עסקים קטנים לא צריכים משאבים גדולים להצלחה עסקית

כנסו לגלות מהם פתרונות השיווק שמעניקים כיום את הערך הגבוה ביותר לעסקים קטנים נמצאים במרחב הדיגיטלי
 | 
רשתות חברתיות, צילום: pixabay
שיווק ומיתוג עסקים מאפשר להם להגדיל את מספר הלקוחות ולפנות לקהלי יעד חדשים. הבעיה היא שבניגוד לחברות גדולות, לבעלי עסקים קטנים יש תקציב מוגבל. כתוצאה מכך, השאיפה של אותם בעלי עסקים צריכה להיות ניצול כמה שיותר אפקטיבי של המשאבים שעומדים לרשותם. למזלם, כיום ברור שעסקים קטנים לא צריכים משאבים גדולים כדי להגיע להצלחה עסקית.
פתרונות השיווק שמעניקים כיום את הערך הגבוה ביותר לעסקים קטנים נמצאים במרחב הדיגיטלי – או במילים אחרות, באינטרנט. מגוון רחב של פלטפורמות שיווק דיגיטליות מאפשרות לבעלי עסקים להציג את המוצר או השירות שלהם, לפנות באופן ישיר אל קהל היעד ולהגדיל את הנוכחות באינטרנט. בטווח הארוך, אותן פלטפורמות גם מבטיחות יחסי ציבור שיעזרו לעסקים להתמודד עם רגעי משבר.
מה הערך של פלטפורמות שונות מבחינת המיתוג?
ייעוץ עסקי מבוסס כיום על פלטפורמות שיווק דיגיטליות כי הוא מעניק ערך מוסף. ראשית, בעזרת מיתוג עסקי ברשתות חברתיות למשל אפשר ליצור שיח סביב המוצר או השירות וכך להגדיל את מספר הלקוחות הפוטנציאליים שמתעניינים בו. בפועל, בעלי עסקים קטנים גם מקבלים את החופש לבחור האם להשתמש ברשתות חברתיות שפונות לצעירים כמו אינסטגרם – או להתמקד ברשתות חברתיות ותיקות יותר כגון פייסבוק.
שנית, פלטפורמת שיווק מהסוג של גוגל כמנוע חיפוש מאפשרת לבעלי עסקים קטנים לטרגט את קהל היעד שלהם. כאן הערך הוא פניה מדויקת אל מי שבאמת מתעניין במוצר או בשירות של עסקים קטנים, כמו גם יצירת בידול מול העסקים הגדולים. במובן הזה, הערך הוא הפיכת החיסרון ליתרון וניצול היתרונות של ייעוץ עסקי לעסקים קטנים עד שרואים תוצאות.
העולם עובר לדיגיטל
המעבר לדיגיטל מוכיח את עצמו בגלל עלויות יחסית נמוכות ותוצאות בזמן אמת. הוא מתאים לעסקים קטנים ומאפשר להם ניצול משאבים. מעבר לכך, יש משמעות לשיח ברשת האינטרנט ולחשיפה לקהל הרלוונטי.
שיווק דיגיטלי מוצלח נמדד ביכולת שלו להפוך מסר מסוים לוויראלי ולעזור לו להתפשט. כאשר המסר מתפשט בצורה אורגנית, המשמעות היא שבעל העסק מגדיל את מספר הלקוחות שנחשפים אליו בלי שהוא יצטרך לשלם על כך.
 
כמו כן, יועץ שיווק שמתמחה בדיגיטל הוא היחיד שיכול לחשוף את המוצר או השירות של עסקים קטנים לקהל הרלוונטי עבורם. במקום שבעלי עסקים ישלמו הון תועפות על פרסום ברדיו ובטלוויזיה ויגיעו לאנשים שלא צריכים או מתעניינים במוצר שלהם, הם יכולים פשוט למצוא אותם ברשתות החברתיות ובמנועי החיפוש.
בשורה התחתונה, כדאי לעסקים קטנים לבצע מיתוג ושיווק בדיגיטל. האינטרנט מגלם בתוכו שורה ארוכה של יתרונות עבור בעלי עסקים קטנים והוא מאפשר להם להתחרות בתאגידים בינלאומיים. מלבד מהירות, זמינות ועלויות נמוכות, שיווק דיגיטלי מציע ערך גבוה גם לעסקים דלי תקציב והוא יכול להוביל אותם להצלחה משמעותית.
מאמר זה נכתב באדיבות: X2Y יועצים עסקיים
תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה