19:02 בולטות בוול סטריט: סיגייט קופצת 12%, אמאזון מאבדת 1.2%

17:22 הנסיך הסעודי, בן טאלאל: "בועת הביטקוין תתפוצץ, זה האנרון הבא" >>

16:19 הדולר היציג נקבע על 3.49 שקלים, האירו על 4.10 שקלים

15:27 תמר פטרוליום יורדת 2% ומשלימה ירידה של 13% מתחילת החודש

15:24 ח"כ פרץ על החוק הצרפתי: יוזמה המעמידה את ראש הממשלה מעל החוק >>

16:05 השר בנט מסמן יעד למושב החורף: נשיב את הכוח לממשלה >>

12:40 דלק קידוחים מאבדת 1.1% ומשלימה ירידה של 18% מתחילת השנה

11:51 דיווח: דאע"ש הרג לפחות 128 אזרחים בסוריה

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

פלוריסטם קיבלה אישור FDA להתחיל ניסויים קליניים במוצר השני שלה - המניה אחרי התרסקות של 70%

בכוונת החברה להתחיל את הניסוי במחצית הראשונה של 2016 ולהגיש בקשה לאישור המוצר במסלולים המהירים בארה"ב 

 |  28
מתקדמים
Share
חברת הביו-רפואה פלוריסטם (+1.44%) פלוריסטם 639.2 +1.44% 17:24 23/10/2017תל אביב הוסף לתיק האישי פלוריסטם בסיס:630.1 פתיחה:630.1 גבוה:656 נמוך:630.1 תמורה:5,059,797 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות דיווחה היום (ג') כי קיבלה את אישור מינהל המזון והתרופות האמריקאי (FDA)  למוצר השני של החברה – 18R- PLX. במסגרת הניסוי, המוצר מיועד לטפל בכשלים של השתלות תאים המטופוייטיים שמקורם בדם היקפי, דם טבורי או מח עצם. הניסוי הקליני צפוי להתחיל במחצית הראשונה של 2016.


מניית פלוריסטם שבשנה האחרונה היא מהמניות הגרועות בבורסה בת"א עם התרסקות של מעל 70% לשווי של 310 מיליון שקלים בלבד - נסחרת כעת ביציבות. 

לפי ההודעה, בכוונת החברה להתחיל את הניסוי במחצית הראשונה של 2016 ולהגיש בקשה לאישור המוצר במסלולים המהירים בארה"ב 18R- PLX הינו המוצר השני של פלוריסטם שאושר ע"י ה- FDA לניסויים קליניים בארה"ב וזאת לאחר ניסויים מקיפים בבעלי חיים שנעשו בשיתוף פעולה עם משרד הבריאות האמריקאי, המרכז הרפואי הדסה עין כרם בירושלים ומרכזים רפואיים נוספים ברחבי העולם.
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לניוזלטר השבוע וקבל חדשות ועידכונים על התחום הכי רותח בשוק הביומד
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

28 תגובות ב-18 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
18 דוד 29/01/2016 15:18 מסקנה יש סיכוי או לא חייבים להאמין (ל"ת)
17 חיים 28/01/2016 05:14 מניה עלובה שנותרה ללא עסקה אחת וללא הכנסות !
ועוד מעט ייגמרו לה גם המזומנים בקופה. בושה וחרפה על הניהול הכושל.
16 אחד שהאמין והפסיד. 24/01/2016 17:57 לא מזמן נכתב בביזפורטל שפלוריסטם תעלה ב-% 650 !!!!!!!!
מאז היא ירדה 70% !!!!!!!!!!!!!! מסקנה.......
15 דוד 15/01/2016 18:43 מעניין מה הבעלים של פלוריסטם חושב על מצב המניה (ל"ת)
14 זק 14/01/2016 19:45 פח
תגובה ל13 ו11 יש סיכוי בגלגול הבה אני שיש לפרירים שהישקיעו במניה
13 בני 14/01/2016 15:00 יש עדיין סיכוי שהמניה תחזור לעלות??? (ל"ת)
12 רן 14/01/2016 12:19 ממניית השנה הפכה לבדיחת השנה
בדיחה עצובה
11 בני 14/01/2016 10:43 בקיצור מה הכיוון עכשיו יש עדיין סיכוי שהמניה תתרומם (ל"ת)
10 דור 13/01/2016 21:37 בוצעה השתלטות על פלוריסטם (ל"ת)
9 משקיע במדדים 12/01/2016 14:42 ביומד
אני מרחם על כל התמימים שמתעסקים עם ביומדים , כשיש הרבה חברות אמיתיות , עם רווח ודיוידנדים , שם תמיד אפשר להחזיר הפסד ולהרויח . סיכוי הצלחה של חברת ביומד עומדת על 2 אחוז וגם כשמצליחים לא תמיד יש ביקוש למוצר . אני לא פוסל מניות האלה כהשקעה למספר ימים במצבים מסוימים , אך כהשקעה לתווח ארוך - הפסד מובטח כמעט תמיד .
8 אנונימי 12/01/2016 12:16 ניפגש עוד שנה (ל"ת)
חיים 12/01/2016 14:01 שנה זה כסף קטן! זה כמו סדרה בהמשכים בלי סוף
עוד ושנה אח"כ עוד שנתיים ועוד שנה ... בינתיים מה? הם פשוט גוזלים את כספי הציבור עם משכורות שמנות, בונוסים הטבות למיניהם ללא כל תמורה למשקיע, ! עוד מעט יכריזו גם על הנפקה חדשה ע"מ לרענן את קופת המזומנים שלהם .פשוט הפקרות.
7 טליק 12/01/2016 11:57 לא מובן
איך זה שהחברה קיבלה אישור לתרופת יתום והמניה לא רק שלא עולה אלא יורדת ?
חיים 12/01/2016 14:03 כי העסקה היחידה שהיה לה שהניבה קצת כסף, הסתיימה
עכשיו אין לה כלום מלבד ספקולציות .
6 צוטי 12/01/2016 11:49 בעלי העניין קונים
כשהמניה היתה ב2.5$ המנהלים מכרו היום כשהיא 0.92 הם קונים. הכל הפוך מהטיפשים ,(כן! זה אנחנו!)
ליאור 12/01/2016 12:34 אתה טועה ומטעה
בפעם האחרונה שזמי ויקי מכרו היתה כשהמניה נגעה ב 5 דולר... בלי קשר הפעם האחרונה שהם קנו מניות היה לפני בערך חצי שנה שהיא עמדה על 1.9 דולר עם או בלי קשר בסופ"ש האחרון כל חברי ההנהלה קיבלו חבילת מניות חינם אין כסף
5 מאיר 12/01/2016 11:40 האישור לא שווה את הנייר שניכתב עליו...
אישור להמשיך את הניסוי לא נותן שום ערך לחברה. אישור להשתמש במוצר שווה מיליונים...
4 אף מניה לא תעלה 12/01/2016 11:18 גם אם היא טובה ונסחרת מתחת לשוויה . הפחד ממפולת
שולט כעת . צריך לסגור את הבסטה לשנה הקרובה.
3 שרון דה סטפנו 12/01/2016 11:11 האנליסטית המוערכת טעתה בגדול והטעתה את הציבור
העיקר כתבתם שהיא מוערכת . לא נראה לי שמישהו מעריך אותה כעת
2 האחד 12/01/2016 11:06 רעש וצלצולים על כלום
זמי תגיד לכולם מה המצב עם העכברים עם הקרינה ??!! מפעל בשווי של כמה מליוני שקלים 160 עובדים וזמי ויקי שזוללים את כל המזומן ואלו ההודעות שיוצאות אחוצה , כל פלוץ שקורה בחברה יוצא אחוצה למשקעים עטוף בנייר זהב . פשוט בזיוני עד ששמשון ויובב(זמי ויקי) לא יעזבו את החברה היא תמשיך לכיוון אחד והוא למטה , בינתיים ההודעות האלו משרתות פוזצייה אחת והיא כניסה נוחה לשורטים , זהירות מהנייר שלא תצאו כבשים.
יוני 12/01/2016 12:50 דני משקיע- ליצן שכמותך..
הרי כל דיסלקט יבין שזה אתה כתבת את הפוסט.. תהנה בגלוב !
האחד 12/01/2016 17:34 אני לא דני המשקיע miki1234 (ל"ת)
זמי המלך 12/01/2016 11:58 שורטיסט יקר
שורטיסט יקר אנא שב בשקט ותן לחברה להתקדם הלאה.
האחד 12/01/2016 12:47 לא שורט ולא נעליים
השורט לא מעניין כי הוא ירד משמעותית , כנס לאתר של הבורסה ותראה , מדבר איתך משקיע שמופסד 40% ונמצא כרגע בחוץכי הלב שלי כב רלא עומד בזה , חוץ מזה כנס לגרף ותראה את העתיד לבוא.אני מאחל למשקיעים שהמנייה תנסוק ולפחות יוציאות את ההשקעה שלהם , כי הנייר הזה חוץ מלממן את יקי וזמי לא עושה כלום , העיקר שיש מפעל + 160 עובדים + עכברים עם קרינה .
אחד שמסכים 12/01/2016 11:33 מניה של חלומות
יתכן ובעוד 10 שנים נראה כאן משהו. נכון לעכשיו חרא של מניה. הייתה לפני שנים יותר מ4% מאז שאיזה ילדה קטנה מתה בגלל שימוש נסיוני במוצר + אתר אמריקאי שטען שמדובר במינה לא משהו. היא רק יורדת ויורדת. כאשר יש להם "זמן" הם מדללים עוד ועוד. מניה לא טובה. עד שאין להם מוצר + לקוחות. לא לתת מימון
1 מייק1 12/01/2016 10:50 מנית פלוריסתם בתחתית - זה הזמן להשקיע במניה (ל"ת)
קובו 12/01/2016 11:52 גורנישט
זבלה זה לא מילה ישרפו את הקופה תוך שנה הנפקה