21:34 מחיר הזהב נסחר ביציבות במחיר 1,269 דולר לחבית

21:32 מדדי וול סטריט נסחרים בעליות של 0.2%

21:32 מחיר הנפט עולה 0.4% לכדי 49.75 דולר חבית

19:32 עליות קלות בוול סטריט: ה-S&P 500 מוסיף 0.4%, הנאסד"ק מתחזק 0.2% >>

18:22 דו"ח המלאים בארה"ב רשם ירידה חדה מהצפוי במלאי הנפט >>

18:21 מרקל מגבה את שר החוץ הגרמני לאחר ביטול פגישתו עם נתניהו

18:20 ארה"ב מדווחת כי מערכת הטילים בדרום קוריאה תהיה מוכנה כבר >>

16:54 שר האוצר: "ההסכם עם הפועלים הסינים מכפיל כוח לפתרון משבר הדיור"

16:52 בולטות בת"א: פריגו טסה 7%, פורסייט עפה 14%

16:33 ירושלים: השר ארדן הורה על ביטול אירוע של הרשות הפלסטינית בעיר

16:31 טבע: אייל דשא, סמנכ"ל הקבוצה, הודיעה על עזיבתו

15:33 ביקור נשיאותי: נבדקת האפשרות להגעתו של טראמפ לישראל בחודש הבא

14:55 נשיאת העליון מרים נאור: "זכויות האדם פותחו כלקח היסטורי מהשואה"

14:17 לקראת ל"ג בעומר: ההסתדרות אישרה את סכסוך העבודה של ארגון הכבאים

13:04 צרפת: כוחות המשטר הסורי של אסד אחראים לתקיפה באידיליב

12:33 ח"כ מיכאלי: "הקואליציה שכחה מעובדי התאגיד ורשות השידור"

14:46 אחרי הביקורת: נבלמה מתקפה סייבר חריגה בהיקפה על המשק >>

11:00 המתיחות בחצי האי הקוריאני: ארה"ב פרסה מערכת טילי הגנה בדרום קוריאה

18:41 סגירה ירוקה באירופה: הקאק הוסיף 0.3%, הדאקס התחזק 0.1% >>

10:11 טורקיה: נעצרו 803 חשודים במעורבות בניסיון הפיכה

09:55 בולטות בת"א: שופרסל יורדת 2.25%, פרוטרום יורדת 0.70%

09:53 בולטות בת"א: מיטרוניקס עולה 2.32%, הראל השקעות עולה 1.32%

08:20 הצעת החוק לדחיית שידורי התאגיד תעלה היום לקריאה שנייה ושלישית

08:12 בריסל: הפרלמנט האירופי ידון היום בהשבת רכוש לניצולי שואה

08:09 הרצוג: "נתניהו הלבין את פניו של שר החוץ הגרמני, ידיד ישראל אמיתי"

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות
שיווק טכנולוגי, מהו?

הצורך הקריטי של שיווק מקצועי בתחום ההייטק

 | 
שיווק טכנולוגי, מהו?
Share
מדינת ישראל נחשבת בעולם, ובצדק, כמדינת הסטארט-אפ וכמעצמת הייטק עולמית. למרות ההצלחות המוכרות של חברות הייטק ישראליות כמו וויז, צ'קפוינט, וחברות נוספות, מרבית חברות ההייטק נכשלות – וכמעט תמיד זה בשל בעיות עסקיות/שיווקיות.
מוצרים עתירי טכנולוגיה (הייטק) דורשים מאמצי שיווק מודרניים ומותאמים לעולם ההייטק. שיווק בעולם ההייטק דורש הבנה עמוקה של השווקים השונים, המשתנים בקצב מהיר יותר ויותר – ודורשים אנשי שיווק שמבינים את תחום ההייטק על בוריו.


מומחים בשיווק הייטק
מומחים אלו נדרשים, אם כן, ליכולות גבוהות בתחומים שונים - ובדיוק לשם כך הוקמה תכנית הלימודים הייחודית - שיווק טכנולוגי. מה הייחוד של מגמת לימודים זו, מה לומדים בה ולאילו משרות היא מכשירה את בוגריה? על כך - במאמר שלפניכם.

אתגרים בשיווק הייטק
השיווק של מוצרים ושירותים בשוק ההיי-טק מאתגר יותר מתהליך השיווק של מוצרי Low-tech. כמעט בכל שלב בתהליך הארגוני ישנם הבדלים מהותיים הדורשים גם מאנשי השיווק להתאים את עצמם לאופי ההתנהלות של הארגון והלקוחות הפוטנציאליים - החל מתהליך האיפיון של המוצרים וכלה בהגדרת קהל היעד לשיווק והפצה. איש השיווק בעולם ההייטק , נדרש לשליטה מלאה לא רק בתהליכי המחקר, הפיתוח, הייצור וההפצה של כל מוצר, אלא גם בתהליכים של קבלת החלטות ושילוב מוצרים אצל כל לקוח פוטנציאלי. לא מדובר בשיווק של מוצר פשוט, אותו ניתן להתאים ללקוחות רבים או להפיץ באופן "עיוור" בתקציבים לא גדולים ברחבי הרשת - כאן מדובר על מוצרים ושירותים בעלי תהליכי פיתוח מורכבים, התאמה לקהל ספציפי של לקוחות ותהליך שיווק, מכירה והטמעה שהוא לעיתים ממוקד, פרטני ונעשה בליווי אנשי מקצוע מטעם היצרנים (שהם לא פעם אנשי השיווק בעצמם).

נקודות אלה מקבלות מענה מקצועי, כאשר אנשי השיווק בחברות הייטק, הם מומחים בעלי ידע וניסיון בתחומי השיווק הטכנולוגי. משווקים כאלה, אשר במהלך הלימודים הוכשרו גם בתחומים של שיווק מקומי ובינלאומי, התנהגות צרכנים, ניהול מותג, אסטרטגיית תמחור ואחרים - אבל גם בתחומים טכנולוגים יותר כמו מערכות מידע, ביג דאטא, ניהול תהליכי מו"פ, הבנת מערכות רפואיות ועוד.

שיווק טכנולוגי - לימודים לא פשוטים, הכנה מקיפה למשרות מורכבות
לשם כך, הקימה המכללה האקדמית ספיר מסלול תלת שנתי ללימודי שיווק טכנולוגי המספק לימודים מקיפים בניהול ושיווק והתמחויות ממוקדות באחת משתי הדיסציפלינות הטכנולוגיות העיקריות בעולם ההייטק: התמחות במידע תקשורת וסייבר - או התמחות ביו-רפואית.

הלימודים מאתגרים ,וכוללים ביצוע פרויקטים רבים ומגוונים בעולם ההייטק. מכיוון שההייטק היא תעשיה גלובלית, חלק מהלימודים מתבצעים באנגלית וחלק מהתלמידים משתתפים בתוכניות חילופי סטודנטים באירופה לפרקי זמן של בין שבועיים לסמסטר שלם במימון מלא של האיחוד האירופאי.

התוצאה היא אנשי שיווק בעלי יכולות הן בהיבטים של הבנת המוצר (או השירות) והתהליכים המאפיינים את ייצורו - והן בהיבטים של איתור קהל יעד, תכנון מהלכי שיווק מתאימים לפילוח השוק, ניהול לקוחות ומתעניינים, הטמעת המוצר או השירות אצל לקוחות, ועוד.

שיווק טכנולוגי - המסגרת לימודית המתאימה ביותר למעוניינים להשתלב בשוק ההייטק
מסלול הלימודים של שיווק טכנולוגי מכשיר את בוגריו לתפקידים שונים של שיווק של מוצרים בתעשיות ההייטק, כמו למשל ניהול ושירות של לקוחות; ניהול מוצר; ניהול מותג; ביצוע אנליזות שיווקיות; וכמובן - שיווק, פרסום והפצה בכלים דיגיטליים כמו רשתות חברתיות, קידום ממומן, ניהול מכירות ואחרות. כלים אלה מבטיחים התאמה מדויקת של איש השיווק אל המוצר או השירות - כמו גם אל לקוחות פוטנציאליים ומתעניינים. בוגרי מסלול הלימודים ישתלבו בארגונים, חברות היי-טק וסטארט-אפים כאשר הם מצויידים בידע ליצירת שוק, למכירת מוצרים חכמים ולליווי תהליכי המו"פ, הייצור וההפצה בעזרת ידע שיווקי נרחב ועדכני שיסייע בתהליכי השיווק, הפרסום והמכירה. הלימודים מרוכזים בימי ראשון חמישי ושישי, ומאפשרים לתלמידים להשתלב בתפקידים משמעותיים וצבירת נסיון בשיווק הייטק תוך כדי התואר.
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש
כל הזכויות שמורות לחברת ביזפורטל בע"מ מקבוצת קו מנחה © |תנאי שימוש | קונספט וממשק משתמש ע"י קישור לאתר הקסו| קישור לאתר inkod hiperaDesign by| לאתר אקטיבטרייל
לחץ לביטול הצגת המידע המורחב על מדד/נייר בבר המדדים, לחיצה נוספת תשיב את המידע.