המלצה שורית: איזו מנייה מסקטור הביומד מקבלת אפסייד של 276%?

האנליסט ראם סילברג'ו מאגיס קפיטל שורי על מניית ביוליין, ומסמן קטליזטורים שיכולים להביא להתאוששות במחיר המנייה
 |  (19)
מחקר, צילום: Getty images Israel
בשעה שמניות ביומד רבות בבורסה בת"א תופסות כיוון חיובי ומזנקות במחזורי מסחר ערים, דווקא מניית ביוליין 0% ביוליין 328.7 0% ביוליין בסיס:328.7 פתיחה:328.7 גבוה:336.2 נמוך:324 תמורה:148,315 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: בניהולה של ד"ר כנרת סויצקי נותרה מאחור ובעיקר מדשדשת מזה מספר חודשים. זאת, לאחר שדיווחה על כישלון הניסוי לתרופת ה-BL-1020 לטיפול בסכיזופרניה. נציין כי מאז אותו איורע מכונן צללה מניית חברת הביומד בלא פחות מ-55%, ונסחרת לפי של 149 מיליון שקל. אולם, למרות הירידה החדה יש גופים הרואים בה משום הזדמנות להגדיל החזקות.

האנליסט ראם סילברג'ו מבית ההשקעות האמריקני AEGIS CAPITAL, המסקר את ביוליין, פרסם תגובה ביחס לתוצאות הרבעון השני 2013 שפרסמה החברה וההתפתחויות הקלינית בצנרת הפיתוח שלה, ומאשרר המלצת "קניה" ומחיר יעד של 7 דולר, מחיר המשקף אפסייד של לא פחות מ-276% על מחיר הסגירה של מניית ביוליין בנאסד"ק (סימול: BLRX).

נציין כי ביוליין פירסמה ביום שלישי האחרון את תוצאותיה הכספיות לרבעון השני של 2013. ביוליין רשמה הפסד למניה של 18 סנט, טוב יותר ביחס לציפיות אגיס קפיטל להפסד גבוה יותר של 20 סנט למניה, וכן הפסד תפעולי של 4.6 מיליון דולר, כאשר בקופת החברה ישנם מזומנים בשווי של 23 מיליון דולר.

לדברי סילברג'ו, צנרת הפיתוח של ביוליין הינה אחת מהעשירות ובעלות פוטנציאל להצפת ערך ב- 12 החודשים הקרובים, בהשוואה למניות ה- small cap בתחום הביומד בארה"ב. סילברג'ו מציין בסקירתו, בין היתר, את הניסוי הקליני Phase 2 המתקיים ב- BL-8040 ללוקמיה בו צפויות תוצאות חלקיות ברבעון הרביעי של 2013, ואת הניסוי הקליני Phase 3 המתקדם ב- BL-1040 לטיפול בחולים לאחר אוטם שריר הלב, בו צפויות תוצאות סופיות ב- 2014.
תגובות לכתבה(19):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 15.
    עוד בינואר נתנו לה אפסייד לשער 300...
    אריק 11/08/2013 23:10
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אני קניתי ב 140 וקיבלתי דאונסייד . זהירות נדרשת!!!
    סגור
  • 14.
    בריינסטורם נסחרת באפסייד של 2000%
    מר בריינסטורם, 11/08/2013 22:53
    הגב לתגובה זו
    0 2
    ביוליין נכשלה בניסוי ואתה אומר שהיא נסחרת באפסייד של 276% בריינסטורם הצליחה בניסוי ונסחרת בשווי מגוחך של 0.22$ מר ינון אריאלי מותר לך לסקר גם חברות מוצלחות לא רק כושלות...
    סגור
  • אז תמכור את הבית שלך ותקנה בריינחרטא (ל"ת)
    פתי מאין 18/08/2013 02:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 13.
    רק מניית ביוחד אחת- קמהדע
    סטולי 11/08/2013 22:23
    הגב לתגובה זו
    3 1
    שמעו ידידי קנו בגדולללל
    סגור
  • 12.
    נקנתה לילדים בשער 70 עד 300 (ל"ת)
    sabag 11/08/2013 22:17
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 11.
    סילברג'ו- אכלת תחת עם חרא שם, הא?
    ggyfuf 11/08/2013 21:55
    הגב לתגובה זו
    2 0
    עכשיו רוצה לתת לנו מהקקי שלך?? זובי.
    סגור
  • 10.
    מקווה שאף אחד לא יפול בהמלצה ( השחלה ) הזו
    סוחר חתיך 11/08/2013 21:29
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מי הטיפש שיקשיב לאנליסט בשקל שמת אבל מת לצאת מהפוזיצה שנדפק איתה שם לך יא טמבל תשחיל את החברים שלך יעד 63,59 פריצת 67 במחזור גדול קונים נותנים כמה אחוזים ונותנתים לאחרים לכבות את האור
    סגור
  • 9.
    גם טאואר ופלורסיטם קיבלו המלצה כזאת ומה קרה להם????
    לברוחחחח 11/08/2013 20:19
    הגב לתגובה זו
    4 1
    ירדו באחוז כזה : )
    סגור
  • 8.
    פחחחח פשוט מניה ששורפת את הכסף
    אביב 11/08/2013 20:06
    הגב לתגובה זו
    3 1
    משער 550 ל65 פשוט צריך להיות מתאבד שיעי בשביל להיכנס לזבל הזה. אולי תביא איזה תיקון בגלל הקשקוש של הטמבל הזה ,,,זה הזמן לברוח משם למי שתקוע ....זבל כימי...ששורף כסף.
    סגור
  • 7.
    גם פלוריסטם וגם פרוטליקס אמרו ,,,ו,,,,
    מבין עניין 11/08/2013 20:00
    הגב לתגובה זו
    4 1
    וכלום לא קרה
    סגור
  • 6.
    גרידי!!
    ג'וני 11/08/2013 19:38
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לי אישית מספיק שתחזור לשערים שלה לפני פרסום התוצאות- כרגע המנייה הזאת עושה לי שחור בעיניים כל פעם שאני פותח את התיק
    סגור
  • 5.
    כנרת לכי הבית!!! פידחת בגדול.
    אממ 11/08/2013 19:07
    הגב לתגובה זו
    8 1
    אני יודע בחיים דבר אחד...אל תדחפי תאף איפה שאת לא מבינה. תורידי תכובע לפני משה לסטר.
    סגור
  • 4.
    מקווה שהנהלה נוכחית תיבלע באדמה-אז יש סיכוי
    מיואש 11/08/2013 18:48
    הגב לתגובה זו
    4 1
    כל עוד ההנהלה הנוכחית מתפקדת נישאר רק עם המלצות וחלומות
    סגור
  • 3.
    צחוקים
    יו יו 11/08/2013 18:09
    הגב לתגובה זו
    3 3
    בשער 360 אחרי ההצלחה המדהימה בסכיזופרניה, מכר הנמכ"ל לסטר, את המניות שלו. צחק עליכם.
    סגור
  • 2.
    המניה עוד תפתיע לטובה בטווח הארוך
    משקיע טווח ארוך 11/08/2013 18:02
    הגב לתגובה זו
    2 6
    מחזיק כמות גדולה, חיזקתי במחירים של היום ונועל בכספת. לא מתרגש על ההספסד הגדול שיש לי על הנייר. בעוד כמה שנים נראה מה זה השקעה חלומית.
    סגור
  • בהצלחה (ל"ת)
    פתי מאין 18/08/2013 02:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • תציץ על מניית מודיעין, גם שם אמרו אותו דבר. (ל"ת)
    פרפרון 12/08/2013 00:27
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • אשליות אשליות (ל"ת)
    22 11/08/2013 22:21
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 1.
    מקווה 100 שתחזור לשער נורמלי (ל"ת)
    izy10 11/08/2013 17:11
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור