ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

קיבלו ברקס: ה-FDA עוצר את הניסוי של פלוריסטם - המניה צללה 14.37%

הניסוי במוצר ה-PLX-PAD לטיפול בצליעה בינונית לסירוגין הוכנס ל'הולד' על רקע חולה שנזקקה לאישפוז בשל תגובה אלרגית קשה
זמי אברמן, צילום: יח"צ
ה-FDA עוצר את הניסוי שמבצעת בימים אלה בארה"ב חברת הביומד פלוריסטם . ברשות המזון והתרופות האמריקנית הודיעו לחברה הישראלית כי הניסוי הקליני במוצר PLX-PAD לטיפול ב-IC (צליעה בינונית לסירוגין), הוכנס למצב של 'הולד' על רקע בדיקת מקרה ספציפי של חולה שסבלה מתגובה אלרגית לאחר הזרקה של התאים. זהו מקרה יחיד מתוך 74 חולים שהוזרקו, ובכל זאת הניסוי נעצר. אותה חולה נזקקה לאישפוז.

בהודעה לעיתונות שהוציאה החברה נכתב כי החולה סובלת ממחלות רקע רבות וקשות ויתכן שמחלות הרקע השפיעו על עוצמת התגובה האלרגית. עוד נכתב כי החולה טופלה ושוחררה כעבור זמן קצר לביתה מבית החולים עם חלוף התסמינים. הרשות הרגולטורית צפויה לשלוח לחברה בתוך 30 יום מכתב המפרט את הסיבה להשהיית הניסוי ובו רשימת שאלות ובקשות לאינפורמציה מפלוריסטם, לפני חידוש הניסויים.

זמי אברמן, מנכ"ל פלוריסטם: "עם קבלת המכתב, נעבוד עם ה-FDA בשיתוף פעולה מלא ומהיר לטובת חידוש הניסוי הקליני בהקדם".

המניה נכנסה להפסקת מסחר מייד עם פרסום ההודעה ולא יצאה ממנה עד סוף המסחר. עם זאת, בוול סטריט המניה צללה במהלך יום המסחר 14.37%.
תגובות לכתבה(32):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 29.
    מעכשיו אמרו בריינסטורם ולא פלוריסטם
    מר בריינסטורם 09/06/2013 19:11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לפני שנתיים הסברתי שבסופו של דבר בריינסטורם תהיה עדיפה על פלוריסטם אעפ׳י שאני מאחל לשניהם הצלחה ההבדל בין החברות ששניהם אגב גאווה ישראלית הוא שבפלוריסטם עושים שימוש בתאי גזע עובריים אשר יכולים להידחות ע׳י גופו של החולה לעומתה בריינסטורם עושה שימוש בתאי גזע הנלקחים מגופו של החולה ובפעולה מסוימת במעבדה מבודדים לתאי עצב וכאשר מוחזרים לגופו של החולה הגוף לא ידחה אותם בוודאות בכל מקרה שיהיה בהצלחה לשתיהן.
    סגור
  • 28.
    להיפך שהיה הצלחה! היינו עולים 15% חחח בקושי תחשבו
    מעניין אם היה 05/06/2013 08:04
    הגב לתגובה זו
    4 1
    טוב יהיה טוב לאסוף והרבה ...זו טבע הבאה לא להתרגש...יון טוב לכולם!!
    סגור
  • 27.
    אני מאמין שלא סתם הקימו מפעל-והיחידי בעולם
    מבין עניין 04/06/2013 22:52
    הגב לתגובה זו
    7 1
    ורק שבוע שעבר ביקרו בו ראשי מדינות, אז בכל זאת ייש כאן פריצת דרך. צריך המון המון סבלנות. כמו שאמרו על הקידוחים של הגז, ובסוף כן מצאו
    סגור
  • 26.
    התגובה של האמריקאים מוגזמת, ה-fda מחמיר כי,,
    מבין עניין 04/06/2013 22:48
    הגב לתגובה זו
    5 0
    ייש לו אינטרס לפגוע ככה בכזו קלות בחברות זרות, וזה לטובת חברות אמריקאיות שמפתחות תרופות, הם בכוונה עושים כזה סיפור. הרי זה מעט תמוה, מתוכ 74 חולים אחד מגיב לא טוב, כמה זה באחוזים אפילו לא 2%
    סגור
  • 25.
    אותו סיפור ישן כמו הילדה בת 7 שנפטרה המנייה עלתה יפה
    מ.ר 04/06/2013 22:18
    הגב לתגובה זו
    8 0
    והיא תחזור לעליות רק למה בכל הודעה רעה המנייה מתרסקת ושהמנייה מקבלת הודעה חיובית היא עולה 2% בלבד ?
    סגור
  • 24.
    ההודעה התפרסמה בצהריים איך בת"א לא ירדה? (ל"ת)
    גל 04/06/2013 20:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 23.
    בהודעות מהסוג הזה קונים לא מוכרים
    אנליסט 04/06/2013 19:36
    הגב לתגובה זו
    3 2
    הנייר על בימים האחרונים יפה מאוד ולדעתי הכסף הגדול בפנים והוא לא פראייר זה מסביר את העובדה שמירידות של 26 אחוז היא -13 עכשיו זה אומר יותר קונים ממכוים והמניה התנהגה יפה מאוד והתוצאה לדעתי 1 מתוך 74 חולים אז תעשו את החשבון , אני לא משקי במניה אלה רק מבחינה טכנית הנייר מתפקד יפה בימים האחרונים כך זשזה הזדמנות לקנות , מו שמוצאים גז הנייר קורס כך בהודעות רעות מהסוג הזה קונים ניתןם לננייר כמה ימים להתאושש או שמחר אם ימשיך למטה נעיף
    סגור
  • 22.
    מכרתי שורט על פלוריסטם 420K רווח (ל"ת)
    ריקי כהן מחדרה 04/06/2013 19:13
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 21.
    מי שחכם מחזק-חברה גדולה (ל"ת)
    יוסי 04/06/2013 19:05
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 20.
    היא עוד תסיים את היום עם ירידה מינורית (ל"ת)
    יפה 04/06/2013 19:04
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • טען עוד
  • 19.
    קראתם פעם את הדף המצורף לתרופה כלשהי
    אפי 04/06/2013 18:36
    הגב לתגובה זו
    9 0
    כל התופעות הלוואי הנוראות שמצויינות שם אכן קרו לאחד או יותר מהאנשים שהשתמשו בתרופה.האם מישהו פסל אותה לשימוש?
    סגור
  • 18.
    סטאטוס
    אש 04/06/2013 18:30
    הגב לתגובה זו
    3 2
    כרגש יורדת 14% .מי שמבין ש 74% כן הגיבו בסדר מבין שהתרופה כן בסדר ,קצת סבלנות והכל יתבהר
    סגור
  • פלוריסטם
    דוד 04/06/2013 18:40
    הגב לתגובה זו
    9 3
    זה לא 74% זה 98.5% שהגיבו בסדר
    סגור
  • 17.
    לא ידעתי שהמנכ"ל של פלוריסתם הוא קוזמו קריימר (ל"ת)
    ציקי האדום 04/06/2013 17:58
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • גדול חחחחחחחחחחחחחחח (ל"ת)
    קרמר 04/06/2013 19:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 16.
    תגובה מוגזמת ופאניקה חולה 1 מיתוך 74 סיבה למסיבה מה גם
    אזרח 04/06/2013 17:55
    הגב לתגובה זו
    7 1
    שלחולה רקע רפואי בעייתי הכתבה מדברת בעד עצמה ה אף די איי מסיבות של בטיחות ואחריות כלפי חולים בניסוי מבצעת בירורים והבהרות וזה טיבעי ולגיטימי וכרגיל הסוחרים חוגגים
    סגור
  • אתה צריך להבין שבתחום הזה
    אבי 04/06/2013 19:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל השהיה עולה המון כסף, אפילו אם בסוף יאשרו יעבור הרבה זמן, וצריך לממן את כל הזמן הזה.
    סגור
  • 15.
    הזדמנות פז למי שמאמין בחברה עם עתיד ענק (ל"ת)
    יעלי 04/06/2013 17:51
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 14.
    אכלתי אותה!!!..יש לי שם חצי מיליון ש"ח!!!
    אברם בסטיונר בכרמל 04/06/2013 17:43
    הגב לתגובה זו
    0 4
    שהשקעתי במשך שנתיים!!!..שמתי את הכסף השחור וקצבאות הילדים,כל חודש בתשלומים!!..הרווחתי הרווחתי,הרוחתי-ולא מימשתי!!!..אמרתי אמכור ב-5-6 דולר!!..אני גמור!!!..עכשיו הכל מהתחלה...עוד 5 שנים אראה את הכסף.
    סגור
  • 13.
    כרגיל תגובה מוגזמת חולה עם מחלות רקע קשות נו באמת!!!!!! (ל"ת)
    רני 04/06/2013 17:32
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 12.
    וואו כמה חיכיתי לרגע הזה לקנות שוב ב 900-1000 ולמכור ב
    סוחר חתיך 04/06/2013 17:30
    הגב לתגובה זו
    7 0
    1300-1400 לפעמים הסבלנות משתלמת מחר יוצא לקניות בנייר איזה סיבוב נפתח לסוחרים שם משהו מהסרטים למי שבפנים אל דאגה תחזור ל 1300 תוך חודש חודשיים למי שבחוץ יש פה הזדמנות כניסה אבל ממש הזדמנות כל מה שיהיה בין 900-1000 אני מעמיס למי שקנה ב 1800-2000 צר לי יקח עוד שנה עד שתראה שערים כאלה ושוב פעם אנליסטים ממליצים והנייר מתרסק עד מתי רשעים יעלוזו איזה אנליסט בשקל כמו ביוליין שאמרו תקנו תקנו ונמחקו קליל להבא לעולם אל תקשיבו לאנליסט זה או אחר הם לא מבינים יותר ממכם בהצלחה לקונים החדשים היום אני אחד מהם ומחר בתא אקנה גם חחח
    סגור
  • 11.
    עכשיו כל המטומטמים שמושקעים המנייה-מעודדים את עצמם
    חחחחחחחחח 04/06/2013 17:29
    הגב לתגובה זו
    2 7
    זה כל כך מצחיק...מפסידים כסף,כל הזמן ומעודדים את עצמם שהם חכמים!!!..חחחחחחחחחחחחחחח...תשקיעו עוד עכשיו.,תקנו בירידות,ואז תפסידו הכל!!..ותאשימו את ביבי ויאיר לפיד,בזה שאתם טיפשים.
    סגור
  • 10.
    PSTI=פסולת לא למיחזור!!...אכלתם אותה.
    אלדד הנמר 04/06/2013 17:27
    הגב לתגובה זו
    0 11
    רציתם,כסף קל?...רציתם חלום?...קיבלתם בפרצוף!!!..חזק חזק....אני ארוחות חינם בבורסה. לכו לעבוד קשה!!!..ותשקיעו כמוני:רק באג"ח ממשלתי צמוד מדד,קצר+בינוני...ויאללה לישון.
    סגור
  • 9.
    לא היסטרי
    רז 04/06/2013 17:27
    הגב לתגובה זו
    5 0
    רק חולה אחת...ה- fda מחמירים סתם.
    סגור
  • 8.
    שנים אני כותב פה,לא להשקיע בחברות כאלה!!!והמטומטמים
    אני שמח!!! 04/06/2013 17:25
    הגב לתגובה זו
    1 11
    לא מקשיבים!!!..דבילים:רוצים להרויח כסף?...תשקיעו בחברות מוכרות וגדולות שמחלקות דיבידנד!..ולא בפסולת שלט יודעים מי הם!!!...כל חצי שנה אותו דבר!!!..הדבילים משקיעים ונופלים!!
    סגור
  • 7.
    יופי זמי
    עמית 04/06/2013 17:25
    הגב לתגובה זו
    3 3
    זה הזמן לקרוס ב 20%. אחרי שקיבל המלצה ל 4.5 $ כיף כיף !!!!!
    סגור
  • 6.
    יום ששווה לאסוף העדר מוכר והחכמים קונים בזיל הזול
    מאיר 04/06/2013 17:16
    הגב לתגובה זו
    5 1
    לקראת סוף המסחר היא תתאזן למעלה במהירות ומחר ירוק בתל אביב .
    סגור
  • 5.
    tt (ל"ת)
    tt 04/06/2013 17:13
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 4.
    אני לא מחזיק בנייר אבל לא נראה קריטי שמטופלת אחת מתוך
    מני 04/06/2013 17:06
    הגב לתגובה זו
    11 4
    75 קיבלה אלרגיה.
    סגור
  • 3.
    ולכו תדעו ליתר מה יהיה ואז יאשרו את התרופה ויקבלו אישור
    אז לאחד לא היצליח 04/06/2013 17:02
    הגב לתגובה זו
    7 4
    רק לסבלנים שבנינו
    סגור
  • 2.
    פלוריסטם - הבוננזה הבאה של מדינת היהודים (ל"ת)
    מנחם 04/06/2013 16:49
    הגב לתגובה זו
    11 5
    סגור
  • 1.
    מה שעולה יורד ולהיפךךךךךך (ל"ת)
    לא להתרגש 04/06/2013 16:10
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור