סוחר בכיר: "השוק בשליטה מוחלטת, במילים פשוטות - עומד פה ביריון שלא נותן למדד המעו"ף לזוז לשום מקום"

לפי בדיקת Bizportal, מחזור המסחר במניות המעו"ף נחתך ב-35% תוך חודשים ספורים. צפו בגרף התוך יומי של מדד המעו"ף
(צילום: Getty images Israel)
מדד המעו"ף נסחר היום בתנודתיות אפסית וסביב רמות הפתיחה תוך ריכוז מחזור מסחר נמוך מאוד, זאת כאשר אנחנו בשבוע פקיעה. מנגד, מדד האקס הגרמני נסחר הבוקר בירידות של עד 0.7% ובצהרי היום עבר לעליות של 0.7%.

מה דעתכם על שוק המעו"ף? לעמוד הפייסבוק של Bizportal - לחץ כאן

"השוק בשליטה מוחלטת, אין שום עסקאות והכל זה עבודת מכונה", כך אומר היום ל-Bizportal מנהל חדר מסחר בת"א. "יש כאן גוף שהמטרה שלו היא לייצב את השוק, לא יכול להיות שסטיית התקן היא 20 שזה מייצג תנודיות של הרבה מעל 1% וזה כשבפועל התנודתיות היא אפסית. במילים פשוטות, עומד פה ביריון שלא נותן לשחרר סחורה. זה מצב גרוע ולדעתי אם זה יימשך ככה אז הרבה מאוד סוחרים ותיקים וטובים ימצאו את עצמם מחוץ לשוק".

נתון שמחזק דברים אלו הוא מחזורי המסחר בשוק המעו"ף. מחזור המסחר היומי הממוצע באופציות המעו"ף צלל מ-335 אלף יחידות בדצמבר ל-224 אלף יחידות בלבד ונזכיר כי באוגוסט המחזור באופציות עמד על 480 אלף.

לא רק המחזור בשוק האופציות צלל, המחזור במניות המעו"ף שעמד בדצמבר על 643 מיליון שקלים, נחתך בינואר לממוצע יומי של 532 מיליון שקלים בלבד וגם פה נציין כי באוגוסט המחזור היומי במניות המעו"ף עמד על 805 מיליון שקלים, כלומר ירידה של כ-35% תוך חודשים ספורים.

אבל לא רק בארץ מחזורי המסחר התכווצו. במדד ה-S&500 המחזור ב-12 ימי המסחר הראשונים של 2012 היה נמוך ב-21% מהמחזור היומי הממוצע ב-12 ימי המסחר הראשונים של 2011. הסיבה היא ככל הנראה שלא מעט גופים יושבים כעת על הגדר.
תגובות לכתבה(81):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 50.
    ביבי ישלם על המס בבחירות (ל"ת)
    ש.א 25/01/2012 09:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 49.
    בחיים שלי לא שמעתי שטויות כאלה...
    דודו אלהרר 24/01/2012 10:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ושמעתי כבר כמה שטויות ...
    סגור
  • 48.
    לוזר! איך אפשר להוריד מחזורי מסחר?
    atuk19 24/01/2012 10:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איך יכול גורם חזק להוריד מחזורי מסחר? אני פעיל בפורום של אפריקה - מניה שרוב אחזקותיה הם של משקיעים קטנים ומעט מאד למוסדיים. הם מאשימים את כל העולם בירידת המניה ולא מבינים שמי שמוריד את המניה זה הם עצמם. כאן יש התבטאות מטומטמת של מפסידן שמאשים אחרים וכוחות עליונים וחזקים בכך שהוא לוזר ומפסיד. אני לא מבין איך " כוחות חזקים" יכולים להקטין מחזורי מסחר. אם הכל כל כך זול - אז קנה ותפסיק לבכות. הרי מתישהו השוק יעלה.
    סגור
  • 47.
    תרשמו המעוף סוגר החודש 1110 (ל"ת)
    בני 24/01/2012 00:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 46.
    הפירסומות הקופצות המרגיזות שלכם שמסתירות חצי
    בן 23/01/2012 23:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני ממש כועס עליכם וכלקוח ותיק של האתר שלכם ממש לא יפה לפרסם כתבה עם פירסומת שמשתלטת על חצי כתבה ללא יכולת להסיר אותה אם אתם רוצים לגרש לקוחות קוראים ותיקים אז הנה מצאתם את הדרך
    סגור
  • 45.
    ביריון? הסוחר נשמע כמו שורטיסט מתוסכל (ל"ת)
    שחר 23/01/2012 22:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 44.
    האיום האיראני עלול להתממש השנה ולכן
    חכם מה הוא אומר 23/01/2012 21:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש חציאה מסיבית מהשוק בארץ לטובת ארה" ב
    סגור
  • 43.
    אדון מנהל חדר מסחר!! , לדעתך יש גוף שמייצב
    רון7 23/01/2012 21:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מלאכותית את השוק , וסטייה גלומה של 20% באופציות גבוהה מהותית מהסטיה של מדד המעוף עצמו, יש לי פתרון בשבילך...תמכור אוכף בכסף .
    סגור
  • בעל המאה הוא בעל הדעה
    יגאל 23/01/2012 21:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הם קובעים על השוק וטוב להם ככה
    סגור
  • 42.
    שטויות
    יהודי 23/01/2012 21:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סליחה שטויות במיץ עגבניות פשוט משהו הפסיד הרבה וכעת רוצה לעשות סיבוב עלינו השוק לא מתרומם כי אין סיבה לכך
    סגור
  • טען עוד
  • התגובה השפויה היחידה שראיתי עד כה (ל"ת)
    איציק 23/01/2012 23:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 41.
    להחזיר את המסחר בין 16:30 ל 17:30
    חפיפה 23/01/2012 20:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבריון לא יוכל לווסת מול מסחר בארביטראז׳ הוספה של שעה תשחרר אותנו מכל הבריונים שקיבלו את המעוף על מגש באדיבות חברי הבורסה
    סגור
  • תפסיק לקשקש, מהמר כפייתי. לך לישון על האף. (ל"ת)
    צחי 23/01/2012 22:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 40.
    הציבור מטומטם ולכן הציבור ישלם
    אזרח 23/01/2012 19:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל דבר טוב, הורסים פה במדינה .מקימים ועדה , התוצאה של כל הוועדות הללו היא עוד פגיעה באזרח הקטן . הקימו את וועדת בכר, והתוצאה ,הרס של קופות הגמל, והשקעת כספי הפנסיה של כל הציבור בשוק ההון , ומימון הטייקונים, כסף שאזרחים חסכו לימי הפנסיה שלהם ,חולק ללא בטחונות מתאימים לטייקונים שהפכו להיות " ספרים" , והציבור שותק , הציבור מטומטם. פעם יכולנו להשקיע לטווח ארוך, של 15 שנה בקופות גמל , בכדי לתכנן לטווח ארוך, באה וועדת בכר והרסה את המכשיר הזה עד היסוד !! סוף סוף גילו פה נפט וגז , אחרי הרבה שנים שכסף שהושקע הלך לאבדון בקידוחים יבשים, אז הממשלה מחליטה למנות וועדה , וועדת שישינסקי, ובאורח לא תקין , מחליטה הוועדה לשנות את התמלוגים באופן רטרואקטיבי, גועל נפש , מדינה לא מוסרית .והתוצאה עיכוב אחרי עיכוב בהזרמת הגז, ולכן חברת חשמל ,משתמשת בסולר ומזוט , ונאלצת להעלות מחירים, ומי משלם? האזרחים הפשוטים , ולנו סיפרו כמה זה טוב יעשה לנו שישינסקי... והוועדה האחרונה, וועדת טרכטנברג , שהדבר הראשון שהם מיישמים זה העלאת המס על הבורסה ל 25% . זאת שערוריה, האם על הפסדים , המדינה תקזז לנו מתשלומי מס ההכנסה? הצחקתם אותם . אתה מרוויח תשלם כמו טטלה , אתה מפסיד בעיה שלך , הסיכון כולו שלך, הרווחים אם ישנם תתחלק עם המדינה . טיפשים . והתוצאה של זה, עיכובים רבים בהזרמת הגז מתמר ו
    סגור
  • ל-40
    משה 24/01/2012 09:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וועדת בכר הביאה לחוסר רגולציה בין הבנקים.מי שמשאיר שם את הכסף העמלות ישחטו לו את מה שנשאר, אין כמעט אפשרות לשמור על ערך הכסף!
    סגור
  • " ההישג" היחידי של ועדת טרכטנברג הוא קיצוץ
    ישראל ישראלי 23/01/2012 23:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    התקציב של צה" ל! לא פלא שהמחאה מומנה ע" י גורמי שמאל קיצוני אנטי ישראלים.
    סגור
  • שנה שעברה בינואר
    עדן 23/01/2012 21:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ארופה אסה וכאן לא.בסוף הם נפלו .כאן יודעים הכל לפני שקורה
    סגור
  • 39.
    נדמה לי כתבו זאת בגלובס לפני כמה ימים ? (ל"ת)
    רם 23/01/2012 19:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 38.
    קיצור שעות המסחר רצחו את הבורסה
    סתם מישהו 23/01/2012 18:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מאז שקיצרו את שעות המסחר, כמעט ואין יותר חפיפה עם המסחר בארה" ב מה שמאפשר להחזיק את השוק הישראלי ללא חשש מארביטראז' תוך יומי ומה שהבריח מפה את הזרים. הבורסה מתנהלת כמו הסתדרות. בשביל לצאת שעה קודם הביתה רצחו את שוק ההון בארץ ואף אחד לא נותן את הדין.
    סגור
  • 37.
    איפה המשטרה? (ל"ת)
    רון 23/01/2012 18:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 36.
    תעלו את המס ל- 35%
    ניקל 23/01/2012 17:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ולא תהיה בורסה בכלל. תשחטו את התרנגולת שמטילה ביצי זהב - חוץ ממרק טעים לא תראו עוד שקל... הפרייארים הרימו רגליים, ביי ביי טיפשים תשארו פה לבד עם המיסים שלכם !!!
    סגור
  • 35.
    קראו לילד בשמו - המוסדיים והנוסטרו
    נירו 23/01/2012 17:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לגופים המוסדיים תיק נוסטרו של כספים שלהם הם משחקים עם התיק בנגזרים ומטים את המעוף בעזרת כספי הפנסיה של הציבור אותם הם מנהלים הציבור נעשק ואין לי מושג הרשויות מושתחות ומשתפות פעולה בעבור טובות כאלו או אחרות ואצלנו עושים מחאת קוטג' שמנוהלת ע" י יחצנים ויועצים אסטרטגיים למועמדים חדשים כל המדינה חיה בסרט מצוייר ועלוב
    סגור
  • מגיע לכולם!!!!!!!!!!!!!!
    מוטי מיוחס 23/01/2012 17:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל אלה שלא צעקו על העלאת המס ל25 שלא יבכו.אין כלב שישקיע בישראל.למה שישקיעו אם מחקו לכולם את המגן מס של שנה שעברה ,והשנה צריך להתחיל מ0 חזרה?מדינה עם חוקים בזויים שמי שמקבל ומאשר אותם לא מבין את ההשחכות.כשירצו להנפיק כל מיני חברות,ניראה מי יקנה,כמה טיפשות במדינת ישראל,הלכה הבורסה.אין קונים ואין מוכרים.אין מוסדים.זה לא ביריונות,פשוט במניות אין אף קונה,ויש יותר מוכרים.המוסדים לא קונים-למה לא קונים?זאת הבירניות שהם לא קונים.
    סגור
  • 34.
    כל טענות בקשה לרשות לני" ע היא הכניסה ביריונים
    gg 23/01/2012 17:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כבר לפני שנים מה זה משנה אם יש להם עניבות או אין להם עניבות ככלות הכל נתנו להם יד חופשית לעשות את מה שנקרא פעם וויסות שערים ועל זה ישבו טובים וגדולים בכלא לאחר שהרסו להם את החיים את הרישיון לכל זה נתנה הרשות לניע שאינה מבינה איך בורסה צריכה לתפקד על מנת שיהיה שוק הון בריא כל מה שהם מבינים זה מחזורים כדי לקטוף את הבונוסים וכה לחי שאין באוצר אף אחד שמבין מה הם עושים כדי שיקום וישים לזה קץ
    סגור
  • 33.
    סימני שאלה גדולים.
    אזרח. 23/01/2012 17:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למס 15: הכל נשמע משכנע ובכל זאת יש יותר מידי סימני שאלה.
    סגור
  • 32.
    ניפגש בבחירות ..הליכוד ישלם!!! (ל"ת)
    מנחם 23/01/2012 17:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 31.
    אני מחוץ לשוק הישראלי הפתאטי (ל"ת)
    נננ 23/01/2012 17:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 30.
    סוחר דמיקולו
    הילד 23/01/2012 17:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    25% מס - הליכוד סגר לנו את הבורסה ! עד שיורידו את המס ל-15% אני לא חוזר . שחקנים הרבה פעמים שומרים על השוק שלא ירד בחדות ולכן להאשים אותם רק מלמד אותי שהסוחר הדמיקולו שבחרתם מתוסכל על כך שהפסיד כסף בחודש הכי קל בשנה!!!
    סגור
  • 29.
    שוק מניות הישראלי נשלט ע" י גורם עויין מהטרור
    אריק @ 23/01/2012 17:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אותו גוף ששולט על השוק הישראל הוא לא פחות ולא יותר מאשר גוף מאחד המדינו שעוינים לישראל וזה יכול להיות איראן סוריה מצרים חזבאללה ומארצות ערב הסעודית !
    סגור
  • 28.
    בשבוע האחרון השוק מוחזק בצוואר ללא תזוזה
    מאיר 23/01/2012 16:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בכוונה שי גורם ששולט במניות ולא נותן לשוק לעלות למרות המצב בעולם כאילו יש ויסות מצד סוחרי המעוף וזה מעצבן ודרושה וועדת חקירה דחוף כי זה משחק מכור מראש וגורמים לאנשים הפסדים מלאכותית ללא קשר למצב האמיתי של המניות
    סגור
  • 27.
    לדעתי הסיפור האיראני מרתיע את המשקיעים
    אלי 23/01/2012 16:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנשים לא נלהבים לשים מניות בכיס כשמחר או מחרתיים ישראל תתקוף ויהיה כאן ארוע מלחמתי בהיקף שלא ניתן לחזות אותו וזה יפיל את הבורסה.
    סגור
  • 26.
    שחקן באתר שחקן מעוף אמר פקיעה 1115 אז תצטרפו
    רועי 23/01/2012 16:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה להתווכח אם אפשר לעשות כסף
    סגור
  • תחכו למחר
    אלי 23/01/2012 17:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פשוט מאוד, הבריון ראה שהשוק ברח לו וטבעי שילחץ את השוק למטה ובינתתים מכר פוטים וקנה קולים
    סגור
  • זה שהוא פוגע כבר ידוע אבל זה שהרשות נותנת לו
    מוטי 23/01/2012 16:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפרסם מראש מה הם יעשו איך ומתי ואיש לא פוצה פה זה אני לא מבין ביזיון
    סגור
  • 25.
    שחקני המעוף הפושעים הורידו את השוק היום!!!!! (ל"ת)
    דורון 23/01/2012 16:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 24.
    ואין פוצה פיו ומצפצף.
    איציק 23/01/2012 16:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מזה זמן רב שטוקבקיסטים חסרי תואר באים בטענות לנעשה בבורסה. רק עכשו נזכרים בעלי תפקיד לאמר את האמת. אני מניח שאמת זו יצאה מתוך כעס על הפסדים. אבל זו לפחות אמת. ממשלת ישראל רדומה. חסכונות הציבור מושלכים לרצפה בבורסה. ה" בריונים" משתוללים והאוצר כהרגלו חסר אונים. אך לו היתה לנו ממשלה רצינית, העיניינים היו ניראים אחרת.
    סגור
  • 23.
    הכל נאמר ואולי כלום
    הסנדק 23/01/2012 16:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לדעתי צריך לבטל לחלוטין את המסחר בנגזרים ואז אוליי נראה כאן שוק קצת יותר נורמלי שוק הנגזרים לא מתאים למסחר בארץ נקודה הכל חיקויים מאז המסחר בנגזרים אינני רואה מסחר הוגן
    סגור
  • 22.
    החודש הרבה רווח מי נכנס לשוק
    חי 23/01/2012 16:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למעשה היה אפשרלעשות בשלושה שבועות כבר תשואה של שנה... מי רוצה כ 7- 15 אחוז בשנה. ולא חלומות.... מי הלך נגד כמובן יקח לו זמן לתקן נזקים... המון כסף ממתין להיכנס לשוק...
    סגור
  • 21.
    קיצור שעות המסחר בבורסה
    משה 23/01/2012 16:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבורסה קיצרה את שעות המסחר ובכך חיזקה את חוסר היעילות וחוסר הסחירות של השוק.
    סגור
  • מה זאת אומרת? מתי ומה? (ל"ת)
    לל 23/01/2012 16:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 20.
    בוקר טוב
    גל 23/01/2012 16:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עכשיו נודע לכם שיש בריונים בשוק אנחנו כל הזמן אומרים אבל אף אחד לא מתייחס
    סגור
  • 19.
    יוסי אל תתרגש יש הערב הנפקה דולרית בארה" ב
    jkjk 23/01/2012 16:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ברור שהיא תצליח מעל ומעבר - כבר היום בסוף תראה התחזקות של אופציות ומחר יתכן שחרור - אני מעריך שמניות הבנקים יהנו פחות ולעומתם כיל חברה אלביט וכד יהנו מהשחרור
    סגור
  • 18.
    מחזורים עלובים..אנשים ברחו
    ח 23/01/2012 15:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם בארה' ב המחזור לא עולה מעל מליארד דולר שזה בדיחה. אז מה אתם מצפים???? מה הקשר לבריון שתופס את השוק???? אנשים לא נכנסים!!!!!! המס החדש הרג את המשקיעים ומחפשים אלטרנטיבות אחרות לכסף.לא מספיק שהפסידו ב 2011 ועכשיו גם המס המטורף הזה. אז במקום שתגידו את האמת ותבינו את מקור הבעייה ,אתם מחפשים להאשים את הש.ג?
    סגור
  • 17.
    בארהב כבר תיקן באחוזים ניכרים וכאן כלום לא זז (ל"ת)
    נושי 23/01/2012 15:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 16.
    כל הפוזיציות נסגרות
    הלחץ משתחרר היום 23/01/2012 15:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מחר ראלי
    סגור
  • 15.
    חרטטן
    ג' ונס 23/01/2012 15:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קודם כל - סטיית תקן היא עתידית ולא לפי עבר. המשמעות שלה היא שבהסתברות של 95%, השינוי במדד יהיה בטווח של /- 2.5 סטיות תקן. במילים אחרות הבן אדם לא מבין את המשמעות של המספר הזה ומחרטט על מפלצת דמיונית. ודבר שני - אף אחד לא יכול לתת או לא לתת לשחרר סחורה. יש ביקוש ויש היצע, אם המחיר מתאים לך אתה יכול לשחרר או לקנות. ומילה למערכת - מאיפה אתם מביאים את הציטוטים האלה??? זה לא מקצועי
    סגור
  • אתה טועה ביחס לסטיית התקן
    ג' אנה ג' אננה 23/01/2012 16:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סטיית התקן לפי B
    סגור
  • 14.
    זרים בבקשה תחזרו
    ישראלי מיואש 23/01/2012 15:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הרגו אותנו השחקני מעו" ף עושים מהבורסה בדיחה
    סגור
  • 13.
    בגלל העלאת המס ! (ל"ת)
    גד 23/01/2012 15:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 12.
    לא לגעת במניות המעוף עד הפקיעה.
    זיו 23/01/2012 15:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה גוף שהימר שהשוק ילך מטה וטעה הוא מחזיק חזק חזק.
    סגור
  • למה לא לגעת? אם יוזלו - זו הזדמנות קניה. (ל"ת)
    atuk19 24/01/2012 10:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • שלך מחזיק חזק (ל"ת)
    12 צודק גם אני בדעה 23/01/2012 16:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 11.
    הבורסה בקומה (ל"ת)
    בקיצור 23/01/2012 15:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 10.
    תקראו את אלדר גנזל בגלובס ותבינו מה קורה כאן (ל"ת)
    ממליצה 23/01/2012 15:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • איפה זה מופיע הכתבה הזאת? (ל"ת)
    נועם 23/01/2012 15:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • תראה בדעות " הנקראות" בחלק השמאלי של העמוד
    ממליצה 23/01/2012 15:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כתב את זה כבר לפני שבוע שזה מה שיהיה
    סגור
  • 9.
    יוסי - כל הכבוד על היוזמה והכתבה
    יואב 23/01/2012 15:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הייתי שמח ואני מניח שהרבה אחרים כמוני שמשקיעים במניות, לראות התייחסות יותר מעמיקה לעניין של שחקני המען" ף. עושה רושם שוק הנגזרים שולט לחלוטין בשוק המניות ולא ההיפך. שוב, הייתי שמח אם היית מעלה כתבה נרחבת בעניין ולו בכדי להשפיע אפילו באופן מינורי על הנעעשה כאן. תודה, יואב
    סגור
  • אז תשקיע במניות לטווח ארוך במקום משחקים במעוף
    atuk19 24/01/2012 10:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שחקני מעוף חזקים וגדולים יכולים להרוויח גם בעליות וגם בירידות. הם יכולים לכוון את השוק לזמן קצר בלבד סביב הפקיעה. הם לא יכולים לעצור מדד במשך שנה. אז פשוט תקנה מניות לטווח ארוך ותפסיק לשחק במשחק שגדול עליך.
    סגור
  • מצטרפת לבקשה ... (ל"ת)
    דנה 23/01/2012 16:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אכן, אני מסכים עם כל מילה! (ל"ת)
    משקיע 23/01/2012 15:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    באירופה וארה" ב עליות נאות
    דורון 23/01/2012 15:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וכאן השוק תקוע ויורד - מי שמחזיק פוזיציות על 1120 1100 לא יתן לשוק לפרוץ עד יום רביעי בערב אלא אם כן יכנסו משקיעים ואז הפוזיציונרי יימחק.
    סגור
  • 7.
    ~~~~גועל נפש~~~~
    ברווז 23/01/2012 15:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבורסה פה מושחתת !!!!!! בארופה יש עליות בארץ ירידות !!!!!!!! במחזורי מסחר של מכולת בירוחם המעוף עולה ויורד !!!!!!!!!! ושלא נדבר על תעודות קסם
    סגור
  • הלו הלו עד ירוחם.ובמיוחד מכולת בירוחם. (ל"ת)
    עד ירוחם 23/01/2012 19:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    אני מדבר על ההשטלטות הזאת כבר חודשים. העובדות
    צדיק 23/01/2012 15:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אינו יכולות לשקר. שחקני המעוף הגדולים (או " גוף גדול" בשימכם) ,עושים בבורסה כבתוך שלהם. ע" י כיוון המדדים הם גורפים הון בנגזרים על המעוף. מעניין שעד עכשיו שתקתם ולא ממש בתום לב. לא ניתן להסביר בשום דרך את התנודות המכוונות, בשעה מסוימת ובכיוון מסוים ללא שום הצדקה לכך. המטרה לשדוד את הקטנים עם שיטות מתוחכמות (כולל ויסות אוטומטי של המדדים) וכולם שותקים....
    סגור
  • אז הפסק לשחק בנגזרים ותתחיל להשקיע לטווח ארוך
    atuk19 24/01/2012 10:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה לא יכול לנצח אותם במשחקים לטווח קצר בנגזרים. הם תמיד יאכילו אותך קש. אם אתה מאמין בבורסה של ת" א או במניות מסויימות - כנס לטווח ארוך ותפסיק לשחק משחקים שגדולים עליך. והכי מרגיז זה הבכיינות של סוחרי מעו" ף קטנים שנופלים כל הזמן ומאשימים אחרים. מי שמשקיע לטווח ארוך לא ניזוק ממשחקי פקיעה. מושפע רק ממצב המשק ודוחות החברות.
    סגור
  • צודק במאה אחוז
    עצבנו 23/01/2012 15:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה גובל בפשע, צריך להקים ועדת חקירה או שצדיקי הבורסה יחקרו את העניין של וויסות מניות באופן לא חוקי ולהעמיד אותם לדין. אולי כך המשחק הזה, שפוגע בסוחרים הקטנים, יפסק.
    סגור
  • 5.
    סוף סוף מתייחסים לכך שכל העולם עולה ופה שחקני (ל"ת)
    המעוף תוקעים את השוק 23/01/2012 15:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    השוק תקוע לגמרי.
    יוסקה 23/01/2012 15:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האם פעם ישתחרר ויתן לקולים לפרוח? פשוט בושה. אני עם קולים ל1140 כבר ארבעה ימים. ואין כלום!!
    סגור
  • אתה מפסיד ומאשים אחרים. (ל"ת)
    atuk19 24/01/2012 10:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    על מס 25% שמעתם. אנשים בתחילת השנה פשוט ברחו
    אמיר 23/01/2012 15:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שוב משרד האוצר נתפס עם המכנסיים למטה . הוא שיתק את שוק ההון ובמקום שהוא ירוויח, משרד האוצר יפסיד מהמהלך המטופש הזה
    סגור
  • קרנות נאמנות/פנסיה/השתלמות וגמל לא משלמות מס. (ל"ת)
    atuk19 24/01/2012 10:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • המס בישראל על רווח ריאלי. בארה" ב 20% נומנאלי.
    atuk19 24/01/2012 10:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בישראל הנומינאלי נמוך יותר. ובכל מקרה אחרי ההפסדים של 2011 לרוב הסוחרים יש מגן מס לכל שנת 2012.
    סגור
  • 25% מס זה גניבה / שוד (ל"ת)
    דעה נוספת 23/01/2012 17:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • " הילדים" של האוצר,והשר,הורסים את המדינה (ל"ת)
    נחי 23/01/2012 17:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 100% צודק (ל"ת)
    מעוז 23/01/2012 17:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • נננננכון (ל"ת)
    נושי 23/01/2012 16:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • לא זכור לי שבארהב העלו המס ועדין המחזורים נמו (ל"ת)
    סוחר מעפן 23/01/2012 15:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • גם אני יצאתי בגלל 25% מס. ביבי חפש אותי. (ל"ת)
    איש 23/01/2012 15:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • צוד' ...הזהרתי כל הזמן שאנשים ייברחו
    HG 23/01/2012 15:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה אחד המסים הגבוהים בעולם. מטורפים..כולם ברחו לנדל' ן או לתוכניות חסכון של 30 שנה.
    סגור
  • 2.
    הביריון הזה הוא מונופול המוסדיים! (ל"ת)
    תזרום 23/01/2012 15:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    הוא לא יכול להאשים את שחקני המעוף במחזורים