מכללת ספיר: "הצעד שננקט כנגד מר מעוז - פגיעה מהותית בפלורליזם"

הסערה סביב דברי מעוז נמשכת. המכללה הוציאה תגובה רישמית: "מגנים בחריפות פיטורי אדם על רקע דעות שהשמיע במסגרת דיון בכנס אקדמי". אלכס קומן: "לא ברור לי איזו סיבה יש להם לפטר אותו"
שלמה מעוז, צילום: Bizportal
קהילת שוק ההון בישראל ידעה אתמול את אחד הימים הסוערים אי פעם כאשר שלמה מעוז, הכלכלן הראשי של אקסלנס ומהדמויות הבולטות ביותר בתחום בשנים האחרונות מצא עצמו מפוטר מתפקידו, שעות ספורות לאחר שהחלו הכותרות הראשונות בעניין נאומו מכנס ספיר לצוץ באתרי החדשות.

טור דעה - פיטורי מעוז היו טעות, באקסלנס שכחו את הכלל מס' 1 בניהול משברים

זו הייתה הפעם השניה השבוע שמעוז עלה לכותרות שלא סביב נושאים כלכליים אלא סביב אמירות שנויות במחלוקת. ביום א' התכתש מעוז עם הפרשן יוסי פרנק שישב לצידו בלילה כלכלי בקרב מילים שעלה ביום שלמחרת לכותרות האתרים. ביום ד' שוב עלה מעוז לכותרות סביב אמירות קשות בעניין בנק לאומי, בית המשפט העליון, הקיבוצים והכל סביב סוגיית האשכנזים-מזרחיים.

בעבור בית ההשקעות אקסלנס, שם עובד מעוז מזה 11 שנים ככלכלן, הייתה זו אמירה אחת יותר מידי. בשעות הערב זומן מעוז לשיחת בירור וההודעה הרישמית נשלחה למערכות העיתונים בזו הלשון: "אקסלנס מודיעה כי לאור ההתבטאויות הגסות והאומללות, שלמה מעוז יסיים את כל תפקידו בבית ההשקעות. אקסלנס מתנצלת ומתנערת מאמירות אלו".

אלכס קומן, פרשן לילה כלכלי ומרצה במכללה האקדמית ת"א-יפו, התייחס אמש בשעת לילה מאוחרת בשיחה עם Bizportal לאירועים סביב פיטורי עמיתו. "נתחיל בזה ששלמה הוא אדם מקצועי ביותר בתחומו ושעל זה אין כל חולק. יש לו נקודה כואבת בעניין של אשכנזים-מזרחיים ויש גם את הפצע שקשור לבנק לאומי ולעובדה שלא התקבל להיות שם דירקטור וכנראה שלאומי פעל פה צורה לא תקינה למרות שדעתי האישית היא שזה לא היה צבע העור שלו שמנע את קבלת התפקיד."

"מבחינת אקסלנס, לא ברור לי איזו סיבה יש להם לפטר אותו שהרי הוא דיבר בקונטקסט אקדמי, הוא הביא נתונים ובאופן כללי אמר דברים שהמון אנשים מסכימים עליהם. הוא לא הסיט לאלימות או משהו כזה, הוא העלה תאוריה כמעט מקובלת. במקום אקסלנס הייתי מוציא הודעת התנערבות מדבריו ובזאת סוגר את העניין, הפיטורים היו צעד מיותר".

אלדד תמיר: "אפשר היה לעבור את המשבר הזה אחרת"

פרשן נוסף של לילה כלכלי הוא הבעלים של בית ההשקעות תמיר-פישמן. בשיחה עם Bizportal אמר היום תמיר כי "קודם כל צריך להגיד שמה שמעוז אמר זה ללא ספק בעייתי, בא אדם ומאשים חצי מדינה בגזענות - זו אמירה חמורה מאוד שמבחינת אקסלנס ברור שאי אפשר לעבור עליה לסדר היום. עם זאת, נוצר פה משבר ואני לא מאמין שמשבר פותרים תוך כמה שעות. ניתן היה לעבור את זה טוב יותר, אולי ע"י התנצלות משותפת וזאת כמובן במידה ומעוז מסכים להתנצלות שכזו."

בשיחת טלפון אמר אמש מעוז ל-Bizportal כי "עדיין לא ראיתי את הכותרות באתרים, קראו לי לבירור ואני מקווה שהדברים יובהרו ויסתדרו. ככלכלן במשך 11 שנים תרומתי לאקסלנס הייתה אדירה ומבחינתי כרגע לא קרה כלום". לכתבה המלאה

מכללת ספיר: "מגנים בחריפות פיטורי אדם על רקע דעות שהשמיע במסגרת דיון בכנס אקדמי"

תגובת מכללת ספיר, בה אמר מעוז את הדברים שחוללו את הסערה: "אמש, בעקבות דבריו במהלך דיון בכנס במכללה האקדמית ספיר שעסק במחאה החברתית, פוטר מר שלמה מעוז מעבודתו בבית ההשקעות אקסלנס נשואה".

"ספיר מגנה בחריפות פיטורי אדם על רקע דעות שהשמיע במסגרת דיון בכנס אקדמי. חופש הבעת הדעה הוא ערך יסוד באקדמיה ובזכויות הפרט. חלק מהדעות שהושמעו על ידי מר מעוז אינן ערבות לאוזניים ובודאי שהמכללה אינה מזדהה עם רובן, אולם אנו עומדים בתוקף על זכותו של אדם להביע את עמדותיו מעל במה אקדמית מבלי שישלם על כך בפרנסתו."

"כנס ספיר על פולטיקה אחרת מהווה במה חשובה להחלפת דעות וויכוח על נושאים העומדים על סדר היום במדינת ישראל. הוא מאפשר לאנשי אקדמיה כלכלה וחברה לקיים דיון מעמיק ורציני בנושאי מדיניות מתוך מטרה לאפשר ברור נוקב בסוגיות שעלו במהלך המחאה החברתית. אנו רואים בצעד שננקט כנגד מר מעוז פגיעה מהותית בפלורליזם שהחברה הדמוקרטית אינה יכולה לסבול."
תגובות לכתבה(342):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 250.
    עוז תכנס ותחשב על זה
    מזרחי 15/01/2012 08:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעוז בעצמו גזען ומסית,עצם העובדה שהוא מציין צבע עור ולא מביא עובדות ברורות ,שמעתי את נאומו ואני קובע בצורה ברורה שאקסלנס עשה נכון,אני מקווה שמעוז יביע התנצלות לכל מי שנפגע מדבריו
    סגור
  • 249.
    פלורליזם ? תחזיקו אותי שאני לא אפול מרוב צחוק
    יוסף 15/01/2012 08:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם הראלי שהוא הבטיח בטלויזיה היה " פלורליזם" ? האיש אוהב להתבטא אבל שוכח ש" החיים והמוות ביד הלשון" ! ...כן וגם התאווה לפירסום...
    סגור
  • 248.
    האיש פשוט מתעב אשכנזים,וגזענות מקומה בבית (ל"ת)
    ירון 15/01/2012 07:44
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 247.
    איך הוא מעז לפגוע בקדושת הפליית המזרחים (ל"ת)
    ההגמוניה האשכנזית 15/01/2012 02:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 246.
    מי זה מעוז שיפלג שחור לבן בושה
    ים 15/01/2012 00:12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מזמן המשפחות מעורבות כיום אשכנזים ספרדים..וכך הילדים שנולדים.. בושה שמנסים להשתמש בלבן שחור.. ופגיע במיליון מפגינים..שהם גם מזרחיים וגם חילוניים ובכלל אין הבדל בתפקידים כיום כולל מזרחיים..כולל נשיאים..שרים חברי כנסת..פרופסורים וכו.. ויש מזרחיים ויש אשכנזים שלא זוכים בתפקידים.. אז מה עם לא קיבל תפקיד בבנק לאומי.. זה סיבה לפלג.. מי זה בכלל המעוז הזה שיפלג העם..
    סגור
  • 245.
    ראיתי את ההרצאה האיש ענק ההפסד לא שלו
    עמוס ח 14/01/2012 22:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא שם את הכול על השולחן את האמת במעמדו צריך אומץ.אני בגיל מעל 50 ראיתי הכול מה שהוא אמר .
    סגור
  • 244.
    שלמה מעוז - מצשוגע לדבר אחד...!
    רן 14/01/2012 18:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם בחסות של כינוס אקדמי - עם כל הפלורליזם - זה לא נכון לתת לכל אדם במה להסתה כנגד ציבור שכל חטאו הוא שצבע עורו לבן ואשא בעבר (במחצית הראשונה של המאה ה-20 הקדים והגיע לארץ ונלחם להקמתה כדי ששלמה מעוז וחבריו יוכלו להגיע לכאן ולהקים את ביתם וגם את גולת הכותרת של המפעל הציוני - מדינת ישראל. קשה למצא את הסיבות לדעה שגיבש לעצמו מר ש. מעוז על חלק מהאוכלוסיה בישראל זה כנראה עניין לעוסקים ברפואת הנפש, אבל כדאי שבצד העיסוק למצוא לעצמו ג' וב חדש שיפנה לקופ" ח (לא של אשכנזים שהוא מתעב) ויבקש מהם עזרה.
    סגור
  • שלמה מעוז
    תשובה לרן 15/01/2012 00:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה בדיוק הענין , האם רק אנשים בעלי צבע מיוחד נלחמו להקמתה של מדינה זו או שזה גם חלק משכתוב ההיסטוריה הלא רחוקה ? או שזו גזענות והיתנשאות ? אדם מותר לו לדבר בכל פורם !! ומה גם שזו אמת ! ! !!
    סגור
  • 243.
    רגע רגע בואו נעשה סדר רומני זה לא אשכנזי =
    פולני 14/01/2012 16:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלוחים של אירופה
    סגור
  • 242.
    אקסלנס
    צדוק 14/01/2012 13:13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא אעבוד איתם !
    סגור
  • טען עוד
  • 241.
    מעוז צודק בעניין הקצאת קרקעות לבני קיבוצים
    אורן 14/01/2012 12:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלמה מעוז צודק בעניין הקצאת הקרקעות לבנים חוזרים / ממשיכים. מדוע אין שיווין בין אזרחי המדינה ?! מדוע בני מושבים וקיבוצים מקבלים קרקעות בחינם ?! זה לא הוגן ולא צודק ! צריך לפתוח את הנושא לדיון ציבורי שיגיע לבג" צ ולכנסת וליצור מנגנון הוגן ושוויוני בין כל אזרחי המדינה. במה דברים אמורים ? ניקח למשל דירה במרכז שעלותה כ- 1.5 מליון שקל.עלות הבניה היא כחצי מיליון ₪ עלות הקרקע היא כמיליון ₪ . אילו היו מקבלים את הקרקע בחינם, כמו בקיבוצים והמושבים, עלות הדירה הייתה כחצי מיליון ₪ - יש פער של מיליון ₪ ! המדינה נתנה " כרטיס פיס זוכה" במתנה לאוכלוסיה מסוימת. למה שלא כל אזרחי מדינת ישראל ייהנו בצורה שיוונית והוגנת ? הגיע הזמן שיפנו לבג" צ על מנת ליצור מנגנון שיווני וצודק לחלוקת קרקעות. הגיע הזמן שחברי כנסת ישנו את חוקי המשחק.
    סגור
  • 240.
    למה לא מדברים על בנק דיסקונט שם רק מיזרחיים
    דוידי 14/01/2012 11:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דירקטוריון בנק דיסקונט רק מיזרחיים אשכנזים שם לא מתקבלים
    סגור
  • 239.
    שיתכבד ויעבור לאקדמיה
    co007 14/01/2012 09:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    משום מה חיפש את הדרך לעולם הפיננסי דרך בתי השקעות. בסופו של דבר כול משבר הציבור אוכל אותה בעקבות נפילת בתי ההשקעות. משום מה על זה לא דיבר. כן לא יצא נגד בעל הבית שלו המחזיק בנכסים פיננסים ובנכסים ראלים. בנוסף מה חשב שלכול מקום שהציג מועמדות חיבים לקבל אותו אחרת יתהפך העולם. תרגע פרו' מעוז אתה לא היחידי במגרש. ישנם עוד מספיק שחקנים שיכולים לתפוס את מקומך.
    סגור
  • 238.
    פיטוריו הם נטולי כל חוקיות אלא כאקט גזעני של
    מוני יקים אנטיציוני 14/01/2012 09:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סתימת פיות לכל מי שיעיז לחשוף את האמת על הגזענות האשכנזית הניפשעת.
    סגור
  • 237.
    שומו שמיים-אמר את כל האמת!!! (ל"ת)
    ספרדי כפול 14/01/2012 09:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 236.
    מכללת ספיר הנאורה, לכו לקיבינימט עם הצביעות ! (ל"ת)
    דוד 14/01/2012 05:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 235.
    הופעת התיקון באולפן שישי רק הגעילה יותר
    לבן בלי רגשי נחיתות 13/01/2012 21:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הקול והמראה שלך מעוז , דוחים מתמיד . אני שונא אנשים כמוך יותר משאני שונא ערבים (למרות הדמיון ) וזה בגלל שמינקות וטיפשות הוריכם אתם שונאים אותנו האשכנזים . לכו ללמוד ולעבוד קשה , במקום לעשוק את המדינה ולסלסל .
    סגור
  • 234.
    מכללת ספיר - התבלבלתם
    כלכלן 13/01/2012 20:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא מכללת ספיר , אין זה פלורליזם , דבריו של שלמה מעוז הם טמטום בהתגלמותו , וכמכללה הרוצה אולי לכבד את עצמה , כדאי שתחשבו ולו מעט. אם אתם טוענים שדבריו הם פלוריזם אזי גם פיטוריו , בראייה הפוכה לדעתכם, הם פלורליזם. מותר לחברת השקעות להביע את דעתה , והיא עשתה זו - דעתה של חברת ההשקעות היא בפיטוריו , פלוריזם במיטבו , לא רק כשזה על-פי דעתכם. יש גם דעות אחרות ורק אולי...אולי (אחרי שתחשבו פעם שנייה ושלישית) , אולי תסכימו כי דבריו של מעוז הם בעצם הסתה , ממש כך כנגד האליטה האשכנזית - חשבתם על כך ? הוא פשוט מסית !!!!!!!!!!!!!!!
    סגור
  • 233.
    הצעה למעוז
    גיל 13/01/2012 19:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעוז תחבור לשס ולמה ? כשבאתי לארץ כעולה הייתי ילד וכמובן נאיבי אני זוכר שכל נסיון התארגנות מפלגתית הובסה הן בתעמולה והן בכוח ממשי , כיום בחשיבה לאחור אני מבין שלא האידיאולוגיה שיחקה אצל הותיקים מקימי המדינה אלא הפחד לאבד את השילטון וההון מידם ועד היום הנוסחה הזו לא השתנתה ולכן חבל לשחק לידם בהכרזות ישנות כמו שויון וכדומה כי זה לא יעבוד אלא להצטרף ולחזק מיפלגה קיימת כמו ש" ס למרות שאני לא דתי והיא תשיג עמדות כח והון לסקטור שלה כי היא תשמש לשון מאזניים למייסדים שלא רוצים להפסיד משליטתם בהון ובשלטון וכן מוכנים להתפשר הפעם לסקטור שנלחמו בו וניטרלו אותו בעבר ובכך הוא יפוצה ויתקדם ויצמח עד לשיויון המיוחל ולשלמה מעוז חבל על המילים שאתה משדר ואל תהיה דון קישוט , לך ותצטרף לש" ס ותראה שזה עובד
    סגור
  • 232.
    לך הבית מעוז! (ל"ת)
    פה של ג' ורה 13/01/2012 19:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 231.
    מעוז- העם איתך (ל"ת)
    דוד 13/01/2012 19:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 230.
    פיטורי שלמה מעוז מוגזמת כמו העמלות !!!
    אברשקלה 13/01/2012 17:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא אהבתי דברי שלמה מעוז ...!!! חוץ מאהבתי ( שלא שייכת לענין ) שלמה מעוז בעייני ראוי להערכה כבוד " ועבודה" !!! זה שפיטר את שלמה צריך לדעתי ליתת דין וחשבון על מעשהו . אמר מר קומן שסטטיסטית יבדקו היכן עומדת אמירתו של מר שלמה מעוז . אני מקוה שהנזק של " המפטר" יעלה על התועלת... באשר לי שמחתי לדעת שמר מעוז ימשיך לחוות דעתו וחשיבתו המאד מאד מוערכת בערוץ 10 בלילה כלכלי ...רבים טובים ממתינים לשמוע התוכנית בשעה מאוחרת ...... לידיעת החברה המפטרת...שלמה מעוז הוא הדמות לה אני למשל מצפה יותר מאשר לשאר ....( אוי ואווי לי ,,,שכחץתי אם שכנזים הם ,,מעורבים ..או סתם " פושטים" כמוני.
    סגור
  • 229.
    מעוז כמה שאתה טיפש, יתכן ואתה צודק
    אחת שמבינה 13/01/2012 17:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבל לפעמים עדיף להיות חכם מאשר צודק ולקחת בחשבון איזה נזק עלול להגרם לך ממה שתגיד. מרגלית צנעני התבטאה נגד המחאה החברתית וחזרה בה מיד כי הבינה שעמדתה עלולה לסכן את המשך הקריירה שלה, ואני בטוחה שהיו עוד זמרים נגד המחאה הזאת וחששו להביע עמדתם והם צודקים, עדיף להיות חכמים מאשר צודקים.
    סגור
  • 228.
    דיבר בסגנון שוק ולא שוק ההון....
    לא מצחיק אותי 13/01/2012 17:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עוד מזרחי שחושב שלאשכנזים יש חיים יותר טובים.לא הארבע דורות שלי פה ולא עיני הכחולות ושירותי הקרבי לא עזרו לי בגרוש יא בכיין דמגוג.
    סגור
  • 227.
    שלטון הפחד וההבטחה מקצצים כל ראש של פרענק
    מוני יקים אנטיציוני 13/01/2012 16:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שמתקומם ומביע דעה מחוץ למסלול הירוק וככה כל עם ישראל הולך בתלם ומצביע למפלגות אשכנזיות שמקימות קואליציה שמתכננת מדיניות שכל מטרותיה הן נישול הפלסטינים מאדמותיהם וניחשול הפרענקים להפיכתם לפודלים עבדים. אף אשכנזי לא יכול לטעון לא ראיתי לא שמעתי כולם כאחדשותפים למעשה הפשע הזה. כל הכבוד לשלמה מעוז שהרים את נס המרד.
    סגור
  • 226.
    זו לא דעה זו גזענות ושנאת אשכנזים של אדם נחות
    א. מר 13/01/2012 16:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אפילו שהדרעק הזה שוחה כנראה בים של כסף הריח נשאר אותו ריח
    סגור
  • 225.
    מפטר את אקסלנט לנצח מהתיק שלי !!
    משיח 13/01/2012 15:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המחאה שלי לנוכח ההתנהגות המנשאת והברברית של אקסלנט - היא פשוט להוציא את כל ההון שלי מהחברה הזו , חברה שמתנהלת בצורה סטלינסטית מקומה אינה ביננו
    סגור
  • אחרי פיטורי הגזען כל התיק לאקסלנט (ל"ת)
    יעקב 13/01/2012 17:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 224.
    להוציא את הכספים משם ומהר זה מה שאני אעשה (ל"ת)
    משקיע 13/01/2012 15:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 223.
    זאת אולי פגיע בפלורליזם,
    אברהם 13/01/2012 15:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבל שלמה פגע בהכללה בציבור שלא אשם וכל רגשותו וחייב לשלם על כך
    סגור
  • 222.
    מעוז-אתה לא השיחח' סאלאח
    אלי 13/01/2012 15:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מדוע כאשר השייח' ראאד סאלאח , מנהיג הפלג הצפוני של התנועה האיסלמית בישראל נואם באוניברסיטת חיפה לא מפטרים את הדיקן של האוניברסיטה שנתן לו אישור לכך?מסיתים לרצח והתקוממות כן ובעלי דיעה אחרת לא???ומי הם המשקיעים של אקסלנס?אולי " אשכנזים" עשירים ולכן אקבלנב פיטרו את מעוז.
    סגור
  • 221.
    הרבה לקוחות יעזבו את אכסלנס
    אריק @ מעוז אדם טוב 13/01/2012 15:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אדם כזה כמו שלומה מעוז שמפוטר בגלל אמירות מזרחיים שהם צודקים ומוצדקים בכל מילה ומילה . חברת אכסלנס החליטה לפטר אדם בשם שלומה מעוז שהו אחד הכלכלנים הבכירים והמקצוענים שיש במשק הישראלי . אני בטוח שאכסלנס עוד יתנצלו ויחזירו אותו לעבודה ואים לא אז הם יפסידו בגדול ! ! !
    סגור
  • 220.
    אקסלנס צודקים
    לפטר ומיד 13/01/2012 14:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא בא לשם כנציג של חברת השקעות ולא כאדם פרטי . יש לו לא מעט מקומות ליילל על הפלייה אך לא תחת ה" מדים" אקסלנס
    סגור
  • 219.
    איך יראה העולם ב- 2012 בלי מעוז באקסלנס ?
    ניב 13/01/2012 14:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את מי הוא בכלל מעניין ? זכותה של אקסלנס בשם הפלורליזם להחליט מי עובד אצלה ומי לא . בעיני ההחלטה טובה . האיש שחצן וחדור בהערכת ערך עצמו . אחד שמרויח בישיבת דירקטוריון כיל 4000 ש" ח לשעה וזה לא מספיק לו . מלכלך על מי בנק לאומי שלא מינה אותו לדירקטוריון אצלו ויש לו גם מה להגיד על המקום בו צריכה להתחיל המחאה החברתית . הצנע לכת מעוז ואל תשכח בבוקר לקחת את התרופה הנכונה . .
    סגור
  • 218.
    שיחנק לו עם כל הספרדים (ל"ת)
    אשכנזי לא בכיין 13/01/2012 14:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 217.
    אפילו השלג לבן!!!!! (ל"ת)
    הטייקון הבכיין 13/01/2012 14:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 216.
    מעוז לא צודק !!
    ישראלי 13/01/2012 13:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני ממוצא ספרדי בנותי נשואות לבחורים ממוצא אשכנזי,נכדי הם ישראלים! למה מעוז צריך לפתוח מחדש בסיפורי היסטוריה?מעוז הצליח לא בחייו למרות כל הסיפורים שלו,מה הוא רוצא לומר?בקשר לביקורת שלו להפגנות צדק חברתי,מה הבעיה שלו?האם יש מונופול לדרישת צדק חברתי לאנשים ממוצא ספרדי?לחברה הישראלים כמו בנותי יש בעיה עם המצב היום אז על מה הוא מלין? לדעתי הבחור יצא מדעתו,אלא אם כן יש לו שאיפות פוליטיות ולפיכך הכל כשר בעיניו,זה חמור מאד ! על זה מגיע לו הפיטורים ,אני הייתי מכנס אותו גם לבית סוהר בגין פגיעה חמורה במדינה וגזענות!! מענין שלא אמר דבר על היחס המשפיל ביחס לאתיופים.
    סגור
  • 215.
    מעניין אם טיבי יגיד בכנס אקדמי שישראל נאצית..
    גב לס (לא לסבית) 13/01/2012 11:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ..אם גם אז חבורת מלחכי הפינכה הייתה מיללת שמדובר על חופש הביטוי ועל פלורליזם.
    סגור
  • 214.
    אקסלנס בענין מעוז
    ד" ר מוטי 13/01/2012 10:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    החיפזון בתגובת בית ההשקעות אקסלנס מעיד על קוצר רוח ומחשבה. ואם כך מתקבלות שם ההחלטות, מן הראוי להדיר רגלינו מהשקעה בחברה.
    סגור
  • 213.
    מגיע לו פרס ישראל על האומץ
    מעוז גיבור ישראל 13/01/2012 07:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל מלה אמת והוא ראוי לפרס אני מציע שילך להקים מפלגה של חופש הדיבור וייצוג הספרדים החילוניים הוא יקח מקום ראשון מצדיע לך גיבור ישראל אני מכיר מקרוב את הפשעים של האשכנזים .
    סגור
  • מגיע לו פרס צינור דוד,חתיכת גזען (ל"ת)
    xx 13/01/2012 17:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 212.
    להשאיר רק לבנים בבית ההשקעות באקסלנס נשואה (ל"ת)
    רן - על בית השקעות 12/01/2012 21:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 211.
    שלמה צודק! הקיבוצים והמושבים גזלו את האדמות .
    שודדים 12/01/2012 20:23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    האדמות לא שייכים לקיבוצים והמושבים,האדמות נתנו להם לצורך חקלאות בלבד. אם הם לא משתמשים באדמות לצורך חקלאות בילבד, הם צריכים להחזיר את האדמות למדינה.
    סגור
  • 210.
    עזיז הרגיש בדרום שהוא בבית
    פרנק פרך 12/01/2012 19:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ואז שיחרר ארס שיושב אצלו שנים אין ספק ש עזיז הוציא את תיסכולו מה לעשות עזיז אדם מוכשר אבל.... לא אחד שנעים לעבוד איתו לא צבע העור והמוצא קובעים אלא האדם עצמו
    סגור
  • 209.
    מעוז,גבר אמיתי אמר אמת, אם היה לי כסף באקסלנס
    מוטי 12/01/2012 18:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הייתי פודה אותו היום, אשכנזים צבועים לא יכולים להודות במילים אמיתיות שיצאו מגרונו של אדם שרואה דברים כמו רב הציבור, איפה התקשורת זו לא השתקה!!!!
    סגור
  • 208.
    התממות
    שמעון 12/01/2012 18:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נא לא להתמם.אקסלנס תלויה בלקוחותיה ולכן אינה יכולה להתעלם מדברים שפוגעים בלקוחות.בנוסף,מעוז הפגין שנאה אצורה ברמה כה גבוהה שהיא בודאי משפיעה על שיקול דעתו בבואו לייעץ.
    סגור
  • 207.
    מעוז חי בסרט. אני מכיר כלכלן ד" ר צנוע.
    זחש 12/01/2012 18:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חבר שלי דר לכלכלה בעל שם עולמי.בן גילו של מעוז.מתפרנס מייגע כפיו בלי שמישהו מינה אותו לדירקטריון כל שהוא.או קיבל טובת הנאה כלשהי .ובקרה הוא ממוצא אשכנזי. אגב יכול גם ללמד את מעוז פרקים בכלכלה.למרות שראיתי את מעוז משתלח באנשי כלכלה .ללא רחם ונימוס.היה צנוע .צא לפנסיה ותהנה מהמיליונים שהרווחת.השנאה לא תוביל אותך לשום מקום.מה גם שלרוב אתה לא צודק.
    סגור
  • 206.
    ימים יגידו ואז תבינו שטעיתם בפיטורים המוחצנים (ל"ת)
    אקסלנס אקסלנס 12/01/2012 17:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 205.
    אדם חסר השכלה כלכלן ראשי של אקסלנס
    רוני 12/01/2012 17:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בזכות מה? יש לו קר תואר ראשון מאונברסיטה עברית והוא גם למד בבית ספר לכלכלה בלונדון וקיבל איזה הסמכה. לאנליסט בכיר אין אפילו תואר שני. הוא סתם ליצן בדרן וקשקשן חסר אחריאות. ברגע שהוא לכלך על בנק לאומי יציק תשובה פיטר אותו. רק חבל שבלי שימוע מסודרת. מעוז בן אדם ששינא וקינה העבירה אותו על דעתו ולא ראוי להיות בתפקיד בכיר. עכשיו הוא יכול לפתוח בית השקעות למזרחים בלבד או לרוץ לכנסת. לגבי גזענות - אין גזענות בארץ, חוץ מגזענות מזרחים בקרית מלאחי נגד אתיופים. יש רק פרוטקציה ונפוטיזם והרבה מאוד.
    סגור
  • 204.
    העשיר שהוא עני.פצצת שנאה.שר תעמלה ערבי.
    זחש 12/01/2012 17:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שמעתי אותו וחשבתי שזה תעמולה של אירן נגד ישראל.השנאה של האדם העבירה אותו על דעתו.יורה לכל עבר ובדרך כלל גם לא מבוסס וללא צדק.כנראה שהאדם חושב שהוא גאון ומקופח.לפי דעתי הוא מגלומן ,רווי ארס אשר מסוכן לחברה ולכלכלה בישראל.אם הוא היה היום בתחילת דרכו אף אחד לא היה מעסיק אותו גם שס הייתה נזהרת ממנו.שיצא לפנסיה ויחיה בשקט עט המיליונים שהרוויח בהבל פיו.ואז יעשה טוה לנו ולחברה בישראל. כי אויבים לא חסר לנו.
    סגור
  • 203.
    גינית שילמת
    רינה 12/01/2012 17:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דיברת אכלת אותה יש מחיר לחוסר מחשבה. למען יראו ויראו חייבים לפטר אותו זוהי דעתי.
    סגור
  • 202.
    אין שום הצדקה לדיבורים
    ורד 12/01/2012 17:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שום תירוץ לא יעזור לא מדברים על קהלים בשום אופן גם לא כשעולה החומוס
    סגור
  • 201.
    טוב שיעוף
    יוסי 12/01/2012 17:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כולם מגינים עליו, ,גייס כזו אמפטיה, כולה גאוותן , שמעד , מה הרלוונטיות של המוצא שלו
    סגור
  • 200.
    אין קשר לצודק או לא - הוא פגע בציבור שלם
    ירון 12/01/2012 16:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ואני בתוכם, האמן לי אדון שלמה שלא קיבלתי דבר בחינם למרות שאני אשכנזי פולני, עובד מלפני צבא כולל את כול הרגילות שלי, לא זכיתי לאפליה מתקנת, לא בכיתי שלא קיבלו אותי במקומות עבודה , בקיצור אדוני לו היית נשאר באקסלנס אני הייתי עוזב כי פשוט אתה שכחת שאתה גם אמור לייצג את האינטרסים שלי ולפתע התברר לי שאתה פשוט מתעב אותי
    סגור
  • 199.
    גזענות מפוצצת
    רובי 12/01/2012 16:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הגזענות של מעוז מכוסה בהתמסכנות עדתית וזה מגעיל, אתה גזען תעמוד ותודה בכך.
    סגור
  • 198.
    עבד כי יימלוך!!!!!!! (ל"ת)
    עבד כי יימלוך!!!!!!! 12/01/2012 16:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 197.
    לעולם לא אעבוד עם סותמי פיות (ל"ת)
    צביקה 12/01/2012 16:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 196.
    העם עם שלמה מעוז
    אחד העם 12/01/2012 15:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מנכל אקסלנס הביתה דוד ברוך.אתה מונע מפפוליזם זול לך הביתה
    סגור
  • 195.
    שינסע לפראך לאנד יטפלו בו יותר טוב ...
    חםפןו 12/01/2012 15:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השתן עלה לו לראש...המקופח....
    סגור
  • 194.
    מי שפיטר אותו הוכיח שמה שמעוז אמר זאת האמת! (ל"ת)
    אזרח שאכפת לו 12/01/2012 15:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 193.
    קורא לו לרוץ לכנסת-סוף סוף יהיה ח" כ שאומר אמת (ל"ת)
    אזרח שאכפת לו 12/01/2012 15:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 192.
    גם פיני גרשון דיבר במכללה על כושים
    khg 12/01/2012 15:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ופיטרו אותו ממכבי
    סגור
  • 191.
    כי אשכנזים מותר לקלל (ל"ת)
    khg 12/01/2012 15:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 190.
    שלמה מעוז הוא גזען בלתי נלאה!
    לבן 12/01/2012 15:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין זו הפעם הראשונה שאני שומע אדם זה מתבטא בצורה גזענית שכזו כנגד עדות אשכנז, אם היה זה אדם " לבן" קרי אשכנזי, המתבטא כך כנגד עדות המזרח, מה היו אומרים אז כל יפי הנפש שפתאום חופש הביטוי כל כך ראוי בעיניהם?! טוב עשו אקסלנס שפיטרו אותו ויפה שעה אחת קודם. אני מקווה שמשטרת ישראל תשכיל לפתוח נגדו בחקירה בגין הסתה גזענית.
    סגור
  • 189.
    לכל מי שחושב ששיטת ההשתקה הבולשביקית עובדת.
    ישראלי 12/01/2012 14:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני אולי אמור להיות ממחנה " הלבנים" אבל אולי בגלל שיש בי טיפת דם מעורבת או בגלל שלדעתי גדלתי בריא בנפשי, אני פוסל את המחנה האלים החולה של האנשים האולי " לבנים" שמתנגדים לשיוויון הזדמניות אמיתי של כל האוכלוסייה הישראלית. אני באופן ברור מעדיף ששלמה ויוסי יפקחו את עיני (בכח או בעדינות?) מאשר ילדי יוקיעו אותי בצדק בזמן הקרוב. אני מעדיף פחות כסף ויותר בריאות חברתית. זה לדעתי ההבדל בין חיים ומוות של חברה. ומי שלא מאמין שיביט וילמד על הסגנון והמאורעות שהביאו למלחמת העולם השנייה, לפני כ60 שנה וינסה לדמיין את מאזן הכוחות בעוד 60 שנה. מוסרית אני עם שלמה מעוז
    סגור
  • 188.
    תתבישו
    אמיר 12/01/2012 14:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תתבישו לכם כך מתנהגים גם אם אמר ואמר דברים נכונים ועצם העובדה שפעלתם כפי שפעלתם אז אתם מאשרים את מה אמר נכון אני מוציא את חשכונותי אצלכם ועובר בית השקעות אחר אני לא מעונין לעבוד עם אנשים שכמותכם
    סגור
  • 187.
    לא דעה אמר " אלא ניתוח מצב"
    shalom 12/01/2012 14:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלמה מעוז אמר בנאומו " מה הרקע לבעיה, מתוך הנתונים שיש לכול...ם, הוא לא המציא דבר (כל שכן מותר לו להביע עמדה) - מה שקסלנד עשתה זה סתימת פיות ועל זה אני אשמח לא להתקרב אלהם כל שכן אני אוצי את התיק שלי מהם בפרט לאן שילך מעוז אני אחריו
    סגור
  • 186.
    מעוז איבד כושר שיפוט
    מזרחי ממוצע 12/01/2012 14:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין כאן קייס של מזרחיים אטו אחרים. האיש סובל מארוע נפשי ככל הנראה. תוקפנות שהיא מאניה.
    סגור
  • 185.
    יועץ כלכלי מסית גזענות בבמות פומביות בושה !!!
    תתביישו מהפרשן גזעני 12/01/2012 14:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חרפה לעיתונות והטלויזיה לתת במה לדמות אקדמאי וציבורי ללמד גסות שפה והסתת גזענות ב-2012 במקום לסמל דוגמא לתפארת חינוכית לחברה הישראלית הצעירה ...הוא מסיתן עם רגשי נחיתות שצריך להיכנס לפנסיה ודחוף פסיכיאטר !!!
    סגור
  • 184.
    שימו לב כמה גזענים יש פה שמנסים להגן עליו....
    בן אור 12/01/2012 14:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזה מסכנים " מקופחים" דפוקים שגרו במעברות ונדפקו ע" י הלבנים...אמה מה? היום הם דופקים אתיופים בקרית מלאכי ואונסים פקידות...אה כן ע" י הנשיא הפרסי המקופח... פחחחחח... לכו תחפשו מה לעשות ותעזבו אותנו כאן לבד, מספיק צרות יש לישראל לא צריך גם אתכם...יללה בררה!
    סגור
  • 183.
    גזענות
    פייסנו 12/01/2012 13:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    *בארה" ב האשימו את 80% בגזענות ואז השמיים לא נפלו והלכו לתיקון, הרוב. שלכם באהבה
    סגור
  • גזענות לשמה (ל"ת)
    עמי 12/01/2012 14:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 182.
    לקורמורן 235
    שני 12/01/2012 13:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מותר לך לדייק זה היה בקרית מלאכי ולא בקרית גת
    סגור
  • 181.
    איפה חופש הביטוי-התנפלות עליו אומרת שהוא צדק!
    אבי קול 12/01/2012 13:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צביעות-קיימת במדינה וגזענות גם קיימת וחופש הביטוי רק לשמאל...פיטורין וההתנפלות על אדם שאמר את דעתו אומרת שהוא צדק על כל מילה ש=" הגזע העליון האשכנזי" שולט וכל מילה נגדו מיד תגובה - ברק כראש ממשלת המערך ביקש סליחה...וכרגע רוסיה...אומרת לאיתיופים שיגידו תודה...ולי נמאס מכל הצביעות של האנשים ה-" יפים" תזכרו מה קרה למדינה שרצתה להשליט גזע עליון וגזענות...העם היהודי סבל מזה והיום שולטת בו רוע רעה של גזענות וחשיבה על הגזע הלבן...תשמעו מה אומרים היום בתקשורת...מפלגת העבודה שולטים הלבנים גם במרצ...ועוד ועוד...מי שלא סבל מגזענות לא יודע מה זה ורוב התוקפים שכחו ממה ההורים שלהם סבלו...תרדו מהעץ הבחור צודק...תוכיחו שהוא לא צודק ולפני כן תמחקו את פרצוף הצביעות.
    סגור
  • 180.
    הגזענות תשאר לנצח
    שלי 12/01/2012 13:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כשמעוז אמר להשקיע בארצות הברית יש אנשים שלא האמינו הוא בטח ידע שכאן מי שולט בבורסה אלו שחקני המע" וף שמנסים בכוח והצליחו יפה מאוד לגנוב את כספי הציבור לרשות ניירות ערך לא ממש אכפת בי הם מקבלים עמלות שמנות הציבור פרייר וגם תעודות הסל של אקסלנס לא באים בכלל לידי ביטוי להיפך אין להם שום ערך
    סגור
  • 179.
    אקסלנס סותמים פיות של מזרחים
    אלון 12/01/2012 13:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האם אקסלנס סותמים פיות של מזרחים. גם לומר את דעתנו אסור? אני מעביר את ניהול קופת הגמל שלי לחברה ראויה יותר
    סגור
  • אל תעבוד עם אשכנזים, רק עם מזרחיים
    רעיון טוב 12/01/2012 17:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ואת המשכורת שלך שישלמו מזרחיים, פרזיטים דפוקים
    סגור
  • 178.
    סיבת תגובת נשואה
    אליהו 12/01/2012 13:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מר קומן היקר . מר מעוז פגע בשמה ובמוניטין הפגוע גם כך של אנליסט נשואה ׳ הבאר שממנה הוא שותה׳ בכדי להפסיק את הפגיעה ולמזער אותה עושה אנליסט כיכולת. האם זה ברור .
    סגור
  • 177.
    תיק פלילי על גיזנות. (ל"ת)
    maveric 12/01/2012 13:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 176.
    מעוז אין לך על מה להתנצל!!!! (ל"ת)
    הסוכן 12/01/2012 13:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 175.
    הזדמנות
    ישר 12/01/2012 13:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעוז הוא הסנונית הראשונה כמובן שישנם בקעים בחברה הישראלית הפערים בלתי נסבלים מחכים לקורבן שיצית את עצמו דרך הגב תחזירו את הכסף התיק הוא לא הפקר היום ישנה שקיפות וידוע לאן הכסף נותב....
    סגור
  • 174.
    ראשית מעוז איתך-האמת הוא עוף מוזר מול האשכנזי
    ראל0520000 12/01/2012 13:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כשהוא מדבר איאפשר להיתעלם ספרדי עירקי גאה .הוא לא משוכנז כול הכבוד לך מעוז תלמד אותם לפני 4 חודשים אמרתה תיקון כל האשכנזים אמרו קטסטרופה קרבה .אנחנו איתך
    סגור
  • 173.
    מושכים את הכסף מאקסלנס מעבירים אותם למקום אחר (ל"ת)
    כול המזרחיים חצי עם 12/01/2012 13:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 172.
    ישראלית גהה בכלכלן הראשי שלמה מעוז
    ישראלית 12/01/2012 12:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כגוש אחד,כל חבריי בשוק ההון לנטרל ולנקות את התיקים האישיים ממניות אקסלנס . לא ברור מדוע אסור לאזרח המדינה להביע את דעתו. שהם לכל הדעות נכונות מאוד,אבל אל לנו לפרסם אותם, שזה לא יקלקל להם את התאבון הגדול לגזל הנורא.
    סגור
  • גהה??? במה את כל כך גהה???
    שולה 12/01/2012 12:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בטח לא בעברית שלך
    סגור
  • 171.
    מעוז גיזען מתוסכל
    ישראלי 12/01/2012 12:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעוז צריך להפסיק להיות קלקלן ולהצטרף כפוליטיקאי לש" ס. הוא גזען מהסוג הכי גרוע שש" ס מטפחת כדי ליצור פילוג ושינאה בין יהודים. פרץ הגזענות , הוא מסיבות אישיות בלבד, הבן אדם נכשל בנסיון להיות דירקטור בבנק לאומי ומאז הוא שונא את כל העולם ומתעל את השינאה שלו לאשכנזים. הוא כמובן לא מאשים את עצמו, את כישוריו הירודים ואת הפה המלוכלך שלו באי קבלת התפקיד.
    סגור
  • 170.
    הסיבה לפיטורים בדיוק כמו שטייניץ שישינסקי נגד
    ארקדי 12/01/2012 12:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תשובה והגז ובדיוק כמו נגד שלמה אליהו לא מאשרים לרכוש את בנק לאומי
    סגור
  • 169.
    לדפוק את אקסלנס
    ספרדי גאה 12/01/2012 12:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קדימה כולם להוציא את הכספים מהחברה הזו אין מקום לכספים של ספרדים אצלהם בטח עכשיו אחרי תביעת הנזיקין הענקית ששלמה יגיש נגדם הם יגדילו את אחוז הניהול ביי ביי אקסלנס
    סגור
  • 168.
    התנצלות משותפת
    יובל 12/01/2012 12:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צודק אלדד תמיר. שבית המשפט העליון ובנק ישראל ובנק לאומי והקיבוצים והמחאה החברתית יתנצלו בפני שלמה מעוז ובכך תיגמר הפרשה
    סגור
  • שכחת כמה
    שולה 12/01/2012 13:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ניצולי השואה, לוחמי המחתרות, וכוכבי השמיים... בכלל ראוי שיקומו האלומות וישתחוו לפניו....
    סגור
  • 167.
    הפסד של אקסלנס (ל"ת)
    דנה 12/01/2012 12:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 166.
    פלורליזם זה קבלת השונה ולא הבלטת השונה (ל"ת)
    א 12/01/2012 12:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 165.
    פיטורי עובד
    llubeton 12/01/2012 12:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חוצפה לפטר עובד על סמך דעתו - וכל מה שהוא אמר - נכון מאוד
    סגור
  • 164.
    תשובה הפך אשכנזי,לא שומעים אותו.
    משה 12/01/2012 12:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מוטב לתשובה שהוא אחד הבעלים באקסלנס,להפסיק את הפרסה הזאת ולהחזיר את מר מעוז לתפקידו.
    סגור
  • אולי דווקא תשובה מבין טוב יותר ממך
    שולה 12/01/2012 13:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שיש דברים שאסור לומר, וזה לא קשור לעשיר ועני, ספרדי או אשכנזי, אלא לתרבות דיבור וגזענות פסולה. אני מכבדת את תשובה היום הרבה יותר מאשר כיבדתי אותו אתמול.
    סגור
  • 163.
    כל שוק ההון נשלט ע" י אשכנזים
    מזרחי עם השכלה. 12/01/2012 12:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נסו לראות מזרחי מתקבל שמה לעבודה
    סגור
  • שרכשת השכלה
    כנראה שלא למדת בזמן 12/01/2012 13:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כנס לתגובה 149 כדי לראות כמה שאתה מדבר שטויות. ויש עוד - מה עם יוסי בכר ריקי בכר שלמה אליהו רענן כהן ואלף אחרים. אולי לא קיבלו אותך לעבודה כי אתה פשוט לא יודע לנתח עובדות????
    סגור
  • 162.
    לא ברור איזה סיבה??? הוא משתלח בשותפים עיסקים
    אבי בוחבוט 12/01/2012 12:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ולקוחות של המוסד שבו הוא משמש בתפקיד בכיר - עד כמה הטמטום יכול להרקיע שחקים. איך ששמעתי את הדברים היה ברור לי שהאיש בדרכו אל עבר עתיד טוב יותר. זה בכלל לא משנה אם מה שאמר נכון, לא נכון, אמת חלקית או לא - עובד לא יכול לקלקל קשרים עם שותפים עיסקיים או להבריח לקוחות - הוא פוגע בגוף שמעסיק אותו. מה צריך להיות יותר ברור מזה????????? מה?
    סגור
  • 161.
    מה עם חופש הדיבור (ל"ת)
    צי 12/01/2012 12:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 160.
    שלמה חזק ואמץ חרם על אקסלנס (ל"ת)
    ארליך 12/01/2012 12:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 159.
    אם היה ערבי היה מקבל חיבוק ענק מהשמאל!
    אבל מזרחי???? זה לא 12/01/2012 12:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכל פוליטי בארץ שלנו. מזרחי זה הדבר שהכי קל לפטר, לעצור, להכפיש, לבוד ועוד כהנה וכהנה. כי אין להם לובי תקשורתי לערבי או שמאלני או אנרכיסט או מרצה שמאלני רדיקלי לא היו עושים מה שעשו למעוז. עצוב מאוד במדינה הזו .
    סגור
  • 158.
    התבטאות שלמה מעוז
    עמירם זלצר 12/01/2012 12:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תגובת אקסלנס אופיינית לכל אלה שנבהלים מביקורת ציבורית אמיתית.מה קרה? שלמה חשף את ערוותכם וערוות כל האשכנזים הגזענים? תתביישו. (אגב-אני אשכנזי אסלי)
    סגור
  • 157.
    אקסלנס
    ישר 12/01/2012 12:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הגיע הזמן שתחזירו את הכסף מחקתם תיק פנסיוני לאדם נכה שמרותק לכסא על תנצלו את המצב יש קווים אדומים....
    סגור
  • 156.
    האמת ואין בילתה
    אבי 12/01/2012 12:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סוף סוף יש משהו שמסוגל לומר בפומבי את האמת . אחד האנשים המקצועים ביותר בתחומו רגיש וסימפטי אני בטוח יש לא מקום מכובד מאוד בתפקידי ההובלה הלאומיים אנחנו אתך מעוז תלחם תמיד על האמת בכל מחיר!!!
    סגור
  • 155.
    צעד נכון-הבורסה עולה (ל"ת)
    ירון 12/01/2012 12:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 154.
    לרוסיה בכנסת מותר להתבטא ......ובגזענות !!!! (ל"ת)
    אורה 12/01/2012 12:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 153.
    סוף סוף מישהו עם ביצים @@@@
    avishag 12/01/2012 12:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלמה מעוז היה בוטה בדבריו היה נסער וירה לכל הכיוונים!!!אך מקריאה של דבריו אותם אמר אי אפשר להתעלם מכך שכל הנאמר עובודות נכונות הם!!!!!הוא הציג עובדות נכונות סוף סוף יש במדינה שלנו גבר עם ביצים שלא פוחד להציג עובדות כפי שהם @@@@הטונים שלו לא מצאו חן בעיני אבל העובדות נכונות
    סגור
  • 152.
    לא אתפלא אם הארוע נפל לאקסלנס להיפטר מהאיש
    דודו 12/01/2012 11:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לדעתי הוא לא בדיוק הוסיף לקבוצה, בלשון המעטה, הופעותיו בתקשורת כבר הביאו עליו בדיחות בתכניות בידור שונות, עשיו הוא הגיע פשוט לריאליטי...
    סגור
  • 151.
    דעות של גזען מנייק (ל"ת)
    ע.ג 12/01/2012 11:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 150.
    הפליות
    סם 12/01/2012 11:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הפלייה בטח שקיימת ומה הפלא? כל הכבוד לך מר מעוז !
    סגור
  • 149.
    כנסו, תקראו את האמת
    דודו 12/01/2012 11:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יו" ר אקסלנס מזרחי ( עוזי דנינו ), מנכ" ל תעודות הסל באקסלנס מזרחי, רוב מנהלי אקסלנס (כולל הדירקטוריון ) מזרחיים, פרופ' זליכה מזרחי, כל אפס שחושב שהוא משהו ולא קיבל (אכלו לי, שתו לי...) מיד רץ לנימוקים העדתיים. תתבייש לך מעוז, אתה כנראה הגעת גבוה מדי והעמידו אותך במקום.
    סגור
  • כל הכבוד לך דודו
    תשובה 12/01/2012 13:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זו הדרך הנכונה - מול גזענות משוללת אמת יש להביא עובדות. שאפו!
    סגור
  • 148.
    פיטורים
    יואב 12/01/2012 11:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא פוטר כי אקסלנס לא יכולה להרשות לעצמה להעסיק אידיוטים!!! רמת התבטאות האחרונה תואמת לשטויות שלו בנושאים כלכליים.
    סגור
  • 147.
    לא פותרים בעיות אישיות בארוע אקדמי
    דודו 12/01/2012 11:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האיש לא התקבל לתפקידים רבים לא בגלל שהוא מזרחי, כי הוא לא מוכשר כנראה כמו שהוא חושב, יעידו תחזיותיו בשוק ההון...וביצועי אקסלנס מדברים בעד עצמם.
    סגור
  • 146.
    האיש לא משהו, אבל השתן עלה לו לראש
    דודו 12/01/2012 11:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האיש מתלהב מעצמו, קיבל ג' וב בבית ההשקעות ש" משיג" תשואות לא טובות בלשון המעטה, כנראה זה קשור למשנתו ככלכלן, היה בלונדון בזכות קשריו הפוליטיים ועוד יש לו טענות. האיש קיבל מחיר גבוה משוויו והוא כנראה לא מבין את זה.
    סגור
  • 145.
    שלמה מעוז הוא ביריון השכונה
    ניקי 12/01/2012 11:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ככה בטלויזיה ככה בנאום בספיר. אדם כזה לא יכול לייצג בית השקעות שחיי מלבנים בעיקר.
    סגור
  • 144.
    מעשה הפיטורין מוכיח שמעוז צדק בדבריו (ל"ת)
    אזרח 12/01/2012 11:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 143.
    קול קורא - דמוקרטיה, המקל והגזר
    דניאל 12/01/2012 11:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני קורא לכל מי שיש לו כספים בחברה " נשואה" ורוצה דמוקרטיה - לפנות לחברה לאיים להוציא את הכספים באם לא יחזרו בהם!!!!
    סגור
  • 142.
    מה קרההה ?
    יוני 12/01/2012 11:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סך הכל אמר את האמת בפנים כמו שכל הזמן הוא אומר והוא צודק 100%בדבריו,לא מבין מה ניפחו את זה עד כדי כך. יישר כך שלמה
    סגור
  • 141.
    כל מי שתומך במעוז - שיגיב פה וכך מחזק אותו! (ל"ת)
    ירון 12/01/2012 11:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 140.
    תגובת אורי
    אורי 12/01/2012 11:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אורי מגנה בחריפות את מכללת ספיר שמזמינה אדם מתוסבך ולא ראוי להרצות בפניה. מכללת ספיר לא ראויה להיקרא מכללה. ואילו למר קומן אומר שאם התנהגותו ודבריו של מעוז אינם קריאה לאלימות - איני יודע אלימות מהי.
    סגור
  • 139.
    תקים מפלגה תעשה סדר במדינה - צודק קרקעות המדי (ל"ת)
    אזולאי 12/01/2012 11:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 138.
    עוד הוכחה שהתקשורת שולטת (ל"ת)
    yanshuff1 12/01/2012 11:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 137.
    להוציא את הכסף מאקסלנס ומהר (ל"ת)
    חיים 12/01/2012 11:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 136.
    נא להצטרף למחאה חדשה נגד אקסלנס
    חיים כהן 12/01/2012 11:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני לא מכיר את מעוז אך התגובה של אקסלנס היא מהלך אנטי דמוקטי סתימת פיות מהסוג המביש ביותר - הנזק שהם גרמו לעצמם בפיטורים גרוע הרבה יותר מדבריו של מעוז - דרך אגב לדבריו יש סימוכין רבים והם נשענים על עובדות מוצקות . אני מוציא את כספי מאקסלנס לאות מחאה
    סגור
  • אקסלנס עשתה את המצופה ממנה
    אחד העם 12/01/2012 12:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אקסלנס פיטרה עובד שבייש אותה, הפיץ דעות גזענייות על רק אישי ולא מקצועי. אדם כזה לא ראוי לתפקיד בחברת השקעות שמנהלת את קרן ההשתלמות שלי.
    סגור
  • אני ורבים אחרים מוחים-מעשה אקסלנס אנטידמוקרטי (ל"ת)
    דוד 12/01/2012 11:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 135.
    לדעתי, לא היו צריכים למהר לפטר אותו
    אחת שמבינה 12/01/2012 11:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אמנם אני לא אוהבת את הפרשנות המקצועית שלו, אבל מותר לו להביע את דעותיו אם כי חלק גדול מהתבטאותיו לא מסכימה איתו, חבל שהוא נסחף
    סגור
  • 134.
    אדם לא אמור לפחד להביע את דעותיו!זאת לא איראן (ל"ת)
    דוד 12/01/2012 11:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 133.
    פיטורין
    משה אא 12/01/2012 11:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למשוך השקעות וכספים מקסלנס! אין לפטר עובד בתגובה להבעת עמדה חברתית. כבר לפני 8 חודשים המליץ מעוז להשקיע בארה" ב וצדק בענק.
    סגור
  • 132.
    יש סיבה טובה
    דן 12/01/2012 11:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש גם יש סיבה הדברים שאמר האדון הנכבד מבחינתי כאיש פשוט הבנה נשמעים כדברי הסתה ולא לעניין בכלל ודרך אגב אני ספרדי (לא שחור) גאה...
    סגור
  • 131.
    צדקו אקסלנס שפיטרו אותו
    אין מנצחים 12/01/2012 11:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ההתבטאויות השערויתיות שלו התומכות באלימות הן הן הגורם לפיטורין לדעתי אם היה נשאר חלק מהלקוחות היו עוזבים אם ילך חלק מהלקוחות ילכו לכן מהבנה שהאיש הוא מוקש שיווקי זרקו אותו הבייתה
    סגור
  • 130.
    ששלמה ירוץ לכנסת = 10 מנדטים לפחות ויעשה סדר (ל"ת)
    עובדיה 12/01/2012 11:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • כל כך מהר אתה מוותר עלי
    אריה דרעי 12/01/2012 11:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ומה עם הליכודניקים השרופים, אלה שמצביעים לליכוד של בגין וביבי ואחר כך אומרים שהיריקות שהם מקבלים זה גשם? אתה חושב שגם הם כל כך מהר ירוצו להצביע בשביל מישהו שיודע רק לצעוק ולא לעשות? יש תור ארוך לעמוד בראש רשימת " המקופחים" אז אל תקפיץ לי את שלמה מעוז קדימה
    סגור
  • הקול שלי מובטח לו (ל"ת)
    אזרח רגיל שאכפת לו 12/01/2012 11:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 129.
    שלמה מעוז
    שלמה 12/01/2012 11:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין פה שם עילה לפיטורין הבן אדם דיבר על תיאוריות קונפליקטיות מקובלות. צעד אומלל וכוחני של אקסלנס.
    סגור
  • 128.
    תגובה אימפולסיבית ושגוייה
    צהפר 12/01/2012 11:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תגובת בית ההשקעות אקסלנס אימפולסיבית ושגוייה.מה שנתפס כאינטרס עיסקי גבר על שיקולי אתיקה דמוקרטית ועקרונות של חירות אוניברסליים.כלקוח אשכנזי, לבן אבל לא אליטיסטי של אקסלנס אני מאוכזב ומצר על הצעד שנקטו ונזקו עוד יתברר כגדול מתועלתו.אשקול לעזוב אותם!!!גרמו תחושה של חוסר הערכה כלפיהם
    סגור
  • שהפרוטוקולים של זקני ציון נכונים?
    ואם מישהו היה אומר 12/01/2012 11:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ואם מישהו היה מאשים יהודים בשוד הקופה הציבורית בארה" ב גם אז היית כל כך ליברל וטולרנטי? אין מקום לגזענות בשום מקום, ודבריו של מעוז היו גזעניים.
    סגור
  • 127.
    כל הכבוד למכללת ספיר ,ככה בדיוק הם היו צריכים (ל"ת)
    שייקה 12/01/2012 11:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 126.
    מסע של סתימת פיות נמשכת
    רזי 12/01/2012 11:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הדברים שאמר כולם נכונים וזה לא סיבה לפיטורים-במחשבה שנייה אם בעקבות הדברים האלה מפטרים אנשים ,הם לא ראויים לאיש יקר כזה .אני בטוח שהוא ימצא מקום הרבה יותר גבוהה וראוי לו,שיהיה לו בהצלחה
    סגור
  • לא רק שקיבל משכורת ענקית
    הוא באמת איש יקר 12/01/2012 11:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם עלה בהרבה הפסדים למשקיעים. אקסלנס היו צריכים מזמן לפטר אותו על כלכלנות גרועה.
    סגור
  • אתה צודק 100% (ל"ת)
    דודו 12/01/2012 12:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 125.
    אקסלנס אתם אפסים כל מילה של מעוז בסלע
    עיראקי גאה 12/01/2012 11:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם חשבתם שתרויחו מזה שפיטרתם אותו אז טעיתם אני עובר מקסם למבט תזדיינו
    סגור
  • 124.
    שאלה למכללת ספיר
    קורא תמים 12/01/2012 11:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האם בשם הפלורליזם תרשו ללמד את הפרוטוקולים של זקני ציון? האם בשם הפלורליזם תתנו במה למי שיטען - בלי הוכחות אמפיריות אגב - שהבנקים והתקשורת ותעשיית הבידור בארה" ב נשלטת על ידי יהודים? אני חושב ומקווה שלא. יש הבדל בין פלורליזם לבין השתלחות פרועה והשמצות חסרות רסן, ולצערי שלמה מעוז חצה את הגבול. חבל שאתם נותנים יד לגזענות מהסוג שמר מעוז מייצג.
    סגור
  • 123.
    אקסלנס אתם אפסים כל מילה של מעוז בסלע
    עיראקי גאה 12/01/2012 11:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם חשבתם שתרויחו מזה שפיטרתם אותו אז טעיתם אני עובר מקסם למבט תזדיינו
    סגור
  • במיוחד הסיומת
    אחלה תגובה 12/01/2012 11:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זו תרומה חשובה לתרבות הדיון הציבורי באינטרנט. עיראקי גאה עלאק. הבגדדים האמיתיים בעלי הכבוד מתביישים בך. נראה לך ששלמה אליהו או רן כהן היו מדברים ככה?
    סגור
  • שלמה הלל איש כבוד אמיתי
    ועוד אחד 12/01/2012 11:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלמה מעוז אדם חסר כבוד שלא ראוי לכבוד
    סגור
  • 122.
    גם לי זה הפריע כמו ל109 (ל"ת)
    מני 12/01/2012 11:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 121.
    טוב שפוטר
    לבן 12/01/2012 10:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מגיע הרגע שגם לאשכנזים נמאס מביטויים מגעילים אולי מספיק להסתכל על הכל בחיים בעיניים של שחורים ולבנים? לא נראה לי שמעוז הוא המודל לקיפוח הייתי רוצה לדעת עד איזו שנה או איזו מאה נמשיך לדבר על קיפוח?האם יש תאריך שאחריו כבר לא יבכו על קיפוח? או שזה מולד ולנצח?
    סגור
  • 120.
    הפיטורים זה בושה, שיעשו תחקיר מי בישל זאת (ל"ת)
    ד 12/01/2012 10:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 119.
    עדתיות
    אברהם 12/01/2012 10:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בעבר התבטא כנגד חרדים-לא אהבתי ,אני אפילו כעסתי על הכללה. לא צריך גם עתה להכליל אך אין ספק שיש הרבה אמת בדבריו. עצוב מאוד שזו האמת.
    סגור
  • 118.
    מספיק לבכות, קדימה לפעול!
    ראובן 12/01/2012 10:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שכל אחד יכנס לאתר של אקסלנס, ויפנה מייל להנהלת החברה שהם עשו טעות קשה בפיטוריו של מעוז. טעות שתעלה להם בעזיבה של לקוחות רבים.
    סגור
  • 117.
    מה שברור
    ציפי 12/01/2012 10:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עבר הקלח על התרגילים הטפשיים של שליפת הענין העדתי כגיבוי לכל מתלהם מזרחי....דייי
    סגור
  • 116.
    הבדלי מנטליות
    רזי 12/01/2012 10:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה מוכיח שעדיין יש הבדלי מנטליות מאוד משמעותיים בין אשכנזים למזרחיים......מה לעשות
    סגור
  • 115.
    למה יש לי הרגשה שמי שפיטר אתו הוא אשכנזי? (ל"ת)
    דני 12/01/2012 10:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 114.
    שאפו לשלמה מעוז
    יאיר גולן 12/01/2012 10:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלמה היקר, הלוואי וירבו כמוך אנשים בארץ הזאת שמסוגלים להגיד להם את האמת שהם לא רוצים לשמוע, כן האליטות נמצאות בהרבה מקומות, העם הזה מאוד מטומטם ולא מבין את זה. בית המשפט העליון הוא בית משפט לאליטות, 95% פולנים במשך 50 שנה, שאתה מגיש בקשה הם סוחבים אותך 4 שנים.
    סגור
  • 113.
    109 צודק, זה היה מגעיל... (ל"ת)
    רון 12/01/2012 10:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 112.
    כנראה שלאשכנזי שהעסיק אותו זה לא התאים (ל"ת)
    אורן 12/01/2012 10:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 111.
    אסור לדבר
    מזרחי שהצליח 12/01/2012 10:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני בן למשפחה ממוצא מזרחי קשת יום. יש לי עוד 6 אחים/יות. ממוצע שנות הלימוד שלנו כ- 8 שנים וזה בגלל שלי יש 2 ב.א, 2 מ.א ו- mba. ממוצע השכר שלנו כ- 15,000 ש"ח למשפחה וזה בגלל שההכנסה שלי כ- 100,000 ש"ח לחודש. הצלחתי בעיקר בגלל סייעתה דשמייא, אבל גם בגלל שידעתי לסתום את הפה ולהפנים את הערכים, הקודים, הדנא והמוסר (??) של בייניש, ברק והגזע הלבן.שלמה אתה צודק. צודק אין פירושו לצעוק. יכול להיות שאני פחדן . פחדן אבל שורד- ותודה לאל בהצלחה. אבל כל הכבוד לך שלמה . האמן לי אתה תצליח בכל מקום.
    סגור
  • סיפר שבהפגנה של הפנתרים השחורים
    גם שלמה פחדן 12/01/2012 10:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא ברח
    סגור
  • 110.
    חמוד, מה לא הבנתה?? (ל"ת)
    ezer 12/01/2012 10:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 109.
    זה מתחיל עם התבטאות גסה על חרדים וממשיך הלאה.
    אזרח הגון 12/01/2012 10:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפני כחצי שנה התבטא מעוז באופן בוטה שיקרי ולא מקצועי על כלל הציבור החרדי. רק בשונה מעכשיו, אז אף אחד לא חשב על פיטורין, כי התבטאויות שאסור להגיד על אזרחים רגילים מותרות כשהן נאמרות על חרדים...
    סגור
  • 108.
    אקסלנס טעתה על התבטאות לא מפטרים (ל"ת)
    מ 12/01/2012 10:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 107.
    שמעתי את מעוז בכמה הזדמנויות ותמיד לגלג וצחק
    שלומי 12/01/2012 10:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    על הקהל שישב מולו. אותי פעם העליב בצורה בוטה על הערה שהערתי לו. כנראה שהאיש סובל מרגיש נחיתות ורדיפה קשים וקשה לעבוד איתו בצוות.
    סגור
  • אתה צודק שלומי,גם אני חושב כך (ל"ת)
    דוד 12/01/2012 12:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 106.
    קומן תתבייש חברך מלמד אקאדמיה של הסתה גזענית (ל"ת)
    יועץ לרגשי נחיתות 12/01/2012 10:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 105.
    בושה ב-2012 מקבל במת טלויזיה להסתת גיזענות!!!
    יועץ לרגשי נחיתות 12/01/2012 10:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סניל, שיצא לפנסיה או שילך לפסיכיאטר הפך לדמות כלכלית וציבורית שמלמד גסות,רגשי נחיתות והסתה המבייש את החברה הישראלית הצעירה ... תתבייש !!!
    סגור
  • 104.
    מסכים עם 83....מילים כדורבנות!!!!
    דוד 12/01/2012 10:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ועוד " המקופחים" שלנו גולשים באתרי כלכלה וממשיכים בכל זאת להתבכיין....
    סגור
  • 103.
    בדיאבד לאומי צדקו, מה קרה לא קיבלו אותך?
    תתבגר הגיע הזמן 12/01/2012 10:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מענין שאת מלחמות הגזענות מתחילים כל פעם מזרחיים שלא הצליחו בפינה מסוימת, אבל מעוז? לי נראה שהוא דווקא היה ' מוברג' במקומות טובים, תמוה? יתכן ועובר עליו משהו, תבדקו...
    סגור
  • 102.
    מעוז נפלת על הראש??
    משה ר 12/01/2012 10:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לידיעתך אנחנו היום בשנת 2012 לוא השנות החמישים של המאה הקודמת, גישתך ודעותיך אבד עליהם הקלח!!!
    סגור
  • 101.
    מסכים עם 72 בהחלט.... (ל"ת)
    דוד 12/01/2012 10:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 100.
    גם אם יהיו בישראל רק בני עדות המזרח הם יטענו
    דוד 12/01/2012 10:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ש' הם מקופחים' ...ממי? מה זה משנה...' הם מקופחים' וזהו.....וגם עוד 100 שנה בני בני בניהם יטענו ככה....
    סגור
  • 99.
    אם היה מתבטא נגד מזרחיים הייתם משתוללים עכשיו
    לכל הצבועים 12/01/2012 09:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    והייתם טוענים (מה שזה לא משנה...תמיד תטענו) שאתם מקופחים.
    סגור
  • אוליי אבל לא היו מפטרים אותו
    פמר 14/01/2012 22:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני יוצא מאקסלנס גרושה
    סגור
  • 98.
    לא התקבל לבל" ל בגלל אופיו ואישיותו
    מר קפח 12/01/2012 09:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתם הייתם מוכנים לעבוד עם איש כזה ?? גם בדרקטוריון בנק לאומי חשבו כך !!!! האיש לא מסוגל להסכים לשום דעה אחרת משלו, לא מוכן להשלים עם החלטות שנוגדות את מחשבותיו, שתלטן חסר תקנה, ובקצור לא יכול לעבוד בצוות וליצר הרמוניה ויחסי עבודה תקינים!! כולם יודעים זאת ולכן נמנעים מלעבוד אתו. בתור קוריוז, או ליצן חצר הוא מדהים ולכן מקשטים בו כל מיני כנסים כלכליים, שבו הוא משחק את הפרובוקטור שמשתלח כאוות נפשו בכל דבר שזז, ולא בדיוק מתייחסים אליו ברצינות יתרה !!
    סגור
  • 97.
    יצאתם קטנים
    יוד 12/01/2012 09:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    “בעקבות דבריו של שלמה מעוז, חברת אקסלנס מגנה בחריפות את התבטאויותיו, מדובר בהתבטאות גסה ואומללה שאין הדעת סובלת. אקסלנס מתנצלת ומתנערת מאמירות אלו ומתכוונת לנקוט בצעדים חריפים בנושא.” זהו ציטוט שראיתי בעיתונים והייתי בטוח שהם מנפחים. אבל כשנכנסתי הבוקר לאתר שלכם, ראיתי ישר את הדברים הנ" ל בדף הבית. אני לא רוצה להיכנס לדיון אם מה שהוא אמר נכון או לא. אבל לא חסרים מנכ" לים שמתבטאים כל יום בנושאים שנויים במחלוקת כמו: האם לצאת מהשטחים האם ביבי טוב,לא טוב האם צריך לשחרר את גלעד שליט וכו' את המנכלי" ם שאמרו את הדברים הנ" ל לא פיטרו – לא מפני שהחברות הנ" ל חושבות שהמנכ" ל שלהם צודק או לא צודק אלא מפני שמותר להתבטא ! אני חושב שאקסלנס היא חברה ללא עמוד שידרה! חברה שפוחדת שהלקוחות יעזבו אותה בגלל אמירה כזו או אחרת, מה שנראה שאתם לא מאמינים ביכולות המקצועיים שלכם! אני הולך להוציא את כל הכספים שלי שנמצאים אצלכם בקופת הגמל, בתעודות סל ובקרנות הנאמנות! יצאתם קטנים!
    סגור
  • תגובה ליוד
    יוסי 12/01/2012 10:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני בספק אם יש לך שם כסף אבל בבקשה, תוציא את הכסף. אם שלמה מעוז ניהל לך אותו אז עכשיו יש לך פחות ממה שהכנסת על בטוח כי הוא עסוק כל היום בפרובוקציות מתי יש לו זמן לעבוד.
    סגור
  • מי שקטן פה זה אתה וראייתך המיניטורית של השוק (ל"ת)
    מתערב שלא תוציא 12/01/2012 10:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 96.
    לצערי קשרי עם אקסלנס יסתיימו אם אכן יפוטר...
    אביחי 12/01/2012 09:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני לקוח טוב אך סיימתי..
    סגור
  • אני בספק אם יש לך שם כסף
    יוסי 12/01/2012 10:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבל לא נורא - נסתדר גם בלי האלף שקל שלך
    סגור
  • 95.
    משתכר מיליונים בשנה ומדבר על קיפוח ???
    מר קפח ! 12/01/2012 09:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בכיין מקצועי !
    סגור
  • 94.
    זו ההוכחה
    רוסטיסלב 12/01/2012 09:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צר לי לומר אבל כזו התפרצות אולי מוכיחה שהגזענות צודקת....נקודה למחשבה
    סגור
  • 93.
    תראו מה אולי גרמנו
    אביחי 12/01/2012 09:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אולי במקום לתקוף אותו .. נביט לעצמנו בחשבון נפש ..שימו לב לנתונים אדם מבוגר , מצליחן ,וכו' וכלל לא טיפש .. הגיע לנקודת שבירה ומבטא את תחושותיו שמלוות חלק ענקי בציבור.... אולי זה לא רק רחמים עצמיים , ותסכול ... אולי זה כאב אמיתי גם נוכח המציאות הנוקשה ? לפחות בכמה עשרות אחוזים מכלל התמונה יש צדק בדברים ...הבעיה עם אשכנזים וספרדים קיימת בכל הציבורים , בכל השכבות וטענות בדבר נשמעות מן התחתית ועד השמים.. חובתנו כאשכנזים להפסיק להתנתק מאחינו האמיתיים ..ולחשוב שהם בעלי תרבות של בכיינות או תיסכול ..ולנסות להעמיק ולהבין מה קורה פה ... אני בעד אחדות ונגד פירוד בין אשכנזים לספרדים...אנא מכם התעוררו
    סגור
  • 92.
    המילים שלך מעוז שוות זהב
    גל 12/01/2012 09:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שחווה גזענות יודע על מה שלמה מדבר אני שמעתי באוזני פולנים שילדהם רצו להנשא לספרדיות והם לא הסכימו זה מתחיל מהגן ואולי לפני כן האשכנזים תמיד שואלים מאיזה מוצא ההורים
    סגור
  • רומניה אחת שאלה את בתה כנ" ל ומיד פסלה אותי
    יניב 12/01/2012 09:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שאלה ראשונה ששאלה את בתה, מה שם המשפחה שלי...
    סגור
  • 91.
    האם מותר להיות גזען כי זה קונטקס אקדמי
    אריה רפפורט 12/01/2012 09:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מר קוגן מבלבל את היוצרות . אין ולא יואסור שתהיה התבטאות גזענית בשום קונטקס , גם לא בקונטקס אקדמי. מר מעוז ממחזר את כל טענות העבר , שלגבי חלק מהן הוכח שהנן אמוציות ולא עובדות . למשל כל עולה מרומניה זוכר שגם אותו אבקו בד.ד.ט. הם רק התעלמו מזמןמהשטות הזו לעוד ועוד . מר מעוז הופך את אי קבלתו לתפקיד עם יחס גזעני כלפיו , לפי התנהגותו ברור שיש משהו פגום בהתנהלותו דבר שמונע ממנו למלא תפקיד ציבורי.
    סגור
  • 90.
    השד העדתי
    שני 12/01/2012 09:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שוב התרגיל המכוער של הוצאת השד העדתי מהבקבוק, הוא פוטר כי הוא לא שולט בעצמו...
    סגור
  • 89.
    קצת מדאיג, אבל יש לבדוק את המקרה.
    דוד 12/01/2012 09:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בתור מזרחי העניין קצת מדאיג (אין עשן בלי אש) יחד עם זאת שלמה מעוז ידוע בתור אדם חם מזג אז ......
    סגור
  • 88.
    הפחד שולט במדינה האמת קשה (ל"ת)
    yanshuff1 12/01/2012 09:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 87.
    קומן אתה טיפש
    דורון האשכנזי 12/01/2012 09:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תאר לך שבמסגרת אקדמית יקום איש בכיר בבנק בגרמניה ויטען שבנק X הוא יהודי והקרקעות בגרמניה בידי יהודים ובית המשפט בידי יהודים ורוב האאקדמיה באוניברסיטה בידי יהודים. גם אם זה נכון - האיש היה מפוטר מיד ואפילו עומד לדין על הסתה. קח את דברי מעוז והחלף יהודי בלבן אשכנזי. מה קיבלת?
    סגור
  • 86.
    לקחו לי, מגיע לי, אני....אני
    co007 12/01/2012 09:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בחייאת פרו' לכלכלה איש אקדמיה נחשב. אתה לא מבין שאי אפשר לנגב את הצלחת מכול הכיוונים ושתשאר מלאה. אתה לא הכלכלן היחידי במדינה. מה לעשות ג' ובים מהסוג שלך לא מקבלים בגלל רגשי נחיתות מדומים. שום דבר לא מגיע לאף אחד. צריך להאבק כדי להגיע לצמרת.
    סגור
  • 85.
    זאב בעור של כבש,,,,,,,
    דר לאונרדו 12/01/2012 09:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דבר,על אפקט משבר העולמי,, גם הוויאגרה במיתון,,כאין חזון אנשים נרקבים
    סגור
  • 84.
    מעניין, שאתמול רוב התגובות היו בעד מעוז..
    אחד 12/01/2012 09:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    והיום הרוב בעדו.
    סגור
  • 83.
    אם אחרי 63 שנים בהם קיימת מדינת ישראל
    אזרח 12/01/2012 09:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עדיין עוסקים אצלנו בשאלות שכאלה, אזי אין זכות ולא תקומה למדינת היהודים. הכיצד זה מר מעוז " שמזרחי" כמוך היה יועץ לאנשי ציבור בכירים במדינה, מזה 11 שנה אתה משמש ככלכלן ראשי של אקסלנס נשואה, מופיע בתקשורת ועוד ועוד, האם זה בגלל היותך מזרחי, או אולי .......? מבקש להזכיר למר מעוז, למשל ששלמה אליהו המזרחי הוא הבעלים של כ-10% מהבנק הגדול במדינה וכידוע שלמה אליהו שיל לתפוצה של מר מעוז. לש" ס המזרחית כ-11 חברי כנסת ורוב מצביעיה מזרחיים " מקופחים" . בכל המדינות " הנורמאליות" בעולם, יש " חצר אחורית" של ציבור שכל הזמן מקופח ואינו עושה כלום לשיפור מצבו.
    סגור
  • 82.
    אם כך מדבר באקדמיה אז....
    דני 12/01/2012 09:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שיישאר באקדמיה הזו - כנראה, היא מתאימה לו.... או שילך למכור עגבניות בשוק הבגדדי - מה שיותר מתאים לו.
    סגור
  • 81.
    שלמה מעוז פשוט חולה במנייה של המנייה דיפרסיה
    א. זגה 12/01/2012 09:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טוב שפיטרו אותו חבל שלא שלחו אותו לטיפול. בשבועות האחרונים ראיתי קטעי וידאו אתי באינטרנט ובטלוויזיה בשידור ישיר ושמעתי אותו בשני כנסים כלכליים, האיש ירד מהפסים, משתלח באנשים חופשי חופשי. לא קבלו אותו לבנק לאומי בגלל שהוא איש של ריב ומדון שלא יכול לעבוד בצוות שתמיד צודק ותמיד יודע טוב יותר מכולם ( מנייה דיפרסיה - כבר אמרנו?). יכול להיות שזו התרבות המזרחית שהוא מביא אתו, אבל, גם אני מזרחי ובסביבה שלי לא מתנהגים ככה !!!
    סגור
  • 80.
    חבורת צבועים שכמותכם
    משה 12/01/2012 09:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לו היה אומר " שחורים" ולא " לבנים" , " מרוקאים" ולא " פולנים" , הייתם כולכם מזדעקים ותומכים באקסלנס.
    סגור
  • 79.
    שלמה אוהבים אותך (ל"ת)
    ישר כוח 12/01/2012 09:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 78.
    אקסלנס זה בבעלות של יצחק תשובה והוא לא אשכנזי
    אלי קוופטר 12/01/2012 09:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אז מעוז תפסיק להתבכיין כל כך יא תינוק תת רמה , לפחות היית יודע באמת לקלוע למטרה בספקולציות שלך תמיד מה שאתה אומר זה הפוך!!!! ומקום העבודה שפיטר אותך זה בבעלות מזרחי ששמו יצחק תשובה לכל מי שלא יודע!!!!
    סגור
  • 77.
    זה קונטקס של ...מקופח תמידי .... לא יוצא מזה
    יוסי 12/01/2012 09:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעוז מרגיש מקופח ולא יעזור כלום ...גם לא פיטוריו הוא אוהב רק את בנק הפועלים.דיסקונט ועוד בנקים שהמנכ" ל שלהם הוא לא לבן ..... שילה הביתה לחשוב קצת איך מדברים ואיפה
    סגור
  • 76.
    גם שנאת אשכנזים היא גזענות. מקומו בחוץ. (ל"ת)
    יוסי 12/01/2012 09:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 75.
    אקסלט
    דרבן 12/01/2012 09:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חרם על בי ת ההשקעות שסות ם פיות לעובדים כמו במשטרים האפלים בדרום אמרי קה שלמה אתה צודק במדינה דמוקראטית יש חופש ביטוי אבל יש אנשים כמו בבית ההשקעות אקסלנט שחיים במשטר בולשביקים עם משטרה שסותמת פיות
    סגור
  • 74.
    שלמה מעוז
    אפי 12/01/2012 09:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלמה מעוז אדם משכיל ומוכשר, אלא החשיפה בתקשורת עלתה לו לראש. רגשי הנחיתות שלו עלולות לשבש את שיקול דעתו . למשל, עלול חלילה להמליץ למשקיעים לרכוש רק אגחים של חברות בבעלות לא אשכנזית כמו דלק נדלן . שלמה מעוז ידידי תרגע.
    סגור
  • 73.
    מי שגדל בארץ הוא ישראלי ,רוצה או לא ,ולא חשוב
    בא 12/01/2012 09:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה הוא חושב על עצמו שהוא ,מרוקאי או רוסי או פולניה ,רק כשיפגשו רוסי או מרוקאי אמיתי שגדל שם יבינו .
    סגור
  • 72.
    ספורטאים שחורים
    בני 12/01/2012 09:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רצים שחורים מנצחים בכל תחרויות הריצה-הם טובים בתחום זה של הספורט. מזרחיים כל הזמן מתבכיינים-הם טובים בהתבכינות
    סגור
  • 71.
    אני מוציא את הכסף מאקסלנס (ל"ת)
    ד 12/01/2012 09:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 70.
    תעודות סל אקסלנס
    משה מוגרבי 12/01/2012 09:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מהיום לא קונה תעודות סל של אקסלנס
    סגור
  • 69.
    אקסלנס הביתה
    רוני 12/01/2012 09:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צריך להעניש את אקסלנס בצורה חריפה על המעשה הנמהר והפחדני שעשו למר שלמה מעוז. תוציאו את כל ההשקעות שלכם מאקסלנס. הם מרוויחים וחיים מהכסף של הציבור כמו עלוקות - בלי ההשקעות שלנו הם לא שווים כלום. אז קומו ותפטרו את אקסלנס, שגם כך לא מצליחים.
    סגור
  • 68.
    אשכנזים
    חיים 12/01/2012 09:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מאז ילדותי תמיד וזה לא יגמר לעולם הגזענים הכי גדולים אלה האשכנזים הם לרוב מתחתנים בינם ובין עצמם מתחברים רק לעדות משלהם וחושבים שאצלם זורם דם כחול
    סגור
  • לחיים עם רגשי הנחיתות
    לחיימק' ה 12/01/2012 12:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    " מאז ילדותך..." הא. מי שמסתובב עם רגשי נחיתות והורס את המדינה הזאת פשוטו כמשמעו זה אנשים קטנים כמוך. אם אשכנזים מתחתנים רק בינם לבין עצמם זה אומר שגם ספרדים מתחתנים רק בינם לבין עצמם אז מי האחראי? ליצן קטן. תפסתם לכם מפלגה ספרדית והוספתם לפילוג בעם. אתם תורידו את המדינה הזאת ביגון שאולה.
    סגור
  • 67.
    אני שוקל לעזוב את אקסלנס
    דרור 12/01/2012 09:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הנה אחד שאולי לא היה באוהלים אבל הוא שילם ומשלם על מחאתו כל הכבוד לך אתה אומר בריש גלי את מה שלא מעט חושבים
    סגור
  • 66.
    מה למעוז ולאקדמיה?!?!.....
    רוני 12/01/2012 09:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שילך למכור מלפפונים בשוק.
    סגור
  • 65.
    קורמן כל הכבוד.שילמדו ממך שלא צריך להסכים אבל
    אבי 12/01/2012 09:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש חופש ביטוי
    סגור
  • אין חופש ביטוי מוחלט
    קורא תמים 12/01/2012 11:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אסורה גזענות משני הכיוונים, ומה ששלמה מעוז אמר היתה גזענות בוטה וגם לא נכונה.
    סגור
  • 64.
    אני לא מסכים עם הצעות המיקצעיותו מדוע לפטר
    ירז 12/01/2012 09:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בגלל שדיבר על האשכנזים זה הסיבה...
    סגור
  • 63.
    הגזענות האשכנזית בארץ חיה בועטת ונושכת ! (ל"ת)
    אביב 12/01/2012 09:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 62.
    שלמה מעוז - אדם מגעיל
    אמיר 12/01/2012 08:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הגיע הזמן ואקסלנס עשו החלטה נכונה, בלילה כלכלי הוא מפרשן מצבים שפשוט לא קשורים למציאות שאנו חייים בה. הבנאדם חי בבועה (וזה בתחום הכלכלי). בפן האישי האמירות שלו אומרות הכל, שלמה הביתה.
    סגור
  • 61.
    כל מילה שלו נכונה !!!!! (ל"ת)
    אור 12/01/2012 08:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 60.
    שרות לקוחות של אקסלנס לא מדברים יפה אז עזבתי. (ל"ת)
    יוני 12/01/2012 08:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 59.
    אקסלנס נוהגים כמו בת יענה ...
    כלכלן 12/01/2012 08:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אקסלנס בנות יענה ושפנים ..חוכמה גדולה בטוחני שעובדים אנשים שם ממוצא כזה או אחר שהרגשת הקיפוח ..ודבריו של שלמה מעוז הם מחשבה והגיגי לב שלהם... אלא שאינם מביעים זאת - ושלמה מעוז היטב לבטא זאת ! על זה צריך לפטר ? בושה וחרפה ...אדם מפוטר בגלל דיעותיו ועוד במסגרת דיון/ הרצאה אקדמית הוא לא הטיף לשנאה אלא אמר את דעתו מניח שישה עוד המונים שחושבים כך .. " יישר כח שלמה מעוז " ובוז לחברת " אקסלנס " שפיטרה אדם מוכשר וכלכלן מצויין .
    סגור
  • 58.
    קומן היה שחקן נבחרת הולנד בכדורגל (ל"ת)
    מרקו ון בסטן 12/01/2012 08:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 57.
    האבסורד בבנק לאומי
    ג' סי ליוורמור 12/01/2012 08:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האבסורד הוא שבעל המניות הגדול בבנק הוא שלמה אליהו שנולד בבגדד והוא עירקי כמו שלמה מעוז
    סגור
  • אם לא שמתם לב בנק ישראל לא נותן לו שליטה בבנק (ל"ת)
    משקיע 12/01/2012 12:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 56.
    שלמה מעוז
    יהב 12/01/2012 08:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פיטורי מעוז הם הפסד לחברה ודירבון לשלמה ליצור חברת השקעות שתתחרה בהצלחה בביזפוטל שם יישם את הידע הרב שיש לו כלכלית
    סגור
  • 55.
    מי זה אקסלנס בכלל?
    משקיע ממוצע 12/01/2012 08:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעוז מוכשר בטירוף גאון שהגיע הזמן שיעזוב את אקסלנס ויקים מפלגה. מובטחים לו 20 מנדטים כמו כלום. אקסלנס קטנים עליו.
    סגור
  • מאיפה הוא יביא את הקולות?
    אליהו בעל החלומות 12/01/2012 10:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במגזר המקופחים כבר יש את שס, והמפלגה החדשה של דרעי, שלא לדבר על הליכוד שהוא מעוז המקופחים. אז מאיפה הוא יביא את הקולות? מהחרדים שהוא טרח להשמיץ לפני כמה שבועות או מהערבים שגם עליהם היו לו כמה יציאות? שלמה מעוז הוא איש קטן עם אגו נפוח (אני הייתי אני עשיתי) ופה שמדבר שטויות, וכמו שבלאומי לא רצו דירקטור כזה גם באקסלנס לא רצו כלכלן ראשי כזה.
    סגור
  • אני,ליכודניק, הראשון שאצביע לו (ל"ת)
    דרור 12/01/2012 10:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 54.
    סוף סוף משהו אומר את האמת יש אפליה במדינה (ל"ת)
    רפי 12/01/2012 08:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • הפליה הפוכה
    אורן 12/01/2012 12:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם משהו לא שם לב האשכנזים מזמן כבר לא שולטים במדינה ש" ס נציגת הספרדים שולטת וחולבת בלי בושה ובלי לתרום כלום חוץ מזה אחרי יותר מ-60 שנה הגיע הזמו לרדת מהנושא העדתי יש מספיק צרות מבחוץ
    סגור
  • 53.
    מעוז צדק לגמרי המדינה מושחתת (ל"ת)
    54 12/01/2012 08:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 52.
    כל הכבוד לאקסלנס נמאס כבר מהדעות הקדומות
    קופיקו 4 -יער הקופים 12/01/2012 08:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שהמעוז הזה יילך לים כל בוקר ויחשוב על השטויות שדיבר.
    סגור
  • 51.
    כל עדות המזרח צריכים להוציא את הכסף מאקסלנס (ל"ת)
    בני 12/01/2012 08:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 50.
    " השבט הלבן" מבצע פרפורי גסיסה
    קיבוצניק - צפון 12/01/2012 08:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא מחאה ,לא לפיד,לא יעזור לא כלום
    סגור
  • 49.
    פיטורים לא צודקים
    רונית 12/01/2012 08:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מר מעוז הוא כלכלן מצוין אוהבת שנים לקרוא את מה שהוא אומר , מתוקף תפקידו יש לו זכות להביע דעות אישיות , מה גם שלדעתי הוא אמר דברי אמת , גם אם האמת לא נעימה , לפני 20 שנה פתחתי חשבון בבנק דיסקונט זוכרת את התגובות מה לך בבנק של מזרחיים הרי את אשכנזיה... אז אמירתו מעוז אולי מרגיזה משהו אבל נכונה
    סגור
  • 48.
    מי שמגן עליו זה אשכנזי (נראה לי אפילו רוסי). (ל"ת)
    שיתבייש הגזען מעוז 12/01/2012 08:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 47.
    אני לקוח של אקסלנס ומודה להם על ההחלטה הנכונה
    אזרח ישראלי 12/01/2012 08:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם איש השקעות באירופ או ארה" ב היה מדבר ככה על יהודים היו בצדק אומרים עליו שהוא אנטישמי. מעוז הוא איש אכול שינאה עיורת לכל מי שהגיע מאירופה. הוא עשיר מאוד שיודע לדאוג לעצמו. אך טעה בגדול וגרם להפסדים גדולים לכול מי ששמע בצותיו והשקיע ליפני שהבורסות צנחו!!!! לדעתי אין לו גם מקום בלילה כלכלי. במידה ולא היו מפטרים אותו אני הייתי מוציא את הכסף שלי מאקסלנס.
    סגור
  • מעוז חוצפן .
    קורא . 12/01/2012 11:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מספיק כבר עם השד העדתי .
    סגור
  • אבל הוא לא הסית/פגע/השמיץ אף מגזר... רק
    צחי 12/01/2012 09:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ציין עובדות ונתונים שמוכרים לכולם, אודות האפליה שהייתה במדינה, אודות ההתמודדות השונה של כל מגזר עם היטשטשות פערי המעמדות וכו' . פעם בשנות ה- 90 היה שגור בארץ הפתגם: " אני לא מסכים לדבריך, אבל מוכן למות כדי שתוכל להביע אותם" . איפה כל חסידי חופש הביטוי ? אם היה מדובר בערבי שסילקו מהאוניברסיטה בגלל ביטוי נגד צה" ל, מייד הייתם רואים את ראשי מרץ (אם נשאר ממנה משהו בכלל) יוצאים להגנתו. אבל כאן.... כנראה שגם חופש הביטוי הוא מצרך ל " לבנים" בלבד... צחי.
    סגור
  • אבל הוא לא הסית/פגע/השמיץ אף מגזר... רק
    צחי 12/01/2012 09:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ציין עובדות ונתונים שמוכרים לכולם, אודות האפליה שהייתה במדינה, אודות ההתמודדות השונה של כל מגזר עם היטשטשות פערי המעמדות וכו' . פעם בשנות ה- 90 היה שגור בארץ הפתגם: " אני לא מסכים לדבריך, אבל מוכן למות כדי שתוכל להביע אותם" . איפה כל חסידי חופש הביטוי ? אם היה מדובר בערבי שסילקו מהאוניברסיטה בגלל ביטוי נגד צה" ל, מייד הייתם רואים את ראשי מרץ (אם נשאר ממנה משהו בכלל) יוצאים להגנתו. אבל כאן.... כנראה שגם חופש הביטוי הוא מצרך ל " לבנים" בלבד... צחי.
    סגור
  • תשובה לצחי
    אליהו בעל החלומות 12/01/2012 10:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא הסית פגע השמיץ אף מגזר...??? חוץ מהאשכנזים כמובן, אבל זה מן הסתם לא " מגזר" בעיניך. העובדות שציין אינן עובדות - בוודאי לא היום וגם לא היו נכונות לפני 20 שנה. הוא אמר שבמכללות משלמים 40 אלף כאשר כל מי שבודק יודע שבמרבית המכללות יש סבסוד ורק במכללות בודדות, כמו הבינתחומי, משלמים סכומים כאלה. כנראה שמישהו מהמשפחה שלו ניסה להתקבל לבינתחומי ולא קיבלו אותו כי האתיופי התיישב לו על הכסא.
    סגור
  • 46.
    פיטרו אותו כי הארגזים של הכסף של אשכנזים. (ל"ת)
    מדינה בהפרעה 12/01/2012 08:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 45.
    זאת מדינה קומוניסטית שמחופשת לדמוקרטית,
    משה 12/01/2012 08:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שמרגיז את השליט מוצא את הדרך החוצה. לי ניראה שחיפשו פשוט להיפטר משלמה מעוז,הם עשו זאת בדרך מכוערת להפליא. אין ספק שמעוז סוף סוף אמר את מה שהרבה לא העזו להגיד בפומבי. הגיע הזמן שהלבנים יפסיקו לעשוק את השחורים,,,,,לא פלא שעד היום אין מספיק מפעלים בפרפריה,וכן לעולם לא נתנו חינוך מתאים לאנשי פרפריה השחורים,{שלא יצליחו לעזוב חלילה את הצפון}.כל זה מתוכנן מוכן לחתום על זה. לבסוף מר מעוז בגילו לא צריך את העבודה באקסלנס,הוא יסתדר בלעדיהם.
    סגור
  • 44.
    הסבר ל 34
    אליהו בעל מניות 12/01/2012 08:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא קנה אותן בבורסה בכסף שהוא עבד קשה מאוד כדי להרוויח להפך אם יש גזענות זו ההוכחה הכי טובה המדינה לא מוכנה לתת לו להשתלט על בלל למרות שהוא בעל המניות הכי גדול אחריה
    סגור
  • תשובה ל- 44
    אליהו בעל החלומות 12/01/2012 10:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המדינה מוכנה למכור לאליהו את גרעין השליטה בבלל בתנאי שהוא ימכור את גרעין השליטה באגוד כי גם שם הוא בעל המניות הגדול ביותר, וזה לא קשור להיותו מזרחי או אשכנזי או כל עדה אחרת.
    סגור
  • 43.
    האמת המרה או הטילו חרם על אקסלנס
    שון 12/01/2012 08:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעניין מה קרה ? הבן אדם אמר אמת אבל לא נעימה וכולם נבהלו הייתי מציע לכל המזרחיים להוציא את כספם מאקסלנס
    סגור
  • 42.
    מעוד לפוליטקה תותח אמיתי (ל"ת)
    עלאק דמוקרטיה 12/01/2012 08:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 41.
    שלמה מעוז
    הכהן הגדול 12/01/2012 08:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלמה אתה תותח על אל תקשיב לאף אחד פיטרו אותך הם הפסידו כי אתה כלכלן בחסד עליון אומר מה שיש לך להגיד בלי פחד מאף אחד גבר עם ביצים כל הכבוד מחזק את ידך
    סגור
  • 40.
    לפני 30 שנה התקבלתי לעבודה בבנק
    לידיעתכם 12/01/2012 08:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    התקבלתי לעבודה בבנק דיסקונט והדבר הראשון אמרו לי שזה בנק של ספרדים ובנק לאומי של אשכנזים. הם לא טעו הרבה . תלכו לבנק לאומי סניף פנקס בתל אביבי תראו איזה הנהלה גזענית ואיזה פקידות כלומנקיות שמשתלטות על כספים של אנשים מתיחחסים גרוע לאנשים ממוצא ספרדי גם אם יש להם כסף.
    סגור
  • הבנקאים מתנהגים גרוע לכולם
    בינוניים ופחות 12/01/2012 10:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה רציתה שהפקידים הזוטרים יאיימו על הבנוניות של עובדי הבנקים.
    סגור
  • אליטה, הון וכיתתיות עדתית בישראל
    מתביייש להיות ישראלי 12/01/2012 08:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה למדתי? אקסלנס נגד חופש הביטוי וערכי הדמוקרטיה, העיתונות לא יוצאת מגדרה בנושא מאחר ולא רוצים להוציא את השד העדתי מהבקבוק על אף שיצא כבר (אשכנזים, ספרדים, אתיופים עולי חבר העמים ועוד) , שלמה איש מקצוע ממעלה ראשונה, ושצריך להעניש את אקסלנס ולהדיר את כספינו הספרדי מבית ההשקעות, ממליץ לשלמה להקים בית השקעות.
    סגור
  • 39.
    םה עם הדימוקרטיה
    ימין 12/01/2012 08:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גזענות
    סגור
  • 38.
    צבועים ומתחסדים
    אופטימיסט 12/01/2012 08:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעניין אם איזה אשכנזי היה מדבר על ה" שחורים" , כמו ששלמה מעוז דיבר על הלבנים. מעניין אם היה מדבר על הפרוטקציה השלטת ברשות בתי הסוהר ששם מתקבלים בעיקר " שחורים" . האם מר קומן החלקלק והמתחסד גם היה כל כך נחמד? לא מדובר פה על ויכוח על קיפוח של בני עדות המזרח בתקופות מסויימות כשם שלא מדובר על קיפוח של כל עליה חדשה שהגיעה בתקופות אחרות. מדובר פה על גזענות לשמה של האיש הזה. גזענות שמטרתה להתסיס את האוכלסיה איש כנגד אחיו. טוב עשתה הנהלת אקסלנס שהןקיעה את הגזענות מתוכה.
    סגור
  • 37.
    צודק
    אורי מר 12/01/2012 08:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למשוך חסכונות כמוני !!!!
    סגור
  • 36.
    שלמה מעוז - פיטורין
    מאור הגולה 12/01/2012 08:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא פוטר משום שהם גילו שהוא עירקי (מזרחי), באקסלנס חשבו עד היום שהוא אשכנזי (חכם מדי כדי להיות מזרחי)
    סגור
  • 35.
    וא בסה" כ הציג את התפישה של בני עדות המזרח. (ל"ת)
    פיטורין על רקע אמונה 12/01/2012 08:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 34.
    מה עניין אשכנזי לבנק לאומי? שלמה אליהו אשכנזי
    חני 12/01/2012 08:11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שלמה אליהו הוא אחד מבעלי הבנק העיקריים. הוא אשכנזי? לא? אז איך הוא אחד מהבעלים? אדון מעוז אשמח לקבל את תגובתך. חשבתי שכבר נגמר הסיפור של אשכנזים ולא אשכנזים. תשאל את שלמה אליהו האם עירק זה באשכנז?
    סגור
  • שלמה אליהו
    פולי 13/01/2012 00:53
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הוא אחד הבעלים וככזה אי אפשר למנוע ממנו להיות דירקטור או בעלים כי בכספו הוא יכול לקנות מניות ולהיות בעל עניין להבדיל ממעוז שהיה צריך להבחר על ידי האשכנזיפטים מקווה שהבנת משהו כי נראה לי שאת לא מבינה וסתם מקשקשת
    סגור
  • שלמה אליהו
    פולי 13/01/2012 00:49
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שלמה אליהו הוא בעל ענין ולא נבחר כדאי שתבין על מה אתה מדבר
    סגור
  • אדון יקר לשלמה אליהו יש כסף.
    משה 12/01/2012 08:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מותר לו להשקיע אפו שהוא רוצה{לפחות זה}.
    סגור
  • קרית8
    ליאור 12/01/2012 08:35
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שלמה אליהו הוא חלק מהבעלים החדשים.הוא לא התקבל לבנק הוא קנה מניות.מעבר לכך צא ולמד מה קורה לאליהו כשהוא מנסה לקנות את השליטה בבנק.
    סגור
  • למי שעוד לא יודע
    עם ישראל 12/01/2012 10:08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בנק לאומי שייך לי ולכן הוא לא שייך לאשכנזים או ספרדים. בנק לאומי הוקם על ידי עם ישראל (בנק אנגלו פלשתינה) ושייך לעם ישראל. עובדים בו אשכנזים מוכשרים יותר ומוכשרים פחות וספרדים מוכשרים יותר ומוכשרים פחות. מעוז ניסה להיות שם דירקטור ונכשל וזה אוכל לו את הלב שגם בית המשפט העליון לא קיבל את עמדתו. לא בגלל שהוא ספרדי אלא בגלל שהיא לא לעניין. עד מתי יאשימו בעלי רגשי הנחיתות את בעלי הכשרון בחוסר הצלחתם? וזה לא קשור לספרדי או אשכנזי. האם אשכנזי יכול להתקבל לעבודה בנמל אשדוד???
    סגור
  • 33.
    לפטר אדם במעין " משפט שדה" זה חמור שבעתיים
    אזרח מהשורה 12/01/2012 08:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לאקסלנס בית ההשקעות שלום, גם אם דבריו של שלמה מעוז היו חריפים ולא מדוייקים, לפטר אדם באבחה, במעין “משפט שדה” ועל חופש ביטוי זה חמור שבעתיים. יש משפט באנגלית שממצה זאת: Shame on You הייתי שמח אם תשקלו את הפיטורים ותחזירו את שלמה מעוז לעבודה. זאת לא בושה לחזור בכם. במעשה שלכם למעשה פגעתם בתדמית הארגון שלכם. הייתם יכולים להסתפק בנזיפה והתנערות מדבריו של שלמה מעוז. לאקסלנס בית ההשקעות שלום, גם אם דבריו של שלמה מעוז היו חריפים ולא מדוייקים, לפטר אדם באבחה, במעין “משפט שדה” ועל חופש ביטוי זה חמור שבעתיים. יש משפט באנגלית שממצה זאת: Shame on You הייתי שמח אם תשקלו את הפיטורים ותחזירו את שלמה מעוז לעבודה. זאת לא בושה לחזור בכם. במעשה שלכם למעשה פגעתם בתדמית הארגון שלכם. הייתם יכולים להסתפק בנזיפה והתנערות מדבריו של שלמה מעוז.
    סגור
  • הוא לא צריך להתחנן
    רוני 12/01/2012 09:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלמה מעוז מספיק מוכשר והרבה בתי השקעות וארגונים ירצו להעסיק אותו, כך שהוא לא צריך להתחנן לחבורת הצבועים של אקסלנס.
    סגור
  • 32.
    הוא צודק בכל מילה שאמר (ל"ת)
    אשכנזי 12/01/2012 08:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 31.
    להוציא את הכסף מאקסלננס אקט מחאתי... (ל"ת)
    משקיע קטן 12/01/2012 08:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 30.
    שלמה מעוז
    אלינוק מנשה 12/01/2012 08:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני חושב שצריך לפנות לבית המשפט להגיש צו מניעה ותביעת פיצוי.יש אשכנזים טובים
    סגור
  • זה רק מראה כמות אתה אטום. כל מילה שלו נכונה א
    יגאל 12/01/2012 09:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לאחד. גניבת אדמות מדינה קיבוצים מושבים וכדומה. ראה בתי משפט ראה עמדות מפתח ראה תקשורת. הפער מצטמצם במהירות ולכן הפחד אוכל אתכם ואתם סותמים פיות. לא לאורך זמן
    סגור
  • 29.
    גיזענות‏?‏ תלוי נגד מי
    מוטי 12/01/2012 08:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפני כחדשיים מעוז פתח את הפה נגד חרדים בסיגנון נא....אוי‏!‏ שכחתי שאסור‏!‏ טוב, כמו גבלס (אני מקווה שכך מותר להתבטא‏)‏. הלקוחות החרדים הזדעקו ומעוז התנצל בשידור במוצ‏"ש ברשת ב‏'‏. הוא לא פוטר כי נגד חרדים מותר לשקר ולהשמיץ במדינת השמאל והבג‏"ץ
    סגור
  • 28.
    כל ספרדי גאה חייב למשוך היום את חסכונותיו ...
    זכרוני 12/01/2012 08:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לאור הפיטורים המגעילים והלינץ' שבוצע לשלמה מעוז חייב היום ולא מחר כל ספרדי שיש בו טיפת כבוד ויושרה למשוך את כל כספיו מאקס לנס,צריך להעניש את החבורה המגעילה הזו. קדימה ספרדים גאים עשו מעשה צודק !!! שלמה מעוז ידידי בוקר נפלא לך ולכל בית ישראל " ספרדים ואשכנזים יחד "
    סגור
  • מושכים אחי נתנו פקודות משיכה מיד (ל"ת)
    כול המזרחיים חצי עם 12/01/2012 13:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • על איזה כסף אתה מדבר? כולם פה בוכים שהכסף אצל
    ל-28 12/01/2012 08:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האשכנזים. חבורת בכיינים צבועים שסופרים את הכסף כל הדרך אל הבנק ועדיין מנגנים על אפלייה עדתית.
    סגור
  • תשובה מטומטמת של לבן גזען (ל"ת)
    גד מקרית גת 12/01/2012 17:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 27.
    מר מעוז
    אלינוק מנשה 12/01/2012 08:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא להשקיע באקסלנס
    סגור
  • 26.
    מר מעוז
    אלינוק מנשה 12/01/2012 08:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מבקש מכול הדמוקראטים לא להשקיע ב אקסלנס
    סגור
  • 25.
    אני מושך את הכסף (ל"ת)
    רן 12/01/2012 08:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 24.
    בכבול חיים רק שני יהודים שניהם מסוכסכים
    שני יהודים שני דעות 12/01/2012 07:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בכבול חיים רק שני יהודים קשישים שארית פלטה של קהילה מפוארת אך שניהם מסוכסכים זה שנים לכל אחד יש בית-כנסת משלו ולכל אחד דעה שלילית ושנאה תהומית על עמיתו
    סגור
  • 23.
    אקסלנס קלטו ששלמה מעוז לא אשכנזי ולכן....
    שי 12/01/2012 07:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    11 שנים מפוארות ואף אחד לא קלט שמעוז לא מהאליטה. עכשיו הם סוף סוף קלטו שהוא לא אשכנזי ולכן שלחו אותו הביתה
    סגור
  • בדבריו על אשכנזים יש ריח חזק של גיזנות טוב (ל"ת)
    שפוטר 12/01/2012 07:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 22.
    וגם בעניין גב אור הבזיונית (ל"ת)
    קומן צודק 12/01/2012 07:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 21.
    בחירת מילים לא מוצלחת-" לבנים" לא לענין
    נפיח 12/01/2012 07:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש אשכנזים כהים ויש ספרדים בלונדינים.לרוסים הוא החמיא.ולא כלל אותם " כאשכנזים" אז איך יוצאים מכל הבילבול הזה.היה צריך להגיד " האשכנזים הוותקים"
    סגור
  • 20.
    אפשר רצוי וגם הכרחי להביע דיעה במדינה שלנו (ל"ת)
    חיים 12/01/2012 07:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 19.
    כולנו איתך. אל תוותר להם ותתבע אותם!
    שלמה מעוז 12/01/2012 07:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אל תוותר בשום פנים ואופן.
    סגור
  • 18.
    אלכס קומן גם כן לא יודע לשלוט בלשונו
    למי שלא זוכר 12/01/2012 07:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בדיון על קבוצות רכישה הוא כינה את ענבל אור " פצצונת מין" וחטף על זה, אז בטח שלקרוא לבנק לאומי " בנק של לבנים" לא מזיז לו. אני חושב שמי שצריך להתקומם באמת על דברי מעוז המטופשים אלה עובדי בנק לאומי מכל הדרגות ומכל העדות, כי הוא בעצם מזלזל בכישוריהם של האשכנזים (שהתקבלו לעבודה בגלל שהם לבנים) אבל הוא גם מזלזל בכישוריהם של הספרדים שבהם, שהרי אם הם עובדים בבנק של לבנים מן הסתם זה בגלל פרוטקציה ולא בגלל יכולת.
    סגור
  • 17.
    הוא היחיד שצועק " המלך הוא עירום"
    אקסלנס גזענים 12/01/2012 07:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תתבישו. גם יש פה גזענים וגם אסור להגיד שיש גזענים. אז לידיעתכם עדיין יש גברים בני 65 כלומניקים שלא ילכו עם אשה ממוצא ספרדי כי האמא שלהם לימדה אותם שהם אוכלים בידיים. וגם באוניברסיטה יש גזענות כשאתה לא מצפה מסטודנטים שלומדים מתימטיקה ומדעי המחשב לשאול על מוצא של סטודנטית. וגם יש בצבא גזענות. ויש גם גברים שיצאו עם אשה ספרדיה רק כדי לנצלה. אבל לא יסתירו אותה מהמשפחה.
    סגור
  • 16.
    מה לא מובן? הוא העיר הערות גזעניות
    גזענות לשמה! 12/01/2012 07:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה לא מובן? הוא העיר הערות גזעניות שבמדינה אחרת היו מביאות להעמדתו לדין. בארה" ב גם על אמירות יותר מתונות עומדים לדין.
    סגור
  • 15.
    עכשיו לענייניינו - מערכת ביזזזזזזזזזזזזזזזזזז
    אא 12/01/2012 07:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני קורה אותכם שוב להוציא כתבת הבהרה ותיקון למה שפורסם בכתבה הבאה : http://www.bizportal.co.il/shukhahon/biznews02.shtml?mid=299215 לא מעט אנשים שיושבים ומחכים הנשמה יוצאת והכל בגלל הטעייה בין בשוגג בין במזיד שלכם .. גלוב לא מפרסמת שום דבר ' תוך ימים ' כמו שאנחנו רואים אז אנא תקנו ותידעו את כולנו תוך כמה זמן להערכתכם ' המקצועית' תהיה הודעה ...גם אם אתם לא יודעים תגידו לא יודעים ...גם אם הטווח זמנים משתנה וגדול אז תגידו את זה למשל בין שבוע לחודש ...אנא ערף ??? תבררו עם מי שמבין בנושא ותוציאו כתבת הבהרה בבקשה...
    סגור
  • 14.
    מה אתה לא מבין
    האשכנזי 12/01/2012 07:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלמה מעוז היה הפנים של אקסלנס, הייצוג הכי בולט שלהם. ואם אדם כמותו מוציא מילים כאלה מפיו מקומו בביב שופכין ולא בבית השקעות די כבר לגזענות המחליאה הזאת
    סגור
  • 13.
    אני מוציא את קופת הגמל מאקסלנס! (ל"ת)
    קובי 12/01/2012 07:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • גם אני
    אני 12/01/2012 11:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ועוד רבים כמוני, אשכנזים וספרדים
    סגור
  • 12.
    למי ששכח
    זוכר גם את קומן 12/01/2012 07:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קומן דיבר בצורה בוטה על בלונדינית מסויימת מתחום הנדל" ן, ולכן ברור שמה שמעוז אמר לא כל כך מפריע לו. קומן גם אומר " כנראה שהליך המינוי בלאומי היה לא תקין" אבל אין לו הוכחות וגם למעוז אין. הבעיה עם שלמה מעוז - מוכשר כמה שיהיה - היא שכאשר הוא מצליח הוא חושב שזה בזכות כישוריו המופלאים, וכאשר הוא נכשל זה בגלל מוצאו. לעומת זאת - אליבא דמעוז - אשכנזי שמצליח זה בגלל קשריו, וכשהוא נכשל זה בגלל כישוריו. חבל ששלמה מעוז לא מפנים מה שרבים מאיתנו מכל הצבעים והעדות הפנימו - יש פעמים שמצליחים בגלל קשרים, ויש פעמים שמצליחים בגלל כישורים, והבעיה היא באנשים שממנים ובוחרים ולא באיזה קונספירציה אשכנזית. אם אשכנזי ירצה לעבוד בנמל אשדוד ולהרויח גם כן 100,000 שקל בחודש על כלום אין לו סיכוי, נכון? כי הוא לא טריפוליטאי או מרוקאי. למה על אפליה זו מר מעוז אינו מזדעק? ואני לא יודע מה קורה בחברת חשמל או מקורות או שאר הועדים החזקים. עובדי בנק לאומי מכל העדות צריכים לצאת נגד מעוז כי למעשה הוא פוגע בכישוריהם ומזלזל בהכשרתם.
    סגור
  • 12 ניסח הכל בצורה נכונה. (ל"ת)
    אוהדי 12 12/01/2012 10:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • ל 12 (ל"ת)
    צודק בכל מילה!! 12/01/2012 08:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 12 אתה צודק בכל מילה פסיק ונקודה (ל"ת)
    טובה 12/01/2012 08:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • תגובה מטומטמת . יש לך.
    ל 12 12/01/2012 07:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עדיין בשנת 2012 יש גזענות והאשכנזי מכתיב את הכל. תראה לי ילד דוגמן יפה עם שער שחור ועיניים שחורות ועור לבן? לא הם יבחרו את הבלונדי עם העיניים הכחולות כי אנחנו עם ג ז ע ן . נ קודה
    סגור
  • אתה חי בסרט. (ל"ת)
    אבי 14/01/2012 11:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • ואתה שכחת כנראה
    אני מספר 12 12/01/2012 10:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי זכה בבית ספר למוזיקה, מי זוכה בכוכב נולד, ובכל מיני דברים כאלה.
    סגור
  • 11.
    צודק- לפגוע בעיסוק של אדם מטעמים לא רלוונטיים
    איציק 12/01/2012 07:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בהרבה מובנים- בצעד שלהם הם די תומכים בדבריו, שהם שייכים לאליטה אחרת, שעימה הם נימנים יחד עם בנק לאומי
    סגור
  • מסכים בהחלט-לא פוגעים בעיסוק בגלל דיעות! (ל"ת)
    דוד 12/01/2012 11:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 10.
    צודק !! אקסלנס אידיוטים !
    אא 12/01/2012 07:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    התיקשורת לא פחות אידיוטים ראיתי את הקטע המלא ואיך שהוא הוצג בחדשות 2 זה לקט שפשוט נראה גרוע ומתלהם מכפי שהיה ואומנם הי ה אבל הגזימו מכל הכיוונים .
    סגור
  • 9.
    קומן: " לא מבין את אקסלנס, מעוז דיבר בקונטקסט
    מוטי 12/01/2012 07:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה יש פה להבין, פה גדול וגזען צריך לסתום, אין פה שום קונטקסט הגיוני בדיבור שלו.
    סגור
  • אכן , קומן לפעמים הוא בדיחה שלא נלקחת ברצינות (ל"ת)
    רינה 12/01/2012 11:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • בינתיים הגזענים הגדולים
    משה 12/01/2012 08:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הם אשכנזים.
    סגור
  • שמעת פעם את המושג ' עבד כי ימלוך' ? זה קורה >>>
    בו סמואל 12/01/2012 16:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כשמישהו מסוים מקבל תפקיד חשוב ,ואז מתחיל להתעמר גם באשכנזים ,ואי אפשר לדבר איתו מילה ...
    סגור
  • זה בדיוק משפט גיזעני.
    רפאל 12/01/2012 13:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לעשות הכללה של תכונה רעה לציבור שלם בגלל הגזעה שלו, זה ההגדרה של גזענות
    סגור
  • מי הגזענים הגדולים ???
    קורמורן 12/01/2012 13:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אותם תושבי קרית גת, ברובם בני עדות המזרח שאינם מוכנים לקבל אתיופים לשכונה.
    סגור
  • אני מבין מדבריך שבני רמת אביב כן מקבלים אתיופ (ל"ת)
    גד 12/01/2012 17:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • ואם היה מדבר ככה נגד מזרחיים - איך היית מגיב? (ל"ת)
    לאדון משה הצבוע 12/01/2012 09:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    קומן צודק כל מילה בסלע (ל"ת)
    אזרח 12/01/2012 07:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    קומן פשוט לא מבין...
    רויו 12/01/2012 07:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעוז מייצג את אקסלנס ולא יכול להרשות לעצמו להתבטא בצורה כזו. הוא עובד של חברה קודם כל וככזה הוא צריך לנהוג בהתאם, גם אם אמירותיו נכונות, יש דברים שלא אומרים ולא משנה היכן אתה. כל הכבוד אקסלנס!
    סגור
  • הופעת מעוז
    עמית באקסלנס 12/01/2012 11:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעוז הוא איש פרטי בהופעותיו האקדמיות. יש לו את כל הזכויות של חופש אקדמי וחופש דעות. תגובת אקסלנס היא סתימת פיות. אני מוציא את כספי מניהולם ומעבירו לניהול בית השקעות אחר. כל החרדים לחופש הביטוי, הצטרפו אלי!!
    סגור
  • מה אסור לו להביע דעה
    עובד של חברה? 12/01/2012 08:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה לא צבא פה. הוא מייצג את החברה? מזכיר לי את טלי סיני הנצלנית אוהבת את משולם כי הוא תרומה למדינת ישראל נכס למדינת ישראל וכו' האמת שהיא אוהבת את כספו של הקשיש הזה. ומתה על סיני המגעיל. זוג דוחה.
    סגור
  • לא אסור לו! מה הייתה עושה עם ביבי היה אומר...
    בן אור 12/01/2012 14:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שהשחורים מסריחים ודופקים אשכנזים...
    סגור
  • 6.
    קומן צודק. אקסלנס פחדו שלקוחות יעזבו.
    רוני 12/01/2012 07:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבל גם עכשיו לקוחות יעזבו. בגלל הפיטורין.
    סגור
  • הלקוחות יעזבו-בגלל הפיטורין!אקסלנס סותמי פיות (ל"ת)
    דוד 12/01/2012 11:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    למה דעת אדם צריכה להוותהילה לפיטורין
    שלומי 12/01/2012 07:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שוב האדם ה״לבן״ מכתיב את סדר היום החברתי בישראל, אם חס וחלילה נאמרים דיברי ביקורת של תואמים את רוח המימסד, ישר צווארו נערף על הגרדום. נראה לי שהנהלת אקסלנס הלכה כמה מספר צעדים יותר מידי רחוק.
    סגור
  • הבדל קטן
    רונן 12/01/2012 15:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש הבדל בין לחוות דעה במסגרת הרצאה ובין להטיל דופי באירגון גדול ובאוכלוסיה רחבה , לדעתי בית ההשקעות קפץ על ההזדמנות ופיטר אותו , אני לא חושב שהוא הפסד גדול לבית ההשקעות
    סגור
  • אני הבעלים של אקסלנס
    יצחק תשובה 12/01/2012 10:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ופיטרתי את שלמה מעוז כי החבר שלי שלמה אליהו נעלב מזה ששלמה מעוז קרא לו אשכנזי לבן
    סגור
  • ישראלי
    תשובה לתשובה 14/01/2012 23:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לו היה לי כסף באקסלנס הייתי מושך אותו , ואני קורא למי שיש לו לעשות כך !!!!!!
    סגור
  • 4.
    לו היתה לי השקעה או קרן באקסלנס-הייתי מוציא
    חי במינוס 12/01/2012 07:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את זה מיד.
    סגור
  • הצטרפו אלי
    עמית באקסלנס 12/01/2012 10:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני קורא לכל שוחרי האמת,הצטרפו אלי והעבירו את חסכונותיכם מאקסלנס לניהולו של בית השקעות אחר. הפיטורין הם תגובה היסטרית של גזענים.
    סגור
  • 3.
    תא
    יגאל 12/01/2012 07:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה בדיוק מה שאני חושב. ביזיון של אקסלנס, סתימת פיות בושה וחרפה. כל מה שאמר זה אמת על מה ולמה חבורה של צבועים מפוחדים אבל לא דואג למעוז הוא נכס והוא ימצא את מקומו הביזיון של אקסלנס שהם בעצם דוברי השקר ולא של מעוז גם אם הדברים קשים הם נכונים ואמיתיים
    סגור
  • 2.
    אקסלנס
    לוחם חופש 12/01/2012 07:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האמת כואבת אקסלנס מגעילים ודוחים בצעד הזה.
    סגור
  • כל הכבוד לאקסלנס
    אור 12/01/2012 12:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ידעתם לעצור בזמן גזען מתלהם וחמום מוח. לא ראוי שאדם כזה ינהל כספים של אזרחים .
    סגור
  • נכון מאד. נמאס מכל המתלהמים (ל"ת)
    בדיוק 12/01/2012 16:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • האמת כואבת אולם פרותיה טובים לנפש.
    משה 12/01/2012 08:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ושלא יעבדו עליכם.
    סגור
  • 1.
    שילך הבייתה - יתכן בגלל הגיל דעתו השתבשה (ל"ת)
    בחור שמאס 12/01/2012 07:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • איך אומרים, ללכת כשאני בריא ולא כושל בלשוני:) (ל"ת)
    הכימאי המוקסם 13/01/2012 16:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אשכנזי מופלה
    קובי 12/01/2012 15:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תמיד חלמתי להיות זמר מזרחי! הציבור המזרחי הפלה אותי בגסות רבה ולא אפשר לי למרות כשרוני, קולי המסלסל, ועורי הלבנבן. תתבישו לכם!
    סגור
  • צודק 100% (ל"ת)
    תגובה הולמת 12/01/2012 16:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • צודק או לא, את גסות הרוח הזו לא צריך על המסך (ל"ת)
    מתמודד 12/01/2012 12:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • מה שאמר התאים לספת הפסיכיאטר ולא להרצאה אקדמ
    רינה 12/01/2012 11:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האיש הגיע להשגים שכנראה לא הגיעו לו. זה היה מזעזע לראות ולשמוע ואפילו עצוב .השתלחות והאשמות זו תכונה מזרחית לא טובה.
    סגור
  • רינה - את צודקת
    אני מזרחי 15/01/2012 06:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פשוט השתבשה עליו דעתו .
    סגור
  • תגובה לרינה
    אני 14/01/2012 20:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קשה לשמוע את האמת ? צחנה פולנית!
    סגור
  • גזענות
    פולי 13/01/2012 00:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עצם תגובתך לגבי תכונות מזרחיות רק מעידות עלייך כגזענית מאוסה ומגעילה כנראה שהאמת באמת כואבת ומוציאה ממך את הרוע והגזענות
    סגור
  • תגובה
    צוריאל 13/01/2012 13:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מסכים איתך לחלוטין
    סגור
  • תגובה
    צוריאל 13/01/2012 13:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מסכים איתך לחלוטין
    סגור
  • אל תתבע את אקסלנס
    דעת אחד העם 12/01/2012 09:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לדעתי הם יתבעו בחזרה ויש להם קייס,העם הקטן שלנו עושה מאמצים לחבר בין המון סקטורים שונים לכן החוכמה הגדולה למצוא את המאחד ולא את השונה,אם אתה גיבור גדול תשפיע דרך הפוליטיקה ,תהיה הקול של הפריפריות,קיימת פעם שיחה או ניצלת את קשריך בהכשרה כדי לגייס תרומה ואני לא מתכוון רק לכסף אלא נניח בהתנדבות לטובת כמו ויקי כנפו,מציע לך למנף את הסיפור האומלל לכיוונים בונים ולא מפרקים,בהצלחה
    סגור
  • מה קרה, דעותיו לא סימפטיות לפולנים?
    בנקאים מושחתים 12/01/2012 08:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    משפחותהוןשלטוןמדיה, נקעה נפשנו, היכונו ליציאת הנוער להפגנות!!! (אני אשכנזי, הפרטים שלי רשומים במערכת)
    סגור
  • לך תעבוד אצל מזרחיים. מה הבעיה ??? (ל"ת)
    מדינה חופשית 12/01/2012 16:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • לא קרה כלום
    יגאל 12/01/2012 09:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא דיבר כך מתסכול האישי משום שרצה להתקבל למספר תפקידים בכירים יותר אך נכשל.
    סגור
  • מזרחי אשכנזי
    בני 12/01/2012 09:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנשים מזרחים אשכנזים די נמאס מהסגה הזאת הגיע הזמן שנחשוב אחרת יש ישראלים בילבד ותתחילו לחשוב בכיוון הזה תודה
    סגור
  • בני