מנכ"ל פלוריסטם: "אנו במגעים עם חברות תרופות גדולות למסחור הטיפול"

זמי אברמן: "אנחנו לא בלחץ, יש לנו 40 מיליון בקופה ורק אם נראה עסקה טובה, ניקח אותה". בנתיים החברה מקימה את מרכז הייצור שלה בחיפה
זמי אברמן
חברת הביו הישראלית פלוריסטם -0.18% פלוריסטם 489.4 -0.18% פלוריסטם בסיס:490.3 פתיחה:490 גבוה:496 נמוך:487.1 תמורה:841,810 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שמפתחת טיפולים המבוססים על תאי גזע מנהלת מגעים עם חברות יצרניות תרופות גדולות לפיתוח תרופת הדגל שלה, תרופת ה-PLX.

"פלוריסטם מעוניינת להכין את תרופת ה-PLX מוקדם ככל הניתן, מייד לאחר קבלת אישורי ה-FDA", אמר מנכ"ל פלוריסטם, זמי אברמן, בראיון לביזנסוויק ולא נקב בשמות של שותפות פוטנציאליות. לאחר שהשלימה שני ניסויים קליניים שכוללים סוגי טיפולים שונים לבעיות עורקים, פלוריסטם מתכננת ב-2013 להתחיל מחקר של השפעת ה-PLX על שלבים קשים של אי ספיקת דם לאברי הגוף.

"אנחנו מדברים עם יותר מחברת תרופות גדולה אחת על האפשרות של מסחור הטיפול", אמר אברמן לעיתון, "אנחנו לא בלחץ כי יש לנו 40 מיליון דולר במזומן, אבל אם העיסקה תהיה טובה מספיק, אנחנו ניקח אותה".

נסביר שפלוריסטם לוקחת חומר תאי מהשילייה , משחררת גורמי צמיחה שמעודדים את זרימת הדם ומרפאים פצעים עורקיים ומשקמים ורידים. החברה בונה בימים אלו מרכז ייצור ליד המטה בחיפה עם יכול ייצור של של חומר ליותר מ-150 אלף מטופלים.

"העובדה שהם בונים את המפעל עוד לפני שיתוף הפעולה אומר שהם לוקחים את כל העניין על כתפיהם וברצינות", אמרה סבינ פודבל מלידר שוקי הון, "פלוריסטם רוצה להיות יצרנית תאי גזע בקנה מידה גדול יותר עבור תעשיית הביומד. כמובן שהדרך עדין ארוכה אבל הטכנולוגיה מבטיחה".
תגובות לכתבה(19):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 13.
    תיראו מה עושה בנאסדק (ל"ת)
    ימנה 23/06/2012 21:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 12.
    במציאות הוא בכלל לא דומה לקרמר, נמוך ורציני ממנו (ל"ת)
    רמי 20/06/2012 23:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • בוקר טוב
    גל 21/06/2012 07:48
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הם מדברים עם מזור , לא יודע יותר מזה.
    סגור
  • 11.
    מי לעזאל שם כסף על חברה
    ג'ורג' קוסטנזה 20/06/2012 16:49
    הגב לתגובה זו
    1 3
    שהעומד בראשה הוא קוזמו קריימר (סיינפלד)?!
    סגור
  • גדול!! (ל"ת)
    הרסת אותי מצחוק !! 21/06/2012 09:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אם היית רואה סייפלד היית מבין שכדאי לעשות עסקים
    קוזמו קריימר 20/06/2012 22:30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עם קריימר. אם כי אני רואה את הדמיון!
    סגור
  • 10.
    מניה שחובה בכל תיק השקעות-הזדמנות פז (ל"ת)
    יפה 20/06/2012 13:21
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • 9.
    מי שמכר יקנה יקר מאוד (ל"ת)
    יעלי 20/06/2012 13:20
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 8.
    מי שלא אוסף פריאר (ל"ת)
    ימנה 20/06/2012 13:20
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 7.
    פלוריסטם-חלקי חילוף לבני אדם (ל"ת)
    יוסי 20/06/2012 13:20
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 6.
    חובב מניות ביומד ?-הכנס !
    LIORBALAS 20/06/2012 11:23
    הגב לתגובה זו
    2 2
    הרשם גם אתה לפורום "ביומד" בפייסבוק.הפורום המוביל למניות מהתחום. צוות מומחים עם תיק ששובר בגדוללל את ביצועי השוק. פורום חובה למשקיע !!!
    סגור
  • 5.
    הוכיחה את עצמה הירידות אתמול בנסדאק היו ללא סיבה (ל"ת)
    פלוריסטם 20/06/2012 11:05
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 4.
    פלוריסטיים שווה פי שלוש מערכה הנוכחי ומדשדשת לא מובן (ל"ת)
    בנטוב 20/06/2012 11:00
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • השווי הנוכחי בכלל לא פקטור שם, הם יכולים לרדת ל-850
    פרפרון 20/06/2012 11:19
    הגב לתגובה זו
    5 2
    באותה קלות שהם יכולים לעלות ל-1100. עם האישורים המתאימים מה-FDA ועם עזרה ממשקיע (טבע?) החברה הזאת יכולה להגיע בעוד כמה שנים גם לשער של 5 ספרות, אז מה זה משנה 800 או 1200... בינתיים סוחרים עושים עליה סיבובים.
    סגור
  • אין בעיה שיעשו סיבובים אבל בשער גבוה יותר ובלי חזירות (ל"ת)
    בנטוב 21/06/2012 12:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    פלוריסטם מצוינת לשער 1100 תוך יומיים (ל"ת)
    ירון 20/06/2012 10:58
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 2.
    עדיין לא אמרה את המילה האחרונה בהצלחה!!! (ל"ת)
    פלוריסטם 20/06/2012 10:55
    הגב לתגובה זו
    6 2
    סגור
  • 1.
    כל הכבוד
    שפוי 20/06/2012 10:55
    הגב לתגובה זו
    4 1
    שאפו...מאמין במניה
    סגור
  • אני רק אוספת ואוספת ואוספת -היום היתה היזדמנות פז (ל"ת)
    יעלי 20/06/2012 21:08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור