בונוס מתכננת גיוס הון למימון מו"פ, ניסויים, והקמת מרכז ייצור

חברת תאי הגזע פרסמה אתמול הודעה משלימה לקראת גיוס הון צפוי בהיקף מינימלי של 6 מיליון שקל. החברה מציעה אופציות קצרות שעשויות להכניס לקופתה 10 מיליון שקל נוספים.
 |  (19)
מתחילים לעבוד
חברת תאי הגזע בונוס ביוגרופ +1.1% בונוס ביוגרופ 55.1 +1.1% בונוס ביוגרופ בסיס:54.5 פתיחה:54.1 גבוה:55.7 נמוך:53.8 תמורה:250,120 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נערכת לגיוס הון נוסף. אתמול (ג') פרסמה החברה השלמה לתשקיף שבו חשפה את מבנה ההנפקה הצפוי. הדבר המעניין הוא שההנפקה תכלול שתי סדרות של כתבי , אחת עמוק בתוך הכסף ואחת רחוק מתוך הכסף. היקף ההנפקה המינימלי צפוי להסתכם בכ-6 מיליון שקל. מספר חודשים מאוחר יותר צפויה החברה לקבל כ-10 מיליון שקל נוספים כתוצאה ממימוש אופציות.

מועד ההנפקה עדיין לא נקבע ועל כך צפויה החברה לפרסם הודעה נוספת. עם זאת, במסגרת ההנפקה מתכננת החברה למכור 100,000 חבילות הכוללות 400 כתבי אופציה מסדרה 1 לפי מחיר מינימום של 15 אגורות ו-400 כתבי אופציה מסדרה 2 שיינתנו למשקיעים ללא תמורה.

כתבי האופציות מסדרה 1 הם לב ליבו של הגיוס. מחיר המימוש של האופציות עומד על 25 אגורות. השווי הנאיבי של כתבי האופציות (מחיר המניה פחות מחיר המימוש) עומד על 22 אגורות וכאשר משקללים את ערך הזמן באופציות, השווי הכלכלי מסתכם ב-25.7 אגורות. כתבי האופציות הינן קצרות וצפויות לפקוע ב-12 בנובמבר. השווי הכלכלי של כתבי האופציות מסדרה 2 הנושאות מחיר מימוש של 75 אגורות עומד על 23 אגורות והן יפקעו ב-9 באוגוסט 2013.

חברת בונוס נכנסה לבורסה באמצעות מיזוג עם שלד בורסאי וביצעה צנועה של כ-4 מיליון שקל משני משקיעים פרטיים. ההנפקה הנוכחית תסייע לחברה לממן את פעילותה. מאחר וההנפקה כוללת כתבי אופציות בשלב הראשון לא צפוי דילול למשקיעים. עם זאת, בתוך מספר חודשים כאשר הכסף ייכנס לחברה כתוצאה ממימוש האופציות, בעלי המניות יספגו דילול.

בחברה מתכננים לנצל את הכסף שיתקבל למספר מטרות: סכום של 2 מיליון שקל יוקדש לניסויים פרה קליניים, 3 מיליון שקל נוספים מיועדים להקמת מרכז ייצור בישראל לצורך ביצוע ניסויים קליניים (מתוך סך עלות מיועד של 7.5 מיליון שקל). סכומים נוספים מתוכננים להיות מושקעים ברגולציה (מיליון שקל), מחקר ופיתוח (3 מיליון שקל) והוצאות הנהלה (כ-3 מיליון שקל).
תגובות לכתבה(19):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 9.
    בונוס
    קופיצון 10/08/2012 17:58
    הגב לתגובה זו
    2 1
    חברה פיקציה שנועדה רק לשלם משכורות למנהלים והעדר אוכל את הלוקש!! איזה סיבה יש לחברה שעוד לא התחילה לעבוד לחלק בונוסים שמנים מבלי שהתחילו משהו קטן???????? אני מחכה לה אחרי הדילול בשער 30-35 ומוכר מעל 40! איך אמר מיכאל גולן: תפסיקו להיות פראיירים!!
    סגור
  • קופיצון, אתה כל כך צודק (ראה טוקבק שלי מספר 2) הבעיה
    ירון 12/08/2012 09:21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שכ"כ קל להתל במשקיעים (כולל אותי) בכתבות טלוויזיה שמראות לך את "הדבר הבא"- עצמות שמגדולות בתוך צלוחית. אבל זה הכל. כל המשקיעים קופצים לעגלה ובטוחים שיש להם בתיק את "טבע" הבאה. אף אחד לא מתעניין בדילולים, בבונוסים של המנהלים שלא עשו עדיין דבר. רק תכתוב משהו שלילי, וכולם קופצים מעורם להגן על המניה.
    סגור
  • 8.
    דילול
    דני 10/08/2012 14:00
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תודה לחבר שהסביר בצורה לי בצורה מובנת. עוד שאלה, בכתבה מצויין שבעלי המניות יקבלו אופציות מסדרה 2 ללא תמורה מה פרוש הדבר, שוב תודה.
    סגור
  • אופציות
    קופיצון 10/08/2012 18:01
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מה שזה אומר בחינם! אבל המילכוד הוא שהמימוש עולה כמו מחיר המניה וזה עבודה בעיניים!! אל תתקרב!!! הוזהרת...
    סגור
  • 7.
    דילול מניות
    דני 10/08/2012 06:31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אם משהו נחמד,, ובלי ציניות יכול להסביר לאהבל כמוני מה משמעות הדילול כלפי מחזקי המניה, אני אודה לו מאוד.למען הגילוי הנאות, קניתי לא מזמן ואני רק מופסד עליה, תודה.
    סגור
  • זה אומר שאם היום נסחרות X מניות של החברה..
    בונוס 10/08/2012 13:28
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ביום הדילול האופציות הופכות גם הן למניות ואז בעצם נסחרות יותר מניות של החברה וכל מניה בודדת מאבדת מערכה כי יש יותר מניות שנסחרות. אם אתה מופסד בצורה כבדה אני במקומך הייתי שוכח מהכסף הזה ועוזב אותו להשקעה לטווח ארןך. תוך שנה שנתיים אתה מוציא משם בוכטה. אבל זו רק דעתי
    סגור
  • 6.
    המחזור הקטן הוא הבעת אמון אדירה בחברה (ל"ת)
    אורן43 08/08/2012 15:31
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • זה אומר שלא מוכנים למכור בשער מצחיק.. ימים יגידו (ל"ת)
    בונוס 08/08/2012 18:56
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור
  • איך מחזור קטן הוא הבעת אמון? זו חכמה חדשה? (ל"ת)
    ירון 08/08/2012 16:04
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 5.
    מחזור זעום, הכל בסדר (ל"ת)
    אין מוכרים 08/08/2012 15:30
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 4.
    מכרתי בתחילת היום
    שחר 08/08/2012 14:11
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הייתי בטוח שההודעה תרסק את המניה לגמרי, אבל היא בסוף נסחרת באותם טווחים שהיא נמצאת בהם כבר כמה שבועות. שווה קנייה בשערים האלה?
    סגור
  • תקנה, ואז כשירד תמכור שוב (ל"ת)
    ירון 08/08/2012 16:10
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 3.
    למחזיקי הנייר
    בונוס 08/08/2012 14:09
    הגב לתגובה זו
    3 5
    אם תשימו לב, לאורך כל היום ממשיכים להגיע קונים, אתם עושים טעות שאתם מוכרים, ההודעה היא חיובית
    סגור
  • 2.
    הכתבה מאוד מפרגנת אבל המשמעות של הדילולים ו
    אברהם 08/08/2012 13:54
    הגב לתגובה זו
    8 1
    הערת עסק חי שיש לחברה והבונוסים הענקיים למנהלים (קיימים 5 דיולים בדרך), זה שכל התשואה (אם תהיה) תעלם ברגע שתהיה איזו הצלחה (אבני דרך). אולי כדאי שהכתבה תהיה יותרמאוזנת והוגנת כלפי המשקיעים.
    סגור
  • למה אתה מדבר שטויות??
    עידן 08/08/2012 14:04
    הגב לתגובה זו
    2 4
    הערת עסק חי תעלם לאור הגיוסים אז למה אתה מנסה להטעות את המשקיעים?? עוד שורטיסט? ואיך החלטת שיהיו 5 דילולים? ומתי יהיו דילולים כשיהיו. לחברה עצמה עוד אין תאריך אבל אתה יודע? הקיצר מר אברהם, אם אתה מחזיק במנייה ולא בא לך עליה פשוט תמכור, אבל אל תטעה אנשים שימכרו אותה היום עם כל העדר המבוהל ויראו אותה עולה בשבוע הבא
    סגור
  • עידן, יש צדק בדבריו, בקרוב יהיה דילול
    א 08/08/2012 16:21
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ואחזקות הציבור ירדו מ 60% ל20%. המשמעות עבורנו היא אדירה.
    סגור
  • עידן שלום.
    אברהם 08/08/2012 14:13
    הגב לתגובה זו
    4 2
    אינני מחזיק במניה ולא שורטיסט. לגבי ממקורות המידע שלי: הכל כתוב בדוחות השנתיים ובהודעות שבמערכת מאיה. אם תקרא בהם תראה שלא אני החלטתי על דילולים כך כתוב. שנית: הערת עסק חי, כתובה אף היא. הההחלטה על מחיקתה היא בידי רואה החשבון. אינני מנסה להטעות משקיעים, להיפך: אני זוכר חברה דומה (שנקראת פארמוס) שהלכה במסלול דומה לפני 10 שנים ועלתה 900%, ואז נפלה עם כל הכסף. עידן: אני לא מתנשא עליך. אבל תבדוק בעצמך ותיווכח אם אני צודק או לא.
    סגור
  • לא התכוונתי לזלזל בתגובתך אבל
    עידן 08/08/2012 14:24
    הגב לתגובה זו
    2 2
    הערת עסק חי קיימת כאשר אין מספיק כסף להגיע ליעדיי החברה, ולשם כך בעצם קורה כל גיוס הכספים הזה. מעבר לכך אין להשוות את בונוס ביוגרופ לשום חברה אחרת שהצליחה או שנפלה. תתייחס לחברה עצמה ששומרת על פרופיל נמוך, תתייחס לבעלי הענייו בחברה שמחזיקים את הרב המכריע של המניות ולא רוכבים על גב הציבור, תתייחס לחברה שתוך חודשיים מכל ההייפ עליה, רכשה טכנולוגיה חשובה, צירפה עוד אנשים רציניים מאוד לחברה. אני בתור משקיע, באמת ובתמים כ"כ מרוצה מההתנהלות שלה. היא פועלת ללא הפסקה לקידום החברה ואני מבטיח לך שמי שיהיה סבלני, יוכל לספר לנכדים שלו שהוא קנה את המניה בשער כ"כ נמוך. כמובן אין בכך המלצה לקניה, שכל אחד יעשה את החשבון שלו...
    סגור
  • 1.
    כל הכבוד...
    בונוס פלוריסטם 08/08/2012 12:18
    הגב לתגובה זו
    4 5
    בלי יותר מדי דיבורים מיותרים, ניגשים ישר לעבודה. מהלך מצויין למשקיעים הסבלניים, עתיד ורוד מאוד לחברה.
    סגור