הכפלת המכירות פי 2.5 ב-5 שנים ושיפור ברווחיות

מפתחת גלולת המצלמה שצמחה בקצב שנתי של 43% בעשור האחרון רוצה להמשיך לגדול ומסמנת את היעד הבא: מכירות של 450 מיליון דולר עד שנת 2016
גיוון מסמנת יעד שאפתני:
חברת {גיוון} אימג'ינג הנמנית על קבוצת IDB מכוונת גבוה. אתמול פרסמה מפתחת גלולת המצלמה מצגת עסקית שבה הציבה לעצמה יעד שאפתני במיוחד - להכפיל את המכירות פי 2.5 בתוך חמש שנים לרמה של 450 מיליון דולר בשנה.

חברת גיוון צפויה לסכם את שנת 2011 עם מכירות של 175 מיליון דולר - רמה המשקפת צמיחה שנתית ממוצעת (CAGR) של 43% בעשור האחרון. מרמה של 5 מיליון דולר בשנת 2001 מצליחה החברה בעקבות להגדיל את מכירותיה כאשר בשנים האחרונות ביצעה החברה מספר רכישות אסטרטגיות אשר גיוונו את סל המוצרים שלה.

בחברת גיוון מעסיקים נכון להיום כ-760 עובדים והחברה פועלת בשיווק מוצריה בלמעלה מ-60 מדינות. אחד מהמוצרים שצפויים לגדול בשנים הקרובות היא גלולת ה-PillCAM SB אשר מיועדים לצילום של המעי הדק ואבחון של מחלת הקרוהן.

בשנה הקרובה מתכננת החברה לנסות להגיש מחדש לרשויות בארה"ב את גלולת ה-Colon המיועדת לאבחון אי סדרים במעי הגס. לאחר שהבקשה נדחתה על ידי ה-FDA בשנת 2008 מתכננת החברה להשלים את הניסוי הקליני במהלך הרבעון השני של השנה.

הצלחה בניסוי תאפשר לחברה להגיש בקשה לשיווק המוצר ביפן במהלך הרבעון השלישי של השנה ובארה"ב ברבעון הרביעי של השנה. השקת המוצר, אם הכל ילך כשורה כמובן, מתוכננת להתבצע בשנת 2013.

אחד מהנושאים עליהם תשים החברה דגש בשנים הקרובות הוא שיפור הרווחיות. נכון להיום שיעור הרווחיות התפעולית של החברה עומדת על 13%. בגיוון מתכננים לשפר את רמת הרווחיות כך שעד שנת 2016 יעמוד שיעור הרווחיות של החברה על כ-20%.
תגובות לכתבה(1):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חברה רצינית ושאפתנית, עם מוצר מעולה, בהצלחה. (ל"ת)
    דיויד 10/01/2012 12:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור