דש החלו לסקר את פלוריסטם: "אחת ההבטחות הגדולות בת"א"

ראש מחלקת המחקר ערן יעקובי מזהה אפסייד של 91% בחברת תאי הגזע ונוקב במחיר יעד של 7.8 דולר. יעקובי: "היקף ההזדמנות העסקית של המוצר המוביל פונה לשוק של 15 מיליארד דולר בשנה"
זמי אברמן
בית ההשקעות דש ברוקראז' מרחיב את סקירותיו גם לתחום מדעי החיים. היום (ג') החלה מחלקת הברוקראז' לסקר את חברת תאי הגזע פלוריסטם -0.18% פלוריסטם 489.4 -0.18% פלוריסטם בסיס:490.3 פתיחה:490 גבוה:496 נמוך:487.1 תמורה:841,810 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: בהמלצת קנייה תוך שהיא נוקבת במחיר יעד של 7.8 דולר, של 91% על מחיר השוק.

תחת הסקירה שכותרתה "אחת ההבטחות הגדולות בת"א" מסביר ערן יעקובי כי מדובר באחת מחברות החלום המרתקות ביותר בשוק הביוטק העולמי, זאת בעיקר שהחברה פועלת בשילוב עם מספר פרמטרים כגון תחום פעולות מרתק, טכנולוגיה מובילה, סיכוי לאיתור טיפול יעיל לטרשת העורקים.

הסקירה הנוכחית מגיעה בניסיון ומאמצים של דש להרחיב את תחומי הסיקור של החברה. מסיבה זאת, חתמה דש ברוקראז' על הסכם עם חברת קוקירמן שלה ניסיון בתחום פיתוח העסקים, הערכות השווי וידע רב בתחום מדעי החיים והביומד.

ערן יעקובי סבור כי בחברת פלוריסטם ישנם שני מנועי יצירת ערך עיקריים. הראשון הינו פלטפורמת ה-PLX, פלטפורמה לגידול תאי גז המתבססת על גידול תאים באמצעות ביו-ריאקטור תלת מימדי. מנוע הצמיחה השני הוא טיפול המבוסס PLX-PAD. הטיפול משמש לטיפול בטרשת עורקים בגפיים התחתונים והוא בעל הסיכויים להיות הראשון מסוגו החודש לשוק.

יעקובי מעריך שזה יתרחש בשנת 2016. הטיפול פונה לשוק יעד המונה כ-20 מיליון חולים והיקף ההזדמנות העסקית שלו נאמד בכ-15 מיליארד דולר בשנה.

לדעת דש ברוקראז', תמחור המניה הוא שמרני, זאת לאור הקושי להשוות את פלוריסטם לחברות אחרות. להערכתו, הסתברות החדירה עומדת על 45% בשנת 2016. כמו כן, לחברה ישנו פייפליין נוסף בצינור. להערכתו, סכום של כ-40 מיליון דולר נמצא בקופה וכסף נוסף אמור לזרום תוך עמידה באבני הדרך.
תגובות לכתבה(21):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 18.
    פלוריסטם....כנסו
    אתי 05/09/2012 12:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש הודעה במאיה על הצלחה נוספת בטיפול
    סגור
  • 17.
    למה זה לא מפורסם בארה"ב?
    אבירם 04/09/2012 16:25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא ניתן לראות את ההמלצה דרך יאהו פיננס זה ישפיע על המסחר היום שם וחבל
    סגור
  • 16.
    וד"ש לפרופורציה...
    ייאי 04/09/2012 14:51
    הגב לתגובה זו
    4 0
    דש ממחזרים סקירות קודמות וכל משקיע רציני מתחיל לחשוד ובמיוחד כאשר דש מושקעת בפלוריסטם.לפלוריסטם זה רק גורם נזק.אז דש אמרה ד"ש לפרופורציה..פלור היא חברה טובה ועם עתיד חלומי,למה לקלקל בפרסומים מיותרים?!..
    סגור
  • 15.
    מה שקובע זה הנסד"ק (ל"ת)
    מבין עניין 04/09/2012 12:50
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • מה שיקבע בסוף ,זה קבלת כל האישורים ויציאה לדרך! (ל"ת)
    נילי 04/09/2012 13:07
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 14.
    כשאנליסטים ממליצים אז הם מחכים לעליות בכדי לזרוק סחורה
    נמכרה פלוריסטם 04/09/2012 12:29
    הגב לתגובה זו
    4 3
    מתלבט לקנות בכסף כלל ביוטכנולוגיה מדובר על 140 אלף שקלים, כנראה שאעשה זאת, אחכה לעוד ירידות ואז אכנס בכל הכוח.
    סגור
  • 13.
    היא בתחום תאי גזע בחיתולים
    בונוס לזכור טוב טוב 04/09/2012 12:26
    הגב לתגובה זו
    3 2
    וכאשר זה יתחיל יהיה קשה לתפוס אותהההההההההההה בהצלחה לסבלנים!!!!!!
    סגור
  • 12.
    הם עשו את הסיבוב שלהם ועכשיו מחפשים קונים פראיירים
    מזהיר אתכם 04/09/2012 12:26
    הגב לתגובה זו
    4 1
    מעניין אתמול ושלשום לא הה מסחר בארה"ב אז לא פרסמו. זה בית השקעות ששווה יריקה בפרצוף. כל סיקור שלהם נגמר באכזבה!
    סגור
  • 11.
    והמניה בקושי עולה 5% צריכה לעלות לפחות 35% (ל"ת)
    כתבה כזאת 04/09/2012 12:24
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • כי זה מחזור הודעות..
    ייאי 04/09/2012 13:17
    הגב לתגובה זו
    4 0
    דבר הפוגע באמון.פלוריסטם חברה טובה שממש אינה זקוקה ל"עזרה" שכזו.
    סגור
  • טען עוד
  • 10.
    מניות תאי גזע
    עופרה 04/09/2012 12:18
    הגב לתגובה זו
    9 1
    כל הנושא נמצא בחיתוליו. למי שיש אורך רוח היתי ממליצה ללכת על המניה הזו. היא נשמעת מבטיחה.
    סגור
  • 9.
    100 אלף מוכרים ב17 אלך אגח ד אידיבי חבל על זמן (ל"ת)
    מבצע 04/09/2012 12:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    ה"ההבטחה" היא גדולה ולא רק בת"א...
    ייאי 04/09/2012 12:13
    הגב לתגובה זו
    1 1
    גם ללא סקירת דש ברור שה"ההבטחה" היא גדולה ולא רק בת"א ומומחים אמריקאיים ציינו זאת.כפי שכבר פרסמתי הבה ונתכונן לבאות:הידעתם שרק 5 מולקולות,מתוך כששת אלפים, הופכות לתרופה הנמכרת? הידעתם שהעלות לכךהיא מ 400 אלף דולאר ועד מיליארד דולאר? הידעתם שרק אחת מתוך החמש תניב רווחים שיאפשרו קיום החברה? ומגיעים לכך לעיתים גם אחרי 20 שנה! ופלוריסטם? בתוך כל זה היא עדיין בשלב הדגירה ומצבה הוא בהחלט טוב.אל תתרשמו יותר מדי מפירסומים מגמתיים לכאן או לכאן.עיקבו אחרי תוצאות הניסויים כי אלו החשובים ביותר לשלב זה.גם אם ניסוי מסויים לא מצליח כמקווה אין זה סוף החברה.אם יש לה קופת מזומנים ו/או תמיכה(NIH,המדען הראשי..),היא תחזור על הניסוי עם השינוי הנדרש.יתכן שמניה תדשדש ואף תרד,זה מובנה בתהליך.בתחום הביומד צריך סבלנות רבה.
    סגור
  • 7.
    עד 2016... מניה תנודתית ביותר. היום תעלה מחר תרד.
    r 04/09/2012 12:09
    הגב לתגובה זו
    5 3
    בעוד 3 שנים ניתן יהיה להעריך מה היא שווה, בינתיים זה כלום.
    סגור
  • 6.
    מה קורה כשד"ש מסקרים מניה
    אנונימי 04/09/2012 12:08
    הגב לתגובה זו
    4 5
    בפעם האחרונה שסיקרו מניה (בבילון) היא ירדה 40% ....
    סגור
  • רק שגורביץ' לא יתחיל לסקר אותה. צריך לשלם לו שיעזוב
    עורב 04/09/2012 12:36
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אותה. רק סיקר את בבילון נפלה לרצפה. ותוך רגע הסחקור שלו נהיה לא רלוונטי, כי אם תעלה עכשיו זה לא בגלל הניתוח שלו.
    סגור
  • 5.
    סבלנות עוד תפתיע את כולם שהם בחוץץץץץץץץץץץ (ל"ת)
    בונוס הבייבי 04/09/2012 12:03
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 4.
    חברה מדהימה!
    ERAN 04/09/2012 12:03
    הגב לתגובה זו
    6 2
    מאד אוהב את סקטור הביומד ואת ההתלחות הישראליות שקשורות אליו! פלוריסטם בהחלט היא אחת המפנקות של 2012! לכל חובבי התחום - ממליץ בחום להצטרף לפורום "ביומד" בפייסבוק ולהחשף לחברות מבטיחות נוספות כולל סקירות וניתוחים!
    סגור
  • 3.
    אמרתי לפני שבועיים=psti
    פו הדב 04/09/2012 11:54
    הגב לתגובה זו
    3 4
    במשך הדישדוש היגדלתי והיגדלתי.הבטחה כזאת לאורך זמן היא פעם אחת בחיים.
    סגור
  • 2.
    ההצלחה צפויה הרבה לפני באישור תרופות יתום שעל הפרק (ל"ת)
    כלכלן 04/09/2012 11:35
    הגב לתגובה זו
    4 4
    סגור
  • 1.
    בוקר טוב אליהו !צריך את ד"ש שיגיד לנו פוטנציאל העצום ?! (ל"ת)
    אנליסט מדופלם 04/09/2012 11:24
    הגב לתגובה זו
    11 4
    סגור