ביוליין: תמורה של 25 מיליון ד' בהנפקה - המניה צללה 26%

מחקר, צילום: Getty images Israel
ביוליין אר. אקס. (סימול: BLRX), חברה ביופרמצבטית הנמצאת בשלבי פיתוח קליניים, אשר מתמקדת בזיהוי, רכישה ופיתוח של תרופות מבטיחות, הודיעה היום כי השלימה בהצלחה את הליך התמחור לקראת הנפקה ציבורית בארה"ב, בחיתום מלא.

בכוונת החברה להנפיק 12.5 מיליון תעודות ADS (כל תעודת ADS מייצגת 10 מניות רגילות של ביוליין), במחיר של 2 דולר ל- ADS ובתמורה כוללת ברוטו בסך של כ- 25 מיליון דולר. לחתמים ניתנה אופציה למשך 30 יום לרכוש עד 1,875,000 תעודות ADS נוספות, על מנת לכסות ביקושי יתר, במידה ויהיו.

מחיר ההנפקה משקף דיסקאונט של 30% מערך המניה כרגע (2.81 דולר) כאשר הגיוס נעשה על פי שער של 2 דולר. המניה צללה במסחר בוול סטריט ב-25.98%.
תגובות לכתבה(21):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 13.
    איזה יופי לי
    מחמוד 07/03/2015 14:58
    הגב לתגובה זו
    1 2
    קניתי בדצמבר מחרתי ביום רביעי 100 רווח
    סגור
  • 12.
    יש להעניש קשות את ההנהלה והדירקטוריון
    דוימר 07/03/2015 12:14
    הגב לתגובה זו
    3 0
    זלזול עמוק במשקיעים, משכורות מנופחות, דירקטוריון חסר אחריות. אני מוכר ולא אהיה שם יותר.
    סגור
  • 11.
    מבין ענין אם הם הורידו מחיר המניה הם על סף פשיטת רגל.. (ל"ת)
    חזירים נוסח ישראל.. 07/03/2015 11:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 10.
    מצפצפים
    ארז 07/03/2015 08:28
    הגב לתגובה זו
    2 0
    המשקיעים בארץ כנראה לא מענינים אותם , יריקה בפנים לכולנו , גיוס כסף זה דבר חשוב , אבל למכור ב 30 אחוז פחות !!!!! בושה ושיתבישו - אני אמכור .. הלוואי יעשו זאת כולם - תורידו את שער המניה ל 10 אגורות. ושמי שקנה יאכל את הדיסה שהוא בישל.
    סגור
  • מצטרף לאיחולים שיגיע לאגורה
    גבי 07/03/2015 10:36
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לערך שהיא באמת שווה
    סגור
  • לבדיקת הרשות -התנהלות תקינה והרצת מניות
    שוקי 07/03/2015 10:30
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לדעתי הרשות לניירות ערך צריכה לחקור שאכן לא מדובר בהרצת מניות...לא נשמע הגיוני שהמניה עולה תוך חודש כ30% ואז יורדת בכ 30%. הליך גיוס שהחברה ביצעה לוקח כחודש ימים לכן יש לבדוק מחזורים, צדדים קשורים, כל מי שהיה מעורב בהנפקה לרבות היושבים סביב שולחנו!!! ככה משחקים לנו בכסף ומנצלים את העובדה שלא הייתה לנו הזדמנות להגיב!! בושה!!! צריך לשקול להכניס רגולציה לתחום הביומד שתגן על המשקיע.
    סגור
  • 9.
    ביוליין עם פוטנציאל אדיר לטוח בינוני
    yom tov 07/03/2015 04:13
    הגב לתגובה זו
    2 3
    הצלחה בניסוי קרוב תחזיר את הקידומת ל 3 ונוברטיס תזרים כסף יש את הנושא של דחיפת מידע כמו בכן פייט בכישלון האחרון ולכן אני לא קונה
    סגור
  • אל תשלה את המשקיעים
    גבי 07/03/2015 10:46
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ההסטוריה מלמדת שהחברה הזאת עושה אותו תרגיל שוב ושוב
    סגור
  • ״פוטניצאל״ אדיר
    שוקי 07/03/2015 10:22
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אני לא מכיר ״משקיע״ שאוהב להפסיד 30% ביום
    סגור
  • 8.
    אין ספק
    ברק 06/03/2015 22:05
    הגב לתגובה זו
    6 1
    שהתרגיל מסריח עדיין לא נתקלתי בהשחלה כמו שקרתה פה בימים האחרונים אין ספק שיש לחברה פוטנציאל אדיר אבל המהלך האחרון הוא ממש בגדר סכין בגב למשקיעים בת"א.
    סגור
  • טען עוד
  • 7.
    גועל נפש
    ' 06/03/2015 21:19
    הגב לתגובה זו
    3 0
    שעושים דבר כזה כשלמשקיעים בתל אביב אין יכולת לעשות כלום אמן שהמנכלית תזדקק לתרופות שהם "מפתחים"
    סגור
  • 6.
    מבין את ההנהלה אבל לא את הדבילים שמשקיעים
    אמיר 06/03/2015 20:21
    הגב לתגובה זו
    3 0
    החברה תזדקק בשנים הקרובות לעוד מאות מליוני דולרים כדי שיהיה לה סיכוי קלוש להצליח באחת האינדיקציות ..מה בדיוק חשבתם שיקרה ?
    סגור
  • יפה כתבת
    דוד 07/03/2015 09:01
    הגב לתגובה זו
    2 3
    נימפומנים של הנפקות, רוב הכסף זורם ישירות לכיסי הבעילים
    סגור
  • 5.
    קניתי אתמול בשער 3.1
    צבי 06/03/2015 19:31
    הגב לתגובה זו
    7 0
    מה עושים
    סגור
  • נראה לי מוכר בצער
    אורי 06/03/2015 20:55
    הגב לתגובה זו
    6 0
    או נשאר ומקווה שימצאו תרופה לסרטן ועד אז מפסיד
    סגור
  • 4.
    פשוט קומבינה שוב על הקטנים
    דניאל 06/03/2015 16:54
    הגב לתגובה זו
    10 2
    אך נותנים לדבר כזה להתרחש פשוט השחילו את כולם אתמול ביוליין עוד הייתה מעל 3.2$ והיום תהיה 2$ תגידו לי בבקשה זה הגיוני מי מכר אתמול בשערים של 3.2 ולמה מותר לו לקנות שוב היום ב 2 זה מידע פנים וזה פשוט פשע פלילי גועל נפש
    סגור
  • 3.
    לכו לאלף עזזלים מנהלי החברה (ל"ת)
    גקי 06/03/2015 16:47
    הגב לתגובה זו
    9 1
    סגור
  • 2.
    אני מקווה שתהיה חקירה פלילית
    אורי 06/03/2015 16:44
    הגב לתגובה זו
    13 0
    גם הרצת מניה גם מסחר מידע פנים חברה עבריינית
    סגור
  • מדוע הרשות לא מתערבת
    יוסי 06/03/2015 18:41
    הגב לתגובה זו
    3 1
    השאלה היא מדוע לא עשו את הגיוס ברבעון הקודם שהמחיר היה במחיר ההנפקה? אכן הרשות צריכה להתערב ולבדוק מה היה המניע של הנפקה האמורה והאם היה שימוש במידע פנים.
    סגור
  • מהרשות בארץ אני לא מצפה
    אורי 06/03/2015 20:14
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אבל בארה"ב הם יותר רציניים אולי עוד יפתחו בחקירה אני מת שיגיע יום ראשון 9:46 כדי להוריד את האשפה הזאת
    סגור
  • 1.
    פריאר מי שקונה את הזבל הזה