סטיבן טפר מהראל מסתכל על 2 מניות ביומד רותחות בת"א - צפו בוידאו

אנליסט הפארמה והביומד של הראל פיננסים מתייחס לדו"חות ענקית התרופות טבע, ונותן דעתו על 2 מניות ביומד חמות בבורסה בת"א
 |  (8)
סטיבן טפר
סקטור הפארמה והביומד בת"א מצוי בנקודת רתיחה. הסנטימנט החיובי בשווקים הגלובליים ונהירת הציבור לנכסים מוטי סיכון מביאים את המשקיעים באחד העם להתמקד במניות סקטור הביומד, שנסחרות בעליות שערים נאות ומרכזים מחזורי מסחר ערים.

הפארמה והביומד של הראל פיננסים, סטיבן טפר, שוחח עם BizportalTv על הדו"חות הכספיים שפירסמה ענקית התרופות טבע +1.24% טבע 7,925 +1.24% טבע בסיס:7,828 פתיחה:7,920 גבוה:7,930 נמוך:7,911 תמורה:2,775,093 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: והתייחס גם למומנטום החיובי בשתי מניות ביומד בולטות שמרכזות לאחרונה מחזורי מסחר גבוהים בבורסה באחד העם, והאם לאחר העליות הנאות הן עדיין אטרקטיביות לקנייה בתמחורן הנוכחי.

תגובות לכתבה(8):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    בריינסטורם(bcli)
    מר בריינסטורם 16/02/2013 19:07
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אתם מתעסקים עם מניות שמקסימום יכפילו את עצמם אם כבר לחלום אז בגדול הפוטנציאל של בריינסטורם הוא אלפי אחוזים בהצלחה,
    סגור
  • בריינסטורם
    סוחר 19/02/2013 19:07
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אתה לא יודע עד כמה אתה צודק בהצלחה גם לך מר בריינסטורם
    סגור
  • בריינסטורם
    אנונימי 20/04/2013 22:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שניכם צודקים פשוט לא סוקרים את החברה מספיק בארץ ואין לה עדיין הד תקשורתי מסביבה אבל כשזה יקרה אז.... באמת זה יבוא לידי ביטוי בערכה של המנייה גם אני מושקע בה ומאמין ביכולתה להאמיר ולהגיע אפילו למחיר דו ספרתי אז שיהיה לנו בהצלחה.
    סגור
  • 4.
    פורום ביומד מציג!! עמלות מסחר נדירות!!
    ERAN 12/02/2013 08:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בפורום "ביומד" בפייסבוק תוכלו להיחשף לתיק המומחים שלנו ולדיון אקטיבי אודות המניות המובילות מתחום הביומד . בנוסף,חברי הפורום נהנים כעת מעמלות המסחר הטובות בישראל (ישראל, ארה"ב, אופציות וכו') !!! הכנסו ותווכחו לגלות...:-)
    סגור
  • 3.
    אתה גבר גבר, נתת לכלל ביו המלצה לשער 3300 פי 3 מהיום
    לסטיבן טפר 12/02/2013 04:03
    הגב לתגובה זו
    1 1
    עלייה של 200% ע"פ דברייך והמלצתך-וזה יקרה יותר מהר ממה שחושבים ואפילו ממה שאתה חושב-כדאי שתעדכן את המחיר אחרי ההצלחה המסחררת בפאזה III בגמידה סל.
    סגור
  • התבלבלת ההמלצה לכת" ב הייתה של נתלי מאי בי אי (ל"ת)
    תיקון טעות 13/02/2013 12:04
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 2.
    המנייה לקראת הפריצה (ל"ת)
    גיל 11/02/2013 16:32
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 1.
    מניות הביומד הרותחות-כנס !!!
    LIORBALAS 11/02/2013 14:55
    הגב לתגובה זו
    8 2
    בפורום "ביומד" בפייסבוק תוכלו להיחשף לתיק המומחים שלנו ולדיון אקטיבי אודות המניות המובילות מתחום הביומד בתחום. בנוסף,חברי הפורום נהנים כעת מעמלות המסחר הטובות בישראל !!! הכנסו ותווכחו לגלות...:))
    סגור