הדירק' החליט: רקפת רוסק-עמינח היא המנכ"לית הבאה של בנק לאומי

גליה מאור על המינוי הלא מפתיע: "לאומי ייהנה מהיכרותה העמוקה עם הבנק." היו"ר דוד ברודט: "משוכנע שתוביל את הבנק להישגים"
רקפת רוסק עמינח (צילום: רון קדמי)
בהתאם לציפיות נבחרה הערב (א') רקפת רוסק-עמינח להיות המנכ"לית הבאה של בנק לאומי -0.1% לאומי 1,958 -0.1% לאומי בסיס:1,960 פתיחה:1,965 גבוה:1,965 נמוך:1,956 תמורה:1,520,569 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , במקום המנ"לית הותיקה של הבנק, גליה מאור אשר לצידה עבדה רוסק-עמינח ב-8 השנים האחרונות.

דירקטוריון לאומי, בראשות מר דוד ברודט החליט הערב לאשר את מינויה של רוסק-עמינח. המינוי כפוף לאישור בנק ישראל וייכנס לתוקף לאחר קבלת האישורים הרגולטוריים הנדרשים. נציין כי רוסק-עמינח היתה המועמדת הבולטת לזכייה בתפקיד עליו התמודד גם המפקח על הבנקים לשעבר, רוני חזקיהו.

רוסק-עמינח עובדת בלאומי ב-8 השנים האחרונות ומכהנת כיום כמשנה בכיר למנכ"ל וכראש החטיבה העסקית של הבנק. בין השאר אחראית רוסק-עמינח על מערך בניה ונדל"ן של הבנק ומערך אשראים מיוחדים, ומשמשת כמנהלת האשראי הראשית של קבוצת לאומי. טרם הצטרפותה ללאומי היתה רוסק-עמינח שותפה במשרד רו"ח סומך-חייקין KPMG, ובין השנים 2003-2000 כיהנה כמנכ"ל המשרד. בין השנים 1994-1992, כיהנה רוסק כעוזרת למשנה למנכ"ל לאומי דאז, גב' גליה מאור.

רקפת רוסק-עמינח, 46, נשואה + 2, היא מוסמכת (M.B.A) במינהל עסקים ובוגרת בחשבונאות וכלכלה (B.A) ובמשפטים (L.L.B), מאוניברסיטת ת"א.

יו"ר לאומי, מר דוד ברודט, אמר היום כי הוא משוכנע שבזכות יכולתה וכישוריה המוכחים, תוביל רוסק-עמינח את הבנק והקבוצה להישגים משמעותיים בתקופה המאתגרת הנוכחית.

לאחר קבלת ההחלטה איחלה מנכ"ל לאומי, גב' גליה מאור, לרוסק-עמינח, הצלחה רבה בתפקיד והביעה את בטחונה כי לאומי ייהנה מהיכרותה העמוקה עם הבנק, היכרות שתסייע בעדה להיכנס לתפקיד באופן מהיר וחלק, לטובת הבנק, לקוחותיו, עובדיו ובעלי המניות שלו.

מאור צפויה לסיים את תפקידה לאחר קבלת האישורים הרגולטוריים למינוי המנכ"ל החדש, ולאחר קיום תהליך מסודר של העברת התפקיד.
תגובות לכתבה(23):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 18.
    מנכלית בנק לאומי.
    משה 13/02/2012 08:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ברור מעל לכל ספק שאת התפקיד תקבל אשכנזיה. אפו שיש שוד של מיליונים תמצא אשכנזים. הכשכנזים מסדרים להם משכורות שלמיליונים,ולא נותנים דריכת רגל לשחורים במקומות שיש משכורות כאלה,
    סגור
  • בדקת לאחרונה מה קורה
    חצי חצי 13/02/2012 09:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ברשות הנמלים? וברשות שדות התעופה ? ובהסתדרות ?? בככככככככככל המקומות האלה, שדארך אגב לא נחשבים להכי טהורים ןנקיים או שמא נאמר נחשבים להכי מושחתים מי עומד בראש ?? מי ??? אתן לך רמז - לא אשכנזים...
    סגור
  • 17.
    אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה (ל"ת)
    עידן עופר 13/02/2012 08:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 16.
    אני לבנק לאומי לא מתקרב גליה מאור ידעה
    דוד 12/02/2012 23:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מתי לברוח שהספינה טובעת היא הראשונה לברוח
    סגור
  • 15.
    אשה ששומרת על 2 שמות המשפחה היא לא אשה הגונה (ל"ת)
    דודו 12/02/2012 21:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 14.
    צדקתי? בנק של לבנים?? (ל"ת)
    מאיר מעוז 12/02/2012 21:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 13.
    דרך קומבינות וקשרים ואצטלה אשכנזית
    ל 12/02/2012 21:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נראה כמה יחייכו במסגרת הפיטורים הקרובים. היא תחייך על חשבונם כנראה. נראה אותם שמים מזרחי כמנכ' ל..שומו שמיים רק לא מזרחי . אוחחח בא לי להקיא מהאנשים האלה.
    סגור
  • 12.
    נוחי ועידן עופר מרימים היום כוסית......
    ג 12/02/2012 21:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא יילחצו להחזיר הלוואות (גב כהן מחדרה דווקא כן)
    סגור
  • 11.
    גם יפה וגם אופה
    NORTH SEA 12/02/2012 20:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למרות זאת אני לבנק לאומי לא מתקרב, אפילו לא לכספומט.
    סגור
  • גם פרוטקציונרית גם לא תביא את הישועה לבנק
    מעוז צדק כנראה 12/02/2012 21:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש אנשים פי 100 יותר מוצלחים ממנה. הבעיה שלהם אין קשרים כמוה
    סגור
  • טען עוד
  • 10.
    בהצלחה,את בחורה נאה ובבנק מזדקנים מהר. (ל"ת)
    איציק ר 12/02/2012 19:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 9.
    גליה ידעה מתי לפרוש
    בני 12/02/2012 19:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המשוכה הראשונה התמודדות עם ירידות המחירים בנדל" ן. בנק לאומי הוא הבנק בעל השיעור הגבוה ביותר של משכנתאות במינוף גבוה במערכת הבנקאית מתוך סך המשכנתאות. המנכ" ל הקודמת התפזרה בנושא הזה וברחה מייד כשהתחילו הירידות החדות בנדל" ן, נראה איך רקפת תתמודד עם המצב שגליה השאירה לה.
    סגור
  • 8.
    בנק של לבנים וזה בדוק
    מועמד 12/02/2012 19:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ניסיתי להתקבל יש לי תארים כמו שלה אבל בגלל שאני בוזגלו לא קיבלו אותי
    סגור
  • אני לבן ולא קיבלו אותי גם...
    מועמד 2 13/02/2012 04:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני פרידמן ואותי גם לא קיבלו למרות שאני עם תארים איכותיים עוד יותר... MBA BSC ולא פחות מזה עם ניסיון טוב!!
    סגור
  • 7.
    סוף סוף יפה וחכמה ... (ל"ת)
    מנכל" ית 12/02/2012 19:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    מינוי הולם
    מאחל בהצלחה 12/02/2012 18:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שיהיה בהצלחה
    סגור
  • 5.
    מעוז צדק בנק של לבנים! (ל"ת)
    קובי 12/02/2012 18:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    הבן שלי בוגר אוני ת" א בהצטינות יתירה
    מעניין 12/02/2012 18:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    באותם מסלולים שלה. מעניין אם הוא היה מקבל מינוי כזה חחחחחחחחחח. ברור שלא הוא טוב רק לצבא.
    סגור
  • 3.
    במדינה הזאת מוכשרים יורדים לחול
    עוד פרוטקציונרית 12/02/2012 18:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הפרוטקציונרים מקבלים הכל. חרא מדינה וחרא בנק
    סגור
  • 2.
    חיזקיהו
    אהרון 12/02/2012 18:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק תמים יחשוב שהטיקונים יתנו למי שגדל בגבעת אולגה להתמנות למנכ ל לאומי לא הטייקונים ולא גליה מאור יקירת הטיקונים .ראו מה עשה לטיקונים שר התקשורת שבמקרה גדל באולגה .
    סגור
  • השר הטיפש מאולגה גורם לפיטורים בחברות הסלולר. (ל"ת)
    יעקב 12/02/2012 20:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • רק חצרהבנק
    עמי 12/02/2012 19:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כיליד אולגה מחר אני מעביר אתהחשבונותשלי מלאומילבנק אחר .
    סגור
  • 1.
    כל כך יפה!!!!! (ל"ת)
    באבי 12/02/2012 18:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור