פלוריסטם קיבלה אישור FDA להתחיל ניסויים קליניים במוצר השני שלה - המניה אחרי התרסקות של 70%

בכוונת החברה להתחיל את הניסוי במחצית הראשונה של 2016 ולהגיש בקשה לאישור המוצר במסלולים המהירים בארה"ב 

 |  (28)
זמי אברמן, צילום: יח"צ
חברת הביו-רפואה פלוריסטם +0.02% פלוריסטם 430.9 +0.02% פלוריסטם בסיס:430.8 פתיחה:440 גבוה:440 נמוך:430 תמורה:776,545 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: דיווחה היום (ג') כי קיבלה את אישור מינהל המזון והתרופות האמריקאי (FDA)  למוצר השני של החברה – 18R- PLX. במסגרת הניסוי, המוצר מיועד לטפל בכשלים של השתלות תאים המטופוייטיים שמקורם בדם היקפי, דם טבורי או מח עצם. הניסוי הקליני צפוי להתחיל במחצית הראשונה של 2016.
מניית פלוריסטם שבשנה האחרונה היא מהמניות הגרועות בבורסה בת"א עם התרסקות של מעל 70% לשווי של 310 מיליון שקלים בלבד - נסחרת כעת ביציבות. 
לפי ההודעה, בכוונת החברה להתחיל את הניסוי במחצית הראשונה של 2016 ולהגיש בקשה לאישור המוצר במסלולים המהירים בארה"ב 
18R- PLX הינו המוצר השני של פלוריסטם שאושר ע"י ה- FDA לניסויים קליניים בארה"ב וזאת לאחר ניסויים מקיפים בבעלי חיים שנעשו בשיתוף פעולה עם משרד הבריאות האמריקאי, המרכז הרפואי הדסה עין כרם בירושלים ומרכזים רפואיים נוספים ברחבי העולם.
תגובות לכתבה(28):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 18.
    מסקנה יש סיכוי או לא חייבים להאמין (ל"ת)
    דוד 29/01/2016 15:18
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 17.
    מניה עלובה שנותרה ללא עסקה אחת וללא הכנסות !
    חיים 28/01/2016 05:14
    הגב לתגובה זו
    1 2
    ועוד מעט ייגמרו לה גם המזומנים בקופה. בושה וחרפה על הניהול הכושל.
    סגור
  • 16.
    לא מזמן נכתב בביזפורטל שפלוריסטם תעלה ב-% 650 !!!!!!!!
    אחד שהאמין והפסיד. 24/01/2016 17:57
    הגב לתגובה זו
    5 0
    מאז היא ירדה 70% !!!!!!!!!!!!!! מסקנה.......
    סגור
  • 15.
    מעניין מה הבעלים של פלוריסטם חושב על מצב המניה (ל"ת)
    דוד 15/01/2016 18:43
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 14.
    פח
    זק 14/01/2016 19:45
    הגב לתגובה זו
    2 1
    תגובה ל13 ו11 יש סיכוי בגלגול הבה אני שיש לפרירים שהישקיעו במניה
    סגור
  • 13.
    יש עדיין סיכוי שהמניה תחזור לעלות??? (ל"ת)
    בני 14/01/2016 15:00
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • 12.
    ממניית השנה הפכה לבדיחת השנה
    רן 14/01/2016 12:19
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בדיחה עצובה
    סגור
  • 11.
    בקיצור מה הכיוון עכשיו יש עדיין סיכוי שהמניה תתרומם (ל"ת)
    בני 14/01/2016 10:43
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 10.
    בוצעה השתלטות על פלוריסטם (ל"ת)
    דור 13/01/2016 21:37
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 9.
    ביומד
    משקיע במדדים 12/01/2016 14:42
    הגב לתגובה זו
    5 2
    אני מרחם על כל התמימים שמתעסקים עם ביומדים , כשיש הרבה חברות אמיתיות , עם רווח ודיוידנדים , שם תמיד אפשר להחזיר הפסד ולהרויח . סיכוי הצלחה של חברת ביומד עומדת על 2 אחוז וגם כשמצליחים לא תמיד יש ביקוש למוצר . אני לא פוסל מניות האלה כהשקעה למספר ימים במצבים מסוימים , אך כהשקעה לתווח ארוך - הפסד מובטח כמעט תמיד .
    סגור
  • טען עוד
  • 8.
    ניפגש עוד שנה (ל"ת)
    אנונימי 12/01/2016 12:16
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • שנה זה כסף קטן! זה כמו סדרה בהמשכים בלי סוף
    חיים 12/01/2016 14:01
    הגב לתגובה זו
    4 2
    עוד ושנה אח"כ עוד שנתיים ועוד שנה ... בינתיים מה? הם פשוט גוזלים את כספי הציבור עם משכורות שמנות, בונוסים הטבות למיניהם ללא כל תמורה למשקיע, ! עוד מעט יכריזו גם על הנפקה חדשה ע"מ לרענן את קופת המזומנים שלהם .פשוט הפקרות.
    סגור
  • 7.
    לא מובן
    טליק 12/01/2016 11:57
    הגב לתגובה זו
    5 1
    איך זה שהחברה קיבלה אישור לתרופת יתום והמניה לא רק שלא עולה אלא יורדת ?
    סגור
  • כי העסקה היחידה שהיה לה שהניבה קצת כסף, הסתיימה
    חיים 12/01/2016 14:03
    הגב לתגובה זו
    1 1
    עכשיו אין לה כלום מלבד ספקולציות .
    סגור
  • 6.
    בעלי העניין קונים
    צוטי 12/01/2016 11:49
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כשהמניה היתה ב2.5$ המנהלים מכרו היום כשהיא 0.92 הם קונים. הכל הפוך מהטיפשים ,(כן! זה אנחנו!)
    סגור
  • אתה טועה ומטעה
    ליאור 12/01/2016 12:34
    הגב לתגובה זו
    4 1
    בפעם האחרונה שזמי ויקי מכרו היתה כשהמניה נגעה ב 5 דולר... בלי קשר הפעם האחרונה שהם קנו מניות היה לפני בערך חצי שנה שהיא עמדה על 1.9 דולר עם או בלי קשר בסופ"ש האחרון כל חברי ההנהלה קיבלו חבילת מניות חינם אין כסף
    סגור
  • 5.
    האישור לא שווה את הנייר שניכתב עליו...
    מאיר 12/01/2016 11:40
    הגב לתגובה זו
    3 3
    אישור להמשיך את הניסוי לא נותן שום ערך לחברה. אישור להשתמש במוצר שווה מיליונים...
    סגור
  • 4.
    גם אם היא טובה ונסחרת מתחת לשוויה . הפחד ממפולת
    אף מניה לא תעלה 12/01/2016 11:18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שולט כעת . צריך לסגור את הבסטה לשנה הקרובה.
    סגור
  • 3.
    האנליסטית המוערכת טעתה בגדול והטעתה את הציבור
    שרון דה סטפנו 12/01/2016 11:11
    הגב לתגובה זו
    5 0
    העיקר כתבתם שהיא מוערכת . לא נראה לי שמישהו מעריך אותה כעת
    סגור
  • 2.
    רעש וצלצולים על כלום
    האחד 12/01/2016 11:06
    הגב לתגובה זו
    7 7
    זמי תגיד לכולם מה המצב עם העכברים עם הקרינה ??!! מפעל בשווי של כמה מליוני שקלים 160 עובדים וזמי ויקי שזוללים את כל המזומן ואלו ההודעות שיוצאות אחוצה , כל פלוץ שקורה בחברה יוצא אחוצה למשקעים עטוף בנייר זהב . פשוט בזיוני עד ששמשון ויובב(זמי ויקי) לא יעזבו את החברה היא תמשיך לכיוון אחד והוא למטה , בינתיים ההודעות האלו משרתות פוזצייה אחת והיא כניסה נוחה לשורטים , זהירות מהנייר שלא תצאו כבשים.
    סגור
  • דני משקיע- ליצן שכמותך..
    יוני 12/01/2016 12:50
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הרי כל דיסלקט יבין שזה אתה כתבת את הפוסט.. תהנה בגלוב !
    סגור
  • אני לא דני המשקיע miki1234 (ל"ת)
    האחד 12/01/2016 17:34
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • שורטיסט יקר
    זמי המלך 12/01/2016 11:58
    הגב לתגובה זו
    2 1
    שורטיסט יקר אנא שב בשקט ותן לחברה להתקדם הלאה.
    סגור
  • לא שורט ולא נעליים
    האחד 12/01/2016 12:47
    הגב לתגובה זו
    2 1
    השורט לא מעניין כי הוא ירד משמעותית , כנס לאתר של הבורסה ותראה , מדבר איתך משקיע שמופסד 40% ונמצא כרגע בחוץכי הלב שלי כב רלא עומד בזה , חוץ מזה כנס לגרף ותראה את העתיד לבוא.אני מאחל למשקיעים שהמנייה תנסוק ולפחות יוציאות את ההשקעה שלהם , כי הנייר הזה חוץ מלממן את יקי וזמי לא עושה כלום , העיקר שיש מפעל + 160 עובדים + עכברים עם קרינה .
    סגור
  • מניה של חלומות
    אחד שמסכים 12/01/2016 11:33
    הגב לתגובה זו
    4 3
    יתכן ובעוד 10 שנים נראה כאן משהו. נכון לעכשיו חרא של מניה. הייתה לפני שנים יותר מ4% מאז שאיזה ילדה קטנה מתה בגלל שימוש נסיוני במוצר + אתר אמריקאי שטען שמדובר במינה לא משהו. היא רק יורדת ויורדת. כאשר יש להם "זמן" הם מדללים עוד ועוד. מניה לא טובה. עד שאין להם מוצר + לקוחות. לא לתת מימון
    סגור
  • 1.
    מנית פלוריסתם בתחתית - זה הזמן להשקיע במניה (ל"ת)
    מייק1 12/01/2016 10:50
    הגב לתגובה זו
    8 4
    סגור
  • גורנישט
    קובו 12/01/2016 11:52
    הגב לתגובה זו
    3 4
    זבלה זה לא מילה ישרפו את הקופה תוך שנה הנפקה
    סגור
  • ממש לא!!!!! (ל"ת)
    מאיר 12/01/2016 11:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור