למרות הכישלון: ב-ROTH ממליצים 'קנייה' על כן פייט עם אפסייד ענק

בבנק ההשקעות האמריקאי טוענים שלמרות הכישלון בניסוי 'העין היבשה', הסיכוי למציאת שותף אסטרטגי עלו משמעותית
כן פייט, צילום: יח"צ
מניית כן פייט ביופרמה -2.62% כן פייט ביו 223.3 -2.62% כן פייט ביופרמה בסיס:229.3 פתיחה:225.1 גבוה:232.2 נמוך:221 תמורה:108,060 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: פתחה הבוקר את המסחר בעלייה של כ-6% אחרי הירידות החדות בשלושת ימי המסחר האחרונים ברקע לדיווח אתמול על הכישלון בניסוי שלב 3 בטיפול בתסמונת 'העין היבשה'. לאחר נפילה של 45% תוך שישה ימי מסחר במניית כן פייט, מגיעה היום חזרה על המלצת 'קנייה' למניה מבנק ההשקעות ROTH Capital.

בנק ההשקעות שמתמקד בהשקעות בחברות בעלות קטן, החל לסקר את מניית כן פייט בתחילת חודש אוקטובר 2013, ונקב אז במחיר יעד של 15 דולר ליחידת ADR. מיד לאחר הדיווח על ההצלחה בניסוי שלב 2b בדלקת מפרקים עדכנו את מחיר היעד ל-28 דולר ועתה הם מותירים אותו בעינו. קרי, אפסייד של כ-400% לעומת מחיר היחידה שנפלה אתמול לשער של 5.54 דולר - נפילה של 32% לעומת שער הבסיס בפתיחה.

האנליסט, פרופ' ג'וזף פטגיניס, מציין כי למרות האכזבה מהכישלון בניסוי שלב 3 בתסמונת 'העין היבשה' גם במטרה הראשונית וגם במשנית, הפוקוס צריך להשאר על ההצלחה בניסוי שלב 2 בדלקת מפרקים . ב-ROTH טוענים כי הפוטנציאל למציאת שותף אסטרטגי עלה וכי הערכת השווי השמרנית שלהם מתבססת על ההתוויות לטיפול בדלקת מפרקים ופסוריאזיס בלבד באמצעות תרופת ה-CF101.

בסיקור נכתב "אנחנו ממליצים למשקיעים שלנו לרכוש את מניות כן פייט למרות החולשה בנייר כתוצאה מהכישלון בניסוי 'העין היבשה' ומותירים את המלצת ה'קנייה'.
תגובות לכתבה(19):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 13.
    זוכרים אפריל 2009 ?
    אדי 31/12/2013 14:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כן פייט מדווחת הבוקר כי לא הצליחה להשיג את יעדי הניסוי שלב 2 בתרופת ה-CF101 לטיפול בדלקת מפרקים שגרונית. הניסוי בתרופת החברה בוצע בשילוב עם תרופת MTX. החברה דיווחה הבוקר (ה') על תוצאות ראשוניות בניסוי, כאשר יעדי הניסוי לא הושגו, לפי דיווח החברה. הניסוי של החברה כלל 230 חולים ב-21 מרכזים רפואיים באירופה ובישראל אשר לקחו את התרופה במתן דרך הפה פעמיים ביום למשך 12 שבועות. החולים חולקו אקראית ל- 3 קבוצות, כאשר 2 מתוכן קיבלו את התרופה במינונים של 0.1 או 1 מיליגרם וקבוצה אחת קיבלה תרופת דמה (פלצבו).
    סגור
  • 12.
    לכל הספקנים בשבוע הבא היפנים מעבירים 16 מליון
    TAM 31/12/2013 12:32
    הגב לתגובה זו
    7 0
    ויש משא ומתן גם למסחור הדלקת מפרקים , אז שכל אחד יעשה את החשבון שלו אם זו השקעה טובה לתווך בינוני ארוך !!!
    סגור
  • 11.
    ליאור, תפסיק לפמפם.
    אלי 31/12/2013 11:36
    הגב לתגובה זו
    4 5
    הבנו שהפסדת את המכנסיים שם ואתה רוצה להחזיר הפסדים, אבל למה להכניס אנשים תמימים לבור הזה? חברה בסיכון גבוה מאד.
    סגור
  • 10.
    יבש הבכי מהעין שבכתה אתמול (ל"ת)
    יוס 31/12/2013 11:26
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • 9.
    אל תאכלו לוקשים. ייקח זמן רב עד לתשואה אמתית
    דוראל 31/12/2013 11:04
    הגב לתגובה זו
    7 5
    זאת מניה בינארית קשה עם נטיות מטה, תבדקו מספרים אל תקראו המלצות, סמכו על אינטואיציה, זה לא פחות חשוב
    סגור
  • התשואה קרובה מתמיד
    אורי 31/12/2013 11:18
    הגב לתגובה זו
    8 2
    התשואה קרובה מתמיד - מתבססים על מדע ולא על אינטואציה!!!
    סגור
  • 8.
    מחדל
    איציק 31/12/2013 10:51
    הגב לתגובה זו
    4 9
    הרצת מניה נטו עושים סיבוב היום ייגמר באדום
    סגור
  • כן פייט טסה למעלה
    דן 31/12/2013 11:13
    הגב לתגובה זו
    6 3
    כן פייט טסה למעלה - המילה האחרונה טרם נאמרה - מסכים ירוקים היום ולאורך כל שנת 2014
    סגור
  • מחדל לצרי עין - כן פייט - המנייה בדרך לטוס למעלה
    דן 31/12/2013 11:10
    הגב לתגובה זו
    8 4
    המלצת קנייה לכן פייט
    סגור
  • 7.
    שנת 2014 היא השנה של כן פייט - לקנות עכשיו
    ליאור 31/12/2013 10:50
    הגב לתגובה זו
    10 7
    2014 היא השנה שבה כל מי שיחזיק כן פייט ירוויח, רות' קפיטל ידועים בהמלצות המדוייקות שלהם!
    סגור
  • 6.
    רכשתי אתמול בשער 843
    היי טק 31/12/2013 10:45
    הגב לתגובה זו
    10 5
    רק שהייתי זהיר אז שמתי רק כמה אלפים.
    סגור
  • 5.
    כן פייט ביופרמה
    ירון 31/12/2013 10:38
    הגב לתגובה זו
    9 8
    עובדים עליכם בעיניים הם רוצים להחזיר הפסדים מכירת חיסול בארהב למניה ייקח זמן רב עד שיהיו רווחים ראו הוזהרתם
    סגור
  • כן פייט - המלצת קנייה
    ליאור 31/12/2013 10:55
    הגב לתגובה זו
    9 6
    המלצת קנייה פורסמה לחברה פעמיים בתוך שבוע. החברה צפוייה לפרוץ דרך בשווקים העולמיים עוד בשנת 2014 - ראה הוזהרת על תגובותיך השגויות. חברים אחרים - ממליץ בחום לקנות
    סגור
  • 4.
    אז שיקנו הם, כל פעם שנגעתי בנייר הזה הפסדתי את התחתונים
    אמיתי 31/12/2013 10:31
    הגב לתגובה זו
    6 6
    חברה מאכזבת, מה שחשוב זה התוצאה הסופית בניסויים ולא תוצאות של שלבי ביניים, על בשרי למדתי זאת. גם בנושא העיין היבשה היו בשלבי הביניים נתונים מעודדים אבל בסוף חארטה. מכרתי בהפסד ענק ולא מתקרב יותר לזבל הזה.
    סגור
  • אין לך מושג בשוק ההון - כן פייט מנייה מעולה
    ליאור 31/12/2013 10:53
    הגב לתגובה זו
    7 5
    חבר, עבור לתחום אחר, כן פייט היא מנייה מעולה, ממליץ בחום לקנות (להמשיך להחזיק), 2014 בפתח - זו השנה שבה החברה תפורץ לעולם!
    סגור
  • 3.
    כן פייט המלצת קנייה
    קובי 31/12/2013 10:30
    הגב לתגובה זו
    7 6
    אחד מהבנקים החשובים ביותר בארה"ב!!!!!!!!!!!!!
    סגור
  • אז שהם יקנו... (ל"ת)
    מופסדיקו 31/12/2013 10:42
    הגב לתגובה זו
    2 5
    סגור
  • 2.
    נכון הוא צודק ! זה לא העין היבשה זה העין...
    2בי 31/12/2013 10:25
    הגב לתגובה זו
    5 3
    הדומעת והרטובה של המשקיעים.
    סגור
  • 1.
    הוא צודק , כן פייט זה לא רק העין היבשה !!! (ל"ת)
    עשר ועשרה 31/12/2013 10:16
    הגב לתגובה זו
    8 4
    סגור