מדד המעו"ף עלה 1.53% וסגר חודש בנפילה של 3.4%, רציו טסה 8.5%

האם 16 מיליארד ש' של קרנות הפנסיה בדרך לשוק? מדד הנפט גז זינק היום ב-3.2% אך צלל החודש ב-8.1%. הבנקים נפלו בפברואר 8.8%
(קרדיט: Getty images Israel)
לאחר מספר ימים של ירידות, הקונים הסתערו על הבורסה בתל אביב. המדדים המובילים באחד העם סגרו בעליות שערים, חלקן חדות, זאת למרות דשדוש באירופה ובחוזים העתידיים. ברקע המסחר - החלטת ועדת הכלכלה לאשר לקרנות הפנסיה להגדיל את שיעור ההחזקה במניות ל-22%. מוקדם יותר היתה זו הודעת הבנק המרכזי באירופה את תוצאות המכרז הענק שבאמצעותו יוזרמו 529 מיליארד אירו למערכת הבנקאית.

מדד המעו"ף עלה היום ב-1.53% ל-1,081 נקודות, מדד ת"א 75 הוסיף 0.85% לערכו ומניות הבנקים תיקנו ב-1.2% כשמעל כולם בלט מדד הנפט גז שזינק ב-3.18%. מחזור המסחר בבורסה הסתכם ב-1.197 מיליארד שקל.

לעומת זאת חודש פברואר שהסתיים היום היה קשה מאד בבורסה המקומית כשמדד המעו"ף איבד 3.4%, ת"א 75 ירד בכ-0.5%, מדד הגז נפט צנח ב-8.1% ומדד הבנקים צלל ב-8.8%.

בשוק המניות בלטה לחיוב מניית טבע שהובילה את המחזור וחתמה בעלייה של 1.6%. רציו בלטה בזינוק של 8.5%, מבטח שמיר חזרה לבורסה של ת"א וריכזה מחזור גדול ותנודתיות רבה. עוד נציין במסחר את בזק -0.54% בזק 530.1 -0.54% בזק בסיס:533 פתיחה:527.7 גבוה:534.4 נמוך:524.3 תמורה:52,094,510 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שהוסיפה 2.1% לערכה ומניית {פריגו} שטיפסה ב-2.8%.

מחפשי ההזדמנויות באים?

נראה כי 16 מיליארד שקלים מהכספים המנוהלים בקרנות הפנסיה - בדרך לשוקי המניות, לאחר שחברי ועדת הכספים אישרו היום, בהמשך לעמדת הממונה על שוק ההון פרופ' עודד שריג, לקרנות הפנסיה להגדיל את ההשקעות באפיקים בעלי סיכון מוגבר, קרי מניות, עד ל-22% מנכסיהן לעומת שיעור של 10% עד כה. לידיעה בהרחבה

נציין כי בתקופה האחרונה גבר הלחץ על השוק הישראלי כתוצאה מהסטת כספים לחו"ל הן מכיוונן של הקרנות והן מכיוון תעודות הסל. הבורסה בת"א עברה לרשום שלילית של 2% מתחילת השנה בזמן שהבורסות באירופה ובוול סטריט רשמו פתיחת שנה מטאורית עם תשואות של כ-15% ואף יותר מכך במדד הדאקס. פער זה מתחיל לעניין את מחפשי ההזדמנויות בקרב השחקנים המקומיים והזרים.

תמיר פורת, סמנכ"ל השקעות ומנהל אגף נכסים ומחקר בכלל פיננסים התייחס בראיון ל-BizTv לסיטואציה בשווקים העולמיים: "לא רואים את הפער בין ישראל לחו"ל נסגר בחודשים הקרובים. במידה ותחול הרעה כלכלית במצב העולמי שכתוצאה ממנה השווקים בחו"ל יירדו, אנחנו רואים את השוק המקומי מציג ביצועים טובים יותר יחסית לחו"ל". לראיון המלא

המסחר בעולם

במרבית הבורסות באסיה נרשמו הבוקר עליות שערים, אשר שלחו את המדד האיזורי, MSCI אסיה פאסיפיק, לטריטוריה הנחשבת כשוק שורי, לאחר שמאז אוקטובר זינק בכ-21%. ביפן הניקיי סגר ללא שינוי. הקוספי עלה 1.33%. בהודו דווח על צמיחה של 6.1% בתמ"ג ברבעון הרביעי.

בוול סטריט הסתיים אתמול המסחר בעליות. טיפס אל מעל לרף 13,000 הנקודות לראשונה מאז 2008, על רקע הזינוק לרמת שיא שנתית שנרשמה במדד אמון הצרכנים, ועל אף שנתונים אחרים כמו הזמנות המוצרים בני הקיימא ומחיר הבתים נפלו. נציין כי אפל סגרה אתמול שוב ברמת שיא של כל הזמנים.

באירופה מתנהל המסחר בעליות לאחר פרסום תוצאות המכרז של תוכנית הנזילות השנייה של ה-ECB, בו לוו 800 גופים בנקאיים סכום אדיר של 523 מיליארד אירו ל-3 השנים הבאות בריבית של 1%. בפעם הקודמת שהופעלה תוכנית דומה בדצמבר, כ-500 בנקים לוו 489 מיליארד אירו. מצעד המדווחות

חברת {ריטליקס} סיכמה שנת שיא עם הכנסות של 236 מיליון דולר בשנת 2011. הרווח הנקי המתואם של החברה עלה ל-19.4 מיליון דולר. בחברה צופים מכירות של 260-270 מיליון דולר בשנת 2012. לידיעה בהרחבה

חברת {סימטרון} חתמה את שנת 2011 עם הכנסות שיא של 40.7 מיליון דולר. הרווח הנקי של החברה זינק ב-54% לרמה של 4.5 מיליון דולר. ברבעון הרביעי, אשר נחשב לרבעון החזק מבחינת החברה נרשמו הכנסות של 12.2 מיליון דולר ורווח נקי של 1.6 מיליון דולר. לידיעה בהרחבה

{טופ אימג'} סיכמה שנה חזקה בה זינקו הכנסותיה ב-32%. ברבעון הרביעי הסתכמו ההכנ'ות ב-7.3 מיליון דולר והרווח הנקי ב-700 אלף דולר. החברה הודיעה כי היא צופה צמיחה של 17%-23% ב-2012. לידיעה בהרחבה

מניות במרכז

טבע +0.88% טבע 7,020 +0.88% טבע בסיס:6,959 פתיחה:7,005 גבוה:7,048 נמוך:6,974 תמורה:79,183,765 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: הובילה את המחזורים בבורסה בת"א ורשמה את העלייה התוך יומית החדה בשבועיים האחרונים לאחר שדווח כי הה-FDA אישר לטבע למכור תרופה לטיפול מציל חיים בסרטן דם, לאחר שבתרופה נוצר מחסור חמור בארה"ב. מדובר בתרופה methotrexate. לידיעה בהרחבה


שותפויות דלק קידוחים יהש +2.91% דלק קידוחים 1,060 +2.91% דלק קידוחים יהש בסיס:1,030 פתיחה:1,025 גבוה:1,079 נמוך:1,011 תמורה:42,940,556 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , {אבנר יהש} ו רציו יהש +2.67% רציו יהש 231 +2.67% רציו יהש בסיס:225 פתיחה:224 גבוה:236.5 נמוך:224 תמורה:13,327,442 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: טיפסו על רקע הדיווחים כי בכירים בגזפרום נפגשו בישראל עם נובל ודלק במטרה לבחון שיתוף פעולה לייצוא גז מ'לוויתן'. לידיעה בהרחבה

מניית מבטח שמיר +0.9% מבטח שמיר 7,548 +0.9% מבטח שמיר בסיס:7,481 פתיחה:7,556 גבוה:7,629 נמוך:7,432 תמורה:195,144 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ריכזה עניין רב ומחזור גדול של 24 מיליון שקל לאחר שספגה היום טלטלה ביום המסחר הראשון בבורסה. הסיבה: המלצה שגויה מצד בית ההשקעות לידר שסיפק של 135-140 שקלים למניה. עם זאת, בשל טעות בחישוב החוב של ה-SPV המחזיק בשליטה בתנובה - הפחית האנליסט את מחיר היעד למניה ל-95 שקלים. לידיעה בהרחבה

חברת מבני תעשיה -1.06% מבני תעשיה 511.1 -1.06% מבני תעשיה בסיס:516.6 פתיחה:520 גבוה:520 נמוך:509.6 תמורה:402,534 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ודרבן חתמו על מזכר הבנות למכירת נכס במנהטן בכ-44 מיליון דולר. אם העסקה תושלם, ירשמו החברות (יחד) רווח של 177% על השקעתן בתוך כשנה. התזרים לשתי החברות יעמוד על 155 מיליון שקל. לידיעה בהרחבה

בזן +0.06% בזן 163.4 +0.06% בזן בסיס:163.3 פתיחה:162 גבוה:163.8 נמוך:161 תמורה:18,322,321 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: הציגה הבוקר מבנה ארגוני חדש לפעילותה ולפעילות החברות הבנות ודיווחה על סבב מינויים של בכירים בחברה. לידיעה בהרחבה

תגובות לכתבה(128):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 99.
    למערכת ביזפורטל ולעורך היקר
    וותיק 01/03/2012 01:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם אתם באמת מעוניינים באתר מצויין ובפורום ענייני אל תפסיקו לעולם להוריד תגובות של טוקבקיסטים אהבלים בלי חיים שלא זזים מהפורום, תחסמו התגובות עם אופי של קללות וכו' עד שהאנשים הנ" ל יתאדו מעצמם ואולי גם מהעולם בעזרת צבא השם.תודה
    סגור
  • 98.
    אורכית -כבר לא נשארו גופות להתעללות הפיסית
    אורכית 29/02/2012 19:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נשאר רק לשרוףףףף את האחרונים שנשארו בה
    סגור
  • 97.
    שחיטה של המשקיעים בעודם בחיים!!!!!!!!!!!!! (ל"ת)
    אורכית 29/02/2012 19:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 96.
    לידיעת מערכת ביז.
    הקברן 29/02/2012 18:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם אתם רוצים שהאתר יהיה רציני למיקצוענים,תפסיקו להעלות כל מיני בלוגרים טפלים חסרי תוכן.יש לכם אתר מצוין ותמשיכו ככה.
    סגור
  • 95.
    לכל הקשקשנים בבלוג נפלתם במלכודת.
    הקברן 29/02/2012 17:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש לכם מח של ציפור תורכית שעפה אחורה.אתם מבינים בשוק ההון הגלובלי כמו שאני רקדן בלט סיני.תלמדו את תאוריית הברבור השחור ורק לאחר מכן תתעשקו בשוק ההון.
    סגור
  • 94.
    לראות את המסכים,השורטיסטים לא ירצו (ל"ת)
    מחר הם לא ירצו 29/02/2012 16:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 93.
    של עליות וחיסול שורטיזם
    מחר יום נוסף 29/02/2012 16:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מחר ירגישו השורטיזם כמה כסף ימחק להם, וואי וואי, מחר הזנב יושחל להם בין הרגליים.
    סגור
  • 92.
    דרדסים אתם רואים? חחחחחחחחח בטח הם בגובה שלכם (ל"ת)
    רמי י. 29/02/2012 16:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח (ל"ת)
    חחחחחחחחחחחח 29/02/2012 18:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 91.
    משקיעי המניה גורמים מוות אכזרייייי למשקיעים (ל"ת)
    רציו של הקזינו 29/02/2012 16:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • טען עוד
  • 90.
    השורטים גמורים
    כפי שאמרתי 29/02/2012 16:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מחסלים אותם, ללל לי,לי,לילילילל
    סגור
  • אני שורטיסט.לא טרוריסט (ל"ת)
    אתה גומר 29/02/2012 16:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 89.
    ערוץ 1
    גועל נפש 29/02/2012 16:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אן דרדסים, יש משחק כדורסל.ומה איתי ערוץ 1??...אני משלם אגרה.
    סגור
  • 88.
    במודיעין יהיה קידוח בקרוב ,צריך להשקיע רק
    בא 29/02/2012 15:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במניות גז פוטנציאליות ,מה שכן רוב הסיכויים שלא ימצאו כלום נפט בלויתן ,זאת תהיה בעיה לגזנפט .
    סגור
  • 87.
    כנסו דחוףףףףףףףףףףףףףף
    שלא תגידו לא ידענו 29/02/2012 15:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בשעה 16.00 בערוץ הראשון הופעת בכורה של הדרדסים.תהנו אני רץ למסך.
    סגור
  • 86.
    לפלוריסטם (ל"ת)
    שמישהו יתן סטירה 29/02/2012 15:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 85.
    יאלה בלגן מחר אאורה הולכת לעוףףףף!!!! (ל"ת)
    צפוני 29/02/2012 15:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 84.
    טאואר
    טאואר סבלנות 29/02/2012 15:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם זכו לפני יומיים בפרס החדשנות מתוך Skyworks Solutions. אבל תמכרו תמכרו...
    סגור
  • 83.
    יש כתבה גדולה
    טאוור בחוץ.... 29/02/2012 15:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חבל
    סגור
  • 82.
    ל 77
    הדוקטור 29/02/2012 15:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין עלייך
    סגור
  • 81.
    לפרופסור
    הדוקטור 29/02/2012 15:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלום רעי וידידי למקצוע תסתכל מה כתבתי בבוקר לגבי המעו״ף אני את הקולים שלי מכרתי לפני שעה וקניתי אותם אתמול בכל מקרה אני גניקולוג ונמשך לפוטים אז נתראה בעוד יומיים שלושה ותזכור כששני זאבים רבים הרועה שבע בהצלחה לך
    סגור
  • לדוקטור
    הפרופסור 29/02/2012 16:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האמת שלא שמתי לב מה כתבת בבוקר ואחרי שקראתי, אז אני מסיר את הכובע בפניך. בכל מקרה לא התכוונתי לריב איתך, ואני מאחל לך כל טוב ובהצלחה בבורסה. אז נשמור על אחוות רעים ונמשיך להתכתב ברוח טובה, הרי כולנו נמצאים באותה סירה.
    סגור
  • 80.
    עליה מגיעה.
    טאואר סבלנות 29/02/2012 15:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לכל מי שמוכר בהיסטריה מיותרת, הולך לכאוב לו הלב ממש בקרוב. מה אתם מושפעים מהשטויות שאנשים מקשקשים פה?? המניה הזו מומלצת מכל כיוון אפשרי. יום אחד של עליות מתונות פה, המניה תגיב גם בארה" ב ונתחיל לעלות חזרה. השאלה אם אתם תהיו שם או שתספרו שהייתם ונבהלתם מחבורת שורטיסטים...עניין שלכם
    סגור
  • 79.
    פשוט התעללות בגופות (ל"ת)
    טאואר 29/02/2012 14:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 78.
    הלונגיסטים הולכים להיקבר!
    הספקולנט 29/02/2012 14:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מלכודת פתיים קלאסית לחבורת הלונגיסטים הטיפשים . המעוף" בדרך ל 1025
    סגור
  • 77.
    כנסו דחוף
    משהו יודע 29/02/2012 14:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    באזה שעה יש דרדסים?
    סגור
  • אחי אתה לא לקחת את התרופה שלך היום? (ל"ת)
    כלכלן 29/02/2012 23:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אחי בשעה 4 בערוץ 1 ,אני כל יום צופה אחלה סרט. (ל"ת)
    נועםדבורה-טאואר 29/02/2012 15:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • דרדסית
    תודה אחים שלי 29/02/2012 15:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתם חושבים שדרדסית צרלילה?
    סגור
  • גם אני צופה
    אני צופה ב-7.00 בבוק 29/02/2012 15:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל יום 7.00 ו16.00..אני מכור כמו הבורסה.
    סגור
  • 76.
    אנשים, זו מלכודת דובים קלאסית
    רון 29/02/2012 14:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בקורב מאוד מימוש בעולם, וזה לא יפסח גם עלינו.
    סגור
  • 75.
    הפחדנים מוכרים . היא לא תעוף מהנסדק
    טאואר 29/02/2012 14:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש לה עוד 180 יום. נוספים. בינתיים מי שאוסף ימכר ברווח מדהים. המניה נסחרת לפי מצבה וזה אומר שתעבור בקרוב לרווח .
    סגור
  • 180 יום בחלום הלילה 5 למרץ היא נזרקת מהנסדק. (ל"ת)
    לא יפה לשקר 29/02/2012 14:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • נשארו לה ימים ספורים ,נא לא לרמות יחתיחת נוכל
    טאואר קורסת 29/02/2012 14:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה מדבר על פחדנים אנשים פה הפסידו את התחתונים ואתה מדבר לי על פחד ,אתה אדם מנוול חסר חיים.
    סגור
  • 74.
    יש עליה הרבה שורטים. תרד בגדול. (ל"ת)
    בבילון 29/02/2012 14:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 73.
    את השורטיסטים
    היום ידרוסו אותם 29/02/2012 14:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ידרסו אותם,יגמר יותר גבוה מ 1.4-1.5 היום זה חלק מיום דינם ,ללללחחחחללל
    סגור
  • 72.
    השורטטיסטים בצלילה חופשית
    איזה תענוג 29/02/2012 13:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קיבלו הוראה השורטיסטים לצלוח את הכינרת, חחח צלילה חופשית לשורטיסטים,תענוג.
    סגור
  • מחר הבורסה יורדת ובקרוב יורדת בענק
    קשקוש 29/02/2012 14:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המחזורים קטנים . המס על הבורסה מבריח משקיעים. ובנוסף המצב הבטחוני תהיה תקיפה בודאות או בסוריה או באיראן. מחכים לקיץ וגם כדי לשבור את המחאה שעומדת לפרוץ בקיץ. מי שיכול שיאסוף הרבה שורטים
    סגור
  • הבורסה היא מקום של גנבים ולכן לא משנה מה שיהי (ל"ת)
    פנסיה או דרך כספך 29/02/2012 14:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 71.
    טעות גדולה. חבל (ל"ת)
    ל-אלי המקורי 29/02/2012 13:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 70.
    אני רוצה לבקש סליחה מכל מי שניפגע מטאואר
    נועםדבורה-טאואר 29/02/2012 13:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא היתה לי שום כוונה רעה,גם אני מופסד שם הרבה מאוד כסף,לא האמנתי שההנהלה מסוגלת להמשיך לדלל אותנו אחרי כל ההפסדים שנגרמו למשקיעים,,שוב סליחה מכל הלב.
    סגור
  • המניה לא תעוף מהנסדק יש לה עוד 180 יום!
    לנועם דבורה תרגע! 29/02/2012 14:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וגם אם היא תעוף היא תסחר לפי מה שהיא שווה היא הולכת לעבור לרווח בקרוב. ללא ספק. מי שמוכר יצטער. כי היא תעלה בחזרה. כשיראו שהיא לא עפה מהנסדק כולם יכנסו חזרה
    סגור
  • 69.
    השורטיסטים מקבלים בראש,מקבלים בראש,מקבלים ברא (ל"ת)
    המדד שבר השורטיסטים 29/02/2012 13:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 68.
    היום בנסדק ,הינקים לא פטריוטיים אותם לא
    טאואר תתרסק 29/02/2012 13:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעניין מגדל העמק וכ... זיכרו מה אני אומר היא תקבל היום צינור בנסדק.
    סגור
  • היית רוצה.... (ל"ת)
    יוסף המספר 29/02/2012 13:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 67.
    ראסל יחתיחת מנוובל חסר רחמים ,. (ל"ת)
    טאואר זבל 29/02/2012 13:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 66.
    למי שיש שכל ומחזיק עדיין בטאואר, כדאי מאוד
    זהירות מטאואר 29/02/2012 13:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לברוח כבר היום,,מפני שהיא תרד ותרד וזה יכאב מאוד,זוכרים את המחזורים בשבוע שעבר ,עוד לא ירד לכם האסימון ,הנוכלים השרלטנים עשו עליכם אחלה סיבוב תתעוררו ,לא חסר מניות טובות להשקעה למשל רמי לוי מניה ברזל או בזק שבודאות תתקן למעלה .
    סגור
  • 65.
    ככל שהמדדים עולים יותר טאואר יורדת יותר (ל"ת)
    לא נועם ולא דבורה 29/02/2012 13:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 64.
    איזה אתלט המעו" ף
    הדוקטור 29/02/2012 13:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזה קפיצות מרביץ המעו" ף כמו חתול בוגדני
    סגור
  • מה קרה יא שורטיסט
    פרופסור לדוקטור 29/02/2012 14:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה בלחץ שיש ירוק בוהק בבורסה. עדיף שהיום לא תציץ ותשב בשקט!!
    סגור
  • 63.
    יש פה כאלו שעדין לא הבינו שהנהלת טאואר רוצה
    נהג זבל 29/02/2012 13:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שההמניה תעוף מהנסדק והיא תעשה הכל שזה יקרה כמו למשל גיוס האג" ח בשבוע שעבר רק כדי לבלום את המומנטום החיובי שאילו היא עברה מיספר ימים קודם לכן
    סגור
  • 62.
    שנים העולם במדיה מסתיר בפלסטר לדחות קריסה!!! (ל"ת)
    מיתון2012-13 29/02/2012 12:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 61.
    קסם בנקים קורס, חחח -שורטים דפקטיבים (ל"ת)
    קסם שורט מעוף נופל 29/02/2012 12:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 60.
    מישהוא יודע מה קורה עם קולפלנט????? (ל"ת)
    דביר 29/02/2012 12:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 59.
    לאנשים במדינה נגמר הכסף = עליות בלוף (ל"ת)
    גם למעוף הדלק יקר 29/02/2012 12:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 58.
    טאואר חייבת לסיים סייקל של פירמידה
    קובי 29/02/2012 12:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לשער 157 ואחרי כן יהיו לה שתי אופציות- למעלה או למטה עם המשך גל ומומנטום שלילי.
    סגור
  • 57.
    השורטיסטים,חחחחחחחחחחח (ל"ת)
    היום יצטערו שנולדו 29/02/2012 12:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 56.
    מי שקנה ירוויח בגדול (ל"ת)
    היום זה יום הלונגים 29/02/2012 12:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 55.
    אני אמרתי אתמול ויגיד היום ידים חזקות ירוויחו
    כלכלן 29/02/2012 12:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את כל מה שידים חלשות יזרקו
    סגור
  • 54.
    תראו את המחזור אין כסף שנכנס הכל בלוף
    משה 29/02/2012 12:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המחזור קטן האמריקאים מאימים לתקוף בסוריה המטורף הזה שם בצעד קיצון יזרוק כל מה שיש לו המצב מאוד רגיש אף אחד לא יודע לאן הולכים כל העליות ירידות זה שחקנים וכסף טיפש
    סגור
  • 53.
    תראו תראו את המניה המזורגגת ממשיכה לרדת,
    טאואר קקה 29/02/2012 12:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ראסל ימנוול חסר רחמים,,אני חמור בשבוע שעבר היתה בשער 330 ולא מכרתי,היתי בטוח שתגיע לדולר ,מתברר שהיא יותר קרובה לחצי דולר,אני מופסד שם ים כסף אני בממוצע של 530 קניתי בכמה נגלות עשיתי את טעות החיים שלי,מה שקורה שם מצריך חקירת משטרה.
    סגור
  • 52.
    השורטיסטים=לוזרים, יקבלו צינור ענק. (ל"ת)
    הלוזרים יחזרו 29/02/2012 12:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 51.
    היום על היום שנולדו-חחח,לללל (ל"ת)
    השורטיסטים יצטערו 29/02/2012 12:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 50.
    ישחטו השורטים חחחח (ל"ת)
    אמרתי לכם 29/02/2012 12:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 49.
    בצער רב אני מודיע שירדתי מרציו ,לאחר שהתברר
    גז 29/02/2012 11:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לי שנוכלים שרלטנים מתעסקים עם המניה זה מפחיד ,בהצלחה לכל המחזיקים ,לי אין כוח יותר לחכות .
    סגור
  • רבותיי כשיודיעו על תגלית נפט מיסחרית בלוויתן.
    רציו יהלום נדיר 29/02/2012 12:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתם גם בשער. 100 לו תוכלו לקנות את רציו ואתם תצטערו. שמכרתם אותה בנזיד עדשים ובוא לו נשכח שלרציו יש גם את ״ גל״ שעדיין לו מתומכר ברציו. אז סבלנות חברה סבלנות
    סגור
  • 48.
    רציו תגמור את היום בירידה חזקה,,אנשים לא
    רציו יגמר אדום 29/02/2012 11:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קונים את ההודעות הטיפשיות שמתפרסמות כל פעם שהמניה יורדת,זה כבר לא עובד ,,מה זה משנה מי נכנס כשותף מה שחשוב שההפקה רק ב 2018 ,למי יש זמן לחכות 6 שנים בזמן שיש היום הרבה חברות שמרויחות כבר היום ,מה לא ברור.
    סגור
  • ממש צודק רציו עלו היום 8.5 אחוז תותח אתה !! (ל"ת)
    גיא 29/02/2012 16:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 47.
    הגי פי אס מראה=
    הקברן 29/02/2012 11:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מחלף 1050 פינת רחוב 600.זהירות בסיבוב.
    סגור
  • 46.
    מישהו בעולם יעשה בההה!!! והבורסה שלנו תתרסק (ל"ת)
    סול 29/02/2012 11:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 45.
    טאואר--סולטן שקנה בשבוע שעבר ,מוכר היום ,
    ידעתי ידעתי 29/02/2012 11:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לראות ולא להאמין עשה אחלה סיבוב,,מצד אחד קנה ומצד שני עשה שורט על המניה.
    סגור
  • 44.
    שורטים יקבלנו זמבורה
    טאואר לברוח 29/02/2012 11:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טאואר בדרך ל250, זבאלה, שורטיסטים יקבלו זובר ענק,אין מצב לשוק אדום , אין מצב !!!!!1
    סגור
  • 43.
    ביומד-נסווקס
    ביומן 29/02/2012 11:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש מניות ביומד שנסחרות במחירי פשיטת רגל. קחו לדוגמא נסווקס 22 מליון שח בקופה בלי חובות ושלושה פיתוחים חשובים- שווי שוק 30 מליון??????????? ביומדיקס?????? הדסית ???
    סגור
  • 42.
    רציו
    רציו 29/02/2012 11:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מקווה שהיום רציו מודיעין והכשרה אנרגיה יסימו בירוק וניראה את המיפנה לכיוון למעלה במניות האלה אינשאלהההההההההההה
    סגור
  • לצערי אני חושב שלא
    לל 29/02/2012 11:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יהיו עוד כמה ימים שחורים
    סגור
  • כמה ימים ,אחי היא תרד ל 16 ,לא שווה יותר.
    מנסים להריץ 29/02/2012 11:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה להשקיע היום במניה שתתחיל להרוויח רק ב 2018 ,תחשוב על זה .
    סגור
  • ומה עומד מאחורי רציו? רק לוויתן? (ל"ת)
    לל 29/02/2012 15:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 41.
    חודש 3.12 מתחיל הקידוח לא לשכוח אופק2
    גלוב 29/02/2012 10:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פצצהההההההההההההההההההההה
    סגור
  • 40.
    היא הבוננזה שער 1 חחחחחח
    גלוב אופ 4 29/02/2012 10:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שהיהש יגיע לשער 4 האופ תיהיה 2 אז לא לפספסססססססססססס
    סגור
  • 39.
    אחים שלי תברחו מטאואר קריסה בדרך,ראו הוזהרתם. (ל"ת)
    טאואר לפני קריסה 29/02/2012 10:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 38.
    יעד 2400
    דסק" ש לפני פריצה 29/02/2012 10:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מחזור גבוה
    סגור
  • 37.
    יזמברו אותם-חבל על הזמן............ (ל"ת)
    קוקו למל=שורטיזם 29/02/2012 10:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 36.
    גלוב אקספ אופציה4 (ל"ת)
    שימו לב לגלוב אקספ 29/02/2012 10:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 35.
    נחשו מי מתחיל ב ט- מיגמר ב ם (ל"ת)
    הלוזרים יאבדו הכל 29/02/2012 10:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 34.
    לשורטיסטים כמובן. (ל"ת)
    יפשטו להם תעור 29/02/2012 10:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 33.
    קניתי לונגים ומניות-תקעו אתכם (ל"ת)
    איך ניערו אתכם 29/02/2012 10:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 32.
    ניפגשו עם נציגי גזפרום אז מה ,זהירות סכנה. (ל"ת)
    רציו לא שווה 29/02/2012 10:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 31.
    רק לא מספרים לכם. (ל"ת)
    אירופה סיימה משבר 29/02/2012 10:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 30.
    יסגרו לשורטיסטים את הצורה חחח,,חללל (ל"ת)
    היום יסגרו לשורטיסטי 29/02/2012 10:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • שמישהו אחר מפסיד
    מה עושה לך טוב 29/02/2012 10:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ומה אתה מרוויח מזה
    סגור
  • 29.
    רציו הפקה רק ב 2017 ,מי יחייה ומי ימות עד אז,
    נועם 29/02/2012 10:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היא תמשיך לצנוח,,לא יעזרו כל ניסיונות ההרצה של הנוכלים.
    סגור
  • 28.
    יש שלושה סוגי פוליטיקאים ,לאומנים ,צבאיים ,
    בא 29/02/2012 10:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ודתיים,רובם חושבים רק על אפשרות לגנוב מהצלחת הציבורית,באירן השתלטו הדתיים,הם הפרימיטיבים ביותר ,הם סימו לבנות את הכור ,הפעילו אותו ,ועכשיו הזמן שלנו לפרק אותו לחתיכות קטנטנות ,לפי דעתי.
    סגור
  • 27.
    טאואר לדולר חחחחחחחחחח חרה של מניה. (ל"ת)
    זועםזבורה-זאואר 29/02/2012 09:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 26.
    סאני לפני פריצה למעלה חזקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק (ל"ת)
    שימו לבבבבבבבבבבבבבב 29/02/2012 09:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • על סמך מה ... מעניין
    עוד מריץ ? 29/02/2012 10:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השמח לקבל הסבר בבקשה ? תודה ,
    סגור
  • 25.
    סאניייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי (ל"ת)
    שימו לבבבבבבבבבבבבבב 29/02/2012 09:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 24.
    השורטיסטים שוב יתנו בראש היום (ל"ת)
    איזה פחד 29/02/2012 09:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • עניין של זמן (ל"ת)
    יעד 900 29/02/2012 09:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 23.
    בולשיט
    לא מאמין 29/02/2012 09:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם אתמול פתחנו חיובי, הינו חצי אחוז בצהרייום וסגרנו כמעט אחוז למטה. לא יצטמצם ולא נעליים, מבשלים לנו כאן משהו. ומי שאומר ש" יהיה טוב" , תפסיקו להקשיב ליועצי השקעות שלכם, תתחילו להתעניין במה שאומרים מסביבכם. אני אישית מאוד אוהב את הסקירות של שחקן מעוף, כל יום שני בבוקר אני באתר שלו. אני גם שוקל להרשם לאיתותים שלו.
    סגור
  • 22.
    תבחרו בי
    נתניהווווווווווווווו 29/02/2012 09:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מבטיח לא יותר מ50 אחוז מס על הבורסה.דלק לא יותר 50 שח לליטר.לא תוקף באירן לא מעשן יותר סיגרים.לא ממצמץ יותר.אופס.למה גדל לי פתאום האף?אני מצטרף לאח הגדול.רוצה להיות חבר של קוטי.אופס האף קטן.מבטיח לא לבזבז יותר את כספי הציבור ולא לזנבר אותו.וואו למה גדל האף?שרלה תארזי והולכים לצפון ברגל.יו.מה קורה לאף שלי.שוב קטן.יודעת מה?ניסע על חשבוננו.אה.תראי איך הוא גדל.שרלה רוצה לשמוע בדיחה?מרוקאי ואשכנזי הלכו לשוק ביום שישי.לפני שנפרדו האשכנזי אמר למרוקאי בוא איתי שנייה לקנות דג מלוח.שאל את המרוקאי אם הוא רוצה את הראש והוא כמעט הקיא.אמר לו האשכנזי שמי שאוכל ראש נהיה חכם.אמר לו המרוקאי בסדר.שאל אותו כמה?אמר לו תן 5 שח.הלך הבייתה ואכל את הראש ומצא חן בעיניו רץ מהר לשוק וביקש דג מלוח שלם.שאל כמה והמוכר אמר לו 10 שח.קילל את האשכנזי שדפק אותו ורק על הראש לקח לו 5 שח.ביום ראשון כשפגש את האשכנזיי למה לקח לו רק על הראש 5 שקלים כשדג שלם עולה 10 שח?ענה לו האשכנזי אתה רואה ?כבר נהיית חכם.אז שרלה הבנת.לא לתת למרוקאים דג מלוח
    סגור
  • 21.
    חייכו מוקדם מידי,היום יחטפו........ (ל"ת)
    השורטים חייכו?ניראה 29/02/2012 09:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 20.
    שורטים יקבלו חזק למטה
    היום יקבלו בראש שורט 29/02/2012 09:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה שלא כל כך צלח אתמול יהיה היום בגדול,יקבלו זובור השורטיסטים,חחח ללל
    סגור
  • 19.
    מכוונים את המעו" ף ל 1060 (ל"ת)
    חיים 29/02/2012 09:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 18.
    מתחיל ירוק
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחח 29/02/2012 09:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נגמר א....................ם
    סגור
  • 17.
    מנסים להריץ את רציו,כל פעם שיורד' ת מוציאים
    זהירות הרצה 29/02/2012 09:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזה שפן ,,חברים אין מה לחפש שם ,הפקה רק ב 2018 השקעה כ 10 מיליארד $ ,לא תראו רווחים עד להפקה ,אולי יהייה כדאי להכנס בעוד כמה שנים ,ממש לא עכשיו,,מה לא ברור פה.
    סגור
  • 16.
    מי שחולם על עליות זה יקרה בחלומות (ל"ת)
    שלי 29/02/2012 09:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 15.
    היום השוק צריך לעלות. אבל....
    ציון 29/02/2012 09:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הניקיי התהפך מ-1.5% למעלה- ל-0 כעת...בארה" ב יתחילו הערב מימוש מתבקש של 5% לפחות..אז למה שבת" א יהיו עליות? שוב מלכודת לפתאים: יתחיל ירוק ויסיים אדום.
    סגור
  • 14.
    אני רוצה לשתף אותכם בהחלטה שאולי
    נועםדבורה-טאואר 29/02/2012 09:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ההנהלה לא רוצה שטאואר תשאר בנאסדק כי נשאר פשוט 10 יומים לא כולל היום ואני לא רואה פשוט סיכוי שבמהלך של 10 היא תעשה מהלך בלתי יאומן למרות שקרו ניסים בטאואר אני מאחל בהצלחה ונורת אזהרה היתה אמורה כבר להופיע אולי יש משהוא שאני לא יודע אולי נתנו עוד איזה הערכה בהצלחה
    סגור
  • תתביש לך חוצפן צבוע שכמותך,אתה זיקית. (ל"ת)
    איש הזוי 29/02/2012 09:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • הוא לא זיקית הוא בועש (ל"ת)
    נהג זבל 29/02/2012 09:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 13.
    פרימיום לקראת פריצה הודעה במאיה (ל"ת)
    אלי המקורי1 29/02/2012 09:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אתה עושה טעות שאתה משתמש בשם הזה. תאמין לי (ל"ת)
    ל-אלי המקורי 29/02/2012 13:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 12.
    לונגיסט
    הלך הכסף 29/02/2012 09:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מופסד המון כסף. השורטים גרפו מאז הפקיע המון כסף,מגיע לכם שאפו,
    סגור
  • 11.
    מה יהיה היום?
    פפו 29/02/2012 09:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכל יתכן בבורסה המושחתת שלנו, אז כל התחזיות שוות לקליפת השום. אתמול כתבתי שאנחנו צריכים לקנא בנסדק, ואמנם הירוק בנסדק נשאר גם בסגירה. היו ספקנים, כמו תגובתו של עודד, שאמרו שהנסדק יסגור באדום, אבל ההיפך קרה. גם אירופה סגרה בירוק ורק אצלנו יש תמיד נפילה חדה לקראת הסוף. המלצה שלי היא השקעה בסחורות: נפט, זהב ונחושת. יום טוב ומוצלח לכולם!!!!
    סגור
  • 10.
    כל יום צפי לעליות בסוף ירידות (ל"ת)
    גל 29/02/2012 09:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 9.
    בורסה
    שימעון 29/02/2012 08:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שר האוצר וראש הממשלה הורסים את המדינה כל חלקה טובה שיש לנו הם באים והורסים לנו החיים רק חסר לנו שיטילו מס על תקיעת פלוצים שם פשוט אין עוד מס מדינה של מיסים והם פשוט עושים חיים חוגגים עלינו כמו שכתוב ונטיל עלוהם מיסים למען ענותם עד יום מותם
    סגור
  • 8.
    הפערים הבלתי נתפסים מזמינים ראלי מטורף למעלה (ל"ת)
    דודו 29/02/2012 08:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    הזדמנות ישראלית!!!!
    משה 29/02/2012 08:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חודשיים סקרים טובים בדוקקק
    סגור
  • 6.
    חברים הזהרה אחרונה לברוח מטאואר דחוף,
    מאיר מדיסקונט 29/02/2012 08:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עומדת לקרוס בודאות,תיזדק מהנסדק בתחילת השבוע הבא.
    סגור
  • לצערי אתה צודק.המניה גמורה אין שם כלום. (ל"ת)
    מתן 29/02/2012 09:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    המעו״ף
    הדוקטור 29/02/2012 08:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בוקר טוב היום זה יום של הגבוהה 1.5
    סגור
  • 4.
    ככה נראה רגע לפני פריצה
    קורה בקלפים 29/02/2012 08:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היאוש אצל כולם בלי יכולת לקבלת החלטות והמחזורים בהתאם והלחץ גובר שום דבר באופק לא מצביע על היפוך ועיתנאים מלבים את הלחץ ושום דבר לא קורה חוץ מעייפות ואין מחזורים וזה הולך להשתנות רק בפריצה ורק כלפי מעלה כי כול זמן שעולם בסדר אנחנו צריכים להיות מצוין והכל אינטרסים
    סגור
  • 3.
    בורסה של נוכלים ....
    זכרוני 29/02/2012 08:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רבותי אין שום תקנה לבורסה ,כל ההתנהלות שם היא התנהלות מאפיונרית של נוכלים מוצצי דם ,אל תאמינו לכל הנוכלים פשוט תעבירו את הכספים שלכם לחו" ל . הממשלה הזו ובראשה האדיוט שטייניץ לא רואה אתכם ממטר ...
    סגור
  • הבורסה זה גנבים ברשיון-של אזרח ששם כספו (ל"ת)
    פנסיה או דרך כספך 29/02/2012 14:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    הפחד ממימוש מפחיד את כולם והבורסה כבר ביצעה
    אסף 29/02/2012 08:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מימוש בריא להמשך עליות ככה שאל תצפו למדד נמוך יותר עד סוף החודש בהצלחה לכולם
    סגור
  • היום סוף החודש! חחחח (ל"ת)
    עמירם 29/02/2012 09:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    בוקר טוב.דה ז' בו. (ל"ת)
    הקברן 29/02/2012 08:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • בדיוק ככה