הפרטים נחשפים: הגיוס של פלוריסטם יתבצע לפי 4 ד' למניה, כ-12% דיסקאונט

המסחר במניית פלוריסטם בתל אביב לא נפתח וצפוי להתחדש רק לאחר החג. המשקיעים בהנפקה יקבלו חבילה הכוללת מניות ואופציות. Bizportal ריכז את הפרטים העסיסיים של ההנפקה
זמי אברמן
המשקיעים של פלוריסטם -3.38% פלוריסטם 537.5 -3.38% פלוריסטם בסיס:556.3 פתיחה:545 גבוה:549 נמוך:535 תמורה:999,813 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ממתינים בקוצר רוח לנתונים הסופיים של ההנפקה עליה הכריזה החברה הלילה. אלו, צפויים להתפרסם רק בהמשך היום. לאור ההנפקה, המסחר במניית החברה בבורסה בתל אביב לא נפתח, והוא צפוי להתחדש רק ביום ד' - לאחר ראש השנה.

ל-Bizportal נודע כי במסגרת ההנפקה מציעה החברה חבילה הכוללת מנייה אחת ו-0.35 אופציות עבור כל מנייה שתוזמן בהנפקה. במסגרת ההנפקה יקבלו המשקיעים לתקופה של חמש שנים הנמצאת מחוץ לכסף ונושאת מחיר מימוש של 5 דולר.

המחיר הסופי שבו צפויה להיסגר ההנפקה עומד על כ-4 דולר למניה, דיסקאונט של 12% על מחיר הסגירה בוול סטריט וכ-15% דיסקאונט על מחיר בסיס של תל אביב הבוקר. המסחר במניה צפוי להתחדש היום אחרי הצהריים בארה"ב.

במסגרת ההנפקה צפויה פלוריסטם לגייס מהמשקיעים כ-30 מיליון דולר אך הסכום הסופי עדיין לא נסגר. הכסף שיגויס נועד לממן את פעילותה של פלוריסטם בשנים הקרובות ובכללם הקמת מפעל לייצור תאי גזע (תאי PLX) וביצוע ניסויים קליניים. לחברה צנרת עשירה במוצרים הנמצאים בפרה קליניקה.

בימים האחרונים הנהלת החברה בראשותו של זמי אברמן שהתה בחו"ל במסגרת וביצעה רודשואו. בעקבות הפגישות המוצלחות החליטה החברה על ביצוע ההנפקה. את גיוס המניות מוביל בנק ההשקעות ג'פריז כחתם מוביל כשלצידו נמצא אופנהיימר. לידר הנפקות בראשות רנן כהן-אורגד משמשת כיועצת בהנפקה.

תגובות לכתבה(33):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 23.
    לא מושקע , אך למה אני מרגיש שבסרט הזה כבר הייתי ?
    זיפו 13/09/2012 22:09
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מעלים מנייה, מדללים , מעלים מדללים , אח"כ כבר לא מעלים אך מדללים , ושוב מדללים ובסוף מתרסקים. המשקיעים בוכים ובעלי עניין סופרים את הרווחים במדרגות
    סגור
  • 22.
    לא מתרגש
    אייס 13/09/2012 15:35
    הגב לתגובה זו
    4 1
    כמו שלא התרגשתי כשהיא עלתה 90% השנה אני לא מתרגש מזה מכיוון שאני מאמין במנייה והכסף יישאר שם לפחות ל 5-6 שנים ואני אקנה עוד נתראה ב 2018 :) רק סבלנות
    סגור
  • 21.
    זמי-זמברת אותי פעם שניה
    ,GBUD 13/09/2012 13:40
    הגב לתגובה זו
    2 2
    כל שנה נוהג זמי לזמבר אותי בהנפקה אחרי שהוא מריץ את הנייר בעזרת ריי דירקס ומלא הודעות.שנה טובה Z A M I
    סגור
  • הייעד הינו 2000 - ז כ ו ר לפנ אישור FDA ת. יתום (ל"ת)
    יעלי 13/09/2012 14:09
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 20.
    חברות הפארמה מדללות את הכסף של המשקיעים
    מאיר 13/09/2012 13:33
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כלל ידוע שכל אותן חברות שעוסקות במחקר וגילוי טיפולים חדשים ידללו כל הזמן את המניות כדי לגייס כספים. מאיפה יהיה להם כסף אם הם לא מוכרות? קחו זאת בחשבון
    סגור
  • 19.
    מקווה שזה לא פארמוס מספר 2:)
    יגאל 13/09/2012 13:19
    הגב לתגובה זו
    4 0
    קניתי את פלוריסטם לפני כארבע שנים-והפסדתי הרבה מאוד כסף כי עשו דילול כל חמש מניות הפכו למניה אחת.עכשיו יוצאים להנפקה -- אני ממש לא מבין איך מצליחים כל הזמן לגנוב אותנו ושוב אני מפסיד הרבה כסףףףף--- מישהו יודע מה יהיה? ::)))
    סגור
  • 18.
    הנפקה 200000 $ מינימום כלאומר רק לגדולים
    אברהם 13/09/2012 12:39
    הגב לתגובה זו
    3 0
    יכול ליהיות? אני חושב מתבשל משהוא גדול מאוד זה רק לגופים גדולים, וזה אומר שיש משהוא גדול בפתח ונותנים לגדולים להיכנס בגרושים
    סגור
  • 17.
    14 תכין 200000 $ זה המינימום לרכישה (ל"ת)
    אברהם 13/09/2012 12:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 16.
    הפסקת המסחר - הזוייה. די!
    lepxii 13/09/2012 12:18
    הגב לתגובה זו
    3 2
    דווקא כשמעניין לסחור במניה - מפסיקים את המסחר בתל-אביב. אז בסדר, לעשות הפסקה קצובה של 5-10 דקות. הפסקה של 45 דקות זה מאוס אבל איך שהוא עובר. אבל יום שלם? הבורסה פשוט יורה לעצמה ברגל. זה היה מייצר מחזור ועמלות. במקום זה, זה הולך למקום אחר. המשקיעים כבר יודעים על ההנפקה!
    סגור
  • 15.
    זו הנפקה ב 4 דולר,ומאחר ויש אןפציות אז זה 4.1-4.15
    לא קשה להבין 13/09/2012 12:08
    הגב לתגובה זו
    4 1
    אבל לא ברור הניגוד עינינים ,פירסמו שלחברה תזרים חיובישל כמה עשרות מיליוני דולרים,ופתאום הנפקה. דיברו שתרוץ ל 8 דולר? לא? צוחקים עלינו כל הזמן-בטרום בארה"ב 8 מינוס
    סגור
  • טען עוד
  • 14.
    קונה בהנפקה ביום שישי,בארה"ב.
    חובזה סוויסה 13/09/2012 12:04
    הגב לתגובה זו
    2 1
    נרשמתי להנפקה,קונה 10000 יחידות,ב-3.7-4 דולר המניה,מה רע?!?.
    סגור
  • איפה נרשמים להנפקה? (ל"ת)
    איפה נרשמים להנפקה? 13/09/2012 13:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 13.
    הנפקה רק בארצות הברית, אנחנו רק אכלנו אותה (ל"ת)
    אברהם 13/09/2012 12:04
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 12.
    יא חבורה של מגיבים סתומים:כשאני אומר לסחור רק בארה"ב
    משקיע רק בארה"ב 13/09/2012 12:03
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אתם לא מקשיבים!! מה אני עושה היום?...קונה חבילה חבילה כשהמניה תירד היום:12-17 אחוז בפתיחה!!!...וכותב עוד 3 אופציות covered לינואר 2013!!!...אה סתומים!!!..חחחחחחחחחחחחח
    סגור
  • אתה חושב שאת הקונה
    עמית 13/09/2012 12:38
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הסכום המינימלי לקניה הוא 50,000$, לא נראה לי שאתה הולך לקנות עכשיו !
    סגור
  • 11.
    זמי,זימברת אותנו. (ל"ת)
    אורן 13/09/2012 11:47
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 10.
    רוב החברות הבורסאיות אינן מתחשבות באלה שכבר מושקעים.
    ומה עם המושקעים ?!!! 13/09/2012 11:46
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אם זה המצב האבסורדי, הגיע הזמן להוציא נהלים חדשים שיתנו חבילה דומה גם למושקעים במניות.. זה העיסוק של גב' לבנון ואנשיה מרשות ני"ע שלא עושים די ע"מ להגן עלינו השקעיעם. מדוע בכלל הרשות מסכימה לעיוות הזה ?
    סגור
  • 9.
    מאחר וכאן לא ממש יודעים לתמחר את הנייר
    עמית 13/09/2012 11:28
    הגב לתגובה זו
    7 3
    טוב מאוד שאין כאן מסחר היום. הישראלי הלחוץ היה מוכר את הכול מאחר ואין לו שום מושג כיצד לפעול. מהלך טוב מאוד.
    סגור
  • 8.
    ידידי המתוק חשבתה לקנות בזול יש לי הודעה בשבילך
    יעלי 13/09/2012 11:26
    הגב לתגובה זו
    6 3
    תיזכור אותי אנו ניפגש ביום רבעי המניה עוד תעלה
    סגור
  • מה אתה מדבר
    חגי 13/09/2012 12:19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    תראה את שער הפתיחה הצפוי בניו יורק
    סגור
  • 7.
    איך משתתפים בהנפקה?
    פלוריסטאי בפוטנציאל 13/09/2012 11:21
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אשמח להסבר...
    סגור
  • צור קשר לבנק שלך
    עמית 13/09/2012 11:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא ניתן לקנות דרך מערכות רגילות. אלה אם אתה ברוקר (וברוקר לא שואל שאלות שכאלה...)החבילה נראות טוב מאוד. בהצלחה
    סגור
  • 6.
    זמי אתה שקרן!!!! אמרת שלא יהיו גיוסים עד סוף 2012
    שוקרן 13/09/2012 11:15
    הגב לתגובה זו
    7 3
    אני מוכר את כל המניות שלי!
    סגור
  • איפה הוא אמר, יש לך קישור? (ל"ת)
    איתן 13/09/2012 13:33
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • תמכור תמכור- אני קונה (ל"ת)
    YAK 13/09/2012 12:05
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • אל תהיה נאיבי: כל אלה שהולכים לכוון של הנפקת חברת
    חיים 13/09/2012 11:55
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ציבורית, יש להם רק כוונה אחת: לעוט על הכסף שלך ושלי .
    סגור
  • 5.
    כנסו דחוף
    רפי 13/09/2012 11:13
    הגב לתגובה זו
    5 2
    כרגיל בעלי העניין טסים בשקט מבצעים פעולות בלי שאף אחד. סוגרים דילים מאחורי הגב של המשקיעים הפרטיים וכולם שותקים. נראה מישהו בודק את השחיתות. (כל הנושא נכון לגבי כל החברות בבורסה-שחתיתות אחת גדולה)
    סגור
  • 4.
    אבל אמרו שיש להם מספיק כסף בקופה. חבורת גזלנים! (ל"ת)
    מיכל 13/09/2012 11:02
    הגב לתגובה זו
    9 1
    סגור
  • 3.
    פלוריסטם
    מ.ר 13/09/2012 10:58
    הגב לתגובה זו
    2 1
    איך אני יכול לקנות אותה בהנפקה היום ?
    סגור
  • 2.
    זה מהלך נבזי כלפי המשקיע הישראלי - המשך
    מאמין מאוד בחברה אבל 13/09/2012 10:55
    הגב לתגובה זו
    20 5
    ממש סוג של בני ערובה לפני הפסקת המסחר של החג, לחכות כד יום רביעי ולנטרל מאיתנו כל כוח לקבל החלטה. התאכזבתי
    סגור
  • גם אני מאמין בחברה. אבל מהלך נבזי כזה לא משפר את תדמיתם
    ומה עם המושקעים ?!!! 13/09/2012 11:51
    הגב לתגובה זו
    3 0
    למי שעומד בראש החברה. הם צריכים להתבייש. אותו צעד נעשה גם בחברת בריינסטורם ( BCLI) .לשתי החברות מגיע בזיון אחד גדול !
    סגור
  • הדבר החיובי היחיד שאני רואה במהלך הוא
    ואני אוסיף משהו 13/09/2012 11:29
    הגב לתגובה זו
    6 2
    שכנראה נמנעה פאניקה מיותרת אצלנו, אני מאמין שבגלל שאנחנו יוצאים לפגרה עד יום רביעי אנשים היו בורחים היום ומרסקים את המניה. אולי לבסוף המהלך ישרת אותנו המשקיעים. בכל זאת היה נחמד אם הייתה נשמרת לנו הבחירה. יאללה חג שמח לכולם יהיה טוב!
    סגור
  • 1.
    ממש בזיון-וחוצפה
    מבין עניין 13/09/2012 10:52
    הגב לתגובה זו
    16 4
    אני רוצה למכור גם במינוס 20% מה איכפת לכם
    סגור