מדיגוס עולה 14%: מתקרבת לשוק האמריקני עם מוצר הדגל לטיפול ב-GERD

המלצה חיובית שהתקבלה אתמול מקדמת את החברה לקראת אפשרות לקבלת קוד שיפוי בארה"ב החל מתחילת 2016
מחקר, צילום: Getty images Israel
חברת מדיגוס עושה צעד חשוב לקראת חדירה לשוק האמריקני עם מוצר הדגל לטיפול במחלת ה-GERD - מחלה מתחום מערכת העיכול. היום (ג') מדווחת החברה שקיבלה המלצה חיובית להכללה הפרוצדורה שפיתחה החברה באופן שתאפשר לה לקבל כיסוי ביטוחי. בתגובה - מניית החברה מזנקת בכ-14%.  
המוצר שפיתחה מדיגוס נקרא Muse והוא מאפשר לטפל במחלה בגישה אוראלית דרך הושט. ההמלצה שהתקבלה על ישי איגוד הרפואי האמריקני מתייחסת לטיפול במחלה דרך הושט והיא מתאימה למוצר של החברה. 
בטרם נכנסת מדיגוס לשוק האמריקני צריך לזכור כי הדרך עוד ארוכה. בחודש אפריל צפויה להתכנס ישיבה שתגבש את המלצותיה בקשר לגובה התשלומים לרופאים במסגרת הביטוח הרפואי של הממשל הפדרלי של ארה"ב. ההמלצות הסופיות של הוועדה יפורסמו רק בחודש נובמבר והשינויים צפויים להיכנס לתוקף החל משנת 2016.
נכון להיום, למערכת שפיתחה מדיגוס יש אישור FDA אך החברה כמעט ואינה פעילה בארה"ב. קבלת קוד שיפוי למוצר צפויה להקל על החברה את צעדיה בשוק האמריקני, בחתימה על הסכמי הפצה. עם זאת, צריך לזכור שכניסה לשוק זה כרוכה בעלויות משמעותיות גבוהות אשר ידרשו ממדיגוס משאבים כספיים משמעותיים - משאבים שאין בידה כעת.
תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה