פלוריסטם גייסה 32 מיליון ד' - המנייה צוללת 16% במסחר בארה"ב

כפי שפורסם ב-Bizportal: הנפקת המניות בוצעה לפי מחיר של 4 דולר למניה. המנייה נופלת לכ-3.8 דולר למניה, בין היתר בשל האופציות שקיבלו המשתתפים בהנפקה
זמי אברמן
חברת פלוריסטם -0.39% פלוריסטם 486 -0.39% פלוריסטם בסיס:487.9 פתיחה:489.9 גבוה:494 נמוך:480.3 תמורה:1,494,466 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: הודיעה לפני זמן קצר את הנתונים הסופיים של ההנפקה. חברת תאי הגזע גייסה מהמשקיעים 32 מיליון דולר באמצעות הנפקה של 8 מיליון מניות. בתגובה לנתוני ההנפקה, צוללת מניית החברה בארה"ב ב-16% במסחר בארה"ב.

כפי שפורסם ב-Bizportal הנפקת המניות בוצעה לפי מחיר של 4 דולר למניה, כ-12% מתחת למחיר השוק. המשקיעים בהנפקה קיבלו עבור כל מנייה שהשקיעו 0.35 אופציות הניתנות להמרה למניות החברה לפי מחיר של 5 דולר. האופציות ניתנו למשקיעים לתקופה של חמש שנים.

הצניחה במחיר המניה נובעת מכך שבפועל המחיר האפקטיבי של המשתתפים בהנפקה הוא נמוך יותר מ-4 דולר, בין היתר בשל תקופת המימוש הארוכה של האופציה.

את הנפקת המניות הוביל בנק ההשקעות ג'פריז כשלצידו ניצב בית ההשקעות אופנהיימר. בהנפקה השתתפו גם חתמים זרים נוספים. לידר הנפקות בראשות רנן כהן-אורגד היו יועצי ההנפקה. עו"ד עודד הר אבן ליווה את ההנפקה מטעם החברה. כחלק מן ההנפקה קיבלו החתמים אופציה לרכישת 1.2 מיליון מניות נוספות לפי מחיר של 4 דולר.

על רקע ההנפקה, לא התקיים היום מסחר במניית פלוריסטם בתל אביב, וזה צפוי להתחדש רק לאחר ראש השנה, דהיינו ביום רביעי הקרוב. המסחר בארה"ב צפוי להיפתח כסדרו, זאת לאחר השלמת הגיוס. בפלוריסטם מתכננים לנצל את הכסף לטובת ביצוע ניסויים קליניים וקידום הפעילות בתחום תאי הגזע.
תגובות לכתבה(25):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 19.
    הזדמנות לקנות מחר !!
    אסי 19/09/2012 04:53
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הזדמנות פז לקנות מחר , לא יהיו עוד הרבה כאלו כי מפה ממשיכים לטפס למעלה , אוטטו המפעל ייצור יהיה מוכן אישורים של שלב 3 יגיעו ואז יהיה כבר מאוחר מדי אני קונה !!
    סגור
  • כמו שחשבתי !!
    אסי 20/09/2012 02:38
    הגב לתגובה זו
    1 0
    היא עלתה היום 5 אחוז , מה שמכר סתם נלחץ !! מה זה 15% למנייה שעשתה כמעט 120% בשנתיים האחרונות וזה רק ההתחלה :)
    סגור
  • הכי חשוב זה אישור תרןפת יתום אוטוטו-זיכרו (ל"ת)
    יוסי 19/09/2012 21:29
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 18.
    עבדו על כולם יפה מאוד וזכו בפייס מי בדק את הסיפורים.? (ל"ת)
    סמובר אוזבקי 18/09/2012 17:44
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 17.
    ההשחלה הגדולה
    מוטי 18/09/2012 14:03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ברור לכולם שפלוריסטם לא תגיע גם ל 6 דולר,זה ברור כשמש,מה עשו?פשוט מאד כל פעם שלחו קאקר אחר לומר 7 דולר,8 דולר, מאתר גלובס המתחמן שלחו הודעות ועוד. ברגע שהציבור המטומטם שתמיד משלם המחיר,קונה, החברה מלידר,מגלובס,מד"ש,ועוד יוצאים...וכך היה מ5 דולר או 4.95 ד,ועד היום 3.86 ,פימפמו את הציבור. ההמלצות שוות לתחת,ולכן ההמלצה זה ברווח לצאת......
    סגור
  • 16.
    זהירות-כך היה עם פרוטליקס-ותראו לאן היא הגיע
    מבין עניין 18/09/2012 10:56
    הגב לתגובה זו
    1 0
    למרות כל מה שהמליצו, המניה יורדת בעקביות. אז נכון ממליצים 7$ ואפילו יותר, אבל בין ההמלצה למה שקורה בפועל זה כבר משהו אחר
    סגור
  • 15.
    זה מה שקורה לכל מניה מפומפמת
    יעקב 16/09/2012 08:05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חודשיים מספרים לנו על טיפולי חמלה מוצלחים כביכול ואז משחילים את האלמנט. לא סתם מנבהרתי ממנה
    סגור
  • 14.
    קונה רק סביב 3$ (ל"ת)
    משקיע 16/09/2012 07:34
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 13.
    השמועות אומרות שפייזר קנתה את האופציות (ל"ת)
    יורם 15/09/2012 21:42
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 12.
    ניסויים קליניים = כסף
    יוני 14/09/2012 12:40
    הגב לתגובה זו
    3 4
    צריך הרבה כסף בשביל ניסויים קליניים. וככה חברות ביוטק צבוריות מגייסות כסף. פשוט. דרך אגב, גם המניות של מנהלי החברה דוללו, לא רק של המשקיע הקטן. מי שמאמין ישאר בפנים עד הסוף, מי שמחפש רווח מהיר נמצא במקום הלא נכון.
    סגור
  • טען עוד
  • 11.
    הזדמנות כניסה בלתי חוזרת !!!
    א 13/09/2012 22:28
    הגב לתגובה זו
    7 6
    ללא ספק מחיר 3.9 $ מהווה נקודת כניסה .נראה מה יהיה בימים הקרובים עד לתחילת המסחר ביום ד. אין לראות בזה יעוץ - שכל אחד ינהג לפי שיקול דעתו.
    סגור
  • 10.
    זמי ,זמברת אותי
    לקש 13/09/2012 22:17
    הגב לתגובה זו
    6 2
    כל שנה נוהג זמי לזמבר אותי בהנפקה אחרי שהוא מריץ את הנייר בעזרת ריי דירקס ומלא הודעות.שנה טובה Z A M I
    סגור
  • 9.
    מישהו יודע איך אני רוכש את האופציה? (ל"ת)
    קובי 13/09/2012 20:50
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • 8.
    קומבינה
    פינו 13/09/2012 19:01
    הגב לתגובה זו
    6 3
    עשו על המשקיעים הקטנים קומבינה. גייסו מ"החתמים" את הסכום בתנאים מעולים לחתמים, בתנאים סבירים לחברה, על חשבון המשקיעים הקטנים שלא ידעו על העסקה וגם לא נתנו להם אפשרות אמיתית להגיב . (החיפזון והמהירות בגיוס המוזר הזה בהחלט חשודים ודורשים את בדיקת הרשויות. ברור שהמהלך היה מתוכנן שכן המנייה ירדה כבר כמה ימים לפני ההנפקה בעקבות פעילות שגם אותה צריך לבדוק. אם יוכח שהמניות אכן הונפקו לציבור, אתנצל. עד אז ההוכחה מוטלת על החברה אם הם רוצים לחדש את אמון ציבור בעלי המניות שלהם.
    סגור
  • 7.
    לא רמאים ולא שודדים. עובדים ומתחשבים
    עורב 13/09/2012 18:51
    הגב לתגובה זו
    5 6
    תרויחו עליה הרבה יותר . תרגעו. ככה עושים דברים בשוק ההון. תסתכלו על זה כך: מכרו יותר ממה שתכננו לגיס. קיבלו 32 מיליון . זה יפה!! לכי פלוריסטם. תוך כמה חודשים, אנחנו איתך, עשי חייל!!
    סגור
  • 6.
    לא שודדים ולא רמאים, תרדו מזה כבר
    פרפרון 13/09/2012 17:16
    הגב לתגובה זו
    13 7
    גייסו 30 מליון דולר בשביל ירידה של 15%... ו-15% זה כלום, פלוריסטם יכולה להחזיר את זה בשבוע אחד מוצלח. העיקר שעכשיו יש כסף בקופה ואפשר להתחיל לייצר תרופות לסרטן ולטרשת העורקים!
    סגור
  • מסכים עם כל מילה. בישראל היא היתה מתרסקת 30 אחוז מפניקה (ל"ת)
    צדיק אחד בסדום! 13/09/2012 19:19
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 5.
    חבורה של רמאים ונוכלים כולל שוק ההון -איפה הפיקוח!!!! (ל"ת)
    מה הקומבינה -חקירה!! 13/09/2012 16:59
    הגב לתגובה זו
    1 6
    סגור
  • 4.
    אתם לא רציניים... ה-3.8 זה בגלל הדילול, לא האופציות!
    איתן 13/09/2012 16:37
    הגב לתגובה זו
    2 3
    מחיר המניה היה 4.5 דולר. השווי היה 200 מליון דולר. גויסו 30 מליון דולר שהם 15% מה-200 שהיו. אותו שווי - 200 מליון - הוא עכשיו 85% מההון החדש אחרי ההנפקה. ולכן אותן מניות יהיו שוות גם הן 85%. אז ניקח 4.5, נכפיל ב-0.85 - קיבלנו 3.81... זאת הסיבה, לא האופציות.
    סגור
  • מצד שני נכנס כסף לקופה והעלה את ההון עצמי ב 55%
    חזי 13/09/2012 19:51
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אין הצדקה כלכלית במקרה הזה ,לירידה
    סגור
  • 3.
    מסתבר שלידר שהמליצה לפני כמה ימים שהחברה תזנק
    דורון 13/09/2012 16:36
    הגב לתגובה זו
    13 2
    ביותר מ-117% הם חלק ממשקיעי ההנפקה ,פשוט נוכלות לשמה
    סגור
  • 2.
    פלוריסטם-כנס !
    LIORBALAS 13/09/2012 16:29
    הגב לתגובה זו
    4 9
    הירשם עוד היום לפורום "ביומד" בפייסבוק ותוכל גם אתה לעקוב מקרוב אחר פלוריסטם. פורום "ביומד" הנו הפורום הגדול והמוביל בארץ למניות מהתחום
    סגור
  • 1.
    רמאים ותמאים דפקתם את המשקיעים בת"א
    אבי 13/09/2012 16:16
    הגב לתגובה זו
    13 6
    שלא היה אפשרות למכור היום בארץ תיתביישו
    סגור
  • טוב מאוד שלא היה אפשר למכור פה היום
    פרפרון 13/09/2012 17:18
    הגב לתגובה זו
    15 3
    המשוגעים מפה היו מוכרים גם במינוס 30%... וככה יש לה את כל השבוע הבא להתאושש באמריקה. אתה תקבל על המניות שלך יותר כסף, אז תרגע.
    סגור
  • שודדים
    seso 13/09/2012 16:50
    הגב לתגובה זו
    9 4
    קיבלתם אמון מהציבור ומעלתם בו. אני מקווה שיהי לציבור זיכרון ארוך, כדאי לבדוק למי נתתם מתנה.
    סגור