ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

בהלה קונצרני: האג"חים של אפריקה צוללים 10%, לחץ כבד בתל בונדים

התל בונד 60 שצלל 1.5% רשם בכך את היום הגרוע ביותר מאז 2011. אפריקה אג"ח כ"ו צללה 11.5% לתשואה של 21.6%, כלכלית אגח ו' צללה 10.5% לתשואה של 17.5%
 |  41
לחץ עצום
Share
עוד יום, עוד מכה. השוק הקונצרני חוטף ללא הפסקה. מדד תל בונד 60 (+0.17%) מדד תל בונד 60 331.91 +0.17% 17:24 16/11/2017 הוסף לתיק האישי מדד תל בונד 60 בסיס:331.34 פתיחה:331.32 גבוה:331.91 נמוך:331.32 תמורה:2,505,987,559 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים איבד היום 1.5% (היום הגרוע ביותר מאז המשבר הגדול של 2011, אז ראינו נפילה יומית של 2.6%) ורשם יום רביעי רצוף של נפילות (אחרי ששבוע שעבר היה השבוע הגרוע מאז 2012).


המדד השלים נפילה של כ-5% תוך חודשיים, מפולת לכל דבר ועניין במונחי שוק האג"ח. מדובר במהלך הירידות החד ביותר מאז ימי קיץ 2011 (המחאה החברתית בישראל וקריסת הכלכלה היוונית בעולם). מה אומרים מנהלי ההשקעות על המפולת בקונצרני? לחץ כאן

גם היום אלו הן סדרות האג"ח של אליעזר פישמן ולב לבייב שחוטפות את המכה החזקה ביותר, זאת ברקע למפולת במחיר הנפט שאתמול איבד 4.5% והבוקר צולל עוד 3% למחיר של 54.2 דולר לחבית. לפי דיווחים, אם הנפט ישאר מתחת ל-60 דולר לחבית, ההשלכות הן צמיחה שלילית של 4.5% בכלכלה הרוסית ב-2015 ועבור פישמן ולבייב שחשופים לרוסיה דרך אפריקה וכלכלית, מדובר בחדשות רעות מאוד. אליעזר פישמן ל-Bizportal: "לא רואה סיכון לקבצה"

כלכלית ים אגח ו (+0.11%) כלכלית ים אגח ו 125.82 +0.11% 17:24 16/11/2017 הוסף לתיק האישי כלכלית ים אגח ו סגירה:125.68 פתיחה:125.68 גבוה:125.83 נמוך:125.82 מחזור:14,876,656 לעמוד ציטוט נתוני אג"ח חדשות גרפים פרופיל חברה ביצועים של פישמן צוללת כעת 8.2% ונסחרת בתשואת זבל של 16%, זאת בשל החשיפה של כלכלית לרוסיה דרך חברת מירלנד שנסחרת בלונדון ומרכזת את פעילות הנדל"ן של פישמן ברוסיה. והבוקר, חברת הדירוג מידרוג מודיעה כי היא מכניסה ל'רשימת מעקב' את האג"חים של מירלנד - שכבר נסחרים בתשואות של עד 60%!!! לכתבה המלאה

אפריקה אגח כו (-0.65%) אפריקה אגח כו 79.96 -0.65% 17:24 16/11/2017 הוסף לתיק האישי אפריקה אגח כו סגירה:80.48 פתיחה:80.48 גבוה:80 נמוך:79.59 מחזור:715,998 לעמוד ציטוט נתוני אג"ח חדשות גרפים פרופיל חברה ביצועים של לבייב צוללת 8.3%% ונסחרת עמוק בתשואת זבל של 20.5%. אפריקה חשופה לרוסיה דרך אפי פיתוח שנסחרת בלונדון. גם את האג"חים של אפריקה מידרוג העבירה הבוקר ל'רשימת מעקב' עם השלכות שליליות לקראת אפשרות של הורדת דירוג - לכתבה המלאה בכדי להבין את מידת הלחץ בקרב הציבור, נציין כי בקרנות הנאמנות הקונצרניות מנוהלים כיום כ-31.5 מיליארד שקלים ועל זה סכום זה יש להוסיף עוד 20 מיליארד שקלים שמושקעים באג"ח קונצרני דרך הקרנות שמשקיעות באג"ח כללי. כלומר מעל 50 מיליארד שקלים מכספי הציבור הרחב (זה שמשקיע דרך יועצי ההשקעות בבנקים) חשופים כעת לירידות החדות הללו בקונצנרני. והלחץ גדול. מדד התל בונד 60 משנת 2013



5 האג"חים הגרועים ביותר היום בתל בונד 60

מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

41 תגובות ב-33 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
33 מנורה מחזיקה 17/12/2014 11:04 מכרתי את הקרנות שלהם (ל"ת)
32 סייחר 16/12/2014 17:31 סתם פאניקה מיותרת, וול סטריט כבר בירוק. (ל"ת)
31 אמיר 16/12/2014 16:15 כמו שנאמר לא פועלים,בוודאי לא בזק , ולא דסקש-כיל כן (ל"ת)
30 אבי 16/12/2014 14:36 בזק לא שווה תרד (ל"ת)
29 עילאי 16/12/2014 13:56 המפולת התחילה מפולתתתתתתתתתתתתת הצילו (ל"ת)
אחד 16/12/2014 18:59 תעלה מספר במשקפיים, נראה לי שאתה לא רואה טוב (ל"ת)
28 עילאי 16/12/2014 13:27 תיקון הרובל נופל 19 אחוז חחחחחח לא יאמן (ל"ת)
דודו 16/12/2014 15:47 חכה חכה, מופע האימים של השקל רק מתחיל (ל"ת)
27 עילאי 16/12/2014 13:20 היום נשבר שיא עולם 15 אחוז ברובל אלוהים ישמור זה עוד לא
ראיתי
26 עילאי 16/12/2014 13:17 איזה גאון אני אמרתי אפריקה עלולה לרדת ל 280 לפחות ויקרה (ל"ת)
25 יוסי 16/12/2014 13:09 מה אתם חושבים?
מה אתם אומרים אפריקה תמשיך לצנוח? כרגע כבר בהפסד של 15 אחוז ביומיים
24 חכם 16/12/2014 13:08 המצב בבורסה
כי הציבור פוחד שנתניהו לא יבחר . אז לא לדאוג הוא יבחר בגדול. אני אישתי וילדי לא הצבענו בפעם הקודמת לליכוד. אך הפעם כשאני רואה עם מי יש פה עסק. ומה הולך מסביב ? רק נתניהו.
אחד 16/12/2014 13:36 כן, כי נתניהו הוכיח שהוא מטפל בעיות של המדינה נכון ?
נתניהו הציג תכנית שתציף את המדינה בדירות ותפתור את מצוקת הדיור, נתניהו פועל להוריד את יוקר המחיה במזון, בדלק, במיסים. הוא גם הציל את מערכת הבריאות מקריסה, ובזכותו יש יותר כיתות בבתי הספר ורמת ההוראה השתפרה. לכן יש את כל הסיבות לבחור בנתניהו נכון ?
יניב 17/12/2014 01:47 נתניהו כשלון ענק (ל"ת)
שרון ב 16/12/2014 15:32 הציניות מאד בריאה
אך תסתכל מסביב ותבין שיש לנו בעיה קשה מאד עם החלופות: ההוא מהארון; וההיא, זונת רחוב במחיר זונת צמרת; וההוא לעיתון; וההוא החברתי, שלא עוסק במדיניות וביטחון; וההיא שתמכור אותך לפלסטינים שוחרי השלום ואוהבי היהודים. שנמשיך בסקירה? במשבר המנהיגות הקיים לפעמים צריך להסתפק במועט.
23 סוחר 16/12/2014 13:04 9,10 ,13 צודקים , מישהו ניסה להפחיד את העדר ועשה קופה
בולל סטריט לא ידעו לעכל את מחיר הנפט החדש ולכן היו ירידות בימים האחרונים. אחרי כמה ימים שהשוק יתרגל למחיר הנפט החדש, וול סטריט תשוב לעלות. וכאן בישראל אין ספק שהברווז של הורדת הדרוג נוצל על ידי החכמים שקנו מהטיפשים שמכרו בפניקה, וכן כאן האגחים יתקנו והמעוף בקרוב חוצה את 1500.
22 גבי/ 16/12/2014 12:57 אתר שחקן מעוף התריע כבר לפני חודש בשיא כל הזמנים שם (ל"ת)
21 חברים 16/12/2014 12:55 כול הכבוד לדילר קם לתחייה הבלון ממשיך להתנפח עוד בבורסה (ל"ת)
20 הגאון 16/12/2014 12:49 אני חוזר ואומר.
האגח והמניות יעלו חזק בקרוב מאוד. תשמעו לגאון.
19 אפריקה 16/12/2014 12:36 מי אמר אפריקה ? ..ולא קיבל !!!!
בדרך ל 300 בלי בקרסים
18 חברים 16/12/2014 12:35 זה לא ביסדר אפו הדילר שמנפח את הבלון בבורסה (ל"ת)
17 יובל נשיא 16/12/2014 12:17 מרחץ דמים באגחים !!
חברים יקרים !! בניגוד ליועצי ההשקעות אני צפיתי את השחיטה בשוק אג"ח המדינה וזאת מדוע ? מדינת ישראל אינה נוחי דנקנר ואינה נאלצת להנפיק אגחים בתשואת זבל על מנת לגייס כסף מהציבור,דיי בריבית של כ-2% בשנה על מנת למכור אותם לציבור ואולם ב-3 השנים האחרונות האגחים סיפקו למשקיעים תשואה שנתית של כ-8% !! זה הזוי ! זו אם כל הבועות ! וסופן של בועות להתפוצץ !! אני ברחתי בזמן ! חטפתי מעט בקטנה מהרווחים,תנחומיי למי שנכנס בסוף החגיגה,לצערי יש עוד הרבה שומן באגחים והרבה מקום לירידות על מנת שהאגחים ישקפו את הערכים הראליים שלהם,לפיכך מומלץ למכור בעוצמה ולהכנס חזרה לאחר עוד כ-8% של ירידות, אז יפתחו מחדש שערי מציאות,הבורסה כידוע לכל הינה כמו גלי ים, מה שעולה יורד ולהיפך ,בהצלחה לכולם !!
כלכלן 16/12/2014 13:13 כן ובריבית 0 איפה להכניס את הכסף שזה לא בועה? (ל"ת)
16 חברים 16/12/2014 12:09 הדילר נרדם בשמירה למה הוא לא מנפח את הבלון בבורסה (ל"ת)
15 tאבי 16/12/2014 12:01 בקרוב הדילר ינפח את הבלוןבבורסה (ל"ת)
14 אינדיאני 16/12/2014 11:51 כל מי שמתעסק בדולר....לחכות לינואר....קרן גידור גדולה
פתחה ביום ראשון לונג על הדולר, הם יעלו את הדולר ל-4 שקל, ובחודש הבא הוא יקרוס. הכל מתואם עם הבנקים, לא לקנות פוט אחד על הדולר
13 אינדיאני 16/12/2014 11:49 הפחידו אותכם סתם, אין שום הורדת אשראי של ישראל (ל"ת)
12 אינדיאני 16/12/2014 11:48 הם מעלים את הדולר בכדי למחוק את פוט 3.95 אבל לאחר הפקיע
ה הוא יירד ל-380
11 אינדיאני 16/12/2014 11:47 הדולר צפוי להתרסק (ל"ת)
10 אינדיאני 16/12/2014 11:47 הכחשה מפיטץ' על הורדת דרוג האשראי של ישראל ביום ו' (ל"ת)
9 הגאון 16/12/2014 11:40 אם לא נגמר בסוף היום ירוק אני צנצנת.
גם בנאסד"ק יהיו עליות חדות.
8 איל 16/12/2014 11:27 התורך בהנפקת אגל מעורבות של המדינה
הצןרך בהנפקת אגח מדינה להשקעה בתשתיות
7 זקן 16/12/2014 11:19 אם תהיה מפולת בעולם המעוף יחטוף את מלוא הירידות
קרטל בתי ההשקעות ירפה כאשר הצונמי יגיע!
6 זקן 16/12/2014 11:18 אם תהיה מפולת בעולם המעוף יחטוף את מלוא הירידות
קרטל בתי ההשקעות ירפה כאשר הצונמי יגיע!
5 לבייב את פישמן 16/12/2014 11:18 בקרוב מאד נקנה את האגח שלנו.נ רוויח הרבה! עוד קצת ירידו
ירידות. במקרה הכי גרוה ניזום הסדר חוב אה-לה-תשובהלה...עם פריסת הכסף הקטן שיוותר.
4 פאסימי 16/12/2014 10:55 אפריקה הזדמנות (ל"ת)
תיפול לבד ותצליח לבד 16/12/2014 11:33 אין שום אפסייד באפריקה !
17% רק אתמול וכבר מופסדת 70%-80% מהשיא..
3 אנונימי 16/12/2014 10:52 לבייב ספר מנוסה כולל קרחות (ל"ת)
2 ישראל 16/12/2014 10:47 בתוך השבועיים המצב יירגע והתשואות יתוקנו חזק (ל"ת)
ירון 16/12/2014 11:40 צודק, אפילו הייתי מעביר קצת למניות (ל"ת)
1 נוחי דנקנר 16/12/2014 10:44 בסוף קרן יורק תעשה ללבייב כמו באידיבי
לבייב חייב לצאת לתקשורת אחרת כמו באידיבי קרן יורק או קרנות אחרות יקנו אגח"ים של החברה ויתחילו בסחרור עד להסדר חוב לדעתי לבייב צריך לקנות מניות ואג"ח בשוק לאותת לשווקים שהכל בסדר אין באמור המלצה
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש