23:26 וול סטריט: טוויטר מנפצת את צפי האנליסטים, המניה טסה 28% במסחר המאוחר

22:20 מוחמד דף: "לא נקבל שום פתרון ביניים, הניצחון יהיה שלנו"

21:35 רשות המיסים מעריכה את הנזק שנגרם לעסקים בשל "צוק איתן" במיליארד ש'

20:51 צוק איתן: 5 חיילים נפצעו מפגיעת פצמ"ר במהלך פעילות ברצועה

20:22 חוק רשות השידור החדשה עבר: אגרת רשות השידור תבוטל

19:58 גורמים בצה"ל: צה"ל לא תקף באזור השריפה בתחנת הכוח בעזה

19:16 שר החוץ קרי: "נתניהו ביקש שאשיג הפסקת אש"

17:59 זועבי תדרוש מהעליון לבטל את ההחלטה של ועדת האתיקה להשעותה מהמליאה

16:52 צוק איתן: כוח גבעתי סיכל חדירת 5 מחבלים ממנהרה, המחבלים חוסלו

16:13 יאיר לפיד: "חמאס השתמש בהפסקות האש ההומניטריות כדי לירות על ישראל"

16:01 גזית גלוב: FCR רשמה 1.5% גידול ב-FFO שהסתכם ב-202 מיליון דולר קנדי

15:16 ועד המנהל של אש"פ: "אנחנו מוכנים להפסקת אש הומניטרית ל-24 שעות"

14:22 ועדת האתיקה השעתה את זועבי לחצי שנה - ומה לגבי קבלת שכר?

13:48 רשות החשמל: הארכת מועדים להקמת מתקני PV בעקבות מבצע צוק איתן

13:46 S&P מעלות: דירוג מקדמי ilA עם תחזית דירוג יציבה לאורבוטק

13:44 ח״כ הורוביץ: "החוק למאסר משוחררים בעיסקאות מדיניות - יכשיל מו״מ עתי...

10:20 משרד הפנים: אושרה להפקדה תכנית להגדלת זכויות הבניה בבעלות עיריית ר"ג

09:45 מדיקל קומפריישן: הארכת הסכם עם Scripps ומגעים להסכם לגבי מכשירי החברה

09:43 תוצאות חיוביות לביונדווקס בניסוי נגד וירוסי שפעת עופות אלימים

08:56 התעשייה האווירית השלימה גיוס אג"ח בהיקף של מעל 450 מיליוני שקלים

08:26 חברת החשמל תקדים תשלומים לבעלי עסקים וליצרנים פוטווולטאיים מהדרום

08:11 חברת נתג"ז הודיעה אמש על גיוס אג"ח בשווי של 300 מיליון שקלים

08:07 יישור קו עם דרישות ישראל: האמריקנים הסכימו - כל הסכם יכלול פירוז חמאס

07:34 המניות באסיה מטפסות לשיא של 6 שנים, הניקיי מוסיף 0.6%

21:45 הותר לפרסום: חמישה חיילי צה"ל נהרגו ברצועת עזה

20:55 הרמטכ"ל גנץ: חמאס אחראי לפגיעה בבית החולים שיפא

19:49 צוק איתן: סוכל ניסיון חדירה לשטח ישראל, 4 מחבלים חוסלו

19:13 צוק איתן: אזעקות באזור זיכרון יעקב, חדרה, בנימינה וחוף הכרמל

18:41 מזכ"ל האו"ם: "הסבל בעזה יוסיף לבידודה של ישראל בעולם"

18:01 צוק איתן: 7 פצועים קשה מתוכם 4 באורח אנוש מנפילת פצמ"ר באשכול

17:51 הדולר בקושי מגיב להורדת הריבית - נסחר כעת ב-3.429 שקלים

17:38 צוק איתן: חיל האוויר תקף את בית החולים שיפא, יש דיווחים על הרוגים

X
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
יללכ רודמ

מדור כללי

מדור כללי

תויגתב יכה
הכי בתגיות
קובסייפב Bizportal

Bizportal בפייסבוק

מנכ"ל לוריאל ישראל:"ביותרם יחליף את קליניק בטיפוח"

השגת מותג הטיפוח החדש-ישן של לוריאל תתמקד בעיצוב נקודות מכירה, בקמפיין פרינט ולא בקמפיין טלוויזיה; בעתיד יוצבו בפארמים חדרי טיפול של ביותרם
 | 
מנכ"ל לוריאל ישראל:"ביותרם יחליף את קליניק בטיפוח"
Share
בחר אפליקציה והישאר מעודכן ברשתות חברתיות
במסיבת העיתונאים שהתקיימה היום (ג') השיק קונצרן L'Oréal העולמי בישראל את מותג הקוסמטיקה היוקרתי לנשים וגברים תחת השם BIOTHERM.


יצויין, כי השקת המותג אינה חדשה כי אם מחודשת ולפני כ-15 שנה נעשה ניסיון ראשון להשיק את סדרת מוצרי "ביותרם" בארץ, אך הניסיון כשל והמוצר לא תפס מקום בענף הקוסמטיקה. נאוה רביד, מנכ"ל לוריאל ישראל, מסבירה את הכשלון בשיטת השיווק של המותג באמצעות ספקים חיצוניים לחברה. "זאת לעומת היום, בו מושק ביותרם בחברת-בת של לוריאל, בדיוק כמו לנקום, הלנה רובינשטיין, קרסטס ועוד חברות-בנות של הקונצרן".

מנתונים שהעלתה לוריאל, תחום מותגי היוקרה בטיפוח העור זוכה לגידול של 4 עד 5 אחוז לשנה. ביותרםמדורג בעולם במקום ה-6 כמותג טיפוח לנשים, ובמקום החמישי באירופה. בתחום הטיפוח לגבר ממוקם ביותרם במקום הראשון בקנדה, אמריקה הלטינית, אירופה, אסיה, אוסטרליה וניו-זילנד. עוד מדווחת לוריאל, כי ביותרם מוביל בכל העולם עם שיעורי צמיחה גבוהים ונהנה מדי שנה מגידול של שתי ספרות במכירות.

ביותרם נוסד ב-1950 על ידי קבוצת ביולוגים ונרכש על ידי קונצרן לוריאל העולמי ב-1970. כיום, נמכרים מוצרי ביותרם ב-60 מדינות ברחבי העולם ומופצים באופן סלקטיבי בלמעלה מ-13 אלף נקודות מכירה. מקור השם ביותרם מחלק את המילה לשניים: "BIO"- על כך שהינו מותג המושתת על ביולוגים מומחים, ו-"THERM" על כך שעוצמתו נובעת ממקורותיו המגיעים ממעיינות התרמיים.

כאמור, תחת המותג נמצאת מטריית מוצרים לפנים ולגוף אשר פותחו על ידי ביולוגים מומחים על בסיס המרכיב הייחודי P.E.T.P- תמצית טהורה של אצה פעילה ממי מעיינות תרמיים. "הדגש", לדברי רביד, "הוא במפגש של המדע עם הטבע עם מוצר שמתאים לכל גיל ומין, תוך התמקדות בגילאי 25-35. ביותרם ממותג כקוסמטיקה יוקרתית, המקבלת השראה מתחום הבריאות בשילוב ערכים של אנרגיה, מודרניות ואופטימיות".

מהו טווח המחירים של מוצרי ביותרם?

"אנחנו מתמחרים את מוצרי ביותרם כ-5% פחות ממוצרי קליניק וכ-10% פחות ממוצרי קלרינס, המהוות את המתחרות העיקריות של ביותרם, מבחינת ה-BRANDING". במספרים מדובר על טווח מחירים של מוצרי הטיפוח הנע בין 180 שקל לכ-300 שקל ותכשירי האיפור בין 80 שקל ל-280 שקל.

מבחינת מיצוב המותג בקטגוריית הטיפוח, היכן שואפת לוריאל למצב את ביותרם?

"אנחנו בלוריאל ישראל מתכוונים להיות אחד מ-3 המותגים המובילים בקוסמטיקה יוקרתית, מספר 2 אחרי לנקום, במקום קליניק הממוצבת כיום במקום זה". כיום, ארבעת מותגי הקוסמטיקה היוקרתית הינם לנקום, קליניק, אסתי לאודר ודיור. לביותרם תהיה עבודה לא קלה להשתחל ברשימה המכובדת והמוכרת. רביד מאמינה, כי ביותרם תהווה גם אחת משלוש החטיבות המרכזיות של לוריאל, יחד עם חטיבת הלנה רובינשטיין וחטיבת לנקום.

היכן יימכרו מוצרי ביותרם?

"מוצרי ביותרם ישווקו ברחבי הארץ ברשתות "סופר פארם", "ניו-פארם", "המשביר החדש לצרכן" ובקרוב גם ברשת "אפריל". בישראל ישווקו כל הקטגוריות שמציע המותג- טיפוח פנים לנשים וגברים, טיפוח הגוף ואיפור בסיס לפנים".

רביד טוענת כי בהשקת מוצרי ביותרם לא מדובר בעוד השקה של מוצרים חדשים, אלא בהידברות אחרת עם הצרכן, ונותנת דוגמא: "בנקודות המכירה בישראל בהם יושק המותג, יעמוד לרשות הצרכנים צוות אשר עבר הכשרה מקצועית באקדמיית ביותרם בישראל ומוסמך לאבחן את צרכי העור של כל לקוח ולקוחה בשיטת האבחון הייחודית של ביותרם ולהתאים את המוצר ההולם לסוג העור ולצורך הספציפי".

"בנוסף, בתקופת ההשקה יתקיימו אירועי אבחון עור מקצועיים בהם יעשה שימוש ב-BIO-SCAN (ביו-סקאן), מכשיר בלעדי לביותרם, המאבחן את סוג העור, רמות הלחות בו, הגמישות ורמת השומניות. בהתאם לתוצאות יותאם ללקוח/ה שגרת טיפוח ספציפית, מתוך מגוון המוצרים והמרקמים שמציע המותג".

עוד מציינת רביד, כי מעבר לנקודות המכירה ופינות היופי בפארמים, יוצבו בעתיד בפארמים חדרי טיפול של ביותרם, המציעים טיפול קוסמטי מלא עם מגוון מוצרי החטיבה, ואף טיפולים המשלבים טכניקות הרגעה, כגון: עיסוי וטיפולים אלטרנטיביים.

האם ההשקה תלווה בקמפיין טלוויזיה?

"לא. ההשקה של ביותרם תלווה בפרסום בנקודות המכירה ובקמפיין מסיבי בעיתונות היומית ובמגזינים הנשיים. הסיבה לכך היא שבשוק הסלקטיבי, נקודות המכירה הן החשובות ביותר להשקעה ולאו דווקא פרסום במדיה". כהוכחה לכך, מציגה החברה את העובדה כי מוצרי ביותרם נמצאים בנקודות המכירה כשבועיים ונכון לאתמול (ב') נמכרו 1,521 יחידות של המותג- נתון מרשים לדעת מנכ"ל לוריאל ישראל.

עוד במסגרת הקמפיין, מוזמנים לקוחות להירשם למועדון ביותרם- "Keep In Touch" ולקבל ערכות התנסות בשיטת שלושת השלבים של ביותרם במתנה.

לסיכום, מדגישה רביד כי "ביותרם זורם עם טרנד ה-WELL BEING של מותג המספק מעבר לטכנולוגיה גם חוויה אישית, ניחוחות מעוררים ויצוב יוקרתי".

תחום הטיפוח הינו הגדול ביותר בעולם בתחום הקוסמטיקה. בשנת 2005 מחזור המכירות העולמי של מוצרי טיפוח לעור עמד על 56 ביליון דולר- גידול של 6.8% לעומת 2004.
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
לחץ לביטול הצגת המידע המורחב על מדד/נייר בבר המדדים, לחיצה נוספת תשיב את המידע.