המעו"ף סגר בירידה של 1%, אלביט הדמיה טסה 20%

הבורסה בתל אביב נכנעה לחולשה באירופה וקטעה רצף של שמונה ימי עליות. כיל צנחה 2.2% ומודיעין התאוששה מירידת 5.6% ונעלה בעליית 1.2%
(getty images israel)
הבורסה בתל אביב סגרה את יום המסחר בירידות שערים זאת לאחר שסיכמה רצף ארוך של שמונה ימי עליות ברציפות. ברקע המסחר, הבורסות באירופה נסחרו במגמה שלילית והחוזים העתידיים נסחרו בירידות של 0.2%. נציין כי מדדי המניות המובילים באחד העם איבדו מערכם מלבד מדד ת"א גז-נפט שסיים בירוק - בעלייה של 0.5% לאחר זינוק מהיר בשעתיים האחרונות של המסחר.

בסיכום יומי, מדד המעו"ף איבד 1% וסגר ברמה של 1,123 נקודות, מדד ת"א 75 נחלש ב-0.1% בלבד ומדד הבנקים הוביל את המגמה השלילית וירד 1.6%. האפיק הקונצרני דווקא הראה יציבות כשסגר בעלייה זניחה. מחזור המסחר בבורסה הסתכם ב-1.16 מיליארד שקלים.

בשוק המניות בלטה לחיוב מניית אלביט הדמיה +12.72% אלביט הדמיה 968.3 +12.72% אלביט הדמיה בסיס:859 פתיחה:899 גבוה:979.8 נמוך:899 תמורה:1,026,115 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שזינקה ב-20.1% זאת לאחר ההודעה על מימוש 47 נכסים בארה"ב לפי שווי של 1.4 מיליארד דולר. גם איגרות החוב של החברה טיפסו במסחר. מנגד, חולשה איפיינה היום את סקטור הפיננסים ובהתאמה מניית לאומי -0.98% לאומי 1,911 -0.98% לאומי בסיס:1,930 פתיחה:1,940 גבוה:1,954 נמוך:1,911 תמורה:134,916,244 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: איבדה 2%.

נציין כי שותפות מודיעין יהש +2.31% מודיעין יהש 695.3 +2.31% מודיעין יהש בסיס:679.6 פתיחה:679.6 גבוה:704.1 נמוך:670 תמורה:181,240 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: התאוששה מירידת 5.6% במהלך יום המסחר ונעלה בעליות של 1.2%. בכך סיכמה השותפות עלייה של 22% מתחילת השבוע. רציו יהש -1.09% רציו יהש 226.6 -1.09% רציו יהש בסיס:229.1 פתיחה:228 גבוה:229.2 נמוך:225.3 תמורה:3,110,844 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עלתה 2.2% במחזור הרביעי בגודלו בבורסה.

נזכיר כי אתמול ננעל המסחר באחד העם בעליות שערים חדות. מדד המעו"ף עלה ב-1.65% לרמה של 1,134 נקודות בהובלת מדד הבנקים שעלה 1.85%. מדד ת"א-75 טיפס 1.65% ומדד הגז-נפט בלט בעלייה של 2.56%.

תמיר פורת: "פתיחת השנה זו לא סנונית לגל עליות"

בשיחה עם Bizportal אמר סמנכ"ל השקעות ומנהל אגף נכסים ומחקר בכלל פיננסים כי "צפויה עוד תקופה של שוק תנודתי". עם זאת, לדבריו של פורת ישנה הזדמנות בתמחור המניות ובעיקר האג"ח הקונצרני, "משקיעים שיכנסו לשנה וחצי עם יראו רווחים יפים בסוף התקופה בעיקר מהאפיק הקונצרני". לכתבה המלאה

מועצת הנפט החליטה לדחות בקשת דלק לשעבד רשיונות לוויתן לצורך הלוואה של חצי מיליארד

אמש, לאחר סגירת המסחר בבורסה בתל אביב, פרסמה מועצת הנפט ממשרד האנרגיה והמים את המלצותיה בנוגע לארבע בקשות שהוגשו לה, כאשר פרט להמלצה לא לאשר לאבנר ודלק קידוחים את הבקשה, היא המליצה שכן לאשר את שלוש הבקשות האחרות.

מועצת הנפט החליטה שלא לאשר את שעבוד רישיונות 'לוויתן' ו'תמר' לצורך קבלת ההלוואה של אבנר ודלק קידוחים מהבנק הבריטי HSBC שאמורה לשמש אותן למימון הקידוחים הימיים. בנימוקי המועצה נכתב כי "מדובר ברישיונות הנמצאים בשלב חיפוש וטרם הוכחה תגלית".

המסחר בעולם

המסחר בבורסות אירופה מתאפיין בירידות שערים: בבורסת צרפת מאבד מדד הקאק 0.3% מערכו, בגרמניה ובבריטניה מאבדים המדדים המובילים 0.4% ו-0.6% בהתאמה.

קנצלרית גרמניה, אנגלה מרקל, התריעה במהלך הפגישה עם מנהיג איטליה כי "מינוף קרן החילוץ האירופית EFSF לא תהיה משימה פשוטה וזה יהיה יותר קשה ממה שחשבנו בעבר". מוקדם יותר היום הסתיים גיוס החוב של גרמניה במסגרתו הנפיקה כ-3.5 מיליארד אירו בתשואה מזערית של 0.9%, דבר שמעיד על הביקוש הרב שנרשם במהלך הגיוס. לסקירת אירופה המורחבת

בבורסות אסיה ננעל המסחר במגמה מעורבת. בורסת שנחאי ודרום קוריאה ננעלו בירידה של 0.4%. מנגד, מדד הניקיי התחזק ב-0.3% ומדד ההאנג סנג הוסיף 0.8% לערכו.

אמש המדדים המובילים בוול סטריט סגרו יום חיובי: עם סיום המסחר, מדד הדאו ג'ונס עלה 0.56%, מדד ה-S&P500 טיפס 0.89% ומדד הנאסד"ק הוסיף 0.97% לערכו.

מניות במרכז

חברת אלביט הדמיה +12.72% אלביט הדמיה 968.3 +12.72% אלביט הדמיה בסיס:859 פתיחה:899 גבוה:979.8 נמוך:899 תמורה:1,026,115 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: מחסלת את פעילותה בארה"ב. חברת הנדל"ן של זיסר דיווחה היום על מכירת 47 מרכזים מסחריים בארה"ב לבלקסטון לפי שווי של 1.4 מיליארד דולר. הרווח של החברה בשנתיים החולפות מאז החלה להשקיע בארה"ב הסתכם בכמיליארד שקל. לידיעה בהרחבה

האנליסט גיל בשן מ-IBI חתך היום את מחיר היעד למניית כיל -1.31% כיל 1,433 -1.31% כיל בסיס:1,452 פתיחה:1,465 גבוה:1,470 נמוך:1,426 תמורה:46,190,863 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: מ-56 שקלים ל-53 שקלים אך ממשיך לשמור על המלצת 'קנייה' למנייה. הורדת מחיר היעד נובעת מהסכם קציר המלח והעלאת התמלוגים שנחתם מול משרד האוצר ובעקבות ההאטה המסתמנת בשוק האשלג בעולם.

מועצת הנפט שהתכנסה אתמול החליטה שלא לאשר את הבקשה של {אבנר יהש} ו דלק קידוחים יהש -2.09% דלק קידוחים 960.5 -2.09% דלק קידוחים יהש בסיס:981 פתיחה:988 גבוה:988 נמוך:950 תמורה:21,867,563 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: לרשום שעבודים על רישיונות 'לוויתן' ו'תמר' לצורך קבלת הלוואה. בין הסיבות לשלילה הבקשה נובעת מן העובדה כי 'לוויתן' אינו מוכר כתגלית על פי חוק הנפט. לידיעה בהרחבה

בית ההשקעות פסגות השיק היום סיקור למניית {מלאנוקס} בהמלצת 'החזק' במחיר יעד של 35 דולר כשמחיר המניה בשוק עומד כעת על 33 דולר. האנליסט אביעד שימון מתרשם אומנם כי מדובר בחברה מובילה ופורצת דרך אך עם זאת מציין כי התמחור הוא בהתאם. לידיעה בהרחבה

חברת עזריאלי קבוצה -1.95% עזריאלי קבוצה 18,120 -1.95% עזריאלי קבוצה בסיס:18,480 פתיחה:18,460 גבוה:18,690 נמוך:18,020 תמורה:41,215,594 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: השלימה היום רכישה של מבנה משרדים ביוסטון תמורת כ-107.5 מיליון דולר. הקבוצה חתמה על הסכם לקבלת מימון בהיקף של 70 מיליון דולר לטובת רכישת ההסכם.

חברת אזורים +0.36% אזורים 387.9 +0.36% אזורים בסיס:386.5 פתיחה:386.5 גבוה:389.1 נמוך:382 תמורה:208,596 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: הודיעה היום על כוונתה לגייס 100 מיליון שקל, זאת לאחר שהעסקה למכירת החזקותיה בקניון 'עיר ימים' לידי קבוצת עזריאלי התפוצצה בשל הממונה על ההגבלים העסקיים.

חברת מג'יק +0.66% מג'יק 2,882 +0.66% מג'יק בסיס:2,863 פתיחה:2,863 גבוה:2,903 נמוך:2,870 תמורה:211,815 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: חתמה על הסכם למכירת רישיונות תוכנה לחברת AOD. היקפה הכספי של העסקה נאמד ב-1.9 מיליון דולר ונחתמו לתקופה של שלוש שנים.

חברת אופקטרא 0% אופקטרא 78 0% אופקטרא בסיס:78 פתיחה:78 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: הודיעה היום שקיבלה אישור CE לשיווק מערכת האינסולין הרב פעמית שפיתחה החברה. האישור יאפשר לחברה לשווק את המוצר שפיתחה בשווקים באירופה.

תגובות לכתבה(127):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 85.
    פרימיום הודעת " מאיה" אייבורי ורמי לוי (ל"ת)
    דניאל 12/01/2012 06:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 84.
    מה קורה לבזק ??? (ל"ת)
    מתלבט 11/01/2012 19:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 83.
    האשם בירידות -שלמה מעוז (ל"ת)
    רינו 11/01/2012 18:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 82.
    ~~~~~ מה יהיה ~~~~~ קסם
    באווז 11/01/2012 18:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תעודת סל קסם פי 3 ....מושחתים גונבים לכם את הכסף מתחת לאף איפה הרשות לנירות ערך איפה????!!!!!!!!!!!!!!!
    סגור
  • 81.
    שימו לב למנית השנה עילוי פיננסי מתחילים לקנות
    אבי 11/01/2012 18:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם בבורסה וגם מחוץ לבורסה אל תגידו לא אמרתי לכם בהצלחה בקרוב מחיר 3-4 אג
    סגור
  • 80.
    חברת ישראל
    למבינים 11/01/2012 17:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ערב טוב, למה מניה יורדת כל כך חזק. מי יכול להסביר. . אני משער 243000. מה לעשות. תודה מראש.
    סגור
  • 79.
    למספר 40 כיל כבר מתחילה את ההתרסקות שלה
    ויוי 11/01/2012 17:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לכול הפועלים המסכנים למכור את כיל לברוח תחכו לה למטה ב0.8 ש" ח ראו הוזהרתם
    סגור
  • 78.
    השורטיזם מחר יפול חזק מאד.
    מחר יחרבנו את השורטי 11/01/2012 17:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מחר השורטים יקבלו בומים על קוליים, יפלו חזק.וגם הפוטים, תירשמו.
    סגור
  • אין ספק - מחר שורט נמחק. סביר שאחרי שבוע וחצי
    אלי 11/01/2012 18:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    של עליות יבוא תיקון. מחר גז ובנקים טסים למעלה. שורטיסטים, תכינו וואליום וההההההררררבבבבההההה!
    סגור
  • 77.
    רציו
    david 11/01/2012 16:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מניית ברזל ,השאר אוכלים אבק.
    סגור
  • טען עוד
  • 76.
    ירידות
    שלי 11/01/2012 16:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אצלנו כשיורד אז הרבה יותר מאירופה כשעולה אז עולה חצי מאירופה מה זה אומר שפה יש משפיעים על השוק והציבור הנאיבי נגרר אחרי הגנבים
    סגור
  • 75.
    איך עבדו עלי מכרתי ב 39
    רציו 11/01/2012 16:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל המפחידנים בפורום לכו לישון
    סגור
  • אל תבכה
    אי 11/01/2012 17:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש כאלה עם ההפחדות שמכרו ב27
    סגור
  • 74.
    לשחוט את מספר 1 הבכיין
    השוחט 11/01/2012 16:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזה בכיין..איזה פלצן.......דיבר על שחיטה למניות הנפט..בינתיים נוא הנשחט...ראה איך הם סגרו את היום ותתנצל יא פלצן
    סגור
  • 73.
    תעדכנו במזן אמיתי
    נוזף בביזפורטל 11/01/2012 16:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתם כותבים בכותרת שמניות הגז בירידות וכל מה שכתבתם היה נכון אטולי לאותו רגע שהדפסתם...נכון לעכשיו כולם בעליות..הפכתם לצהובון?
    סגור
  • 72.
    אוקיאנההההההההההההה
    אוקיאנה 11/01/2012 16:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אוקיאנהההההההההההההההההההההההההה
    סגור
  • 71.
    רציו ומודיעין עולותתתתתתתתתתתתתת (ל"ת)
    לשנות כותרות 11/01/2012 15:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 70.
    מניות סקטור הגז -כנסו בבקשה
    ישראלי 11/01/2012 15:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמו שאמרתי בבקר ,היו קצת מימושים של המשקיעים לטווח הקצר,אלה שמאמינים בענף ואני בתוכם,ממשיכים, העתיד מצויין, יהיו עוד ועוד תגליות,עוד ועוד הסכמי מכירה והסיבון ילן ויקטן,אגב מי שאוסף את המניות הם קופות הגמל והפנסיה השקעה מעולה לטווח הארוך ובטוחה יותר מכל השקעה אחרת, אז שלא יבדו עליכם !
    סגור
  • 69.
    מה קרה שם - רציו מודיעין?
    לל 11/01/2012 15:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזה טיסה פתאום
    סגור
  • בקרוב קודחת מה אתה ישן
    מה מה קרה האסדה לנפט 11/01/2012 16:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא מריץ לא ממליצ
    סגור
  • 68.
    חחחחחחחחחח שחיטה מה? סיבוב פרסה!!! (ל"ת)
    מתקרבת 11/01/2012 15:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 67.
    יומיים אחרונים להזדמנות להצטרף לאולטרה שייפ!!
    אנונימוס 11/01/2012 15:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתם תראו בעצמכם יומיים גג בלחץ שלוש!!!
    סגור
  • 66.
    חדשה טובה לשמן
    דניאל 11/01/2012 14:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בקרוב התרלה הקידוח
    סגור
  • 65.
    להוציא שנורקלים
    סלבדור דאלי 11/01/2012 14:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תזהרו יוון פושטת רגל במרץ ואולי אפילו לפניי...אפילו הבנקים באירופה נזהרים ושומרים כסף נזיל....תזהרו מנוכלים...הירידות החזקות שנראו מ 2008 מתחילות בימים הקרובים-ראו הוזהרתם
    סגור
  • 64.
    לנצל ירידות לרכישת מניות בנקים.
    איציק 11/01/2012 14:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנחנו בשלב שמחזירים מדד מעוף לנקודות רצויות. כדאי לנצל ירידות להמשך איסוף מניות בנקים.
    סגור
  • 63.
    בורסה - מורסה
    אורי 11/01/2012 14:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזה כותרות אתמול : יום שמיני של עליות.... פככככככככככככ הירידה היום מבטלת שמונה ימים של עליות מה שמעיד איזה מין עליות הן היו
    סגור
  • בורסה לא מורסההירידות מינוריות ויש גם עליות!
    יעקב 11/01/2012 15:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יחסית לעליות שהיו לאחרונה , הירידות מינוריות וטבעיות,מורגש שינוי במגמה ומחר עליות,חי שמחר מצטער , ישמיץ ולבסוף יזור במחירים גבוהים יותר.
    סגור
  • 62.
    אנחנו בדרך לשער 50 (ל"ת)
    ל88 צודק בהחלט 11/01/2012 14:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 61.
    הבורסה עד 3 וחצי עוברת לעליות...... (ל"ת)
    עליות 11/01/2012 14:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 60.
    זבל של מניה חזרה לרדת מה היה אתמול
    טאואר 11/01/2012 14:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפי המחזור בנסדק היה בקושי 2 מיליון שח
    סגור
  • 59.
    ירידות
    גל 11/01/2012 14:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחרי יום אחד של עליות { שאר הימים היו סתם פירורים} מגיעות ירידות ויש מליון תירוצים
    סגור
  • 58.
    טוב....אם תמיר פורת שלא מפסיק לטעות אומר ...
    ניר 11/01/2012 13:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אז חייב להיות אחרת
    סגור
  • רגע. לפני. תחילת קידוח. הנפט. מנסים לנער.
    רציו. המלכה. 11/01/2012 14:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רבותיי. לא. למכור. רציו. בשום. אופן. רגע. לפני. קידוח. הנפט. שוב. פעם. מפיצים. כל. מני. שמועות. והפחדות. בשביל. שהמשקיעים. ימכרו. להם. בזול. את. המניות. התרגיל. הזה. חוזר. על. עצמו. כל. הזמן. יודעים. שרציו. תעלה. הרבה. מאוד. אז. לכרישים. הגדולים. זה. מאוד. מפריעה. שוב. פעם. אל. תפלו. ברשת. של. הכרישים.
    סגור
  • 57.
    מאוקיאנה חבלזזזזז מי שבחוץ יהיה לחוץץץץץץץץ (ל"ת)
    ההפתעה תגיע 11/01/2012 13:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • מי בלונג מסכן
    מבקר המדינה 11/01/2012 13:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ולחוץ .שורטים בכל הכוח .יניקה דחיסה עבודה פליטה !
    סגור
  • 56.
    שימו לב לוול סטריט
    מבקר המדינה 11/01/2012 13:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם יעלה היום מחר אני מציע למי שבלונג לברוח לפני שאני פורק עליו קונטיינר שורטים .אני מזהיר אתכם ואומר לכם שוב למי שבלונג ברמות האלה ישברו לו ת עצמות .
    סגור
  • 55.
    כתבה מעניינת
    yaniv 11/01/2012 12:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    http://betterthanamonkey.blogspot.com/2011/12/blog-post.html
    סגור
  • 54.
    אלביט הדמייה -אני בפנים מ12% למעלה
    צוגה אאורה 11/01/2012 12:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    75k בקטנה ניכנסתי מאוחר אבל זה נראה מצויין דבש.
    סגור
  • צוגה אתה תותח, שווה כניסה ללונג? (ל"ת)
    יוסף המספר 11/01/2012 13:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • חודש אחרון אני סוחר יומי/שבועי
    צוגה ליוסף 11/01/2012 14:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ככה שאם אני יינתח זה לא יהיה שווה כלום,במיוחד לגביי המנייה הזאת עכשיו שהציפו ערך בחברה כדיי להראות לכולם שייש לה גב גם לכסות חובות אז זה מראה על רצינות של החברה לשמור על פעילות תקינה ויציבות
    סגור
  • 53.
    הירידות-לא נורא בכלל
    ישראלי 11/01/2012 12:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם למישהו היה חשש של מימושים גדולים בסקטור הגז(לאחר ימים של עליות רצופות) אז המצב בפעל לא נורא ,מכאן ניתן ללמוד על חוזקן של המניות וצפי לעליות נוספות עם ההתקדמות בפרויקטים ןצפי לתגליות רציניות בעתיד, צריך להבין שעלינו על משהוא גדול באמת שרק יגדל עוד ועוד והסיכון ילך וירד.
    סגור
  • 52.
    קורה משהו באאורה ישנם קונים גדולים
    צפוני 11/01/2012 12:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רוציםםםם בזול לא למכור הולכת להפציץ בקרוב מאודדדדדדדדד
    סגור
  • נו- מה קורה באאורה?? יש כיוון? (ל"ת)
    צוגה לצפוני 11/01/2012 15:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אחת שמבינה עלללללללללק
    מבקר המדינה 11/01/2012 12:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ת צורה יזמברו לכם .
    סגור
  • 51.
    שימו לבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבב (ל"ת)
    אוקיאנה 11/01/2012 12:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 50.
    לא לפספס מניית הביומד של שנת 2012
    פלוריסטם 11/01/2012 12:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וכל מילה מיותרת. השבוע יש מצגת של החברה חבלסססססססססססססס
    סגור
  • 49.
    יש נפט בגלוב תודה לאל אנחנו עשירים (ל"ת)
    אפי 11/01/2012 12:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 48.
    תפסיקו רק ל*יין את הכל,ותתחילו להזרים כספים
    צוגה-אולטרה שייפ 11/01/2012 12:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המנייה לפניי מוות וודאי אז תעשו משהו כבר
    סגור
  • 47.
    סגירה מתחת ל-1120 סימן דובי חזק!!!
    מתבונן 11/01/2012 11:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש לשים לב היה והמעוף ירד מתחת ל-1120 שבוע הבא ניפגש ב-1070
    סגור
  • 46.
    גלוב ההיתי עכשיו באלתר הקידוח יש סימנים לנפט (ל"ת)
    המבין 11/01/2012 11:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 45.
    לא למהר למכור בהפסד חבל כנסו:
    רציו====מלכה 11/01/2012 11:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האסדה כבר פה רק לא ממוקמת עקב הסערה אז סבלנות עוד כמה ימים ואנחנו טסים ... יום טוב!!!!!!
    סגור
  • רציו
    הטייס 11/01/2012 14:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    45 אני במקרה טייס.על אסדה יותר נכון לשוט לא לטוס.אבל אני שט איתך בהצלחה חבר מכל הטייסת
    סגור
  • צילמת במצלמה? (ל"ת)
    לל 11/01/2012 12:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 44.
    לאן נעלם דחלילון?
    אבי 11/01/2012 11:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דחלילון אחי תן סימן
    סגור
  • 43.
    עיקבו אחר אאורה משהו מתבשל!!!
    צפוני 11/01/2012 11:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא ממליץ ולא מריץ יאלה בלגןןןןן
    סגור
  • לא עולה לשום מקום
    צוגה אאורה 11/01/2012 12:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נראה אם עוד פעם אני ייפתח לך תמזל.
    סגור
  • הלוואי אני מחכה לפריצה כי צריכה להגיע
    צפוני 11/01/2012 12:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ב10 הימים הקרובים ויש היום הרבה קונים רוצים בזול ואין הרבה מוכרים בזול מרגיש שמשהו מתבשל שם אני בתקווה לעוד איזה קפיצה של 20-30 אחוז צריכים להודיע על רכישה
    סגור
  • מחכה לאאורה בפינה כל שנייה ושנייה
    צוגה לצפוני 11/01/2012 14:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למרות שזה סתם בזבוז זמן
    סגור
  • 42.
    לא לפספס את העליות הודעה ממש בקרוב
    גלוב 11/01/2012 11:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תוצאות מדהימות יששששששששששששששששששששש
    סגור
  • 41.
    חזרה עם פער חיובי של 0.78% אז למה יורדתתתתתת
    פלוריסטם 11/01/2012 10:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השער צריך להיות 1039 אז אני לא מבינה תמיד חייבים לעשות להיפך למה????
    סגור
  • 40.
    הקריסה תתחיל ב 11 (ל"ת)
    THE BEST 11/01/2012 10:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 39.
    אוי למפליצים
    המצליף 11/01/2012 10:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה פלצנים כאן שמחים ועולצים בתקוה שמניות הגז יירדו רק כדי שיוכלו להיכנס במחירים יותר נמוכים אבל זה רק מראה כמה אהבלים הם... ראו את הפתיחה..ירידול אולי של חצי אחוז..זה נקרא ירידות? צאו צאו פחדנים..אני קוה
    סגור
  • 38.
    היום אלוריון הזדמנות פער חיובי חזק מחול (ל"ת)
    המבין 11/01/2012 10:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 37.
    גבעות-מחפשת כיוון סליחה מחפשת את איילנד ולוסק
    ראל05200000 11/01/2012 10:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ין הלוא הוא טוביה החולב את המשקיעים .סליחה בעצם הנוכל הקנדי
    סגור
  • 36.
    אולטרה שייפ לא לפספס אישור FDA (ל"ת)
    יוסי 11/01/2012 10:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • כבר נדפקנו פעם אחת עם FDA
    מלומד 11/01/2012 10:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני עד היום סובל מפרוטליקס. טוב לפחות שהלכתי לפי המלצות בתיק מניות באתר שחקן מעוף, ייצרתי תיק מאוזן יחסית...
    סגור
  • 35.
    ירידות בגז לא נורא
    ישראלי 11/01/2012 10:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחרי עליות רצופות יש ירידות, הגיוני! יש משקיעים שמעונינים לממש, אני ממשיך, אין פחד, אני יודע מה המניות שוות ! הסבלנות משתלמת ,מיום ליום יש הסכמים חדשים והסיכון יורד ,אז שלא יעבדו עליכם!
    סגור
  • 34.
    גבעות
    גבע 11/01/2012 10:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עכיו הזמן של גבעות שורטים נמוכים ומוכרים את רציו כדי להרויח על גבעות
    סגור
  • 33.
    אולטרה שייפ" " " " " " " " " " (ל"ת)
    יוסי 11/01/2012 10:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • לכל מי שתקוע באולטרה שייפ
    שוקי 11/01/2012 20:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מוכן לקנות מחוץ לבורסה ב 0.7 shukia@walla.co.il
    סגור
  • 32.
    אולטרה תהיה בע" ז השם מניית השנה (ל"ת)
    יוסי 11/01/2012 10:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • חח אתה מצחיק
    יצחק בן יצחק 11/01/2012 15:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אי אפשר להשחיל את המנייה הזאת
    סגור
  • 31.
    עשויות
    שמי 11/01/2012 09:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכתב שמח ורואה באופן חיובי את האפשרות שמניות האנרגיה ירדו או שהוא לא יודע להשתמש בתחביר העברי.
    סגור
  • רציו. תמשיך. לעלות. ותרקיע. לשחקים.
    אלי י 11/01/2012 10:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הנפט. בלוויתן. יטרוף. את. כל. הקלפים. רציו. עדיין. במחיר. זול. זול. מאוד. לעומת. הפוטנציאל. האדיר. שנמצא. בא.
    סגור
  • 30.
    האם יש קונה לאאורהה מתחילה להיתעורררררר (ל"ת)
    צפוני 11/01/2012 09:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 29.
    מודיעין ורציו ברזל (ל"ת)
    השנה שלהם 11/01/2012 09:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 28.
    אלביט הדמיה היום לפחות בפלוס 20 ירוקקקקקק (ל"ת)
    צפוני 11/01/2012 09:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אלביט הדמיה
    שאלה 11/01/2012 09:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה קורה לאלביט הדמיה?
    סגור
  • הגיע הזמן לתקן את העברית.מזובר בדימות imaging (ל"ת)
    ולא הדמיה 11/01/2012 14:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • זיסר ממש ובגדולללל רווח עצום מאוד (ל"ת)
    צפוני 11/01/2012 10:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 27.
    האצת פיתוח לויתן כדי שתשובה יוכל לקבל אשראי (ל"ת)
    gg וזה טוב רק לרציו 11/01/2012 09:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 26.
    מי שיברח יפסיד
    שפוי 11/01/2012 09:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שימכור היום אבנר ודלק קידוחים רק בגלל שלא אושרה בקשה לשעבד רשיונות כדי לקבל הלואה- הוא לא רק טיפש אלא גם פחדן שלא מבין כלום. אז לא אישרו לשעבד רשיונות כדי לקבל הלואה...אז ? יהיה כבר מי שימצא את הערבויות להלואה ולא צריך את מועצת הנפט שחבריה איטרנטים שלא מבינים כלום באסטרטגית משק הנפט העתידי וימשיכו לשים מקלות כדי שבעוד שנתיים כל אחד מחברי המועצה ידפוק לעצמו בראש ויגיד " איזה גאון..איזה חכם..איזה מלך..איזה אידיוטנ אני" ......במקום לזרז את תהליך הכנת התשתיות לגז כחול לבן רק מקשים עוד ועוד..חלם בהתגלמותה..
    סגור
  • מחר תהיה חגיגה
    dangen 11/01/2012 18:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יהיו עליות במחזור הפתיחה וייסגור באדום ראה הוזהרת
    סגור
  • 25.
    לא נישארו
    נישארו שורטיסטים 11/01/2012 09:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נימחק השורטיסטיעם, כתבה במאיה.
    סגור
  • 24.
    פרימיום אפ 4 שווי B
    פרימיום אפ 4 שווי 11/01/2012 09:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פרימיום אפ 4 שווי B
    סגור
  • 23.
    תשובה וכיפה אדומה מככבים בסרט ההזוי הזה כאשר
    עע 11/01/2012 09:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כיפה אדומהי מדנה ותשובה הו תשובה והכיפה האדומה היא ניסיון לכבול את המדינה באמצעות ערבות הדדית בין שתי המאגרים כך שבמקרה של מעידה פיננסית אחד לא יהיה קשור עם השני תשובה ושותפיו חנוקים בכסף ולכן המדיניות היית להאיץ את פיתוח תמר על חשבון לויתן ועם לויתן למשוך זמן עד שהקופה תתפח והכל על חשבון המדינה שבמקרה של שיעבוד הדדי תהיה מנועה מלהטיל סנקציות על השותפויות כי בכל מצב זה יפגע בתמר ואת תמר צריכים כמו אויר לנשימה ואכן טוב שהיה הממונה היכן שהיה כדי לעצור את הקומבינה אני מקווה שתשובה הבין את המסר שמשמעותו תאיץ את פיתוח לויתן אם אתה רוצה להשתמש בו כמקור מימון וזה טוב מאוד !!!!!!!!!!! רק לרציו !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    סגור
  • 22.
    לא כלכלן מבריק
    חיים כהן 11/01/2012 09:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יום טוב וירוק פריגו וכיל עולות היוםב2ו3 אחוז בהתמה ה כן המדד אדום כן תיקון לא נורא
    סגור
  • 21.
    טכנופלסט ונצרס
    ניר 11/01/2012 09:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הפיצוצים התחילן מיןם ריאשון כבר 20 אחוז וזאת רק ההתחלה מאות אחוזים בחודש הקרוב שתי חוזים גדולים בדרך
    סגור
  • 20.
    השוחט מהנפט.קריסה קולוסאלית במניות הנפט היום
    אש אש אש אש אש אש אש 11/01/2012 08:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בפתיחה 35 אחוז למטה.הלך לכם הכסף.תברחוץתצילו את מה שעוד אפשר.
    סגור
  • לא חכם ולא נבון! ירידות יהיו סלקטיביות מניות
    gg 11/01/2012 09:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מניות קבוצת תשובה יחלשו ושאר השותפויות ימשיכו כרגיל לרציו סיכוי גבה לתקן בסוף היום כי היחידה שאמורה להנות מהאצת פיתוח מאגר לויתן כדי שאדון תשובה יוכל לקבל עליו אשראי
    סגור
  • כתבתי ששותפויות מירה יעלו והן עלו -
    אלי 11/01/2012 18:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צרות אלה של תשובה טובות להם.
    סגור
  • 19.
    פתיחה בבורסה
    יגאל 11/01/2012 08:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לשחקנים שעובדים על בסיס יומי כל תנודה בגרף חשובה. רק מה : רוצה להרוויח בבוקר? אז תשקיעה בערב שלפני. במהלך היום תקנה (אם מצפה לעליות) מספר מניות של בנקים ותקנה בכ- 50% אופציות מעוף (PUT) כהגנה. מצפה לירידות? תקנה אופציות מעוף (CAL) ובכ- 50% מניות של בנקים. בסוף היום תעשה חשבון רווח/הפסד, תתפטר מהכל ותתחיל מחדש.
    סגור
  • 18.
    תני לנו הסבר מקצועי למה רציו
    לרינה מדיקונט 11/01/2012 08:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תרד חזק היום את חתיכת מטומטמת שלא מבינה כלום מהחיים שלה לרציו אין שום קשר לכל הסאגה לויתן לא מוכר כתגלית אצל הממונה כי לא פרסמו את הדוח של צד שלישי מטומטמת אחת לכי תעשי ספונג" ה וטאטאי את הבית יסתומה
    סגור
  • 17.
    פרימיום אפ 4 שווי B
    פרימיום אפ 4 שווי 11/01/2012 08:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פרימיום אפ 4 שווי B
    סגור
  • 16.
    בנין
    xxxx 11/01/2012 08:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בנין בקרוב שער 555
    סגור
  • 15.
    ניפגש שבוע הבא
    הלוחש למדדים 11/01/2012 08:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שהמעוף יהיה ב 1050 במקרה הטוב.....
    סגור
  • 14.
    יום שישי ה13 מתקרב לברוח מהבורסות
    הלוחש למדדים 11/01/2012 08:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היום יהיה טיפה אדום אבל בהמשך התמוטטות תוציאו את כספכם מהמניות תצילו מה שאפשר יום שישי ה13 הבורסות צוללות וזה רק התחלה יוון ואיטליה בדרך לקריסה
    סגור
  • 13.
    בפתח, כל ההפחדות למטרת איסוף סחורה, הבנתם ? (ל"ת)
    אם כל הקידוחים לנפט 11/01/2012 08:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 12.
    מניות הנפטי ישחטו היום
    וואחו מצחיגולדה 11/01/2012 08:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שמרו על השקלים שלכם
    סגור
  • 11.
    כהן פיתוח, ההצלחה השקטה! (ל"ת)
    גברת שולה 11/01/2012 08:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 10.
    הסנונית
    t 11/01/2012 08:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ל 1 די לנבואות זעם הסנונית בדרך החיים חזקים יותר!!!!!
    סגור
  • 9.
    הכל עובר לרציו היום-זינוקקקקקקקקק (ל"ת)
    jimjim 11/01/2012 08:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • צדקתה כל הכבוד (ל"ת)
    לולו 11/01/2012 17:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    אני מחכה בכליון עיניים לאסוף ממך סחורה, טירון (ל"ת)
    למגיב מספר 1 11/01/2012 08:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אבל נשארת בלי שקל
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחח 11/01/2012 09:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שכחת לבדוק את חשבון הבנק?הפסדת הכל במניות הנפט.לך תקנה וואזלין.חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    סגור
  • נו, עדיין מחכה לירידות? או שעבר לך? (ל"ת)
    אלי 11/01/2012 18:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    פרימיום אפ 4 שווי B
    פישמן 11/01/2012 08:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פרימיום אפ 4 שווי B
    סגור
  • 6.
    ב" " " " " " " " " " " " " " " " (ל"ת)
    שחיטה במניות הנפט וה 11/01/2012 08:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    שימו לב פרימיום אופציה4 שווי B (ל"ת)
    פישמן 11/01/2012 08:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • רק איי.פי.סי (ל"ת)
    איי.פי.סי 11/01/2012 08:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    שימו לב פרימיום אופציה4 שווי B (ל"ת)
    פישמן 11/01/2012 08:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    ל-1 אתה צריך טיפול דחוף (ל"ת)
    מתבונן מהצד 11/01/2012 08:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1 לא צריך שום טיפול,האיש או האישה צודקים,
    רינה מדיסקונט 11/01/2012 08:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היום שחיטה מרחץ דמים קריסה טוטלית ,במיוחד ברציו .
    סגור
  • לרינה מדיסקונט
    הכהן הגדול 11/01/2012 11:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חומד תלכי לישון כנראה לא ישנת טוב בלילה אני אמרתי שהכיוון הוא למעלה עם מימושים פה ושם מה שהיה שנה שעברה לא יחזור אז עכשיו לנצל ירידות לקניה ולא למכירה אחרי שמניות טובות כמו כי" ל לדוגמא ורק לדוגמא שירדו בעשרות אחוזים יעלו ויעלו חזק רק סבלנותמי שלא יכנס עכשיו הוא יכנס יותר מאוחר במחיר יותר יקר יום טוב
    סגור
  • את חייה בסרט - במקרה הרע יהיו ירידות קלות
    אלי 11/01/2012 10:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קשורות לתשובה כמו דלק וישראמקו ועליות במניות שמתחרות איתו כמו מודיעין.
    סגור
  • 2.
    מדד הביומד
    ביו ביו 11/01/2012 08:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מדד הביומד מתפוצץ.... יש שתי מניות שחובה להחזיק המניות ירדו חדות ללא סיבה....ויש להן פוטנציאל אדיר. נסווקס וביונדווקס, המניות הללו יכולות לסגור את הפער שפתחו מהביומד ביום אחד נסחרות בדיסקאונט .... למרות שהתקדמו בשנה האחרונה. תציצו בגרף...
    סגור
  • בית קברות לכסף על תקשיבו לעצות אחיטופול אלו
    ביונדווקס ונסקווס 11/01/2012 08:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מניות פח בלי עתיד ורק שורפות את כספי המשקיעים
    סגור
  • 1.
    שחיטה במניות הנפט
    אייייייייייייייייייי 11/01/2012 08:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ויויויויויויוייוץמה שיילך היום במניות הנפט לא נראה עדייןץירידות של עשרות אחוזים שחיטה.קריסה טוטאלית.הלך הכסף.תברחו ותמכרו כי מחר לא יישאר מה למכור.ויייייייייייייי.לברוח
    סגור
  • שחיטה סלקטיבית-שותפויות תשובה ירדו כל השאר לל
    gg 11/01/2012 09:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ללא ארועים מיחודים, תשובה ניסה לעשות כיפה אדומה על קופת המדינה שם הבינו את המהלך ועצרו אותו מבעוד מועד הרעיון של שיעבוד המאגר לטובת אחר היה מעקר את יכולת המדינה לנקוט בסנקציות נגד לויתן במקרה שתשובה ושותפיו יחליטו להמשיך במדיניות הסחבת כלפי פיתוח המאגר כי כל פעולה שלא היו נוקטים היית באופן אוטומטי משפיעה על המאגר האחר תשובה חיפש את הדרך כדי לכבול את המדינה לצרכיו האישיים ומזל שהיה מי שיקלוט את התרגיל בזמן
    סגור
  • ויויויויויויויויויויויויויוייויויויויויויויו
    צודקקקקקקקקקקקקקקקקק 11/01/2012 09:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צודק 100 אחוז.מוכר בכל מחיר על הבוקר.לא רוצה לחשוב על מחר איזו שחיטה.
    סגור
  • אנחנו נשלם ביוקר
    רענן 11/01/2012 08:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שישלם על זה זה האזרחים שיעלו להם את מחירי החשמל במאות אחוזים
    סגור
  • הסנונית
    t 11/01/2012 08:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    די לנבאות זעם החיים חזקים יותר , הסנונית בדרך!!!!!!
    סגור
  • אוליי אותך הולכים לשחוט אם הפוטים חחחחחחחחחחח (ל"ת)
    הצחקת אותי 11/01/2012 08:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • יאנאלפאבית.אאאאם הפוטים
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח 11/01/2012 08:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם הפוטים?עם שערות?חחחחחחחחחחח
    סגור
  • גדול אחי (ל"ת)
    ממש 11/01/2012 14:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • חבר! לקחת תרופות הבוקר? ומשככי כאב? (ל"ת)
    שפוי במיוחד 11/01/2012 08:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • יש כדורים מצוינים לבעיה שלך (ל"ת)
    שלמה בר אמא 11/01/2012 08:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור