאי תרוץ אחר 05/03/2012 14:10 בנאסדק יש יותר מכונות והבורסה לא מתה, להיפך. (ל"ת)
22 ישר 05/03/2012 14:09 מכונה
להזכירך מאחורי כל מכונה יושב אדם שמבצע את פקודותיך...
21 שהאחרון יכבה את האור 05/03/2012 14:07 הלכה הבורסה-עד מתי מכונות יעלוזו
חיבים להפסיק את הטירוף הזה
20 ש 05/03/2012 14:05 גם הבורסה שלך מתה
ואין דרך חזרה ...
19 גל 05/03/2012 14:00 גברת לבנון כנסו
שנה שעברה אמרה שהבורסה הרוויחה המון עכשיו שהמחזורים נמוכים והמס גבוה ןיש פחות רווחים מעמלות אז המכונות אשמות לא שאני בעדן אבל הכעיה הגדולה שאין מחזורים גדולים והולך ופוחת
18 נועם 05/03/2012 13:59 המכונות האלה מזיזות את השוק והורגות אותו (ל"ת)
17 ילה מחאה מספרררררררר 05/03/2012 13:56 נפתח נגד המכונותתתתתתתתתתתתתתת
פשוט לא לקנות ולמכור מחר כל היוםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
16 KO 05/03/2012 13:55 אז תשימו מנגנון למניעת בוטים
כמו שיש בכל אתר אינטרנט
15 ישר 05/03/2012 13:51 8200
מה את מנסה להפיל את התיק על יחידה מובחרת כל משקיע הוא יוצא יחידה זו או אחרת אני יוצא גולני בגלל זה את מוחקת לי את הפנסיה...
14 כולם מושחתים 05/03/2012 13:46 נמאס כבר מהמדינה הזו, הורגים את הקטנים
ונותנים לגדולים יותר כוח לעשוק את הקטנים
13 בושה !!! 05/03/2012 13:45 אסתר לבנון - מביא את הריכוזיות לאחד העם
שוב לרכז כח אצל קבוצה מצומצמת של בעלי יכולות , זו הסיבה גם שישנה חברה אחת בשוק שמפעילה את מערכת ה- FMR
זמן למחאה 05/03/2012 14:13 ממליץ - עוד שיטה לריכוזיות
רק לבעלי הון יש יכולת ליצור מכונות
12 על מה את מקבלת כסף? 05/03/2012 13:43 חיה באשליות
את לא מחדשת דבר. תפקידך להפוך את מקום העבודה שלך לאטרקטיבי. שיפעלו בו יותר אנשים ומכונות! ברגע שהמחזורים יגדלו זה לא מעניין אף אחד אם יש מסחר אוטמטי.
11 moshebs 05/03/2012 13:42 פשוט לא יאמן
במקום להילחם במכונות שהן שורש כל הרע בבורסות, היא רוצה לשתף איתן פעולה? להקל עליהן את החיים? איפה הגברת הנכבדה חיה? הרי האלגו הורס את המסחר הבינלאומי! הוא כמו טפיל ששואב את כל הדם של המארח שלו - עד שבסופו של דבר המארח מת - ביחד עם הטפיל. הרי כל האלגו הזה נועד למטרה אחת בלבד ואין בלתה - להרוויח כסף - גם אם זה אומר לייצר מניפולציות עד אין קץ ועד בלי די. ברגע שמדובר בנייר אחד פה ושם, ניחא. זה מה שסוחרים בשר ודם מסוגלים לעשות. אבל בהיקפים כמו שאלגוריתמים מסוגלים לייצר? ובמהירויות שלהם? הרי מול מי הם יעבדו??? אחד מול השני?
10 דניאל 05/03/2012 13:42 אפשר לפתור את הבעייה
כל מה שצריך זה להגדיר במערכת המחשוב של הבורסה זמן תגובה אחיד לכולם שיהיה מותאם לזמן שבו משתמש ביתי בקריית שמונה מעביר פקודה במחשב,בורסה זו תחרות השקעות לא תחרות ריצה ומי שלא מבין את זה מביא כלייה על הענף.
9 אייל 05/03/2012 13:41 יש דרך אחרת פשוטה. האטת קצב פקודת מסחר.
כבר שוקלים בעולם לעשות את זה. כל פקודה לא מתבצעת תוך שניה אלא תוך חמש דקות. ימחק את כל מכונות המסחר ויתן סיכוי לבני אנוש גם.
מאיר 10/03/2012 19:43 רעיון המשך - ביטול " כל הקודם זוכה" בפקודות
רעיון 1 - רזולוציית זמן של דקה. כלומר כל מי שהגיש ב-10:02 פקודה, נחשב כאילו הגיש בו זמנית. המכונה המהירה של הננו-שניות והמשתמש הביתי שעוקב אחרי אתרי אינטרנט, יהיו מהירים באותה מידה. אז לפי איזה יחס תבוצע הפקודה? תשובה לא נכונה תהיה לומר " החלק היחסי" כי אז מי שיש לו גב גדול יגיש פקודה של מיליונים, והמשתמש הביתי שאין לו מליונים יישאר ללא עיסקה. רעיון 2 - התשובה הנכונה שכל מי שעומד בתנאי העיסקה במלואה, יקבל את החלק היחסי. למשל אם יש למכירה סחורה ב-10,000 ש" ח, כל מי שהציע הצעה ל-10K או יותר יקבל חלק זהה, גם אם הציע מליונים וגם אם הציע בדיוק 10K. התוצאה - אין חשיבות למהירות, אין חשיבות ל" גב חזק" . אם דקה לא תייצר יציבות, שיעלו ל-2 דקות וכו' .
משה 05/03/2012 13:48 שטויות מה זה משנה אם שטף הפקודות מושהה.
הפקודות יקוו באותו לחץ.
8 חוסר אחריות !!! 05/03/2012 13:35 מי שצריך לקבוע זה לא מנכלית הבורסה אלא הרשות
לניע, מה שיקרה הוא שכח מחשוב אם מינוף אדיר הופך את הבורסה לקזינו של קבוצה קטנה של אנשים שיהיו בעלי הקזינו . הם יחליטו באיזה שער המעוף יהיה ומתי . מה זה אם לא לתת יד להרצת מניות ומדדים .
7 יוני 05/03/2012 13:34 כל מה שרציתם לדעת על מכונות המסחר:
מאמר של האוניברסיטה הפתוחה, אלגוריתמים ושיטות, בעברית: ssrn.com/abstract=1877592
משיח 05/03/2012 14:34 תודה (ל"ת)
מנחם 05/03/2012 15:09 להפיץ להפיץ ולהפיץ. (ל"ת)
חיים 05/03/2012 14:09 סוף סוף מישהו העיז לפרסם. (ל"ת)
יותם 05/03/2012 14:20 חובה לקרוא. (ל"ת)
נוחי 05/03/2012 15:05 לא צריך להיות יוצא 8200 בשביל לקרוא ולהבין. (ל"ת)
מוטי 05/03/2012 14:16 הגיע הזמן שציבור המשקיעים ידע מה קורה באמת.
אגב זה מאמר יחיד מסוגו, לפי מיטב ידיעתי לא פורסמה מקבילה באנגלית. מאמרים באנגלית בנושא מסחר בתדירות גבוהה לא חשפו אלגוריתמים.
שמיל 05/03/2012 13:43 מעניין אם הגברת לבנון ראתה את זה.... (ל"ת)
אחד מבפנים 05/03/2012 13:52 ראתה גם ראתה... (ל"ת)
6 לאסתר לבון 05/03/2012 13:34 לא פלא שהבורסה מתה ומחזורים קטנים
אין השקעות זרות אז המבין יבין.
5 סוחר יום גדול 05/03/2012 13:30 זה רק עושה רע!
המניפולציה האלקטרונית משפיעה לרעה על המסחר- מאד! מה שהנהלת הבורסה עושה, זה רק עוד מסמר בארון הקבורה של הבורסה הישראלית, הבורסה כאן קטנה מידי כדי להיות מנוהלת ע" H מחשבים, הרצון להיות מתקדם יהרוג את שוק ההשקעות הישראלי
סוחר קטן 05/03/2012 14:30 אחי- תפסיק לבכות ותנצח את המכונה
אחי- תפסיק לבכות ותנצח את המכונה . מכונה פועלת על אלוגרטים ( מחשבה ) של ילד בשנות העשרים . תזרום עם החשיבה של מי שעומד מאחורי המכונה .
מה עושות האיילות... 05/03/2012 15:46 ל" סוחר קטן" : כנראה לא הבנת
אהה... סליחה מה עושות " המכונות" . אין כאן קשר ל" זרימה" או מחשבה. במקרה הספציפי המדובר, מדובר על מהירות! רק מהירות ותו לא. למשל: לפני 30 שנה זיהיתי פערי ארביטראז' תוך כדי המסחר, ועם הנסיון והידע שלי, גרפתי (אישית) מדי פעם כמה גרושים. אחרים, עם עיניים גדולות, שזיהו אותו הדבר הרוויחו קדחת בגלל העיניים הגדולות שסגרו את הארביטראז' . היום אתה צריך, חוץ מלזהות פער של שברי אחוז, גם ללכת על כמויות שלא יסגרו את הפער והחשוב ביותר - להיות הראשון! זו כל התורה, בגדול, ולכן רק מכונה יכולה לנצח....
4 בנדורה 05/03/2012 13:30 מה קורה עם הארביטראג היום?
מגיק בפער של 2.7% למעלה - כסף קל.
ותעשה ארביטראז' .... 05/03/2012 15:39 אז למה אתה מגלה? תקנה בעצמך (ל"ת)
3 יח 05/03/2012 13:29 תבטלו את הנגזרים כבר!!!!!!!
הרסתם את הבורסה ,הרסתם משפחות והכל בגלל הנגזרים!!!!!!!! כבר לא מעניין אף אחד ממניות אלא רק לקלוט את הנוכלים שמווסתים הכל לפי הנגזרים. אם הבורסה משרתת את מדינת ישראל,מי היא בדיוק מדינת ישראל-המשפחות שנהרסות בגלל הנוכלות בבורסה או הקופה של האוצר.....חתיכת מעוותים וחולי נפש שכמותכם
אור 06/03/2012 11:20 צודק (ל"ת)
פפו 05/03/2012 17:39 אני מצטרף לדבריך, הנגזרים הורסים את הבורסה!! (ל"ת)
אברהם ש 05/03/2012 15:04 כל הכבוד למגיב 3
כל מילה בסלע
אלף מם 05/03/2012 13:46 אין הגדרה אחרת לנגזרים חוץ מקזינו ממוסד!
כלי שלא מייצג חברה או רווח סתם הימור על מספר.
2 חלם 05/03/2012 13:26 אם הכל אוטומטי למה משלמים לך כל כך הרבה כסף? (ל"ת)
ד" ר לווינשטיין 05/03/2012 15:40 היא אומרת שאין דרך חזרה, אבל יש ויש - אפשר
לחזור למסחר ידני. מסחר ידני זה בלי מכונות ובלי רמאויות!
אור 06/03/2012 11:20 דו לוינשטיין שאפו (ל"ת)
לפני הרבה שנים.... 05/03/2012 15:38 כבר היו צריכים להעיף אותה בבעיטה
הערך המוסף שלה ושל הדוד סם הוא שלילי, ולמעשה, בעידן המסחר האלקטרוני ממש אין להם תפקיד, מלבד הייצוגיות וספירת הכסף בבית (ולא במדרגות). כל דבר פשוט הם אוהבים לסבך שם, וכשנותנים להם הערות, הארות או הצעות ייעול, רחמנא ליצלן, הם לא טורחים להגיב עניינית (אם בכלל).
1 זוכרים 05/03/2012 13:25 אורליין יש רק אצל לבנון וברונפלד
ולא שוכחים
רמי 05/03/2012 16:31 פראיירים - תעברו לסחור עם רובוטים
למה אתם בוכים ? תעברו גם אתם לרובוט - זה נגיש לכל אחד. הנה קבלו יעצלנים, נחסוך לכם זמן בחיפוש אחרי בתי תוכנה AUTOSYSFX www.autosysfx.com חבר' ה מצויינים שבנו עבורו כבר כמה פרוייקטים, והכל במחיר בדיחה של כמה אלפי דולרים.
פליישר 05/03/2012 17:19 איזה רובוט ואיזה נעליים, מערכות עלובות. (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש