מעוז: "זה מעליב שבית ההשקעות פעל כך ואני בטוח שהם כבר מתחרטים על זה"

צפו בקטע הוידאו: מתוך ראיון שישודר היום ב'לילה כלכלי'. מנכ"ל אקסלנס בתגובה ראשונית לאירועים: "מעוז ניצל את תפקידו הציבורי בחברה להבעת דעות אישיות - עובדי גוף מוסדי מחויבים לסטנדרט של סגנון"
 |  (62)
שלמה מעוז
"זה מעליב שבית ההשקעות עשה את מה שעשה ואני בטוח שהם מצטערים וכבר מתחרטים על מה שעשו, הם היו בסערת רוחות, הם לא אנשים רעים - הם פשוט נבהלו". כך מתוך קטע של ראיון שישודר הערב בלילה כלכלי בערוץ 10.

בתגובה ראשונית לאירועים אמר הערב דוד ברוך, מנכ"ל אקסלנס כי "הדיון בנושאים החברתיים הוא דיון לגיטימי וחשוב בשיח הציבורי בישראל ויש זכות לכל אדם לרבות עובדי אקסלנס לדון בהם. עם זאת, עובדי גוף מוסדי מחויבים לסטנדרט של סגנון ודרך ארץ בהתבטאויותיהם באשר הן. בעלי תפקידים לא יכולים לנצל את מעמדם ותפקידם בכדי להביע השקפות אישיות בנושאים שאינם בעיסוקה של אקסלנס. כגוף העוסק בניהול כספי ציבור חלה עלינו החובה להימנע מכול ערוב של עמדות אישיות בסוגיות אלה ולהקפיד כי החלטותינו יעשו לפי פרמטרים מקצועיים ומבוססים בלבד. לצערי, האמירות של שלמה מעוז אתמול מצטרפות לשורה ארוכה של אמירות פוגעניות שלו בחודשים האחרונים כלפי מגזרים שונים בחברה הישראלית ובכך ניצל את תפקידו הציבורי באקסלנס בכדי להביע את דעותיו האישיות."
תגובות לכתבה(62):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 47.
    אני עם כל הכסף (וזה הרבה) אחרי מעוז באש/במים
    טייקון 14/01/2012 07:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האיש הוא טייקון כלכלי הפיטורים מוכיחים שצדק! אני וכנראה שעוד המון כמוני נלך עם כספנו אחרי האיש היקר הזה אקסלט הפסידו ויפסידו בענק פעלו בפזיזות וללא שיקול דעת הנהלה בעייתית ולא מקצועית ימים יגידו מעוז אתה ענק עלה והצליח
    סגור
  • 46.
    תמיד הייתם ותהיו אלימים - פיזית ומלולית (ל"ת)
    לבן מוכשר שלא מפחד מ 13/01/2012 16:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 45.
    מחאת שלמה מעוז
    סטודנטים מהצפון 13/01/2012 12:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    להוציא את אקסלנס מחוץ לחוק
    סגור
  • 44.
    ספרדים או אשכנזים כולנו אחים! לא מספיק לכם
    ישראל 13/01/2012 12:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הגלות בת יותר מ-2000 שנה בגלל מלחמת אחים ,הה? מובן שיש הפליה גם בימינו והיא תימשך עוד לדורי דורות. מנהיגי המדינה הצעירה היו ברובם מארצות אשכנז והם חלשו על " מבול התרומות" שיהודי העולם תרמו. מובן שחלק מכספים אלה סדרו את ילדיהם לדורי דורות. אין מה לעשות. אולי זה המחיר שהספרדים משלמים על זה שלא הם היו החלוצים או הוגי רעיון מדינת היהודים וישנו על זרי דפנה. על יוצאי עדות המזרח להשקיע יותר ולהשתדל יותר, רק כך יבוא השוויון יום אחד. תמיד לזכור :להרבות אהבת חינם כי כולנו אחים בסופו של דבר.
    סגור
  • 43.
    מובטל בבית
    ציון 13/01/2012 09:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עכשיו נקווה שישב בבית יעשה חשבון נפש עד שהגאוותן הזה גם הוא "כבר יתחרט על מה שאמר"
    סגור
  • 42.
    למען יראו ויראו
    שני 13/01/2012 09:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל מי שמוציא לעז על מגזרים אשכנזים מזרחים חרדים ערבים, טוב שיפטרו אותו ולנדות אותו
    סגור
  • 41.
    פיטורים צעד חיובי
    שני 13/01/2012 09:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דיברת אכלת אותה יש מחיר לחוסר מחשבה. למען יראו ויראו חייבים לפטר אותו זוהי דעתי.
    סגור
  • 40.
    שלמה.מאות אלפי אנשים ואנשי מקצוע אוהבים אותך. (ל"ת)
    ינון 13/01/2012 01:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 39.
    ממשיך להדציק עצמו, ולשחק את הקורבן...
    הנעלב ממשיך להעליב.. 13/01/2012 00:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יתכן והכל אובססיה (=למרות שלטענתו לעולם לא חווה קיפוח ואפליה),או שפשוט בדרך לפוליטיקה...והכל מתוכנן.... בכל מקרה, נראה שמצבו הכלכלי תקין...
    סגור
  • 38.
    מכנה " מיתיוונים" את האשכנזים בבית המשפט העליו
    הנעלב ממשיך להעליב.. 13/01/2012 00:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טוען ל" עובדות" ומספר " רכילויות" . יודע מה היה עם התימנים הדגניה לפני 100 שנה. האמת, שהובאו כפועלים לעבודות השדה,בתקופה קשה מנשוא...
    סגור
  • טען עוד
  • 37.
    סתם בריון גזעני שתמיד טעה בהערכות הכלכליות של
    שרה 12/01/2012 22:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טוב שפוטר. מה זה לבנים? אמי הגיעה ממרוקו ואבי מרוסיה. מר מאור, האם אני לבנה או שחורה לפי השפה ורגשי הנחיתות שלך????
    סגור
  • 36.
    מעוז
    יעקב 12/01/2012 21:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם אני ספרדי וגרנו באוהלים ואככנו הרבה חרה אבל אנחנו לא מדברים ומלכלכים כמו מעוז . וטוב מאוד שפיטרו אותו . הוא מביא בושה לספרדים
    סגור
  • 35.
    בנק לאומי צדק
    נחום 12/01/2012 21:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ראו את הנולד ולא רצו את הצרה הזו בבנק. כל הכבוד לבנק.
    סגור
  • 34.
    אם תעבדו קצת עם הראש,,,
    חנני 12/01/2012 20:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שם את הקלקלן הזה להביע את דעותיו הפוליטיות ומה זה חשוב מאיזה עדה הוא,,, שיתעסק בעיניני מומחיותו ותו לא מה הוא מתאמן להיות חבר כנסת בושה וחרפה רק אדם יהיר,שוויצר ורברבן נכנם למקום שחכמים לא נכנסים מראש
    סגור
  • 33.
    הסוואת מקצוע
    יוסף א. 12/01/2012 20:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלמה מעוז שלום לך! יש תוכנית סטנד אפ עם דר" גניקולוג שמופיע בכל הארץ ומצליח ביותר-איני זוכר את שמו מצטער,,,, ראיתי אותך בבנק לאומי נושא הרצה-בלילה כלכלי אני עוקב אחריך -אתה מקסים ,אינך צריך את אקסלנס -בהצעה שלי תרוויח הרבה יותר - סטנד אפסית כלכלי כמו אותו דר" שלדעתי עושה הון האולמות מלאים בהצגה שלו ,וגם לך זה מתאים ביותר-חשוב אל זה----תכתוב לי אפרט לך יותר-
    סגור
  • 32.
    פיטרו אותך כי אתה כשלון כלכלי
    דורון 12/01/2012 20:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מאמין שבעבר כבר הזהירו אותך על התבטאויותיך. אבל אתה אדם מבוגר וערמומי וכשהבנת שהולכים לפטר אותך על רקע כשלונותיך הכלכליים החלטת להקדים רפואה למכה ויצאת בהכרזות מטומטמות שייגרמו להם לפטר אותך כביכול על רקע " דיעותיך" . עקבתי אחרי המלצותיך ב" לילה כלכלי" . אתה לא רק שנתת עצות מטופשות אלא עשית זאת בבוטות. טוב שלא זרקת נעל וקיללת בעיראקית.
    סגור
  • 31.
    זה שקוף שהעניין עשה טוב לאקסלנס
    שי 12/01/2012 20:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כנראה שמעוז מאוד יקר (עלות) לחברה והם מצאו כעת עילה לפתר אותו ובנוסף תראו איזה פרסום העניין עשה לחברה
    סגור
  • 30.
    תתבייש,התומך באזרח ישראלי המסית גיזענות וגסות (ל"ת)
    יועץ לרגשי נחיתות 12/01/2012 20:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 29.
    כמו שנאצים שונאים יהודים כי הם מוצלחים כך מעו
    אזרח ישראלי 12/01/2012 20:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעוז הוא גזען מהזן השפל ביותר!!! הוא דומה לנאצים שהאשימו את היהודים שהם שולטים בכסף!!!
    סגור
  • 28.
    לא כדאי להתעסק עם אשכנזים הם מתנפחים ראו זאת
    מישמש 12/01/2012 19:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אזהרה
    סגור
  • ל1 אם יש לך 1 מליון אתה חייב להיות אשכנזי (ל"ת)
    ל1 12/01/2012 20:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 27.
    שלמה אוהבים אותך! (ל"ת)
    טל 12/01/2012 19:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 26.
    הבן אדם גדול ופשוט מהחיים החשש הוא שיורשי האש
    gg 12/01/2012 19:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האשכנזים ממשיכים את דרכם של אבותיהם שיסדו את השיטה כדבר מובן מאליו גם בארה" ב עד לפני 45 שנה חיו בהכחשה !!!!!!!! מזל שיש את יחימוביץ ואחרים לשים את הדברים במקום הנכון
    סגור
  • 25.
    בואו נבחן את העובדות
    כלכלן מפוכח 12/01/2012 19:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם שלמה מעוז היה באמת כזה נכס לאקסלנס הם היו בולעים את הצפרדע ועושים קולות של נו נו נו. בית השקעות לא יזרוק כוכב אמיתי לא משנה מה הוא יגיד. כנראה שהאיש לא רק פטפטן חסר נימוס אלא גם יקר במיוחד להחזקה ולא מספק את הסחורה, אז מצאו הזדמנות לנפנף אותו.
    סגור
  • 24.
    עובד גוף מוסדי אינו מחוייב ליותר מאשר שר או ח
    gg 12/01/2012 19:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    או חבר כנסת אתם צבועים ואינכם מייצגים את הצדק החברתי אתם מתיימרים לייצג אותו איפה שנוח לכם ואיפה שלא אתם נשארתם אשכנזים בדיוק כפי שהוא התכוון לכך
    סגור
  • 23.
    שלמה מעוז
    יוסף 12/01/2012 19:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חזק חזק ותתחזק
    סגור
  • 22.
    לדעתי בתי השקעות רוקדים על דם אקסלנס
    קחו סולם והתפייסו 12/01/2012 19:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אח שלי אהב אותו כאיש מקצוע
    סגור
  • 21.
    היתי בכנס האולם הבורסה וכיף לשמוע דברי מקצוען
    הגזמתם>די בהתנצלות 12/01/2012 19:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתם נהניתם מסגנונו ולא הערתם לו. כעת נזכרתם? רק במשטרים אפילם סותמים פיות תעמידו אותו לסדר ואם כבר עשים והא המשיך אני איתכם לדעתי נהניתם עד שנפצעתם לדעתכם
    סגור
  • 20.
    מי יודע מה כינוי שלו בפייסבוק???? (ל"ת)
    עמי 12/01/2012 18:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 19.
    אקסלנס לא בושה להודות בטעות !!!!! (ל"ת)
    1העם 12/01/2012 18:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 18.
    הנצחון בוא יבוא-אהייה חזק!!!!!
    עמי 12/01/2012 18:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעוז ידידי תתחבר ליאיר לפיד אני אעבוד בשבילכם בחינם.הייתי בגבעתיים ספרדי יחידי בגסעתיים האדומה -שני כרכים של האינצקלופדיה העברית אפשר לכתוב על ההפליה של המזרחי שבי.חשבתי שזה יפסק אבל המשיך בשירות המדינה .במכרז על תפקיד מאד בכיר נאמר לי על ידי נציג המשרד בועדת המכרזים -אתה לא עם שם משפחה מתאים. ונחרדתי שהתופעה חזרה ,בני לא מצא עבודה המון זמן-הוא במקצוע בכיר בהייטק .יום אחד הודיע לי שיניתי את שם המשפחה וראה איזה פלא אחרי 23 יום בדיוק קיבל עבודה בתפקיד מאד בכיר.אז מה זה????? והחמור מכל שעוד רוצים לסתום לנו פיות ולא לתת לנו להביע את רגשותינו בקול רם
    סגור
  • אתה יודע למה לא קיבלת עבודה?
    אני סקפטי 12/01/2012 19:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כי אתה לא יודע עברית חביבי. " הייה חזק" ולא " אהייה חזק" (אלא אם אתה מדבר אל ועל עצמך)
    סגור
  • 17.
    מה שמעליב זה הזבל שנשפך למעוז מפיו
    לבן גאה 12/01/2012 18:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וכל הכבוד לבית ההשקעות שהתנער מהגזען הזה. פשוט דוחה. מה שמוזר הוא שדווקא אהבתי את פרשנותו הכלכלית. אבל כנראה שאי אפשר להפסיק את הבכיינות הגנטית הזו?
    סגור
  • מעוז הגזען בטח שינה את שם משפחתו הקודם
    עוד לבן גאה 13/01/2012 16:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השינאה שלהם שורשית מינקות . ח.נ.ביאליק אמר שהוא שונא את הערבים כי הם דומים לפרנקים . כמה נכון
    סגור
  • 16.
    הבנקים דופקים את כולם
    עינת 12/01/2012 18:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא משנה אם אתה מזרחי או אשכנזי ,הבנקים מסדרים את כולנו ללא אפליה. לכסף אין ריח ואם אתה מזרחי עם כסף אז סבבה ואם אתה אשכנזי תפרן אז מי מסתכל עליך. אפילו נשיא מדינה מזרחי היה לנו שהיה נשוי לאשכנזיה ,אז מי שם נדפק.
    סגור
  • 15.
    למה הוא עם חליפה כשהוא לא יוצא מהבית? (ל"ת)
    רגב הבוס 12/01/2012 18:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 14.
    שלמה תבין ידידי אפילו ואתה צודק ולדעתי כן
    הקלפן מלוד 12/01/2012 18:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלמה ידידי היקר אנו בתקופת אחדות וערבות די מספיק מהפרוד אנו בתקופה שהכלל ואהבת לרעך כמוך צריך לעמוד נר לרגליך ואפילו והנתונים שנתת אמיתים..... מאחל לך כל טוב ופחות אגו והרבה הצלחה בעתיד אמן
    סגור
  • 13.
    בעסקים אין גזענות,קיימת רק במפלגות החרדיות. (ל"ת)
    יד הנפץ 12/01/2012 18:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 12.
    היום אני מעביר לאקסלנס תיק השקעות במניות
    אני מזרחי 12/01/2012 18:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    850 אלף ש" ח . כל הכבוד לאקסלנס שזרקו את האויל הזה . עאלק פרופסור .
    סגור
  • גם אני רוצה להיות טוקבקיסט בשכר.כמה אקסלנס מש
    מרדכי מיאמו 12/01/2012 18:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למים לך?
    סגור
  • מעוז לא מבין כלום בהשקעות
    א 12/01/2012 19:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תסתכלו על מה שהוא המליץ בשנה וחצי אחרונות בלילה כלכלי ומה קרה בפועל ותבינו למה פיתרו אותו בן אדם חי בסרט של ליקוק עצמי
    סגור
  • 11.
    אקסלנט - לא להתחרט .
    דודו 12/01/2012 18:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא לא מבין מה קורה עם עצמו . שילך לקשת המזרחית ויניח לנו .
    סגור
  • 10.
    אגב הוצאתי את מרבית כספי. השאר שבוע הבא כיוון
    יגאל 12/01/2012 18:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שמוחזקות במניות. ללא כל קשר לאמת דבריך סתימת הפיות עלובה. מחר יסתירו מאתנו משהו אחר כדי לא לזעזע. איבדתי כל אמון
    סגור
  • אתה לא מאמין בראלי ששלמה הבטיח????
    אני סקפטי 12/01/2012 19:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איך זה מתיישב עם כל השאר? שלמה קשקשן שעשה כותרות כדי שנשכח שהבטיח ראלי
    סגור
  • 9.
    תומכת במעוז
    עמ 12/01/2012 18:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מהתפוצה שלך, ותמיד חשבתי שאין שום ביסוס לטענות המזרחיים והעיראקיים לגבי קיפוח. יחד עם זאת הרבה חשים וסבורים כמוך - אז אולי בכל זאת יש בכך משהו !!!!!???? בין אם כן ובין אם לא, זכותך לחוש כך ולהביע את דעתך. אין מקום לנקוט בצעדים כאלה של סתימת פיות. גם אקסלנס סברו כי פעלת שלא כשורה, ניתן היה לנזוף, להעיר, להביע הסתייגות מדבריך, פיטורים נראה לי צעד קיצוני מידי. בכל אופן, עוקבת אחר הסקירות שלך בלילה כלכלי, אתה איש מוערך מאוד, אדם בעל ידע ובעל דעה מנומקת ומבוססת, ואין ספק כי ההפסד הוא של אקסלנס. יישר כוח והצלחה בהמשך הדרך !
    סגור
  • אלה שחשים כמוהו חיים בעבר.,ואת דעותיו שיפיץ
    יד הנפץ 13/01/2012 03:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בין ידידיו,ולא יפגע באינטרסים ובתדמית של המעביד.
    סגור
  • 8.
    כל מה שאמרת נכון. כל מילה אחד לאחד יושבים שם
    יגאל 12/01/2012 18:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צבועים ופחדנים שחושבים כמוך אבל אכן נבהלו. שלפו מהמותן רוב הציבור אתך כי לשקר אין רגליים
    סגור
  • שטויות
    SB 12/01/2012 19:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה לא ימנו את אלה שכן הצליחו להגיע לתפקידים מכובדים בדרגות גבוהות כשהם מעדות המזרח??? לא הגיע הזמן שאנשים מעדות המזרח יצאו מהקופסה ויבינו שאם הם לא מתקבלים לתפקיד זה בגלל שהם פחות מתאימים? אני בטוחה שיש גם כמה אשכנזים שלא קיבלו אותם לתפקידים כאלה ואחרים, אבל הם לא מתבכיינים על אפליה.
    סגור
  • 7.
    הוא עדיין לא מבין
    מזרחי גאה 12/01/2012 18:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שההתלהמות הבהמית שלו והשחצנות חסרת הגבולות שלו הביאו את זה עליו ולא שום דבר אחר
    סגור
  • לדעתי אתה צודק
    אשכנזי 12/01/2012 18:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האיש היה מבריק במקצוע שלו (לדעתי) ועובדה שהם העסיקו אותו כל השנים למרות ביקורות על הפרשנויות שלו. אבל ההתבטאויות שלו דוחות. חבל, דווקא אהבתי לשמוע את דעתו המקצועית
    סגור
  • צודק 100% ! (ל"ת)
    גוגה 12/01/2012 18:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    מעוז הולך לבכות - דיבר יותר מידי מעל
    עד שערקי קיבל עבודה 12/01/2012 18:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל במה שנותנים לו ואף בשחצנות לפעמים. ולא הבין שהוא מיצג את מקום עבודתו ? ? גם אני ערקי.
    סגור
  • 5.
    ואתה לא מתחרט על ההתלהמות שלך והגזענות ???
    אפי 12/01/2012 18:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את האמת מר מעוז, אני מעריך אותך מאוד. חבל שאתה נכנס לפינות כאלה שכלכך לא מתאימות לשנת 2012.... לא מעניין אותי בכלל אקסלנס ולא שלמה מעוז... חבל שאתה פוגע שאחדות העם אני בטוח שנסראללה מרוצה בהצלחה בהמשך (בכל הרצינות)
    סגור
  • 4.
    שלומו- לך,לך כבר הביתה ...כמו דג מת בזרם חחח (ל"ת)
    גוגה 12/01/2012 18:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    אקסלנס ללא מעוז לא שווים אגורה (ל"ת)
    ההולך בשבילים 12/01/2012 18:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • בינו צדיק היה מנכ" ל לאומי 87-89...בהפועלים הי
    בפיננסים אין אפליה! 13/01/2012 00:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בהפועלים היה אלי יונס (=מיזרחי) שעכשיו במיזרחי, בבינלאומי היום סמדר ברבר(=מזרחית), ובהפועלים קינן (=גם)...ויש את סווארי ועוד רבים...
    סגור
  • 2.
    תזור לעיראק. לכם היה טוב יותר שם וגם לנו. (ל"ת)
    בן גוריון 12/01/2012 18:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • בן גוריון בקבר חחח ואם אתה אשכנזי לא מכובד שא
    יגאל 12/01/2012 18:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שאומר לך לאן לחזור. לא סתם שונאים אותנו עירקית גאה משכילה ועשירה
    סגור
  • 1.
    היום נתתי הוראה להעביר קופו" ג בשווי מיליון וח
    חיים 12/01/2012 18:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וחצי ש" ח,לילין לפידות.שלמה הביא לאקסלנס הרבה לקוחות והרבה כבוד...וכך גם העברתי קופו" ג מאנליסט אליהם. היום לא אשקיע שם אגורה,כפויי טובה,סותמי פיות.אגב,אני אשכנזי.
    סגור
  • למר מעוז יש פה גדול ויכולת זעירה
    אתה אשכנזי צבוע 12/01/2012 19:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם העברת קופות גמל לילין לפידות זה מכיוון שהקופה הזו מובילה כבר כמה שנית בתוצאות. ואתה יודע למה? כי מעוז לא ניהל אותה.
    סגור
  • רק בשביל הרצון הטוב
    אני סקפטי 12/01/2012 19:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני אניח שיש לך שקל וחצי
    סגור
  • אתה בטח מצפה שילין לפידות יחטפו את הטאלנט שהת
    יד הפץ 12/01/2012 18:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פנה.אל תהיה בטוח,כולם יכרכרו סביבו.
    סגור