אלשייך החליטה על אסיפת נושים אחת - 60 יום לצדדים לנסח הסדר סופי

ורדה אלשייך קבעה היום כי תכונס אסיפת נושים אחת ולא יהיו אסיפות סוג, זאת בהתאם לבקשת החברה כפי שהועברה לבית המשפט אתמול
יצחק תשובה (צילום: בוצ'צ'ו)
24 שעות מאז הוגשה לבית המשפט בקשה לאישר הסדר החוב ב{דלק נדלן} וכבר נרשם הישג ליצחק תשובה כאשר סגנית נשיאת בית המשפט המחוזי בתל אביב, השופטת ורדה אלשייך, קבעה כי לצורך אישור ההסדר תכונס אסיפת נושים אחת ולא יהיו אסיפות סוג (כלומר לא יהיו אסיפות של כל סדרה בנפרד).

אתמול בשעות הצהריים חתמו נציגיו של תשובה על הסדר מוסכם עם הנציגויות של סדרות ד" וה" שמהוות 72% מהחוב. המסמך שהוגש אתמול לבית המשפט ונכתב ע"י משרדו של עו"ד ליפא מאיר, כלל בקשה לכינוס אסיפה אחת ולא אסיפות סוג. כעת כאשר אלשייך קיבלה את הבקשה, לתשובה יהיה קל יותר להעביר את ההסדר, גם לנוכח התנגדות של חלק מהמחזיקים וברור שהאינטרס של סידרה כ"ה היה לקיום אסיפות נפרדות.

"עיינתי בבקשה ובנספחיה, אני נעתרת לבקשה לכנס אסיפת נושים ומחזיקי אגרות החוב של דלק נדל"ן, לצורך אישור הסדר (שגובש עם רוב מחזיקי אגרות)", כך כתבה אלשייך.

כעת לצדדים יש 60 יום לנסח הסדר סופי. אתמול חתמו נציגיו של תשובה על הסדר שהינו הסכם עקרנות המונה 6 עמודים בלבד, ההסכם הסופי יהיה מפורט הרבה יותר וימנה עשרות עמודים. על הצדדים יהיה להגיע להסכמות סופיות בנודע לגובה הריבית על הסדרות החדשות (שכעת נקבע כי תהיה בין 3.75% ל-5%) וכמו כן לנסות להגיע להבנות עם סידרה כ"ה.
תגובות לכתבה(10):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    צריך למחוק לו את החיוך מהפנים..... (ל"ת)
    אתי 02/02/2012 00:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    תשובה יש אלוהים בשמיים.....כסף זה לא הכל
    גמלאי 02/02/2012 00:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אל תשכח מאיפה צמחת הכל בזכותנו.
    סגור
  • 5.
    כינוס אסיפה אחת משמעו הכשר לעושק המיעוט
    החלטה לא הגיונית 01/02/2012 18:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא כתוב האם בכלל התבקשה תגובה של נציגות סדרה כה לפני קבלת ההחלטה הזו. סדרה כה במיעוט מבחינת היקף החוב, והסדרות האחרות - שמגיע להן פחות - רוצות לנצל את הרוב שלהן (מעל 70 אחוז מהחוב) כדי לקפח את זכויות סדרה כה, שהיא סדרה קצרה מאוד (אמורה להיפרע סופית בעוד חצי שנה) והסדרה היחידה שיש כלפיה פיגור בתשלום קרן חוב.
    סגור
  • אני לא מבין למה לא מפצים את מי שהחזיק כ" ה
    ב-3.9.11 הוא שניזוק 01/02/2012 19:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה מפצים את מי שרכש היום ב-40 אג' ולא אותי, שרכשתי ב-90 אג' לפני יותר משנה, ונאלצתי למכור באוקטובר, אחרי שהחברה לא שילמה חצי כמו שהתחייבה, ואשתי אמרה: או אני או תמכור..... (זה לא מצחיק. הלך לי הרבה כסף, כי פעם עבדתי אצל תשובה וחשבתי שהוא הגון).
    סגור
  • יהודי הגון לא משלם חובות
    קליפ 01/02/2012 22:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חובתם המוסרית של המיפלצות לא לשלם.את המיליארדים שבזזו יבזבזו אצל הספרית על חפיפה,מיקלחת אחרונה וגילוח הפדחת!!
    סגור
  • 4.
    אלשיך
    אהרון 01/02/2012 17:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צריך לבדוק אבל אם זכרוני אינו מטעה אותי מר אלשיך עבד בעבר אצל תשובה .
    סגור
  • 3.
    הון ושלטון אמרנו
    אריק 01/02/2012 16:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קיבל כל כך הזדמנויות לשלם ולא עשה אז למה שישלם עכשיו אם אפשר למרוח עוד 60 יום
    סגור
  • 2.
    הפרטיים של אג" ח ה' בכלל לא מסכימים למה שהוצג
    פנסיונר 01/02/2012 15:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תשובה לא מזרים מיליארד ש" ח. הכל שקר!!! כנסו לאתר הבורסה ותראו לבד. דלק נדל" ן מנסים לעשות ספין תיקשורתי.
    סגור
  • אתה צודק-אפילו פישר מצדיק היום את בעלי האג" ח!
    פנסיונרית 01/02/2012 16:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פישר נגד התספורות שעושים אלו שיש להם מהיכן להחזיר חובות.
    סגור
  • 1.
    ת-חזיר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    רן 01/02/2012 15:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בתור אחד שהפסיד אצלו חצי מהכסף, אני בכיף מוכן לוותר על החצי השני רק בשביל לעקל לו את התחת ולמנוע מאנשים כמוהו להוות גורם משפיע במשק הישראלי
    סגור