23:20 ה-S&P 500 רשם השבוע תשואה קלה של 0.2%

23:18 הנפט סגר היום בעליות של 0.6% ומחירו 43 דולר לחבית

23:18 ברקע להמלצת דויטשה בנק - מניות הפלדה זינקו בוול סטריט >>

16:54 מדד מנהלי הרכש למגזר הייצור ירד החודש ל-53 נק' בארה"ב

14:44 מדד הסטוקס 600 האירופי נחלש היום 0.4%

14:42 הנפט נסחר כעת בעליות קלות וירכז הערב עניין בשווקים

14:41 לאחר הזינוק אתמול - מניית טבע נסחרת כעת ביציבות בנ"י

09:26 מושלמים: כלל הבנקים האמריקנים עברו את "מבחני הלחץ" של הפד >>

09:15 הנפט נסחר בעליה של 0.5%, ברמה של 43 דולר לחבית >>

16:41 חדשות 2: גם מנכ"ל בזק, סטלה הנדלר, נחקרה ברשות ני"ע

16:15 יצרנית מכשירי אפל פתחה בשיחות להקמת מפעלים בארה"ב >>

14:27 באר שבע: הערב יתקיים מצעד הגאווה הראשון בעיר

09:01 טבע הפרה פטנט לתרופה של 'גלקסו' ותשלם 235 מיליון דולר >>

13:23 חברת סולארפיינט חתמה על הסכם למיזוג לחברה הבורסאית אור סיטי >>

12:53 ארה"ב לטורקיה: "נשיב את כלי הנשק מהכורדים רק לאחר ניצחון נגד דאעש"

12:47 כביש 6 לדרום נחסם לתנועה ממחלף שורק עקב משאית שעולה באש

11:50 בלגיה: נעצרו 4 חשודים במעורבות בפיגוע בבריסל

10:58 בנט על אולמרט: "אסור להפוך אותו לאדם שפגע בביטחון המדינה" >>

10:15 ארדן: "שער שכם יעבור שינוי חסר תקדים במערך האבטחה"

09:30 השר ליברמן: "יש להגיע להסכם אזורי לפני הסכם עם הרשות הפלסטינית"

08:57 בני ברק: מדריכת פנימייה בת 22 נעצרה בחשד לביצוע עבירות מין בחניכות

08:46 ארבעה בני אדם נעצרו בחשד להלבנת הון בהיקף של מיליוני שקלים >>

08:36 דיווח: ארה"ב, רוסיה וירדן הסכימו על הקמת "אזור בטוח" בדרום סוריה

23:18 הזהב רשם עליות של 0.3% למחיר של 1,247 דולר לאונקיה

23:18 הנפט נסחר בירידות של 2.4% למחיר של 42.5 דולר לחבית

23:13 סגירה בוול סטריט: הנאסד"ק הוסיף 0.75%, ה-S&P 500 נחלש

19:10 הנפט נסחר בירידות של 0.4% למחיר של 43.5 דולר לחבית

19:07 ג'ק מא בתחזית מפתיעה: 30 שנים מהיום, אנשים יעבדו 4 שעות >>

19:06 סגירה באירופה: הקאק ירד 0.4%, הדאקס השיל 0.3% >>

17:54 ברקע לדו"ח המלאים - הנפט עולה 1% ומגיע למחיר של 44 דולר

15:06 ירושלים: גבר בן 38 נעצר בחשד שריסס צלבי קרס בבית כנסת בעיר

15:05 עשרה בתי מגורים וגן ילדים פונו בעקבות שריפה שפרצה בהוד השרון

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות
MySmarty

איזי ודפי זהב אאוט! אפליקציית MySmarty אין

 |  275
MySmarty
Share
מאת : אלמוג רוזנברג


האפליקצייה החברתית מייסמארטי ( my-smarty ) החלה את דרכה בישראל לפני כ- שנתיים והושקה בסערה על ידי אלפי אנשים המעורבים בפרוייקט החברתי הזה, הפכה בימים אלו לאינדקס העסקים הגדול ביותר ולמנוע החיפוש הרחב ביותר בישראל.

מייסמארטי תוך שנתיים הפכה לאינדקס העסקים הגדול בישראל

בישראל קיימים שלושה אתרי חיפוש עסקים מובילים המקבילים לאפליקציית MySmarty . לפני שנעבור לגודל ההישג של אפליקציית מיי סמארטי, נערוך סקירה קצרה על "המתחרים" שהושארו מאחור. 

האתר הראשון ברשימה הינו  "דפי זהב" מבית היוצר של  קבוצת "זאפ". הקבוצה ביצעה מיני- אקזיט לפני כשנה ודיווחה כי היא מחזיקה בכ- 250,000 עסקים ברשומות החברה. החברה יצאה לאקזיט קודם בשנת 2004 בסכום כולל של כ- 123 מיליון דולר, על סמך הנתון כי היא מחזיקה במאגר העסקים הגדול בישראל.אז מי לא ראה את הפרסומות המקפצות להן בערוץ 2 חדשות לבקרים של אפליקציית איזי. האפליקציה של היזם הסידרתי דב מורן, ביצעה לאחרונה מיזוג עם חברת קשת ויצאה לקמפיין שיווק מטורף בסכום של כ- 26 מיליון ש"ח. אף על פי כן,  בחברה דיווחו כי הם מחזיקים רק בכ – 350,000 רשומות עסקים באתר, כאשר הגרסה החדשה של אפליקציית איזי היא מבוססת מיקום.

אתר דנסגייד הוותיק, מבית דן אנד ברדסטריט, מספק מידע על כ -300,000 עסקים וחברות ומהווה פלטפורמת דגל לחשיפת נתוני עסקים. האתר פועל בישראל כ - 55 שנים ועוזר לעסקים ולמקבלי החלטות, לאתר ולטפח קשרים עסקיים נכונים.

שלושת האתרים הוותיקים בטח יופתעו לשמוע כי אפליקציית מיי סמארטי, מפתחת מנוע החיפוש הייחודי המשלב בתוכו מערכת צ'אט, הצליחה תוך זמן קצר לעבור את רף העסקים המכובד אשר הן מציגות. אפליקציית מיי-סמארטי שהפכה במהירות לטרנד החם של בעלי העסקים בישראל, דיווחה במסיבת עיתונאים, כי לפני ימים אחדים עברה את מחסום 400,000 העסקים, נתון שמציב אותה במעלה סולם האפליקציות, כמדריך העסקים האינטרנטי הגדול והמתקדם בישראל.

לדברי מר יורם אדרי, מי שהיה בעברו סמנכ"ל המשביר לצרכן, נביעות , אופיס דיפו ניו פארם ובעל ותק וניסיון רב בתחום הריטייל, המכהן כיום כמנכ"ל חברת מייסמארטי ישראל "מה שמייחד את אפליקציית מיי סמארטי, והסיבה שהצלחנו להגיע לכמות גבוהה כלכך של עסקים בזמן כה קצר, היא השיטה בה אנו מגייסים את המידע, שהיא למעשה סטארט-אפ עולמי בפני עצמה".


יורם אדרי מנכ"ל החברה 

בהמשך הסביר אדרי "אנו איננו מעסיקים כח אדם בשכר, אלא מוכרים זכיינויות, כאשר כל זכיין תפקידו, לאשר מידע על עסקים ולהמליץ על האפליקציה ללקוחות קצה, מכרים וחברים. החברה מונה כיום מאות זכיינים, כאשר המערכת שלנו ב - מייסמארטי פעלה בצורה כזו שרובוטים שבנינו שאבו את כלל העסקים בישראל אל תוך הפלטפורמה שלנו ובניגוד לשאר הפלטפורמות, שם המידע עולה ישירות לאפליקציה ולאתר, במקרה של מיי-סמארטי, המערכת חילקה בכל יום את כלל העסקים בין הזכיינים ואלו, אישרו, הוסיפו ומילאו מידע עדכני.                                                                                                                רק לאחר שהמידע אומת על ידי גורם אנושי, הלוא הם הזכיינים שלנו , הוא עלה לאפליקציה. תהליך זה, הוא מה שהופך את מאגר המידע שלנו, לגדול, לעדכני ולמאומת ביותר בקרב האתרים הדומים".

לפי נתוני הלמ"ס בשנת 2015 99.5% מכלל העסקים בישראל נחשבים לעסקים קטנים ובינוניים ומחזור המכירות שלהם עומד על כ -570 מיליארד שקל בשנה. "פלטפורמות הפרסום הקיימות כיום אינן מתאימות לעסקים אלו" טוען אדרי. "עלויות הפרסום והתפעול מצד העסקים הן יקרות מידי ואילו מן הצד השני לבעלי הפלטפורמות אין אינטרס לנסות ולמכור את המערכות במחיר אחיד וזול והן מתמקדות בעיקר בעסקים הגדולים עם תקציבי הפרסום השמנים". 

לא הגיוני שבשנת 2017 זה יהיה המצב, טוענת קשת לביא, מי שאחראית על ניהול הצוותים של האפליקציה באיזור המרכז. במיי-סמארטי ( my smarty ) שמנו לנגד עינינו את אותם בעלי עסקים קטנים, כאשר המטרה שלנו היא "לשבור את השוק" ולספק להם מערכת חינמית. כמובן שבעתיד אנו מתכוונים לאפשר להם לשדרג את המערכת, גם זה במחיר מצחיק של 50 ש"ח בחודש כשהמטרה היא לספק מחירים ללא תחרות" היא מסבירה.

בשיחת מסדרון, תפסנו את דניאל כהן, מי שאחראי על מרבית הצוותים של אפליקציית מייסמארטי בישראל. הוא מסביר כי "מצידו של הלקוח אנו מספקים לו מנוע חיפוש יחודי דרכו הוא יכול לחפש כל עסק, להפעיל סננים ספציפיים שיעזרו לו בחיפוש, להזמין שולחן או טייק אוואי, לעשות לייק לבית העסק ולקבל ממנו הטבות ומבצעים על בסיס שוטף לנייד. גולת הכותרת שלנו ומה שהופך אותנו למנוע חיפוש ייחודי, היא מערכת ה"בוט" שפיתחנו שמאפשרת ללקוח לצ'טט עם כל בעל עסק וחוסכת לו זמן רב ויקר. מצידו של בעל העסק אנו מספקים לו דף נחיתה עסקי ומערכת לניתוח החשיפה שלו, אל מול לקוחותיו. המודל העסקי שלנו נכון להיום הוא חינמי לשני הצדדים".

"המטרה הקרובה שלנו בחברה" טוען יונתן כהן , אחראי הצוותים באיזור ירושלים, "היא להמשיך ולעלות מידע על כלל העסקים בישראל כאשר אנו מכווננים את עצמינו להתמקדות בעסקים הקטנים בעיקר. המטרה שלנו במייסמארטי היא לספק להם פלטפורמה חינמית ויחודית שלא נראתה מעולם. המטרה הרחוקה יותר היא כמובן להמשיך ולהשתלט על השוק העולמי".

"בעיקרון, רוב העסקים בישראל כבר מופיעים אצלינו באתר ובאפליקציה ובעל עסק אשר יהיה מעוניין לבדוק האם הוא נמצא ברשימת העסקים או להירשם לשירות יוכל לעשות זאת דרך הקישור www.mysmarty.io . אם הדף נחיתה שלו כבר מופיע הוא יצטרך ללחוץ על "דרוש את בית העסק" ולבצע רישום מהיר דרך אתר מיי סמארטי. אם הוא איננו נמצא, יוכל להכניס את הפרטים והמערכת תבנה עבורו דף נחיתה ותיצור עימו קשר", מסביר יונתן.
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

275 תגובות ב-246 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
246 ברוך. י 19/05/2017 14:29 .
מטורףףףףףףף סמאאטייי
245 לימור שטיינר 18/05/2017 00:28 אפשר לקנות מניות של הסמארטי הזו ??
נראה לי שזה הדבר הכי חכם לעשות עכשו...
אתם פאתטים ברמות 19/05/2017 08:48 חחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחיי
מבקר העולם 06/06/2017 03:19 מר. "אתם פאתטים" יש לי הצעה בשבילך
אל תבנה על זה שמייסמארטי יאפשרו לך להשתמש באפליקציה שלה אחרי אתה מגיב בצורה כזאת !
244 מוטי 16/05/2017 19:17 מיי סמארטי זה הדבר הבא
אני כבר לא יכול לחכות כבר, זה יכול להקל עלי כל כך בחיי היום יום
243 יוסף 08/05/2017 20:19 כמו לכל דבר טוב תמיד...
יש את האנשים שלא מסוגלים לראות מישהוא מצליח, ואז הם מצמידים את כל ההקשרים השחורים שהם מכירים כמו פירמידה עוקץ ועוד.. אם אתה רציני תבדוק בעצמך באופן יסודי ותיווכח שזה דבר טוב ומוצלח.
242 דוד 08/05/2017 20:15 מיי סמארטי אפליקציה שתהפוך את תהליך הקניה למהנה יותר
המערכת תאפשר לכל לקוח בישראל למצוא כל בית עסק לתקשר איתו לצוטט איתו ואפילו להזמין כל מוצר שיבחר דרך האפליקציה. זאת אומרת שאני יוכל לבצע את כל הקניות בלי לצאת מהבית אם אני לא מעוניין. מגניב!!!
241 דוד 08/05/2017 20:12 מיי סמארטי אפליקציה שתחולל שינוי בעולם העסקים
האפליקציה תקל מאוד על בעלי עסקים קטנים ותמזער להם משמעותית את עלויות הפירסום ותאפשר להם לתקשר עם הלקוחות שלהם וכך לשמר לקוחות ולהפוך אותם ללקוחות קבועים.
240 שגיא 04/05/2017 09:33 הונאה! כנסו ותחכימו
https://www.facebook.com/StopSmartyApp/?fref=ts
שלמה 08/05/2017 20:28 סקפטים תמיד היו ותמיד יהיו האופטימים תמיד יצליחו (ל"ת)
239 זקן אחד 28/04/2017 17:43 mysmarty
פשוט גאוני אני יכול להתכתב עם בית העסק!!!
238 Tom 28/04/2017 14:12 The app doesn't work (ל"ת)
237 יצחק 28/04/2017 14:11 איזה קטע
כל התגובות פה הם של פראיירים שנעקצו ב9000 שקל
236 חארטה 28/04/2017 14:09 האפליקציה לא עובדת (ל"ת)
235 אהרון 28/04/2017 12:41 האפליקציה
על פניו איך שזה נראה זה יצליח בגדול
234 אריאל 28/04/2017 09:06 אם האפליקציה חינמית היא בהחלט תצליח! (ל"ת)
233 מתן 28/04/2017 02:46 זו הולכת להיות ה-מהפיכה בעולם העסקים (ל"ת)
232 שימי 28/04/2017 00:17 וואוו
אפליקציה שהולכת לכבוש את ישראל
231 שניר דאר 27/04/2017 23:43 משוב סמארטי
מדהים... מדוייק אמין נגיש... כל הכבוד!!!!!
230 איציק לוי 27/04/2017 22:56 מיי סמארטי הדבר הבא
אפליקציה קטלנית..חשיבה נכונה
229 שרה 27/04/2017 22:37 נראה לי תוך כמה חודשים
נראה לי תוך כמה חודשים אני מוחקת כמה אפליקציות מהאייפון ומתחברת למייסמארטי..
228 קובי 27/04/2017 22:20 שאפו אמיתי
אחלה אפליקציה משתמש בה מידע יותר מדויק מאיזי יותר קל לשימוש באמת אחלה של דבר
227 יוחאי 27/04/2017 22:05 מטורףף
אפליקציה גאונית עוזרת לי המון??
226 מפרגן 27/04/2017 22:01 כל הכבוד
צריך לתת פייט לענקי החיפוש וישראל הינה מעצמה טכנולוגית וחכמה Smarty nation
225 שלמה 27/04/2017 21:20 מדהיםםם
בדיוק היום חיפשתי נעליים.. כמה טיפשי ללכת חנות חנות ולבדוק. צ'אט רעיון גאוני
224 יודה 27/04/2017 20:56 אין דברים כאלה ולא יהיו
אחת האפליקציות הנדירות ביותר
223 כחול לבן 27/04/2017 19:02 תצליחו
עוד פרוייקט כחול לבן. בהצלחה
222 דודו 27/04/2017 18:25 שימושי ביותר
אחרי שימוש קצר. אין מילים. פשוט דבר מדהים!!
221 Hamoode 27/04/2017 18:21 צורך אמיתי
כל הכבוד הצליחו ליצור צורך אמיתי לכולם .. מערכת מדהימה עם רעיונות גאוניות ממליץ בחוום ??????
220 דנה 27/04/2017 18:09 מייסמארטי
גאוניייי איך לא חשבו על זה קודם?
219 אלי 27/04/2017 18:06 לא האמנתי עד שראיתי, פצצה ללקוחות!! (ל"ת)
שגיא 05/05/2017 18:44 מה ראית? האפליקציה תצא לקהל רק בספטמבר (ל"ת)
יוסף 08/05/2017 20:21 אתה מדבר כמו אחד מביפנים
אבל המידע שאתה מוסר לא נכון אז חבל! למה להטעות אנשים שכן מעוניינים להנות מהאפליקציה?
218 אליהו 27/04/2017 18:06 מיסמראטי
אפליקציה שתיתן צורך לכול אדם..אין ספק שהיא בדרך הנכונה.מדהים!!
217 מקס 27/04/2017 18:02 סמארטי
שווה ניסיון
216 שמעון עובדיה 27/04/2017 17:48 מתאים לכל הגלאים
במקום ללכת לבית העסק, אני יוכל לצ'וטט?? מדהים גאוני אין מילים.
215 aviya 27/04/2017 17:43 רעיון גאוני, מקווה שיחדור לתודעה של האנשים (ל"ת)
214 ציקי 27/04/2017 17:21 מיי סמארטי
אפליקציה גאונית
213 דניאל 27/04/2017 17:01 Smarty
אליפות אליפות וואוו שידרגתם לנו תחיים ברמות על!!!!!!!!!!!!!!!!!
212 שירן 27/04/2017 16:59 אפליקציית סמרטי
וואווו סמרטי קראתי עליכם ואני עוסקת בהייטק ופשוט נדהמתי מהסטארטאפים המטורפים שפיתחתם. ישר הורדתי את האפליקציה וזה גאוני!!!!!!!!!!!!!!!! תודה רבה לכם וכזאת אפליקציה כל אחד יהיה חייב להוריד........שימושי בטרוף ובמיוחד שמקבלים ממנה כסף....אין עליכם????
211 מוכר בחנות 27/04/2017 16:41 זה יעזור לי מאוד!
תמיד מסקרן אותי לדעת מה הלקוחות חושבים ואיך אני יכול ליעל את המכירות שלי, יש פה משהו שיכול לעזור לי בול בזה!
210 ינון 27/04/2017 16:24 היא ממש נוחה, תודה! (ל"ת)
209 חרש אחד 27/04/2017 16:14 וואי אין עליכם
ממש תודה מהיום אני יוכל להתכתב אם בית העסק!!!
208 טל 27/04/2017 16:10 מדהים!
אפליקציה משוגעת!! תנו בראש!
207 סלבה 27/04/2017 15:57 מייסמארטי
אחרי שראיתי את החברה הבנתי שזה ישנה את העולם !!!!
206 יעקב לוי 27/04/2017 15:46 אחלה אפליקציה..
עוזר מאוד לשיפור העסק!!
205 אנונימי 27/04/2017 15:30 הונאה?
אני לא מבינה מה הקשר הונאה...? האפליקציה תהיה חינמית לא? תקנו אותי אם אני טועה...
שגיא 05/05/2017 18:43 ההונאה היא כלפי מאות הזכיינים
כל האפליקציה הזולה הזאת, היא הצגה אחת גדולה. הכל הצגה כלפי צעירים שישלמו על זכיינות שלא שווה כלום. המנכ"ל החביב היה לא מזמן בחובות כבדים. באורח פלא, איך שהסתיים גיוס הזכיינים, חשף לראווה פנטהאוז חדש, וזה עוד לפני שהאפליקציה פורסמה לעסקים, ובטח בטח עוד לא נפתחה ללקוחות. אם זה לא נשמע לכם מסריח, א
שלמה 08/05/2017 20:27 ההפליקציה עובדת כבר
עדיין לא בישראל. אבל בהחלט עובדת וזה שאתה לא יודע זה לא אומר שלא. גם דונאלד טראמפ היה בחובות עד שהתחיל לעשות עסקים בצורה נכונה. וזה לא אומר כלום זה שהמנכ''ל יצא מחובות לגבי האמינות של הפרויקט. אני מציע שקודם תבדוק לפני שאתה מדבר
אל תהיי תמימה 28/04/2017 14:13 הכל כיסוי
כל הסיפור עם הזכיינים זה שקר ענק
204 מזאיא 27/04/2017 15:30 מייסמארטי
מייסמארטי תוך שנתיים הפכה לאינדקס העסקים הגדול בישראל
203 אלי 27/04/2017 15:30 ענק
פשוט רעיון מטורף הולך לשפר את חווית הקניה ואת הכיס שלנו
202 קובי 27/04/2017 15:30 אפליקציה מעולה
מנוע חיפוש מושלם
201 פא 26/04/2017 21:32 ה
ה
200 חיים 26/04/2017 21:14 אני רק שאלה
בהסכם הזכיינות - הזכיינים מחוייבים להגיב בכל טוקבק? כתבה ממומנת ללא כל קשר למציאות. טוב שלא רשמו שגוגל ופייסבוק אאוט וסמרטי אין. בדיחה. אין להם לקוח אחד משלם. ממה הזכיינים ירוויחו מהשמיים? מה המודל העסקי? צריך להרוויח מאיפושהוא. נראה כמו פירמידה במיטבה.
199 משה 26/04/2017 10:24 הונאה! שומר נפשו ירחק! (ל"ת)
שלמה 27/04/2017 16:43 איך הגעת למסקנה הזו
מה ראית באפליקציה שגורם לך לחשוב שזו הונאה? ואם לא ראית ואתה סתם כותב זה לא כל כך חכם לדעתי!!
האפליקציה לא עובדת 28/04/2017 14:14 היא רק כיסוי להונאה (ל"ת)
198 עומר 24/04/2017 13:11 אני כבעל עסק תקליטנים
התחלתי להשתמש באפ ומהר מאד גיליתי עד כמה היא נוחה ושימושית עבורי ועבור לקוחותי ממליץ בחום . תודה רבה סמארטי.
דניאל 24/04/2017 19:09 למי שלא מכיר
https://www.facebook.com/StopSmartyApp/?fref=ts
פראייר 26/04/2017 21:51 פראיירים רק מתחלפים
תרמית הפירמידה שהוכחה ונסגרה בבולגריה ממשיכה בארץ ישראל, עצוב שגיב משתף פעולה עם אנשים שנתפסו בעבר כנוכלים בהונעת פירמידה. את הפירמידה בבולגריה סגרו אבל מה? הם רוצים עוד מיליונים, מה עושים? מחפשים פראיירים בישראל
דניאל 24/04/2017 19:08 איך? היא לא עובדת.
https://www.facebook.com/StopSmartyApp/?fref=ts
197 אחד שיודע 24/04/2017 09:39 תרמית פירמידה, להתרחק כמו מאש!!! (ל"ת)
שלמה 27/04/2017 16:48 מה הקשר לאפליקציה???
מה שייך באפליקציה פירמידה? או שהיא אפליקציה חכמה ושימושית או שלא. בבקשה תגיב לעניין שמדובר בכתבה.
196 בר 24/04/2017 08:08 מדהים!
אחלה אפליקציה שבעולם!
195 יובל 23/04/2017 16:10 קל, נח, ומאוד שימושי... (ל"ת)
194 נתנאל שמואל אטלי 23/04/2017 08:59 נחמה של ממש
בתור בנאדם עם כאבי ברכיים יהיה ממש נחמד לחסוך את כל ההתרצצויות בעיר בעקבות קניות ומבצעים ופשוט לבצע הכל באפליקצייה אחת שגם חוסכת גם מפרגנת וגם מבצעת שליחויות הביתה מכל העסקים ולא רק מסופרים ומכולות. המון תושיה צריך בשביל לייצא כזו אפליקצייה, יישר כוח ומצפה בכיליון עיניים לשליח הבא :)
193 דפי זהב 23/04/2017 02:27 איך לא חשבנו על זה....תכלס ניצחתם!!! רק מייסמארטי!!! (ל"ת)
192 מוחמד קנאטרי 21/04/2017 22:28 מיי סמארטי
מיי סמארטי
191 שריי 21/04/2017 22:13 Mysmarty in!!!!!!!
איזה הבדללל!!!!! לא רק מנוע חיפוש!!! האמנם שתוכלו לצ'וטט עם בעל העסק!!? שתוכלו לעשות הזמנה לשלוחן דרך המנוע חיפוש במקום להתקשר!?!? וואוווווווו!!! שאפו!!!
190 לידיה 21/04/2017 22:01 מיי סמארטי מעולה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל"ת)
189 שרון 21/04/2017 21:57 אפליקציה מדהימה (ל"ת)
188 זינאת 21/04/2017 21:55 אפליקציה חכמה שתחבר בין בעלי עסקים ללקוחות (ל"ת)
187 אילאנה 21/04/2017 21:54 אפליקציה נהדרת!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל"ת)
186 לאמה 21/04/2017 21:53 מצוין!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל"ת)
185 שושנה 21/04/2017 19:47 אישה מבוגרת זה ממש יעיל לי....
לא מבזבזים זמן וגם אפשרות להרויח כסף מה גם שזו אפליקציה חברתית - כל הכבוד לכם
חחחחחחחחחח 25/04/2017 07:52 את לא אשה מבוגרת. אתה זכיין של סמארטי
חלאס יא מביכים
184 אודליה מזרחי 21/04/2017 19:04 נשמע מעולה
העולם מזמן פונה לכיוון טכנולוגי שמחה שזה מגיע מישראל ישר כוח גדול
183 אנונימי 21/04/2017 18:56 אני לא יודעת מי חשב על זה.....
אבל זאת בהחלט אפליקציה שיכולה להביא לשינוי מבורך! ובאמת מקווה שזה יצליח (אם אכן מה שהם טוענים פה באמת יקרה). גאווה ישראלית :)
182 ישראל ונעמי 21/04/2017 18:27 סמארטי
איזה גאונות והכול אצלי בנייד
181 נחמן 21/04/2017 18:27 הניצחון לכלכלה העולמית
פשוט רעיון אדיר ויחודי מסוגו.. מדהים!!
180 ישראל ונעמי 21/04/2017 18:25 סמארטי
עושה את החיים לקלים מדי
179 שרוליק 21/04/2017 18:23 נשמע מטורף, רעיון גאוני
אני כבר רוצה לראות את המערכת עובדת כמו שהם אומרים.
178 נחמיה 21/04/2017 18:18 מייסמארטי האפליקציה העתידנית
כתבה מעניינת המהירה את החידושים והיתרונות הברורים של מייסמארטי על מערכות קיימות אחרות. אין ספק שמייסמארטי תשרת טוב יותר את הקשר בין הלקוח לתת בין בית העסק בעתיד הקרוב.
177 אלחנן שאואט 21/04/2017 18:13 מייסמארטי
אני חושב שזה רעיון אדיר אף אחד עדיין לא חשב על זה. מחכה בקוצר רוח שיתחיל לעבוד
176 aharon 21/04/2017 18:09 ירושלים
האפליקציה שמנגשת את כל השכבות לכל העסקים בארץ ובעיקר עזרה לקהילת החרשים והאילמים....חזק
175 עידן 21/04/2017 18:03 אפליקציה מדהימה
בתור אחד שמתעסק עם האפליקציה אני יכול לומר בפה מלא , אפליקציה שהולכת לשנות את אורח חיינו יש לה אפשרויות ברמה כזו שאף אדם עוד לא חשב , אפליקציה הזו תגרום לכם לחיים קלים יותר ויותר מיזה תעזור לעסקים במחירי חינם . האפליקציה הזו היא בידיוק לאנשים שחושבים מחוץ לקופסא לאנשים שמעיזים ומצליחים , עלו והצליחו!
174 נחמן 21/04/2017 18:02 ואו פצצה של אפליקציה
היא כבר כובשת את המדינה בסערה
173 יהונתן אורן 21/04/2017 18:00 העולם מתחלק לשתי תקופות..
העולם מתחלק לשתי תקופות אפשר לנחש לבד ..
172 שמעון 21/04/2017 17:57 מיי סמארטי תחשוב חכם
גאון מי שחשב זה !!
171 צילה 21/04/2017 17:53 מיי סמארטי
סטארט אפ שאוני ביותר!
170 מבטיח 21/04/2017 17:50 רעיון אדיר
אני לא חושב שיורם אדרי היה מבזבז את הזמן שלו על משהו שלא יצליח
169 טל 21/04/2017 17:48 וואו....כל כך הרבה נקודות לאיכות חיים...באפליקציה אחת??
מערכת אחת, במכשיר שיש בכל כיס, עם אופציות שנותנות הנחה על כל קניה בעצם? אין יותר נקודות! אין הנחה רק מסכום מסוים! קאשבק על כל קניה! סוף סוף יהיו לעסקים חוות דעת אמיתיות עם יכולת לשפר שירות לפי הצורך של הלקוחות! אפשר לצ'וטט עם עסקים? נדיר! אפשר לבדוק ולהזמין הכל מראש, יכול לחסוך המון זמן ...ובכלל, זה פתרון מושלם לחירשים בעולם הקניות והעסקים... באמת אפליקציה גאונית! הלוואי שהעולם יהיה מספיק חחכם ויתן לה לפרוץ לשוק... היא תתן פתרונות לכל לקוח...בהצלחה!!
168 דורינה לוי 21/04/2017 17:44 מיי סמארטי משהו אחר
סופסוף כסף חזרה..ולא נקודות.. ??
167 רמאס 21/04/2017 17:42 חדרה
מצוין!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
166 Joe 21/04/2017 17:41 Amazing app
This is the next app that is going to make your life simple.wow
165 סוסו 21/04/2017 17:39 חדרה
אפליקצייה מהממת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
164 גילי 21/04/2017 17:36 אפליקציה גאונית
סוף סוף אפליקציה אחת שנותנת את כל האפשרויות!!!
163 מוחמד קנאטרי 21/04/2017 17:35 מיי סמארטי
מיי סמארטי
162 יודה 21/04/2017 17:33 אחד הנדירים
אפליקציה שתשגע את ישראל דבר נדיר??
161 יעקב 21/04/2017 17:31 אפליקציה גאונית
אפליקציה גאונית ועוד פיתוח ישראלי זה אמור להיות גאווה לעם שלנו
160 מידד 21/04/2017 17:31 ישראל מעצמה טכנולוגית
כל הכבוד על הפיתוח מחכה כבר להוריד תאפליקציה ולהתחיל לקבללל כסף
159 ערין גרייס 21/04/2017 17:31 ראמה
בקרוב האפלקציה הזו תעשה מהפכה בתכנולוגיה הישראילית
158 מרים 21/04/2017 17:31 עפולה
מטורף!!!!!!!!!!!!!
157 נתי 21/04/2017 17:30 נשמע מעניין
בתור התחלה זה מעניין. ולאחר שימוש זה גם ממש שימושי. בקיצור מומלץ! נקודה!
156 סוסו 21/04/2017 17:30 חדרה
מהמם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
155 לולו 21/04/2017 17:29 חדרה
מעניין!!!!!!!!!!!!!!!
154 איגור 21/04/2017 17:28 מערכת צ'אט עם עסקים !?!
ואוו אהבתי את הצ'אט עם כל בית עסק...זה יחסוך לי המון זמן !!!
153 משה 21/04/2017 17:26 גבעת זאב
תצליחו מחזיקים אצבעות
152 שילה 21/04/2017 17:26 פשוט אפליקציה מדהימה חוסכת כסף לצרכן ומפרסמת את העסקים (ל"ת)
151 אלחנן 21/04/2017 17:21 פיתוח מטורף
אפליקציה שתנגיש בקלות לעסקים ותעשה את החיים קלים
150 ויאנה מוהנא 21/04/2017 17:20 אחלה של אפליקציה
לא חושבת שהיתה או תהיה אפליקציה כזאת.. קדימה סמארטי את הדור הבא בישראל.. למי שלא מכיר זה יהיה טירוף וכדאי מאוד להכיר
149 אליאיר 21/04/2017 17:18 האפליקציה!
הגיע הזמן שחושבים גם על הלקוחות, משדרג את האפשרויות בקנייה.
148 אליהו 21/04/2017 17:18 אין דברים כאלה
זה פשוט גאוני!!! סופסוף משהו שמאחד הכל ביחד ונגיש בצורה מושלמת!!! בתור בעל עסק קטן זה אחד הבשורות הטובות שהיו לי בשנים האחרונות.... תודה ובהצלחה לפרויקט
147 אמירה 21/04/2017 17:17 ראמה
תהיה חכם. תשתמש בסמארטי
146 יאיר בקר 21/04/2017 17:17 מחכה לראות
נשמע אפליקצייה מעולה. בהצלחה רבה.
145 חביבאללה 21/04/2017 17:16 מייסמארטי
מייסמארטי כדאי לנסות
144 אורי 21/04/2017 17:15 בדיוק מה שחיפשתי
השימוש באפליקציה הוא בדיוק מה שהייתי צריך כדי למצוא את אנשי המקצוע שאני צריך
143 רתם 21/04/2017 17:14 נשמע טוב
מחכים לשמוע עליכם
142 אלדד 21/04/2017 17:14 אפליקציה מדהימה
וואו חברת סטרטאפ גאונית אין פלא שתוך שנתיים כבשה את ישראל
141 ירוחם 21/04/2017 17:14 הגיע זמן...
הגיע הזמן שבעלי העסקים יהיו מודיעים לקיומם באינדקס העסקים ויקבלו יחס אישי, וכך זה ימנע תוצאות של עסקים לא רלוונטיים ויספק מידע מעודכן, כל הכבוד!!! בהצלחה בהמשך הדרך!!!
140 מעיין 21/04/2017 17:14 רעיון גאוני!
שיהי בהצלחה
139 דוד 21/04/2017 17:13 אפליקציה מדהימה
רעיון מדהים, אפליקציה חברתית ומעולה..
138 טומי 21/04/2017 17:13 מיי סמארטי
מנוע חיפוש לכל סוגי העסקים !אדיר.
137 חמודי 21/04/2017 17:13 ראמה
מייסמארטי צורך שכולם מחפשים .. אין על סמארטי
136 דוד 21/04/2017 17:12 מצוין
אחלה רעיון
135 אריאל 21/04/2017 17:12 אפליקציה חברתית
לאחר בירור מעמיק ובדיקת העובדות זו אפליקציה שהולכת להצליח ובגדול
134 שי ג 21/04/2017 17:12 כל הכבוד !!
יפה מאוד,מקווה שנוכל כבר לקבל כסף חזרה על הקניות שלנו
133 Alexander 21/04/2017 17:11 אפליקצייה מדהימה
ראיתי מלא פרסומות בפייס על סמארטי אז הורדתי את האפליקצייה והיא מדהימה ויש בה מלא פיצ׳רים שיהפכו את עולם הצרכנות בישראל ליותר טוב ויותר נוח למשתמשים בה
132 ברוך 21/04/2017 17:11 חיבים את סמארטי בחיי היום יום שלנו
סוף סוף קמה אפלקציה שהולכת לתת לנו איכות חיים מדהימה בתחום הקניות בפרט וחיפוש העסקים בכלל , אם עד היום כדי למצוא מידע על עסק מסוים הינו צריכים לשוטט בגוגל ולמצוא מידע לא עדכני בכלל ולשרוף סתם סמן ואנרגיה אז כל זה כבר יהיה נחלת העבר כתוצאה של אפלקציית" Smarty " בקיצור זאתי אפלקצייה שוה במיוחד תנסו בעצמכם .....
131 שגיא חסיד 21/04/2017 17:11 My Smarty
גאוני...!
130 מוחמד 21/04/2017 17:10 אום אל פחם
אפליקציה מעל ומעבר הרבה תוצאות מדהימות ובקרוב הכל ירה כמה הדבר ענק
129 יהודה 21/04/2017 17:10 אפליקציית מייסמארטי מדהימה!!!
למי שלא יודע אפשר לעשות כסף לא רע אם קונים דרך האפליקציה ומשאירים חוות דעת
128 בני 21/04/2017 17:09 משב רוח חדש בעולם הפרסום
הרעיון נשמע מעולה והלוואי שיצליח יעשה טוב לכולם
127 דנית 21/04/2017 17:08 שמעתי עליכם אתם מעולים שיהיה לכם המון בצלחה
בהצלחה לכל העוסקים במלאכה תבורכו ותצליחו בעזרת ה'
126 אליאנור 21/04/2017 17:08 אפליקציה מדהימה
החזר הכסף בכל קנייה הוא דבר נהדר שבאמת מורגש מידי חודש (:
125 איש 21/04/2017 17:08 mysmarty
כתבה מאד מעניינת נשמע אחלה אפליקציה
124 סבטה 21/04/2017 17:07 העולם שייך לטכנולוגיה
איזה כיף שזה פיתוח ישראלי יישר כוח
123 שמואל 21/04/2017 17:07 אפליקציה מעולה
אדיר סוף סוף!!!
122 אביה 21/04/2017 17:07 אצלי זה עובד
אני משתמשת באפליקציה כבר מספר חודשים...והיא מאוד מאוד שימושית. עוזרת בכל מקום ולכל סוג של עסק
121 סימון 21/04/2017 17:06 מיי סמארטי!!!
ואוו! אפליקצית חובה בכל העסקים, פלאפון ובכללי!!
120 אלכס 21/04/2017 17:06 מאוד שימושי !
ואו ! רעיון גאוני
119 חיים 21/04/2017 17:05 תודה על הפיתוח
תודה על הפיתוח הגאוני הזה! זה יחסוך חיפושים פיזיים של מוצר שאתם מחפשים, יקל על התקשורת על בעלי העסקים! מפרגן מכל הלב! :)
118 יצחק אבוטבול 21/04/2017 17:05 יוזפול
ממש אפליקציה שימושית הייתי בבולגרייה בטיול לפסח אכלנו במסעדה וקיבלנו קאש בק חזרנו לארץ ופתאום אני שומע על מערך ההנגשה לכבדי השמיעה באשר הם וואלה סמארטי שאפו!! שיחקתם אותה.
117 מוטי 21/04/2017 17:05 וואו רעיון מטורף הולך לשנות את העולם (ל"ת)
116 טל שומרון 21/04/2017 17:04 אהבתי
כתבה בהחלט מאוד מעניינת האפליקציה מאוד נוחה לשימוש ומומלצת..
115 איתמר לוי 21/04/2017 17:04 אין ספק שהם ישאירו להם אבק !!
האפליקציה הזאת נשמעת לי הרבה יותר טובה מכל מנוע חיפוש אחר . אין ספק שאני אשתמש בה !!!
114 reut 21/04/2017 16:38 טירוף
האפליקציה שתשנה את העולם!!!!
113 דניאל 21/04/2017 15:35 שלא תתבלבלו
האפליקציה לא עובדת, והיא רק כיסוי להונאה מלוכלכת.
שרוליק 21/04/2017 18:28 היא עובדת מצוין כנראה שלא בדק
ואמורה לצאת גירסה חדישה, יפה ונוחה ומשוכללת יותר.
דניאל 24/04/2017 13:03 דווקא בדקתי, לא עובדת
בניגוד לשאר המגיבים פה אני לא כותב סתם. https://www.facebook.com/StopSmartyApp/?fref=ts
112 נתנאל 21/04/2017 13:26 מייסמארטי
אפליקציה מטורפת שעוד לא יהיה אפשר להסתדר בלעדיה
111 שלומי 21/04/2017 13:16 כתבה מעניינת
אם האפליקציה אכן תצליח להפוך את החזון שלה למעשי אז זו בשורה גדולה לעסקים הקטנים והבינוניים
110 הדס 21/04/2017 11:04 מטורף!
העולם הולך להשתנות!!
109 יוסי 21/04/2017 10:20 תפרגנו לאפליקציה ישראלית
ממורמרים מהחיים תפסיקו לבכות ותפרגנו קצת לישראלים מוכשרים
אביתר נבון 21/04/2017 17:36 אחי...אנשים כאלה היו ויהיו תמיד
אנשי שוליים שקשה להם לראות מישהו מצליח ולפרגן. אחי ורעיונות היהודים אני מאחל לכם בהצלחה! מגיע לכם פרגון! כל הכבוד!
108 meilan 21/04/2017 06:08 ממש מגניב!
שמעתי על זה והסתכלתי עכשיו באתר, הרעיון נראה מעולה :)
107 שגיא 21/04/2017 02:57 העולם חיים את זה
ואי אני רואה את זה פשוט רץ בכל העולם
106 רונן שור 21/04/2017 02:12 בתור בעל עסק צילום מגנטים..
פרסום עולה לי הרבה כסף, חלקו בטוח אבל חלקו לא.. ב מייסמארטי זה על בטוח..
עוסק מורשה 21/04/2017 12:18 תכלס...
נשמע רעיון מבריק, ננסה אותם נראה איך זה עובד
105 מפתח אפליקציות 21/04/2017 00:39 בתור אחד שמבין...
הורדתי את האפליקציה בעקבות הכתבה ולפי אבחנתי אני מוצא שהאפליקציה היא טובה מאוד ביחס לאפליקציות שיש בשוק. יש תמיד מקום לשיפור ולשידרוגים, אבל בכללי היא סבירה מאוד. יש לה סיכוי גבוה להצלחה בשוק האפליקציות ולפי דעתי זה רק עיניין של זמן עד שהיא תתפרץ לתודעת הציבור. יישר כוח לכל העוסקים בדבר.
104 שיר 20/04/2017 21:54 הדבר הבא!?!
תאכלס!!!! הדבר הבא!! העתיד כבר כאן!!! צ'אט עם בית העסק אנושי ולא וירטואלי!?!? וואוווווווו!!!!!!!!
103 פלוני 20/04/2017 21:39 כתבה מפוברקת לחברה אין אפליקציה עובדת
חברת פרמידה מסכנים הזייכנים עדיף לגלות מוקדם מאשר במאוחר....
102 שגיא 20/04/2017 21:24 לסמארטי יש משהו כמו 500 זכיינים. 20% מהם הגיבו כאן היום
על מנת שתחשבו כמה מדהימה האפליקציה הזאת. בפועל, אפליקציה די מעפנה. עיצוב וחוויה לא מתקרבים לאיזי. 99% מהעסקים רק רשומים, ולא מחוברים, לא באמת פרקטי. וזה בלי קשר למודל העסקי המפוקפק (500 אנשים שלא מקבלים שכר, אלא תלויים בחלום שיום אחד האפליקציה תגלגל מיליארדים).
Joe 21/04/2017 17:45 Stupid
You are just a boring man This app is a winner.
דניאל 21/04/2017 05:38 כנס
כנראה שלא הבנת את הכתבה. איזי?? מה נותן לי כבעל עסק? רק מיקום. פה יש לך צאט שאין דבר כזה הישראל חוות דעת אמינות בכפוף למעמד הקניה והנחות של 99% מכלל העסקים בישראל!! אתה שפוי? מחכים כנראה לעדכון גרסה. זה עוד לא עובד נכון כי מחכים שכלל העסקים יאשרו שהחברה תחליט לשלוח. זה רעיון כביר. מאחל לך שתשמש. ואני סתם מתעניין בחברה לא זכיין. ואני חושב שזה רעיון גאוני.
שגיא 21/04/2017 10:43 אם אתה לא זכיין, אני חציל! (ל"ת)
101 גולש 20/04/2017 21:00 ממומן
כתבה ממומנת!!! חרטא של אפליקציה!
100 יוסי 20/04/2017 20:43 נראה כמו עוד פירמידה
לא משלמים לזכיינים, לא גובים כסף מלקוחות. ממה מרוויחים כסף? מהשמיים? מדמי זכיינות? ועל פי התגובות גם הזכיינים צריך להגיב בטוקבקים. ומי שלא שם לב זו כתבה ממומנת = תוכן פרסומי.
ישר ולעניין 21/04/2017 12:22 איך הסקת מהכתבה שזאת חברת פירמידה???
יש אנשים שלא משנה מה הם יקראו יעלו להם בראש אסוציאציות מהחיים שלהם וזאת התגובה! חחחח את קורע. שיהיה להם בהצלחה, מותר גם לפרגן להם הם אחים שלנו!
99 שיק 20/04/2017 20:43 לא ליפול בפח! עשרות התגובות כאן הן מטעם החברה
מדובר בהונאה של חברת פירמידה הכתבה הזו היא כתבה בתשלום (ביזפורטל מאשרים את זה)
98 יורם 20/04/2017 20:07 מיי סמארטי
כתבה מדהימה אשר חושפת רק חלק קטן מהאפליקצייה המדהימה של מיי סמארטי תתכוננו ל 7.5.17??
97 נתנאל 20/04/2017 19:59 נשמע טוב,תמיד טוב להתקדם ולהתחדש (ל"ת)
96 נטלי 20/04/2017 19:53 אפליקציה ממש טובה
רעיון גאוני
95 אנדריי 20/04/2017 19:33 אחלה אפליקציה
פששש אחלה רעיון, כבר הורדתי :)
94 ניסים 20/04/2017 19:29 נשמע טוב !
בתור אחד שמתשמש באיזי, אני חייב לציין שמאגר העסקים שלהם ממש חצי כוח. מקווה שתצליחו.נשמע טוב.בהצלחה.
93 רפי 20/04/2017 19:10 נסו...
חבל על המילים. אני ממליץ למי שרוצה להקל על חייו. להוריד את אפליקציית מיי סמרטי ולהיווכח בתוצאות....
92 וואו! 20/04/2017 18:46 אפליקציה מעולה!! (ל"ת)
91 אליאור 20/04/2017 18:25 פשוט גאוני !! איך לא חשבו על זה לפני?!? (ל"ת)
90 שמעון 20/04/2017 18:09 רעיון גאוני
רואים שמשהו חשב על כל הפרטים הקטנים
89 yoni 20/04/2017 18:09 סמארטי
אחלה רעיון, מיד מוריד את האפליקציה
88 שמעון עובדיה 20/04/2017 18:08 מיי סמאטי
מכיר ומשתמש באפליקציה נוחה לשימוש!!
אודל 20/04/2017 21:39 פירמידה
במה אתה משתמש? האפלקציה בכלל לא עובדת ,עבודה בעיניים
87 דניאל נפתלי 20/04/2017 17:29 ווואו אדיר כבר מוריד תאפליקציה!!! תודה לכם אלופים...
איזה כיף שיש אנשים טובים שמחפשים לעשות טוב לעולם ולהקל עלינו ועכשיו הגיע אפליקציה שפשוט מספיק אותה ואפשר למחוק את כל השאר ממש תודה בהצלחה!!!
דויד 20/04/2017 20:53 הורדת אותה כבר בתגובה מקודם
לפחות תשנה שם בתגובה חדשה חח
דניאל נפתלי 21/04/2017 01:03 לא ראיתי שזה עלה אז עשיתי שוב??? לא תיארת לעצמך חמוד!!! (ל"ת)
86 נתן 20/04/2017 17:26 כל הכבוד
נראה כמו סטארט אפ ישראלי מאוד מעניין! נשמח אם תעדכנו פה בהתפתחויות לגביהם, תודה.
85 דניאל נפתלי 20/04/2017 17:16 פשוט רעיון גאוני כבר מוריד תאפליקציה!!!
איך לא חשבו על דבר כזה עד היום???
84 מנחם 20/04/2017 16:59 מערכת מוצלחת שתסייע לנו כצרכנים וגם כבעלי עסק קטן כמוני
קראתי את המאמר וראיתי שהפליקציה נוגעת בשתי נקודות משמעותיות 1. מסייעת לבעלי עסקים קטנים ומפצה אותם על הטכנולוגיה שיש להעסקים הגדולים 2.משפרת את צורת וחווית הקניה שלנו כצרכנים אני אשמח מאד לעשות בה שימוש נרחב ןלהשתמש בטכנולוגיה שהיא מציעה דרך אגב אהבתי את הדרך שבחרתם כדי להשיק את האפליקציה נשמע מצוין
83 אביעד 20/04/2017 16:45 אפליקציה נצרכת
נותנת מענה ונוחה לשימוש!
82 פלאח שאדן 20/04/2017 15:47 כתבה מצויינת ושימושית
אפליקציה מעניינת וכדאית, יש בה חיפוש מקום כמו waze וכל עסק נכלל בה מאפשר לנו להשתמש באפליקציה זו, אני מאוד מרוצה
81 שגיא חסיד 20/04/2017 15:39 מיי סמארטי
מחשבה נכונה
80 חדיגה קנאטרי 20/04/2017 14:58 סמארטי פידבק
מאחלת המון המון הצלחות ותמיד מובילים
79 נתי פרידברג 20/04/2017 14:48 אפילקציה פורצת דרך
האפליקציה נותנת לי מענה מהיר ומידע רחב ונכון על כל עסק שאני מחפש מסעדה חנות מחשבים ובתי מלונות ועוד אני מוצא באפליקציה מידע רחב על בית העסק ממש אפליקציה ראשונה מסוגה אין עוד מקום שנותן שירות מעולה כמוכם תודה נתי
78 חמדנית 20/04/2017 14:39 כסףף!!
השתמשתי באפליקציה השארתי פידבק וקיבלתי קאשבק! זה פועל!!
77 שלמה 20/04/2017 14:38 ראיתי ולא מאמין למה שקורה פה
משהו הציע לי לראות וזו נראית אפלקציה שהולכת לשכלל את המדינה זה נראה מגניב, ונורא נוח ופשוט לשימוש. משהוא שספרתי לו אמר לי שזה לא נכון או אפחלו יש פה "בלוף", זה בגלל שהוא לא ראה איך האפליקציה נראית ועובדת. מאחל להם הצלחה ורוצה כבר להשתמש בה.
76 איתיאל 20/04/2017 14:23 מיי סמארטי
אפליקציה שץשנה את הרגלי הצריכה של כל מדינת ישראל ובעולם
75 א 20/04/2017 14:11 הגיע הזמן לשינוי כלכלי שימנף את כל המדינה
יותר מדי זמן ללא שינוי כלכלי של ממש, טוב לראות יזמות ישראלית במיטבה מצפה בכליון עיניים.....
74 יוני 20/04/2017 13:57 מיי סמארטי
אפליקציה ממש נוחה ומשתלמת!!!!
73 דניאל הכהן 20/04/2017 13:54 אין על הישראלים, מתקדמים עם האפליקציות יותר מכל העולם! (ל"ת)
72 בן 20/04/2017 13:30 רעיון אדיר! אפליקציה מדהימה (ל"ת)
71 נתנאל יוחננוב 20/04/2017 13:25 אפליקצייה גאונית
אפליקצייה ממש טובה מאוד כיף ליגלוש בה וליראות בתי עסקים סוף סוף משהו טוב יצא לעולם
70 אופיר 20/04/2017 13:22 הגיע הזמן להרגשה טובה יותר לעסקים הקטנים.הלוואי ויצליחו (ל"ת)
69 ישי 20/04/2017 13:18 כתבה מדהימה
נשמע כמו אפליקציה ששווה להוריד
68 גולן 20/04/2017 13:04 אני חדש הסמארטי ומרגש מאוד להיות חלק מהפרויקט הזה
אני מרגיש שלסמארט וואי בכלל ולמיי סמארטי בפרט צפוי עתיד מזהיר ומי שלא קופץ על ההזדמנות לקחת חלק, יתחרט כשכבר יהיה מאוד מדי, וחבל.
67 בוריס 20/04/2017 12:55 מיי סמארטי
הורדתי את האפליקציה פשוט גאוני יעיל וחכם תודה רבה
66 חביב אללה מוחמד 20/04/2017 12:55 עובד בגדול
אם לא תכנס לעסק ותנסה במה מדובר לא תדע מה אתה מפסיד היא אפלקציה מדהימה ופשוט עובדת
65 יוסי שאולי 20/04/2017 12:53 אפליקציה
אפליקציה מעניינת וייחודית שבוודאי תשנה את מפת העסקים בישראל כדאי לבדוק וכמובן להשתמש בה
64 רפי 20/04/2017 12:52 רעיון מוצלח
מעניין אם זה נותן כסף מהקנייה זה פשוט גאוני מה איכפת לי להשאיר לו פידבק ,בסוף החודש אחלה הכנסה מהצד ,מעניין איך עלו על הרעיון
63 יוסי 20/04/2017 12:51 מיי סמארטי
אפליקציה מדהימה
62 מאיר 20/04/2017 12:42 מחכים בכליון עיניים
סוף סוף לא נצטרך לדפדף בין אפליקציה לאפליקציה יהיה לנו הכל במקום אחד
61 אפרתי 20/04/2017 12:40 בתור בעלת עסק...
אם הדבר הזה ה"בוט" שמצויין בכתבה אכן הולך להתרחש, רק בשביל זה אני הייתי מוכנה לשלם כמה מאות שקלים בחודש. התקשורת עם הלקוח זה לדעתי הדבר הכי חשוב לכל עסק. גם על מנת לענות על צרכיו, וגם על מנת לשמר אותו. מאוד מקווה שהפרוייקט ייצא לפועל
60 דניאל כהן 20/04/2017 12:37 סוף סוף אפליקציה יעילה
יש כמות אדירה של עסקים עם המון מידע חיפשתי בעל מקצוע שנהנתי משירותיו בעבר הוא לא היה לא באיזי ובדפי זהב היה עליו מעט מאוד מידע ואכן להפתעתי באפליקצית סמארטי היה אפשר למצוא עליו הרבה מאוד פרטים עדכניים לסיכום אפליקציה שבאמת מביאה בשורה חדשה פשוט מרענן ואין מה להוסיף
59 ממציא הגלגל 20/04/2017 12:28 מי סמארטי
רעיון גאוני באמת הגיע הזמן שנוכל לדבר ישירות עם העסק באפליקציה שמקשרת גם אותי וגם אותו
58 שי 20/04/2017 12:28 כל הכלים שחיפשתי לעסק!
כל השירותים שקיבלתי מחצישה נותני שירות, חסכה לי אפליקציה אחת!! מאוד ממליץ ????
57 עומר מחאגנה 20/04/2017 12:20 נשמע כרעיון אדיר (ל"ת)
56 אלי 20/04/2017 12:16 מנסיון, מוצר טוב! (ל"ת)
55 פיחא 20/04/2017 12:14 אום אל פחם
הכל יפה ונהדר אין כמו אפליקציה זו כל הכבוד למי שבנה אותה ויזם שתהיה ותגיע לארץ שלנו אני כל כך גאה בעבודה ובפלקציה זו ומחכה לחודש הבא בלי סבלנות .ילא הגיע הזמן שכל העסקים וכל האנשים בישראל יופתעו מתוצאות
54 שגיא 20/04/2017 11:50 אפלקציה נפלאה!
הביאה לשוק משהו חדשני שטרם נראה!!
53 היפא דהאמשה 20/04/2017 11:45 כפר כנא
מיי סמארטי האפליקציה המובילה בישראל ...ובעולם ... נותנת קאשבק אחרי כל קניה ??
52 מממ 20/04/2017 11:44 אפלקצה מעולה!!!! (ל"ת)
51 dani28300 20/04/2017 11:43 אחד שבדק לעומק..
מדובר ברעיון מהפכני וכבעל עסק שהוא רוצה להגדיל את מאגר הלקוחות שלו זה פשוט מצוין! חוות דעת אמינות! מדהים! ומנגיש את העסק לבעלי מוגבלויות. אני בטוח שנשמע על זה בקרוב ובפריצה שלו לשוק הישראלי ומאחל גם לשוק העולמי;) עלו והצליחו!
50 נתי 20/04/2017 11:43 אפליקציה מצויינת
מאוד שימושית, נוחה מאוד לתפעול.
49 לארא עליאן 20/04/2017 11:41 נצרת
נראה אפליקציה יעילה ומדהימה שתעזור להרבה אנשים בעתיד. ישר כוח כל הכבוד
48 ס.ו 20/04/2017 11:38 סמארטי עסק לכל דבר
אני אחד מאלה שעובדים על העסק המדהים , זה עסק לכל דבר , עניין אמתי ומדהים יד ביד לפסגה .
47 סלבה 20/04/2017 11:34 מיי סמארטי
אחרי שהשתמשתי האפליקציה מיי סמארטי הבנתי שהיא המנוע חיפוש שיש לו מידע מורחב על העסקים
46 שמעון עובדיה 20/04/2017 11:26 מיי סמאטי
בתור אדם שמתמש הרבה עם צאט אני חושב שהאפליקציה מיי סמארטי ממש שימושית ונוחה.
45 מתן גל 20/04/2017 11:25 400,000 עסקים כבר בפנים?! זה הישג עצום!!
אפלקציית סמארטי עושה לכולם בית ספר! אם בתוך זמן כה קצר הצליחה לגייס כ''כ הרבה זכיינים שגייסו כ''כ הרבה עסקים, זו כבר שבירת שיא. בהצלחה רבה לצוות ולאפלקציית סמארטי! (:
44 נורית 20/04/2017 11:22 כתבה מצויינת. אני משתמש באפליקציה וממש מדהימה!!
זה מצויין לעסק. מצווין ללקוח. מצויין לחרשים. רעיון נפלא.
43 עידן 20/04/2017 11:18 מיי סמארטי
נשמע מוצר מרענן ועכשיוי.. מחכה כבר להשתמש !
42 אריאל דוידי 20/04/2017 11:18 כלכך יפה לראות את עם ישראל מצליח !
כל הכבוד
41 ראשד 20/04/2017 11:15 כל הכבוד
פשוט הכל בדבר אחד זה יהיה כיף ו נוח לשימוש
40 יעקב 20/04/2017 11:14 אפלקציה מצויינת
אפלקציה חדשנית ומהפכנית, ממליץ בחום!
39 טלי ש 20/04/2017 11:13 נשמע שזה הולך לשדרג את חוויית הקנייה שלנו
הגיע הזמן שמישהו יחשוב גם על העסקים הקטנים , שתכלס גם רוב הקניות שלנו הן אצלם.
38 אביה 20/04/2017 11:11 אחלה
לפי מה שמסבירים בכתבה, מיי סמארטי תהיה אפליקציית חיפוש מאוד טובה. אם אכן זה הדרך שלהם אז אין שום סיבה שלא אשתמש במיי סמארטי ובנוסף כל מי שיודע מה זה לחפש משהו באינטרנט ולקוות שהמידע נכון/שהעסק קיים בכלל, מיי סמארטי תעשה את החיפוש הרבה יותר פשוט ונכון! מחכה שיצא כבר ?
37 נתי 20/04/2017 11:08 ניסיתי אהבתי!
רעיון גאוני חסכון גדול!! שווה להוריד
36 גניפר 20/04/2017 11:06 ירושלים
מאוד יפה
35 ישראל ירימי 20/04/2017 11:04 אני מאמין באפליקציה כמו שאני מאמין בעצמי !!
כמה כיף לקחת חלק מהדבר העצום הזה ולהרגיש אחד מתוך התהליך המעצים הזה
34 זאב ליבוביץ 20/04/2017 10:58 ממש מרוצה
אני משתמש באפליקציה ומוצא אותה מאוד שימושית ובחודש שעבר אף קיבלתי קאש בק מסליו
33 נור 20/04/2017 10:53 Mysamarty
מדהים
32 אלי ב 20/04/2017 10:51 מיי סמארטי
יופי,העיקר שיהיה כבר אפליקציה נוחה שתרכז את כל המידע
31 ליאור 20/04/2017 10:50 אפליקציה מצויינת
היום אני בתור בעל מוסך מבזבז אלפי שקלים על פרסום בפייסבוק, מדבקות על אוטובוס ושלטי חוצות ובגדול כרגע אני לא רואה תוצאה ממשית ועד עכשיו לא הייתה איזה אלטרנטיבה אבל ברגע שגיליתי את מיי סמארטי my smarty אפליקציה חינמית שיכולה להביא לי לקוחות וגם לתת לי דוחות סטטיסטיים. כל הכבוד ליורם אדרי וכל מי שקשור לפיתוח האפליקציה הגאונית הזאת.
30 רונית 20/04/2017 10:48 רעיון מצויין ....
שכולל בתוכו את כל האפשרויות שאדם צריך לאיתור בית עסק, נגיש לבעלי מוגבלויות והכי חשוב זו אפליקצייה חברתית וידידותית למשתמש ... אני כבר עשיתי לייק לכמה בתי עסק אהובים עליי והם ישלחו לי הודעה מתי יש מבצעים והטבות :)
29 ולרי 20/04/2017 10:46 מיי סמארטי
אפליקציה עניינית שהולכת להכל על חיי יום יום ולתת לכולם מקום לקבל תשובות על שאלות ששאלנו מזמן. למה צריך לחכות כל כך הרבה זמן על הטלפון כדי לכבל תשובה? תודה מיי סמארטי
28 לוי יצחק 20/04/2017 10:45 האפליקציה שכולנו חייבים אותה תודה ענקית למי שיייצר אותה
אני אישית משתמש בה גם בתור לקוח וגם בתור בעל עסק . עד היום שילמתי כל חודש לדפי זהב מעל 2000 שח ומהיום אני מקבל מסמארטי את הכל רק ב50 שח ועוד הרבה יותר תועלת . אין לי מילים רק תודה רבה לכם
27 רון 20/04/2017 10:38 מיי סמארטי
אפליקציה מעולה ממש נוחה ומשרתת את כלל הלקוחות והעסקים. מדליק שאפשר להרוויח כסף על פידבקים ??
26 תום ציון 20/04/2017 10:38 מייסמארטי
אין מה להפסיד ממשהו חינמי...בהצלחה
25 אורי 20/04/2017 10:38 הנאה גדולה
בתור אחד? שמשתמש באפליקציה ממליץ בחום
הונאה... 21/04/2017 20:46 שכחת וו (ל"ת)
24 ג'ון 20/04/2017 10:37 נשמע מעולה!
הגיע הזמן שבשנת 2017 נוכל לתקשר עם עסקים ישירות דרך צ'אט, וככלל - סוף סוף מנוע חיפוש שנותן מידע אמיתי, מאומת ומלא על עסקים!
23 שקד 20/04/2017 10:37 מיי סמארטי- ??.. שווה לבדוק..
נשמע חכם.. עוד סטרטאפ ישראלי- שהולך לכבוש את השוק?..
22 רוס 20/04/2017 10:34 מיי סמארטי
האפליקציה מאוד נוחה לשימוש עם מאגר גדול. מאוד שימושי ועוזר.
21 אירינה 20/04/2017 10:32 חידוש מרענן
ליצור מנוע חיפוש זה יפה אבל לעשות את מה שמייסמארטי עשו זה ואוו... גם אפליקציה לקידום לעסקים וגם אפליקציה ללקוחות שכוללת כל כך הרבה מערכות. יש לי הרגשה שזה עוד לא נגמר ואנחנו נשמע עליהם בקרוב
20 א 20/04/2017 10:32 איך לא חשבו על זה לפני
אפילקציה מטורפת לפי הכתבה רואים שיש להם אחלה רעיון שהולך להצליח
19 נחמיה 20/04/2017 10:31 אפליקציה מעולה
חיפשתי עסק באפליקציה ומצאתי בו את כל הפרטים של העסק שעות פתיחה מיקום ועוד.. ועוד... פשוט נהדר ומקסים אפליקציה מעולה מועילה ומיחדת במינה שתעזור לכולם!!!
18 aharon 20/04/2017 10:30 ירושלים
אפליקציה גאונית שבקלות אפשר להגיע לכל עסק בארץ ולקבל את כל המידע האפשרי ובלחיצת כפתור לצוטט איתו דבר שחוסכך הרבה זמן ומאמץ וכסף שמאפשר לי לדעת עם יש את המוצר שאני מעוניין בו בבית העסק או כל דבר אחר... תהנו מתכנולוגיה חדשה
17 שילה 20/04/2017 10:25 הורדתי את האפליקציה ופשוט מדהימה אין סוף עסקים (ל"ת)
16 נתנאל 20/04/2017 10:25 זה הדבר הבא בעזרת השם יתברך
פוטנציאל עצום
15 שמעון 20/04/2017 10:21 נראה מעניין (ל"ת)
14 עומר מחאמיד 20/04/2017 10:20 אום אל פחם
מטווווורף
13 נעמה 20/04/2017 10:19 אפליקציה מהפכנית
אני בתור עסק משתמשת באפלקציה הזאת. היא ממש טובה. עוזרת לי לקבל מידע עמוק עח הלקוחות שלי. אני מרוצה מאוד
12 שירן 20/04/2017 10:16 מיי סמארטי
אפליקציה מועילה ממש ,רעיון כזה עדיין לא עלה עד היום . מצפים בקוצר רוח !
11 גיל צברי 20/04/2017 10:16 אפליקצייה מספר 1
אפליקציה גאונית שגם מחזירה כסף על קניות ויותר חשוב מנגישה את כלל החרשים והאילמים בישראל לכלל העסקים בארץ!!! סך הכל מאז שהורדתי אותה אני מאוד מרוצה ??
10 יוסי 20/04/2017 10:15 רעיון גאוני
רעיון גאוני, משאיר למתחרים אבק
9 איציק לוי 20/04/2017 10:11 מיי סמארטי הדבר הבא
סוף סוף אפליקציה שמאחדת מס' פונקציות בתוכה.. ניתוב.צאט.פרטי העסק.פרטי התקשרות. סופסוף מס טלפון ישיר לבית העסק.
8 משה 20/04/2017 10:11 נשמע טוב. באמת הגיע הזמן שגם עסקים קטנים יזכו לפרסום (ל"ת)
7 יוסף 20/04/2017 10:11 בדיקה
שלום במסגרת תפקידי כבודק אפליקציות ורמת הרלוונטיות שלהן לשוק מצאתי: כי אפליקציית סמארטי עומדת בסטנדרטים הגבוהים ביותר לרלוונטיות הציבור כולו. נהניתי מאד להשתמש באפליקציה ואמשיך להיות אחד מלקוחותינו הנאמנים.
6 מרדנית 20/04/2017 10:09 מיי סמארטי
האפליקציה נוחה לשימוש. יש בה סננים שאין במנועי חיפוש אחרים. אני אהבתי
5 אמיתי חתוקה 20/04/2017 10:09 נשמע מעולה! מחכה כבר להוריד לנייד
מתי אפשר כבר להשתמש??
4 מזל אברהמי 20/04/2017 10:09 אפליקציה מהפכנית
אפליקציה נוחה מאוד לשימוש , יעילה , ובעיקר עוזרת לציבור החירשים , שזו לבד מטרה מבורכת בעיניי , כל הכבוד ??
3 אמיתי חתוקה 20/04/2017 10:08 נשמע מעולה! מחכה כבר להוריד לנייד
מתי אפשר כבר להשתמש???
2 ג'ו 19/04/2017 19:17 מיי סמארטי?
נשמע טוב!:)
1 דודו כחלון 19/04/2017 19:17 כתבה מצויינת
באופן אישי לא איזי ולא דפי זהב באמת מספקים לי את השירות אותו אני צריך. העסקים לא מעודנים וכמות מאוד נמוכה מודעים לקיומם..... אפליקציית מייסמארטי מביאה משב רוח מרענן.
דניאל נפתלי 20/04/2017 17:30 מה שנכון נכון (ל"ת)