מערך הלוגיסטיקה יפוצל בין אגף שירות ומכירות ומטה החברה

החברה, בניהולו של ניר שטרן, נערכת בתקופה האחרונה להתגברות התחרות בשוק הסלולר בשנה הקרובה, לאחר שרווחיה נפגעו בצורה קשה
ניר שטרן (צילום: סיון פרג')
חברת סלקום +1.23% סלקום 3,380 +1.23% סלקום בסיס:3,339 פתיחה:3,361 גבוה:3,385 נמוך:3,311 תמורה:8,476,550 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: תפטר כ-100 מעובדיה במסגרת מהלך במסגרתו יפוצל מערך הלוגיסטיקה של החברה ופעילות זו תוטמע הן באגף השירות ומכירות והן במטה החברה. בנוסף נודע כי סלקום תקצץ באופן מיידי ב-10% מהתשלומים לספקיה.

החברה, בניהולו של ניר שטרן, נערכת בתקופה האחרונה להתגברות התחרות בשוק הסלולר בשנה הקרובה עם כניסתן של המתחרות החדשות, גולן טלקום ומירס. זאת, לאחר שרווחיה נפגעו בצורה קשה מאז הופחתו דמי הקישוריות, בוטלו קנסות היציאה וגברה הרגולציה בתחום הסלולר. המהלך תואם עם הדירקטוריון שהבין יחד עם המנכ"ל החדש כי על החברה להתייעל עוד על מנת לעמוד באתגרים.

החברה מבצעת כעת שינוי אירגוני במערך הלוגיסקטיקה ועורכת שינויים בשרשרת האספקה של החברה כך שכוח האדם השייך למטה מערך זה יצומצם ופעילותו תפוצל בהתאם לתחומי הליבה - בין אגף שירות ומכירה ובין מטה הקבוצה.

"בעקבות השינוי הארגוני וצעדי התייעלות נוספים במטה הקבוצה, כ-100 עובדים מאגפי המטה השונים בקבוצה הממוזגת יסיימו בימים הקרובים את העסקתם לאחר הליך שימוע מסודר. בד בבד פועלת הקבוצה לשיפור השירות והמכירה ותמשיך בגיוס נציגי שירות במטרה להמשיך ולהעניק את השירות הטוב ביותר" כך נמסר מדוברת החברה .
תגובות לכתבה(4):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    המתנה אינסופית
    ומה עם השירות? 12/02/2012 23:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל מי שנאלץ לקבל שירות בחברה זו, בין אם טלפוני ובין אם פרונטלי, חווה על בשרו את זמן ההמתנה הארוך, שאין לו אח ורע בחברות האחרות !
    סגור
  • המתנה אינסופית היא מנת חלקי גם באורנג' לעתים
    לקוח של אורנג' 13/02/2012 17:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תכופות מידי
    סגור
  • 2.
    אם לא משמרים - קופאים על השמרים
    חוק השימור 12/02/2012 23:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לקוח ותיק של סלקום, שקיבל הטבות ענק מחברה מתחרה. פניה לסלקום להטיב את התנאים לא הועילה - וכמובן שעזבתי ועימי ארבעה טלפונים סלולריים נוספים, של בני המשפחה. בחלוף חדשיים בלבד סלקום מוכנה לשלם מחיר גבוה בהרבה, כולל דמי מכשירים לחברה המתחרה ובלבד שאשוב - חכמי חלם, מדוע אינכם חושבים על עלות זולה יותר מראש?!
    סגור
  • 1.
    אם לא תהיו תחרותיים ,תאלצו לפטר יותר,לצערי (ל"ת)
    איציק ר 12/02/2012 19:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור