18:02 הנשיא דחה את בקשת החנינה של אלאור עזריה

16:12 אל על תפצה את הנוסעים שנתקעו בציריך ב-10 אלף שקל לכל אחד

15:00 זימבבואה: הנשיא רוברט מוגאבה ואשתו הודחו ממפלגת השלטון

15:00 חוזר לשוק: אריק שור בדרך להקמת חברה להפצת מזון >>

13:42 עבר בממשלה: מתקן 'חולות' ייסגר תוך 3 חודשים

12:52 אינפימר עולה 2.7% ומשלימה עלייה של 68% מתחילת החודש

12:49 לאומי יורדת 0.6% ומשלימה 3 ימי ירידות רצופים

12:55 בשורה להורים: הקלות בקבלת נקודות זיכוי על ילדים נטולי יכולת >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

לעסקים קטנים

 |  2
קידום אתרים
Share
עסק קטן הוא עניין מורכב למדי. עסקים רבים אינם מצליחים להחזיק מעמד מעבר לשנה אחת של פעילות, שלא לדבר על חמש שנים. על מנת לצמצם את סיכויי הכישלון, על העסק הקטן לעשות מאמצים רבים לשווק את עצמו, את המוצרים או את השירותים שלו, ואחת הדרכים היעילות ביותר לעשות כן היא באמצעות קידום אתרים (SEO). בעבודה נכונה עסק קטן יכול להתחרות בהצלחה עם עסקים ותיקים וגדולים ממנו, ליהנות מנראות אורגנית גבוהה ולקדם את עצמו בתחום שבו הוא פועל.
 
מה זה קידום אתרים?
קידום אתרים, או SEO באנגלית, כולל מגוון רחב של פעולות המיועדות לשפר את דירוגו של אתר בתוצאות החיפוש של מנועי חיפוש בכלל וגוגל בפרט. לכל עסק מתאים מערך פעולות שונה במקצת, בתלות בענף שבו הוא פועל, במיקומו הגיאוגרפי, ביתרונות ובחסרונות היחסיים שלו לעומת מתחריו ובאיומים ובהזדמנויות שבסביבתו.
 
באופן כללי ניתן לומר שקידום אתרים כולל בין היתר מחקר שוק, מחקר מילות מפתח, אופטימיזציה של אתר אינטרנט, כתיבה שיווקית, שיווק באמצעות תוכן, בניית פרופיל קישורים, ניתוח נתוני המרה, בניית תדמית חיובית בקרב קהל הלקוחות, שיפור חוויית המשתמש ועוד. 
 
על מנת להבין את החשיבות של קידום אתרים חשוב להבין את מטרתו של מנוע חיפוש, והיא לספק למשתמשים את התשובות הטובות ביותר לשאילתה שהקלידו. על מנת להצליח, העסק הקטן שלכם חייב להיות כל שביכולתו על מנת להיות התשובה הטובה ביותר מבין תוצאות החיפוש המוצגות בפני הגולש – וכך להגדיל את הסיכוי שהם יקליקו על האתר שלו, יבצעו פעולות רצויות (המכונות "המרות") ויהפכו ללקוחות משלמים.
 
אלה הפעולות שעליכם לשקול לבצע כעסק קטן:
אתר אינטרנט: בנוי היטב, פועל במהירות וידידותי גם לגלישה במכשירים ניידים.
תוכן: חייב להיות איכותי וכתוב היטב, כך שיבהיר לגולשים מדוע עליהם לבחור דווקא בכם.
שיווק באמצעות תוכן: בלוג אינפורמטיבי יכול לחשוף אתכם לקהל רחב יותר.
אופטימיזציית On-Page: התאמת האתר למנועי חיפוש באמצעות תגיות ומטא תיאורים.
קידום אתרים לוקאלי: שיווק העסק באיזור הגיאוגרפי הקרוב.
בניית מוניטין ואמינות: באמצעות קישורים, תיקי עבודות, ביקורות ועדויות של לקוחות מרוצים.
 
האם קידום אתרים מתאים לעסק שלכם?
מנועי חיפוש הם אחד מן האמצעים העיקריים בהם כולנו משתמשים כשאנו מחפשים מוצרים או שירותים שונים, ועל כן במרבית המקרים השקעה בקידום אתרים יכולה לחשוף עסקים ללקוחות פוטנציאליים חדשים. עם זאת, בטרם תתחילו לבצע קידום אתרים לעסק שלכם, קחו בחשבון את הגורמים הבאים:
 
האם יש לכם תקציב מספיק על מנת להתמודד מול המתחרים המבוססים שלכם?
האם יש לכם סיכוי להתמודד מול מתחרים ענקיים השולטים באופן מוחלט בשוק?
קידום אתרים עשוי להניב פירות לאחר זמן ממושך, במיוחד בשווקים תחרותיים מאוד. האם יש לכם די סבלנות להמתין?
 
אם אתם רוצים להשיג תוצאות מהירות ו/או מתמודדים בשוק תחרותי במיוחד, יתכן שקידום אתרים אינו אפיק הפעולה האופטימלי עבורכם, אלא דווקא קידום ממומן (PPC), ויתכן אפילו ששילוב בין שני האפיקים יתברר כזה שמביא את התוצאות הטובות ביותר.
 
האם לשכור מישהו שיעשה עבורכם קידום אתרים או שאפשר לעשות זאת בעצמכם?
באופן טבעי, ככל שהאדם אשר מבצע את פעולות קידום האתרים מנוסה ומקצועי יותר, כך איכותן גבוהה יותר והתוצאות מהירות וטובות יותר. באפשרותכם לבצע קידום אתרים בעצמכם, או לפחות חלק מסוים מכלל הפעולות הנדרשות, אולם אולי תעדיפו להתמקד בעבודה שלכם, בתחום אותו אתם מכירים היטב, ולהשאיר את קידום האתר לאנשי מקצוע.
 
בבואכם לשכור אדם או חברה שיעשו זאת עבורכם, ודאו תחילה כי יש להם ניסיון, מוניטין חיובי בתעשייה והמלצות של לקוחות. כשאתם בוחנים את האפשרויות שלכם, אל תהססו לשאול שאלות כגון "איך בכוונתך לשפר את הדירוג של האתר שלי?", "באיזה סוג קידום אתרים אתה מתמחה?", "איך תשפר את המוניטין והאמינות שלי?" וכדומה, אשר יפגינו את הידע שלכם בתחום (לפחות למראית עין) ויסייעו לכם לסנן את המקצוענים האמיתיים מבין המאכערים וחסרי הניסיון.
 
אם אתם בכל זאת רוצים לנסות לעשות את זה בעצמכם, לכל הפחות השקיעו זמן בלמידה של הנושא והשתדלו להעמיק בו ככל האפשר. ככל שתדעו יותר על קידום אתרים כך תשיגו תוצאות טובות יותר – ולכל הפחות תהיו בקיאים יותר בתחום אם תרצו בעתיד לשכור חברה לקידום אתרים מקדם אתרים מקצועי.





מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

2 תגובות ב-2 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
2 יוסי 10/08/2017 11:46 בהחלט מעניין
קידום אתרים לעסקים זה דבר חשוב מאוד, ביחוד שמדובר בעסק חדש שרוצה לגרוף לקוחות, אהבתי מאוד את המאמר ואני ממליץ על החברה הזו גם לקידום אתרים http://www.seorankservices.co.il
1 יוני 01/08/2017 15:36 מאמר מעניין
קראתי מאמרים נוספים מדהימים כאן http://seo-google.co.il/
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש
כל הזכויות שמורות לחברת ביזפורטל בע"מ מקבוצת קו מנחה © |תנאי שימוש | לאתר אקטיבטרייל
לחץ לביטול הצגת המידע המורחב על מדד/נייר בבר המדדים, לחיצה נוספת תשיב את המידע.