ריי דירקס: מנית פלוריסטם תזנק פי 7 בתוך שנה; יתרון מובהק על המתחרה

אפשרויות ההשקעה בענף התרופות המבוסס כבר אינן אטרקטיביות, טוען אנליסט הפארמה ואומר שלטיפול של פלוריסטם יתרון עצום על הטיפול של המתחרה
 |  (32)
זמי אברמן
המשקיעים בחברת הביומד פלוריסטם -0.06% פלוריסטם 471.4 -0.06% פלוריסטם בסיס:471.7 פתיחה:471.2 גבוה:474.9 נמוך:470 תמורה:590,870 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: מכירים היטב את השם ריי דירקס, הביוטק שנקב במחירי יעד גבוהים במיוחד והאמין כי תגיע אליהם בטווחי זמן קצרים יחסית.

בעדכון אחרון על מצב החברה כתב דירקס כי ההשקעה בפלוריסטם עדיפה על השקעה אחרת בענף הרפואה. "בעידן בו חברות הפארמה הגדולות נאבקות. הפטנטים נגמרים, הפיתוח יורד וה-FDA לא מתרשם מתרופות חדשות".

בהתייחס ספציפית לפלוריסטם אמר דירקס כי "לפלוריסטם אין את הבעיות שיש לתרופה היחידה המתחרה (פלאביקס של בריסטול מאיירס - ג'.ד.)" והרחיב, "בזריקה אחת לשריר בתקופת זמן יחסית קצרה" החולים בהיצרות העורקים יכולים לחזור לחיים מלאים.

עם שווי של 112 מיליון דולר וקופת מזומנים נאה של 42 מיליון דולר אומר דירקס "אני עומד מאחורי אמונתי שפלוריסטם צפויה לנוע לעבר 8 דולר בחודשים הבאים ואף יכולה להכפיל את שוויה פי 5 עד 7 פעמים בתוך שנה".

נזכיר שדירקס כבר נקב מספר פעמים ביעדים גבוהים למניה. בינואר 2011 העניק אפסייד של 262% תוך שנה ומחיר של 10 דולר. מאוחר יותר הוריד בחזרה את התציפיות שלו ל-7-8 דולר אך חזר על טווח זמן קצר להשלמת הזינוק.

לכתבות קודמות:

"פלוריסטם תגיע לשווי של כ-2 מיליארד דולר" - כאן

ההמלצה של גלובל האנטר לפלוריסטם - כאן
תגובות לכתבה(32):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 26.
    מחיר יעד $50. לינק מצ"ב (ראו סוף הכתבה)
    תמיר 23/07/2012 14:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    http://finance.yahoo.com/news/pluristem-poised-benefit-evolution-regulatory-113003559.html
    סגור
  • 25.
    הוא התכוון פי 70, המניה טסה עד סוף היום $7.
    תמיר 20/07/2012 16:11
    הגב לתגובה זו
    1 1
    עד סוף השנה $20 בלי נדר
    סגור
  • 24.
    המניה ניסחרת במחיר מצחיק ביחס לפוטנציאלהאדיר בחברה (ל"ת)
    אינהורן 19/07/2012 22:07
    הגב לתגובה זו
    10 0
    סגור
  • 23.
    אישור FDI באתר הבורסה מאיה
    רדהיל 19/07/2012 11:48
    הגב לתגובה זו
    4 0
    שווה קנייה מניית רדהיל
    סגור
  • 22.
    מר ריי : תגיד אתל-FDA שלכם שהוא צרות לחברות הישראלי
    נילי 18/07/2012 10:50
    הגב לתגובה זו
    2 1
    תראה לדוגמא את התרגילים של ה-FDA לחברת פרוטליקס שהיה לה מזמן אישור ל-PIII .רק עיכב את הייצור ל3 שנים למה ? ע"מ לתת יתרונות לחברות אמריקאיות ? אולי גם שם באמריקה נהוג לתת מעטפות ?
    סגור
  • 21.
    טיפש מי שלא קונה פלוריסטם !!
    חיים 18/07/2012 02:13
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סיכוי ענק שהיא תטוס השנה, רק טיפה סבלנות, אני וכל החברים שלי שאני מכיר בבורסה אוספים ואוספים בסכומים גדולים. בהצלחה לכולם :)
    סגור
  • 20.
    פלוריסטם חברה לעתיד
    רועי 17/07/2012 23:13
    הגב לתגובה זו
    6 3
    עזבו שאני מושקע שם .. החברה הזו צריכה להיות בתיק הפנסיה של כל אזרח בארץ...זו הטבע הבאה. ויום אחד אנשים יתאכזבו אם הם לא יהיו שם. לפי דעתי האישית שווה לסכן אפילו סכום צנוע כמו 10 אלף שקל ואולי זה יהיה 200 או יותר בעתיד.. הסיכוי שווה את זה
    סגור
  • 19.
    ראו מה נומלץ לפני ימים
    ועוד דבר 17/07/2012 21:51
    הגב לתגובה זו
    1 0
    1.ישראמקו .ירדה כ 5 אחוז, מלונקס מחר 5 למה,ועוד.
    סגור
  • 18.
    אחרי ההצלחה בטיפול בילדה בהדסה למי שיש עוד ספקות טועה (ל"ת)
    קקטוס 17/07/2012 21:49
    הגב לתגובה זו
    10 1
    סגור
  • 17.
    אתם עושים את עצמכם?
    על המלצות 17/07/2012 21:49
    הגב לתגובה זו
    4 8
    ההמלצות הללו כבר לא עובדות על אף אחד,טאואר לא הומלצה על 3-4 דולר,עוד תהיה בספליט הפוך שווה 20 ויגידו "אמרנו לכם" לא המליצו על אידיבי,על פרטנר,סלקום,בזק,כור,אלביט הדמיה,ועוד מאות מניות,והיכן הם כיום? אותו ממליץ אמר שפוליסטם תהיה שווה 9-10 דולר עוד ב 2011 ,האם היא היתה שם?האם היא תהיה?תחשבו טוב לפני שאתם קופצים.כי מי קופץ בראש?נכון...
    סגור
  • טען עוד
  • 16.
    פלוריסטם
    מוטי 17/07/2012 21:12
    הגב לתגובה זו
    11 2
    בהצלחה לחברה.
    סגור
  • 15.
    ריי מאמין בה כמוך שנה או עשר שנים לא משנה לי
    אבירם 17/07/2012 19:41
    הגב לתגובה זו
    8 0
    אני משאיר אותה לילדים
    סגור
  • 14.
    פלוריסטם היא המניה של היום ומחר ואילו
    קובי 17/07/2012 19:03
    הגב לתגובה זו
    8 2
    בונוס שגם עוסקת בתחום תאי הגזע ועם המנכל לשעבר של פלוריסטם תהיה המניה של מחר.
    סגור
  • 13.
    בונוס
    בונוס 17/07/2012 18:46
    הגב לתגובה זו
    3 8
    בונוס++++
    סגור
  • 12.
    איזה חמודים אתם :)
    זה שיודע 17/07/2012 18:28
    הגב לתגובה זו
    5 4
    עפים על עצמכם בגלל הערכה של אנליסט שהוא עמוק או שהוא מכיר כאלה שהם עמוק בפוזיציה של פלוריסטם . שימו סימן שאלה, תבדקו מגמות,תיקראו ואז תחליטו ולא כי איזה אנליסט זורק לכם פי 7 או פי 23 .
    סגור
  • 11.
    ישתבחשמו לעד שלהקב"ה לעולם ועד-א מ ן !!! (ל"ת)
    ימנה 17/07/2012 18:04
    הגב לתגובה זו
    11 0
    סגור
  • אלוהים הוא רק גורם מעכב פה. עדיף לא להזכירו בין אנשים
    זיו 17/07/2012 18:11
    הגב לתגובה זו
    1 17
    עם קצת שכל בקודקודם.
    סגור
  • ?גהנום? (ל"ת)
    xxx 17/07/2012 19:03
    הגב לתגובה זו
    3 4
    סגור
  • לאבותיך סרקו את בשרם במסרקות ברזל בסירובן למיר את דתן
    ימנה 17/07/2012 18:25
    הגב לתגובה זו
    10 0
    ואתה שולילית בן בלע מתבטא כל. לו היו יודעים שצאצא כזה יצא מהם היו מתאבדים לפני....
    סגור
  • הי יפה. אני רואה שתשעה אימבצילים ממשפחתך יודעים לקרוא!
    זיו 21/07/2012 10:42
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני לא רואה גאווה גדולה בלמות בשמו של חבר דמיוני. לשרוד ולדאוג לילדים שלך זו גאווה. למות בשביל רעיון מופרך ומטופש שהיה נחוץ לאנושות כשהיתה בחיתוליה זה אקט כל כך מטומטם שקשה להאמין שאפילו אנשים דתיים עשו אותו. מה אכפת לי אם אבות אבותיי קראו לחבר הדמיוני שלהם יהוה או ישו או מלכישוע? תתבגרו.
    סגור
  • יצאת צדיקה !!!! (ל"ת)
    יפת 17/07/2012 21:17
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 10.
    זה יהיה עשור תאי הגזע ופלוריסטם עשויה להיות שחקנית מפתח (ל"ת)
    עתידן 17/07/2012 18:01
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • 9.
    אתם תיראו איזה פער היא תיפתח למחר 6% מינימום
    יוסי 17/07/2012 17:58
    הגב לתגובה זו
    11 2
    וזה רק ההתחלה
    סגור
  • 8.
    פלוריסטם-הלויתן שלהביו-השמים הם הגבול (ל"ת)
    יעלי 17/07/2012 17:57
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • 7.
    הבעיה שכל שנה הוא אומר את זה (ל"ת)
    אבי 17/07/2012 17:54
    הגב לתגובה זו
    5 5
    סגור
  • אנליסט בעל שם שמתעקש אולי ניתן לו קרידיט שהוא יודע מעט
    ימנה 17/07/2012 18:13
    הגב לתגובה זו
    10 1
    מאיתנו אני מאמינה לו לאור הניסויים שבוצעו מחיר החברה הזול מספר המניות הקטן בשוק (יחסית) אם ה -FDA הקפיץ אותם פעמיים בשלב כניראה שזה לא חלום. עוד נחיה וניראה אני מאמינה במניה זו -חלוציות בתחום תאי הגזע איך כותבים פה -חיקי חילוף לבני אדם
    סגור
  • 6.
    פלוריסטם-הלויתן של הביו-השמים הם הגבול
    יוסי 17/07/2012 17:43
    הגב לתגובה זו
    14 1
    חברה בשווי כזה זה מצחיק החידושים שלה יקרעו את השוק
    סגור
  • 5.
    מי שלא קונה לא מבין במניות (ל"ת)
    יפה 17/07/2012 17:42
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • 4.
    מניה לפנסיה בע"ה תגיע ליעדים המוצבים לה והשמים הם הגבו (ל"ת)
    נוריאל 17/07/2012 17:42
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • 3.
    אני מאמינה במניה ורק אוספת ואוספת (ל"ת)
    ימנה 17/07/2012 17:41
    הגב לתגובה זו
    9 1
    סגור
  • 2.
    אין על פלוריסטם-חלקי חילוף לבני אדם (ל"ת)
    יוסי 17/07/2012 17:41
    הגב לתגובה זו
    8 1
    סגור
  • 1.
    אז מוחרו ת אה יים! (ל"ת)
    ואם לא מחר 17/07/2012 17:23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור