טיפול בתאי גזע של פלוריסטם הציל חיי בת 54 מסרטן סופני; המניה זינקה 22.4%

האישה חלתה בסרטן בפעם השלישית והרופאים לא הותירו לה סיכוי עד שטיפול של פלוריסטם הצליח לסייע במקום שאחרים נכשלו והיא שוחררה לביתה. פרופ' בהדסה: "זה נראה כמו נס רפואי"
זמי אברמן
בחברת הביוטק הישראלית פלוריסטם -0.31% פלוריסטם 487.9 -0.31% פלוריסטם בסיס:489.4 פתיחה:490 גבוה:493.2 נמוך:485.1 תמורה:672,281 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: דיווחו היום לבורסה על האדם השני שחייו ניצלו בעזרת טיפול התאי גזע שפותח בחברה ופורסם אמש בכלי התקשורת. הטיפול שהוגדר על ידי בכיר בתחום כ"נס רפואי" והזניק את המניה ב-22.4%.

אישה בת 54 חלתה בסרטן מסוג לימפומה קטלני בפעם השלישית שהרג את תאי המח עצם בדמה. הטיפול של פלוריסטם, PLX, שכלל תאי גזע מתינוק שרק נולד והתבצע במרכז הדסה בירושלים הצליח לשקם את מערכת הדם של החולה ששוחררה לביתה.

"זו פריצת דרך אמיתית, האישה הייתה נתונה בבידוד ובסכנת חיים, לאחר שעברה השתלת מח עצם שלא הצליחה", הסביר פרופ' ראובן אור, מנהל מחלקת השתלת מח עצם ומחלקת סרטן אימונולוגיה במרכז הרפואי הדסה, "כמוצא אחרון, הוחלט לאשר לה טיפול ניסיוני בתאי גזע מהשלייה ובמה שנראה כמו נס רפואי, הצלחנו להציל את חייה".

זמי אברמן, מנכ"ל פלוריסטם, אמר כי "זוהי הפעם השנייה בה התאים שלנו מצילים חיים של חולים בישראל, בנוסף לתוצאות הטובות שקיבלנו עד כה במחקרים הקליניים שלנו. קשה לתאר את תחושת השמחה שלנו, כששנים של עבודה קשה, מחקרים וניסויים קליניים מביאים מזור אמיתי לסבלם של בני אדם".
תגובות לכתבה(35):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 29.
    מניעה ריפוי והחלמה מסרטן זה לא חלום בתכשיר אנטי סרטני
    דליה 27/02/2014 18:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תכשיר אנטי סרטני S.N.H.C.D מציל חיים High pH Therapy טיפול אלטרנטיבי מותאם למצבו הבריאותי של החולה, גילו, האיברים שנפגעו ומצב התקדמות המחלה,בכול סוגי סרטן השונים כולל סרטן גרורתי בכול שלב 1-2-3-4 תכשיר S.N.H.C.D מציל חיים גורם למוות תאי סרטן בלבד . תכשיר S.N.H.C.D מציל חיים מגבירים את אספקת החמצן לתאי הסרטן ותהליך זה כשלעצמו- בולם את ההתנהגות המתפשטת של תאי הסרטן, ומונע היווצרות גרורות ברקמות אחרות של הגוף. תכשיר S.N.H.C.D מציל חיים מעכב את התפשטותם של גרורות סרטניות והתקדמותם בגוף. תכשיר S.N.H.C.D מציל חיים הוא תכשיר טיפול מרכזי באצידוזיס (חומציות יתר של הדם). תכשיר S.N.H.C.D מציל חיים מכחיד את התאים הסרטניים המיקרוסקופיים תחת בקרה צמודה. תכשיר S.N.H.C.D מציל חיים תאי הסרטן מתקשים לחיות בהרכב התכשיר תכשיר S.N.H.C.D מציל חיים מסלק קרינה מייננת שהצטברה בגוף ואשר בעצמה עלולה לחולל מוטציות בתאים נורמאליים והתפתחות סרטן . לפרטים 09-8846105/6 052-2498146
    סגור
  • 28.
    פלוריסטם-חלקי חילוף לבני אדם
    יוסי כהן 06/08/2012 18:29
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אינסוף אפליקציות לפטנטים של פלוריסטם.אותי זה רק מפתיע שיש המופתעים מההודעה הנוכחית.רק לפני 4 ימים פרסמתי כדלקמן:"קראתי מאמר של מומחה אמריקאי שאמר They hold the Holy Grail. הוא סיכם ואמר שהחברה,פלוריסטם,בעצם אומרת לכל הקהילה המדעית והרפואית: ! YOU HAVE NOT SEEN THE LAST OF MEֱ . המוני חולים סובלים בעולם ממתינים לגביע הקדוש של הרפואה.בואו רק נקווה שהאישורים והשיווק יבואו מהר למענם.זה מרומם את הנפש שחברה ישראלית עושה מעש כה חשוב למען האנושות.שבת שלום." אני מאוד מאוד מקווה שלא תשתלט על פלוריסטם איזו ענקית תרופות.פלוריסטם היא גאווה לישראל !
    סגור
  • 27.
    הלויתן של הביו-חובה לקרוא
    יוסי 06/08/2012 18:26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ב-2010 פלוריסטם עברה את מחסום ה-1500 נקודות.מה שהביאה אז לשם זה עצם הרעיון החדשני של הטיפול בתאי גזע ועמו הסתברות גבוהה להצלחה.מאז המניה ירדה ואפילו עד 600 נק. מאז היא רשמה גם הצלחה מוכחת וגם פטנטים רבים והוכחות שהטכנולוגיה שלה יותר אפקטיבית מהמתחרות.אתמול היא פרצה את 1400 הנק.דירקס כבר המליץ על 7$ עוד השנה והנה גם האנליסט גייסון קולברט מ"מקסים",שנוקט לרוב קו מרוסן,טוען שהיא תגיע אוטוטו ל-8$.עתה התבשרנו שהמכון הלאומי האמריקאי לבריאות NIH יממן ניסויים של פלוריסטם;זה פשוט מדהים.בואו נחזיק לה אצבעות,שלמרות המשבר הכלכלי,היא תמשיך ותמריא ובעיקר למען החולים.
    סגור
  • 26.
    חלק מהישראלים שמתבטאים ...
    ייאי 06/08/2012 12:24
    הגב לתגובה זו
    2 1
    כאן ואנליסטים למיניהם, מזכירים לי ישראלי אחר:אשתו היתה חכמה וגם מלכת יופי.מה הוא עשה ? לא זו בלבד שהצמיח לה קרניים אלא אף הלך והתפאר על כך בתקשורת.סופו שנבעט מהבית.חלקכם מפארים חברות זרות ומשקיעים בהן וכאן לפניכם חברה חכמה וגם המניה יפה,נו...
    סגור
  • 25.
    מבקש שיתנצל
    הלחשן 06/08/2012 12:18
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כשאני שבוע שעבר חזרתי ואמרתי רבותי-לאסוף פלוריסטם היה איזה פלצן ביום חמישי שהתקיף אותי ואמר לי לא ללחוש... אפילו לא זוכרמ את שמן..אבל אם י ש ךו טיפת כבוד עצמי אני מצפה שיתנצל כי אצלנו העכי קל לזרוק בוץ....לפרגן ז\ה לא בלקסיכון וחבל...ואני שוב אומר: לא להתרשם מהעלייה הבוקר.....לאסוף......כן..לאסוף עוד.
    סגור
  • 24.
    מדוע אין לה לחברה הזאת אישור רשמי מה-FDA על טיפולי חמלה
    נילי 06/08/2012 12:12
    הגב לתגובה זו
    2 2
    הרי חב' פלוריסטםם עברה כבר את בדיקות הבטיחות שלב I ? נמאס כבר מהמוסד הזה ! ראו את הבעיות שהוא עשה לפרוטליקס. שם היה סתם עיכוב לשם עיכוב. מובן של-FDA יש לו מועדפים משלו כנראה .
    סגור
  • הודעות בביזפורטל
    ייאי 06/08/2012 12:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הודעות בביזפורטל פלוריסטם: FDA - העניק לתאי PLX לטיפול במחלת ברגר מעמד תרופת יתום 25/08/2011 13:57 פלוריסטם : FDA- העניק לתאי PLX לטיפול במחלת ברגר מעמד תרופת יתום 25/08/2011 13:57
    סגור
  • נילי,יש חברות אמריקאיות ..
    ייאי 06/08/2012 12:31
    הגב לתגובה זו
    1 1
    באותה הנישה אך עם טכנולוגיה נחותה וה fda מעדיף היה שהן תזכנה אולם גם הוא נאלץ להכיר בגדולת פלור. התבשרנו שהמכון הלאומי האמריקאי לבריאות NIHיממן ניסויים של פלוריסטם.זה הישג מאוד חשוב ואחד הישומים כבר תרופת יתום והשני בדרך.עייני בתגובות 16 ו-19
    סגור
  • יש גם יש,ציוני דרך אחרונים..
    ייאי 06/08/2012 14:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פלוריסטם: FDA - העניק לתאי PLX לטיפול במחלת ברגר מעמד תרופת יתום 25/08/2011 13:57 פלתר-תגיש לFDA- בקשה לסטטוס תרופת יתום לטיפול במח עצם אפלסטי 23/07/2012 12:55 פלוריסטם - הNIH- יתמוך במחקר של החברה לטיפול בנפגעי קרינה 26/07/2012 12:57 פלתר-ניסויים פרה קליניים הוכיחו כי PLX יעיל בטיפול מחלות ריאה 31/07/2012 12:57
    סגור
  • 23.
    מגיע לה שתחזור לכותרת כמו בשאר העיתונים! (ל"ת)
    פלוריסטם לכותרת! 06/08/2012 12:07
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • טען עוד
  • 22.
    מספר אחת בביומד!!!
    ERAN 06/08/2012 11:43
    הגב לתגובה זו
    3 1
    ני מעדיף לעבוד לפי שיטה על מניות ביומד צעירות עם פוטנציאל גדול! ממליץ לכולם להצטרף לפורום "ביומד" בפייסבוק ולקבל סקירות טכניות, מאמרים ושיתופי ידע - ישירות מלוח הארועים של ה- FDA אליכם לדף הפייסבוק! טריידים מעולים! - HGSI - 100%, PGNX - 12%, XNPT - 35% , PSTI - 50% ועוד רבות וטובות!!!
    סגור
  • 21.
    עליה של 120% עד הרבעון הבא (ל"ת)
    מאיר 06/08/2012 11:42
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 20.
    לא מבין מי מוכר בפלוס 10%????!!!!
    הפראייר 06/08/2012 11:22
    הגב לתגובה זו
    6 2
    הישראלים חושבים שהם חכמים ועשו עקיצה על פלוריסטם הם עוד לא מבינים שזה קצת החוט של הפוטנציל!! המניה הזאת מובילה ביחס למתחרות שלה אבל נסחרת רק ברבע מהן תעשו חשבון לבד!
    סגור
  • מי שצריך לשלם תשלומים ואין לו מקורות אחרים ועוד אילוצים (ל"ת)
    בנטוב 06/08/2012 16:26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 19.
    YOU HAVE NOT SEEN THE LAST OF
    hhth 06/08/2012 10:52
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אינסוף אפליקציות לפטנטים של פלוריסטם.אותי זה רק מפתיע שיש המופתעים מההודעה הנוכחית.רק לפני כשבוע ימים פרסמתי כדלקמן:"קראתי מאמר של מומחה אמריקאי שאמר They hold the Holy Grail. הוא סיכם ואמר שהחברה,פלוריסטם,בעצם אומרת לכל הקהילה המדעית והרפואית: ! YOU HAVE NOT SEEN THE LAST OF MEֱ . המוני חולים סובלים בעולם ממתינים לגביע הקדוש של הרפואה.בואו רק נקווה שהאישורים והשיווק יבואו מהר למענם.זה מרומם את הנפש שחברה ישראלית עושה מעש כה חשוב למען האנושות.שבת שלום." אני מאוד מאוד מקווה שלא תשתלט על פלוריסטם איזו ענקית תרופות.פלוריסטם היא גאווה לישראל !.
    סגור
  • 18.
    פלוריסטם - עוד עוד ועוד. להחזיק ולחזק.
    מתמיד 06/08/2012 10:52
    הגב לתגובה זו
    5 1
    עתיד זה כאן. אני מחזיק ומחזק בהזדמנויות כניסה. אני מאמין שבוננזות נוספות בדרך. ממליץ לעצמי בלבד.
    סגור
  • 17.
    פלוריסטם תמשיך לטוס למעלה
    חיים 06/08/2012 10:51
    הגב לתגובה זו
    3 2
    לכל מי שלא הקשיב פה לאנשים כשפלוריסטם הייתה בשער נמוך מאלף ועלתה למעלה מחמישים אחוז...שלא יגיד שהוא לא קרא - המנייה תמשיך לטוס- אסור לפספס !!!
    סגור
  • 16.
    על פודיום הזהב...
    ייאי 06/08/2012 10:48
    הגב לתגובה זו
    5 1
    ב-26/07 פרסמתי:"ב-2010 פלוריסטם עברה את מחסום ה-1500 נקודות.מה שהביאה אז לשם זה עצם הרעיון החדשני של הטיפול בתאי גזע ועמו הסתברות גבוהה להצלחה.מאז המניה ירדה ואפילו עד 600 נק. מאז היא רשמה גם הצלחה מוכחת וגם פטנטים רבים והוכחות שהטכנולוגיה שלה יותר אפקטיבית מהמתחרות.אתמול היא פרצה את 1400 הנק.דירקס כבר המליץ על 7$ עוד השנה והנה גם האנליסט גייסון קולברט מ"מקסים",שנוקט לרוב קו מרוסן,טוען שהיא תגיע אוטוטו ל-8$.עתה התבשרנו שהמכון הלאומי האמריקאי לבריאות NIHיממן ניסויים של פלוריסטם;זה פשוט מדהים.בואו נחזיק לה אצבעות,שלמרות המשבר הכלכלי,היא תמשיך ותמריא ובעיקר למען החולים. אני שמח שהמשקיעים הרציניים מכים הן את המיתון והן את השורטיסטים.באולימפידה אנחנו לא מי יודע מה,אך באוליפיאדת המוחות אנו מנצחים ע"י חברות כפלוריסטם הניצבת בגאווה על פודיום הזהב.גאווה ישראלית !"
    סגור
  • 15.
    לפי הפוטנציאל של החברה
    אנונימי 06/08/2012 10:30
    הגב לתגובה זו
    3 1
    המניה תהיה שווה פי 100 ויותר בעוד כמה שנים.
    סגור
  • 14.
    הגביע הקדוש
    רופא 06/08/2012 10:14
    הגב לתגובה זו
    5 1
    כפי שאמרתי מספר פעמים בעבר, החברה הזו מצאה את הגביע הקדוש של הרפואה המודרנית. אנחנו רואים רק את קצה המזלג של הפוטנציאל הגלום בפלטפורמה של החברה. לא המלצה, אל תקנו אל תמכרו רק אל תגידו לא ידעתי שיהיה בהצלחה
    סגור
  • 13.
    השמים הם הגבול במניה זאת (ל"ת)
    טוני 06/08/2012 10:00
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 12.
    הגביע הקדוש
    רופא 06/08/2012 09:55
    הגב לתגובה זו
    6 1
    כפי שאמרתי מספר פעמים בעבר, החברה הזו מצאה את הגביע הקדוש של הרפואה המודרנית. אנחנו רואים רק את קצה המזלג של הפוטנציאל הגלום בפלטפורמה של החברה. לא המלצה, אל תקנו אל תמכרו רק אל תגידו לא ידעתי שיהיה בהצלחה
    סגור
  • 11.
    במניה הזאת שורטים הם טעות
    ל 2 06/08/2012 09:52
    הגב לתגובה זו
    5 1
    טעות ענקית !!!!
    סגור
  • 10.
    יופי יישר כח
    מוטי 06/08/2012 09:51
    הגב לתגובה זו
    5 0
    כן ירבו
    סגור
  • 9.
    במניה הזאת שורטים הם טעות
    ל 2 06/08/2012 09:45
    הגב לתגובה זו
    11 3
    טעות ענקית !!!!
    סגור
  • 8.
    פשוט אדיר!!!!
    משקיע 06/08/2012 09:44
    הגב לתגובה זו
    6 0
    זוהי פריצת דרך אמיתית אבל יש לי מסר למשקיעים עם הידיים החלשות... תפסיקו למכור בשלב כזה כי יש למניה עוד הרבה לאיפה לעלות ואתם לא תהיו שם.. .לא למכור ושהקונים יחפשו מניה לקנות..
    סגור
  • 7.
    פלוריסטיים המציל נפש אחת בישראל כאילו הציל עולם שלם (ל"ת)
    בנטוב 06/08/2012 09:29
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • 6.
    מניה של שקט וביטחון לפנסיה
    אץ כץ 06/08/2012 09:22
    הגב לתגובה זו
    8 1
    חברה מובילה בתחומה שתייצר חלקי חילוף לבני אדם.
    סגור
  • 5.
    וואו, מהפכה מדהימה ומרשימה, העתיד כבר כאן, כל הכבוד (ל"ת)
    א 06/08/2012 09:21
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 4.
    המניה הכי טובה השנה!!זכרו!!! (גם שנה הבאה) (ל"ת)
    קוזמו קרמר 06/08/2012 09:11
    הגב לתגובה זו
    11 0
    סגור
  • 3.
    כול הכבוד!!!
    EYAL 06/08/2012 09:06
    הגב לתגובה זו
    14 0
    זה הרבה מעבר לכותרת כלכלית והחברה הזו צריכה וגם תקבל בהמשך כותרות ותשומת לב רצינית יותר ובצדק בהצלחה להם
    סגור
  • 2.
    הלך לי כסף של בית ! (ל"ת)
    שורטיסט 06/08/2012 08:59
    הגב לתגובה זו
    6 3
    סגור
  • בגלל 15% עליה? יאללה יאללה, מריצן (ל"ת)
    רון 06/08/2012 11:42
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    בהצלחה למחזיקים ולמאמינים יום טוב וירוק!!! (ל"ת)
    פלוריסטם= טבע הבאה 06/08/2012 08:54
    הגב לתגובה זו
    14 0
    סגור
  • רוב המכירות של טבע זה בתרופות שבקרוב יואבד עליהם הקלח !
    נילי 06/08/2012 12:17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    העתיד זה בביומד. לא יעזור לאף אחד וגם למוסד העקשן הזה שנקרא FDA .
    סגור