מנכ"ל אקסלנס לעובדים: "מעוז הוזהר מספר פעמים והתחייב שהדברים לא יישנו"

העיתון 'ידיעות' חושף היום מכתב ששלח דוד ברוך לעובדי בית ההשקעות - "הערתי לשלמה על התבטאויותיו במספר שיחות שקיימנו, והוא התחייב בפניי שהדברים לא יישנו"
דוד ברוך שלמה מעוז
העיתון 'ידיעות אחרונות' חושף היום מכתב ששלח דוד ברוך, מנכ"ל אקסלנס, לעובדי בית ההשקעות, בו הוא מסביר את פיטורי הבזק של הכלכלן הראשי. "הערתי לשלמה על התבטאויותיו במספר שיחות שקיימנו, והוא התחייב בפניי שהדברים לא יישנו", כך כתב לעובדיו.

ברוך המשיך וכתב כי "בימים האחרונים מצאנו את עצמנו בליבו של דיון תקשורתי בעקבות דברים שנאמרו ע"י שלמה מעוז, לצערי - מנסים לגרור אותנו לדיון שאין לנו שום חלק בו, והוא אינו מייצג את הרוח והתרבות של אקסלנס. אני מוצא לנכון לשתף אתכם בעיקרי הדברים ובתחושיי האישיות סביב העניין. הדיון בנושאים החברתיים בישראל הוא דיון חשוב ולגיטימי, הוא חלק מקיומה של חברה בריאה ופתוחה. זכותו ואף חובתו של כל אדם להביע את דעתו. אנחנו צריכים להיות גאים שאנחנו חיים במדינה כזאת".

כל עובד ועובדת באקסלנס רשאים להחזיק בכל דעה, וליטול חלק בכל שיח. באשר לשלמה, הבעיה היא לא בכך שאמר את מה שאמר (זו זכותו המלאה לאחוז בדעה זו באופן אישי), אלא בסגנון הבוטה שאמר זאת כבעל תואר בכיר בחברה שנותנת שירות לכלל הציבור בישראל."

"כחלק בלתי נפרד מהתנהלות תקינה של כל חברה עסקית, בעלי תפקידים ונותני שירותים אינם יכולים לנצל את מעמדם ותפקידם באופן כזה. אוסיף כי בשעה שאנו מייצגים את אקסלנס, גם לסגנון ולדרך ארץ בהצגת הדברים יש משקל, לעיתים לא מבוטל, בעיני הלקוח...."

עוד כותב ברוך, כי "הימים האחרונים אינם קלים. מה גם ששלמה מלווה אותנו לא מעט שנים (ובאופן אישי אני מכיר אותו חצי יובל). אמירותיו האחרונות מצטרפות לשורה של אמירות בוטות שיצאו מפיו בחודשים האחרונים כלפי מגזרים שונים בחברה הישראלית. מקורן בדעותיו האישיות שנאמרו תוך שימוש בתואר שנתנה לו החברה. לא אחת מצאו את עצמם צוותי מכירות, מוקדי השירות, המנהלים ואני אישית מתמודדים עם לקוחות זועמים בשל דברים שנאמרו."

הערתי לשלמה על כך במספר שיחות שקיימנו, והוא התחייב בפניי שהדברים לא יישנו. חשוב לי גם להדגיש זאת שכן לא מדובר במעשה של רגע ולא על סמך מקרה בודד אחד, אלא לאחר ששלמה הוזהר מספר פעמים".

פעלתי כפי שפעלתי מתוך שיקול דעת ואחריות לאקסלנס, לעובדיה ולציבור לקוחותינו. חובתנו הראשונה היא נאמנות כלפי לקוחותינו - הכרוכה ביושר, אמינות ומקצועיות. אל לנו לערב בעבודתנו כל שיקול אחר".
תגובות לכתבה(117):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 82.
    שנאה לגוף כלכלי (בנק לאומי למשל) יכולה להטות
    ירון 16/01/2012 10:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צריך לחשוב גם על הנקודה, ואני מסתייג ואומר שאין לי מידע ודאי על כך, אך בהחלט זה עלול לצוץ מתת-המודע של מקבלי ההחלטות ושל קובעי מדיניות ההשקעות (למשל- שלמה מעוז כאסטרטג הראשי של החברה): יתכן שעקב שנאה לגוף כלכלי זה או אחר, למשל בנק לאומי ה" לבן" , אזי החלטות על השקעות כדוגמת רכישת ני" ע עבור תיק הלקוחות, יושפע כתוצאה מכך שלא ירכשו ניירות אלה, או לחילופין - שימכרו ני" ע אלה כ" נקמה" . אלה הם שיקולים זרים שעלולים להשפיע על מדיניות ההשקעות, כך שתחושת " אנטי" תביא להחלטת השקעה שגויה ומוטה. ומי יפגע מכך? א) תיקי הלקוחות. ב) החברה המנהלת את תיקי הלקחות.
    סגור
  • 81.
    פיטורך
    רפי ברוך 16/01/2012 09:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלמה חבל שאין לנו הרבה כלכלנים ואנשי מקצוע אל תתאג לפרנסה היא תבוא בגדול כסוכן ביטוח שחשב להעביר תיקי השקעות של לקוחות אומר לך שישכחו.
    סגור
  • 80.
    להביא דברים בשם אומרם
    עמך 16/01/2012 08:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ניראה לי שהתגובה 43 של יואל היא נקיה מרעשים והנכונה ביותר ומתרכז בעיקרץ צטוטט" הקשר בין יושר, אמינות ומקצועיות להבעת דיעות בראש ובראשונה אציין כי איני לקוח של אקסלנס, במידה והייתי לקוח הייתי מדיר רגלי באופן מידי. הסיבה לכך שאיני מבין את הקשר בין יושר, אמינות ומקצועיות להבעת דיעה. דווקא במקרה בו עסקינן היושא הוא אמרמר מעוז אשר מביע את דיעותיו ללא חשש גם אם איני מסכים לכל מה שנאמר. אך בין זאת לקשר בין יושר אמינות ומקצועיות המרחק רב הוא כרחוק ממזרח ממערב. השאלה הנישאלת האם מר מעוז הינו כלכלן ראוי אשר מבצע מלאכתו ביושר, מקצועיות ואמינות ורק על כך יש לבחון את העסקתו.
    סגור
  • 79.
    מעוז
    משקיף 16/01/2012 00:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ל-107 אתה יותר מצודק.ה" כלכלן המכובד" סיים בקושי רב תואר ראשון בירושליים בלי ציונים לתואר שני. לאחר שנים קבל ג' ובים בעזרת קשרים ואז גם הצליח להתקבל לתואר שני בחו" ל.מעוז ללא דחיפה חזקה של האשכנזים שהתדפק על דלתם והחניף להם,לא היה שווה כקליפת השום.אין בו שום ידע וכשרון מיוחדים.
    סגור
  • 78.
    מקופח- מליון לשנה מאקסלנס ודירקטור ב16 חברות
    חלם 15/01/2012 20:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רחמנות על השחור המקופח. ביננו- הוא שונא את מוצאו ואת המיזרחים ותסכולו האמיתי על כך שכל הידע והכסף לא " מלבין" אותו. הוא בושה למזרחיים
    סגור
  • 77.
    ופחד
    מורא 15/01/2012 19:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה כמה כמה קשה קשה קשה האמת האמת האמת
    סגור
  • 76.
    השקפת עולמו של מעוז בית המשפט יכריע
    קרייתי 15/01/2012 19:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לידיעתכם הרבה מעסיקים במדינה ישמחו להתפטר מעובדים שלא תואמים להשקפתם כגון עיריות, מוסדות אקדמים, בנקים, מוסדות ההסתדרות משרדי ממשלה לכן יש דין ויש דיין אחרת יהיה תוהו ובוהו בישראל, לכן כנראה בית המשפט יכריע לטובת העובד וזה יעלה הרבה הרבה כסף לאקסלנס, אני הייתי פותר זאת בנזק קטן יותר
    סגור
  • 75.
    שהאפס הזה לא יזהם את הכסף שלי שנמצא אצלכם
    כל הכבוד לאקסלנס 15/01/2012 18:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שנאתו לאשכנזים בוודאי היתה מהולה בעבודתו . אני לא רוצה ששחור גזען בעל רגשי נחיתות יגע בכסף שלי .
    סגור
  • 74.
    לוחמי הסתה
    שחור 15/01/2012 16:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בקרוב תראו עליה בעסקים שלכם הציבור אוהב חוזק נגד מסיתים וטוב מעשה הפיטורים של מעוז
    סגור
  • 73.
    כמזרחי אני אומר
    ציון 15/01/2012 16:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טוב עשה מי שעשה מה שעשה ככה יעשה לאיש אשר יפתח את ...ויגדף מגזר כל שהוא. נקודה
    סגור
  • טען עוד
  • זה שקוף מידי (ל"ת)
    טוקמק 15/01/2012 17:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 72.
    הפיטורים לא חוקיים בעליל ,הוא עלול לתבוע (ל"ת)
    עו" ד 15/01/2012 14:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • לדעתי הוא גם לא חכם גדול
    דני א 15/01/2012 15:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בכל הניתוחים שלו בלילה כלכלי הוא דיבר שטויות כמה אני מעריך את הסופר של הברבור השחור שפקח את עיני לא להאמין באנליסטים והנחשונים למיניהם
    סגור
  • 71.
    אולי מעוז היה מעונין שיפטרו אותו כך בנה לעצמו
    צפונית 15/01/2012 14:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קרש קפיצה למערכת הפוליטית. אולי הכל היה מתוכנן מראש
    סגור
  • 70.
    כמי שמנהל כספיו אצלכם אני מודיע לך דוד ברוך:"
    יוסי 15/01/2012 14:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה מפוטר"
    סגור
  • 69.
    שלמה מעוז
    גדעון 15/01/2012 14:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נכון פעלתם - ומוטב מאוחר מלעולם לא -ולא בגלל התוכן אלא בגלל הסגנון. אמשיך לעבוד עמכם בגדול כבעבר
    סגור
  • 68.
    מעוז שלא כמו יתר המזרחים לא הצליח להתאפק (ל"ת)
    וזעק נגדהקשר האשכנזי 15/01/2012 13:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 67.
    אני היום בודק לאיפה אני הולך להעביר את הכסף
    אזרח 15/01/2012 13:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלי ממכם למקום אחר - ביי בבי אקסלנס
    סגור
  • מגיבים מחברת אקסלנס
    דגן 15/01/2012 13:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתם כל כך שקופים .תתעסקו בשוק ההון ולא בתגובות בהוראת המנכ" ל שלכם .כל אדם עם מעט שכל בראשו יבחין בזאת .לכו לעבוד ואל תתעסקו עם מה שאתם לא מאמנים בו
    סגור
  • 66.
    אקסלנס
    כהן צילה 15/01/2012 13:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד עובד שהוזהר וממשיך בהתנהגות פרועה נהגתם כראוי אחרת זו אנארכיה
    סגור
  • 65.
    אקסלנס אתם הגזענים! את כספי כבר הוצאתי מאצלכם
    אומרים שלום לאקסלנס 15/01/2012 13:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שאר בני משפחתי יצאו השבוע!!
    סגור
  • 64.
    החנפן הידוע גבי גזית מנסה ללקק במקום הלא נכון
    אושרת 15/01/2012 13:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא רק שאנו המיזרחים מתבישים שבקרבנו יש עשב שוטה שכל כוונתו לידאוג לעצמו מגיע השדרן קטן הקומה כ מעוז ומגן עליו .יואיל מר גזית ליבחון היתב מ אילו מניעים מעוז מפיץ גיזענות כמועזין במיסגד מעניין בסביבתי אף אחד לא מאמין ל מר מעוז מעניין למה
    סגור
  • 63.
    דוד ברוך התפטר. הגבת בהיסטריה ואינך ראוי לנהל
    יגאל 15/01/2012 12:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את כספי הציבור. כי גם במקרה זה תגיב באותה צורה אני קורא לך להתפטר לאתלתר אגב: מה לעשות שעובדיך לא חושבים כמוך אלא שהם חוששים לסתימת פיות ולפרנסתם. וזה מיודע דבר
    סגור
  • 62.
    המנכל דיקטטור ומפחד פחד מוות מפני התקשורת
    אריאלה אשכן 15/01/2012 12:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הפעם התיקשורת מוכחרחה להיות יותר סובלנית והמנכל נפל.שעתיים לא מספיק לפטר עובד נקיון ועוד מכיר 25 שנה...איזה זיזול על כל ציבור העובדים בישראל.
    סגור
  • 61.
    בושה,לתומך ב-2012 בהסתת אקדמיה גזענית בגסות! (ל"ת)
    אקסלנס אקדמיה תרבותי 15/01/2012 12:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 60.
    אין מקום למנסה ללבות עדתי
    ים 15/01/2012 12:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בושה לבעלי תפקידים בכירים..כולל בכל מיני תחומים..שרים כנסת דירקטורים שכנראה מאינטרס אישי במקום לטפל בבעיות ..מלבים נושא העדתי.. ויודעים שמזמן המשםחות מעורבות מזרחי אשכנזי..ומאינטרס אישי פוגעים בילדים דור העתיד.. ושולפים נושא העדתי.. בזמן שהם ומשפחותיהם מזמן מסודרים היטב..
    סגור
  • 59.
    המנכ" ל פוחד מהלקוחהאשכנזי?ומה על הלקוח הספרדי
    שככתי מאקסלנס 15/01/2012 12:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כנראה שלא חשוב לו הלקוחות הספרדים שלא אהבו את הרקע לפיטורים
    סגור
  • 58.
    פיטורי מעוז גורמים לי לפקפק בשיקול דעת אקסלנס (ל"ת)
    הבנה בלחצים 15/01/2012 12:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 57.
    מעוז
    aaa 15/01/2012 12:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מחוצפן מועד שלאחרונה הרשה לעצמו לדבר באופן מתנשא ופוגעני בכל דבר שעמד מולו הוא איבד א השליטה על פיו לאחרונה ראו מה שקרה ב" לילה כלכל" מול פרשן אחר דיבר אליו כמו אדם גס רוח ופגע בו ללא עול מנחה התוכנית דואג כמובן רק ל" רייטינג) ועל כן במלא להעיף אותו מייד עוד הביא אותו לתוכנית נוספת שבה התנהג אותו דבר אם רוצים במדינה שלנו לטפח כוחנות ובורטליות- אז אכן עמוז הוא קורבן... האם זה מה שרוצים כאן?! למי שלא הבין- כל הכבוד למנהלי אקסלנס חבל שלא עשו זאת קודם!!.......
    סגור
  • 56.
    נראה שאנשים פה מערבבים בין מפלגה לגוף עסקי
    שקט כבר 15/01/2012 12:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גוף עסקי מטרתו להרוויח (בלי לעבור על החוק) . אם מעוז רוצה לקדם אג' נדה חברתית כלשהי, לא נראה שלי שיקשה עליו להשיג במה או מימון.
    סגור
  • 55.
    הוא לא קדוש מעונה,הוא פשוט גזען עלוב !!! (ל"ת)
    אורי 15/01/2012 11:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 54.
    לפטר ללא שימוע על הבעת דיעה באקדמיה-זה הדיון
    בעיניים פקוחות 15/01/2012 11:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פיטרתם אדם שנתן הרצאה באקדמיה על סמך כותרות בעיתון, ללא מתן זכות לגיטימית של שימוע! תתעוררו!! זה היה ונשאר הדיון!! עכשיו אתם מוסיפים חטא על פשע ומנסים לעוות את המציאות. וכך במקום למזער נזקים אתם חופרים לעצמכם בור עמוק יותר
    סגור
  • לא הבנת מה הבעיה
    חומי 15/01/2012 14:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא פגע בלקוחות החברה בה הוא מכהן. בית השקעות זה לא מועדון פוליטי או אוניברסיטה. ישנם קודי התנהגות של בעלי תפקידים בחברה. תאר לך שמנהל סניף של בנק יבוא לעבודה עם מכנסים קצרים, סנדלים וכפיה. זה נראה לך הגיוני שכך הוא ישב מול לקוח. ולכן לא הייתה ברירה לאקסלנס לפעול כפי שפעלה וגם אם זו החלטה לא פשוטה. החיים והמוות ביד הלשון.
    סגור
  • 53.
    אני עם מעוז למרות שגם המנכל דוד צודק (ל"ת)
    גל 15/01/2012 11:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 52.
    גועל נפש-מעוז החזיק לו את החברה!!! (ל"ת)
    הפגנה למען מעוז!!! 15/01/2012 11:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 51.
    מעוז היה השכל של אקסלנס
    אחד מבפנים 15/01/2012 11:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא היה המוח, לא רחוק היום ותראו כיצד התוצאות של אקסלנס ילכו ויתרסקו
    סגור
  • לא אלמן ישראל. תשואות הקרנות הם לא משהו
    נחום 15/01/2012 12:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ההמלצות שלו הם בערבון מוגבל. פעם אחת שמעתי להמלצה שלו וזו היתה עצת אחיתופל. מאז אני עוקב אחריו וצר לי לומר אין צורך להאזין לו ובטח לא לבצע את מה שהוא ממליץ. מכיוון שהוא מדבר מהפוזיציה של ניהול תיקים ולא פרשן עצמאי.
    סגור
  • אין לך מושג!
    רויו 15/01/2012 11:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הדבר היחיד שהוא עושה זה להרצות! אין לו נגיעה וחצי נגיעה בהשקעותיה של אקסלנס, כל שבוע ( כמו כל הכלכלנים ה" מבינים" ) הוא משנה את דעותיו אז אין הסתמכות על הדברים שלו. הוא דמות מוערכת ומדהימה, אבל לכל אמירה יש דרך וצורה! כל הכבוד אקסלנס!!!
    סגור
  • 50.
    הפקדתי
    משה 15/01/2012 10:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בכדי לתת גיבוי לאקסלנס העברתי היום סכום גדול 450,000 לתיק שלי בחברה. חזקו ואמצו.
    סגור
  • שאפו, אתה מוזמן להפקיד בחשבון שלי גם כסף
    יישר כח 15/01/2012 16:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כדי לבסס את הנקודה שלך סופית
    סגור
  • 49.
    לא סולח למעוז
    רחמים 15/01/2012 10:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא גרם להשמצה של כל הספרדים אני לא סולח לו על שהוא יצר רושם שאנו כאלו
    סגור
  • אתה יכול להרגע, כבר התבגרנו
    אשכנזי 15/01/2012 15:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלמה מעוז אחד לא יכול לקלקל רושם על כל הספרדים, קלקל רק לעצמו. (ואולי לעוד כמה בכיינים מקצועיים) ואגב לדעתי הוא כלכלן לא רע בכלל, אפילו טוב ומקצועית הסכמתי איתו תמיד אבל פה יש לו..
    סגור
  • 48.
    אקסלנס צודקים, בית השקעות צריך להיות טפלון
    אקסלנס צודקים, 15/01/2012 10:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זו לא מפלגה, והם לא צריכים אג' נדה פוליטית או אחרת
    סגור
  • 47.
    בייש את כולנו
    ציון 15/01/2012 10:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עכשיו כל האשכנזים אומרים "תמיד אמרנו לכם שהמזרחיים מתפרצים" בושות לכולנו
    סגור
  • 46.
    פיטורים טובים
    שני 15/01/2012 10:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל מי שמלעיז על קהלים אשכנזים מזרחיים חרדים דתיים חובה חהעיף אותו ולנדות אותו
    סגור
  • 45.
    מעוז
    ןיטה 15/01/2012 10:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש אלהים, והוא לא מעוז., וכל אלה שכותבים בעדו, לא פהתנסו אישית בפגישה באנשים כמוהו. ללצערי, ברוך הוא טיפוס שמיצג אחרים ואני מכירה אישית לפחות אחת כמוהו שחושבת שהיא אלהים. אבל לנו יש אלהים אחד והם ודאי לא ברוך והשניה כל כלב ביגי יומו
    סגור
  • 44.
    שרוצים שישמעו אותך תמיד טוב לצעוק קיפוח קיפוח
    אין מה לעשות שלמה 15/01/2012 10:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה תמיד מביא אחלה פרסום. הרי תראו לאן זה הגיע, המדינה לא מפסיקה לסקר את זה, עשו ראיון מיוחד בלילה כלכלי ואפילו הביאו אותו לאולפן שישי בכדי שירמוז שהוא הולך לפוליטיקה. פשוט מדינה בדיחה, תגידו אין חדשות לסקר, אין איראן? אין סוריה? אין בחירה של האחים המוסלמים במצריים? כנראה שלסקר את הנושא העדתי זה תמיד הרבה יותר שיווקי. בושה
    סגור
  • 43.
    אקסלנס צודקים. חזקו ואימצו.
    סוזי 15/01/2012 09:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני רוצה לחזק את ידי אקסלנס במהלך שעשו. שלמה מעוז הופיע בהרצאות לא כאדם פרטי אלא כנציג מטעמכם, ולכן היה צריך להיזהר בדבריו. מה גם שקיבל תואר מחמיא – כלכלן ראשי מהם. הוא אינו יכול להחזיק את החבל בשתי הקצוות. הן האחראי על השקעות בחברה והן כמי שיורד על חלק מהמשקיעים בצורה בוטה כזו. פשוט יורק לבאר ממנה הוא שותה. אני אישית נפגעתי ממנו כאזרח שמחלק את כלל האוכלוסייה ללבן ושחור. באשר לקיבוצים ואני לא קיבוצניק. כדאי שיקרא קצת את ההיסטוריה של המדינה הזו ויבין את התרומה שלהם למדינה כשבאו הנה ונלחמו במלריה בערבים וקבעו את גבולות המדינה בדם רב. של נעליך ונגב את פיך לפני שאתה מדבר על הקיבוצים.
    סגור
  • 42.
    כל הכבוד לאקסלנס. מה זה שחורים ולבנים,אנחנו ב (ל"ת)
    ששון 15/01/2012 09:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • נראה מישהו אומר בארצות הברית כושים...
    צודק לחלוטין 15/01/2012 10:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא לא רק יפוטר מעבודתו, אלא גם יכנס לכלא. שלמה אמר לבנים כדי לקבל עוד כותרות ופרסום. בושה!!!
    סגור
  • 41.
    כל מילה שם נכונה.מעוז אמר את מה שאמר על לאומי
    תקראו את תגובה 34 15/01/2012 09:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בכדי אך ורק לסגור חשבון אישי פתוח. מי שמבין ויודע אז בנק הפועלים נשלט ע" י מזרחיים, בנק מזרחי גם ע" י מזרחיים וכל קבוצת הבינלאומי(מסד,בינלאומי,יובנק,פגי) נשלטים ע" י מזרחי- צדיק בינו. כל מי שמהתעשיה יודע ששלמה לא מבין כלום וכל מילה שיוצאת לו מהפה זה רק למען האינטרסים האישיים שלו!
    סגור
  • יפה כתבת. זו האמת לאמיתה. (ל"ת)
    נבון 15/01/2012 10:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 40.
    פרופסור שלמה מעוז ומר דוד ברוך
    קלנר יחזקאל 15/01/2012 09:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מתנצל על טעות בכתיבת הנושא מר שלמה מעוז צריך להוית כתוב
    סגור
  • 39.
    מעוז
    ויטה 15/01/2012 09:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנחנו איתך. חזק ואמץ. מפחדת מכל יפי הנפש במדינה. חבל שהוא לא היחידי. מכירה אחת כמוהו לפחות, שמסובבת את כל המדינה וזוכה לבמה. כל כלב ביגי יומו
    סגור
  • 38.
    דוד ברוך איש כושל בקבלת החלטות ! תפגע באקסלנס (ל"ת)
    פעולה שגויה לחלוטין 15/01/2012 09:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 37.
    אני לא עובד אקסלנס, אלא חברה מתחרה.אבל...
    אחד מהתעשיה 15/01/2012 09:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שמכיר את מעוז יודע כמה הוא חוצפן, יהיר, ללא כל דרך ארץ. שמעתי את מעוז הרבה פעמים וכל פעם הוא התווכח עם מישהו ודיבר אליו בצורה מבזה. מדובר אולי בכלכלן לא רע, אבל בבנאדם שצורת הדיבור שלו היתה אמורה להשאיר אותו מחוסר עבודה עוד לפני הרבה זמן. זה היה ידוע בשוק שדוד ברוך הזהיר אותו מספר רב של פעמים ואף עשה לו שימוע. לדעתי אקסלנס חייבים להוציא את השימוע לתקשורת שכולם יראו איזה שקרן שלמה.
    סגור
  • 36.
    מדבר כאילו הוא אלהים. פוחדת מאנשים כמו דוד בר
    ויטה 15/01/2012 09:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יומו של ברוך יגיע, ולא ירחק היום. יש אלהים
    סגור
  • 35.
    וואוו, כמה טוקבקיסטים בתשלום!!!
    תומר 15/01/2012 09:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ועוד דבר, ברוך מכין כרגע את קו ההגנה לתביעת ענק שמעוז מכין. לפי החוק, כדי לפטר עובד חייב לערוך לו שימוע לפני כן ואם לא היה שימוע, אז הפיצויים גודלים בעוד כמה עשרות אלפי שקלים. אין קשר אם אני תומך או לא בדעתו של מעוז, אקסלנס נכשלה בניהול משברים ולא הייתי רוצה שכאשר יהיה משבר פיננסי, הכסף שלי יהיה בידם!
    סגור
  • עדיין לא הבנת שכבר נעשה לו שימוע?
    לתומר 15/01/2012 09:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תאמין לי מהכרות עם דוד ברוך הוא ישר כמו פלס. הוא בחיים לא היה מפטר אותו ללא שימוע ומה שיצא היום לידיעות אחרונות מוכיח את זה ששימוע כבר נעשה לשלמה.
    סגור
  • 34.
    מעוז שקרן סכסכן כנסו בבקשה
    מזרחי כועס 15/01/2012 09:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעוז מנצל את הזיכרון הקצר של העם,בנק לאומי של הלבנים?בינו צדיק המזרחי היה המנכ" ל מה מעוז לא יודע?אותו לא קיבלו והם יודעים למה, מהכרות אני יכול לספר לכם שלמעוז שיגעון גדלות,הוא פוסל,מלגלג ודוחה כל מה שאחרים חושבים,רק הוא החכם,רק הוא יודע,כאשר שמים אותו במקום הוא מתבכיין ולא פוסל גם פגיעה במירקם החשוב ביותר במדינה,הכל כשר בעייו כאשר מדובר באינטרסים האישיים שלו!
    סגור
  • צודק. מעוז מיילל כבר 40 שנה בלי סיבה
    מוטי 15/01/2012 10:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא גבר על מתמודדים למשרות " לבנים" עשרות פעמים ועדיין מדבר כאילו באמת מישהו מפלה אותו. בל" ל מלא מזרחים, עובדים מנהלים וקליינטים.
    סגור
  • 33.
    הקשר בין יושר, אמינות ומקצועיות להבעת דיעות
    יואל 15/01/2012 09:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בראש ובראשונה אציין כי איני לקוח של אקסלנס, במידה והייתי לקוח הייתי מדיר רגלי באופן מידי. הסיבה לכך שאיני מבין את הקשר בין יושר, אמינות ומקצועיות להבעת דיעה. דווקא במקרה בו עסקינן היושא הוא אמל מר מעוז אשר מביע את דיעותיו ללא חשש גם אם איני מסכים לכל מה שנאמר. אך בין זאת לקשר בין יושר אמינות ומקצועיות המרחק רב הוא כרחוק ממזרח ממערב. השאלה הנישאלת האם מר מעוז הינו כלכלן ראוי אשר מבצע מלאכתו ביושר, מקצועיות ואמינות ורק על כך יש לבחון את העסקתו. הנושאים שהועלו כל ידי מר מעוז רואיים לדיון ציבורי מעמיק בדבר הצדק החלוקתי בחברה הישראלית, לדעתי קיימת אפליה בנושא פירפריה מול מרכז ללא קשר עדתי. אשר על כן טוב תעשה אקסלנס לעצמה אם תשקול שנית את ההחלטה בדבר פיוריו של מר מעוז
    סגור
  • 32.
    דוד ברוך שייך לחונטה של סתימת פיות (ל"ת)
    איציק_ 15/01/2012 09:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 31.
    אקסלבס הנאורים שאלה האם גם ביקשתם ממעוז
    ראל052000 15/01/2012 09:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שידבר בכת ואין?האם עשיתם לו טכס השבעה כמו בצהל להישבע אמונים לאשכנזים השולטים במדינה ?האם ביקשתם מימנו שימיר את דעתו בלי עין?האם זה היה התנאי להעסקתו?האם קיבלתם אותו בגלל מיקצועיותו? האיש מיקצוען אמר את האמת מבין אותם שפיטרתם אותו רוב הלקוחות אשכנזים.הם לא ילכו אם הם מרוויחים .זה נכון שלאחרונה הוא נחשף לתיקשורות ואיאפשר להגיד שהאיש אשכנזי הסלנג מיזרחי כבד ואת האמת בארץ ישראל (על טוהר האשכנזי כת ואין לא קליט)מוריד את הרמה הרי הספרדים טיפשים חומר למחשבה לאקסלנס
    סגור
  • 30.
    חשב שמגיע לו הכול
    co007 15/01/2012 09:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חשב שמגיע לו הכול והוא רצה יותר. כשלא קיבל את מבוקשו, חשב שלא אוהבים אותו. בגילו צריך להבין הכול מתנהל ברמות של אינטרסים. מה לעשות הוא לא סיפק את הסחורה.
    סגור
  • 29.
    עדיין אין איש שיוכיח שאמירותיו אינן נכונות... (ל"ת)
    קשה להתמודד עם אמת ! 15/01/2012 09:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • שקודם יוכיח שאמירותיו כן נכונות.. (ל"ת)
    א 15/01/2012 18:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אמירותיו לא נכונת-בינו צדיק הערקי היה מנכ" ל
    שלום 15/01/2012 09:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בנק לאומי שכחתם?
    סגור
  • 28.
    היתה טעות בהבנה
    שלמה 15/01/2012 09:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני התחייבתי שהדברים לא ישתנו. וקיימתי
    סגור
  • 27.
    סתימת פיות-לא מפטרים אדם בגלל שמביע דיעותיו!
    אזרח כועס 15/01/2012 09:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אוי לנו אם המעבדים יתחילו להכתיב את סגנון הדיבור שלנו בדיעותינו הפרטיות. אנחנו לא גרים במדינה עם משטר אפל
    סגור
  • סתימת פה ??
    רונן 15/01/2012 12:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כאשר בכיר בקבוצה יוצא בהצהרות דמגוגיות שכבר מזמן עבר עליהם הכלח והוא לא מבין שהוא מייצג מאחוריו בית השקעות אז עדיף שיהיה בחוץ , חוץ מלגרום נזק לבאר ממנו שתה ,לא אמר בהרצהתו שום דבר חכם , אז מה אם לא רצו אותו בדרקטוריון של בנק לאומי , לדעתי היא כלכלן ברמה בנונית שנולד עם ריגשי קיפוח ללא יכולת להבין שרמתו מוגבלת,
    סגור
  • 26.
    ספרו לסבתא
    יהודה 15/01/2012 09:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הליך הפיטורין הטלפוני הזוי בעיני, כל דברי ההזהרה אם היו, היו צריכים להיות בכתב. וכמו כן ראו על מעוז שהופתע, לכן לא קונה את סיפור ההזהרות החוזרות והנשנות
    סגור
  • 25.
    מנכ" ל אקסלנס לעובדים: " מעוז הוזהר מספר פעמים
    מוטי 15/01/2012 09:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עוד אחד שמחפש תשומת לב, הכונה לשלמה מעוז.
    סגור
  • 24.
    לא להבהל מהאיומים
    מוטי 15/01/2012 09:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מציע לאקסלנס לא להבהל מהאיומים של אנשים שטוענים שיעבירו את כספיהם למקום אחר. בדרך כלל למאיימים אין כסף אצלכם, או כסף באופן כללי. הפיטורים של מעוז היו ממש מוצדקים. אין צורך שיכניס את אקסלנס לעומק הפראנויות מהן הוא סובל. יש בארץ מומחים לטיפול בפחדים ופוביות ומעוז מספיק עשיר, מהמיליונים ששלמתם לו כדי לממן את הטיפול. שלמה קצת הסתחרר לאחרונה מלילה כלכלי והמנחה שם שרון גל שמנפח לו את האגו בהתחנפויות רבות. מעוז יכול להצטרף לש" ס ולהמשיך להתקיך כל אשכנזי שעובר באזור אם זה מה שגורם לו סיפוק. אני בספק אם לשרון גל יש עבודה בשבילו.
    סגור
  • 23.
    מלך שבדיה גם נגד הזרחיים
    מלך שבדיה אנטי-מזרחי 15/01/2012 09:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעוז, שכחת להכליל גם את מלך שבדיה ברשימה של אנטי-מזרחיים הרי הוא וועד פרס נובל חילקו למעלה מ-40 פרסי נובל ליהודים (ישראלים ולא ישראלים) וכולם (כולם!!!) אשכנזים. בטח, אליטה אשכנזית השנואה עליו הגיע עד לשבדיה וגרמה לקיפוח הספרדים :-)
    סגור
  • ועל אותו משקל
    בני 15/01/2012 09:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מדוע רוב האסירים בבתי הכלא בארץ הינם יוצאי עדות המזרח ? כנראה בגלל שבבתי המשפט יש רוב לבן.
    סגור
  • 22.
    מעוז הביתה וטוב שכך!
    יהודי-ישראלי 15/01/2012 09:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למעוז שאיפות פוליטיות אחרת לא ניתן להסביר דבריו לאור מעמדו וכמובן העיתוי, יש המאימים בעזיבת אקסלנס לעומתם רבים כמוני יעברו לאקסלנס שהיה להם האומץ לבצע מהלך לא פופולרי אקסלנס -כל הכבוד!!
    סגור
  • 21.
    פיטורי מעוז
    ידידיה 15/01/2012 09:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ישר כל לדוד ברוך על פעולתו האמיצה הנ" ל אולי קח ילמדו מי שצריך ללמוד.. שמקום העבודה , בו אתה מתפרנס (שלמה לא היה עצמאי! בל נשכח זאת) זה לא חברת ביטוח שמותר להגיד כל מה שחושבים ולחשוב ש" לי זה לא יקרה" בגלל מעמדי המכובד... אין עוררין על כך ששלמה הוא אדם מוכשר (לא משנה מוצאו , במה שהוא מנסה להתלות) וימצא את מקומו ויוטב לו שם.. אל תחשבו שאקסלנס מבריקים (ר' התשואות גמל וההשתלמות שלהם..) אבל בנקודה הזאת צודקים במאה האחוז...
    סגור
  • 20.
    מי לדעתכם " הלקוח הזועם" ?
    רוח 15/01/2012 09:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אולי בנק לאומי ?
    סגור
  • לא , סתם לקוחות לבנים (ל"ת)
    איציק 15/01/2012 09:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 19.
    חבל שלא מנית את האוביקטיביות כאחת התכונות אשר
    אור 15/01/2012 09:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מחויבת בנאמנות ללקוחותיכם אשר בעצם הם ספקי הכסף שלכם ןמכאן נובעת הבעיה הגדולה אליה נקלעתם.
    סגור
  • 18.
    למה חיכיתם ונתתם לו כל כך הרבה הזדמנויות?
    שולי 15/01/2012 08:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צריכים הייתם להעיף אותו אחרי פעמיים-שלוש ולא יותר...
    סגור
  • תשבי בבית נשמה
    לחן 15/01/2012 11:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תשבי בבית נשמה מה בכלל את מבינה בשוק ההון מה ששלמה יודע אנשים בודדים אולי במדינה מבינים כמוהו והוא נשאר באקסלנט לא בגלל שהוא לא היה טוב נהפוך הוא שלמה מעוז מכרה זהב וכל מי שמבין בשוק יודע זאת מה קרה אסור להגיד את האמת בפנים לפחות הוא הולך עם האמת שלו ההפסד הוא של אקסלנט נקודה
    סגור
  • 17.
    מעוז
    הרצל 15/01/2012 08:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לעובדי אקסלנט,לא לאמין לתוכן האיגרת ששלחו לכם,הפיטורום של מעוז גרמו להד תקשרותי הרבה לקוחות יעברו את הכספים מאקסלנט לחברה מתחרה גרמו למנהל להוציא איגרת כדי למזער נזקים." " לא לאמין" "
    סגור
  • 16.
    ישר כח אקסלנס (ל"ת)
    ס 15/01/2012 08:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 15.
    הפחד להתמודד
    חן 15/01/2012 08:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בן ברוך מפחד להתמודד עם האמת. כאשר אנשי אקדמיה עדיין מרגישים את הפער העדתי השולט בארץ ללא מיצרים ולהלן ההוכחה של מנהל קטן ומפוחד
    סגור
  • 14.
    ברוך, חשוב " הסגנון" ? " האמת" לא חשובה ?
    אמיר ש. 15/01/2012 08:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ברוך - חשוב מה יחשבו " הלבנים " ? כול ההתנהלות שלך / שלכם - מאפיינת " נפולת של נמושות" . . ג' לטינה...אתה ושכמותך - " משרתם של אדונים" . מקווים שהבעלים של אקסלנס ינפנפו אותך וישימו של שלמה מעוז בראש הקבוצה - שתפגין עוצמה ! חוסן ! שתוביל אמת !
    סגור
  • 13.
    המירותיו??? (ל"ת)
    אלון 15/01/2012 08:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אקסלנס
    משה 15/01/2012 09:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בחברה שמפטרת עובד בכיר מאוד בטלפון בצורה מבישה תוך סתימת פיות ורמיסת כבוד האדם .לא ראוי להשאיר את כספי הפנסיה שלי אני נתתי הנחיה לסוכן הביטוח להעביר לכלל רק כוח הם מבינים
    סגור
  • 12.
    אם מישהו בכיר היה קורא למזרחיים שחורים...
    אסף לביא 15/01/2012 08:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא רק שהיו מפטרים אותו, גם היו מאיימים עליו ועל משפחתו באלימות והוא היה צריך להתנצל על זה שהוא חי ולחיות כל החיים בפחד. שלמה מעוז צריך לשאול את עצמו, אם במעמדו ראוי להשתמש בשפה שהוא השתמש....
    סגור
  • 11.
    אם היו מלכלכים על שחור
    אבלללללללללללללללללל 15/01/2012 08:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ישר אפלייה שונאים אותנו מקפחים אותנו מעליבים אותנו.לא טוב?.תלכו לאן שטוב.
    סגור
  • 10.
    לשלמה שבוע מצוין
    חיים כהן 15/01/2012 08:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני את שלי עשיתי טופס עברת פיעילות לבת השקעות אחר
    סגור
  • 9.
    מה שמוכיח עוד יותר
    הפרשן 15/01/2012 08:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ששלמה מעוז ידע בדיוק מה הוא עושה, וכנראה החליט שהוא רוצה ללכת לפוליטיקה. האיש הוא עשיר וכבר לא צריך " לעשות לביתו" , ועכשיו הוא רוצה לטוס על גלי הפופוליזם שהצליח לעורר בביצה הישראלית. אני מקווה שהציבור הישראלי יראה לו שציניות לא עובדת, אבל לצערי אני חושש שתימצא כבר המפלגה שתיתן לו פתחון פה. לראשי אותה מפךגה אני רק יכול לומר שהם צריכים להיזהר כי הוא יקיש גם אותם כשיירדמו בשמירה.
    סגור
  • 8.
    כנראה ש...לפטר עובדים זה מצויין!
    זו פשוט צביעות 15/01/2012 08:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אקסלנס נהנו כל השנים מהסגנון וההתבטאויות של שלמה. עכשיו הם פשוט צבועים
    סגור
  • אקסלנס הראו עוז רב בהחלטתם המהירה, לכאורה....
    נוי 15/01/2012 09:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וטוב עשו.
    סגור
  • 7.
    אין צורך בהסברים
    מאיר 15/01/2012 08:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מקומם של ביריונים-מחוץ למערכת. הוא השתלח בלילה כלכלי לא פעם. לא פעמיים. הוא השתלח במכללת ספיר שהפלורליזם מול עינה אבל מצידה זה בסדר ההשתלחויות. מעוז לא צור ישועתי
    סגור
  • אהבתי:מעוז לא צור ישועתי...שאפו על הסלוגר (ל"ת)
    נאוה 15/01/2012 09:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • נאוה,התכוונת ל: לסלוגן? (ל"ת)
    קובי 15/01/2012 09:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    זה שהזהירו אותו מספר פעמים מוכיח 2 דברים:
    המוכיח 15/01/2012 08:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה שהזהירו אותו מספר פעמים מוכיח 2 דברים: 1. הם באמת ניסו לסתום לו את הפה!!! 2. אפשר לסתום את הפה של מישהו למשך שנה, שנתיים, חמש או עשר שנים. אי אפשר לסתום לו את הפה לכל החיים!!!!!!!!!!!!!!!!!!! גם אם נותנים לו משכורת של 7 ספרות .....
    סגור
  • מדובר בעסק , לא באקדמיה
    co007 15/01/2012 09:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רוצה להביע דעות תעבור לעיתונות, לאקדמיה. בעסקים פיננסים יש לך משימה אחת ליצור כסף ועוד כסף. בשביל זה אתה מקבל משכורת ותפקיד. זה לא מועדון חברים!!!
    סגור
  • טעו כאשר נתנו לו שכר-7-ספרות....
    רני 15/01/2012 09:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שווה שכר מינימום ולא עוד !! לא ניסו לסתום לו את הפה, אלא את מפיק השטויות ובפרט כאשר דיבר בחסות מקום עבודתו. מקום עבודתו עדיין זעיר בשוק ומנסה בכל כוחו לתפוס מקום ופליטת שטויות בקצב כזה ובכמות כזו מביאים ל" צעידה" אחורנית על כל הכרוך בכך - לכן, טוב עשו ועדיף, במקרים כאלה, רגע מאוחר יותר מאשר שעה מאוחר יותר.
    סגור
  • לרני הכסיל
    הכהן הגדול 15/01/2012 09:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כנראה שאתה טירון בתחום או לא מבין ומכיר את שלמה מעוז הבחור תותח על בתחומו מאחל להרבה אנאליסטים וכלכלנים אחרים לדעת רבע ממה ששלמה יודע שלמה הכניס לאקסלנט הרבה מאוד כסף והרבה אנשים התחברו לבית ההשקעות בזכותו ולך מר ברוך אומר מה ששלמה הלך אחורה אתה עוד לא הלכת קדימה לך תבקש סליחה משלמה ועכשיו אפילו אם תתחנן הוא לא יחזור הבחור מכרה זהב שכל מי שחכם יחטוף אותו חזק ואמץ שלמה מעוז הכהן הגדול מעריץ שלך ומחזק את ידך רק תהיה בריא וחזק נשמה אין כמוך
    סגור
  • הכהן הזעיר
    כהן צילה 15/01/2012 13:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה שטויות סיפקתה על שלמה מכרה זהב חכם אבל שכחתה להוסיף פה גדול וסובל קשה מריגשי נחיתות!!!!!!!!!!!!!
    סגור
  • 5.
    מי גרם לאקסלנס להעיר למעוז ?????????????????? (ל"ת)
    חיייייייייייייים 15/01/2012 08:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    לא היה צריך לפטר אותו
    יעל 15/01/2012 08:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא חכם
    סגור
  • " חכם בלילה" (ל"ת)
    דני 15/01/2012 09:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    זכותו של המנכ" ל לפטר את שלמה מעוז
    עמית 15/01/2012 08:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ואין על כך כל עוררין. חבל ששלמה מעוז אוחז בקרנות המזבח של הקיפוח העדתי. איך שלמה התבטא כלפי יאיר לפיד? שיסתכל בראי לפני שהוא משמיץ אחרים.
    סגור
  • 2.
    דוד ברוך קשקשן מנסה לייפות את השטות שהוא עשה (ל"ת)
    איציק חיפה 15/01/2012 08:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • השטות שעשה היא שהמשיך להחזיק אותו...
    נר 15/01/2012 09:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ונתן לו יותר מדי הזדמנויות.
    סגור
  • 1.
    אקסלנס - חיזקו ואימצו
    מעוז חוצפן . 15/01/2012 08:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עשיתם נכון . אם הוא הוזהר עליו ללכת . שילחם נגד הלבנים מחוץ לאקסלנס .
    סגור
  • של הלבנים
    הוא רק זיהם את הכסף 15/01/2012 18:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעוז צריך לשטוף את הפה עם חומצת מלח - וגם לבלוע
    סגור
  • לשלמה תואר שני!! הוא אפילו לא דוקטור!!
    גבי 15/01/2012 17:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא כלוחם צדק ואמת לא טורח לתקן אף אחד...גם את היותו " כלכלן מבריק קחו בערבון מוגבל" דיבר בנושאים שהוא לא מבין בהם וונתן תחזיות שגויות. חבל שלא טרחו לנקד לו דוחות כספיים אולי זה היה משפר במעט את ההבנה שלו. יעשה טוב אם ילך לטיפול יש לו כסף ללכת למיטב הרופאים...
    סגור
  • איך אמר.....אפילו יש לו חברים אשכנזים.חוצפן (ל"ת)
    איציק 15/01/2012 17:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • מבטיח לא לקנות מהמוצרים שלכם
    לבן 15/01/2012 16:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סותמי פיות, בקרוב תראו ירידה בעסקים.
    סגור
  • מעוז חוצפן וגזען צודק ב1000% ! (ל"ת)
    שונא גזענים שיטחיים 15/01/2012 14:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • השתן עלה
    למעוז לראש 15/01/2012 09:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי ששמע את מעוז בהזדמנויות שונות מודע לאגרסיביות , לשחצנותו ולחוסר סובלנותו לדעות אחרים.אין לו איפוא להלין רק על עצמו.
    סגור
  • שלמה מעוז .
    משקיע . 15/01/2012 13:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מלבד העובדה שהשתן עלה לו לראש , הגישה שלו שטחית ומקוממת .
    סגור