פלוריסטם קיבלה אישור להתחיל בניסוי שלב 1/2 בשיקום שרירים

הניסוי צפוי להימשך כשנה ולכלול 18 חולים. מטרת הניסוי היא לשקם שרירים הנובעים מניתוח להחלפת מפרק הירך. מספר הניתוחים המתבצעים כיום בארה"ב מסתכם ב-300,000 בשנה
 |  (21)
זמי אברמן
חברת תאי הגזע פלוריסטם -5.17% פלוריסטם 362.9 -5.17% פלוריסטם בסיס:382.7 פתיחה:375.2 גבוה:380.7 נמוך:362.4 תמורה:1,296,632 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ממשיכה לספק חדשות חיוביות למשקיעים. היום הודיעה החברה כי קיבלה אישור להתחיל בניסוי קליני שלב 1/2 בשיקום שריר באמצעות החדרה של תאי ה-PLX של החברה שנלקחים מהשלייה.

בפלוריסטם מסבירים כי הנזק לשרירים היא תוצאה נפוצה הנובעת מניתוח להחלפת מפרק הירך. התופה נפוצה יותר באירופה ובמדינות מפותחות. שכחיות הניתוח במדינות האיחוד האירופי עומדת על 150 ניתוחים לכל 100,000 אנשים. בין השנים 1998 ו-2008 מספר הניתוחים גדל בשליש. בפלוריסטם מעריכים כי מספר הניתוחים בארה"ב מסתכם ב-300,000 בשנה.

במסגרת הניסוי צפויים להשתתף 18 חולים ובו תיבדק בטיחות הטיפול אך גם יעילותו. החולים יחולקו לשלוש קבוצות, שניים מתוכם יקבלו טיפול במוצר של פלוריסטם והקבוצה השלישית תקבל תרופת דמה (פלסבו). הניסוי צפוי להימשך כ-12 חודשים ובהם תיבדק תגובת החולים.

נזכיר כי אתמול הודיעה פלוריסטם הודעה חשובה כי תאי ה-PLX הצילו חולת סרטן שסבלה מחוסר במח עצם. מניית החברה זינקה בכ-22% במסחר, אך בארה"ב התגובה הייתה מתונה יותר והמנייה סגרה את היום בעלייה של 15% בלבד ויצרה פער שלילי של כ-5% מול תל אביב.
תגובות לכתבה(21):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 12.
    סיכונים וסיכויים...
    ייאי 08/08/2012 10:20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לתוהים,יש סיכונים וסיכויים בכל השקעה. הסיכונים המרכזיים לפלוריסטם: מיתון עולמי,יתכן צורך לחזור על ניסויים או לערוך שינויים ברכיבים מלקולריים וסנרגטיים, 4 חברות נוספות על אותה הנישה.המתנגדים לשימוש בתאי גזע מעוברים עודפים. הסיכויים:גם הצלחה מוכחת וגם פטנטים רבים והוכחות שהטכנולוגיה שלה יותר אפקטיבית, שימוש בתאי גזע מהטבור ולא מעוברים,2 תרופות יתום כבר מאושרות בארה"ב,המדען הראשי בישראל מסייע בתקציב ומבלי להערים קשיים,המכון הלאומי האמריקאי לבריאות NIH יממן ניסויים,הניסויים הנוספים בשלבים מאוד מתקדמים.כך שעל פניו השקעה בפלוריסטם היא רק זכיה .להלן ציוני דרך אחרונים ומאוד מהותיים: פלוריסטם: FDA - העניק לתאי PLX לטיפול במחלת ברגר מעמד תרופת יתום 25/08/2011 13:57 פלתר-תגיש לFDA- בקשה לסטטוס תרופת יתום לטיפול במח עצם אפלסטי 23/07/2012 12:55 פלוריסטם - הNIH- יתמוך במחקר של החברה לטיפול בנפגעי קרינה 26/07/2012 12:57 פלתר-ניסויים פרה קליניים הוכיחו כי PLX יעיל בטיפול מחלות ריאה 31/07/2012 12:57 פלתר-קיבלה אישור להתחיל ניסוי קליני פאזה I/II בשיקום שריר בגרמ 07/08/2012 09:58
    סגור
  • 11.
    למה המניה יורדת?? (ל"ת)
    אורן 07/08/2012 23:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • מימושים,אח שלי מימושים... (ל"ת)
    מכיר מקרוב 08/08/2012 06:36
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 10.
    פלוריסטם
    מוטי 07/08/2012 22:51
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בהצלחה לעתיד בריא יותר.
    סגור
  • 9.
    אגב במסחר המוקדם בארהב + 3.45% (ל"ת)
    תא גזע גזעי 07/08/2012 15:19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 8.
    פלוריסטם תהפוך בקרוב לבוננזה עולמית
    רועי 07/08/2012 15:15
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מניות הדלק יחווריו לעומת המהלך של פלוריסטם
    סגור
  • 7.
    פלוריסטם
    חיים 07/08/2012 12:48
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לא רוצה לצנן את ההתלהבות - ואם לא מדובר בספין חדשותי - אני מאושר - אך ב-2008 פלוריסטם היתה בשער של 10$ גם אז יצאו בהצהרות כאילו אנו בפתחו של גילוי מדהים- והמניה קפצה ב250% בחודש. הצניחה הייתה מאד מהירה. לחברה יש גרעון של 61 מליון דולר - לא מוכרת - רק מוציאה המון כספים. כל דחיה של ה-FDA תוריד את המניה לתהומות . כל כשלון מו
    סגור
  • פלוריטיים של היום טובה לאין ערוך מפלוריטייםם של 2008 וא
    בנטוב 07/08/2012 13:40
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ואת שאר החישובים והתחשיבים תעשה בעצמך עכשיו לפלוריסטיים מיגוון של פיתוחים וכל פיתוח למחלה מסוימת והאפשרויות רחבות ומיתוך כמה אופציות הקיימות יצליחו באחד או שניים זה כבר הישג גדול וכבר עכשיו יש תוצאות מוכחות אופטימיות ועוד אופטימיות הם ההצלחה ולא הגישושים באפילה והחיפושים אחר הכישלונות
    סגור
  • 6.
    המיסחר בארצות הברית לא תורה מסיני ואילו פלוריסטיים זה ה
    בנטוב 07/08/2012 12:28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הדבר החם והאדיר של המאה הזאת כל הסמנים והאינדקציות מראות על פריצת דרך עלמית ויחודית ומיוחדת בתאי גזע וההצלחות במיגוון האפשרויות והפוטנציאל הם גדולים לאין ערוך וכל המסחרה מיסביב סתם ספוקלציות למטרת רוווחים מהירים והישתלטות על עוד ועוד מניות בזול ואחר כך הקפיצה המטאורית זה הזמן וכל המיתמהמהים והלא יציבים יוכלו את הכובע בסופו של דבר
    סגור
  • 5.
    המניה תגיע ל$8 בזמן הקצר בינוני בהצלחה לפלוריסטם (ל"ת)
    מאיר 07/08/2012 11:22
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • טען עוד
  • 4.
    יאללה פלורי, טוסי למעלה ותחסלי לי את ההפסדים בבורסה !!! (ל"ת)
    אנונימי 07/08/2012 11:14
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 3.
    לא מבין מאיזה יש להם
    עמית 07/08/2012 10:56
    הגב לתגובה זו
    2 0
    את חומר הגלם ? התאים הם מהשלייה. זה ברור אבל מאיפה זה מגיע ?
    סגור
  • איך באים תינוקות ?
    שליה 07/08/2012 11:21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שליה נחשבת פסולת רפואית לאחר הלידה (אין מה לעשות איתה) פלוריסטם מקבלת אישור מהיולדת לקחת את השליה וממנה מוציאה את התאים. על זה נאמר "עושה יש מאין" ומכאן גדולתה
    סגור
  • בתי החולים מחלקת יולדות הם מספקים להם את השליות
    אבירם 07/08/2012 11:26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בתמורה פלוריסטם תורמת לבתי החולים כסף. זה גם ככה פסולת לא עושים עם זה כלום (עד שפלוריסטם הבינה את הפוטנציאל...)
    סגור
  • השלייה לא של בית החולים
    אודי 07/08/2012 11:52
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אלה של היולדת . מי מאשר להם ! לא ברור....
    סגור
  • חומר גלם
    דרור 07/08/2012 11:17
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מחדר לידה
    סגור
  • איזה מפגר..... (ל"ת)
    אנונימי 07/08/2012 11:13
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • מפגר מי שמגיב כך !
    עמית 07/08/2012 11:51
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עכשיו זה זמן לקנות יה כסף טיפש ! . במקום של אחד שכבר היה לא פעם בחדש לידה. השלייה היא לא של בית החולים - מוגבל ובור שכמוך. היא רק של היולדת. בית החולים לא יכול לתת לגורם זר. את השלייה ללא אישור היולדת - ברור לך איש קטן וטיפש.
    סגור
  • תמשיך להוכיח שההורים שלך גם אחים.
    אנונימי 10/08/2012 10:04
    הגב לתגובה זו
    0 1
    קודם כל, יש לי את המניה הזאת כבר שנה וחצי ואני כבר ברווח עצום עליה. דבר שני ברור שהיולדת הסכימה לתת את השליה, זה לא ברור לך? יא מוח חלול, איזה דביל !!!
    סגור
  • 2.
    הזדמנות גדולה
    פלמון המשקיע 07/08/2012 10:33
    הגב לתגובה זו
    4 0
    הזדמנות גדולה לרכוש את המניה למרות הזינוק אתמול. פוטנציאל ענק .
    סגור
  • 1.
    בהצלחה למתמידיםםםםםםםםםםםםםםםםםםם (ל"ת)
    פלוריסטם 07/08/2012 10:24
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור