ה-UBER של אנשי המקצוע נפתחת להשקעה

המערכת המבוססת בינה מלאכותית מוכנה לפרוץ לעולם - מיכל אנסקי כבר הצטרפה למיזם ובחודש הקרוב תוכלו גם אתם
ספץ spetz, צילום: ספץ spetz
חברת Gpage מפעילה בשנים האחרונות את אפליקציית ספץ שמאתרת אנשי מקצוע בקלות ובמהירות עפ"י מטריצה ייחודית המבוססת על בינה מלאכותית וחוכמת ההמונים.
האפליקציה הצליחה לצבור תאוצה גם ללא שיווק בזכות התוצאות החכמות והיום רשומים בה מעל 40,000 אנשי מקצוע ונסגרו עסקאות בשווי של 400 מיליון שקלים.
השלב הבא מבחינת Gpage היא לחדור לשוק העולמי ולהפוך ל-UBER של אנשי המקצוע. לשם כך היא מגייסת כסף באמצעות מימון המונים דרך פלטפורמת פיפלביז. המנכ"ל, יוסי נבו, מספר על המיזם:
 
עד ה-3 לפברואר 2019 ניתן להצטרף למיזם ולרכוש מניות בחברה - להצטרפות לחצו כאן
תגובות לכתבה(18):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 10.
    כבר קיים מזמן תבדקו Airtasker
    Airtasker 29/12/2018 11:49
    הגב לתגובה זו
    2 0
    חבל על המאמץ תתקדמו
    סגור
  • 9.
    חברה פח שוב עובדים על התמימים בעיניים מי שטמבל שיפסיד
    נרעם 27/12/2018 18:01
    הגב לתגובה זו
    8 0
    מי שטמבל מספיק שלא יבכה אחרי שיפסיד את הבית ואת התחתונים
    סגור
  • 8.
    אחלה אפליקציה (ל"ת)
    דניאל 27/12/2018 07:29
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 7.
    כל שבוע אתם מעלים חברה אחרת
    בן 26/12/2018 18:38
    הגב לתגובה זו
    11 0
    המשותף לכולם זה הערכת שווי מופרזת וחזירית. מי ששם כסף במקומות האלה לא ירוויח גם עוד 50 שנה. פשוט שחיתות. מי שיודע להעריך חברות בחיים לא יתקרב לחברות האלה. אתם יודעים את זה. אז מה? אתם מנסים לפתות תמימים שלא יודעים מה זה בכלל שווי של חברה ורק מתלהבים מהרעיון ושמים כסף?? מושחתים
    סגור
  • 6.
    הפלטפורמה הזו
    הם מתכננים לגייס דרך 26/12/2018 16:47
    הגב לתגובה זו
    4 0
    1 מיליון ש"ח - ובתמורה יתנו 1.99% מהמניות - זה אומר שהם כבר מעריכים את החברה ב 50 מיליון ש"ח לפחות הם צרפו דוחות כספיים מסוף 2017 - לפיהם המאזן של החברה הוא 4.8 מיליון ש"ח . ב2017 סך ההכנסות היה 4.6 מיליון ש"ח ממנו נשאר כ 450א' ש"ח רווח. איך הם הגיעו להערכה שווי של 50 מיליון ש"ח? ולמה נותנים לזה במה להפיל אנשים תמימים?
    סגור
  • הוכחת היתכנות
    הערכת שווי מבוססת 27/12/2018 05:30
    הגב לתגובה זו
    2 0
    נדיר שבשלב כזה חברה מרוויחה כסף. חברות בתחום הזה מוערכות במיליארדים ללא מודל כלכלי. במקרה זה, הערכת שווי מנומקת ומבוססת על נתוני אמת ומאזנים מבוקרים, שנערכת על ידי יו"ר איגוד מעריכי השווי והאקטוארים. לחברה שווי ריאלי גבוה בהרבה אם לוקחים בחשבון את הפוטנציאל הבינלאומי וכושר הגידול המוכח.
    סגור
  • 5.
    מרוויחה כסף
    איך פיפלביז 26/12/2018 16:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הם לוקחים 7% מהמזומן ו3% מניות. זה 10% מהגיוס. אתם מבינים? משקיעים פיפלביז בוחרת להשקיע לצדכם בחברות. כשאתם תרוויחו, גם אנחנו. 0% דמי ניהול מהמשקיעים וללא עמלות נסתרות (פרט לעמלות שגובה חברת האשראי / הבנק בגין ביצוע העברות הכספים) חברות מגייסות חברה שמעוניינת לפרסם את עצמה דרך הפלטפורמה משלמת 2,500 ₪ + מע"מ בגין בדיקות התאימות. בגיוס מוצלח בלבד פיפלביז גובה 7% מסכום הגיוס במזומן ו-3% מסכום הגיוס במניות. בנוסף, חברה המשתמשת בפלטפורמת ניהול המשקיעים של פיפלביז תשלם תשלום חודשי של 1,000 ₪ בחודש
    סגור
  • 4.
    מציע למערכת ביזפורטל
    תוכן מקודם 26/12/2018 16:23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תוכן מקודם בשיתוף פיפלביז כדאי להדגיש הנושא- כדי שלא "יתפתו" אנשים סתם לשים כסף בפלטפורמות האלו. זה על גבול ההונאה. וכדאי שתהיה רגולציה לפלפטפורמות לגיוס כספים.
    סגור
  • 3.
    מיכל אנסקי שם ?? באמת לסמוך עלאה ??? היא הפסידה... (ל"ת)
    אלי 26/12/2018 10:59
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • מיכל אנסקי כישלון עסקי בכל מה שהיא נוגעת תשאלו את ברמלי (ל"ת)
    ניב 27/12/2018 17:59
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    חיפשתי אותם בלינקדאין-יש בחברה 5 אנשים
    בינה מלאכותית בתחת ש 25/12/2018 19:51
    הגב לתגובה זו
    4 1
    אף אחד מהם לא איש תוכנה. אני בספק אם יש שם A.I, הייתי מהמר על פרוייקט פיקס שנתנו לבנגלדשים.
    סגור
  • אני מניח שמה שכתוב בפיפלביז (ווטאבר) נכון. נשאלת שאלה
    פמילי פולס חומוס 27/12/2018 12:43
    הגב לתגובה זו
    1 0
    למה 15 עובדים לא מעדכנים בלינקדאין שהם עובדים שם חחחח? :) יש מעט מאד אנשים בהייטק שלא נמצאים בלינקדאין או שלא מעדכנים איפה הם עובדים - בד"כ מדובר או ברוסים בני 60 (נו אופנס) או באנשי סייבר התקפי עם ניסיון בטחוני שהרגיל אותם באנונימיות המתבקשת. עכשיו אני אכריז על עצמי שאני האובר והנטפליקס של הטוקבקים וגם יש לי ענן - יאללה חברה זרקו עלי כסף FFF
    סגור
  • התגובה הכי דוגרית כאן, צחקתי בקול רם (ל"ת)
    מנכ"ל 27/12/2018 20:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • לא נכון
    לא נכון 26/12/2018 15:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    באתר של פיפלביז מופיע שיש להם 20 עובדים...
    סגור
  • עובד של החברה
    חבל שאתה כנראה 26/12/2018 16:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה צוחק נכון? תוכן מקודם בשיתוף פיפלביז פיפלביז מקבלים עמלות מהכספים שיגוייסו דרכם. מה חשבת שיכתבו על החברה? דברים רעים ? שאין שם עובדים אמייתים? שאין שום פטנט?
    סגור
  • פיפלביז כפופה לפיקוח הראשות לניירות ערך
    פיקוח 27/12/2018 05:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פשוט מאד לבדוק כמה עובדים יש לחברה. 20 ולא 5. למה להעליל?
    סגור
  • 1.
    תל אביב
    דוד 25/12/2018 16:10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איך אתם יודעים שנותן השירות הוא איכותי? ושהמחיר הוגן?
    סגור
  • שירות איכותי ומחיר הוגן
    דייויד 27/12/2018 05:15
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מערכת מבוססת דירוג חברתי. מערכת שבודקת את ביצועי אנשי המקצוע באופן קבוע. דירוג לקוחות ופרמטרים נוספים שמלווים כל איש מקצוע ומתעדכנים כל העת. נסה והיווכח!
    סגור