15:29 דודו מזרחי מונה לתפקיד משנה למנכ"ל בקבוצת תנובה >>

14:20 ארדואן על משאל העם בעיראק: "חיילנו ערוכים לתגובה בגבול"

13:38 מניית איידיאו מאבדת 2.55% במחזור ער

13:04 יפן: ראש הממשלה הכריז על הקדמת הבחירות לחודש הבא

12:25 בולטות בת"א: פורסייט טסה 9%, קרדן אן.וי מזנקת 13.2%

11:57 מחאת הנכים: המשטרה חילקה דוחות למוחים שחסמו את כביש 1

10:47 סיטיגרופ: "הרוכשים בפועלים רואים בעסקה כהשקעה לטווח ארוך" >>

10:21 מניית ארפורט סיטי יורדת 2.3% ומשלימה 4 ימי ירידות רצופים

10:20 בולטות בת"א: אל על עולה 1.7%, פרוטרום עולה 1.3%

10:10 המשטרה החלה לחלק דו"חות לנכים שחוסמים את כביש 1 >>

08:44 כוחות צה"ל עצרו הלילה 20 מבוקשים ביהודה ושומרון

08:21 הדולר מאבד 0.4% ונסחר סביב 3.50 שקלים

08:18 עיראק: היום ייערך משאל העם לעצמאות הכורדים

07:53 האירו נחלש הבוקר 0.1% מול הדולר ונסחר סביב 1.193

07:52 מדד הניקיי היפני עולה 0.4%

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

ת"א חתמה באדום: הבנקים משכו את המעו"ף לירידה של 0.2%, רציו זינקה 5.6%

מניות הבנקים ירדו ב-1.7%. טבע עלתה ב-3.5% בעקבות פער ארביטראז' חיובי, פריגו התחזקה ב-4.4%. בסקטור הנפט: גבעות טיפסה ב-6.8% ברקע להתקדמות מבחני ההפקה בקידוח מגד 5
Share
יום המסחר הראשון של השבוע בבורסה בתל אביב ננעל בירידות שערים קלות. בפתיחת המסחר עוד נרשמו עליות שערים, אולם כשעה לאחר הפתיחה השתנתה המגמה והמדדים עברו לטריטוריה השלילית - ששם נסחרו לאורך היום.


בסיום המסחר, מדד המעו"ף ירד ב-0.2% לרמה של 1,334 נקודות, מדד ת"א 75 השיל 0.2% גם כן ומניות הבנקים ירדו ב-1.7%. מחזור המסחר בבורסה היה גבוה יחסית לימי ראשון והסתכם ב-1.94 מיליארד שקל.

בשוק המניות בלטה לחיוב מניית טבע עם זינוק של 3.5%, זאת לאחר דיווחים שפורסמו בסוף השבוע על כך שחברת התרופות העלתה את מחיר הקופקסון ב-15%. לחיוב נציין גם את מניית פריגו שטיפסה ב-4.4% במחזור ער.

סקטור הנפט ממשיך לרכז עניין. שותפות רציו זינקה ב-5.6% בעקבות המלצה אוהדת מצד הבנק האנגלי ברקליס. לחיוב נציין גם את שותפות גבעות עולם שטיפסה ב-6.8% ברקע להתקדמות במבחני ההפקה אותם היא עורכת בקידוח מגד 5.

סקירות ותחזיותבנק הפועלים ממשיך לספק תחזיות שוריות בראייה ארוכת טווח, אך מזהיר מפני הסיכונים בטווח הקצר. "אנו מעריכים כי 2011, כמו שתי קודמותיה, תהיה שנה חיובית למשקיעים בשוק המניות המקומי. עם זאת, מזהירים בבנק הפועלים כי נוכח רמות השיא הנוכחיות של מדדי המניות הכבדות, קיימת סבירות גבוהה למימושי רווחים בטווח הקצר.לדבריו של דיוויד קוסטין, אסטרטג ראשי לשוק האמריקני בגולדמן, מדד ה-S&P500 צפוי לזנק ל-1,500 נקודות עד סוף השנה הנוכחית. "אנו מעלים את התחזית שלנו בנוגע למדד ה-S&P לשנים 2011 ו-2012, כאשר המדד צפוי לצמוח ב-21% כבר בשנה הנוכחית". אופטימיות בגולדמן זאקס

ביום חמישי האחרון, המסחר באחד העם ננעל בעליות שערים קלות במדדים המובילים. בכך, סיכם מדד המעו"ף שבוע מסחר חיובי ברמת שיא כל הזמנים למרות החששות מפני וועדת ששינסקי שהעיבו על השוק.

בסיכום יומי, מדד המעו"ף עלה ב-0.3% לרמה של 1,336 נקודות, מדד ת"א 75 עלה בשיעור של 0.4% ומניות הבנקים נחלשו בשיעור של 0.6%. מחזור המסחר בבורסה הסתכם ב-2.14 מיליארד שקל. לסקירת המסחר מיום ה'

סוף השבוע בעולם

המדדים המובילים בוול סטריט סגרו את יום המסחר האחרון של השבוע בטריטוריה אדומה, כאשר הירידות בשווקים התמתנו לקראת סגירת המסחר. ברקע למסחר, ניצב דו"ח התעסוקה החודשי אשר התפרסם טרם פתיחת המסחר והצביע על עלייה נמוכה מהתחזיות במספר המשרות החודשיות. מנגד, נאומו של נגיד הפדרל רזרב סיפק אופטימיות. עם סגירת המסחר בוול סטריט, מדד הדאו ג'ונס ירד 0.19%, מדד הנאסד"ק השיל 0.25% ומדד ה-S&P 500 איבד 0.18%. לסקירת המסחר בוול סטריט


נפט וגז

שותפות רציו ריכזה את המחזור הגבוה בשוק (165 מיליון שקל) ויחידות ההשתתפות שלה טיפסו ב-5.6%. בנק ברקליס מעריך כי כמות הגז ב'לוויתן' תעודכן כלפי מעלה וציין כי רציו היא המועדפת. ברקליס נקב במחיר יעד ליחידות ההשתתפות של 80 אגורות. ברקליס שורי על רציו

שותפות חיפושי הנפט מודיעין יהש הודיעה הבוקר (א') על סיומו של הסקר הסייסמי התלת מימדי (3D) ברישיון הימי "ים חדרה". כעת לאחר סיומו, תחל מודיעים בעיבוד ופענוח נתוני הסקר שצפויים להסתיים במהלך הרבעון השלישי של 2011. מודיעין סיימה את הסקר הסייסמי

הממונה על ענייני הנפט במשרד התשתיות לא אישר העברת 15% מהרישיונות של גלוב אקספ יהש ליולי עופר וללפידות חלץ. יולי חיפושי נפט הייתה אמורה לרכוש 10% מהרישיונות ולפידות חלץ הייתה אמורה לרכוש 5% נוספים. דחיית הבקשה נובעת מהתקנות החדשות של משרד התשתיות. לידיעה בהרחבה

מניות במרכז העניינים

חברת כור חתמה על העסקה למכירת מכתשים אגן לכימצ'יינה הסינית לפי שווי של 2.4 מיליארד דולר. במסגרת העסקה תרכוש כימצ'יינה הסינית 60% ממניותיה של מכתשים אגן ואילו כור תחזיק ב-40% הנותרים. לאחר השלמת העסקה מכתשים אגן תהפוך לחברה פרטית. נוחי מכר את השליטה במכתשים אגן

ענקית הגנריקה הישראלית, טבע טיפסה ב-35% ברקע לסקירה שפירסם בנק ההשקעות פייפר ג'פרי, עולה כי החברה העלתה את מחיר הקופקסון ב-15%, נציין כי מדובר בתרופת הדגל של החברה האחראית ל-60% מההכנסות. טבע מעלה את מחיר הקופקסון

סיאלו השלימה בהצלחה הנפקת מניות לציבור ביום חמישי האחרון בהיקף של למעלה מ-8 שקלים. בהנפקה נרשמו ביקושי יתר והמחיר בהנפקה נקבע על עשרות אחוזים מעל מחיר המינימום אותו ביקשה החברה. לידיעה המלאה

פרוטליקס ריכזה עניין על רקע כוונתה של חברת התרופות הצרפתית סאנופי אבנטיס להעלות את מחיר הצעת הרכש למניות ג'נזיים, הנחשבת לשחקן מרכזי בתחום אליו פונה פרוטליקס. לידיעה בהרחבה

מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

296 תגובות ב-213 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
213 חיים 09/01/2011 22:47 ליודה
ערב טוב לך. תודה רבה לך על הכל על יחס, על עזרה , הרבה בריאות לך ולמשפחה שלך. בהצלחה לך.
212 רוני לוי 09/01/2011 19:16 לתמיר, כתבתי לך שאני עייף, התכוונתי שאני
ממהר למשחק של מכבי חיפה משחקת באיצטדיון ברמת גן, מחר אני אענה לך
תמיר 09/01/2011 21:38 מכבי חיפה-ב ה צ ל ח ה (ל"ת)
גילי 09/01/2011 20:50 לרוני לוי
אם יתחשק לך לענות אחרי המשחק לגבי אקס טי אל - מחר אני לא אהיה ליד המחשב . בכל מקרה המון תודה לך -אתה ממש איש טוב שאוהב לעזור.
211 רוני לוי 09/01/2011 19:11 לתמיר, אני עייף , השאירו את השאלות למחר (ל"ת)
תמיר 09/01/2011 19:49 לרוני תודה רבה בכל אופן (ל"ת)
210 ליאור 09/01/2011 19:07 מוזר מאוד s
שער סגירה של פקיעה בחודש דצמבר
209 ליאור 09/01/2011 19:02 לרוני פקיעה של s
אני לא מבין למה כול המילים לא מופיעות לי בהודעה?סליחה שוב רוני השאלה על ממד s
208 תמיר 09/01/2011 18:56 לרוני לוי -אקס טי אל
אני מחזיק את המנייה, מה אתה היית עושה?
207 קובי מימון 09/01/2011 18:55 תעשו הפוך להמלצות-תרווחו
מי שילך עם ההמלצות יפסיד/יאב כספו, זיכרו זאת ,כך לאומי ב 1860 המליץ הממושקף בן זאב 2100 מאז רק ירדה, כך המליץ הממושקף בן זאב על אפרחקה 2800 חחח,כך המליץ אותו \"אנליסט\"אנליסך\" על פועלים 2200-2150,ועל אלרוב נדל\"ן, צחוקים. בלופר. כך המליצו(כדי לימכור לכם) על רמי לוי ב 125000-מאז יורדת,כלכלית 4500 -4700 מאז נחתכת, קרדן 2450-2560 מאז נישחטת, שלא נדבר על בז\"ן 360? אולי 160? ועוד.תלכו נגד ההמלצות-תרוויחו,אני לא מזכיר את ביוליין,ביולייט,ואת די מדיקל(85 אפסייד) ועוד כי אין מקום לרשום זאת, כל כך הרבה בולשיט, שזה רק יוצא הפוך.חחחח
206 שוקי על השוק 09/01/2011 18:41 השוק שלנו
האמת השוק שלנו ניראה רע מאד ,אילולא טבע ופריגו וקצת חברה, היינו ב 2 אחוז אדום, סתם ללא כל סיבה, שחקני מעוף בנק הפועלים רוצים להראות מי \"בעל הבית\". אין דבר השם ישלם להם, נ.ב. יש בריחה גדולה של לקוחות בנק הפועלים לטובת בנק איגוד ובינלאומי שנותנים הטבות מטורפות, לגבי השוק אנו ניראה מימושים כי כך \"חוזה הבנק הגדול\" הפועלים, וקנה מלאה שורטים ,שהשם ישלם לו.
205 ליאור 09/01/2011 18:39 סליחה השאלה לא היתה ברורה
שאלה לרוני או .... למי שיודע . פקיע של וול מדד s
204 רוני לוי לזיגדון 09/01/2011 18:22 זיגדון
המשך להחזיק , תיראה רווחים בעתיד הקרוב ולא הרחוק, השוק חזק וכל מימוש יביא שערים הרבה יותר גבוהים, צופה עד 1400 סוף ינואר או 5/2/11 ,ואז תרוויח יפה. לגבי ישרמקו בהזדמנות זו אענה שתעשה מימוש עד 40.1 וזה הכי נמוך לא צופה שתרד מ 40, וכשתתקן למעלה זה יהיה מהלך מהיר, חזק, ואימתי ,ממש כמו רציו ב 5פלוס, 6 פלוס, וארבע פלוס ברציפות. תחשבו לבד לאן תעלה.
203 ליאור 09/01/2011 18:00 s
p בחודש דצמבר תשובה מדויקת חשובה! תודה הצלחות לכולם המשך ערב טוב ! תודה .
202 רוני לוי 09/01/2011 17:53 ליוסי
אל דאגה, המשך לחזק את ישרמאקו, מחר מחורתיים תקרא שימליצו עליה ויעלו את שער היעד שלה ל60 70, מחר אם תרד אני גם מתכוון לחזק, שים לב על מחזורי המסחר שלה, זה מראה שקונים אותה הרבה שיהיה לנו הרבה בהצלחה
יוסי 09/01/2011 18:48 לרוני לוי תודה גדולה על כל התשובות (ל"ת)
201 דארן למגיב 178 09/01/2011 17:44 ידע בשוק ההון שיש לי אך ורק מאינטלגנציה טבעית (ל"ת)
200 יוסי 09/01/2011 17:19 לרוני לי ישראמקו
מה לעשות עם ישראמקו מופסד עליה האם לחזק תודה
199 זיגדון 09/01/2011 16:56 לרוני לוי
יש לי בתיק דיסקונט ונכסים ובנין מה אתה אומר להמשיך להחזיק אותם מעריך אותך מאוד מאוד
198 הראל 09/01/2011 16:52 די מדיקל- לדיקלה
אם תסתכלי בגרף של כמה שנים אחורה היו לה נפילותץ כמו שעכשיו לדעתי לנייר צריך להגיע תיקון מעלה שווה קנייה עוד מעט הנייר יתחיל לרוץ ויהי מאוחר... לי אישית יש את הנייר והלוואי ויכולתי לקנות אותו בשערים אלה אני שמה מ4700... המלצתי היא קנייה ולא בגלל הפםסד שיש לי שמה.. תעשי את שיקולייך..מקווה שעזרתי
197 תוכי ירוק 09/01/2011 16:47 ראית יום אחד ראית את כולם....:) (ל"ת)
196 דארן-פספסתי בקטנה חח 09/01/2011 16:34 למחר אני רואה עליות בח\"ל,כי\"ל (אין לי)
כהן פיתוח,גבעות,רציו.גם הסגירה של אאורה היא חיובית למחר בבוקר.מניות שאני מתכוון לזרוק לכל הרוחות פרימיום כישלון חורץ,אלווריון אין לי סבלנות בשבילה (מגמה ראשית יורדת ולכן אין טעם להילחם בה),פריורטק גם במצב לעוף(עשתה את שלה) יש לה בעיה קשה לפרוץ 3000 והיות והיא עלתה כל כך הרבה, יגיע בה תיקון עם לא תעשה את הצעד מעל 3000.נובה (ממשיך איתה) ציפיתי ליותר ממך מאמי..
195 נועם דבורה-הלונג שלי 09/01/2011 16:16 לא בכל המניות אני ברווח אני מקווה מאוד
שיהיה עוד טיפטיפונת עליה שהוכל להוציא את מה שברווח יש לי די מדיקל בהפסד אפריקה ישראמקו טאואר ביו לייט ביולין מודיעין מה עושים עכשיו עם יש ירידות אני לא מוכן
194 יודה 09/01/2011 16:07 לחיים
ידידי היקר, בענין אפריקה,לדעתי היא עוד עלולה לרדת..... המתן למחר אם תרד שווה קניה, הרבה בריאות לך ובמיוחד לאחותך
אמנון 09/01/2011 23:26 זה לא הסגנון של יודה וכנראה הוא הפסיק לכתוב
בפורום .
193 מאיר 09/01/2011 16:05 נקנתה ישראמקו...מחר ביבי ייפנק את תמר... (ל"ת)
192 רון 09/01/2011 16:02 מה קורה בביונדווקס לקראת הסגירה?
עולה מאוד. יש סיבה?
ליהי 09/01/2011 16:23 ביודווקס
הודעה בפתח, המניה תזנק בטווח הקצר במאות אחוזים
191 מודיעין 09/01/2011 15:59 לא לפספס... איתות קניה 4.9 או 5 (ל"ת)
190 רוני לוי לנטלי 09/01/2011 15:57 פרטנר ,אלרוב,וגבעות
על גבעות דיברתי די והותר, היעד הינו 10 , לגבי אלרוב -חייבת להתממש בין 2-6 אחוז. פרטנר שווה קנייה כי תחלק בדוחות פברואר דיבדנד מכובד. כן שווה.
189 דארן-גבעות תיקתוק 09/01/2011 15:45 בדיוק כמו שרציתי.אורעד
עדיין מוקדם מידי להכנס.אני עוקב מקרוב.טאואר יפה לך ירוק התחזיקי אותו עד סוף היום?אין לי עדיין ממתין לה בשמחה אבל לא כרגע.בגדול נייר שברגע שיפרוץ זה יהיה מהיר ואלים (כמובן כלפי מעלה ) במצב של ירידות אני מאמין בגדול שמי שיקנה אותה ב 470 (אם תבוא) יעשה המון כסף איתה בטווח בינוני ארוך.
188 דארן-למקצוען אתה 09/01/2011 15:40 בדיחה עצובה.לא יאומן שאתה עובד לפי טכני
אתה קורא את המפה נכון אבל הפוך.בקיצור לך תראה אם אני בחר\"פ צריפין,אם בא לך על שלג סע ללפלנד ותראה אולי אני שם..אאורה תמיכת ברזל שוב מ 200-202 יפה אה?..בסיום גבוהה יומי ב- ח\"ל,אאורה,כהן פיתוח..תבדקו אותי בסוף היום.עלק 0.2 זה ירידה.חחחח אוי אוי מה נעשה איתך מקצוען קשקשן מה?
187 נטלי 09/01/2011 15:34 לרוני לוי
מה דעתך על אלרוב נדל\"ן ופרטנר לתווך הקצר, אני רוצה לממש חלק מהם ולחזק את גבעות או ישראמקו, נראה לך צעד טוב?
186 בי קונטקט-ש 09/01/2011 15:27 בי קונטקט-ש למי שיודע מה קורה איתה
בי קונטקט במה עוסקת כדאי ליקנות יש שמועות למי שיודע תודה
185 בא 09/01/2011 15:26 כול שקל במניה אחרת,הוא לא ברציו.
לפי דעתי .
184 נועםדבורה-טאואר 09/01/2011 15:22 משהו קורה שם היה כנרא בלוק עצום ממיונוס כמעט
אחוז לפלוס משהו הכן קורה שםאו שאני רק חושב כך
183 לבאתי לעשות שמח 09/01/2011 15:19 המקצוען
במה כדאי להשקיע? שוארמה הודו או פרגית.אתמול אמרת עליות של אחוז וקניתי פרגית ואני בהפסד 30 אחוז, מה לעשות שן דדמו תך.
182 לבאתי עשות שמח 09/01/2011 15:15 דיקלה-די מדיקל
היי רציתי דעתך המלומדת על די מדיקל שווה כניסה של 50000 ש\"ח בשערים אלה?
181 לימור 09/01/2011 14:57 לרוני לוי
תודה רבה רבה על תשובתך. כל טוב לך ותודה על עזרה. כמה טוב שאתה בפורום, הרבה בריאות לך.
180 טלי 09/01/2011 14:55 למי שמבין - אופציות
אני שואלת את עצמי...למה שאנשים יקנו אופציה שפוקעת נגיד בעוד שבוע??? יש להם רווח כל שהוא מזה?
ל 180 09/01/2011 17:44 אופציות
שמעת על דבר שנקרא הרצת מניות? אותו הדבר באופציות רק שבאופציות השינויים יותר דרמטיים. אפשר להזכיר את מניית נידר שזינקה ב 1900% אחוז שבוע שעבר לפני מחיקה מהמסחר משער 1 לשער 20- וכידוע כעת בעלי המניות לא יקבלו שקל כי לחברה יש נושים קודמים
179 מיקי 09/01/2011 14:54 סאמיט יגעו הקונים לפני פריצה שווה לקפוץ פנימה
צפו השבוע להודעות חיוביות מאד להחזיק יעלו חד יום לפני הפרסום אמור להיות מחזור גדול לעקוב מקרוב
178 לדארן 09/01/2011 14:53 איפה למדת את שוק ההון?
את הספר אני קונה היום.קורס?לימוד עצמי?הבנתי שעדיף לקרוא אותו באופן רציף, למה?תודה מראש אתה בחור טוב אין לי ספק,בטח הבחורות במציאות מתות עלייך,צודק אחי?
177 רוני לוי 09/01/2011 14:52 אל תיקנו במה שאתם לא מבינים
מי שלא מתעסק עם שוק האופציות שלא יעיז לקנות , אנו בתיקון רצוי לשוק שעוד יעלה והרבה, התיקון נובע מעליה יפה ומהירה, ותו לו. אל תיקנו הגנת פוטים, מקסימום שורטים על המעוף וזה לקצר, אבל סכנה למי שלא מבין בזה.
176 טלי נ. 09/01/2011 14:51 לרוני לוי
רוני, כרגיל צדקת עם גבעות, אתה תותח אמיתי, תודה!
175 יהודה ה 09/01/2011 14:49 המלצת קניה מבית השקעות פרטי מניית עטיה גרופ נ
נמסר לי עכשיו החברה זאת חברת השקעות פרטית ואמינה
174 מ.ט 09/01/2011 14:47 מה אתם אומרים על מרתון וביוקנסל?
נפרדתי משתיהן היום לשלום. (מרתון משער 120, ביוקנסל 220 - מכירה 146.5, ו295 בהתאמה). בזמנו סיפרתי על הכניסה עכשיו על היציאה. לדעתי אני פורש מוקדם מדי אבל לקיחת סיכונים היא לא הצד החזק שלי. טעיתי גם בנעילת הרווח בגיוון, במכירה של בזן, פטרוכימיים ועוד רבות וטובות. בטח יש פה לקח, אני אלמד אותו בהזדמנות.
אריק.מ 09/01/2011 16:35 למנתח טכני
אתה עובד נכון, למצוא את הפסגה ( או כללית נקודות קיצון) כרוכה בעלויות שבמצטבר לא משתלמות, כל עוד יש רווח ומתחילים להרגיש סכנה שווה לממש. אני יותר פחדן מכרתי ביוקנסל ביום חמישי ב 285 ,לגבי אאורה - כל הכבוד.
מ.ט 09/01/2011 17:35 תודה
ותודה גם למי שאיפשר לי לחזק אותה היום בשער 202. אני מתכוון להישאר איתה לטווח די ארוך יחסית לעצמי. לדעתי היא רק בתחילת הדרך. בקושי צעד ראשון.
173 ל226 משאבי טבע 09/01/2011 14:47 מה הסיבה נמק ופרט? (ל"ת)
172 דני צרפתי 09/01/2011 14:45 עלאק חודש חיובי
אם תביטו מניה מנייה בחודש ינואר על ת\"א 25 תיראו שהם בצד האדום, לאומי,ישרמקו,בזק,פועלים,דיסקונט , ועוד יותר שליליים מחיובי, חודש חיובי עלאק.
171 דניאל 09/01/2011 14:43 אידיבי מודיעין כלל ביטוח
חחח. צחוק מהעבודה,גם הודעה טובה במודיעין לא מזיזה אותה כך כתבתי בבוקר, אידיבי הודעה של מכתשים, לא מזיזה חיוביו אותה, כלל ביטוח כרגיל מתרסקת, כך בחמישי, וכך היום, חחח, מניות הנוכל. חחחחח
170 רוני לוי ללימור 09/01/2011 14:36 כן.
שער טוב לקנייה, אמרתי שתרד עוד מלבד 1.1 שירדה והיום זה הגיע, צפי לתיקון חיובי מחר.
169 משאבי טבע 09/01/2011 14:35 היום זאת הזדמנות להיכנס למנייה. (ל"ת)
168 משאבי טבע 09/01/2011 14:23 סבלנות
הולכת לזנק.
167 שלמה 09/01/2011 14:07 יש לכם טעות בקשר לאקס. טי. אל
היא תרד עד לשער 70 בערך ואז תחזור לעלות כמובן שהכל תלוי ב- xtl בחו\"ל זה דעתי ואני לא ממליץ על כלום
שלמה-כפר 09/01/2011 14:46 לשלמה? -כדי להבחין בינינו, אתה מוכן בבקשה להו
להוסיף אות או סימן לשמך כמו שעשיתי (הוספתי-כפר) למנוע בילבול. תודה !
שלמה 111 09/01/2011 15:34 לשלמה -כפר
בשמחה גבר!
שלמה-כפר 09/01/2011 16:39 לשלמה 111 - תודה !! (ל"ת)
166 שלמה-כפר 09/01/2011 14:03 לדארן - תודה אחי, אתה אחלה !! (ל"ת)
165 תמיםשרוצה לדעת 09/01/2011 13:58 האם נכון הדבר, שטאוור תרכוש מפעל בתימן? (ל"ת)
תמיר 09/01/2011 14:37 לא בתימן באפגניסטן
מה אתה חושב תגיד לי?
164 אריק.מ 09/01/2011 13:57 להפסיק לכתוב בשמי, זה עובר כל גבול
אף אחד לא יגיע לקרסולי, סתם מקשקשים כל היום, תת רמה שכמותכם
אריק.מ 09/01/2011 14:41 מיותר לציין כמובן שזו לא הודעה שלי. (ל"ת)
מ.ט 09/01/2011 15:40 חחח, לרגע לא חשבנו שכן. (ל"ת)
163 חיים 09/01/2011 13:53 ליודה
שלום לך. מה דעתך לגבי אפריקה, כדאי לחזק בשערים הנוכחים. תודה מראש. הרבה בריאות
יודה 09/01/2011 16:27 לגבי אפריקה
כן כן חייבים לחזק אני בפנים אז אתה חייב לקנות אותה בכמהשיותר כסף
162 חיזוק לדבריו 09/01/2011 13:50 של דארן אורעד
אכן מ 4.4 נראת טובה,אבל אין תמיכה במחזורים שלה(המחזור נמוך מאוד) ועד שלא יהיה תמיכה במחזור אין טעם להכנס זו הדעה שלי
161 שוקי-ירידות מתחילות 09/01/2011 13:47 מימוש בריא מגיע לשוק -כל בתי ההשקעות ממשים
יש מכירות גדולות של מניות ה-25 בעליות. אל תכנסו. קנו פוטים להגנה על השוק. המחירים של הפוטים מאד שפויים. פוט 1230 הוא סחיר ביותר
160 לימור 09/01/2011 13:43 לרוני לוי
שלום לך. מה דעתך לגבי אפריקה. לחזק בשער הנוכחי. תודה מראש, כל טוב ובהצלחה.
רוני לוי 09/01/2011 16:26 ללימור
כן כן חזקי ברור כמה שיותר מהר
159 משקיע 09/01/2011 13:35 אקס טי אל מתממשת !
סוף כל סוף אולי נקנה אותה בשער 76 ומטה ונחכה איתה כמה שבועות לתשואה לא ממליץ ! איש איש יעבוד לפי דעתו
158 רוני לוי 09/01/2011 13:34 לגבי ישרמקו ומי ששאל גבעות
ישרמקו תעשה תיקון הלים ויפה למעלה, סבלנות, גבעות אמרתי מימוש נכון אבל ביום חמישי המנייה עשתה מימוש יומי אומנם לא ירדה.
157 דארן-אורעד חי 09/01/2011 13:33 מעניינת אותי שתפרוץ 4.4 כבר עשיתי איתה
את הדרך הזו מ 4.4 ל 6 עגול.אין סיבה למה שלא נראה זאת שוב.אני עף מפה כמו רציו נתראה בצהריים חולי כסף שלי.
156 דארן-לשלמה היקר 09/01/2011 13:31 ראית את זה? (:
איזה יופיהטכני הזה אה..תעלה עוד ולכן אמרתי לטווח בינוני ארוך הכיוון הוא בבירור כלפי מעלה.אין ויכוח בכלל.אולי תממש שוב קצת בכל מקרה אומרים שפעם שלישית/רביעית מניות שנחסמות בהתנגדות פורצות.ולכן תעקוב ואל תהיה פזיז איתה.9990 הוא רק מחסום זמני.
155 אילן 09/01/2011 13:29 לבאתי לעשות שמח/ מטריקס
אני מזכיר לך כמו שביקשת בינתיים רק עולה ולא מתממשת מאז שאני עוקב אחריה היא עלתה בערך 10% במחזורים גדולים , כמו כן רציתי לשאול אותך כאשר אתה ממליץ להכנס לאיזה מניה מסויימת ואתה מגדיר שערי כניסה וגם סטופ , מזה הסטופ הזה . בתודה על הכל אילן.
באתי לעשות שמח 09/01/2011 15:54 מטריקס עדיין לא. חייב להגיע מימוש בנייר
רק לאחר המימוש אנחנו ניכנס. יחס סיכוי סיכון נמוך כעת. אם היחס הזה לא לטובתי אני לא נכנס. סטופ: מתחת לשער הזה עם המניה שוברת אתה אמור למכור אותה. מניה שמעניינת היא אלרון שכתבתי כבר בחמישי ועדיין לא יקרה.
154 ישראמקו עוד מניית 09/01/2011 13:29 זבל, מכרתי היום בהפסד של 2000 שקלים (ל"ת)
153 פרעכ 09/01/2011 13:28 פלואוסנס נראית בחזרה ל60 (ל"ת)
152 הדר 09/01/2011 13:28 לדארן 126
היי, אני לא שאלתי היום אף שאלה, לגבי איזה הודעה אתה מתכוון שקיבלתי?
151 שולמן 09/01/2011 13:23 גב כלכלי
ויסוניק הדבר החם הבא
150 דניאלה 09/01/2011 13:22 תשואה 10
מה קורה למה עולה 100%
149 שמעון 09/01/2011 13:12 ספן תעלה 500 אחוז בימים הקרובים (ל"ת)
148 דארן-ישראמקו כי יש 09/01/2011 13:11 פה ובטוח בכל הארץ המון לחוצים
לא ניתן להיות בישראמקו בלחץ.זה לא יעבוד לכם.צאו מהלחץ... אני לוקח אותה ל 60 לפחות ולא ופיפס אחד פחות.תעשו מה שנראה לכם.זו דעתי האישית.מחר תצא המלצה מאיזה בית השקעות דמיקולו ואז מה? מבינים ?הם משחקים איתם כראות עינהם.אני לא משתף פעולה במשחק שלהם.
147 שלמה-כפר 09/01/2011 13:07 לדארן - מלאנוקס - בזמנו נתת יעד 9990, היום נג
נגעה ביעד וחזרה מעט למטה. האם לדעתך צריך לממש או להמתין לניסיון נוסף לפריצת היעד הזה ולהמשיך למעלה ?? תודה !!!
146 משאבי טבע 09/01/2011 13:06 הזדמנות לקנות באדום לפני הטיסה (ל"ת)
145 משה 09/01/2011 13:00 נקנתה אלביט מדיקל
לפי הגרף צריכה לתקן 70%....
144 דארן-אני עונה לכולם 09/01/2011 12:56 הבעיה שלא מפרסמים את הרוב.
ניגוד אינטרסים??? ): איפה מה שכתבתי על כהן,אורכית,ביוקנסל,אאורה,גבעות,פרימיום,רציו,פרוטליקס...מה זה הסינון הזה?
143 רציו ועוד 15 09/01/2011 12:52 ברקליס גברים
סוף סוף לא קוטלים את רציו שלנו
142 רציו ועוד 15 09/01/2011 12:51 גבעות
לפי גורביץ אמורה להגיע מינימום ל 13.2 יהיה מענין לעקוב . אני בכל מקרה חיזקתי ביום חמישי
141 אורלי 09/01/2011 12:48 לרוני לוי/דארן/באתי
מה דעתכם על ישראמקו? תודה מראש ויום ירוק
140 אחד שיודע 09/01/2011 12:47 אורעד חיי...פריצה
שימו לב הודעה שלי מאתמול מס 60. חכו לסוף היום זה עוד כלום
139 יוסי 09/01/2011 12:47 לרוני לוי גבעות דחוף שאלה
רוני שלום רציתי להכנס ב 8.7 אמרת לחכות למימוש שלא הגיע האם להיכנס עכשיו ב 9.2
138 רוני לוי 09/01/2011 12:44 אמרתי גבעות שורי.
מספר פעמים אמרתי שאני שורי על גבעות, חזק ל 10 .
פני סטוקס 09/01/2011 13:07 ישראמקו - רק הטיפשים מוכרים
אתם באמת טיפשים אם אתם מוכרים מניה מצוינת וחזקה כזו, רגע לפני החיבור לגז וההזרמה. אתם לא מבינים שכל חברות ההשקעות והנליסטים האלה יש להם אורך נשימה וכעבורם גם 10 אחוז רווח לשנה זה מצוין. כל מה שהם רוצים זה להוריד את המחיר ולקנות בזול מטיפשים כמוכם. ולגבי החקירה - כלכליסט נתלים בשטויות, כל חברות הגז והנפט יושבות באותו בניין בקריית אריה ומערכת העיתון של ש\"ס יושבת גם שם. אז מה? למה לא חוקרים את נפטא או את מודיעין או את יואל? גם הן שכנות בבניין?
אורלי 09/01/2011 12:56 לרוני לוי - יש לי את גבעות:)
אשמח לשמוע את דעתך על ישראמקו....ועל דניה סיבוס תודה מראש:
137 מ.ט 09/01/2011 12:37 כל מה שאני כותב
נכתב מפוזיציה. אני מניח שככה כותבים הרוב. במיוחד אנשים כמו \"המקצוען\" שהפוזיציה שלו כבר חודשים היא ירידה. מכאן ברורה לכם הפוזיציה של אנשים שמשקרים על חדשות איומות במאיה (ראה מודיעין) מודיעין בעיני תהיה מניית השנה והפוזיציה שלי בה לא צפויה להשתנות בחודשים הקרובים. לדעתי היום יסתיים ללא שינוי/ תזוזה מינורית. ישראמקו נראית כרגע על הפנים לדעתי עוד היום / מחר, נראה בה תיקון חזק למעלה. (דעתי בלבד)
136 שוקי-ישרמקו 09/01/2011 12:36 יד ימין למטה,שמאל למעלה
פשוט צחוק מהעבודה, ברקליס טוען 33 ישרמקו, ואחרים 67, נו מה באמת? התגלית של שרמקו לא שווה? קנייה זולה? מה הנכון? חחחח יד שמאל למעלה הרם, יד ימין הורד מטה, יד ימין הרם מעלה ויד שמאל הורד מטה,חחחח
135 דארן-המלצה לכולם!!!! 09/01/2011 12:35 האתר של האדון המכובד לוי עובדיה
למי שרוצה להבין כיצד טכניים פועלים.לדעתי חובה לשבת ולצפות בכל מילה שיוצאת לו מהפה בטח לסקפטים של השיטה,ולאלו שרוצים ללמוד אותה.היא הזה גאון טכני הרבה מעל לרמה שלי לדוגמה.וגם אני לא מתבייש לשבת ולצפות בניתוחים שלו.האמת זה ממש כיף.12 דקות ממוצא להסבר.בנוסף הספר חברים הספר הפסיכולוגי שהוא חובה זכרונותיו של סוחר מניות מוול-סטריט עד אז לא תבינו מה זה משמעת עצמית,וכמה השוק זז עקב פסיכולוגיה.חובה!!!! ולא אין תמלוגים לא מהאדון לוי ולא מהספר חחח..
ליטל 09/01/2011 12:52 אחלה המצלה - תודה :-) (ל"ת)
אריק.מ 09/01/2011 12:49 ספר מצויין, תבינו גם מה זה מכבסה:) (ל"ת)
134 מנית בי קונטקט-ש 09/01/2011 12:34 מנית בי קונטקט-ש לדארן ומי שיודע
מנית בי קונטקט-ש לדארן ומי שיודע אשמח לישמוע בתודה יום טוב
133 ליהי 09/01/2011 12:33 ביונדווקס
שמועות חזקות על הודעה מרעישה, יש דברים בגו ?
132 שצ 09/01/2011 12:28 פרוטליקס
צריכה לקבל את אישור הFDA עד פברואר .תרופה למחלת הגושה שיש לה נתח שוק לא קטן.
131 ניר בז 09/01/2011 12:25 לדארן
אהלן מה שלומך? תוכל בבקשה לומר מה אתה צופה שיהיה השבוע בת\"א 25? איזו מגמה תיהיה השבוע להערכתך? אשמח לניתוח ממך
130 גיא 09/01/2011 12:19 ישראמקו
למה ישראמקו יורדת כך יש לזה הסבר ?
129 לכול0 09/01/2011 12:19 לא לגעת בישראמקו,
מתנהלת חקירה נגדה
128 זרח האופציות מתחילות 09/01/2011 12:18 הזדמנות אופ 2 ו3 לא תגידו שלא ידעתם
חודש מהיום השערים שם מעל 3
דודי 09/01/2011 12:35 זרח עדיין מסוכנת...
הרי אנו יודעים כי הקידוחים ביבשה בכמעט 100 אחוז אינם מניבים פרי, ואין נפט ביבשה, ואם יש, אז זה בכמות מאוד מזערית. רוב הרישיונות של זרח הם ביבשה ולכן מצבה לא הכי טוב. מה שיכול להציל את זרח זה רק הקידוח שלה היחיד בים שנקרא \"גוליבר\", שבמידה ושם יש גז ונפט, היא תוכל לעלות. למי שבכל זאת מעוניין לקנות זרח, אני אישית הייתי ממליץ לו לקנות רק את המניה ולא את האופציות, האופציות מאוד מסוכנות. בהצלחה לנבונים
127 אחד העם 09/01/2011 12:16 די פארם
המניה מתזזת כבר מספר חודשים, חבר סיפר לי שנעשים מהלכים מאחורי הקלעים וכדאי להשקיע במניה היום. מה דעתכם? אגב- אותו חבר אמר לי להשקיע בטאאור, ומאז הקופה שלי תפחה ב-5 אחוז. לא רע.
126 דארן-להדר 09/01/2011 12:11 קיבלת את ההודעה?
אין לי משהו חוץ מאלה לקנייה.השוק גם ככה מחפש סיבה לרדת ניתן לו לרדת רק כדי לעלות מעל השיא שוב.לא יודע לגבי מחר אבל השבוע השוק יעלה עוד,אני בטוח בזה..
125 דארן-מלאנוקס גם טובה 09/01/2011 12:06 לטווח ארוך ובינוני פריצה קרבה מיום ליום
בשער 9990 ומעלה יהיה חגיגה איתה,מחזיק בה ולא משחרר בטח שלא במומנטום שהיא נמצאת בו
124 ל-162 09/01/2011 11:55 הזדמנות זו לא מילה.
היום תיקון קטן, ירידה לצורך עלייה ותו לא. עדות לכך היא הביקושים. (:
123 ליאה 09/01/2011 11:51 מלאנוקס-דארן, מ.ט, באתי... רוני לוי
אני בפנים. נראית טוב. מה דעתכם?
המזהיר בע\"מ 09/01/2011 18:17 אתה יכול להירגע בן אדם
מלאנוקס- הולכת לשבור שיאים חדשים בקרוב מאוד, תרוץ יפה עד לדוח בחודש הבא. ב12 לחודש אם אינני טועה יש שיחת ועידה עם המנכל, שבו יאמרו התוכניות לעתיד של החברה והן צפויות להיות חיביות מאוד
באתי לעשות שמח 09/01/2011 17:16 אני בפנים, גם דראן אני יודע שבפנים.
לדעתנו, שיאים חדשים צפויים למלאנוקס
מ.ט 09/01/2011 12:17 אני בחוץ
30% רווח זה יותר ממה שקיוויתי לו. מכרתי מוקדם מדי, ועכשיו כבר חושש להכנס.
122 טאוור רוכשת מפעלים 09/01/2011 11:50 אם זה לא היה עצוב זה היה מצחיק (ל"ת)
121 רוני פעמוני 09/01/2011 11:44 שימו לב המניות שיפתיעו בתקופה הקרובה
די פארם טיב טעם (קונים את רמי לוי הודעה בקרוב ככל הנראה) ביונדווקס (תוצאות מחקר יפורסמו בקרוב) כלכלית ירושלים בנק הפועלים בעליה מטאורית חדה וכמובן, הגדולה מכולם ---- טאאור
זהירות 09/01/2011 11:54 אנשים יקרים, אל תתפתו!
כשמישהו כותב - המניות שיפתיעו בתקופה הקרובה. הוא מתכוון - בתרגום חופשי - המניות שמופיעות לי בתיק. רק - זהירות!
120 טאור 09/01/2011 11:38 טאואר- מי שרוצה להיכנס לדיכאון שיקנה. (ל"ת)
119 לימור 09/01/2011 11:37 לדארן
שלום לך. מה דעתך לגבי כהן פיתוח, כדאי לחזק בשער הנוכחי. תודה מראש
118 משאבי טבע 09/01/2011 11:34 משאבי טבע - הזדמנות קנייה היום. (ל"ת)
117 גלית 09/01/2011 11:34 לדארן מה קורה? יש משהו חדש על הכוונת? (ל"ת)
116 נועםדבורה-טאואר 09/01/2011 11:26 הלוואי ואתם צודקים לגבי מפעל יאללה אני זורם
לדעתי הקנייה תיהיה באוקרינה סתם ניחוש כי יש להם שם הרבה חוזים והסכמים אז למה ששם הוא לא יהיה תזכרו אוקרינה ושנית כנס ביום חמישי אולי יודיעו משהוא טוב על המפעל אנחנו כבר יודעים שראסל בודק מקומות שונים ובדרך למשא הומתן השאלה מתי זה יקרה הפריצה המיוחלת יאללה דיי גם אני מתחיל להתייאש חיזקתי מספיק כבר נמאס
115 אני 09/01/2011 11:17 זרח אופ 2
זוכרים מה אמרתי בחמישי...ואכן עלתה גבוה....גם היום טיסה נעימה...
114 דארן-ספן?? מה לעזעזל 09/01/2011 11:14 קורה שם?לא ברור משנה זהירות,עדיין במגמת ירידה
ברורה...
113 דארן-רציו איז 09/01/2011 11:13 און פייר!!! סגירה בשיא הייתה בחמישי
אף אחד לא שם לב שרציו סגרה בשיא (נר בשיא)=המשך עליות.וכך אכן קורה.מי אמר שטכני זה עובד? חחחחחח
112 דארן-גבעות שוב 09/01/2011 11:10 אותו סיבוב שער 9 ביד.
לדעתי זה לא סוף העליות בגבעות נמשיך איתה עוד, סגירה מעל 9 היום יהיה סימן נהדר להמשך הדרך.
111 שנת 2011 שנת הביומד 09/01/2011 11:05 כלל ביוטכנולוגיה הענק בביומד, 17 חברות בת
מציאה נדירה, ,הודעה מדהימה השבוע
110 אחת שמבינה 09/01/2011 10:53 לא לגעת באלווריון, מפטרת עובדים (ל"ת)
109 דארן-ההודעות שלי 09/01/2011 10:53 לא עולות.מה זה השטויות האלה??? (ל"ת)
108 לאופטימית מקרן 09/01/2011 10:51 הרבה מזל טוב לרגל נשואייך. היה מ ד ה י ם (ל"ת)
107 נחמה 09/01/2011 10:51 לאלי
לא התכוונתי אנשים כמוך עם יושרה ופירגון שמחה שיש כמוך בקוראי הפורום
106 שךומי 09/01/2011 10:49 ל117
אני כבר שתי דקות בפרץ צחוק בלתי פוסק לראות את חוסר ההבנה והפירגון שלך
105 ירון דניאל 09/01/2011 10:48 בנק הפועלים
החליט להוריד את השוק, אבל לא יעזור לו הרבה אז ירד 0.5-0.9 אז מה ,יקנה הבנק בגבוה יותר, זבל של בנק.
104 דארן-למ.ט 09/01/2011 10:45 יש לך עוד נייורת על הכוונת?
אני ישמח לבדוק אותם.תן דברים שנראים לך טוב..האמת שיש הרבה שפורצות בימים האלה,בביומד יש התעוררות קטנה.מקווה שהיא תמשיך ליגדול ואז בוםםם הסקטור הזה ימריא ושהוא טס זה דבר מטורף...
אריק.מ 09/01/2011 11:08 סיאלו- אחרי ההנפקה המפגרת יש פוטנציאל לנייר
תעדכן אותי מה לדעתך מחיר כניסה במידה והנייר יראה לך, דבר נוסף, בפעם האחרונה ששאלת נתתי לך את קווינקו כשהייתה ב 380 לערך, לא נכנסתי לנייר.
מ.ט 09/01/2011 13:13 עניתי לך וסוננתי.
אם אתה עוקב אחרי הניתוחים של עובדיה לוי, אין לי הרבה מה להוסיף. אאורה נקנתה בשער 104. ביוליין, מודיעין, גיוון, זרח (עם הרבה זהירות), ישראמקו אני מחכה לסוף היום לקראת כניסה נוספת. פריגו וטבע ומרתון נמכרו על הבוקר שוקל כניסה מחודשת, מחכה לשער נח. די מדיקל (אני עדיין חושב שתיתן תיקון רציני ובשער 1400 היא שווה קניה. לשיקולך והמון הצלחה.
103 יש 09/01/2011 10:45 לבאתי לעשות שמח יודה ודראן
האם עדיין כדאי להשקיע ברציו או עדיף במודיעין מדובר על השקעה לטווח ארוך אשמח לקבל תשובה מאחד ממכם בתודה מראש
באתי לעשות שמח 09/01/2011 13:45 טוחח ארוך שתיהן טובות, רציו יותר בטוחה כי כבר
נמצא שם גז. מודיעין יותר ספוקלטיבית אבל בגלל זה פוטנציאל הרווח שם גדול יותר.
102 שרון בר 09/01/2011 10:43 תלכו נגד ההמלצות
לאומי הומלץ על 2000-21000, חח,פועלים 2100 חחח, ח\"ל 540- חחח, ועוד רבות וטובות, אידיבי הומלץ ע\"י הפועלים ונחת 4 אחוז במהלך חלק מחודש חיובי. הכל הפוך.
101 יוסי 09/01/2011 10:42 אלביט מדיקל 474015
שימו לב כל יום עולה בנקודה ויחד איתה גודל המחזור !
100 טאואר 09/01/2011 10:38 טאואר קונה מפעל בתימן תברחו - היא לא מסתדרת
בארץ - אז קונה בתימן ? או בסינגפור או בתאילנד.- לברוח.
99 לאריק.מ 09/01/2011 10:26 האם אתה ממליץ לקנות עכשו מכתשים אגן,.?
אשמח לקבל חוות דעתך
98 לבאתי לעשות שמח 09/01/2011 10:26 מאושרית-מודיעין,קמהדע,
דעתך לגביי מודיעין משער4.8 כנ\"ל לגביי קמהדע משער 2000 מתי כדאי לממש?
באתי לעשות שמח 09/01/2011 13:56 קמהדע נראית מעולה על הגרף! מגמת עליות ברורה
בטווח הקצר והבינוני, חבל לממש שאמצע הגל. בכל מקרה שימי לך סטופ בשער 2491. כלומר מתחת לשער זה את לא להישאר. מודיעין תעלה עוד הרבה. השער שלך בסדר.
97 לכל מחזיקי טאוור 09/01/2011 10:24 טאוור תרכוש עד סוף החודש מפעל בתאילנד (ל"ת)
96 מנתח טכני 09/01/2011 10:18 בוקר טוב לאריק יודה דארן באתי רוני יענקלה
ולשאר האנשים השפויים. נותרנו מעט. סקר סייסמי ים חדרה הסתיים. תוצאות בעוד חודשיים. זה הזמן לדעתי לקנות מודיעין. מחזיק בדעה דומה לבאתי לעשות שמח בנוגע לישראמקו רציו מודיעין וכו. ועם רוני לוי בנוגע לגבעות. מקווה שמישהו מכם הספיק לקפוץ על גיוון ופריגו בזמן.
אריק.מ 09/01/2011 11:05 לגבי סיאלו התנסחתי לא נכון
שווה מעקב, עדיין לא קנייה חפוזה, מחכה לה באזור שבין 150-160 תיקון קטן בשוק והנייר יגיע לשם.
מ.ט 09/01/2011 12:14 לאריק.מ
תודה מלך. שים לב לאאורה. עדיין אין איתות ברור אבל אני לוקח עליה את הסיכון. הסיכוי לדעתי הוא לראות אותה תוך חודש עולה עשרות אחוזים. שבירה של ה 220 למעלה ונראה את ה 260. שבירה של ה 200 למטה ואני נפרד ממנה בשלום יחסי. (יש ניתוח שלה אצל עובדיה לוי, מסכים איתו בכל מילה)
אריק.מ 09/01/2011 10:58 למנתח טכני
בוקר טוב, שים לב שלפי דברי החברה סוף ניתוח הנתונים יהיה ברבעון השלישי של 2011 , אז כנראה זה יקח יותר מחודשיים, לגבי הנייר אני בפנים, לא שולל גם סיבובים שהמצב יהפוך לתנודתי. שים לב לסיאלו בתיקון רציני שווה קנייה.
95 רון 09/01/2011 10:05 קסם מעוף
גנבי אקסלנט ממש ממשיכים עם משחקיהם, ביום חמישי השוק עלה 0.27 -תעודת הסל היתה צריכה לעלות 0.81 -עלתה0.25 גנבו אותנו ב 0.55 אחוז, היום השוק עולה 0.13 והתעודה צריכה לפחות 0.26 ,ונותנת שוב םחות, נימאסתם, מוכר הכל, עובר לתכלית, כנ\"ל שחקני מעוף זוועה איתם.
94 לבאתי לעשןת שמח 09/01/2011 10:05 המקצוען
אחוז אמרתה עליות,חחחחחח היום ירידות וימשיך במפולת. שן דדמו שבצי מוטלי טרקשי
דודי 09/01/2011 12:08 כל הכבוד למקצוען, שבידיוק חשבתי כמוהו
אני צופה שלבינתיים יהיו ירידות לפחות עד יום שלישי כולל
93 ל108 משאבי טבע 09/01/2011 10:03 פרט בבקשה ? מה מעניין? (ל"ת)
92 עספור 09/01/2011 10:01 טאואר- ההנהלה מושחתת
תעשה הכל שהמניה לא תעלה ראסל אמר את זה במסיבת העיתונאים בתאריך 11.11.2010 חוץ מזה החברה הפסיקה לדווח על חוזים שהן עלהם חובת דיוח והגדילה לעשות שעדין לא דיוחה על המענק שאושר לה וכלל לא הביעה את התיחסותה למענק.
91 אריק.מ 09/01/2011 09:58 בוקר טוב לכולם- מניות היתר
לגבי כיוון השוק בטווח הקצר,לא נכנס לויכוח, אמרתי כבר את דעתי , מה שכן, לכל מי שבמניות היתר שייזהר, המניות הללו הורצו במשך תקופה ושיגיעו המימושים הם יהיו חדים.
90 המפציץ 09/01/2011 09:58 טופסטין מדיקל-בקרוב בקרוב מאוד (ל"ת)
89 האיש שבפנים.. 09/01/2011 09:57 אורעד חיי - היום טסה... (ל"ת)
88 ל112 09/01/2011 09:56 למה נטישה מה יש לך מפגר. (ל"ת)
87 הראל 09/01/2011 09:55 בריינסווי בריינסווי!!!!דארן תגובתך)
מה יהיה היום עם שער המנייה תפרוץ בגדול את שער 800 לפי דעתי כן .... 555555555 איזה מנייה...! מוזמנים לצפות בה אבל אל תכינסו אליה כי היא רק שלייי חיחיחיחיחיחייי... סתאםםםםם כנסו בכיף אם בא לכם להרוויח.!
86 דופין ל רונן 09/01/2011 09:53 די פארם המלצת בפורום מה לגבי יעדים????? (ל"ת)
85 מודיעין יהש 09/01/2011 09:51 החברה מתקדמת הסתיים סקר הסיסמי בים חדרה
תראו במאיה
84 גלאי 09/01/2011 09:41 מציאות.סאמיט.פריורטק.פלרם.רבד.גילת.ויליפוד.פט
פטרו גרופ חברות כלכליות שמרוויחות עם מכפלי רווח נמוכים מאד ומתחת להון עד 39% כלכלה מנצחת לבסוף צפו לעליות חדות סבלנות משתלמת 2011 תהיה שנת מניות היתר
83 זומבי 09/01/2011 09:41 טאואר קונה מפעל בסודאן חה חה חה (ל"ת)
82 גבעות 09/01/2011 09:35 גבעות - מאוד מסוכנת כאן צפוייה להתממש זהירו
מאוד מסוכן.
גיל 09/01/2011 12:15 היית רוצה!!!לא נמכור לך יש עוד הרבה לאן לעלות (ל"ת)
81 טאואר 09/01/2011 09:33 מנית דיכאון - - תעברו למנייה אחרת | (ל"ת)
80 ויויויויויוייויויויו 09/01/2011 09:23 מודיעין הודעה במאיה
נטישת קידוח שרה ומירה.התרסקות 50 אחוז .
מתקרבת 09/01/2011 16:54 ביזפורטל = מה אתם מפרסמים כול תגובה מפגרת????
מותר לכתוב הכול?????????? חופש העיתונות אבל לא הולכת שולל והונאה!!!! תפקידם לבדוק - מה זה???? כול כך קשה להיכנס למאיה ולבדוק אם הטמפיט צודק??? אור ואהבה ותתחילו לצנזר - אתם יכולים להתחיל איתי - גם ככה אתם מסננים אותי, לא תמיד - אבל לא פעם.
איציק 09/01/2011 10:15 תלמד לקרוא ואחר כך תכתוב (ל"ת)
מודיעין 09/01/2011 09:50 איזה אנשים שקרנים, אין שום הודעה כזו
זה אסור לפי החוק לתת מידע שקרי
אורי 09/01/2011 09:39 הודעה במאיה
מה הקשר?
79 רוני פעמוני 09/01/2011 09:22 שימו לב לטיב טעם ולביונדווקס (ל"ת)
78 גל100 09/01/2011 09:13 שימו לב לזרח קידוח גוליבר בים יוצא לדרךךךךךךך (ל"ת)
77 משאבי טבע 09/01/2011 08:59 יהיה מעניין היום
:-)
76 לכולם 09/01/2011 08:57 טאוור קונה מפעל בספרד, ביום שלישי תצא הודעה (ל"ת)
75 נחמה 09/01/2011 08:47 גבעות
בעבר כשכלום קיללו הייתי השפוייה היחידה והייתי צריכה לדבר היום המציאות מדברת בעד עצמה
מתקרבת 09/01/2011 16:48 לא היית לבד יקירתי!!!!
גם אני הייתי כאן..... ולפעמים חוזרת.... אור ואהבה ואכן - שבוע טוב מאוד
חיים 09/01/2011 12:04 זה מדהים שהיא עדיין עולה כאשר אין שם משהו
מיוחד. צריך להבין שבאדמה בישראל אין נפט, ואם יש זה ברמות מאוד מאוד מאוד מזעריות אני לא יודע על סמך מה היא עולה רק שהבועה לא תתפוצץ לכם בפנים שלא תגידו שלא אמרתי
מתקרבת 09/01/2011 16:51 חיים.... וזה על סמך מה קבעת??
על פי הסקר התלת מימדי שביצעת? או אוליי על סמך מבחני הפראק שהיית שותף להם או אוליי היית מת לקנות בזול???? איך אני אוהבת אנשים שיודעים הכול!!!! אור ואהבה לך מותק. תמשיך לדעת הכול. חחחחחח
גבעות , 09/01/2011 09:33 מניה השנה 2011 (ל"ת)
יוסי 09/01/2011 09:28 לא מתלבט יותר
ומשקיע את כל הכסף ברציו.
הנביא 09/01/2011 09:26 רק סבלנות ...
המרוויחים הכי טובים בבורסה, אלו האנשים עם סבלנות שלא תסולא בפז. כשכל המניות עולות, ונמצאים במניות מדשדשות, אולי אוכלים את הלב, אך המניות שלא עלו עם פוטנציאל עליה הכי הכי משמעותי.
74 נחמה 09/01/2011 08:46 גבעות שבוע טוב
שבוע טוב תרתי משמע....
משה 09/01/2011 14:57 לנחמה.....
אפילו פחות משבוע ככה נראה לי
אלי 09/01/2011 09:41 נחמה..לא כולם ...
זוכרת שאמרתי אני לא מכיר אותך אבל מאמין בך ולך ...? אלי
73 המעוף השנה 2100 09/01/2011 08:44 באתי לעשות שמח (ל"ת)
72 משה 09/01/2011 08:34 ל - 58 ו - 59 הממורמר מה קרה???(אותו אחד)
קניתם את מודיעין עם העדר בשערי 6.5 7 ועכשיו אתם בוכים כי מימשתם, סבלנות.... הפרוספקט המקדמי היה טוב מאוד. 40% מסחרי. אז דיי להרוס לשער המשקיעים ולערער אותם.
71 שלום 09/01/2011 08:19 ביום חמישי טאואר מודיעה קנינו מפעל,לרוץ לקנות
שער 700 בשער.
חבר הנהלה 09/01/2011 10:22 קונה מפעל בשכם (ל"ת)
70 ניסים 09/01/2011 08:18 ישרמקו עולה היום 10 %,לממשלה ירד האסימון,ישרמ
קו תוחרג,,ידיעה ממקור ראשון,זה יקרה כנראה מחר,,.
69 דבורה 09/01/2011 08:14 מי שלא קונה ישרמקו יתחרט ,שער 60 בימים הקרובי (ל"ת)
68 רונן 09/01/2011 08:12 מניות דבש,,ישרמקו-טאואר-בוול -סיטי -ואוף אמ
ריקה,,ישרמקו תוחרג מחר בודאות,,טאואר לפני הודעה חשובה,,סיטי תגיע ל 10 $ השנה,,אוף אמריקה ל 22 $ ,לרשום ולשמור.
67 חיימון 09/01/2011 07:50 פלואוסנס
HELP
66 יעקב 09/01/2011 05:11 טאואר רוכשת מפעל באר\"הב . (ל"ת)
65 דודי 09/01/2011 02:15 שלא יעבדו עליכם... מחר דובי דובי דובי (ל"ת)
64 משקיע מנוסה 09/01/2011 00:37 המעוף- לאן?
מחר, יום ראשון המעוף יתאים עצמו לארביטראג שזה אומר עליה של 0.65%.בנוסף התוצאות הטובות של מרבית החברות של 75 ונדלן יעלו המדדים הללו מעל 1%.השבוע עדיין הזדמנות להינות מעליות, גם בארה\"ב שוררת אופטימיות והדבר ניכר בעליות הנאות במחצית יום המסחר השניה ביום שישי ממינוס 1.3 למינוס 0.2 והמגמה ההערכות בארהב מאד אופטימיות.כאמור הזדמנות להינות מעליות לפחות עד מחצית ינואר
63 אלי 09/01/2011 00:19 זה השבוע של אזורים (ל"ת)
62 גבעות עולם 09/01/2011 00:07 תוך שבועיים 50-100 אחוז למעלה ואני שמרן
תזכרו טוב טוב מה שכתבתי כאן , הפראק יותר ממוצלח,אפילו בקטעים שלא נתנו להם סיכויי ישנם הפצעות מאוד משמעותיות...אוטוטו מיכליות נכנסות לאתר באופן קבוע להוציא נפט בכמויות...כנראה לקראת סופשבוע הבא תתחיל בהפקה לאחר סיום כל הפראק בהצלחה מעלה המצופה לא ממליץ ולא מריץ ואני גם לא לא ממליץ,תעשו מה שטוב לכם את הדיווחים הנל קיבלתי מאנשים שקרובים לאתר יום יום.
61 1232 08/01/2011 23:22 חודש אדום
שהאחרון יכבה את האור
60 אחד שיודע 08/01/2011 22:51 אורעד חי - פריצה בקרוב מאוד.. (ל"ת)
59 מירה ושרה 08/01/2011 22:40 מודיעין ההנהלה משדרת חוסר אמינות (ל"ת)
58 ff 08/01/2011 22:34 מודיעין לפני ריסוק פענוח חוזר הולך להתבצע (ל"ת)
57 בוזגלו 08/01/2011 22:33 עליות וירידות
יש מניות בשוק שהם ירדו חזק עד שמצבן יהיה טוב כמו אפריקה טאואר דלק נדלן אורכית גיוון אז יכול להיות ירידות אבל המניות האילו יפרצו חזק למעלה השנה
56 חיימון 08/01/2011 22:33 פלואוסנס מדיקל
HELP
55 רק זה 08/01/2011 22:22 לקנות קרנות נאמנות תא100 ותא25 ולנוח בשקט (ל"ת)
54 מישהו יודע 08/01/2011 22:03 מתי איך והכיצד
רוני לוי ואלעד נפרדו...? על פי זיכרוני מתחילת דרכו של רוני בפורום הזה הייתה שם אהבה והערכה גדולה מצידו של אלעד ועל פי מה שאלעד כותב כיום בפורום אחר הוא לא בקשר איתו ולדעתו רוני לא מוצלח כל כך...אז משהו יכול לעדכן איך? מה? מי ? מו? סתם בגלל הסקרנות..?
53 יודעה 08/01/2011 22:01 ירידות לא, דשדוש עליה כן
תבדקו אותי. סוף ינואר מעוף פורץ 1400 כמו סכין חמאה.
52 יואב 08/01/2011 21:42 ביונדווקס...שבוע טוב לך. (ל"ת)
51 נועםדבורה-לונג 08/01/2011 21:41 אני מאמין שלבייב למד דבר אחד או שניים
במהלך המשבר ועכשיו הוא אחרי הלקח יתקן את הנזק ועוד כמהה שנים יחזיר למשקיעים את כספם אני לפחות מקווה שכך יהיה בטווח הקרוב אני רואה את ה3-4 אלף שער מלי למצמץ אז בהצלחה בהשר לישראמקו המניה הזו כל פעם מפתיע אותי מחדש עד שכל פעם אני רואה סימני אור בקצה המנהרה היא חוזרת לרדת היא מתחילה להתיש אותי כמה זמן עוד הצטרך לחכות לה עד שתגיע לשער 60 ריבונו של עולםמודיעין אין מה לומר נמצאת בדשדוש מתמשך שער4.80-5.00 די מדיקל נראה לי משהוא עומד לקרות תשימו לב
50 רונן 08/01/2011 21:40 רק אורמת וטיב טעם חכו ותראו...
2 מניות שהולכות להפציץ ללא ספק נמכרות באפסייד גדול !!! שיהיה לכולם שבוע טוב וירוק !!!
49 רואה חשבון ירוק 08/01/2011 21:38 ביונדווקס
מניה מעולה.. צפוייה לתקן בעקבות הירידה של סוף המסחר שהיה בחמישי זאת רק שאלה של זמן מתי חברה גדולה תקנה אותה ואז יהיו עליות של סופר חדות.. מעניין איזו חברה תזכה לקנות אותה ראשונה.. יש שמועות שזאת הטבע הבאה
48 נועםדבורה-לונג 08/01/2011 21:34 אני רוצה לפתוח עם טאואר כמה דברים לומר
אני רוצה לומר שאני לא מאמין שאני כבר בתוך החרא הזה כל כך הרבה זמן וטאואר עדין לא נתנתה לי פרי מספיק ראוי למאכל יש כנס ב13 לינואר ואני נורא מקווה שיגידו דבר מה על המפעל אני משתדל להשאר מאופק ולהמשיך לחזק לאורך הדשדוש ברגע שה570 אני יוכל להתחיל לדלל את כל מה ששמתי ב490-530 במשך תקופה די ממושחת יש לי כבר יותר מידי במנייה הזו והשורטיסטים בקרוב יעשו במכנסים קשה לי להאמין שנחזור למתחת ל490 אבל עם כן תודה לא חיזקתי מספיק המשךלגבי אפריקה אני רוצה לשמוע עוד חדשות טובות השבוע שיזניקו אותה ל3 אלף שער סבלנו מספיק במשבר וחטפתי מספיק משער 43000 עכשיו אני יתן את כל מה שיש לי שאני יגיע לשם ליבי יצא מהמקום מרוב אושר גם סבתי בהמלצתי נכנסה לאפריקה אני לא רוצה להתאכזב
כלכלן משקיע 09/01/2011 08:12 טאואר תפרוץ השבוע לשער 540 וטווח בינוני 600
מה שקשור לאפריקה - בטווח הקצר המניה תגיע לשעה 2700 ובמהלך השנה תגיע גם לשער 40-50 ש\"ח אם לא יותר. הסבלנות משתלמת.
הנביא 09/01/2011 08:29 אין התעשרות מהירה. להתעשרות צריך סבלנות.
דווקא המניות שמגמגמות, בעוד שרוב השוק עולה בממוצע, הן אלו שיזנקו פלאים. מספיק יום אחד טיסה, מה שמניות סולידיות שנה שלמה לא תעזור.
47 אבי 7 08/01/2011 21:33 לשמח בחלקו (31)
רק טבע לבדה לא תיתן למעוף לרדת . תן נתונים לירידות בלי מילים \"ללא תוכן\" ובלי התערבויות הבנקים בחלקם יעלו ויחד עם פריגו וטבע אני מעריך שהמעוף יעלה כ-1/2 אחוז מינימום נדבר מחר שיהיה לך שבוע טוב.
46 דניאל 08/01/2011 21:27 אמרתי לכם
אני כאן, והמנייה של מודיעין-דנקנר לא תעלה, תיבדוק אותי מחר, כנ\"ל כלל ביטוח שהתרסקבה 2.2 בחמישי,וכנ\"ל אידיבי-זבל.
45 גילי 08/01/2011 21:19 לרוני לוי שאלה
מה דעתך על אקס טי אל? חזרה עם פער חיובי מחו\"ל? להחזיק?למכור?תן חוות דעת מקצועית. תודה ושבוע טוב.
44 גרוזיני גדול 08/01/2011 21:18 המעוף מחר יפתח חיובי ויסיים בירידות. (ל"ת)
43 משקיף 08/01/2011 21:18 ל-41 - הצופה מודיעין - סתם חרטתן - תגיד שרוצה
לקנות בזול. לידיעתך, לא נדחה שום פרסום. הוגש לממונה על ענייני הנפט פרוספקט מקדמי לקדוח המבוסס על תוצאות ראשוניות של סקר 3D שהיו טובות למדי.
משה 09/01/2011 08:32 צודק מאוד הוא חלק מהעדר
קנה את מודיעין בשער 6.5, 7 ועכשיו הוא ממורמר...
42 הספקולנט 08/01/2011 20:58 מודיעין אאוט
מממש ממחר את כל אחזקותיי במנייה כ 6.5 מיליון ש\"ח . צפי להתרסקות מניות הגז בחודשיים הקרובים בין 40 ל60%
41 שריה 08/01/2011 20:52 ישראמקו ומניות הגז נפט
בשני קבלת המלצות ששנסקי ע\"י הכנסת, החרגת ישראמקו, והריצה למעלה של כל מניות הגז נפט לאחר שהמשקיעים יווכחו שהתמלוגים למדינה סבירים.
40 ישראל מקוביץ 08/01/2011 20:37 ישראמקו השבוע תיקון (ל"ת)
39 אחת שמבינה 08/01/2011 20:32 לשאול חבר חדש בפורום
קראתי את תגובתך מיום ששי ואני פשוט המומה, איזה טירוף לשים סכום כסף גדול מתחת למזרון, מה אתה חי בתקופת הביניים, אתה לא יודע שזה פירצה קוראת לגנב.אני מנסה לעזור לך, עזוב את אריק. מ בא באתי, בא לי , וכל היתר הם כולם קשקשת אחת גדולה, אני מציעה לך להשקיע מחר בכל הסכום במכתשים אגן, וכי למה,בימים הקרובים תסגק העסקה סופית, הסיני כבר שוהה בארץ הוא מוכן ומזומן לחתום על העסקה, הייתי מציעה לך גם להשקיע בישראמקו, אך מכיוון שמתנהלים חקירה נגדה בענין שס,אז כדאי להמתין עם זה, מחר תהיה זהיר ועירני בדרך לבנק שלא חלילה תיפול קורבן לשוד אני מאחלת לך הרבה הצלחה, ותמיד אעמוד לרשותך.
38 המזהיר בע\"מ 08/01/2011 20:09 לבאתי לעשות שמח- בוא נגדי אחד על אחד
אני אומר מעוף ללא שינוי או ירידות קלות ביותר בתסריט הכי פאסימי
באתי לעשות שמח 09/01/2011 10:12 תגיד לי, מה אנחנו ילדים? אחד על אחד?
חאלס עם השטויות, מה אני בתחרות ריצה?
37 יוסי 08/01/2011 19:52 קאזינו אחד העם
מה יהיה?
36 דדי 08/01/2011 19:47 מניות
מה עם טבע
35 היעץ הידוע 08/01/2011 19:38 תיקון בריא יתחיל מיום א-המחירים גבוהים
רמותהשורטים על מניות המעוף עלו לכמליארד שקל וזה אותר שמתכוננים לירידות כבר ממחר כי רמות המחירים של המניות מאד גבוהה וחייבים לקחת אויר מהעחיות ללא גבול. ראו ותתכוננו שלא יפתיעו אתכם.
עדי.א. 08/01/2011 20:35 מסכימה איתך לגבי המימוש
לא יתכן שהשוק רק עולה אבל זהו מימוש טוב ובריא.עד 1280 יהיה סביר לחלוטין. שבוע מצוין לכולם.
34 משאבי טבע 08/01/2011 19:35 מה הכיון לשבוע הזה???? (ל"ת)
סגי 08/01/2011 22:12 גבוה זה יחסי
את זה קבע איינשטיין ולכן על תפחדו אין גבול למה שמדד יכול לעלות
33 המזהיר בע\"מ 08/01/2011 19:28 מניות נבחרות לתקופה הקרובה
מלאנוקס נובה גזית גלוב בזן טאואר- אם תפרוץ את ה530 גולף כלכלית
32 הנביא 08/01/2011 19:28 מחר טיסה
מחר טיסה חזקה ביותר, כיאה לחודש ינואר. הרבה מניות ישתתפו בחגיגה. אך ב-1400 נהגו משנה זהירות. בהצלחה.
31 המקצוען 08/01/2011 19:24 באתי לעשות שמח
אחד על אחד אני ואתה ,מחר המעוף יורד חצי אחוז עד אחוז.יש התערבות?
30 למגיב 14 08/01/2011 19:23 למגיב 14 טעות בידך השבוע יגמר אדום שמע לי חבל
למגיב 14 השבוע בכללותו יגמר אדום לי אישית אין ספק
29 מתכנת דגול 08/01/2011 19:12 למערכת ביזפורטל.
תגידו למתכנת שלכם שיחליף את ה-slash ב- backslash
מתקרבת 08/01/2011 21:45 רעיון מצויין (ל"ת)
28 דני משקיע 08/01/2011 19:08 השבוע של מניות הנפט כולל גבעות וגלוב
הזדמנות לחזק פוזציה בגלוב גבעות מודעין ישרמקו ורציו
מתקרבת 08/01/2011 21:44 דני.......... שבוע טוב
הפתעת אותי לטובה.... רציו? גבעות? יפה............ מה גרם לך לשנות את דעתך? שיהיה לך שבוע ירוק עם אור ואהבה
גידי 08/01/2011 19:38 מודיעין אני בעד ישראמקו אני בעד
רציו לפי דעתי תממש קצת השבוע מנופחת יתר על המידה. בהצלחה לכולם.
27 יעל 08/01/2011 19:03 מודיעין - שאלה לפורום למה מחכים
הסקרים ידועים לפני 4 חודשים , ששינסקי עבר , לוייתן פורסם , לפי חישוב פשוט לפי הסקרים המינימום שצריכה להסחר מודיעין הוא שער 12 מקסימום שער 35 .... אז למה מחכים הבעלים ? המשקיעים ? למה לרכוש מודיעין למה לא למכור ? אשמח לתשובה חכמה ....
אבנר 09/01/2011 08:30 סבלנות
הרבה אנשים ינסו להלחיץ אותך מקנאה או שהם עדר וקנאו בשער 6.5 או 7 ומימשו בהפסד אז הם ממורמרים.
רן 08/01/2011 19:45 ליעל מודיעין - כל הסימנים לכישלון
כל מה שציינת נכון מודיעין גמורה אחרת מזמן הייתה עולה
26 חיימון 08/01/2011 19:03 פלואוסנס
למישהו יש עוד דעות? על פלואוסנס מדיקל חברה שמייצרת מערכות ניטור לשתן
25 רון הפרסי 08/01/2011 19:03 שימו לב לנובה
חברה מצויינת מניה בשיא וכל הזמן חוזים חדשים.ממליץ רק לבדוק
24 גיל 08/01/2011 19:02 די מדיקל
הכניסה לסין עומדת להיסגר בהצלחה לכולם
23 עודד 08/01/2011 19:02 מודיעין אופציה 7 כסף על הרצפה (ל"ת)
22 אלי 08/01/2011 19:02 עד יום שלישי יבוא הזינוק בשיראמקו (ל"ת)
גברי 08/01/2011 19:58 אמן (ל"ת)
21 חיימון 08/01/2011 19:02 פלואוסנס מדיקל
לדעתי מחיר טוב לכניסה (לא המלצה)
20 יוני 08/01/2011 19:01 השבוע של הזדמנות ישראלית (ל"ת)
19 גיל 08/01/2011 19:00 נייר של השנה
השבוע סוף סוף תגיע ההודעה 40% בהצלחה לכל המושקעים
18 מודיעין 08/01/2011 18:59 איפה דניאל הממורמר?????????
כול יום תוקף את המניות של נוחי דנקנר, אבל אתה תראה שבסופו של דבר שמודיעין שעלתה ב - 2010 ב - 980% תעלה השנה בלפחות עוד 100% ואת זה נחייה ונראה. החברה של נוחי דנקנר שאותו אתה שונא עלתה הכי הרבה אז איך אתה מרשה לעצמך להגיד שנפסיד אם ב - 2010 משקיעים הרוויחו?
irda76 08/01/2011 20:34 18-מודיעין
אם אתה מרוצה מביצועי המניה בחצי השנה האחרונה, בו האכילה את מחזיקיה רק מרורים והרבה הפסדים, אז שיבושם לך.
17 משקיע 08/01/2011 18:51 גבעות עולם
השבוע זה השבוע של גבעות בעזרת השם תעלה צפונה כמה שאפשר יאללה גבעות... שיהיה שבוע ירוק לכולם
עדי.א. 08/01/2011 20:19 ברגע שתפרוץ את ה9 אכן יהיה איתות קנייה חיובי
שבוע טוב :)
16 הנביא 08/01/2011 18:50 המעו\"ף בדרך ל-1500
יבחן 1400, וימשיך ...
ראם 08/01/2011 22:52 אתה חי בסרט (ל"ת)
15 המחשבון 08/01/2011 18:47 מניות שייתנו את הטון מחר
אפריקה וישראמקו. ובשבועות הקרובים תיתן מהלך יפה: מודיעין יהש. בהצלחה לכולם ושבוע טוב.
מתקרבת 09/01/2011 16:42 תחליף מחשבון! נסה CASIO
אור ואהבה
14 dede 08/01/2011 18:46 השבוע בבורסה בת\"א
שבוע טוב וחודש טוב לכולם, אני בדיעה שהשוק יעלה השבוע משום שהשוק האמריקאי עושה רושם שמתחיל להתייצב, ומכאן שהדואליות בסימן חיובי. מניות גבעות מתעוררות ,כנראה שהודעה חיובית ביותר בדרך. גם מניות 75 מתחילות להוביל על חשבון שאר הסקטורים,אים כן הנה כמה סימנים מעודדים שבכוחם לדחוף את העגלה קדימה. אז בהצלחה לכולם.
13 ביבי הרס את המדינה 08/01/2011 18:40 ביבייושן
הליכוד זבלללללללללללל
ראם 08/01/2011 22:44 טעןת
אתה טועה
12 בנצי 08/01/2011 18:38 נסיון
מניות השבוע בלי שום ספק , קומפיוגין ,כהן פיתוח ,ביוקנסל ,בהצלחה לכולם.
11 דוד המלך 08/01/2011 18:35 אוצי רוצי טוסי רציו קדימה נפט (ל"ת)
10 השקעה חכמה 08/01/2011 18:34 שימו תכסף במודיעין תחזרו סוף שנה תשואה 400% (ל"ת)
9 הצופה מרחוק 08/01/2011 18:31 השבוע יהיה שבוע של ירידות זיכרו טוב שבוע יור
השבוע בכללותו יגמר שלילי שבוע אדום
8 צביקה 08/01/2011 18:29 מה אתם אומרים יהיה עם מדיגוס????
ביום חמישי האחרון היא חזרה לעצמה ... להמשיך להחזיק או לשחרר ? לפי הפוטנציאל הטמון בא היא צריכה להגיע לשערים של 160 עצות בבקשה ...
7 מיקי-יתחילו הירידות 08/01/2011 18:29 מימוש הרווחים יצא לדרך ביום ראשון-אל תאמינו ל
לכתבות מ\"טעם\" . מחירי המניות יקרים בטירוף. כל בעלי העניין מממשים ומחכים ש\"הכסף הטיפש\" שלכם יכנס והם ימכרו בגבוה ואתם תכנסו בשערים גבוהים ורק תפסידו. הבורסה לא יכולה רק לעלות חייבים מימוש בריא. שלא יעבדו עליכם...
ראם 08/01/2011 22:52 מימושים
ממחר מסכים איתך המימושים מתחילים
6 מיקי 08/01/2011 18:28 מחכים לקפיצה של מודיעין
אני לא יודע מתי אבל הוא יגיע. אז השער 12 או 13 יהיו קטנים על מודיעין!!
הצופה למודיעין 08/01/2011 19:37 מודיעין תרד לשער 4, אין כלום בשרה ומירה
דחו את הסקר כנראה בגלל שאין כלום שם. מודיעין בדרך לשער 4, שלא יעבדו עליכם
חשוב מאוד 09/01/2011 08:28 לצופה למודיעין כנס
אתה סתם מלחיץ ומטעה את המשקיעים מה אוכל אותך? אם לא אכפת או שאתה לא משקיע למה אתה כול הזמן חופר על מודיעין? בינתיים שנה שעברה מודיעין נתנה יותר מ - 900% הכי הרבה אז בבקשה ממך. דבר שני לגבי מירה ושרה לגבי הפרוספקט המוקדם לפי העיתונות יש 40% מסחרי כלומר יותר ממה שהיה לתמר שהיה 30 ומשהו אחוז מסחרי כלומר אחוזים יותר גדולים שיש שם משהו וכאמור בתמר היה משהו אז למה אתה סתם ממציא דברים על חוסר ידע. דבר שלישי מודיעין זה לא רק שרה ומירה יש לה גם את גבריאלה, ים חדרה ובמגעים על רשיונות נוספים כמו שמשון ודניאל. אז אני מציע לך שאל תדבר דברים שאתה לא יודע. תודה ויום טוב.
איציק 08/01/2011 19:06 מודיעין
איזה ידע אתה מפגין? מאיפה הביטחון הזה? אל תפיל משקיעים תיזהר
משה 08/01/2011 19:01 תקפוץ גם תקפוץ צריך סבלנות
משקיעים יקרים לא למכור רק ככה אפשר להילחם בבלוקים.
5 דורון שוסטר 08/01/2011 18:28 מנופי זאת המנייה השבועית ...לקראת שער של 105 (ל"ת)
4 אליהו 08/01/2011 18:27 חברים שימו לב למודיעין אופציה 7 !! (ל"ת)
irda76 08/01/2011 19:05 4-אליהו
אני מאד מקווה כי למדת את התרגיל של אופציה 6. יכול להיות שאופציה 7 תעלה בזמן הקרוב. עם זאת, \"העובד הסוציאלי של המדינה\" (שאל את דניאל מיהו) שלא נותן לאחרים להרוויח ממניותיו, עלול לקבור את האופציה לפני הפקיעה שלה. בדיוק כמו אופציה 6. להזכירך: יום לפני הפקיעה בבוקר היא ירדה ל-1.1, כאשר בכל הימים הקודמים היא ירדה ברציפות ובעוצמה. כאשר כל אלה שנותרו להחזיק במנייה חששו כי היא תימחק ומכרו במחיר 1.1, היא עלתה תוך כמה שעות ל-2 (תנחש מי קנה, ומי הרוויח?). בקיצור, מומלץ לך, לפני שאתה ממליץ לאחרים, להיזהר מתרגיל דומה.
3 אליהו 08/01/2011 18:27 אולטרה שייפ תזנק מחר .. לקראת אישור FDA (ל"ת)
שלמה 08/01/2011 19:09 בוקר טוב אליהו-אישור FDA בעוד 5 חודשים ! לא
לנסות להטעות תמימים.
אליהו 08/01/2011 20:05 האישור בעוד כמה חודשים
אבל המנייה צריכה להגיב בחוזקה לקראת האישור !!!
2 באתי לעשות שמח 08/01/2011 18:25 גם השבוע ממשיכים למעלה, מחר מעוף מעל 1%
מי שהקשיב וקנה בזמן מעוף פי 3 וקסם 75 פי 2 יהנה. גם אלרון שקיבלתם בחמישי תעלה מחר יפה, וכך גם אורכית.
המקצוען 08/01/2011 19:26 אחד על אחד, מחר אחוז ירידות. יש התערבות? (ל"ת)
גילי 08/01/2011 21:21 למקצוען-כדאי שתישאר בפורום וול סטריט . (ל"ת)
מ.ט 08/01/2011 20:30 אתה לא לומד, אה, מקצוען? תמשיך להפסיד לבד.
איך קפצת עלי כשאמרתי שהמעוף יעבור את ה 1300. איך טענת שב 1280 הוא עושה פרסה וצולל. איפה ה 15 בדצמבר שלך. איפה נובמבר האדום שהבטחת. מסכן מי ששמע לך וקנה פוטים לפני חודשיים. לך תעשה אחד על אחד מול כל אלה שגרמת להם נזק יא כלומניק.
גיל 08/01/2011 19:59 לא להתקרב לאולטרה שייפ!!!
מניה מסוכנת!!!
יורם 08/01/2011 19:00 באתי לעשות שמח שאלה...
מה אתה אומר על אפריקה ישראל.. עד איפה תעלה בטווח קצר בינוני. איפה הסטופ לוסט שלה?
ראם 08/01/2011 22:43 מסכים
מחר ירידות ללא ספק
1 חיימון 08/01/2011 18:25 פרוטליקס
ההשקעה הטובה ביותר מבין כל חברות הביומד !
מירה ושרה 08/01/2011 22:40 מודיעין - הסקרים מנבאים לא טוב לכן הדחייה
זו שאלה כמובן כי תמוה שהסקר פורסם כבר בספטמבר ע\"י אחת השותפות ומודיעין עדיין מסתירה
מודיעין 09/01/2011 09:08 עיבוד ראשוני לסקר 40% מסחרי יותר מתמר
http://www.bizportal.co.il/shukhahon/biznews02.shtml?mid=256163 מה אוכל אותך????
איתי 08/01/2011 21:39 פרוטליקס
וגם קמהדע...
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש