איתות שלילי? דירקטור בבריינסווי מכר אתמול 10,000 מניות

מניית ברייינסווי נסחרת קרוב לשווי שוק של 885 מיליון ש', ובעלי העניין בחברת הביומד לא עומדים מהצד ומבקשים למכור לתוך העליות
עוזי סופר, צילום: Getty images Israel
חברת הביומד בריינסוויי -1.87% בריינסוויי 1,733 -1.87% בריינסוויי בסיס:1,766 פתיחה:1,766 גבוה:1,750 נמוך:1,715 תמורה:365,149 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: מרכזת בתקופה האחרונה מחזורי מסחר ערים ועומדת במוקד עניין המשקיעים וסוחרי היום. מניית החברה רשמה מהלך מדהים של כמעט 180% מתחילת השנה וכעת נסחרת בשווי שוק של 885 מיליון שקל. נראה כי בעלי העניין בחברת הביומד לא משקיפים מהצד, שכן הבוקר דווח כי יפתח רוט, דירקטור בחברה, מכר אתמול 10,000 ע.נ. ממניות החברה בשער של 68.25 שקל ובהיקף כספי של 682.5 אלף שקל. נציין כי מחיר המכירה נמוך ב-3% ממחיר הבסיס של המניה בבורסה.

יפתח רוט משמש כדירקטור ובעל עניין בחברת הביומד, שקודם למכירה החזיק ב-16.3% מהון המניות המונפק של בריינסוויי. עם השלמת המכירה, רוט נותר עם החזקות של 16.16% ממניות החברה.

נזכיר כי המשקיעים ממתינים בציפייה להתפתחויות חדשות בחברה שקיבלה לאחרונה את אישור מינהל התרופות והמזון האמריקני (ה-FDA), זאת לנוכח הפירסומים בכלי התקשורת לפיהם החברה מקיימת מגעים עם מפיצים עצמאיים בארה"ב להפצת מכשיר ה-DeepTMS שמפתחת החברה לטיפול בדיכאון. נציין כי בחברה לא פירסמו כל דיווח בעניין מגעים כאלה או אחרים שמתקיימים בעניין סגירה עם מפיץ.
תגובות לכתבה(24):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 19.
    ל18
    רםי 13/02/2013 16:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לידיעתך אני במניה הזאת כבר שנים ו הספקתי להפסיד בה לא מעת כסף ככה שכרגע אני מחקה להחזיר את הפסדים שלי .
    סגור
  • 18.
    נו, הצלחת לקנות בזול? תאמין לי - גם ב8000 זה זול
    לרפי 13/02/2013 11:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עניין של כמה חודשים ונתגעגע לקנות ב 8000
    סגור
  • השקעה בבריינסווויי חוץ מלהרוויח זה להיות שותף למהפכה
    דודי 13/02/2013 12:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השקעה בבריינסווויי חוץ מלהרוויח זה להיות שותף למהפכה רפואית ישראלית
    סגור
  • 17.
    השורט על בריינסוויי0
    תגובה ל 15 13/02/2013 05:25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    יש אתר שנקרא יתרות שורט על כל המניות היחידה שאין עיה שורט זו בריינסוויי שווי שוק מאד נמוך יורד אני קונה
    סגור
  • 16.
    4 הערות על ברייסוויי :
    קובי 12/02/2013 23:35
    הגב לתגובה זו
    1 0
    1.מכירת 10000 ע"נ ע"י דירקטור שמחזיק כמה מאות אלפים ע"נ זה בטל בששים ולא שווה כותרת. 2. עוד כמה ימים יחזרו המנהלים מארה"ב ויודיעו על חתימת חוזי הפצה. המניה לקראת פריצה. 3.המימוש אתמול והיום היה בריא ולהערכתי בימים הקרובים תתקרב המניה לשער 8000. 4. מדובר בהמצאה מהפכנית שיהיה לה שוק עצום . ארה"ב וקנדה תחילה, יפן ואירופה הבאות בתור.
    סגור
  • 15.
    תגובה ל 12
    רפי 12/02/2013 23:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ואני אומר שזה מריח לא טוב! אל תשכך את ה שורטיסטים צמאי דם ואת העיתונאים שמלבים את האש ללא הפסקה .כל זה מראה את הכיוון הנכון של המניה, נראה מחר מי צדק ה?
    סגור
  • אני מסכים עם 12. אתה באמת חושב שיום מסחר מלמד משהו?
    איתי 12/02/2013 23:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה באמת חושב שיום אחד של מסחר לכאן או לכאן מלמד משהו? כל השאלה היא כמה זמן יקח לחברה ולשוק הבריאות העולמי להטמיע את הטכנולוגיה בתחום הדיכאון ובכל תחום אחר. אגב, אני מעריך שהמניה מחר ס"ה תעלה, וגם אם לא מחר אז ס"ה במהלך השבוע הקרוב. המחזורים העצומים תוך עליות כוללות מלמדות שקונים אותה מכל העולם ולא רק מהשוק הישראלי.... רק התודעה הזו תיצור תחרות בין המשווקים.
    סגור
  • 14.
    בריינסוויי - המצאת העשור שעשויה לעשות מהפך בכל הנוגע
    מומי - הייטקיסט 12/02/2013 21:52
    הגב לתגובה זו
    4 0
    למגפת המאה : דיכאון וחרדות . נראה לי שעדיין לא קולטים את הפוטנציאל העצום של ההמצאה הזו. תוך כמה שנים תתפוס ה"קסדה" את מקומם של הפרוזק ושאר הגלולות נוגדות הדיכאון היקרות מאד, שמאות מליוני בני אדם נוטלים אותם יום יום. מדובר כאן בשוק של מליארדים (לא מליונים). ועוד לא הזכרתי את עניין ההפסקה מעישון שזה סיפור גדול לכשעצמו. לא אגזים אם אומר ששנה מהיום המניה תיסחר סביב שער 15000 וההנפקה בנאסדק רק מתבקשת. זו דעתי האישית ואין אני ממליץ לחיוב או לשלילה (מחזיק במניה)
    סגור
  • 13.
    כותרת חסרת אחריות
    אביעד 12/02/2013 20:46
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מר חן דרסינובר אילו היית בודק היית מגלה שהאדון יפתח רוט מימש 10000 מניות בשבילו זה כמו שקל 1 של המשקיע הקטן נראה לי שפשוט לחצו עליך או שבעצמך רצית לקנות בזול
    סגור
  • 12.
    מספר 10 שקול מילים חשוב
    הפרשן 12/02/2013 20:31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תסתכלו במאיה האדון מכר 10000 מניות אחרי המכירה נשארו לו 2032568 מליון מניות מר יפתח רוט כבר ידאג שהמניה תעלה הוא בטח לא מעוניין שתרד עם הכמות שהוא מחזיק
    סגור
  • טען עוד
  • 11.
    בלבול ביצים
    הפרשן 12/02/2013 20:06
    הגב לתגובה זו
    2 1
    בושה שעושים קרקס מהמשקיעים מה זה 10000 מניות מתוך מחזור של עשרות מיליונים בטח הוא קנה את הסחורה בנעילה לא סתם מחזיקים בהנהלה עשרות מיליונים שווי השוק מגוחך
    סגור
  • 10.
    בריינסווי
    רפי 12/02/2013 19:49
    הגב לתגובה זו
    1 1
    משום מה ,לי זה מזכיר מאוד מה שקרה למלאנוקס,
    סגור
  • 9.
    אין מה לפחד
    אביעד 12/02/2013 18:23
    הגב לתגובה זו
    3 1
    עשו כותרת וכל העשירים קנו בנעילה זה לא שקרה משהו סה"כ מימוש קטן מניה נסחרת לפי שווי שוק וביחס לחברות דומות שווי השוק של בריינסוויי נמוך מאוד להתראות בקרוב ב 8000
    סגור
  • איזה 8000, תוך כמה חודשים ב 18000 (ל"ת)
    רוני 12/02/2013 19:35
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 8.
    בריינסווי
    אופטימי 12/02/2013 18:16
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אני עוקב אחריה עוד משווי 3000 קניתי היום בירידה ב6700 מחר 13.2 המניה היתה יומים במימוש הכל תלוי במחר ... אני אומר עליה של 5% ומעלה לטיפוס מעל ה7000 מאמין שהיא תגיע ל10-12000 גם מה אתם אומרים מצדיקים את החשיבה? אני מושקע ממעל 100 אלף שח במניה
    סגור
  • 7.
    היא בדרך למימוש רציני מאוד. מציע לכל הקטנים להוציא רווח (ל"ת)
    T 12/02/2013 17:00
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 6.
    מספיק עם השטויות.אנשים צריכים כסף לפעמים.
    אפי 12/02/2013 13:00
    הגב לתגובה זו
    4 2
    תמיד בעלי עניין מממשים קצת בעליות.מה קרה?
    סגור
  • 5.
    מחזיק 140 מליון ש"ח.. מכר 800 אלף ש"ח.. דמי כיס (ל"ת)
    אבי 12/02/2013 12:21
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • היה ראוי שיקבל דמי כיס ישירות מהחברה
    דודי 12/02/2013 17:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ולא מה- 16% של אחזקותיו בחברה.
    סגור
  • 4.
    885 מיליון שקל ולא אלף - תסתכלו בכותרת
    שרון 12/02/2013 11:30
    הגב לתגובה זו
    2 3
    ושוב לא מדובר בסתם דירקטור...
    סגור
  • לשרון
    דינה 12/02/2013 12:07
    הגב לתגובה זו
    3 0
    תלמד לקרוא שווי שוק 885 מליון שח הדירקטור מכר ב682.5 אלףשח.
    סגור
  • 3.
    זו רק תחילת הירידות שיגיעו ויגרזנו מאות אנשים תמימים
    אחד שיודע.....!!!!! 12/02/2013 11:28
    הגב לתגובה זו
    4 10
    משנה זהירות עם המנייה !!!!!!
    סגור
  • 2.
    די כבר עם העיו הרע תמיד.....
    שגי 12/02/2013 11:26
    הגב לתגובה זו
    5 1
    תמיד עם כיוון שלילי אז מה אם הוא מכר עדיין נשאר לו הרבה תמיד ממשים אין מה לעשות ודי להזכיר שהמניה עלתה כבר 180 אחוז אז מה אינסוליין לא עלתה 600 אחוז ברינסוויי גם תגיע לשם יש מיליוני אנשים בעולם שמחכים לצאת מהדיכאון ולהפסיק לעשן דברים כאלה היו בגדר של מדע בידיוני ועכשיו זה קורה !
    סגור
  • 1.
    לא מדובר בסתם דירקטור אלא בסמנכ"ל המו"פ בחברה (ל"ת)
    ירון 12/02/2013 11:22
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור