לפיתוח תרופות קליניות: אורבימד תשקיע בביוליין 8 מיליון דולר

במסגרת ההסכם, תעביר ביוליין לאורבימד כ-2.7 מיליון תעודות ADR השוות 10 מניות תמורת 3 דולר לתעודה, כמו גם 1.6 מיליון כתבי אופציה לרכישה נוספת של תעודות ADR לפי מחיר מימוש של 3.94 דולר
ד"ר כנרת סויצקי, צילום: יח"צ
חברת ביוליין 0% ביוליין 381.7 0% ביוליין בסיס:381.7 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: הדואלית, שעוסקת בבפיתוח תרופות למגוון מחלות, הודיעה היום (ד') כי התקשרה בהסכם השקעה עם קרן ההשקעות, אורבימד. השלמת העסקה צפויה ב- 11 בפברואר 2013.

במסגרת ההסכם, תעביר ביוליין לאורבימד כ-2.7 מיליון תעודות ADR השוות 10 מניות תמורת 3 דולר לתעודה, כמו גם 1.6 מיליון כתבי אופציה לרכישה נוספת של תעודות ADR לפי מחיר מימוש של 3.94 דולר. כתבי האופציה ניתנים למימוש לתקופה של חמש שנים.

סך היקף ההשקעה של קרן אורבימד במסגרת ההסכם, לא כולל מימוש כתבי האופציה, הינו כ-8 מיליון דולר, לפני ניכוי הוצאות הנפקה. כספים אלה מיועדים בין השאר למימון ניסויים קליניים ולצרכי הון חוזר.

"אנו מאוד שמחים ומקבלים בברכה את אורבימד, אחד מגופי ההשקעה הגדולים בעולם בתחום הביומד, כמשקיעה בביוליין," אמרה דר' כנרת סויצקי, מנכ"לית ביוליין. "ההון שגויס יעזור לנו בהמשך הפיתוח המואץ של צנרת התרופות הקלינית והפרה-קלינית שלנו".
תגובות לכתבה(17):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 14.
    התגובה על אלון הייתה בצחוק, אני אוהב מאוד את האיש הזה
    אטקוביץ 09/02/2013 00:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שיילך באמצע הכביש ושתגיע משאית חח
    סגור
  • 13.
    אלון וידר הוא נוכל
    אטקוביץ 09/02/2013 00:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כולם יודעים שאלון וידר לא מבין בשוק ההון ומטעה משקיעים-איש מטונף שלא פלא שעזבתי את האתר שלו
    סגור
  • 12.
    ביוליין+טאואר
    יובל האורגינל 08/02/2013 08:22
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אותה הגברת בשינוי אדרת דילולים ועוד דילולים חבל על הזמן כסף בניירות הללו לא תראו בחיים
    סגור
  • 11.
    BL1020 לסכיזופרניה-כשלון! המנייה תתרסק במרץ 60% תיזכרו! (ל"ת)
    ספונסר-אלון וידר 08/02/2013 05:18
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 10.
    דבר אחד אני יודע-ביוליין לא ייראו ממני יותר שקל! נוכלים
    ספונסר-אלון וידר 08/02/2013 05:17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    המנייה כבר הייתה ב-5$ ובאה כנרת הכונאפה עם הנהלת הג'וקים של ביוליין ומזלזלים במשקיעים שלהם במניה. וזו לא פעם ראשונה! חברה עם הנהלה רקובה! תרד עד ל-110 אין סיבה שלא. ואני אישית לא אשקיע בחברה הזו יותר ולא חבריי שמגחכת על משקיעיה וחוץ מזה הBL1020 לדעתי תיכשל והחברה תיפול חזק. תזכרו את זה.
    סגור
  • 9.
    התנהלות חשודה ....
    בלוף 07/02/2013 10:33
    הגב לתגובה זו
    1 2
    כל הרעש הוא סביב התרופה לסכיזופניה וכנראה לא הרבה מאמינים שהיא תצליח עובדה שגם סייפרס פרשה בזמנו ...
    סגור
  • 8.
    יכול להיות
    שואל השאלות 07/02/2013 10:27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יכול להיות שבגלל זה ביטלו את כנס המשקיעים שהיה אמור להיות היות וקיבלו דחיפה רצינית ואין כבר צורך בזה?
    סגור
  • 7.
    לאחר שיחה עם בכיר בחברה הוא אמר לי לבדוק את החוזק בארהב
    שיחה עם בכיר 07/02/2013 00:07
    הגב לתגובה זו
    8 1
    ואכן המנייה התנהגה היום מדהים בארה"ב והתקרבה לסיים בירוק-המשקיעי הארה"ב שמענישים בד"כ חברות שיוצאות להנפקה-פשוט מאמינים בביוליין חזק ולמרות ההנפקה קנוהיום בצרורות-חבל שלא התרסקה היום מעל 10 אחוז שם-הייתי קונה מחר ביוליין במחירי מציאה שלא יחזרו! נחכה לה מחר ב-140 עם סכום ענק. מקווה לתפוס למרות שקשה לי להאמין
    סגור
  • 6.
    עסקה נהדרת לביוליין-קרן אורבימד תיתן גב חזק מאוד ובנוסף
    etko inc 07/02/2013 00:04
    הגב לתגובה זו
    6 1
    כשאורבימד השקיעה לפני 4 חודשים במדיגוס לפי שער נמוך ב-25% מדיגוס טסה לאחר מכן 40% מכיוון שאורבימד נכנסה כשותפה בחברה-אורבימד זה קרן מדהימה והכי פחות פראיירים ואם הם קונים זה אומר כנראה שה-BL1020 תגלית מרעישה-אני רואה אופטימיות אדירה ומתכוון מחר לקנות והרבה ביוליין אחרי שפספסתי את הגל האחרון של העליות, צ'אנס אדיר ואחרון לדעתימחר להיכנס במחיר פחות מ150.
    סגור
  • 5.
    dillution again ???????????????? (ל"ת)
    vvv 06/02/2013 22:06
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 4.
    זה רמאות עם האופציות המחיר סביב 2.6 למה לא לעשות הנפקה (ל"ת)
    סוחר 06/02/2013 21:58
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 3.
    הסבר
    משקיע מושקע 06/02/2013 21:22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איזו מן תעודה זו adr ,אשמח לקבל תגובה
    סגור
  • 2.
    איך זה ישפיע על המניה מחר? (ל"ת)
    אמיר 06/02/2013 19:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • תשובה
    משקיע בביוליין 06/02/2013 22:34
    הגב לתגובה זו
    6 2
    זה לא שאלה חשובה אלה אם אתה סולר יום שחיפש לעשות מחר סיבוב ולמכור. לשבוע שבועיים הקרובים זה אומר עליות משמעותיות בוודאות. יש כרגע ניסוי שתוצאותיו עוד חודש ולא היה נכנס משקיע בסדר גודל כזה בלי שידע כי הסיכוי עולה על הסיכון בעשרות מונים. אל פחד, אלה חדשות טובות מאוד!
    סגור
  • אף אחד לא יודע את התוצאות ...
    007 07/02/2013 10:35
    הגב לתגובה זו
    1 3
    אתה טועה עם התוצאות היו כה טובות כפי שאתה טוען לא היה דיסקאונט על המניה של 24אחוז
    סגור
  • לא נכון, הם קנו מניה ב 35% מתחת למחיר נוכחי וגם קיבלו
    תוהה 06/02/2013 23:06
    הגב לתגובה זו
    1 5
    אופציות. מחר ירידות. זה כמו כל גיוס במחיר נמוך ממחיר השוק.
    סגור
  • 1.
    לעזאזל למה 3 דולר המניה נסחרת ב 4 דולר תמיד דופקים את
    מני 06/02/2013 18:19
    הגב לתגובה זו
    3 3
    המשקיעים הקטנים.
    סגור