מחנק המזומנים אילץ אותה להימכר לסינרון תמורת 12 מיליון דולר בלבד

לאחר אינספור גיוסים בתל אביב וזעם מצד המשקיעים נאלצה החברה לחפש משקיע. החברה תירכש בפרמיה של כ-33% על מחיר השוק. העסקה צפויה להיסגר ברבעון הראשון
(צילום: Getty images Israel)
הסוף להנפקות של אולטרה אקוויטי -0.8% אולטרה אקוו 49.5 -0.8% אולטרה אקוויטי בסיס:49.9 פתיחה:49.9 גבוה:25 נמוך:25 תמורה:25 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: בבורסה בתל אביב? חברת סינרון מחלצת את חברת אולטרה שייפ והודיעה היום על רכישת פעילותה תמורת 12 מיליון דולר במזומן. הרכישה צפויה להיסגר עד סוף הרבעון הראשון של השנה.

חברת אולטרה שייפ פיתחה מכשיר להצרת היקפים. החברה נאלצה להיות נתונה לחסדי המשקיעים אשר הסכימו להזרים שוב ושוב כספים כדי לממן את פעילותה של החברה ומחיר המניה של החברה הידרדר למחיר המינימלי האפשרי של אגורה אחת. על רקע מצבה הרעוע התפטר גם מנכ"ל החברה.

מבנה העסקה הסופי אינו ברור, אולם על פי הערכות סינרון רוכשת אך ורק את פעילותה של אולטרה שייפ והכסף יגיע לידי החברה הציבורית. המשמעות היא שחברת אולטרה שייפ הציבורית תהפוך לאחר העסקה לשלד בורסאי עם כ-12 מיליון דולר בקופה.

מניות אולטרה שייפ נסחרות לפי שווי של כ-33 מיליון שקל שהם כ-9 מיליון דולר. המשמעות היא כי חברת אולטרה שייפ נמכרת למעשה בפרמיה של כ-33% ביחס למחיר הבסיס שהם כ-1.3 אגורות.

חברת סינרון פועלת בתחום האסתטיקה שבמסגרתו היא מייצרת ומשווקת מיכשור רפואי להסרת שיער. עבור סינרון הנמצאת במצב פיננסי מצוין מדובר בחברה עם מוצר משלים שירחיב את סל הפתרונות ללקוחות וייתכן שתחת המטריה של סינרון, המוצר של אולטרה שייפ יצליח לפרוח.

הרומן של אולטרה שייפ עם הבורסה בתל אביב היה דיי קצר ונמשך כשנתיים וחצי. החברה נכנסה לבורסה באמצעות מיזוג עם שלד בורסאי. המשקיעים תלו תקוות רבות בעתידה של החברה אשר סיפקה תחזיות ורודות להמשך. עם זאת, ככל שנקפו השנים האמון בחברה הידרדר לצד מחנק המזומנים אליו נקלעה החברה.
תגובות לכתבה(37):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 28.
    עצירת המכירה של חברת אולטרה שייפ
    דידי 12/02/2012 16:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנחנו המשקיעים מרגישים שעקצו אותנו עם המכירה של חברת אולטרה שייפ. המייל של הרשות לניירות ערך הוא webmaster@isa.gov.il. אפשר לכתוב להם משהו בסגנון : 1. איך חברת אולטרה שייפ שהונפקה ב400 מליון שקל נמכרת לחברת סינרון ב12 מליון דולר ללא הסכמת הציבור שמחזיק ב90 אחוז ממניות החברה? 2. איך חברת אולטרה שייפ ביצעה הנפקה לציבורב- 22 לדצמבר 2011, ולא פרסמה בתשקיף שבכוונתה להימכר לחברה חיצונית ובכך להפסיק את פעילותה? 3. המשקיעים מבקשים להקפיא את העסקה, ודורשים אסיפת משקיעים בנושא. בנוסף צירפתי מסמך שבו נכתוב כל אחד את השם שלו, ומספר המניות שהוא מחזיק ונשלח אותו בסוף לרשות עם הוראה להקפיא את המכירה. https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AigG9LlsL4fWdEFlaFQ1STZCNnAxT0VnLWd4bXhuVFE תפרסמו למי שאפשר.
    סגור
  • 27.
    ותומר??? מה עם כתבת תיקון ????
    אא 09/02/2012 15:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הא... אתה יודע ...מה...03.01 יש לך לב להוציא תיקון???? מאחורי מניות יש אנשים תומר.... אנשים חיכו... וחיכו... וחיכו... למה??? כי מר תומר לא מקצוען..... וכותב כאילו הוא מקצוען...
    סגור
  • אולטרה
    מושיק 10/02/2012 18:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מישהו יודע מה על המניה כשיחל המסחר?יהיו בכלל ביקושים ולו באגורה.
    סגור
  • יש הרבה ביקושים לא לימכורר!!!!! (ל"ת)
    נירו 12/02/2012 08:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 26.
    אני רואה את התגובות כאן...ולא יודע מה קורה פה
    אא 09/02/2012 15:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תבינו המנייה בקנתים...שלד בורסאי...אם לא יקרה נס...אולי כמו רכישה של השלד והכנסת תוכן...הלך הכסף בעיקר של האופציות... בכל מקרה מר אייל המנכ" ל ששאב כסף ומשכורות... משהו הולך לנקנק אותו?? הנהלת הבורסה ?? המשטרה?? לא נראה באופק... ניקנק אותנו והלך.... איזו מדינה אחלה מדינה...ככה מנהלים עסקים בארץ.. פיתוח מוצר 100% כסף גדול למנכ" ל ושותפיו והרבה הרבה פחות סיכויי הצלחה לכסף שלך ...גברת כהן....
    סגור
  • 25.
    אופציה 2 למי שמבין
    אלון 09/02/2012 12:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בבקשה רק מי שמבין מה הולך להיות עם האופציה??
    סגור
  • 24.
    אל תיברח, אם תוכל לקנות ב 1.1 או 1.2
    ל 23 09/02/2012 10:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אז מצבך יהי טוב, כל מי שקונה ב 1.3 יילך להרוויח לפלות עד 2,אבל יקח זמן.
    סגור
  • על איזה היגיון אתה מתבסס ? (ל"ת)
    אפשר הסבר ? 09/02/2012 10:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 23.
    מכירה
    אולטרה שייפ 09/02/2012 09:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שורה תחתונה נמכירה לא למכירה מה קורה עכשיו אנשים יוציאו אצ כספם או שהם יבלעו את הכסף אם היא נמכרה בשער 1.3 לפחות יהי תזוזה לכיוון או שהם ירמו אותנו אם כל מני הודעות רמאיות באישור החוק למי יש תשובה לא השערות ולא ניחושים מת לצאת ממנה אפילו בהפסד לברוח וסלמת ?
    סגור
  • 22.
    נשמע כמו חברה של פנינה רוזנבלום (ל"ת)
    פ' תחה 09/02/2012 09:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • טען עוד
  • 21.
    מוכרי חלומות שרלטנים.
    פועל יוצא 09/02/2012 09:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ההנהלה קיבלה משכורות עתקק - חלבה את הקופה, משקיעי עגל-הזהב מימנו. חלומות על לעשות קופה של אנשים קטנים - לכו לעבוד!
    סגור
  • 20.
    שזה לא נעים שחברה נימכרת. (ל"ת)
    ל17 מיתכוונים 09/02/2012 09:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 19.
    מוכר אולטרה שייפ אופציה 3 במחיר 0.94 מי שמעונ
    THHKG 09/02/2012 01:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שמעוניין שיצור קשר UHBYRUC@WALLA.CO.IL
    סגור
  • 18.
    לא למכור
    יניב 08/02/2012 23:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קונים את אולטרה אז קונים........ מי אמר שאני אמכור בנזיד עדשים לא מוכר עד שיתנו לי מה ששילמתי שער 2.9 , אני מחכה !! חיכיתי חצי שנה אני לא ממהר חברה עם מכונות עם מערך הפצה עם פטנט עם מוניטין שלד בורסאי ב12 מיליון הצחקתם אותי
    סגור
  • כנראה שתמשיך לחכות עד סוף החיים..חח (ל"ת)
    לתמים 09/02/2012 14:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • כרגע אין לחברה שום מוצר ופטנט
    מוטי 09/02/2012 10:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המוצר שלהם נמכר, מה שנשאר זה 12 מיליון דולר.
    סגור
  • 17.
    אירועים ועסקאות
    העתק סמוי 08/02/2012 22:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שמועות המהלכות במסדרונות הבורסה - אולטרשייפ בוחנת כניסה למו" מ לרכישת 65 אחוז בדי מדיקל .
    סגור
  • 16.
    מוכר מחוץ לבורסה אופציה3 במחיר 0.95אג לרציניי
    eyalllllllllllllllll 08/02/2012 20:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מוכר מחוץ לבורסה אופציה3 במחיר 0.95אג לרציניים בלבד לפנות לדואר אלקטרוני eyal5559@walla.co.ik כל הקודם זוכה
    סגור
  • אני קונה ב-0.2 אגורה..
    סוחר 09/02/2012 00:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש מיליארדי אופציות..
    סגור
  • 15.
    למה אקזיט עצוב
    רואה קדימה 08/02/2012 19:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האקזיט הזה יחזיר את המניה למסחר תקין
    סגור
  • 14.
    והמבין יבין,גועל נפש (ל"ת)
    מסכים עם דודו 12 08/02/2012 19:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 13.
    יקח זמן עד לשינוי שם
    החברה תמשיך באותו שם 08/02/2012 18:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם מחר אין שביתה , 30 פלוס, ירוק.
    סגור
  • 12.
    כותרת של אנשים רעים...
    דודו 08/02/2012 18:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יותר גרוע מהמצב הקודם לא יכל להיות ..עכשיו ימצו את הפוטנציאל והמניה תעלה...
    סגור
  • 11.
    אולטרה שייפ
    מוקי 08/02/2012 17:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה אין תשובות מה קורה אים המשקיעים!!!!!!
    סגור
  • 10.
    עסקה מעולה
    משקיע 08/02/2012 17:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מקבלים מזומן מה יותר טוב מדולרים.
    סגור
  • 9.
    אולטרה
    אולטרה 08/02/2012 17:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה זה אומר למי שיש 400000 אופציות רואה משהו מהכסף???
    סגור
  • עוד לא
    רואה קדימה 08/02/2012 19:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צריך לפעול להורדת תוספת המימוש,זה יפתור את הבעיה של האופציות.
    סגור
  • 8.
    זה אומר שמעכשיו יהיו מחזורים במניה והיא צפויה
    יעקב 08/02/2012 17:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לחזור ולעלות...
    סגור
  • 7.
    שהמניה תעלה למחיר המזומן
    זה אומר 08/02/2012 17:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וזה אומר שהמניה ניתנת להשתלטות דרך הבורסה
    סגור
  • איזה מזומן בדיוק?
    יניב 08/02/2012 18:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לחברה יש גירעון של מיליונים, הנהלה שמחלקת לעצמה משכורות מנופחות וגם אם המניה תעלה אז להנהלה יש אופציות בכמויות אדירות. שומר נפשו ירחק מהחברה הזאת. ומי שמחזיק את המניה כדאי שינצל את ההזדמנות האחרונה למכור.
    סגור
  • 6.
    ליתר דיוק הפרמיה בשיעור 35%
    תומר 08/02/2012 17:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שווי שוק 32.9 מיליון שקל שווי העיסקה 12 מיליון דולר שהם 44.5 מיליון שקל פרמיה של .35.25%
    סגור
  • 5.
    חחחח אין לאן לרדת רק לעלות בהצלחה. לא מחזיקה (ל"ת)
    שער 1 08/02/2012 17:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    החברה תמריא עם הזמן (ל"ת)
    יוצאים לדרך חדשה 08/02/2012 17:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    עכשיו אולטרה תקפוץ יחד עם די פארם ודי מדיקל
    המבין 08/02/2012 17:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כולם בהזדמנות
    סגור
  • 2.
    מה זה אומר לגבי מחזיקי המניות???
    טיפטיפ 08/02/2012 17:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה תהייה המשמעות לגבי מחזיקי המניות??
    סגור
  • 1.
    מה זה אומר לגבי המשקיעים?
    דני א 08/02/2012 17:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האם הלך הכסף?
    סגור
  • תשאל את אלישע.........