יונייטד ת'רפיוטיקס תחל ניסוי קליני עם תאי השליה של פלוריסטם

החברה האמריקנית מתכננת לערוך את המחקר במרכז רפואי באוסטרליה המתמחה בטיפול בנושא, כאשר הניסוי יכלול כ-9 מטופלים
 |  (13)
פלוריסטם, צילום: יח"צ
חברת התרופות פלוריסטם (סימול: PSTI), מדווחת היום (ה') כי חברת התרופות האמריקנית יונייטד ת'רפיוטיקס (סימול: UTHR) קיבלה אישור של הרשויות באוסטרליה להתחיל ניסוי קליני בבני אדם (שלב 1) לשימוש בתאי גזע מהשלייה של פלוריסטם לטיפול במחלת יתר לחץ דם ריאתי. זאת בהמשך להודעה הקודמת בחודש פברואר כי שיתוף הפעולה בין השתיים עומד להתחיל.

החברה האמריקנית מתכננת לערוך את המחקר במרכז רפואי באוסטרליה המתמחה בטיפול בנושא, כאשר הניסוי יכלול כ-9 מטופלים שאובחנו עם יתר לחץ דם ריאתי ויקבלו 3 מינונים שונים של התאים בהזרקה לתוך הוריד.

ההתקדמות הזו מגיעה לאחר שהתקבלו תוצאות טובות בניסויים פרה-קליניים, וכעת פיתוח המוצר המשולב ממשיכה. יונייטד ת'רפיוטיקס האמריקנית נחשבת למובילה עולמית לטיפול בחולים הסובלים ממחלות בכלי הדם בריאות.
תגובות לכתבה(13):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 12.
    פלורי צפויה לרדת השנה עד 820...
    ייאי 18/04/2013 18:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לקראת תחילת שנת 2014 יבשילו הניסויים המשמעותיים ואז היא תמריא .
    סגור
  • 11.
    סך הכל כזו הודעה ועולה רק ב-3%
    מבין עניין 12/04/2013 09:17
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ממש כלום, אחרי שכבר הייתה לא מזמן ברמה של כמעט $4
    סגור
  • 10.
    להערכתי הזהירה -פריגו עוד תיבלע את פלוריסטים (ל"ת)
    יפה 12/04/2013 09:13
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 9.
    למה כדאי להצטייד במניות-- פ ל ו ר י ס ט ם ??
    יוסי כהן 12/04/2013 09:03
    הגב לתגובה זו
    4 1
    1. פלוריסטם קיבלה אישור FDA כתרופת יתום 2. הקפיצו אותה פעמיים בשלבי הניסויים. 3. הניסויים הראשונים היו מוצלחים מעבר לכל צפייה. 4. החברה השלימה את כל תהליך הייצור ולאחר אישורי FDA 5. סגרה את תהליך ההפצה. 6. אוטוטו גמר ניסוי חשוב בגרמניה,אנגליה,וארה"ב (גוייסו כל החולים) 7. המפעל מייצר התרופה עם חיי מדף ארוכים. 8. שוק פןטנציאלי של 1.3 מיליארד $ בשנה. השוק הוא ענק ולו רק עבור החולים שמע ידידי הייתי ממליץ לך לשים אפילו מעט מניות מפלוריסטם בצד ואל תיגע בהם וניפגש בעוד לא הרבה זמן ואתה תודה לי על כך.
    סגור
  • אהבתי את ההסבר הכל נכון ואף יותר מיכך בהצלחה (ל"ת)
    ציון 12/04/2013 14:29
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 8.
    אני חוזר על דברי מתחילת השנה פלוריסטיים הדבר החם של2013 (ל"ת)
    ציון 12/04/2013 08:27
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 7.
    ישתבח שמו לעד של הקב"ה לעולם ועד !!!! (ל"ת)
    יוסי 11/04/2013 18:48
    הגב לתגובה זו
    9 0
    סגור
  • 6.
    ב ה צ ל ח ה-הצלחתכם היא הצלחת עם ישראל (ל"ת)
    יוסי 11/04/2013 18:47
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • 5.
    ולו רק עבור החולים (ל"ת)
    יעלי 11/04/2013 18:47
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 4.
    מי שלא עולה לרכבת שלא יואמר לא ידעתי-הקטר מחמם דודים (ל"ת)
    יעלי 11/04/2013 18:46
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 3.
    פלוריסטם-הלויתן של הביוטכנולוגיה (ל"ת)
    יעלי 11/04/2013 18:45
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 2.
    הרכבת של פלוריסטם יוצאת לדרך..... מי שלא עולה...... (ל"ת)
    בינימין 11/04/2013 15:45
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • 1.
    היא טבע הבאה לרשום ולזכור (ל"ת)
    פלוריסטם 11/04/2013 14:23
    הגב לתגובה זו
    9 1
    סגור