18:02 הנשיא דחה את בקשת החנינה של אלאור עזריה

16:12 אל על תפצה את הנוסעים שנתקעו בציריך ב-10 אלף שקל לכל אחד

15:00 זימבבואה: הנשיא רוברט מוגאבה ואשתו הודחו ממפלגת השלטון

15:00 חוזר לשוק: אריק שור בדרך להקמת חברה להפצת מזון >>

13:42 עבר בממשלה: מתקן 'חולות' ייסגר תוך 3 חודשים

12:52 אינפימר עולה 2.7% ומשלימה עלייה של 68% מתחילת החודש

12:49 לאומי יורדת 0.6% ומשלימה 3 ימי ירידות רצופים

12:55 בשורה להורים: הקלות בקבלת נקודות זיכוי על ילדים נטולי יכולת >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

בדרך לפתוח מסעדה? הכתבה הזו בשבילך

 | 
פתיחת מסעדה
Share
פתיחת מסעדה היא חלום של הרבה אנשים שרוצים להפוך את האהבה שלכם כלפי אוכל, בישול ואנשים למקצוע. אבל איך עושים את זה בצורה נכונה? הנה כמה טיפים חשובים


מזון ומשקאות הוא בין הענפים התחרותיים ביותר בישראל. הסיבה לכך היא הרצון של אנשים רבים לפתוח מסעדה או בית קפה, ולהפוך תחביב אישי למקצוע וקריירה.
מצד שני, רק מעטים יודעים כיצד לעשות זאת בצורה נכונה. קבלו למשל 5 טיפים שיעזרו לכם לנהל את מסעדת החלומות:

1. החליטו על סגנון ואופי לפי קהל היעד
לכל מסעדה יש אופי שונה והתפקיד שלכם בתור בעלים הוא להחליט עליו מראש. בחרו את האופי של המסעדה לפי קהל היעד והתחשבו גם בסביבה, בעיר, בתחרות ובתמחור.
ככל שהאופי של המסעדה יהיה מובחן וברור יותר, כך סביר להניח שתוכלו לבדל את עצמכם מול המתחרים ולעבור בשלום את החודשים הראשונים.

2. בחרו ריהוט מתאים
בחירת ריהוט למסעדות חשובה לא פחות מאשר התפריט. הריהוט הוא הדבר הראשון שהלקוחות החדשים ייראו, יש לו השפעה ישירה על האווירה במסעדה והוא אמור לשלב בין פונקציונאליות ואסתטיקה.כתוצאה מכך, לא כל סוגי הרהיטים מתאימים למסעדות ועליכם למצוא רק את הפריטים שמתאימים לכם. התאימו את סוג הריהוט לאופן שבו מוגשות המנות וכך תייצרו עבור הסועדים אווירה מושלמת.

3. הקפידו על שירות לקוחות מצוין
לקוחות זמניים הופכים ללקוחות קבועים רק אם הם מקבלים שירות טוב. אפשר לשפר את שירות הלקוחות במסעדה על ידי העסקת צוות מקצועי של עובדים, נוכחות מוגברת בשעות הלחוצות ודוגמא אישית.

עליכם לתת לכל לקוח יחס אישי ולהיות קשובים לביקורת ומשוב. כך ניתן כל הזמן להשתפר ולהפוך את המסעדה למקום שנעים לשהות בו לאורך זמן.

4. אל תתפשרו על איכות חומרי הגלם
בסופו של דבר, המסעדה שלכם נמדדת לפי איכות האוכל. אין מקום לפשרות בבחירת חומרי גלם עבור התפריט וזה בכלל לא משנה אם מגישים ארוחות בוקר, צהריים או ערב.
חומרי הגלם הם אלו שיגרמו למסעדה שלכם לזנק ולהפוך לחלק בלתי נפרד משגרת יומם של הלקוחות. הקפידו לרכוש חומרי גלם טריים בלבד וודאו שיש מישהו במטבח שיודע לטפל בהם בצורה נכונה.

5. השתמשו באמצעי שיווק מגוונים
יש כיום אמצעי שיווק מגוונים שיכולים לסייע לכם בפרסום וביחסי הציבור של המסעדה. השתמשו באמצעי שיווק שונים על מנת להגיע לקהל היעד ואל תפחדו מתהליך טבעי של ניסוי וטעייה. התייעצו עם אנשי מקצוע בכל מקרה של דילמה והתלבטות ובדקו כיצד עובדות מסעדות אחרות בתחום.

עם זאת, הגדירו תקציב ברור לפרסום ולשיווק ואל תחרגו ממנו. זכרו שהשנה הראשונה היא הקשה ביותר ותכננו את התקציב יחד עם שאר ההכנסות וההוצאות הצפויות עבור העסק החדש.
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש
כל הזכויות שמורות לחברת ביזפורטל בע"מ מקבוצת קו מנחה © |תנאי שימוש | לאתר אקטיבטרייל
לחץ לביטול הצגת המידע המורחב על מדד/נייר בבר המדדים, לחיצה נוספת תשיב את המידע.