פלוריסטם: מפתחת מוצר חדש לחולים הסובלים מדחיית השתלת מח עצם

חברת תאי הגזע נכנסת היום לתחום ההמוטולוגיה באמצעות מוצר הנקרא PLX-RAD. ההחלטה התקבלה בעקבות הצלחות חוזרות בניסויים פרה-קליניים
 |  (16)
פלוריסטם, צילום: יח"צ
חברת פלוריסטם -3.28% פלוריסטם 324.7 -3.28% פלוריסטם בסיס:335.7 פתיחה:335 גבוה:335 נמוך:322.9 תמורה:523,761 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: רוצה להרחיב את סל המוצרים שלה. היום הודיעה חברת תאי הגזע כי היא מפתחת אינדיקציה קלינית בתחום ההמוטולוגיה - תחום שמטרתו לשפר קליטת שתל המופאטי בחולים הסובלים מעיכוב או דחייה של השתלת מח עצם. הטיפול יתבצע באמצעות מוצר נוסף המבוסס על תאי הגזע מן השלייה ונקרא PLX-RAD.

ההחלטה על פיתוח המוצר התקבלה בעקבות הצלחות חוזרות בניסויים פרה קליניים עם תאי ה-PLX לשיקום מערכת הדם של חיות שנחשפו לקרינה חריפה וכתוצאה מכך חוו כשל בתפקוד מח העצם.

מנתוני התוכנית הלאומית לתרומת מח עצם בארצות הברית, כ-25 אלף השתלות מח עצם מתורם זר מתרחשות מדי שנה ברחבי העולם. כ-15% מהחולים המושתלים יחוו עיכוב או כישלון בריבוי התאים ההמופאטיים, דבר אשר עלול להגיע לכדי סכנת חיים למטופל.

זמי אברמן, מנכ"ל פלוריסטם: "אנחנו מאוד שמחים להיכנס לתחום ההמטולוגיה עם המוצר העתידי החדש שלנו PLX-RAD. פרופיל הפרשת החלבונים הייחודי של RAD-PLX יאפשר את השימוש ב-RAD-PLX לטיפול בליקויים במח העצם".

תגובות לכתבה(16):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 12.
    כל כך הרבה הודעות בתקופה האחרונה אבל המנייה אותו דבר
    מ.ר 07/05/2013 16:16
    הגב לתגובה זו
    4 1
    מישהו מוכן להסביר למה ואולי בכלל כדי לברוח אני כבר במינוס 30%
    סגור
  • כי המניה אולי יקרה מדי ומורצת הרבה זמן.. וזה מסביר הכל. (ל"ת)
    קונה רק בזול 09/05/2013 21:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 11.
    פיתוחים מדהימים - יש לה לאן לצמוח
    עירון 07/05/2013 11:36
    הגב לתגובה זו
    9 0
    מאמין בה ועוקב אחריה כבר 3 שנים
    סגור
  • 10.
    כל הכבוד אני תמיד הייתי סקפטי עכשיו אני הולך להשקיע (ל"ת)
    חיים 07/05/2013 11:26
    הגב לתגובה זו
    7 2
    סגור
  • כל הכבוד לצה"ל . (ל"ת)
    נילי 07/05/2013 11:40
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 9.
    התחילה ההרצה השבועית/חודשית על המנייה - פריירים לא מתים (ל"ת)
    קורא נתונים 07/05/2013 11:24
    הגב לתגובה זו
    3 7
    סגור
  • מסכים. אין כאן כל חדש. לפחות שנתיים מדברים על זה. (ל"ת)
    חיים 07/05/2013 11:39
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 8.
    פלוריסטם
    פלמון המשקיע 07/05/2013 11:19
    הגב לתגובה זו
    8 2
    עוד מוצר חדש. עוד הצלחות בניסויים. מניית העתיד של ישראל !!!!
    סגור
  • 7.
    אין על המוח היהודי כל הכבוד לפלוריסטם !!!
    מני 07/05/2013 11:11
    הגב לתגובה זו
    10 1
    מניית 2013 היא המניה המנצחת - פלוריסטם על החדשנות והיכולות
    סגור
  • 6.
    ישתבח שמו לעד של הקה"ה לעולם ועד-א מ ן !!! (ל"ת)
    עמוסי 07/05/2013 10:46
    הגב לתגובה זו
    8 2
    סגור
  • 5.
    מניה לפנסיה (ל"ת)
    יוסי 07/05/2013 10:46
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • אתה פאסימי אלא אם כן גילך הוא 65
    זיו 07/05/2013 11:05
    הגב לתגובה זו
    8 2
    פלוריסטם תנסוק ותגיע ל 10$ תוך שנה
    סגור
  • 4.
    עם ישראל יחזיק לכם אצבעות (ל"ת)
    יעלי 07/05/2013 10:45
    הגב לתגובה זו
    9 0
    סגור
  • 3.
    ב ה צ ל ח !!!! (ל"ת)
    ימנה 07/05/2013 10:45
    הגב לתגובה זו
    10 0
    סגור
  • 2.
    מעניין שבאפט לא גילה את פלוריטם אים ידע על קיומה ועל
    ציון 07/05/2013 10:43
    הגב לתגובה זו
    11 3
    הפוטנציאל המיסחרי בעתיד והיחודיות של המוצרים היינו כולם עומדים בתור אצלו ביכדי ליזכות ולירכוש מניות בודדות במחיר הגון ועד אז נמשיך ליקנות בזול ולחכות לימים טובים יותר שבא יבואו עלינו לטובה
    סגור
  • 1.
    מי שישאר בחוץ יהיה לחוץ מאוד בימים הקרובים (ל"ת)
    פלוריסטם לא לפספס 07/05/2013 10:31
    הגב לתגובה זו
    14 4
    סגור