מארגני ההפגנה בבורסה: "אין תכנית לשביתות או הפגנות נוספות"

שגיא טובי ואלי שני, מארגני ההפגנה מול ושביתת הסוחרים מהשבוע שעבר שלחו היום מכתב להנהלת הבורסה. לקטעים מהמכתב - כנסו
הפגנה בורסה
בשבוע שעבר (יום א') אירגנה קב' סוחרים בראשות טובי ואלי שני הפגנה מול בניין הבורסה בת"א כחלק משביתת מסחר בת יום אחד עליה הכריזו ואף הצליחו לייצר סביבה באזז תקשורתי.

מאז אותה הפגנה שבאה למחות על העלאת המס על הבורסה החיים באחד העם חזרו למסלולם והנה היום שלחו מארגני הקבוצה מכתב תחת הכותרת "להנהלת הבורסה שלום". בחלקו הראשון של המכתב חוזרים שגיא טובי ואלי שני על טענותיהם באשר להשלכות העלאת המס על הבורסה, החלק המפתיע יותר הוא דווקא השני, זה שכתוב תחת הכותרת - נ.ב:

"מעולם לא התכוונו בקבוצתנו לקרוא תיגר על מוסדות ממשלתיים או על גופים גדולים במשק ואין לנו שום כוונה כזו בעתיד. אם השתמע מדברינו שכן - אנו מצרים על כך, זו לא הייתה כוונתנו. אין לנו כל תכניות לשביתות או הפגנות נוספות, או צעדים קיצוניים אחרים כלשהם, ולא יהיו".

לדבריהם, "מטרת ההשבתה ואסיפת המחאה הייתה אחת-להוות מעין 'צלצול פעמון' לגורמים אלו על מנת לעוררם ולהבהיר להם את חומרת המצב".

"אנו פועלים ונפעל בעתיד אך ורק בדרכים לגיטימיות להשגת מטרה משותפת זו. אני רוצה להבהיר שאין לנו שום כוונות זדון!! כלפי אף אחד!! וכל מטרתנו היא זכה וטהורה-הצלת שוק ההון האהוב עלינו מקטסטרופה".

בשורה התחתונה, אגב, מבקשים ראשי הקבוצה מהבורסה שתשב עם הבנקים, בתי ההשקעות וחברות הביטוח, ותביא את הנושא לדיון דחוף בוועדת הכספים או בוועדת הכלכלה של הכנסת. "לפני שיהיה מאוחר מדי".

שגיא טובי ביקש להבהיר כי שביתת המחאה שאירגן הוגדרה מראש כשביתה בת יום אחד. לדבריו, אף אחד לא פנה אליו בבקשה או דרישה כי ישנה את אופן הפעולה, וכי הפניה לבורסה ולכנסת הינה במטרה להביא לתוצאה המיוחלת - הורדת המס על הבורסה.
תגובות לכתבה(12):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 11.
    עדיין לא שכנעתם כל ה-נ.ב. מיותר ומזיק למאבק !
    שי 15/02/2012 01:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לקחתם יוזמה ברוכה, אבל כל ההתנצלות הזאת בסיפא של מכתבכם אינה במקומה !! אם הולכים למאבק על הורדת המס אז לגטימי גם לשבות ולהפעיל לחצים. לצערי, במדינה ניתן רק בכוח להשיג דברים, ראו את שביתת ההסתדרות בנושא עובדי קבלן, אלמלא השביתה - לא היו משיגים כלום. או שאתם מאוד נאיבים או שפשוט נבהלתם והחלטתם להתקפל.
    סגור
  • 10.
    אלי שני וטובי כל הכבוד תמשיכו אנחנו יתכם
    משקעים קטנים 14/02/2012 17:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המס מוטל גם על קרנות ישתלמות קופת גמל וכו חסכנות צמודי מדד
    סגור
  • 9.
    תגובה
    שגיא טובי 14/02/2012 15:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלום לכולם.את מה שעשיתי אף אחד לא יוכל לקחת ממני,ואם הייתי נבהל,לא הייתי כאן היום איתכם,אלא לוקח את אחת מ-17 הצעות העבודה שקיבלתי,בשכר ש-95% מהטוקבקיסטים פה חולמים עליו.אני חושב שהוכחתי שאני אדם אמיץ ביותר,ועשיתי מעשה דון קישוט,על חשבוני הפרטי...עליי אי אפשר לומר שאני נבהל,סורי.וכל אדם שעיניו בראשו מבין זאת.עליי אף אחד לא איים,לא הפחיד,לא הסיט,ולא ניסה בכלל,ואני תמיד הלכתי בדרכים לגיטימיות.אם הייתם יודעים את מה שאני יודע,הייתם מבינים שהמהלך הוא הנכון ביותר כרגע.הפרשנות תמוהה ביותר.אני ממשיך במאבק כדרכי-לפי ראות עיניי,ואני חושב שעד עכשיו הוכחתי את עצמי.אני אנצח במאבק ואגרום להורדת המס ל-15%....תוכן המכתב בפרוטרוט ב" קבוצה לארגון הסוחרים הקטנים בבורסה הישראלית" ...בפייסבוק.תודה רבה.
    סגור
  • 8.
    נזילות בריאה = להוריד מיסים ולחתוך עמלות.
    חיזניהו 14/02/2012 15:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל שאר התרגילים סיכון מערכתי: ssrn.com/abstract=1877592
    סגור
  • 7.
    התקפלו ככה עם הזנב בין הרגליים וטוב שביזפורטל
    עצוב 14/02/2012 15:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חשפו כמה הם מפחדים
    סגור
  • 6.
    המיסים עלו,הכנסות המדינה ירדו
    אלי שני 14/02/2012 14:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זו טענתינו המרכזית,כתוצאה מהידיעות על העליה הצפויה במיסי ההון והחברות היו ירידות משמעותיות בשערי המניות ומחזורי המסחר הצטמצמו ב 60%,כתוצאה מכך מיליוני משקיעים וחוסכים לפנסיה נפגעו והכנסות המדינה ממיסים ירדו.בשביל לגבות יותר מס ריווחי הון צריך רווחים והיו ירידות וגם חברות שפעילות בשוק ההון כמו בנקים,חברות ביטוח וחברות ברוקרים הרוויחו פחות כסף ולכן שילמו פחות מס מוסדות פיננסיים למדינה.בדיוק כמו שהוכיח הכלכלן לאפר כאשר המיסים עולים לפעמים הכנסות המדינה קטנות,אם מס ריווחי הון לא ירד גם הכנסות המדינה ימשיכו להיות קטנות. אנחנו לא מפחדים,צריך גם לזכור שמרגע שנחשפנו אנחנו לא יכולים להחזיר את הגלגל אחורה ואנחנו נמשיך לפעול עד שהמטרה תושג.כמו שכתוב אנחנו שלחנו מכתבים בתפוצה רחבה,הצלחנו לעורר את הנושא ואין לנו ספק שמאחר שהצדק איתנו,המטרה תושג.
    סגור
  • 5.
    אם עיקר עיסוקם הוא בורסה
    אזרח 14/02/2012 14:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הם ישלמו מס כמו כל שכיר זאת אומרת מעל רווחים של 14000 ש" ח יש מעל 30% מס ביטוח לאומי וביטוח בריאות שזה יותר מ 25% מס. כנראה שרשות המיסים איימה עליהם שיקחו להם מס כמו שכירים.
    סגור
  • 4.
    אני מצביע ברגליים
    גיבור על טפשים 14/02/2012 14:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא סוחר בארץ ומשלם מס לנסדק בחשבונות חול ואין לנו מתח של האירניים ושלום על ישראל
    סגור
  • 3.
    בטח איימו עליהם שיעלימו אותם אז הם נבהלו
    עבריין מעולם תחתון 14/02/2012 14:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מדינת חלם וקומבינות
    סגור
  • גם אני חשבתי על זה... (ל"ת)
    אלון 14/02/2012 14:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    בישראל אין בורסה!!!! הכל מת. תבחרו ביבי חבורת
    צחי 14/02/2012 14:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אהבלים.
    סגור
  • 1.
    אם נבהלו הם לא יכולים להוביל מאבק איכזבתםםםםם (ל"ת)
    אורן 14/02/2012 14:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור