"הציבור לא לומד מטעויות, הקונצרני יטפס השנה למעלה מ-10%" - איזה אג"חים לקנות ומאיזה להתרחק? צפו בסרטון (4:40)

תחזיות 2012 מנכ"ל הקרנות של מיטב בראיון נוקב ל-BizportalTV אחרי שנה של דימום כואב בתעשייה. איזה אג"חים לקנות וממה להתרחק? צפו בראיון...
 |  (13)
רפי ניב
שוק קרנות הנאמנות סיכם שנה קשה של ירידות בשווקים ופידיונות ענק של הציבור. עם זאת שנת 2012 הביאה עימה תפנית חיובית והעליות בשווקים לווה בהפוגה מהפידיונות ואף לגיוסים בקרנות המנייתיות. רפי ניב, מנכ"ל מיטב קרנות נאמנות, מספק את ההערכה שלו לשוק הקרנות בראיון ל-BizportalTV.

"משקיעים מכרו את כל הנכסים המסוכנים ועברו לנכסים סולידיים", מסביר ניב את מעבר המשקיעים לקרנות כספיות וקרנות מק"מ תוך ניצול הריבית הגבוהה יחסית שעלתה בתחילת 2011. "הירידות היו מוצדקות", אומר ניב אך עם זאת מדגיש כי הציבור התנהג בצורה מאוד אמוציונלית ופדה קרנות בלי לבדוק האם רמות השערים טובות.

מנכ"ל הקרנות במיטב מסביר כי המכירות יצרו מחירים הארקטיביים - ההזדמנות הגדולה נמצאת כעת בקרנות האג"ח הקונצרניות שיעשו לדברי ניב תשואה דו ספרתית ב-2012 עם פרופיל הסיכון הטוב ביותר. בנוסף, מעדיפים במיטב להפחית באפיק הממשלתי ולהשקיע באיגרות מדורגות AA או בנקים.
תגובות לכתבה(13):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 11.
    מקצוען
    עוקב 10/01/2012 15:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחד האנשים הטובים בשוק ההון, מתמקד בעשיה בלבד ואינו מבלבל את המוח
    סגור
  • מכיר ותומך (ל"ת)
    מומחה 10/01/2012 15:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • מאיר ברק שם אותו בכיס הקטן (ל"ת)
    אורי 10/01/2012 15:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 10.
    באיחור של אמ... 3 חודשים בערך.
    אולג 10/01/2012 14:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עכשיו אתה מדבר על אג" חים? אם אנשים כאלו היו מדברים בצורה אובייקטיבית, היו מדברים על האג" חים בחודש נובמבר. במקום זה, הם אספו בזול ועכשיו מחפשים לעלות את מחיר האג" חים לשווי גבוה משווי הוגן ואז למכור אותם לפריירים.
    סגור
  • 9.
    הפעם בניגוד למשברים קודמים הציבור הצליח לברוח
    בזמן 10/01/2012 14:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הפעם בניגוד למשברים קודמים הציבור הצליח לברוח בזמן והשאיר את כל המומחים תקועים עם סחורה מפוקפקת שעומדת לעבור תספורת רצינית, וזו הסיבה שאנו רואים הרבה כתבות מסוג זה בזמן האחרון
    סגור
  • 8.
    אדון ניב..מוכן לחתום אצל עו" ד שארוויח על אג" ח
    משה 10/01/2012 13:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קונצרני 7% מוותר על 10%,
    סגור
  • 7.
    בחור רציני (ל"ת)
    אני הולך על הקונצרני 10/01/2012 13:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    מדוע אין נתונים לגבי מחמ קרן, תשואה לפידיון,
    בן 10/01/2012 13:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דירוג וכו?? איך אפשר להשקיע ככה?? על עיוור??
    סגור
  • 5.
    רפי הגדול
    אמיר ד 10/01/2012 13:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עלה והצלח ידידי,מקווה שאתה זוכר אותי,אני תלמידו של רוני.ס צור קשר ידידי עלה והצלח
    סגור
  • 4.
    אתה בטוח??? (ל"ת)
    גיל 10/01/2012 13:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    זה הבחור שצפה מה יהיה ברציו (ל"ת)
    וצדק בסופו של גבר 10/01/2012 13:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    יעל (ל"ת)
    צודק ב-1000% 10/01/2012 13:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מדבר מאינטרס
    600 10/01/2012 13:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין מה לחפש בקרנות ובמיוחד בקרנות אג" ח !!!!
    סגור