ימכור למבני תעשיה שני נכסים שבבעלותו ב-100 מיליון שקל

מדובר בשני נכסים הממוקמים בנצרת עלית ובעפולה. המחיר נקבע על פי הערכת שווי שבוצעה לנכסים. מדובר בעסקת בעלי עניין אשר מחייבת אישור של אסיפה כללית
אליעזר פישמן (קרדיט: Bizportal)
איש העסקים אליעזר פישמן רוצה להרחיב את פעילותה של חברת מבני תעשיה -0.1% מבני תעשיה 478.7 -0.1% מבני תעשיה בסיס:479.2 פתיחה:478.7 גבוה:478.7 נמוך:478.7 תמורה:103,730 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: הנמצאת תחת שליטתו. אתמול דיווחה החברה שחתמה על הסכם לרכישת שני נכסים הנמצאים היום בבעלותו של פישמן תמורת 100 מיליון שקל. מאחר ופישמן מחזיק בנכס הנמכר באופן ישיר ושולט בחברה הרוכשת באופן עקיף, אזי מדובר ב"עסקה עם בעל השליטה" אשר מחייבת את אישורה של האסיפה הכללית.

שני הנכסים אותם רוצה לרכוש החברה מפישמן ממוקמים בנצרת עלית ובעפולה. בחברה מעריכים כי רכישת המתחמים ושילובם עם נכסי החברה הקיימים תאפשר להשביח הן את הנכסים הנרכשים והן את נכסי החברה.

הנכס הראשון בנצרת עלית משתרע על שטח של 14.5 דונם וכולל 24,200 מ"ר של מסחר, תעשייה ומשרדים. בבעלות מבני תעשיה כיום, מבנים הצמודים למתחם הנרכש. הערכת שווי שבוצעה לנכס העריכה את שוויו בכ-73 מיליון שקל. שיעור התפוסה בנכס עומד כיום על 57% בלבד והוא מייצר דמי שכירות חודשיים של 368 אלף שקלים בחודש.

המתחם בעפולה משתרע על שטח של 13 דונם וכולל מרכז מסחרי בשטח של 3,500 מטר המושכר במלואו. כמו כן, המתחם כולל קרקע של כ-3 דונם לבנייה עתידית. שווי הנכס נאמד בכ-27 מיליון שקל. בימים אלו מסיימת מבני תעשייה בנייתו של מרכז מסחרי חדש, הצמוד לנכס הנרכש. המרכז המסחרי החדש יכלול כ- 5,800 מ"ר להשכרה ומשווק כמעט במלואו למגוון רשתות מובילות.
תגובות לכתבה(15):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 11.
    עפולה הולכת ומתפתחת בצעדי ענק (ל"ת)
    תמיר 03/03/2012 23:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 10.
    הנכסים שווים בערך חצי מהמחיר המבוקש
    מאריך למרחק 03/03/2012 12:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש לדרוש הערכת שווי שתוזמן על ידי רשות ניע והעלות על חשבון מרפישמן
    סגור
  • 9.
    החובות של פישמן
    אנליסט 02/03/2012 23:38
    הגב לתגובה זו
    0 1
    פישמן מתכונן לימים קשים עבורו בפרטי. אופציית ה-PUT שיש למגדל על 10% ממונדון שמגדל קנו מנכסי פישמן ב-60 מ' $ עומדת להיכנס לתוקף מאוקטובר 2012. בנוסף, הבעיות של פישמן בהום סנטר - קרן מנוף שהשקיעה בהום סנטר שוקלת להפעיל ערבות (עוד 50 מ' ש" ח) כפועל אי עמידה של הום סנט בתנאים של אגרות חוב. קשה להיות טייקון על כספים של אחרים...
    סגור
  • 8.
    אם עבר 2 אופנועים ולא משאית.
    שונרא 02/03/2012 21:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם אני בעל חברה בורסאית ורכשתי נכסים באופן פרטי והעסקה לא הצליחה לי.האם אני יכול למכור את הנכסים לציבור במחיר מופקע ?
    סגור
  • 7.
    הוא מוכר את הקניון המת של נצרת עילית? (ל"ת)
    צפוני 02/03/2012 19:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    פישמן תותח!!היחידי שתמיד מחזיר חובות!!! (ל"ת)
    ch 02/03/2012 18:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • האם זה שקונה חזרה בזול מה שמוכר ביוקר, נקרא מחזיר???? (ל"ת)
    סתם שאלה 19/12/2012 00:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • וואי איזה תותח..משהו מחזיר את חובותיו.....
    רמי א. 02/03/2012 19:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תהייה בטוח זה ע" ח המשק לא על חשבונו,אם במכירת אליאנס לחברה הודית העברת המאפייה שרכש בת" א לשטחים ומימוש הנדל" ן וכו' ....
    סגור
  • 5.
    להזהר -מדובר בנוכל לא קטן!! (ל"ת)
    המומחה 02/03/2012 17:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • פישמן
    נכלולי 02/03/2012 18:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אולי נוכל אבל עד היום במשך עשרות שנים שילם חובות והתאושש מנפילות.לעומת טייקונים אחרים הוא צדיק
    סגור
  • 4.
    טוב שיש אנשים כמו פישמן :)
    בולבול אקבולבול 02/03/2012 17:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזה נדיב, איזה כיף שהוא כל כך רוצה את טובת הציבור וחולק איתו את רווחיו הפרטיים. פשוט חסיד אומות עולם!!!
    סגור
  • 3.
    פישמן השתגע
    בדיחה 02/03/2012 16:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פישמן כנראה השתגע אם הוא חושב שיאשרו לו עסקת בעלי עניין שבמסגרתה הוא ימכור נכס חצי ריק בנצרת עילית לפי תשואה של 6%.
    סגור
  • 2.
    מה.?
    העוקץ 02/03/2012 16:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה רק מאה מיליון .אולי 200 מיליון .שודדים
    סגור
  • 1.
    מכירת " הגרזנים" החלה.
    קוקוס 02/03/2012 15:34
    הגב לתגובה זו
    1 0
    האם אליעזר היה רוכש את הנכסים האילו במחיר הזה ?57% תפוסה זה לא קצת ? מה יהיה בהמשך ומי עוזב את בקרוב ?
    סגור
  • סעיף 9ב' (פיקטיבי) בעלי שליטה
    רשות ני" בכאילו, 03/03/2012 13:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בנוסף לכל האמור לעיל, בעל שליטה יציג לרשות את עלות הערכת השווי של הנכס המבוקש להימכר, וסכום זהה יועמד לרשות על ידי בעל השליטה, אישית, למימון הערכת שווי נוספת שתבוצע על פי הנחיות הרשות. רק לאחר קבלת ערכת השווי הזו תוכל להתכנס אספה כללית של בעלי המניות לדין בעיסקת הרכישה מבעל השליטה. מובן שתוספת זו לחוק היא הגיונית וחשובה ולכן לא תתקבל
    סגור