קיים גל עכור פופוליסטי על גבול ההסתה נגד המגזר העסקי בישראל

כך אמר באסיפה השנתית של איגוד החברות הציבוריות. עקיבא מוזס: "הרגולטורים נותנים רוח נגדית שמעכבת צמיחה ופיתוח"
שר האוצר, יובל שטייניץ (קרדיט: BizTV)
איגוד החברות הציבוריות קיים בצהרי יום חמישי את האסיפה השנתית הכללית שלו בסימן חגיגת 20 שנות פעילות במלון שרתון ת"א. האסיפה עסקה בין היתר בסוגית ועדת הריכוזיות ושימועי החברות הציבוריות בפני חברי הוועדה.

בין הנואמים באירוע היו שר האוצר, ד"ר יובל שטייניץ, יו"ר רשות ני"ע, פרופ' שמואל האוזר, יו"ר ועדת הכספים, ח"כ הרב משה גפני ויו"ר איגוד החברות הציבוריות ומנכ"ל כיל אשר עתיד לפרוש בקרוב, עקיבא מוזס. עוד השתתפו באירוע הם מנכ"לים ויו"רים של החברות הציבוריות בישראל ומנכ"ל האיגוד, גד סואן.

עקיבא מוזס, יו"ר האיגוד פתח את האירוע ואמר: "יש צורך באיזון בין אכיפה ורגולציה", הלין וטען כי הרגולטורים יוצרים רוח נגדית שמעכת צמיחה במקום שיתנו רוח גבית. בנוסף טען כי ההתיחסות למנהלים בארץ שונה ממקומות שונים בעולם והם נאלצים להתמודד עם תביעות יצוגיות שמשפיעה על תפקודם.

שר האוצר, יובל שטייניץ עלה אחריו ואמר כי "אין שום רצון לפגוש במגזר העסקי". לדבריו קיים גל עכור פופוליסטי על גבול ההסתה נגד המגזר העסקי בישראל שיחלוף כפי הוא התחיל. הוא ציין את עסקת התמלוגים וקציר המלח עם כיל כדוגמא להתנהלות הרצויה מבחינתו - הגעה להסכמה במקום כיפופי ידיים עם חברות.

שר האוצר ציין שני צעדים שנקטו השבוע ולהם השלכות נרחבות. ראשית החוק לחינוך חובה וחינם מגיל 3 שהוחלט כבר בעבר אך כעת ייצא אל הפועל. החוק השני נוגע לשקיפות והבקרה במערכת הביטחון "שיחסוך מיליארד שקלים החל מהשנה ושני מיליארד ויותר מהשנה הבאה".
תגובות לכתבה(17):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 15.
    ממש עכור= 250 מליון שקל שכר ותנאים למנכל זה
    אל אל 13/01/2012 10:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממש שכר מינימום.
    סגור
  • 14.
    הפופוליזם הוא סרטן בגוף המדינה והוא שולח
    גרורות לכל מקום 13/01/2012 09:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המצב כ" כ גרוע כאן כי יש כ" כ הרבה חוצפנים ויותר גרוע כ" כ הרבה מטומטמים שרצים אחר הסיסמאות הריקות עד כדי סיכון הבית הזה.
    סגור
  • 13.
    איפה הטיפש שגרם עם חוק גזלנסקי 10 מליארד ש" ח
    יש צדק 12/01/2012 22:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נזק למדינה?
    סגור
  • 12.
    אין גבול לצביעותך
    יש צדק 12/01/2012 22:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה והפרופסור התחלתם במהלך. הבאתם אוסף הזויים כמו שמה,שלי רבנים ופרזיטים שיתמכו בחוק ...אתה בושה למדינת ישראל
    סגור
  • 11.
    שטייניץ היקר.אתה מונתה ע" י הטייקונים כדי ש...
    שונרא 12/01/2012 18:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה מונתה ע" י הטייקונים כדי לשמור על האינטרסים שלהם בממשלה .אז השאלה שנשאלת האם אתה צריך לשמור על האינטרס הציבורי בתור נבחר ציבור או רק לקומץ טייקונים ?
    סגור
  • לא לפגוע בהם. גם ירצה להנות בקרוב. (ל"ת)
    אל אל 13/01/2012 10:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 10.
    שטנייץ
    רון 12/01/2012 17:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    על ראש הגנב בוער הקובע - שכחתה את ועדת שישנקי הרי אתה מסית יום יום נגד הטיקונים !!!!!!!!!!!!!!!!!
    סגור
  • 9.
    אתה התחלת את העליהום עליהם ובפרט על תשובה,עגל (ל"ת)
    לשטייניץ הנוכל 12/01/2012 16:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    שפך המים עם התינוק..כמו באנרגיה תמר
    ים 12/01/2012 15:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא יאומן ..נראה התנהלות שגורמת נזק במיליארדים..כמו למשל בהסתמכות על מיצרים בגז..וועדת ששינסקי.. במקום לפתח בעידוד הממשלה אוצר ומהר את תמר..היה נחסך לציבור נזק של כ10 מיליארד.. ומחירי החשמל והכל הקשור.. ואיש לא אחראי
    סגור
  • 7.
    שפך המים עם התינוק..כמו עם ששינסקי (ל"ת)
    ים 12/01/2012 15:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    שטייניץ, פופוליסט מס. 1 (ל"ת)
    פול 12/01/2012 15:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    שטייניץ אתה חזיר ואתה לא תסתום פיות יא דוחה (ל"ת)
    אל תסתום פיות 12/01/2012 15:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    שמע טוב
    גואל העם 12/01/2012 14:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה שלא יבדקו את נושא הרכישה במידע פנים? למה רשות נירות ערך לא מראה את פעולותיה? למה הכל במחשכים למה? למה כשהעיתונים מתריעים על שימוש במידע פנים ותופעות מוזרות אתם לא מראים שאתם חוקרים וכשמתקשרים אליכם אתם מסתתרים תחת סעיף שמתיר לכם להתנהל בחשאיות? אין אמון
    סגור
  • 3.
    בדקתם את התמונה ושמו של המופיע בה?... (ל"ת)
    גולש 12/01/2012 14:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    שטייניץ אתה בעצמך יצרת את הגל העכור
    על בטוח 12/01/2012 13:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יא דראק, זה התחיל בששינסקי ואתה אומר את זה בכוונה כדי להרתיח את האנשים. זבל כימי שכמוך
    סגור
  • אתה צודק במאה אחוז (ל"ת)
    הוא שותף בכיר 12/01/2012 13:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    שטייניץ זה הרגולטור אחי גדול (ל"ת)
    ארקדי 12/01/2012 12:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור